» »

Velik servis - absurdna cena?

Velik servis - absurdna cena?

stara mama ::

Mato989 je izjavil:


Dvomim da je na odpadu ogromno avtov če kupiš modelno leto 2022 in ti v 2024 zruži motor ali? :)

Čak mal, reku si 6x za vsako leto, zdaj se pa odloči al ti motor zruži po dveh al po 6 letih?
Moraš pa hude jajce vozit, da pričakuješ strojelom po dveh letih uporabe, niti si sam nisi s številkami na jasnem...

Mato989 ::

stara mama je izjavil:

Mato989 je izjavil:


Dvomim da je na odpadu ogromno avtov če kupiš modelno leto 2022 in ti v 2024 zruži motor ali? :)

Čak mal, reku si 6x za vsako leto, zdaj se pa odloči al ti motor zruži po dveh al po 6 letih?
Moraš pa hude jajce vozit, da pričakuješ strojelom po dveh letih uporabe, niti si sam nisi s številkami na jasnem...


Ne da PRIČAKUJEŠ govorim kaj pa če se zgodi kaj pa pol?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

energetik ::

Mato989 je izjavil:

stara mama je izjavil:

Mato989 je izjavil:


Dvomim da je na odpadu ogromno avtov če kupiš modelno leto 2022 in ti v 2024 zruži motor ali? :)

Čak mal, reku si 6x za vsako leto, zdaj se pa odloči al ti motor zruži po dveh al po 6 letih?
Moraš pa hude jajce vozit, da pričakuješ strojelom po dveh letih uporabe, niti si sam nisi s številkami na jasnem...


Ne da PRIČAKUJEŠ govorim kaj pa če se zgodi kaj pa pol?
V tistem primeru bom pač plačal menjavo ali prodal avto nekomu, ki bo menjal. Seveda greš v to, če obstaja le mala verjetnost.

Mato989 je izjavil:

Kakšna je pa verjetnost da ti v 10 letih gre kaj narobe z baterijo? koliko višja je glede na to da zruži v 7 letih motor? Je sploh nad 0,5%? Glede na podatke ki jih imamo, dvomim da je tako kot si govoril ti nad 3% ker si pravil dfa če je manj kot 3% pol se ne splača baje.
Bi rekel malenkost večja kot da gre kaj z motorjem. Že če se par celic ne zbalansira dobro, imaš lahko problem in obisk pri uradnem serviserju. Ker un pod kozolcem dvomim, da ima ustrezne naprave za balansiranje.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Serviserji si s temi cenami res ne delajo usluge. Električni avto imajo do 200,000 km za zamenjat antifriz, zavorno vsakih par let, pa kabinski filter, ki si ga lahko vsak sam niti ne vpliva na garancijo. Nemci bojo sicer tudi pri električnih hoteli svojih 200 evrov na leto, ampak kitajci, ki itak nimajo mreže servisov, ti bojo dali pa mir, samo da boš kupil avto. Baterijo itak lahko tudi online spremljajo.

starfotr ::

Baterija, če je pravilno hlajena, sploh ni problematična.

Električni avto se bo servisiralo pri vulkanizerju.

Vulkanizerji bodo svoje dejavnosti malo nadgradili, da bodo znali uredit/zamrnjat še filtre, antifriz, zavorno tekočino, zavore (kar je pogosta napaka pri električnih avtih, zaradi neuporabe in posledično zaribanja zavornih čeljusti) in podobno.

In nato bodo lahko velike servisne delavnice servisirale samo še stare ICE motorje z vso svojo opremo.

energetik ::

Ker EVji pa niso naloadani z vso mogočo opremo?
vires in numeris

starfotr ::

Velika večina odpade.

Torej menjava olja in filtra, turbina, EGR ventili, svečke, avtomatski menjalnik ipd. Elektromotorji bodo zdržali celo dobo vozila. Prav tako baterije, če bodo dovolj dobro hlajene.

Klima oz. toplotna črpalka tudi skoraj da nima kaj crknit v celi vozni dobi vozila.

Vse ostalo je pa elektonika in software.

Mato989 ::

starfotr je izjavil:

Velika večina odpade.

Torej menjava olja in filtra, turbina, EGR ventili, svečke, avtomatski menjalnik ipd. Elektromotorji bodo zdržali celo dobo vozila. Prav tako baterije, če bodo dovolj dobro hlajene.

Klima oz. toplotna črpalka tudi skoraj da nima kaj crknit v celi vozni dobi vozila.

Vse ostalo je pa elektonika in software.


