» »

Cene Avtomobilov

Cene Avtomobilov

««
25 / 27
»»

Bizkit45 ::

Btw, vidim da dost omenjate place in denar nasploh, ceprav to ni tema. Povprecna placa na sursu je 2800 za mesec december. Misel, da je 3k bogatija je pretekli duh iz leta 2015(minus).
In se to, neobdavcen regres bo letos tudi 2800, ker gre na to povprecje. Folk, 300eur za en avtoček je drobiz, to so danasnja dejstva.

Sparkxl ::

Kot prvo, velika večina ne pride niti blizu tega povprečja.

Kot drugo, vklopi kalkulator, 300€ na 7 let in povej kaki autoček (wtf je to?) dobiš za ta denar

OutOfTheBox ::

Sparkxl je izjavil:

OutOfTheBox je izjavil:

Magic1 je izjavil:

Povprečna plača je 1500EUR, folk pa bo kupoval avto za 30-40kEUR pa kdo je tukaj nor?!? Ali bo folk res to kupoval pri vseh današnjih stroških? Se mi zdi, da se folku odfura, ko dobijo dediščino in nabavijo avto za mnogo preveč denarja.


Maš ponavad 2 plači torej si blizu 3k EUR, in dost jih ma stanovanjski problem rešen, in v tem primeru si pač "lahko" privoščiš.



Eno je kaj lahko, drugo pa kaj si pripravljen dat. Midva ima skupaj konkretno več kot ta znesek, stanovanjski problem rešen, pa mi še na kraj pameti ne pade, da bi dal za družinski avto več kot 30k. Enostavno ne dam.


Sej zato sem pač omenil smiselnost zadeve, ker je odvisna od posameznikovih potreb. Za 30k, dobiš že izjemno spodoben avto.

Bizkit45 ::

Sparkxl je izjavil:

Kot prvo, velika večina ne pride niti blizu tega povprečja.

Kot drugo, vklopi kalkulator, 300€ na 7 let in povej kaki autoček (wtf je to?) dobiš za ta denar


V mislih nisem imel konkretnih izracunov. Hotel sem samo poudariti, da 300eur ni vec to kar je bilo 10let nazaj in da verjetno tud vecini folka ni veliko 40k za avto dat. Pac inflacija v vsem svojem sijaju.

OK.d ::

Razlagaj ti to tistemu, kateri ima dobrega jurja plače;)
LPOK.d

Utk ::

Dobrega jurja je danes praktično minimalec. Ljudi na minimalcih niso nikoli kupovali novih avtov. Niti stanovanj v centru Ljubljane. Niti jih najemali brez cimrov.
Ko je clio koštal 8-10 jurjev, je bil minimalec 450 evrov BRUTO. Se pravi je bil clio bistveno "dražji" kot danes.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

MrStein ::

Magic1 je izjavil:

Povprečna plača je 1500€, folk pa bo kupoval avto za 30-40k€ pa kdo je tukaj nor?!? Ali bo folk res to kupoval pri vseh današnjih stroških? Se mi zdi, da se folku odfura, ko dobijo dediščino in nabavijo avto za mnogo preveč denarja.

Noben, ki ga poznam, ne kupuje tako dragih avtov. (no kaka desetina mogoče)
To se samo nekaj glasnih "kavčteoretikov" oglaša. (samohvala pa to)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

MrStein ::

mit3k je izjavil:

Če kupiš Golfa za 40k, pa to ni GTI ali vsaj GTD, si pač debil - brez zamere. :))

Sicer pa to ni bistvo te teme. Bistvo je, da primerljivo opremljeni Golfi trenutno niso nič dražji kot nekaj let nazaj, kar pomeni, da se cene znižujejo.

