» »

Cene Avtomobilov

Cene Avtomobilov

««
2 / 23
»»

MrStein ::

MrStein je izjavil:

Istu avto prej (lani) 25000 EUR, zdaj 29900 EUR.

Lepih 20% gor.

Primer:

Toyota Corolla Hybrid hatchback 1.8 oprema Sol
januar 2022 25.380,00 EUR
julij 2022 29.230,00 EUR

kar je +15 %, samo letos

(linki na cenike, upam da ostanejo veljavni)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

AvtoR ::

MrStein je izjavil:

Istu avto prej (lani) 25000 EUR, zdaj 29900 EUR.

Lepih 20% gor.


Toyota Corolla TS 1.8, Luna oprema, lani decembra cena 22500€, letos poleti dobrih 29000€...
Kar konkreten dvig cene!

LeQuack ::

Ja če boste kupili te avte po teh cenah potem jim boste sporočili, da vam je kul biti nategnjen.
Quack !

kriptobog ::

Po kateri ceni ga bos pa kupil ,ce ga rabis?

kow ::

Ne vem. Ko sem ga jaz rabil, sem prvega kupil za 1700e, drugega pa za 1800e. Dvomim, da danes rabis vec kot 3k evrov.
Sem zdaj pogledal, rabis cirka 4k.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

scipascapa ::

BCSman je izjavil:

Pač denar izgublja vrednost, vsak bedak ima že minimalno 1500eur plače in 1500 regresa in 1500 božičnice.


Seveda.

kriptobog ::

kow je izjavil:

Ne vem. Ko sem ga jaz rabil, sem prvega kupil za 1700e, drugega pa za 1800e. Dvomim, da danes rabis vec kot 3k evrov.
Sem zdaj pogledal, rabis cirka 4k.


Ampak ce prenehamo kupovati nove avte, potem bo tudi ponudba rabljenih padla ;)

kow ::

Saj zato pa sem narobe ocenil, da rabis 3k, pa v resnici rabis 4k. Ker se je ocitno veliko rabljenih avtomobilov ze pokupilo. Novih pa se letno v EU pokupi cirka 10 milijonov. Pred korono je bila stevilka vecja. Samo na trg prihajajo sedaj se Kitajci ter Tesla (Japonci, Korejci so ze navzoci).
Mislim, da bomo kmalu videli ornk boj na trgu - to bo se zanimivo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

scipascapa ::

Nehajte biti jebeno odvisni od avta za tistih 5-20km na dan.

zobnik ::

lani tak avto 1000 evrov, sedaj 2000 evrov
clio 2007

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

HotBurek ::

Kaj pa tale: Clio Williams, l.1995. Leta 2020 je bil 11.300$. Koliko stane danes?

https://bringatrailer.com/listing/1995-...
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: HotBurek ()

StevicaM ::

HotBurek je izjavil:

Kaj pa tale: Clio Williams, l.1995. Leta 2020 je bil 11.300$. Koliko stane danes?

https://bringatrailer.com/listing/1995-...



Imel priliko ga vozit se ko sem bil se dijak in brez vozniske, petarda od avta. Ceprav ce bi ze kupoval te stare kante, bi raje vlozil v Opel Astro GSi.

Ahim ::

tonttu je izjavil:

RedDrake je izjavil:

Leta 2014 je bil Hyundai i30 karavan, vstopni osnovni model za 15k EUR.
Danes je 20k EUR.

In tvoja placa je bila leta 2014 enaka kot je danes? Jaz sem pred par tedni racunal za svojo in primerljiv avto je sel gor za cca. 35%, moja placa pa za cca. 40%, kar pomeni da sem zares danes na boljsem in je avto cenejsi kot je bil 10 ali 15 let nazaj... ce pozabimo da ima danes se boga in pol vec opreme notri.

Ne vem sicer kje delas ampak ce se ti zdi, da si po skoraj 10 letih zaradi 5 odstotnih tock razlike na boljsem: marsikje se placa dvigne za 0.5 odstotne tocke za vsako leto delovne dobe, torej v teh (skoraj) desetih letih za ~5 odstotnih tock, kolikor si tudi opazil razlike. Se pravi nisi ravno na boljsem, bolj izgleda da se zate ni placa nic spremenila v skoraj 10 letih, razen za inflacijo in delovno dobo ... kar je precej nenavadno, razen ce res nimas nobenih ambicij in ti je fino zlagat sraufke na tekocem traku v skatlice od koncane triletne srednje sole do penzije.

tonttu ::

Ahim je izjavil:

Ne vem sicer kje delas ampak ce se ti zdi, da si po skoraj 10 letih zaradi 5 odstotnih tock razlike na boljsem: marsikje se placa dvigne za 0.5 odstotne tocke za vsako leto delovne dobe, torej v teh (skoraj) desetih letih za ~5 odstotnih tock, kolikor si tudi opazil razlike. Se pravi nisi ravno na boljsem, bolj izgleda da se zate ni placa nic spremenila v skoraj 10 letih, razen za inflacijo in delovno dobo ... kar je precej nenavadno, razen ce res nimas nobenih ambicij in ti je fino zlagat sraufke na tekocem traku v skatlice od koncane triletne srednje sole do penzije.

