» »

Cene Avtomobilov

Cene Avtomobilov

««
23 / 23
»
»»

Utk ::

V tistih 5 min porabi manj elektrike kot tvoj dinozaver zarad enga speljevanja.

zavajon ::

Ampak moj dinozaver opravi pri speljevanju delo, tvoj pa v tistih 5 min ne. Torej je moj bolj učinkovit.

Utk ::

Seveda opravlja delo, greje kabino. Ko speljem jaz in ko spelješ ti, sem energijsko že zdavnaj jaz manj porabil. Od tam naprej se pa razlika samo veča.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

stara mama ::

Anergijo za tvoj avto si že izpustil v Šoštanju, da se lahko zdaj po prsih tolčeš, kako si bolj čist lokalno.
On jo pa celo koristi za ogrevat kabino, kar pa ti ne moreš in moraš dodatno gnat TČ.

Zgodovina sprememb…

Boštjan_Q ::

zavajon je izjavil:

Ne, samo elektriko dobiš od odmrlih dinozavrov (čeprav v resnici bakterij in alg).

Samo 2,5 % proizvodnje elektrike na svetu pride iz nafte. Pa še ta ki pride iz nafte se uporabi z bistvno višjim izkoristkom kot če bi nafto frakcijsko destiliral v bencin in dizel in jo skuril v avtu na naftne derivate.

Zgodovina sprememb…

Boštjan_Q ::

stara mama je izjavil:

Anergijo za tvoj avto si že izpustil v Šoštanju, da se lahko zdaj po prsih tolčeš, kako si bolj čist lokalno.
On jo pa celo koristi za ogrevat kabino, kar pa ti ne moreš in moraš dodatno gnat TČ.


1. Njegov avto (električni) porabi 4 do 5x manj energije kot naftni.
2. Šoštanj ima po vseh meritvah BOLJŠO kvaliteto zraka kot Ljubljana, KLJUB termoelektrarni. Naftni avto onesnažuje na daleč najbolj problematičnem področju, tam kjer so ljudje.
3. Termoelektrarne v Sloveniji proizvedejo samo 32 % elektrike, kar je manj kot tretjina, vse ostalo proizvedejo viri ki zraka ne onesnažujejo.
4. Termoelektrarna Šoštanj ima dimnik visok 230 m in bistveno boljši in mnogo dražji filtrirni sistem kot avto na naftne derivate.

5. Že danes je uporaba električnega avta BISTVENO (nepredstavljivo mnogo) bolj prijazna do našega zdravja in počutja, v prihodnosti ko bo generacija elektrike postala še bolj čista pa bo še bolj.

Zgodovina sprememb…

kixs ::

Boštjan_Q je izjavil:

stara mama je izjavil:

Anergijo za tvoj avto si že izpustil v Šoštanju, da se lahko zdaj po prsih tolčeš, kako si bolj čist lokalno.
On jo pa celo koristi za ogrevat kabino, kar pa ti ne moreš in moraš dodatno gnat TČ.


...

4. Termoelektrarna Šoštanj ima dimnik visok 230 km in bistveno boljši in mnogo dražji filtrirni sistem kot avto na naftne derivate.


Ce nic drugega, vsaj nasmejim se pa lahko :lol:

Mato989 ::

Boštjan_Q je izjavil:

stara mama je izjavil:

Anergijo za tvoj avto si že izpustil v Šoštanju, da se lahko zdaj po prsih tolčeš, kako si bolj čist lokalno.
On jo pa celo koristi za ogrevat kabino, kar pa ti ne moreš in moraš dodatno gnat TČ.


1. Njegov avto (električni) porabi 4 do 5x manj energije kot naftni.
2. Šoštanj ima po vseh meritvah BOLJŠO kvaliteto zraka kot Ljubljana, KLJUB termoelektrarni. Naftni avto onesnažuje na daleč najbolj problematičnem področju, tam kjer so ljudje.
3. Termoelektrarne v Sloveniji proizvedejo samo 32 % elektrike, kar je manj kot tretjina, vse ostalo proizvedejo viri ki zraka ne onesnažujejo.
4. Termoelektrarna Šoštanj ima dimnik visok 230 km in bistveno boljši in mnogo dražji filtrirni sistem kot avto na naftne derivate.



Se pravi je ok, če na morju delamo svinjarije ker to je onesnaževanje kjer ni ljudi?