Ja in, a elektronika ne more crknit... recimo LCD ali pa zvočniki v EVju? =)

Energetik pravi da EV mu je pomembna garancija KER meni da so celice še bolj pokvarljive kot pa da zruži mašina na ICE >:D uskladite se
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

starfotr ::

Ja mislim, da pri EV bodo baterije komot zdržale 15 ali 20 let.

Elektronike ti pa tudi na sedanjih servisih me znajo popravit. Znajo samo zamenjat z novim. To lahko pa vsaka opica naredi, če ima rezerven del.

Utk ::

Ja in, a elektronika ne more crknit... recimo LCD ali pa zvočniki v EVju? =)

To ne crkuje, če pa, itak ni garancije na to. Več kot par let.

WhiteAngel ::

starfotr je izjavil:

Velika večina odpade.

Torej menjava olja in filtra, turbina, EGR ventili, svečke, avtomatski menjalnik ipd. Elektromotorji bodo zdržali celo dobo vozila. Prav tako baterije, če bodo dovolj dobro hlajene.

Klima oz. toplotna črpalka tudi skoraj da nima kaj crknit v celi vozni dobi vozila.

Vse ostalo je pa elektonika in software.


... pa končniki, pa roke, pa kakšen amortizer, pa volanski drog, pa motorčki in črički v ventilatorjih ...

energetik ::

Mato989 je izjavil:


Energetik pravi da EV mu je pomembna garancija KER meni da so celice še bolj pokvarljive kot pa da zruži mašina na ICE >:D uskladite se
Nisem rekel, da je to absolutno res, samo pravim da imam rad garancijo, ker načeloma ti lohk celice le zbalansirajo, in to zastonj če je v garanciji, garažni mehanik tega ne bo znal (še).
Sicer pa bi baterijo v hibridu morala zdržati še več kot v EV, ker ni nikoli prazna in polna, vedno se giblje v optimalnem območju za Li-ion.

starfotr je izjavil:

Velika večina odpade.

Torej menjava olja in filtra, turbina, EGR ventili, svečke, avtomatski menjalnik ipd. Elektromotorji bodo zdržali celo dobo vozila. Prav tako baterije, če bodo dovolj dobro hlajene.

Klima oz. toplotna črpalka tudi skoraj da nima kaj crknit v celi vozni dobi vozila.

Vse ostalo je pa elektonika in software.
No ja, saj veš kako vzdržne so klime, pri malce starejših vozili puščajo kot po spisku. TČ v EV ni nič drugačna, kamenčki in sol povsem enako najedajo kondenzator.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

WhiteAngel ::

Zdaj ko razmišljam, a bodo avtoelektričarji po novem strokovnjaki za pogonski sklop pri EVjih?

starfotr ::

Na pogonih praviloma ne bo nič crkovalo. Bodo pa crkovale LED luči in tam spet ne bo za zamenjat 1 ledice pač pa celo luč, za katero bo treba dat malo premoženje.

dfgdfg ::

Zadnjič sem gledal en video Edda Chine, ko servisira električni avto in sem sam debelo gledu. Ker razbit mit o kao neservisiranju električnih avtov. Hoho. Stvar je s stališča vaškiga mehanika noro zakomplicirana. Pa certifikat in šolanje je rabu za delo na avtu. Pa seveda ceuga fuka opreme. Ne bo kr vsak vulkanizer šraufal električnih avtov in popravljal visokonapetnostnih krogov. Brez skrbi. Na začetku, ko bodo strokovnjaki bolj redki jih boste plačval v suhem zlatu.

Utk ::

Kitajc zahteva prvi servis na 100,000 km. Tesla nima rednih servisov. Leafu se do 100,000, pa še čez, menja samo filter kabine, zavorna tekočina in gume. To lahko naredi vsak mehanik in marsikdo sam doma. Tudi potem se zamenja antifriz in olje v diferencialu, tudi to lahk naredi vsak doma.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

dfgdfg ::

Utk je izjavil:

Kitajc zahteva prvi servis na 100,000 km. Tesla nima rednih servisov. Leafu se do 100,000, pa še čez, menja samo filter kabine, zavorna tekočina in gume. To lahko naredi vsak mehanik in marsikdo sam doma. Tudi potem se zamenja antifriz in olje v diferencialu, tudi to lahk naredi vsak doma.


Leaf 2022. Kr precej za "maintenence free" IMHO. Verjetno ti bo diler vse te inspectione naredu free of charge. Pa treba je vedit, da se pregled naredi, zarad morebitne obrabe materiala. Beri: inspect-change.