Priznam da nisem v javni upravi, kjer se ti placa na istem delovnem mestu vsako leto zvisa. V gospodarstvu je placa za isto delovno mesto priblizno enaka cel cas. Je pa mogoce tudi res, da nimam ambicij iti na slabse. Meni moje delovno mesto in moje delo ustreza, placa je vec kot dovolj dobra (glede na to o kaksnih zneskih se ponavadi pogovarjate tu na ST, bi rekel da v rangu zgornjega 0.1% ST-ja), vse ostale ugodnosti prav tako. Ni pa ravno zlaganje sraufkov na tekocem traku. Pac jebiga nismo vsi na minimalcu in potem tiste standardne "ambicije", ki jih ima 90% ljudi, malo odpadejo. Ko imas enkrat vse kar rabis in zelis, zraven pa se sluzbo, ki ti je vsec, so tvoje ambicije drugacne, kot tiste, pri ljudeh, ki komaj prilezejo skozi mesec. Verjamem, pa da tega verjetno nikoli ne bos razumel.

brett ::

tonttu je izjavil:

Ahim je izjavil:

Ne vem sicer kje delas ampak ce se ti zdi, da si po skoraj 10 letih zaradi 5 odstotnih tock razlike na boljsem: marsikje se placa dvigne za 0.5 odstotne tocke za vsako leto delovne dobe, torej v teh (skoraj) desetih letih za ~5 odstotnih tock, kolikor si tudi opazil razlike. Se pravi nisi ravno na boljsem, bolj izgleda da se zate ni placa nic spremenila v skoraj 10 letih, razen za inflacijo in delovno dobo ... kar je precej nenavadno, razen ce res nimas nobenih ambicij in ti je fino zlagat sraufke na tekocem traku v skatlice od koncane triletne srednje sole do penzije.

Priznam da nisem v javni upravi, kjer se ti placa na istem delovnem mestu vsako leto zvisa. V gospodarstvu je placa za isto delovno mesto priblizno enaka cel cas. Je pa mogoce tudi res, da nimam ambicij iti na slabse. Meni moje delovno mesto in moje delo ustreza, placa je vec kot dovolj dobra (glede na to o kaksnih zneskih se ponavadi pogovarjate tu na ST, bi rekel da v rangu zgornjega 0.1% ST-ja), vse ostale ugodnosti prav tako. Ni pa ravno zlaganje sraufkov na tekocem traku. Pac jebiga nismo vsi na minimalcu in potem tiste standardne "ambicije", ki jih ima 90% ljudi, malo odpadejo. Ko imas enkrat vse kar rabis in zelis, zraven pa se sluzbo, ki ti je vsec, so tvoje ambicije drugacne, kot tiste, pri ljudeh, ki komaj prilezejo skozi mesec. Verjamem, pa da tega verjetno nikoli ne bos razumel.


Plača v JS se ti dvigne na tri leta za en plačni (ob izrednih pogojih za dva) razred, kar znese 4% dvig. Pa ne s tem, da vsi dobijo avtomatsko 2 razreda gor, ipd. Pred Virantom je to res šlo, zadnjih 15 let pa nič več. To je mogoče samo 2x znotraj enega naziva, s tem da moraš biti ocenjen 1x z najmanj 14 od 15 točk v 3 letih (3x5 ali 2x5 +1x4), v drugo pa samo 3x5. Seveda se še dajejo, samo tega je veliko manj; še največ na visokih pozicijah, ko je v ozadju že neposredno politika. 3/4 javnih uslužbencev pa lahko sanja. Skupno se bo javnem uslužbencem dvignila plača v zadnjih 7 letih za 8,5% (4,5% novembra 2022 in 4% april 2023 - zaradi inflacije). S tem, da ne pozabiti, da so se od leta 2012 do 2014 znižale za 8% (ZUJF). Tega znižanja Država še vrnila v normalno stanje, kljub obljubam.
Upam pa, da ločite med tremi pojmi: državna uprava, javna uprava in javni sektor. In v javnem sektorju je dodatek na delovno dobo 0,33%/leto, zasebni sektor pa 0,50%.

LeQuack ::

Zasebni sektor nima nobenega dodatka na delovno dobo.
Quack !

brett ::

LeQuack je izjavil:

Zasebni sektor nima nobenega dodatka na delovno dobo.


Seveda ga ima. Že ZDR ga vsebuje in določa!
Če ga nekdo ne dobi, pomeni da podjetje krši delovnopravno zakonodajo. Takrat pa kar lepo klic na pristojni organ ;)

cvalsr ::

Nehajte biti jebeno odvisni od avta za tistih 5-20km na dan.
Preseli se nekam 5 do 20 km daleč od najbližje možnosti javnega prevoza, ki pelje trikrat na dan, ti pa delaš v 2 izmenah; 5 km od najbližje trgovine, 15 do zdravnika...
Do takrat pa nikar ne bodi tako jebeno pameten.

Holedino ::

cvalsr je izjavil:

Nehajte biti jebeno odvisni od avta za tistih 5-20km na dan.
Preseli se nekam 5 do 20 km daleč od najbližje možnosti javnega prevoza, ki pelje trikrat na dan, ti pa delaš v 2 izmenah; 5 km od najbližje trgovine, 15 do zdravnika...
Do takrat pa nikar ne bodi tako jebeno pameten.


To so robni primeri. Oba dva se strinjava da takšni robni primeri obstajajo, ampak pri veliki večini Slovencev pa to NI TAKO! :) Statistike kažejo da je več kot polovica poti od 1 do 2,4 kilometra opravljena z avtomobilom in to kljub temu da to pomeni samo 2 do 5 minut s kolesom! Torej KLJUB TEMU da bi ljudje te poti lahko brez problema naredili s kolesom ali celo peš, se malo razmigali in nekaj naredili za svoje zdravje in počutje, se grejo raje gužvat v prometne zamaške in zastrupljat svoj lasten zrak. Tu nekaj ni v redu. Spodnji graf je zelo nazoren.