KAKI GLUPDEBILNI RAZLOG kot da smo na različnih Svetovih... o moj bog...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Boštjan_Q ::

kixs je izjavil:

Boštjan_Q je izjavil:

stara mama je izjavil:

Anergijo za tvoj avto si že izpustil v Šoštanju, da se lahko zdaj po prsih tolčeš, kako si bolj čist lokalno.
On jo pa celo koristi za ogrevat kabino, kar pa ti ne moreš in moraš dodatno gnat TČ.


...

4. Termoelektrarna Šoštanj ima dimnik visok 230 km in bistveno boljši in mnogo dražji filtrirni sistem kot avto na naftne derivate.


Ce nic drugega, vsaj nasmejim se pa lahko :lol:


230 metrov, kaj je to takega?

Mato989 ::

Termoelektrarna Šoštanj ima dimnik visok 230 km


No tale dimnik visok 230 KILOmetrov bi pa res rad videl... jaz sem videl precej nižjega.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Boštjan_Q ::

Mato989 je izjavil:

Boštjan_Q je izjavil:

stara mama je izjavil:

Anergijo za tvoj avto si že izpustil v Šoštanju, da se lahko zdaj po prsih tolčeš, kako si bolj čist lokalno.
On jo pa celo koristi za ogrevat kabino, kar pa ti ne moreš in moraš dodatno gnat TČ.


1. Njegov avto (električni) porabi 4 do 5x manj energije kot naftni.
2. Šoštanj ima po vseh meritvah BOLJŠO kvaliteto zraka kot Ljubljana, KLJUB termoelektrarni. Naftni avto onesnažuje na daleč najbolj problematičnem področju, tam kjer so ljudje.
3. Termoelektrarne v Sloveniji proizvedejo samo 32 % elektrike, kar je manj kot tretjina, vse ostalo proizvedejo viri ki zraka ne onesnažujejo.
4. Termoelektrarna Šoštanj ima dimnik visok 230 km in bistveno boljši in mnogo dražji filtrirni sistem kot avto na naftne derivate.



Se pravi je ok, če na morju delamo svinjarije ker to je onesnaževanje kjer ni ljudi?

KAKI GLUPDEBILNI RAZLOG kot da smo na različnih Svetovih... o moj bog...


GLUP in DEBILNI razlog se zdi samo tebi, ker zadeve ne razumeš, v resnici pa ni. Vsa glavna onesnaževala se v roku nekaj dni do okrog enega tedna odstranijo iz ozračja (delci se posedejo na tla in ni več nevarnosti da bi jih vdihnili, dušikovi oksidi se pretvorijo v nenevarne spojine ipd). Če ti onesnažuješ sredi morja to ne pride do ljudi. Če sredi Ljubljane pa to ljudje vsakodnevno vdihavajo. Torej v enem primeru ne škodijo ljudem v enem pa zelo, razlika je bistvena.

Mato989 je izjavil:

Termoelektrarna Šoštanj ima dimnik visok 230 km


No tale dimnik visok 230 KILOmetrov bi pa res rad videl... jaz sem videl precej nižjega.


Piše metrov.

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

LeQuack je izjavil:

Jaz pravim da to ni neka dolgoročna rešitev. Kolikokrat boš prišel na zavarovalnico z razbito LED lučjo preden si jim sumljiv?


Avto ima samo 2 sprednji luci. Ksenon na c5 pride cez 800 evrov trolol.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Zgodovina sprememb…

Kalibri ::

Boštjan_Q je izjavil:

2. Šoštanj ima po vseh meritvah BOLJŠO kvaliteto zraka kot Ljubljana, KLJUB termoelektrarni.

Zelo slab argument. Sicer pa avtorju primeren.
Sicer pa ko sem se ponoči peljal skozi Šoštanj, sem mislil, da mi bo zakurilo pljuča. Točno sem vohal, kdaj gremo mimo blokov. Če je tisto kvaliteten zrak. Nek vonj po kislemu, kot za mojim starim golfom dizlom.

matobeli ::

Sej obstajajo meritve. Take, prave.

Boštjan_Q ::

Kalibri je izjavil:

Boštjan_Q je izjavil:

2. Šoštanj ima po vseh meritvah BOLJŠO kvaliteto zraka kot Ljubljana, KLJUB termoelektrarni.