To so isti Golfi ali že nova generacija?
Ker večino takratnih avtov več sploh ni v prodaji.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Magic1 ::

MrStein je izjavil:

Magic1 je izjavil:

Povprečna plača je 1500EUR, folk pa bo kupoval avto za 30-40kEUR pa kdo je tukaj nor?!? Ali bo folk res to kupoval pri vseh današnjih stroških? Se mi zdi, da se folku odfura, ko dobijo dediščino in nabavijo avto za mnogo preveč denarja.

Noben, ki ga poznam, ne kupuje tako dragih avtov. (no kaka desetina mogoče)
To se samo nekaj glasnih "kavčteoretikov" oglaša. (samohvala pa to)

Samo takšne so trenutne cene proizvajalcev za avto srednjega razreda. Pod 30k dobiš le nizkocenove ala Dacia ali majhne jajčke. Oziroma popolnoma osnovne modele brez vsega.
Sej posledica je, da se vedno manj proda.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

trancer01 ::

Po takšnih cenah se ne bi smelo prodati čisto popolnoma NIČ.>:D

zodiak ::

Boh nam pomahej so govorili včasih...

jan_g ::

Magic1 je izjavil:


Samo takšne so trenutne cene proizvajalcev za avto srednjega razreda. Pod 30k dobiš le nizkocenove ala Dacia ali majhne jajčke. Oziroma popolnoma osnovne modele brez vsega.
Sej posledica je, da se vedno manj proda.


No ja, brez vsega ... zgoraj je nekdo linkal tistega golfa za 25k in je v opremi:
Podvozje:

lahka - ALU platišča:lita 17
ABS zavorni sistem
BAS pomoč pri zaviranju
samodejna zapora diferenciala (ASD / EDS ...)
ESP elektronski program stabilnosti
ASR regulacija zdrsa pogonskih koles

Varnost:

7 x zračna vreča / Airbag
senzor za dež
LED žarometi
prednje (dnevne) LED luči
zadnje LED luči
samodejno upravljanje dolgih luči
tretja zavorna luč
alarmna naprava
blokada motorja
kodno varovan vžig motorja
sistem za ohranjanje voznega pasu
sistem za samodejno zaviranje v sili
sistem za prepoznavo prometnih znakov
nadzor zračnega tlaka v pnevmatikah
rezervno kolo normalnih dimenzij

Notranjost:

štev. sedežev: 5
ambientna osvetlitev notranjosti
ALU dodatki v notranjosti
krom dodatki v notranjosti
komfortni sedeži
sedeži: nastavitev po višini
sedeži: gretje spredaj
sredinski naslon za roko
12V vtičnica

Udobje:

klimatska naprava: avtomatska
klimatska naprava: 2 conska
zatemnjena / tonirana stekla
električni pomik prednjih stekel
električni pomik prednjih in zadnjih stekel
zunanja ogledala: el. nastavljiva
zunanja ogledala: ogrevanje
zunanja ogledala: el. zložljiva
centralno zaklepanje
električni paket
volan: nastavljiv po višini
volan: nastavljiv po globini
servo volan
volan: multifunkcijski
volanski obroč oblečen v usnje
ogrevan volanski obroč
tempomat
aktivni tempomat
sistem Start-Stop
Keyless Go
el. parkirna zavora

Multimedia:

avtoradio
USB priključek (iPod, HD, ...)
predpriprava za mobilni telefon
potovalni računalnik
komunikacijski paket
Bluetooth vmesnik
Touch screen
digitalni radio DAB
Apple CarPlay
Android Auto

Uporabnost:

zadnja klop - deljiva 1/3 - 2/3
Isofix sistem za pritrditev otr.sedeža
pripomoček za parkiranje PDC/Parktronic
pomoč pri parkiranju: parkirna kamera
pomoč pri parkiranju: prednji senzorji
pomoč pri parkiranju: zadnji senzorji
pomoč pri parkiranju: pogled 360
sistem za aktivno pomoč pri parkiranju
pomoč pri speljevanju v klanec
vzvratna kamera
dvojno dno prtljažnika


Meni se ne zdi ravno brez vsega. Ok, nima usnja in HUD-a, tako da Commandante ne bi bil zadovoljen, ampak za povprečnega voznika je pa cel kup opreme.