Vir:
Statistični urad Slovenije: Dnevna mobilnost potnikov 2021
https://www.stat.si/StatWeb/News/Index/...

Še več, na poteh od 2,4 do 5 km je prevozov z avtom že skoraj 70 %! 2,4 do 5 km je komaj 5 do 10 minut s kolesom. Na razdaljah pod 1 km prevladuje pešačenje, ampak celo tam je prevozov z avtomobilom kar 20 %! Torej ljudje gredo po domače povedano za vsak kurac z avtom, pa četudi bi te razdalje brez problema opravili s kolesom ali drugimi ekološkimi in do zdravja prijaznimi prevoznimi sredstvi.

Statistike celo kažejo, da ima kar polovica vseh Slovencev do službe tako malo kilometrov, da bi to brez problema opravili s kolesom (od 1 minute do 20 minut s kolesom v eno smer). Spodnji graf kaže da je procent ljudi ki ima do službe in nazaj manj kot 20 km več kot polovica vseh ljudi (površina pod grafom je več kot 50 %), 20 km v obe smeri pa pomeni 10 km v eno smer, kar pomeni 20 minut v eno smer s kolesom, večina še precej manj kot to. Četrtina ljudi ima celo manj kot 10 minut s kolesom v eno smer, pa kljub temu gredo raje zastrupljati sebe in druge. Zanimivi zadeve se odkrijejo ko človek takole malo pogleda podatke, predvsem to da se večini jebe za okolje in svoje lastno zdravje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

m0LN4r ::

Statistike kažejo da je več kot polovica poti od 1 do 2,4 kilometra opravljena z avtomobilom in to kljub temu da to pomeni samo 2 do 5 minut s kolesom!

Ja res, ker mamice z fasungo nakolesu in otroci na poniju sibajo, cez krizisca z 20-35km/h. Holedino...

Statistike celo kažejo, da ima kar polovica vseh Slovencev do službe tako malo kilometrov, da bi to brez problema opravili s kolesom
Statistika ne kaze koliko bregov in hribov je na taksni poti vmes in da pac, ko si starejsi tega ne bos pocel...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Holedino ::

Fasunga je en jeben faking IZGOVOR! Če je fasunge veliko, potem to pomeni da se nakupuje od 1x do 2x na mesec, torej delež poti ko imaš fasungo je majhen. Če pa se fasungo nakupoje dnevno, jo je pa tako malo da brez problema paše v manjši nahrbnik in na kolo.

Sicer pa se da tudi ta velike mesečne nakupe fasunge narediti z kargo kolesom, Nizozemci to znajo. Ampak Slovenci niso še tam. Zato glej samo prvi odstavek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

m0LN4r ::

Ti itak nimas pojma, kaj je fasunga, ker kupujes samo poli sendvic za sebe.

Sicer pa se da tudi ta velike mesečne nakupe fasunge narediti z kargo kolesom, Nizozemci to znajo.
Sem bil tam, nisem jih srecal, pa sem se veliko sprehajal naokoli. To si spet na Youtubu videl?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Holedino ::

Premalo gledaš. Tega je ogromno na Nizozemskem.


Ti itak nimas pojma, kaj je fasunga, ker kupujes samo poli sendvic za sebe.

Ne drži. Sicer pa je to ad hominem logical fallacy anyway.
https://www.logicallyfallacious.com/log...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

m0LN4r ::

Holedino je izjavil:

Fasunga je en jeben faking IZGOVOR! Če je fasunge veliko, potem to pomeni da se nakupuje od 1x do 2x na mesec, torej delež poti ko imaš fasungo je majhen. Če pa se fasungo nakupoje dnevno, jo je pa tako malo da brez problema paše v manjši nahrbnik in na kolo.

Sicer pa se da tudi ta velike mesečne nakupe fasunge narediti z kargo kolesom, Nizozemci to znajo. Ampak Slovenci niso še tam. Zato glej samo prvi odstavek.

Ja saj za 31 poli sendvicev res ne rabis vec kot en rukzak.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Holedino ::

Še enkrat ker nisi razumel (ali pa se delaš da ne razumeš):
"Fasunga je en jeben faking IZGOVOR! Če je fasunge veliko, potem to pomeni da se nakupuje od 1x do 2x na mesec, torej delež poti ko imaš fasungo je majhen/zanemarljiv. Če pa se fasungo nakupoje dnevno, jo je pa tako malo da brez problema paše v manjši nahrbnik in na kolo."

Veliko večino poti je opravljeno BREZ fasunge anyway.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

m0LN4r ::

Holedino je izjavil:

Premalo gledaš. Tega je ogromno na Nizozemskem.


Ti itak nimas pojma, kaj je fasunga, ker kupujes samo poli sendvic za sebe.

Ne drži. Sicer pa je to ad hominem logical fallacy anyway.
https://www.logicallyfallacious.com/log...

Posnetek mazohista limas? lol
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Holedino ::

Videa zgoraj in statistik statističnega urada seveda ne boš pogledal, oba veva da ne boš pogledal. Ker si ignorant. Kot sem povedal: fasunga je IZGOVOR, ne pa resničen problem. Veliko večino poti je opravljeno BREZ fasunge anyway.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

asdf_jklc ::

brett je izjavil:

LeQuack je izjavil:

Zasebni sektor nima nobenega dodatka na delovno dobo.