Zelo slab argument. Sicer pa avtorju primeren.
Sicer pa ko sem se ponoči peljal skozi Šoštanj, sem mislil, da mi bo zakurilo pljuča. Točno sem vohal, kdaj gremo mimo blokov. Če je tisto kvaliteten zrak. Nek vonj po kislemu, kot za mojim starim golfom dizlom.


Odličen argument, le da ga taki kot si ti ne dojamete. Glej meritve, 12. stran PDFja, tabela A:
http://hmljn.arso.gov.si/zrak/kakovost%...

Zgodovina sprememb…

Boštjan_Q ::

Kakovost zraka v Ljubljani je bistveno slabša kot v Šoštanju, glavni krivec pa je promet z vozili na naftne derivate. Ne samo da ima Ljubljana mnogo slabšo kakovost zraka, ta kakovost zraka prizadane tudi 100x več ljudi kot v Šoštanju.

m0LN4r ::

109 dB Stand 09/17 - brez filtra
91 dB Stand 11/18 - z filtrom

Pac pol kupis rabljenga brez filtra in imas uradno avto brez OPF

Boštjan_Q je izjavil:

Kakovost zraka v Ljubljani je bistveno slabša kot v Šoštanju, glavni krivec pa je promet z vozili na naftne derivate. Ne samo da ima Ljubljana mnogo slabšo kakovost zraka, ta kakovost zraka prizadane tudi 100x več ljudi kot v Šoštanju.

Pridem z Euro 6d dizlom pa vam zrak prefiltriram.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Boštjan_Q ::

Pridem z Euro 6d dizlom pa vam zrak prefiltriram.

Si mislil onesnažiš?

Kalibri ::

Na srečo vam pišejo poročila, da imate čist zrak, itak kupite vsako bedarijo.

BALIST4 ::

Utk je izjavil:

Finančno nepismen folk, definitivno.


To se nanaša na najemanje avtomobila ozirma leasing. Pri nas so ponudbe lizinga zaenkrat precej slabe. V tujini pa dobiš za 150-200EUR na mesec relativno novo vozilo in so nekateri ceneje prihajali skozi kot s popravili za star avto. Sploh pri današnjih cenah. Kdo bo skeširal naenkrat 30k za golfa, 40k+ za začetni model mercedesa C razreda? Kvečjemu je to finančna nepismenost, če lahko denar vlagaš in s tem pokrivaš obroke. Še malo pa bo Dacia predraga

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BALIST4 ()

Boštjan_Q ::

Kalibri je izjavil:

Na srečo vam pišejo poročila, da imate čist zrak, itak kupite vsako bedarijo.


Ja vešde, edini ki je kupil kakršnokoli bedarijo si žal ti..Meja svetovne zdravstvene organizacije za PM2.5 delce je 5 µg/m3, v Ljubljani je povprečna letna vrednost za 3x presežena. Posamezni dnevi so preseženi še toliko bolj.

https://www.google.com/search?q=who+pm2...

ps: Vrednost je 3x presežena na mestu merilne postaje, ki je močno odmaknjena od glavnih cest, ob le teh so vrednosti še bistveno višje.

Zgodovina sprememb…

Boštjan_Q ::

Nevarno za zdravje: V Ljubljani količina PM2,5 kar 500 odstotkov nad priporočili stroke
https://novice.svet24.si/clanek/novice/...

Ljubljana ima zelo slabo kakovost zraka:
https://www.rtvslo.si/enostavno/zanimiv...
https://www.caszazemljo.si/beseda-o-zem...

"Ljubljana se je glede na podatke Evropske agencije za okolje uvrstila med najslabša evropska mesta po kakovosti zraka."
https://webcache.googleusercontent.com/...

Ljubljančani dihajo strupen zrak
https://hudo.com/si/zdrav-duh-telo/ljub...

Zgodovina sprememb…

aborko ::

Boštjan, si bil kdaj v Velenju ali Šoštanju?

Ghost7 ::

Ne dajajte Boštjanu aka Inženir in vsi nicknamei vmes, menjajaoči se vsake tri mesece idej. Koga briga zrak na parih prometnicah po Ljubljani. Naj se odselijo tisti, ki jih moti, sedijo na ogromno denarja. Preprosto ignorirajte...