Magic1 ::

A to je tista fora cene s financiranjem? Na keš pa je ta cena 28k€, torej že skoraj pri 30k€.
Magic

KAVINSKY ::

Magic1 je izjavil:

Pod 30k dobiš le nizkocenove ala Dacia ali majhne jajčke. Oziroma popolnoma osnovne modele brez vsega.
Sej posledica je, da se vedno manj proda.


Dajmo si naliti čistega vina. A karkoli več od osnovne opreme potrebujete?
Osnovni Golf 8. 4 cilindri 115 konjev, 6 brzin, avtomatska klima, centralno zaklepanje, električna stekla, android avto, parkirni senzorji, aktivni tempomat in varnostni sistemi.
Za tako opremo bi moral pri Golfu 4 konkretno doplačati. V oskubljeni verziji si dobil 75 konjev, 5 brzin in predalček kjer naj bi bil avtoradio.

Sedaj že moraš imeti ohranjanje voznega pasu in adaptivne luči, ker boh ne daj, da bi držal volan pa ročko luči ponoči drkal.



* Imam traumo zaradi fotra, kateri gre skeširati opremljeno gajbo, za base model pa ni hotel slišati, čeprav bi dobil avtomatika za nižjo ceno. Seveda ni treba razlagati, da niti telefona nima povezanega z infotejmentom. Pa v enem letu je naredil 5 jurjev km.

Utk ::

Če bi tak osnovni golf stal 16 jurjev, kot včasih, bi se strinjal. Če že itak plačaš 22-23 jurjev, bemu mast, boš pa dal še 2-3 jurje, da se bo vsaj malo sam vozil. Čeprav ok, sej to da ima aktivni tempomat že osnovni, android auto, je tudi v redu, ampak če daš samo malo več, imaš veliko boljši avto. Ker če moram imet tega osnovnega, je v resnici vseeno če se vozim z nekim 12 let starim. In malokdo ima tako v kurcu avto, sploh od teh, ki kupujejo nove, da bi ravno "moral" kupit drugega oz. novega.

njyngs ::

Eni bi radi ostali v 2010 in plačevali 2010 cene... ko pa prodajate rabljene gajbice pa vsi nabijate cene. Hipokriti.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

matobeli ::

Z dobrimi 12 let starimi avti je narobe samo to da so 12let stari. Ajd, pa android auto je fajn, sam za dnar k ti ga računa fabrika maš vedno dobrega aftermarket not.

Line assist je obvezen, kaj dost več pa noben ne zna delat, pa da ni ful dražji. Radarski tempomat na avtomatik golfu, ja fajn je, sam da se tud brez. Dolge luči ponoč pri starmu avtu vsaj veš da je šansa da te ne bo vedno zaslepil, avtomatika to nardi vedno tik preden si čist slep. Ful fajn.

Znižat je treba število prevoženih kilometrov ne da se jih naredi čimbolj mimgrede.

bm1973 ::

Nekaj , kar lahko priklopiš gor telefon, ala Android Auto, stane cirka 200 EUR.

Ni treba pri Švabih za to plačevati 2k EUR.

endelin ::

Na golf zagotovo dajo okoli 10% popusta. Verjetno za to 4joy verzijo ne, za ostale pa

_Sajmon_ ::

KAVINSKY je izjavil:

Magic1 je izjavil:

Pod 30k dobiš le nizkocenove ala Dacia ali majhne jajčke. Oziroma popolnoma osnovne modele brez vsega.
Sej posledica je, da se vedno manj proda.


Dajmo si naliti čistega vina. A karkoli več od osnovne opreme potrebujete?
Osnovni Golf 8. 4 cilindri 115 konjev, 6 brzin, avtomatska klima, centralno zaklepanje, električna stekla, android avto, parkirni senzorji, aktivni tempomat in varnostni sistemi.
Za tako opremo bi moral pri Golfu 4 konkretno doplačati. V oskubljeni verziji si dobil 75 konjev, 5 brzin in predalček kjer naj bi bil avtoradio.