Seveda ga ima. Že ZDR ga vsebuje in določa!
Če ga nekdo ne dobi, pomeni da podjetje krši delovnopravno zakonodajo. Takrat pa kar lepo klic na pristojni organ ;)

To drži, vendar večina podjetij niža bruto za tiste 0.5% na leto, zato da bruto bruto strošek podjetja ostaja enak. In komi ima podjetje tako postavljen sistem, zaradi enega, ki tega ni pripravljen sprejet, tega nebo spremenilo - mogoče dobiš v osnovi višji bruto, ampak obdšteval ti bodo pa še vedno.

Glede nakupa avtomobilov: cene so kot so, država ni sprejela zakonodaje da avtomobil moraš kupit. Js sem letos kupil dve novi vozili s kar lepim popustom. Vzrok EOL - avtomobil gre v parih mesecih iz prodaje, januarja pa se bodo spet dvignile cene: prvemu modelu za ~ 1200 €, drugemu modelu za slabih 3.000 €. Avtomobila sta plačana, nobenih lizingov, nobenih kreditov. Na avtomobil, se še vedno da dobit lep popust, samo znat je treba. In kaj sedaj? Pač stvari so se podražile - kupiš al pa se voziš s starim naprej. Se pa popolnoma strinjam, da so cene nerealne.

MrStein ::

Pozdravljen inženir!

Vse kar si rekel, je bedarija.

Potemtakem niti elektrike ne rabimo, a ne?

Pot v službo lahko pomeni:
- slabo vreme
- tovor
- slabe razmere na poti

Saj, lahko živimo, brez vsega, v jamah. Saj je včasih šlo.
Pa trgovine itak ne rabimo. Vse doma pridelamo!!1111
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

m0LN4r ::

Ljudje pocnemo razlicne stvari na razlicnih lokacijah cez dan. Kdaj bos to dojel, da je tvoja statistika samo stevilka brez konteksta.
Ti si pac mazohisticno naravnan clovek, ki izven svojega mehurcka ne vidis zivljenja okoli sebe. Pejt pocni se kaj drugega, kot samo youtube posnetke mazohistov gledat.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

MrStein ::

asdf_jklc je izjavil:

Na avtomobil, se še vedno da dobit lep popust, samo znat je treba.

Namigi dobrodošli.

Pred nekaj leti je prodajalec bil pripravljen "popustiti" oni strošek "priprave vozila" (ki je tak na meji legalnosti). V enem drugem primeru, pa je res šlo dol 5% od uradne cene.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Holedino ::

MrStein je izjavil:

Pozdravljen inženir!

Vse kar si rekel, je bedarija.

Potemtakem niti elektrike ne rabimo, a ne?

Pot v službo lahko pomeni:
- slabo vreme
- tovor
- slabe razmere na poti

Saj, lahko živimo, brez vsega, v jamah. Saj je včasih šlo.
Pa trgovine itak ne rabimo. Vse doma pridelamo!!1111


Ne vem kaj bluziš. Seveda ni bedarija, le ti ne razumeš kaj ti je bilo povedano. :)

Potemtakem niti elektrike ne rabimo, a ne?

Sem to rekel? Kje sem to rekel? NISEM TEGA REKEL. Pika. To je torej strawman.


Saj, lahko živimo, brez vsega, v jamah. Saj je včasih šlo.
Pa trgovine itak ne rabimo. Vse doma pridelamo!!1111

Sem to rekel? Kje sem to rekel? NISEM TEGA REKEL. Pika. To je torej strawman.

Pot v službo lahko pomeni:
- slabo vreme
- tovor
- slabe razmere na poti

Slabo vreme je zanemarljiv delež časa (pod slabo vreme se šteje da pada sneg ali dež, za hladno vreme obstajajo ustrezno topla oblačila). Kako že gre tista: "Ni dobrega ali slabega vremena, je le dobra ali slaba oprema". Tovor v službo je tudi pri zanemarljivemu deležu ljudi zanemarljiv delež časa.

Torej iščeš izgovore. Iščeš probleme tam kjer jih ni, ne pa rešitev. Išči rešitve.

Ljudje pocnemo razlicne stvari na razlicnih lokacijah cez dan. Kdaj bos to dojel, da je tvoja statistika samo stevilka brez konteksta.


Ja prav. Nisem rekel da si brez avta, čeprav marsikdo lahko tudi je brez. Ampak še enkrat: nisem rekel da si brez avta, rekel sem samo da ga ni treba uporabljati na razdaljah kilometra ali petih znotraj mesta. Statistika je pa popis realnega stanja, prej kot boš to dojel, lažje ti bo. Kontekst seveda je.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Holedino ::

Ti si pac mazohisticno naravnan clovek, ki izven svojega mehurcka ne vidis zivljenja okoli sebe. Pejt pocni se kaj drugega, kot samo youtube posnetke mazohistov gledat.

Niti podrazno nisem mazohisticno naravnan clovek. Si se pa lepo izdal da statistik statističnega urada in youtube posnetka sploh pogledal nisi. Če te bom vprašal eno stvar iz sredine posnetka seveda ne boš vedel, tipična ignoranca. Tipično za ljudi tvojega kova: mislijo da če bodo tiščali glavo v pesek da bodo dejstva postala kaj manj resnična. Pokrit si oči in govoriti kako je trava vijolčna, pa čeprav vsi vemo da je zelena.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

mailer ::

Dajta si vidva zamenjat bivališče za pol leta, da bosta potem lahko dejansko kaj uporabnega napisala.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

Holedino ::

Nisem rekel da se lahko VSAK človek vozi v službo s kolesom. Mogoče on ne more, tega ne vemo. Mogoče pa lahko, pa samo išče izgovore. Rekel sem samo da se glede na statistike statističnega urada Republike Slovenije vozi s kolesom v službo polovica ljudi. Razdalja to omogoča. Na žalost pa dostikrat ni kolesarskih stez, pa čeprav bi MORALE BITI. Kot pravim: razdalja to omogoča. V Ljubljani kolesarske steze so, ampak ko greš izven je pa velika žalost in sramota. That's it. Polovica ljudi ni vsak.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

MrStein ::

OK, zadnjič:
življenje brez avtomobila (tudi delno) je BEDARIJA. Vsaj v smislu, kot si navedel.
To ni noben fallacy ampak primerjava.