Nazaj na topic, cene avtomobilov.
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/

Boštjan_Q ::

Ghost7 je izjavil:

Ne dajajte Boštjanu aka Inženir in vsi nicknamei vmes, menjajaoči se vsake tri mesece idej. Koga briga zrak na parih prometnicah po Ljubljani. Naj se odselijo tisti, ki jih moti, sedijo na ogromno denarja. Preprosto ignorirajte...

Nazaj na topic, cene avtomobilov.


Seveda, 300.000 Ljubljančanov naj pa crkne, bravo, pameten si lih tako kot govoriš. Če je že IZVEN prometnic presežena vrednost PM2.5 za 3x v letnem povprečju, potem veš koliko je ura. Zraven prometnic je še toliko huje. In pazi to, letno povprečje je 3x preseženo, posamezni dnevi so lahko preseženi tudi za 20x ali več. Kurjenje fosilnih goriv je na svetu zaslužno 8,7 milijona smrti letno, gre za vsako peto smrt med odraslimi, kar je 19x več smrti kot malarija in 3x več smrti kot alkohol. Ne vem zate, ampak meni se zdi to izredno veliko, vsekakor daleč od tvojega "ah saj to ni nič" in podobnih bedarij.

Onesnaženje zaradi fosilnih goriv povzroča 20 odstotkov smrti med odraslimi
https://www.rtvslo.si/okolje/onesnazenj...

Zgodovina sprememb…

Boštjan_Q ::

Recimo danes je vrednost PM2.5 v Ljubljani 49 ug/m3, maksimalni limit svetovne zdravstvene organizacije je 5 ug/m3, torej za cca 20x je presežena vrednost.
https://www.iqair.com/slovenia/osrednje...

Zgodovina sprememb…

wcpapir ::

njyngs je izjavil:

Seveda, meni manjka IQ. Torej, če potegnemo črto:

En je definiral da je premija za luči 56EUR. En celoten LED žaromet je cca 1500eur+, matrični žarometi še več.

Recimo da nam po katastrofalnih scenarijih LeKvake crkne en LED žaromet po 3 letih: si plačal 3 premije, ki ti krijejo VSE žaromete = 168EUR
Ti tapametni z visokim IQ, boš pa plačal celoten nov žaromet sam. Čestitke.

Šele po 25 letih zavarovanja boš prišel čez tisto ceno žarometa. Ampak ti si seveda človek z največjim IQ, in si boš plačal sam. No, ker si klošar boš verjetno vzel kak Aliexpress drek za 800EUR, ki bo spet crknil še hitreje. Al boš pa šel na smetišče starih gar, kot to hodijo/te cigani, in boš tam od še večjega napizdanta kupil z razbitine original za 1000EUR. Bravo mojster. IQ over 9000.

Ti si že v osnovi idiot ker misliš da ti polica pokriva kvar ali strojelom.

IL_DIAVOLO ::

Malo gledam iz firbca. 10 let stare gare stanejo 10k€ in vec, popularni 2008 letniki se vedno dosegajo vrednost 5k€, medtem ko novejši letniki 2018+ ne stanejo vec kot 13-15k. To je dokaj ugodno in sploh ne tako hudo, ce nisi prevec zbircen.

Zelo cuden in nesorazmerni nivo cen.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

m0LN4r ::

Boštjan_Q je izjavil:

Pridem z Euro 6d dizlom pa vam zrak prefiltriram.

Si mislil onesnažiš?

Baje so delali neke meritve, da je zrak iz auspuha modernega dizla veliko cistejsi od tega kaj ze imate v mestih, tak da ne, bo kr ocistil zrak.
Vse to kaj euro 4,5, busi, tovornjaki, premogovnice, kurjenje gum v kaminih, to vse precistim za vas :)

Boštjan_Q je izjavil:

Recimo danes je vrednost PM2.5 v Ljubljani 49 ug/m3, maksimalni limit svetovne zdravstvene organizacije je 5 ug/m3, torej za cca 20x je presežena vrednost.
https://www.iqair.com/slovenia/osrednje...