Sedaj že moraš imeti ohranjanje voznega pasu in adaptivne luči, ker boh ne daj, da bi držal volan pa ročko luči ponoči drkal.
...


Se strinjam s teboj KAVINKSY. Res ne razumem Magic1 z izjavo "Pod 30k dobiš le nizkocenove ala Dacia ali majhne jajčke. Oziroma popolnoma osnovne modele brez vsega.". Brez vsega? Verjetno narobe razumem ta pojem oz. si ga vsak lahko po svoje razlaga. Torej avt. trostopenjska klima, vse šipe električne, vsa varnostna oprema, avt. menjalnik, električno odpiranje menjalnika, 17" lita platišča, led luči z avtomatsko višino in izklopom dolgih luči, digitalni inštrumenti, android avto, Qi brezžično polnjenje telefona, kamera za vzvratno vožnjo, parkirni seznzorji spredaj/zadaj, zagon brez ključa, avtom. brisalci in samozatemnitveno ogledalo, alarmna naprava. Zame to ni brez vsega za 28k€. Ni to sicer osnovna oprema, gre za Style opremo Golfa Variant, ki pa je manj kot 30k€.

Ko sem to pisal, sem se spomnil enega para iz Srbije. Ko sta dovolj denarja nabrala, sta kupila najmanjšega Citroena. A je bil z vso opremo, to sta poudarila. Četudi sta se v njem stiskala in se furala z njim v Beograd in nazaj. Pričakovanja družbe? Dokazovanje pred drugimi? Ni bil važen smotrn nakup, ampak "naj se vidi razkošje"? Samo razmišljam na glas...

njyngs ::

Enim je "polna oprema" še vedno samo lederzici, da vsi vejo kak majo radi koža-na-kožo z ritko, vse drugo pa spregledajo :)) They say ass-to-ass it MAGIC1!
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: njyngs ()

Utk ::

Znižat je treba število prevoženih kilometrov ne da se jih naredi čimbolj mimgrede.

Zakaj? Jaz jih bi rad zvišal, ne pa znižal.

Z dobrimi 12 let starimi avti je narobe samo to da so 12let stari. Ajd, pa android auto je fajn, sam za dnar k ti ga računa fabrika maš vedno dobrega aftermarket not.

Line assist je obvezen, kaj dost več pa noben ne zna delat, pa da ni ful dražji. Radarski tempomat na avtomatik golfu, ja fajn je, sam da se tud brez. Dolge luči ponoč pri starmu avtu vsaj veš da je šansa da te ne bo vedno zaslepil, avtomatika to nardi vedno tik preden si čist slep. Ful fajn.

Eh, danes 12 let star avto, če si ga vsaj malo vzdrževal, je še čisto dober. Ni pa kot nov. Ampak malokdo kupi novega in ga drži 12 let, to je redko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

_Sajmon_ ::

Utk je izjavil:


Eh, danes 12 let star avto, če si ga vsaj malo vzdrževal, je še čisto dober. Ni pa kot nov. Ampak malokdo kupi novega in ga drži 12 let, to je redko.


Evo mene. Ford Focus bo letos dopolnil 16 let, kupljen nov l. 2009. 280000km, olja enkrat dolijem pol litra v servisnem intervalu. Zelo dobro nam (je) služi(l) in po sili razmer bo še en čas po novem kot kot drugi avto. Sem predagal ženi zamenjavo za novejšega in manjšega rabljenega, pa me je hitro zabila z "bodi pameten". Prav ima. Imeti avto, pri katerem točno veš, kaj se je z njim dogajalo, je tudi nekaj vredno.

OutOfTheBox ::

Dobro ženo maš :)

P.S iz firbca.