Kako boš recimo tri otoke peljal v vrtec na biciklu? Ja, saj s kako cirkuško točko se da, ampak ne živimo v cirkusu, ampak realnosti.

Si kot misijonar, ki afričanom pametuje kako bi naj živeli (ker ON v EVROPI tako živi) in ne vidi, da je njegov predlog praktično nemogoč.

Holedino je izjavil:

Iščeš probleme tam kjer jih ni, ne pa rešitev. Išči rešitve.

Sem že zdavnaj našel rešitve. Probleme pa iščeš ti.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

Holedino ::

življenje brez avtomobila (tudi delno) je BEDARIJA. Vsaj v smislu, kot si navedel.

Sem kje rekel brez avtomobila? Rekel sem da avto imaš, vendar ga za vožnje po mestu ne uporabljaš. Tako kot to delajo Nizozemci in ostali razviti narodi. Nekaj narediš zase in za svoje zdravje in svoje telo, hkrati ne zastupljaš svojega lastnega zraka ki ga dihaš, v službo prideš zbujen in pa cel zaspan, ter še šparaš bencin in živce, ki jih zgubljaš v prometnih zamaških. Win Win Win za vse.

To ni noben fallacy ampak primerjava.

Seveda je fallacy. Ti si sugestal da sej jaz rekel da smo brez elektrike, v resnici pa tega nisem nikjer rekel. PRav tako si sugestal da gremo v jame, pa tudi tega nisem nikjer rekel. Nizozemci imajo elektriko, prav tako niso v jamah, vendar kar 80 % ljudi vsaj občasno za svoje opravke uporablja kolo. Torej se da. DOKAZANO se da. Ker Nizozemci to ŽE DELAJO v praksi.

Kako boš recimo tri otoke peljal v vrtec na biciklu?

Spet izgovor. Velika večina ljud ne prevaža otroke v avtu, ampak je veliko večino časa sama v avtu. Sicer pa se da (tudi ti NE boš pogledal posnetka):


Si kot misijonar, ki afričanom pametuje kako bi naj živeli (ker ON v EVROPI tako živi) in ne vidi, da je njegov predlog praktično nemogoč.

NIsem. Predlog je mogoč, velika večina Nizozemcev ga upošteva. Da so pa bolj razvit narod kot zabiti Sloveci pa verjetno ni treba poudarjati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

asdf_jklc ::

MrStein je izjavil:

asdf_jklc je izjavil:

Na avtomobil, se še vedno da dobit lep popust, samo znat je treba.

Namigi dobrodošli.
Pred nekaj leti je prodajalec bil pripravljen "popustiti" oni strošek "priprave vozila" (ki je tak na meji legalnosti). V enem drugem primeru, pa je res šlo dol 5% od uradne cene.

Na kratko takole:
- pogajanja, pridobivanje ponudb, manjši trgovci, primerjava s konkurenco, nakup iz zaloge in nakup proti koncu leta
- EOL vozila (ki jih jaz vedno kupujem - sem pač model zadaj, ampak se točno pozna hibe modela + dosti je odpravljenih) ter ta vozila z več opreme (ne vstopni modeli - pa ne kupujem kakšnih premium znamk, ker je to metanja denarja čez planke). Meni dosedaj je bila to vedno win-win situacija. Sploh ker so vsi novi modeli tok nabasani s neuporabno kramo, da boh pomagaj... že ta EOL model ima naprimer super blesarijo od aktivnega tempomata, katerega moram dat preprogramirat v navadnega,...

Jaz sem pri prvem vozilu iztržil v oktobru 5%, pri drugem pa 8% (pa to ni bil Peugeotov popust tipa cena 42.000 €, prodamo za 36.000 €).

Holedino ::

Sem že zdavnaj našel rešitve. Probleme pa iščeš ti.

To da VSAK uporablja avto za VSE kar dela ni rešitev. Nisem proti uporabi avtomobila, kadar je njegova uporaba smiselna. Sem pa proti nesmiselni uporabi avtomobila. In to da nekdo gre 1 km do banke je točno to: nesmiselna uporaba. Potem dobimo točno stanje ki ga nočemo: gužvo in prometne zamaške (da traja fucking 1 uro da prideš od enega konca Ljubljane do drugega), ter izredno visoke koncetracije strupenih plinov v mestih, meritve kažejo da so koncentracije strupenega dušikovega oksida zaradi izpuhov avtomobilov kar 500 krat večje kot na podeželju. FUCKING 500 krat! Kaj to dela za zdravje in počutje ti je pa verjetno jasno. Oziroma če ti še ni jasno pa zgoogli.

Depression and suicide linked to air pollution in new global study
https://www.theguardian.com/environment...

Air pollution causes 'huge' reduction in intelligence - study
"Language ability more harmed than math ability and men more harmed than women"
https://www.irishtimes.com/news/health/...

Air pollution causes 'huge' reduction in intelligence, study reveals
https://www.theguardian.com/environment...