Pol je boljse, da gres na podezelje, ce v LJ prevec kurijo pozimi in se dim ne dvigne.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Boštjan_Q ::

Baje so delali neke meritve, da je zrak iz auspuha modernega dizla veliko cistejsi od tega kaj ze imate v mestih, tak da ne, bo kr ocistil zrak.
Vse to kaj euro 4,5, busi, tovornjaki, premogovnice, kurjenje gum v kaminih, to vse precistim za vas :)

To so miti. Če bi ti direkt avzpuh od EURO4 avta napeljal v svoj motor pol tole še zdrži vodo, drugače pa ne.

Pol je boljse, da gres na podezelje, ce v LJ prevec kurijo pozimi in se dim ne dvigne.

Glede zraka je boljše, glede ostalega slabše, zdej se pa odloč ane. To je večinoma zaradi temperaturnega obrata (kar ima za posledico slabo prevetrenost) v kombinaciji z avtomobili na naftne derivate.

Boštjan_Q je izjavil:

Recimo danes je vrednost PM2.5 v Ljubljani 49 ug/m3, maksimalni limit svetovne zdravstvene organizacije je 5 ug/m3, torej za cca 20x je presežena vrednost.
https://www.iqair.com/slovenia/osrednje...

*10x (typo)

Zgodovina sprememb…

denabiker ::

Glede zraka....Včeraj so na vsak način otroci hoteli zvečer ven na sprehod, zrak katastrofalen, tako smrdelo bilo v katero smer si šel. To kar peče v pljučih, smo zdržali pol ure pa bejžmo noter, da ne napišem kako smo smrdeli...jaz ne vem kaj to folk kuri, včasih sem odraščal na vasi, pa so vsi kurili na drva in je bilo veliko veliko bolj znosno. Drva so imela prijeten vonj, če ti je direkt prineslo pod nos. Sliši se pa da folk meče tudi smeti v peči, pa reklame itd. Pa boga pitaj kaj še....eno obdobje sem živel v centru LJ, sva pa s punco takrat zelo pogosto se vozila na Primorsko malo za spremembo lufta, pa sonce itd. v LJ mi je bilo grozno, pa tista megla do 11-12h. Ko že ni tako daleč, malo bolj gasa, pa si v slabi urci dol...

Mato989 ::

Boštjan_Q je izjavil:

Kakovost zraka v Ljubljani je bistveno slabša kot v Šoštanju, glavni krivec pa je promet z vozili na naftne derivate. Ne samo da ima Ljubljana mnogo slabšo kakovost zraka, ta kakovost zraka prizadane tudi 100x več ljudi kot v Šoštanju.



Glavni krivec da je v LJ slabša kakovost zraka je predvsem to da je kotlina!!!! In nekdanje močvirje... Če bi recimo bila LJ sredi Ptujsko Dravskega Polja bi bila kakovost zraka ob enakem prometu veliko boljša ker bi pač spihalo okrog...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Ghost7 ::

denabiker je izjavil:

Glede zraka....Včeraj so na vsak način otroci hoteli zvečer ven na sprehod, zrak katastrofalen, tako smrdelo bilo v katero smer si šel. To kar peče v pljučih, smo zdržali pol ure pa bejžmo noter, da ne napišem kako smo smrdeli...jaz ne vem kaj to folk kuri, včasih sem odraščal na vasi, pa so vsi kurili na drva in je bilo veliko veliko bolj znosno. Drva so imela prijeten vonj, če ti je direkt prineslo pod nos. Sliši se pa da folk meče tudi smeti v peči, pa reklame itd. Pa boga pitaj kaj še....eno obdobje sem živel v centru LJ, sva pa s punco takrat zelo pogosto se vozila na Primorsko malo za spremembo lufta, pa sonce itd. v LJ mi je bilo grozno, pa tista megla do 11-12h. Ko že ni tako daleč, malo bolj gasa, pa si v slabi urci dol...


Tudi na vasi imamo zdajle čez zimo probleme. Običajno pozno popoldne ko bi zračil vsi pridejo iz služb in kurijo. Seveda ker smo na vasi, z drvmi. Tudi sam kurim pogosto na drva v kaminu (sicer imam moderno kondenzacijsko plinsko peč iz 2020) in ker imam dobra suha drva je dim bele barve in tudi hitro izveni. Pri določenih pa se pogosto kadi črno, ker so drva še mokra in od letošnje pomladi, običajno pa kurijo še kakšne smeti. Potem so tu še stari kotli, kjer je slab izkoristek pa imaš dima kolikor hočeš.
Najboljši pa so kmetje, ker se je napovedoval dež so nalili gnojnice na tone in seveda kvaliteta zraka je super. Je pa res, da dim iz dimnikov ni toliko škodljiv kot iz izpuhov. Ker delci so veliko večji in jih pljuča znajo odstranit. Zato spet prednost vasi pred mestom. Običajno sedaj preden zračim, odprem in povoham zrak :) Če ravno ni kurjenja, prezračim in stojim pri vratih, če bi slučajno kdo ravno zakadil :D