Kakšne večje stroške (razen velikih servisov) si imel na tem avtu? (injektorji, turbina, sklopka,....)? A je bencin al dizel?

Zgodovina sprememb…

_Sajmon_ ::

OutOfTheBox je izjavil:

Dobro ženo maš :)

P.S iz firbca.

Kakšne večje stroške (razen velikih servisov) si imel na tem avtu? (injektorji, turbina, sklopka,....)? A je bencin al dizel?


2x je šla sklopka, nazadnje pred nekaj tedni, še najdražje popravilo. Ostalo ni bil niti ne vem kak strošek, verjetno je tak občutek zato ker so se popravila porazdelila med leta. Je bencinar 1.6 ti-vct.

nekoman ::

A si kaj opazil preden je šla sklopka prej, al to sam crkne? Kaj je mehak pedal al kako...

pegasus ::

Utk je izjavil:

Ampak malokdo kupi novega in ga drži 12 let, to je redko.
Zakaj? Ko imaš enkrat stabilno življenje in se ti potrebe ne spreminjajo, je edino smiselno vzdrževati obstoječe vozilo čim dalj časa, vsaj 20-30 let. Ker če ga lepo vzdržuješ, postane oldtimer in mu začne vrednost ponovno naraščati.

Utk ::

Če imaš neko populacijo, bojo zmeraj neke izjeme, ampak to so izjeme. Tudi mi imamo en čez 20 let star avto od novega.
In ne, 30 let imet isti avto ni smiselno. Niti 20.

_Sajmon_ ::

nekoman je izjavil:

A si kaj opazil preden je šla sklopka prej, al to sam crkne? Kaj je mehak pedal al kako...


Obakrat je žena opazila, da avto slabo pospešuje oz. se ne odziva dovolj promptno na pritisk pedala. Pri zadnji okvari pa sem tudi sam opažal vibracije pri spuščanju sklopke, a je potem zdržala se kar en čas. Obakrat smo se še uspeli pripeljati do servisa.

Utk ::

Zanič sklopko opaziš tako da hitrost ne narašča sorazmerno z obrati. Pomeni da zdrsuje.

Blinder ::

Pri enem avtu mi sklopka ni drsela, je pa slabo odvajala. Pri drugem je kaj zdsnila šele 500 rpm pred limitatorjem, ko je navor bil že nižji od največjega, ter tudi je šlo grdo v rikverc. Pri tretjem spet ni drsela, je pa slabo odvajala in tudi se je grdo prestavljalo v rikverc. Je bilo treba dat v I. ali III. prestavo in potem v rikverc, pa je šlo še kar gladko.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

mailer ::

A hudače še padajo na golfa (za 25k)? Verjetno so tudi one dvignile rejting... A ni za 25k€ bolje kupiti recimo Kamiqa, Vitaro, 2008, ASX, C4,...? je pa res, da ne voziš "das auto".
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

endelin ::

Atmosferski 1.6 motorji so skoraj neuničljivi

MrStein ::

Zakaj to omenjaš? A sicer je motor pogosta točka okvare? Mislim kaj resnega, ne popravilo za 200 EUR.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

Twixz ::

Jaz sem imel "neuničljivo" 1.9 TDI mašino 84 kW na prejšnjem golfu 4. Lastnik je bil moj oče od 2. leta, pri hiši je bil 15 let. Zaporedje dogodkov je pripeljalo do tega, da sem ga jaz kupil oz. praktično dobil (za minimalni denar).

Začelo se je s sklopko, potem tesnilo na glavi motorja, turbina je vrezala, volanska letev, amortizerji, jermen preskočil,...

bm1973 ::

Utk je izjavil:

Če imaš neko populacijo, bojo zmeraj neke izjeme, ampak to so izjeme. Tudi mi imamo en čez 20 let star avto od novega.
In ne, 30 let imet isti avto ni smiselno. Niti 20.