CELO RAK!
"Exhaust fumes from diesel engines do cause cancer, a panel of experts working for the World Health Organization says. It concluded that the exhausts were definitely a cause of lung cancer. "

Diesel Exhaust and Lung Cancer--Aftermath of Becoming an IARC Group 1 Carcinogen
https://academic.oup.com/aje/article/18...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Holedino ::

This!

Why Roads ALWAYS Fill Up, No Matter How Much We Widen Them


Kot sem rekel: "To da VSAK uporablja avto za VSE kar dela ni rešitev."

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

kriptobog ::

Holedino je izjavil:

This!

Why Roads ALWAYS Fill Up, No Matter How Much We Widen Them


Kot sem rekel: "To da VSAK uporablja avto za VSE kar dela ni rešitev."


Prvi pogoj, da se resimo avtov je delujoc javni prevoz. To pa izven mest zal nimamo. Ce si sam in se ti da setkat in cakat avtobus, ki vozi bolj kot ne na koledar, se gre. Ko si z otrokom in si vezan na dolocene ure pa izven mest ze potrebujes avto. Pri nas rednega prevoza skoraj ni, ko so solske pocitnice pa vozi mogoce 1x dnevno. Ti si pac razvajen v mestu, kjer imas javni prevoz vedno na dosegu roke, za fasungo pa kot ze vemo, itak skrbi mama in ne ti.

Holedino ::

Prvi pogoj, da se resimo avtov je delujoc javni prevoz.

Ne nujno. Znotraj mesta (torej tam kjer je najbolj ključno) je precej bolje potovati z kolesom/električnim kolesom ali električnim skirojem kot pa z busom (in tudi avtom). Torej ne rabimo da nam bus super fanj fino dela, ker je kolo boljše tudi od dobro delujočega busa, od slabega pa sploh.

To pa izven mest zal nimamo.

Drži, javni prevoz izven mest je dostikrat (ne vedno) za en kurac. Ampak ključnega pomena je ravno vožnja v mestu, ker v mestu so koncentracije strupenih plinov 500 krat večje kot izven mesta. Torej ravno v mestu se ne smemo furat in zastrupljat zraka, ter delat gužve. Izven mesta pa zaradi mene če se furaš z avtom, tam itak ni problematično.

Ce si sam in se ti da setkat in cakat avtobus, ki vozi bolj kot ne na koledar, se gre.

Še enkrat: pozabi bus, omisli si električno kolo.

Ko si z otrokom in si vezan na dolocene ure pa izven mest ze potrebujes avto.

1. Marsikdo nima majhnega otroka ki bi ga moral vozit anyway, so otroci toliko stari da se znajo sami vozit s kolesom ali pa otrok sploh še nima. Zakaj bi bil otrok izgovor za nekoga ki ima otroke 20 in več let stare? Ti otroci so spet en jeben izgoor za veliko večino ljudi za veliko večino voženj.

2.Tudi z kargo kolesom sicer SE DA prevažat majhne otroke:


pa izven mest ze potrebujes avto.

IZVEN mest dostikrat res potrebuješ avto (ne vedno sicer). Ampak jaz ne govorim izven mest. Jaz govorim ZNOTRAJ Ljubljane.

Pri nas rednega prevoza skoraj ni, ko so solske pocitnice pa vozi mogoce 1x dnevno.

Pri večini javni prevoz ni toliko slab, dostikrat je celo precej decent. V katerih jebinah si to? :D Ampak kot pravim: jaz ne govorim izven mest. Jaz govorim ZNOTRAJ Ljubljane. Ker ravno ZNOTRAJ Ljubljane je ključno kar se onesnaženosti zraka tiče. In tudi kar se gužve tiče.

Ti si pac razvajen v mestu, kjer imas javni prevoz vedno na dosegu roke,

Nisem razvajen in javnega prevoza ne uporabljam. Uporabljam električno kolo.

za fasungo pa kot ze vemo, itak skrbi mama in ne ti.

Ne drži. V Ljbuljani živim sam, mama je na drugem koncu države. Kot sem povedal: fasunga je IZGOVOR. Zakaj bi ti bila fasunga izgovor da greš z avtom, če pa 99 % časa fasunge sploh ne prevažaš?! Tiste 1x ali 2x na mesec ko pa greš po fasunge pa le pojdi z avtom. Ampak ostalih 99 % časa ti pa ni treba. Če pa greš vsak dan po fasungo (da, tudi taki ljudje obstajajo), potem je pa te fasunge samo nekaj kosov (par paradajzov, ena banana in žemlja), če greš vsaj dan v trgovino je pa te hrane tako malo da gre brez problema v manjši nahrbnik in lahko greš na kolo.

In še enkrat: če pa nabavljaš za cel mesec fasunge, takrat pa le pojdi z avtom, 1 vožnja na mesec ni odgovorna za večino onesnaženja. Problem je ostalih 90 voženj mesečno.

Statistika ne kaze koliko bregov in hribov je na taksni poti vmes in da pac, ko si starejsi tega ne bos pocel...

NE BOŠ VERJEL, ampak človeštvo je izzumilo eno tako fanj zadevo ki se ji reče ELEKTRIČNO kolo. ;) V hrib z električnim kolesom je še lažje gonit kot po ravnem z navadnim. Še več: obstajo celo izvedenke kjer imaš gas in ti gonit sploh ni treba (ima tudi ta način med vsemi različnimi načini/modi vožnje). Torej te hribi so spet en izgovor. Večina ljudi sicer nima GORA in HRIBOV na poti do šihta anyway, ampak tudi če bi imeli, bi se ta problem enostavno rešil z električnim kolesom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

asdf_jklc ::

Holedino je izjavil:

Sem že zdavnaj našel rešitve. Probleme pa iščeš ti.