V ljubljani pa je seveda katastrofa, dimniki, prometni plini, verjamem, ampak ljudje sedijo na ogromno denarja. Stanovanj ni, cene so v višavah. Malo večje stanovanje je hiša na podeželju. In to samo 30km stran. Je pa res, potem se ne da s kolesom v služb, potrebuješ avto.

Tema je cene avtomobilov.
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/

zavajon ::

Mato989 je izjavil:

Glavni krivec da je v LJ slabša kakovost zraka je predvsem to da je kotlina!!!! In nekdanje močvirje... Če bi recimo bila LJ sredi Ptujsko Dravskega Polja bi bila kakovost zraka ob enakem prometu veliko boljša ker bi pač spihalo okrog...

Problem je tudi v tem, da v Ljubljani živi veliko več ljudi kot na Dravsko ptujskem polju. Vsi, ki si ne morejo privoščiti stanovanja na Ptuju, tam so namreč cene zelo visoke zaradi prislovično čistega zraka, si kupijo stanovanje v Ljubljani. Nato pa se vsak dan z avti vozijo v službo na Ptuj.

Invictus ::

Boštjan_Q je izjavil:

Kakovost zraka v Ljubljani je bistveno slabša kot v Šoštanju, glavni krivec pa je promet z vozili na naftne derivate. Ne samo da ima Ljubljana mnogo slabšo kakovost zraka, ta kakovost zraka prizadane tudi 100x več ljudi kot v Šoštanju.

Problem ste pa vsi v dnevni migranti, ki onesnažujete zrak v Ljubljani.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Mato989 ::

zavajon je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Glavni krivec da je v LJ slabša kakovost zraka je predvsem to da je kotlina!!!! In nekdanje močvirje... Če bi recimo bila LJ sredi Ptujsko Dravskega Polja bi bila kakovost zraka ob enakem prometu veliko boljša ker bi pač spihalo okrog...

Problem je tudi v tem, da v Ljubljani živi veliko več ljudi kot na Dravsko ptujskem polju. Vsi, ki si ne morejo privoščiti stanovanja na Ptuju, tam so namreč cene zelo visoke zaradi prislovično čistega zraka, si kupijo stanovanje v Ljubljani. Nato pa se vsak dan z avti vozijo v službo na Ptuj.


Na Ptuju je problem sicer Perutnina Ptuj ko dol tišči pritisk ampak govoril sem overall, če bi LJ bila na bolj prepihljivem področju bi bilo pač manj onesnaženo.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

stara mama ::

Invictus je izjavil:

Boštjan_Q je izjavil:

Kakovost zraka v Ljubljani je bistveno slabša kot v Šoštanju, glavni krivec pa je promet z vozili na naftne derivate. Ne samo da ima Ljubljana mnogo slabšo kakovost zraka, ta kakovost zraka prizadane tudi 100x več ljudi kot v Šoštanju.

Problem ste pa vsi v dnevni migranti, ki onesnažujete zrak v Ljubljani.

Pol pa decentraliziraj LJ in razparceliraj vse upravne zadeve ter podjetja po državi.
Pa boš imel mir, čisti zrak in cenejše nepremičnine!

Boštjan_Q ::

Mato989 je izjavil:

Boštjan_Q je izjavil:

Kakovost zraka v Ljubljani je bistveno slabša kot v Šoštanju, glavni krivec pa je promet z vozili na naftne derivate. Ne samo da ima Ljubljana mnogo slabšo kakovost zraka, ta kakovost zraka prizadane tudi 100x več ljudi kot v Šoštanju.



Glavni krivec da je v LJ slabša kakovost zraka je predvsem to da je kotlina!!!! In nekdanje močvirje... Če bi recimo bila LJ sredi Ptujsko Dravskega Polja bi bila kakovost zraka ob enakem prometu veliko boljša ker bi pač spihalo okrog...