Normalno vzdrževan avto, ki ga ne teraš do njegovih limit, in ni zaleten, da bi začel rjaveti, ti b.p. zdrži 20 let.

In ima smisel, saj denar lahko porabiš z boljše stvari...

Twixz je izjavil:


Začelo se je s sklopko, potem tesnilo na glavi motorja, turbina je vrezala, volanska letev, amortizerji, jermen preskočil,...

To vse je potrošen material po določeni kilometrini in pač zamenjaš, sploh če je popoldanski fušar z normalno ceno.

Zdaj pa zato, ker menjava sklopke stane 300 EUR, ti raje kupiš nov avto za 30k.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bm1973 ()

AvtoR ::

V neki točki ugotoviš, da je star avto jama brez dna. Najkasneje takrat ko za vsako poravilo plačaš več kot je avto realno vreden.

Mato989 ::

AvtoR je izjavil:

V neki točki ugotoviš, da je star avto jama brez dna. Najkasneje takrat ko za vsako poravilo plačaš več kot je avto realno vreden.


Pa kaj ma to veze? Recimo moj foter je do penzije na vsaka 4 leta menjal avto za nov.... meni je to bila UBER potrata denarja... če bi preskočil vsak avto in ga menjal na 8 let bi prihranil in lahko investiral dosti več denarja kot ga je zaradi teh menjav... če bi preskočil po 2 modela bi bilo še bolje... navkljub ceni popravil...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Twixz ::

To vse je potrošen material po določeni kilometrini in pač zamenjaš, sploh če je popoldanski fušar z normalno ceno.

Zdaj pa zato, ker menjava sklopke stane 300 EUR, ti raje kupiš nov avto za 30k.


Preskakovanje jermena glih ni potrošni material.

Za 30k ne. Za 15k ga pa bom. Pa ne novega. :D

Utk ::


Normalno vzdrževan avto, ki ga ne teraš do njegovih limit, in ni zaleten, da bi začel rjaveti, ti b.p. zdrži 20 let.

In ima smisel, saj denar lahko porabiš z boljše stvari...

20 let avto, ne glede kolk je vzdrževan, ti lahko kadarkoli ne vžge, lahko se ustavi, ali še huje, ne ustavi. To se pa ne zgodi dokler se ne zgodi.

Mato989 ::

Utk je izjavil:


Normalno vzdrževan avto, ki ga ne teraš do njegovih limit, in ni zaleten, da bi začel rjaveti, ti b.p. zdrži 20 let.

In ima smisel, saj denar lahko porabiš z boljše stvari...

20 let avto, ne glede kolk je vzdrževan, ti lahko kadarkoli ne vžge, lahko se ustavi, ali še huje, ne ustavi. To se pa ne zgodi dokler se ne zgodi.


Kot da se to ne more zgodit na novem avtu... Svak je kupil nov avto v 3 letih ga je mel 11x na servisu zdaj so mu menjali celo mašino.... medtem drug svak vozi 14 let star avto že 14 let in 1 težave ni imel...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Reno ali nemc? Ne kupujem takih jajc.

Eno je kaj se zgodi, drugo pa kaka je verjetnost.

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Reno ali nemc? Ne kupujem takih jajc.

Eno je kaj se zgodi, drugo pa kaka je verjetnost.


Kia če že hočeš vedet torej nobeno...

Verjetnost je nepomembna really, važno je kaj se posamezniku zgodi... in nobena verjetnost ni tako visoka da bi bilo 99,9% da se bo zgodilo vsakemu... vsaj ne v okvirjih let ki jih omenjamo
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Utk ::

Ja tako je Mato, vseeno je, nov avto ali 30 let star, verjetnost da crkne je enaka. Bravo.

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Ja tako je Mato, vseeno je, nov avto ali 30 let star, verjetnost da crkne je enaka. Bravo.


Kje sem pa to napisal? Napisal sem da je verjetnost nepomembna če te ne doleti...