12,000 Km
Rotate tires
Inspect axle & suspension parts
Inspect battery terminals and cables, battery test
Inspect brake pads & rotors
Inspect drive shaft boots
Inspect front suspension ball joints
Inspect horn, lights, signals, wipers, rear hatch/hood lift supports
Inspect steering gear and linkage
Inspect steering linkage ball joints
Inspect suspension components (shocks, subframe, tie rods)
Inspect tire pressure, treadwear and depth

24,000 Km
Rotate tires
Replace brake fluid
Replace in-cabin microfilter
Inspect EV Battery usage report
Inspect axle & suspension parts
Inspect battery terminals and cables, battery test
Inspect brake lines and cables
Inspect brake pads & rotors
Inspect charging port
Inspect drive shaft boots
Inspect front suspension ball joints
Inspect horn, lights, signals, wipers, rear hatch/hood lift supports
Inspect reduction gear oil
Inspect steering gear and linkage
Inspect steering linkage ball joints
Inspect suspension components (shocks, subframe, tie rods)
Inspect tire pressure, treadwear and depth

36,000 Km
Rotate tires
Inspect NISSAN Intelligent key battery
Inspect axle & suspension parts
Inspect battery terminals and cables, battery test
Inspect brake pads & rotors
Inspect drive shaft boots
Inspect front suspension ball joints
Inspect horn, lights, signals, wipers, rear hatch/hood lift supports
Inspect steering gear and linkage
Inspect steering linkage ball joints
Inspect suspension components (shocks, subframe, tie rods)
Inspect tire pressure, treadwear and depth

48,000 Km
Rotate tires
Replace brake fluid
Replace in-cabin microfilter
Inspect EV Battery usage report
Inspect axle & suspension parts
Inspect battery terminals and cables, battery test
Inspect brake lines and cables
Inspect brake pads & rotors
Inspect charging port
Inspect charging port sealing cap
Inspect drive shaft boots
Inspect front suspension ball joints
Inspect horn, lights, signals, wipers, rear hatch/hood lift supports
Inspect reduction gear oil
Inspect steering gear and linkage
Inspect steering linkage ball joints
Inspect suspension components (shocks, subframe, tie rods)
Inspect tire pressure, treadwear and depth

60,000 Km
Rotate tires
Inspect axle & suspension parts
Inspect battery terminals and cables, battery test
Inspect brake pads & rotors
Inspect drive shaft boots
Inspect front suspension ball joints
Inspect horn, lights, signals, wipers, rear hatch/hood lift supports
Inspect steering gear and linkage
Inspect steering linkage ball joints
Inspect suspension components (shocks, subframe, tie rods)
Inspect tire pressure, treadwear and depth

72,000 Km
Rotate tires
Replace NISSAN Intelligent key battery
Replace brake fluid
Replace in-cabin microfilter
Inspect EV Battery usage report
Inspect axle & suspension parts
Inspect battery terminals and cables, battery test
Inspect brake lines and cables
Inspect brake pads & rotors
Inspect charging port
Inspect drive shaft boots
Inspect front suspension ball joints
Inspect horn, lights, signals, wipers, rear hatch/hood lift supports
Inspect reduction gear oil
Inspect steering gear and linkage
Inspect steering linkage ball joints
Inspect suspension components (shocks, subframe, tie rods)
Inspect tire pressure, treadwear and depth

84,000 Km
Inspect axle & suspension parts
Inspect battery terminals and cables, battery test
Inspect brake pads & rotors
Inspect drive shaft boots
Inspect front suspension ball joints
Inspect horn, lights, signals, wipers, rear hatch/hood lift supports
Inspect steering gear and linkage
Inspect steering linkage ball joints
Inspect suspension components (shocks, subframe, tie rods)
Inspect tire pressure, treadwear and depth

96,000 Km
Rotate tires
Replace brake fluid
Replace in-cabin microfilter
Inspect EV Battery usage report
Inspect axle & suspension parts
Inspect battery terminals and cables, battery test
Inspect brake lines and cables
Inspect brake pads & rotors
Inspect charging port
Inspect charging port sealing cap
Inspect drive shaft boots
Inspect front suspension ball joints
Inspect horn, lights, signals, wipers, rear hatch/hood lift supports
Inspect reduction gear oil
Inspect steering gear and linkage
Inspect steering linkage ball joints
Inspect suspension components (shocks, subframe, tie rods)
Inspect tire pressure, treadwear and depth

108,000 Km
Rotate tires
Replace NISSAN Intelligent key battery
Inspect axle & suspension parts
Inspect battery terminals and cables, battery test
Inspect brake pads & rotors
Inspect drive shaft boots
Inspect front suspension ball joints
Inspect horn, lights, signals, wipers, rear hatch/hood lift supports
Inspect steering gear and linkage
Inspect steering linkage ball joints
Inspect suspension components (shocks, subframe, tie rods)
Inspect tire pressure, treadwear and depth