Seveda, jasno, to mislim da je jasno vsakomur. Avtomobili onesnažijo, kot sem že prej omenil lega v kotlini in temperaturni obrat pa prepreči da se zrak hitro in zadostno zmeša z okoliškim zrakom in razredči strupene snovi.

Zgodovina sprememb…

Ghost7 ::

stara mama je izjavil:

Invictus je izjavil:

Boštjan_Q je izjavil:

Kakovost zraka v Ljubljani je bistveno slabša kot v Šoštanju, glavni krivec pa je promet z vozili na naftne derivate. Ne samo da ima Ljubljana mnogo slabšo kakovost zraka, ta kakovost zraka prizadane tudi 100x več ljudi kot v Šoštanju.

Problem ste pa vsi v dnevni migranti, ki onesnažujete zrak v Ljubljani.

Pol pa decentraliziraj LJ in razparceliraj vse upravne zadeve ter podjetja po državi.
Pa boš imel mir, čisti zrak in cenejše nepremičnine!


Podpis!

@Invictus Lahko pa se nam pridružiš. Kot sem rekel, malo večje stanovanje v čebelnjaku s sosedom ki poriva sosedo le en zid stran v LJ --> je hiša na podeželju.
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ghost7 ()

Boštjan_Q ::

Invictus je izjavil:

Boštjan_Q je izjavil:

Kakovost zraka v Ljubljani je bistveno slabša kot v Šoštanju, glavni krivec pa je promet z vozili na naftne derivate. Ne samo da ima Ljubljana mnogo slabšo kakovost zraka, ta kakovost zraka prizadane tudi 100x več ljudi kot v Šoštanju.

Problem ste pa vsi v dnevni migranti, ki onesnažujete zrak v Ljubljani.


So, ne ste (ker stanujem v Ljubljani, se ne vozim tja).

Twixz ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Malo gledam iz firbca. 10 let stare gare stanejo 10k€ in vec, popularni 2008 letniki se vedno dosegajo vrednost 5k€, medtem ko novejši letniki 2018+ ne stanejo vec kot 13-15k. To je dokaj ugodno in sploh ne tako hudo, ce nisi prevec zbircen.

Zelo cuden in nesorazmerni nivo cen.


Niti ne. Pri enih plačaš ime firme, pri drugih pa plastiko pa (malce) manj kvalitetne materiale :)

Kolega je šel iz A6 Allroada za 45k na Subaruja za 5k, ker je preveč fukjeno zanjega kar se dogaja s cenami :))

kixs ::

Vsake toliko pogledam na avto.net. Imam narejen filter in pri ceni mi gre cedalje bolj na zivce, ko v ceno vkljucijo kaksno subvencijo - npr. pri EV!

deco16 ::

Ja al pa ceno z financiranjem, al pa ceno brez DDV ja itd .

Blinder ::

Razvit kak dodatek za brskalnik.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Boštjan_Q ::

kixs je izjavil:

Vsake toliko pogledam na avto.net. Imam narejen filter in pri ceni mi gre cedalje bolj na zivce, ko v ceno vkljucijo kaksno subvencijo - npr. pri EV!


Kot vem tega ne smejo, avto.net redno briše take oglase kjer je oglaševana cena z subvencijo. Če te dovolj moti jim piši, če ne pa preskoči.

kixs ::

Recimo en tak oglas:

CENA JE ŽE Z UPOŠTEVANO SUBVENCIJO V VREDNOSTI 3000€


https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Boštjan_Q ::

To načeloma ne smejo, sem pa slišal da avtonet nekaterim noče brisat takih oglasov, verjetno imajo kej posebej "zmenjen". Piši jih, pa povej kaj so odgovorl.
««
23 / 23
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Evropa popustila nemčiji, ICE 2035 Ban, bodo izjema E Goriva (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Na cesti
61946937 (38455) Comandante
»

Lani že desetina prodanih avtomobilov električnih (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
12917897 (14116) trancer01
»

Koliko bo štromar vreden čez 10 let? (strani: 1 2 3 445 46 47 48 )

Oddelek: Na cesti
2352169479 (106111) Mato989
»

Pretirana uporaba avtomobila (kako pretirana uporaba avtomobila uničuje posameznika i (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Loža
50764772 (50366) woroh4

Več podobnih tem