Ti praviš da avta 20 let ni ok met ker je verjetnost da se ne užge recimo 3,5% medtem ko pri novem je 0,2%.... Super... ampak če tebi vedno užge je verjetnost nepomembna v takih primerih... ni to za life and death verjetnost da se ne odpre padalo... tam bi tudi jaz raje tistega z 0,2%...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

pegasus ::

AvtoR je izjavil:

V neki točki ugotoviš, da je star avto jama brez dna. Najkasneje takrat ko za vsako poravilo plačaš več kot je avto realno vreden.
Napačno razmišljanje. Vrednost avta se bo vedno asimptotično bližala ničli (razen če imaš eksotičnega oldtimerja), vrednost storitve, ki jo avto opravlja, pa ne. In to moraš gledati, ker avto ti ni investicija, avto ti je orodje. Cene popravil so praktično za vedno nižje od cene novega oz. mlajšega avta. Meni je bolj ozko grlo najti mehanika, ki še želi šraufat "nič vredne" avte. Ti zahtevajo konkretno delo, ne samo standardne "olje, filtri" posege.

Mato989 ::

Kupit nov avto za 35k zato ker star vreden 1,5k rabi popravilo 1k konec leta je neumnost brez primere, ker tudi če bo še 20 let rabil popravilo 1,5k na leto ne bo dosegel cene novega...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Mato989 je izjavil:

Utk je izjavil:

Ja tako je Mato, vseeno je, nov avto ali 30 let star, verjetnost da crkne je enaka. Bravo.


Kje sem pa to napisal? Napisal sem da je verjetnost nepomembna če te ne doleti...

Ti praviš da avta 20 let ni ok met ker je verjetnost da se ne užge recimo 3,5% medtem ko pri novem je 0,2%.... Super... ampak če tebi vedno užge je verjetnost nepomembna v takih primerih... ni to za life and death verjetnost da se ne odpre padalo... tam bi tudi jaz raje tistega z 0,2%...

Jaz poznam kar nekaj ljudi, ki so šli pa niti ne s strašno starim avtom na morje, je crknu dol na 35 stopinjah, in prva stvar naslednji teden ko so prišli domov je bil šoping za novim avtom. Tudi če malo "slabši" kot je bil prej stari.
Verjetnost, da bo starejši enkrat odpovedal pa raste proti 100%. Samo vprašanje časa je. In po Murphiju bo odpovedal takrat ko ga najbolj rabiš.

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Utk je izjavil:

Ja tako je Mato, vseeno je, nov avto ali 30 let star, verjetnost da crkne je enaka. Bravo.


Kje sem pa to napisal? Napisal sem da je verjetnost nepomembna če te ne doleti...

Ti praviš da avta 20 let ni ok met ker je verjetnost da se ne užge recimo 3,5% medtem ko pri novem je 0,2%.... Super... ampak če tebi vedno užge je verjetnost nepomembna v takih primerih... ni to za life and death verjetnost da se ne odpre padalo... tam bi tudi jaz raje tistega z 0,2%...

Jaz poznam kar nekaj ljudi, ki so šli pa niti ne s strašno starim avtom na morje, je crknu dol na 35 stopinjah, in prva stvar naslednji teden ko so prišli domov je bil šoping za novim avtom. Tudi če malo "slabši" kot je bil prej stari.
Verjetnost, da bo starejši enkrat odpovedal pa raste proti 100%. Samo vprašanje časa je. In po Murphiju bo odpovedal takrat ko ga najbolj rabiš.


Super, samo povej mi kaj bodo naredili ko bodo naleteli na nov avto 1 leto star ki jim bo crknil takrat ko ga najbolj rabiš? Ker tudi to se statistično prej ali slej zgodi.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Utk ::

Klicali asistenco in jebali mater salonu in servisu, kaj pa drugega? Predvsem pa nikoli več kupili te znamke.
In ne, to se ne slej ko prej zgodi. To se zgodi redkim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()
««
25 / 27
»»