120,000 Km
Rotate tires
Replace brake fluid
Replace in-cabin microfilter
Inspect EV Battery usage report
Inspect axle & suspension parts
Inspect battery terminals and cables, battery test
Inspect brake lines and cables
Inspect brake pads & rotors
Inspect charging port
Inspect drive shaft boots
Inspect front suspension ball joints
Inspect horn, lights, signals, wipers, rear hatch/hood lift supports
Inspect reduction gear oil
Inspect steering gear and linkage
Inspect steering linkage ball joints
Inspect suspension components (shocks, subframe, tie rods)
Inspect tire pressure, treadwear and depth

starfotr ::

Saj pravim. Vse to zna vulkanizer naredit.

Tudi roke in končnike bodo lepo zamenjali po potrebi. Vse se da naučit.

Mato989 ::

starfotr je izjavil:

Saj pravim. Vse to zna vulkanizer naredit.

Tudi roke in končnike bodo lepo zamenjali po potrebi. Vse se da naučit.


Samo zastojn pa ziher ne bo kot eni pravijo tukaj =) Bodo pač vulkanizerji nabili cene EVjem in pregledom...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Inspect inspect...vse kar je replace lahko naredi kdorkoli z osnovno šolo.
Tudi inspect v resnici ne delajo prav zavzeto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Inspect inspect...vse kar je replace lahko naredi kdorkoli z osnovno šolo.
Tudi inspect v resnici ne delajo prav zavzeto.


Saj nima veze kako zavzeto delajo, če ne boš na pooblaščenih naredil inspecta bo garancija za baterijo adios itd... =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Mato989 je izjavil:

starfotr je izjavil:

Saj pravim. Vse to zna vulkanizer naredit.

Tudi roke in končnike bodo lepo zamenjali po potrebi. Vse se da naučit.


Samo zastojn pa ziher ne bo kot eni pravijo tukaj =) Bodo pač vulkanizerji nabili cene EVjem in pregledom...

Nihče ne bo peljal avta vsakih 12,000 km pregledat, če ima v redu končnike. Ta spisek je brezvezen, nekaj morajo napisat, da ti imajo kaj za zaračunat, nič od "inspect" v resnici ni potrebno, razen na tehničnem ali če se rad zaletavaš v robnike.

Mato989 je izjavil:

Utk je izjavil:

Inspect inspect...vse kar je replace lahko naredi kdorkoli z osnovno šolo.
Tudi inspect v resnici ne delajo prav zavzeto.


Saj nima veze kako zavzeto delajo, če ne boš na pooblaščenih naredil inspecta bo garancija za baterijo adios itd... =)

Pri dobrih firmah redni letni servis sploh ni zahtevan. Tesla, nekateri kitajci.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Mato989 je izjavil:

starfotr je izjavil:

Saj pravim. Vse to zna vulkanizer naredit.

Tudi roke in končnike bodo lepo zamenjali po potrebi. Vse se da naučit.


Samo zastojn pa ziher ne bo kot eni pravijo tukaj =) Bodo pač vulkanizerji nabili cene EVjem in pregledom...

Nihče ne bo peljal avta vsakih 12,000 km pregledat, če ima v redu končnike. Ta spisek je brezvezen, nekaj morajo napisat, da ti imajo kaj za zaračunat, nič od "inspect" v resnici ni potrebno, razen na tehničnem ali če se rad zaletavaš v robnike.


Pa saj jaz ne govorim kaj je POTREBNO ali NE... jaz ti govorim da če bodo avtoproizvajalci napisali da je to potrebno naredit vsakih 12k km pri pooblaščenem servisu in če tega ne boš naredil da garancija več ne velja je to to... pa lahko midva tu cela desetletja razpravljava ali je to potrebno ali ne in ali to vestno naredijo ali ne...

Važno je to da bo pol na baterijo namesto 10 let, samo 1 leto garancije =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Pa sej ti jaz pravim, da nemci, ki so nateguni, to bojo zahtevali in jih pač ne bomo kupovali.

Does my vehicle require an annual maintenance service?
Your Tesla vehicle does not require annual maintenance or regular fluid changes. Check your owner's manual for latest maintenance recommendations for your vehicle.