To da VSAK uporablja avto za VSE kar dela ni rešitev. Nisem proti uporabi avtomobila, kadar je njegova uporaba smiselna. Sem pa proti nesmiselni uporabi avtomobila. In to da nekdo gre 1 km do banke je točno to: nesmiselna uporaba. Potem dobimo točno stanje ki ga nočemo: gužvo in prometne zamaške (da traja fucking 1 uro da prideš od enega konca Ljubljane do drugega), ter izredno visoke koncetracije strupenih plinov v mestih, meritve kažejo da so koncentracije strupenega dušikovega oksida zaradi izpuhov avtomobilov kar 500 krat večje kot na podeželju. FUCKING 500 krat! Kaj to dela za zdravje in počutje ti je pa verjetno jasno. Oziroma če ti še ni jasno pa zgoogli.

To se pa strinjam - dnevno prehodim 10 do 11km in take stvari uredim peš, pa ne zarad narave, ampak lastnega zdravja :)

dfgdfg ::

Jst komej čakam dan, ko se bom lahko pelu na šiht s kolesam iz Kranja v Loko. Ceste čez Sorško polje nočjo dat pod rampo in je ob 10h zvečer, ko greš iz popoldanske izmene polna debilov z avtomobili, k misljo, da bodo kej prej doma, če grejo čez polje. Al pa še hujš,..pijandure in poharji brez izpitov, k se skrivajo pred polcijo.

Ista scena Kranj - Medvode. Zdej so novo cesto nardil. Za podhod za žabe je bil dnar. Da bi komu kapnl, da bi asfaltiral še pol metra kolesarske zravn pa ni šans. Pa bi se komot lahko fjakal v Lj. s kolesom.

Na severni strani Kranja maš pa Naklo. Tm se peleš po obupni regionalni cesti. Smrtno nevarno. Pa ista scena potem naprej prot Bledu, ki mimogrede tudi sploh nima kolesarske steze okol jezera. Če te tm redar dobi na kolesu ti kazen napiše.

Uglavnem pozabte te fore brez avta. Prevelik vpliv ma uvoz folka v našo Vukojebino iz dežel, k so 30let za nami. Albanca in Bosanca ne boš spravu na kolo. Dizl mečka FTW. Temu se tut infrastruktura prilagaja in se bo tut v naprej.

Holedino ::

Jst komej čakam dan, ko se bom lahko pelu na šiht s kolesam iz Kranja v Loko.

Od Kranja do Škofje Loke je 11 km (sem preveril). To je okrog 20 minut s električnim kolesom, kar ni težava. Težava pa je v tem da tam ni kolesarskih stez. Zato si moramo pa avtomobilisti prizadevati za kolesarske steze, ker imamo od njih veliko korist: več kot je ljuvožnje, kjer zadeve ni možno narediti z kolesom. Prav tako je manjše tudi onesnaženje, manjše onesnaženje zraka pa ima OGROMEN vpliv na boljše počutje in manj bolezni, ki jih povzroča avtomobilski izpuh. Torej vsak voznik avtomobila si mora želet čim več kolesarskih stez, tako ker mu to zelo koristi.

Plastičen primer: se spomnite kako je veliko večja gužva takrat ko pada dež? To je zato ker se vsi kolesarji ki po lepem vremenu kolesarijo prestavijo v avtomobil! In tu ne govorimo o majhnih številkah: kolesarski števci v Ljubljani kažejo da je samo na dunajski samo v mesecu juniju kar 50.000 kolesarjev. Zdej si pa predstavljajte 50.000 DODATNIH avtomobilov na tisti cesti, pa to bi bila katastrofa!

Ceste čez Sorško polje nočjo dat pod rampo in je ob 10h zvečer, ko greš iz popoldanske izmene polna debilov z avtomobili, k misljo, da bodo kej prej doma, če grejo čez polje. Al pa še hujš,..pijandure in poharji brez izpitov, k se skrivajo pred polcijo.

Ti čisto verjamem. Ampak to je rešljiv problem. Piši na občino, če je volja se to lahko reši v nekaj dneh za vedno.

Ista scena Kranj - Medvode. Zdej so novo cesto nardil. Za podhod za žabe je bil dnar. Da bi komu kapnl, da bi asfaltiral še pol metra kolesarske zravn pa ni šans.

To da nekateri avtomobilistični politiki nič ne mislijo je popolnoma jasno. Preprosto jim ni jasno da več kot je kolesarjev, bolje bo voznikom avtomobila, ker bo manjša gužva in boljši zrak. Hvaležni bodite kolesarjem, vsem skupaj in vsakemu posebej, ker ste zaradi njih tudi vi na boljšem.

Uglavnem pozabte te fore brez avta. Prevelik vpliv ma uvoz folka v našo Vukojebino iz dežel, k so 30let za nami. Albanca in Bosanca ne boš spravu na kolo. Dizl mečka FTW. Temu se tut infrastruktura prilagaja in se bo tut v naprej.

Tudi Bosanec in Albanec bi se spravil na kolo, po tem ko vi videl da večina ljudi vsaj občasno uporablja kolo (tako kot je recimo redna praksa na Nizozemskem in v ostalih skandinavskih državah). Zgledi vlečejo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

m0LN4r ::

Holedino je izjavil:

Ti si pac mazohisticno naravnan clovek, ki izven svojega mehurcka ne vidis zivljenja okoli sebe. Pejt pocni se kaj drugega, kot samo youtube posnetke mazohistov gledat.

Niti podrazno nisem mazohisticno naravnan clovek. Si se pa lepo izdal da statistik statističnega urada in youtube posnetka sploh pogledal nisi. Če te bom vprašal eno stvar iz sredine posnetka seveda ne boš vedel, tipična ignoranca. Tipično za ljudi tvojega kova: mislijo da če bodo tiščali glavo v pesek da bodo dejstva postala kaj manj resnična. Pokrit si oči in govoriti kako je trava vijolčna, pa čeprav vsi vemo da je zelena.

Vijolicn je tvoj pecikl.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

dfgdfg ::

Holedino je izjavil:

Jst komej čakam dan, ko se bom lahko pelu na šiht s kolesam iz Kranja v Loko.

Od Kranja do Škofje Loke je 11 km (sem preveril). To je okrog 20 minut s električnim kolesom, kar ni težava. Težava pa je v tem da tam ni kolesarskih stez. Zato si moramo pa avtomobilisti prizadevati za kolesarske steze, ker imamo od njih veliko korist: več kot je ljuvožnje, kjer zadeve ni možno narediti z kolesom. Prav tako je manjše tudi onesnaženje, manjše onesnaženje zraka pa ima OGROMEN vpliv na boljše počutje in manj bolezni, ki jih povzroča avtomobilski izpuh. Torej vsak voznik avtomobila si mora želet čim več kolesarskih stez, tako ker mu to zelo koristi. Plastičen primer: se spomnite kako je veliko večja gužva takrat ko pada dež? To je zato ker se vsi kolesarji ki po lepem vremenu kolesarijo prestavijo v avtomobil! In tu ne govorimo o majhnih številkah: kolesarski števci v Ljubljani kažejo da je samo na dunajski samo v mesecu juniju kar 50.000 kolesarjev. Zdej si pa predstavlajte 50.000 DODATNIH avtomobilov na tisti cesti, pa to bi bila katastrofa!

Ceste čez Sorško polje nočjo dat pod rampo in je ob 10h zvečer, ko greš iz popoldanske izmene polna debilov z avtomobili, k misljo, da bodo kej prej doma, če grejo čez polje. Al pa še hujš,..pijandure in poharji brez izpitov, k se skrivajo pred polcijo.

Ti čisto verjamem. Ampak to je rešljiv problem. Piši na občino, če je volja se to lahko reši v nekaj dneh za vedno.

Ista scena Kranj - Medvode. Zdej so novo cesto nardil. Za podhod za žabe je bil dnar. Da bi komu kapnl, da bi asfaltiral še pol metra kolesarske zravn pa ni šans.

To da nekateri avtomobilistični politiki nič ne mislijo je popolnoma jasno. Preprosto jim ni jasno da več kot je kolesarjev, bolje bo voznikom avtomobila, ker bo manjša gužva in boljši zrak. Hvaležni bodite kolesarjem, vsem skupaj in vsakemu posebej, ker ste zaradi njih tudi vi na boljšem.

Uglavnem pozabte te fore brez avta. Prevelik vpliv ma uvoz folka v našo Vukojebino iz dežel, k so 30let za nami. Albanca in Bosanca ne boš spravu na kolo. Dizl mečka FTW. Temu se tut infrastruktura prilagaja in se bo tut v naprej.

Tudi Bosanec in Albanec bi se spravil na kolo, po tem ko vi videl da večina ljudi vsaj občasno uporablja kolo (tako kot je recimo redna praksa na Nizozemskem in v ostalih skandinavskih državah). Zgledi vlečejo.


Občina in policija vesta za problem vožnje z avtomobili po Sorškem polju (za ostale, ki ne veste, tm je promet za motorna vozila prepovedan), vendar se jim dobesedno jebe za kolesarje. Na občini lažejo, da tm izvajajo dnevni nadzor prometa. Leta in leta sm se tm čez vozu, pa sem samo enkat tm vidu polcaja. Pa še to se je peljal za enim in sploh ni reagiral. Pa enkat maham enmu, k me je skor nabasu, pa tip stop ven in mi grozi, da me bo fental, če me še enkat tm vid. Uglavnem Balkan smo in Balkan bomo ostal,...

m0LN4r ::

Rekordwert beim Bestand von Personenkraftwagen in Berlin - in der Hauptstadt sind insgesamt rund 1,24 Millionen Pkw zugelassen.

Ja violicni peciklarji.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Holedino ::

Občina in policija vesta za problem vožnje z avtomobili po Sorškem polju (za ostale, ki ne veste, tm je promet za motorna vozila prepovedan), vendar se jim dobesedno jebe za kolesarje.

Če je pa to tako, potem pa ni druge kot da stvar vzamete v svoje roke, tako kot tale skupina (splača se pogledat videje, so odbito smešni xDDD ) :
Od 45 sekunde dalje. :))8-)



Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

m0LN4r ::

Zato pa imamo odvetnike.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
««
2 / 23
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Pretirana uporaba avtomobila (kako pretirana uporaba avtomobila uničuje posameznika i (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Loža
51272873 (5308) m0LN4r
»

Evropa popustila nemčiji, ICE 2035 Ban, bodo izjema E Goriva (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Na cesti
61956675 (48193) Comandante
»

Lani že desetina prodanih avtomobilov električnih (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
12920731 (16950) trancer01
»

Koliko bo štromar vreden čez 10 let? (strani: 1 2 3 445 46 47 48 )

Oddelek: Na cesti
2352209386 (146018) Mato989

Več podobnih tem