Cena za serijski U6, ki ga bo možno naročiti na začetku novembra, pričakovana doba pa je marec 2023, je 48.800 evrov, kar je 1.900 evrov nad modelom U5. Servis za vozilo je v Ljubljani, U6 pa proizvajajo v tovarni na Kitajskem s kapaciteto 150.000 vozil na leto, z možnostjo razširitve na 300.000 vozil na leto. V ceno ni všteta subvencija eko sklada. Garancija na vozilo je 5 let ali 150.000 prevoženih kilometrov, na baterijo pa osem let ali 150.000 prevoženih kilometrov. Garancija na rjavenje je 10 let in brez omejitve prevoženih kilometrov. Prvi servis je predviden pri 100.000 kilometrih, posodobitve programske opreme bodo potekale "po zraku."

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Pa sej ti jaz pravim, da nemci, ki so nateguni, to bojo zahtevali in jih pač ne bomo kupovali.

Does my vehicle require an annual maintenance service?
Your Tesla vehicle does not require annual maintenance or regular fluid changes. Check your owner's manual for latest maintenance recommendations for your vehicle.


Cena za serijski U6, ki ga bo možno naročiti na začetku novembra, pričakovana doba pa je marec 2023, je 48.800 evrov, kar je 1.900 evrov nad modelom U5. Servis za vozilo je v Ljubljani, U6 pa proizvajajo v tovarni na Kitajskem s kapaciteto 150.000 vozil na leto, z možnostjo razširitve na 300.000 vozil na leto. V ceno ni všteta subvencija eko sklada. Garancija na vozilo je 5 let ali 150.000 prevoženih kilometrov, na baterijo pa osem let ali 150.000 prevoženih kilometrov. Garancija na rjavenje je 10 let in brez omejitve prevoženih kilometrov. Prvi servis je predviden pri 100.000 kilometrih, posodobitve programske opreme bodo potekale "po zraku."


Za zdaj še ne... marsikaj je bilo prvo zastojn pol pa spremenijo da cuzajo keš =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Ne, na začetku so to rabili, pol so pa ugotovili, da je itak brez veze. To je težko zdaj rečt serviserjem, ampak proizvajalci se jih bi z veseljem znebili. Ker poberejo več profita kot proizvajalci. Naročiš avto online, ga dobiš in voziš 5 let, brez da bi ga kdo pogledal. Serviserji propadejo tik-tak, od menjave končnikov se ne da živet v marmorju.

m0LN4r ::



Najvecji problem EVjev je teza, ki je skombinirana s podvozjem lazjega avta, ki za to ni bil narjen.
Vseeno se splaca pregledati EV konkretno, da ti ne odleti kaksno kolo med voznjo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Sparkxl ::

Debatirati kako je vzdrževanje štromatjev praktično zastojn sploh nima smisla, ker ne boste verjeli, preden imaš sploh kaj za šraufat, ga moraš kupit.
In to stane za nek povprečen družinski avto danes 40k€. Pri povprečni plači jurja in neki drobiž zraven in dejstvu da večina tega povprečja ne dosega, lahko vsi desno in spodaj pod železno zaveso samo sanjate, da boste kdaj si to lastili.

Ali še res kdo slučajno sanja, da bodo cene teh igrač padle?

Dober nasvet danes je...dobro vzdržujte svoje dinozavre, ker jih bote še zelo dolgo vozli

Valvoline ::

Utk je izjavil:

Ne, na začetku so to rabili, pol so pa ugotovili, da je itak brez veze. To je težko zdaj rečt serviserjem, ampak proizvajalci se jih bi z veseljem znebili. Ker poberejo več profita kot proizvajalci. Naročiš avto online, ga dobiš in voziš 5 let, brez da bi ga kdo pogledal. Serviserji propadejo tik-tak, od menjave končnikov se ne da živet v marmorju.

Se bolje bo, zaradi teze bo podvozje veliko bolj kvarljivo, gume bo radiralo 3-5x hitrej, menjava baterij bo cenovni rang 10x veliki servis.
Ontopic, absurdno je to da servis racuna stranki 100-130+ evrov za uro dela, iscejo pa mehanike za 10 evrov pol pa jokcajo 24/7 da jih ni.

Zgodovina sprememb…

Utk ::


Se bolje bo, zaradi teze bo podvozje veliko bolj kvarljivo, gume bo radiralo 3-5x hitrej, menjava baterij bo cenovni rang 10x veliki servis.

Sej ne, da se električni avti vozijo po cestah že 10 let, nekateri s konkretno prek 500,000 km, in tega kar nakladaš v praksi pač ni. Kaj to pomeni 3-5x hitreje, 10,000 km in so fuč? Ti ga pa biksaš...
Moj leaf ima čisto navadne gume, 205/55/16, index teže na gumah je pa nižji kot pri kateremkoli kompaktu, ki ga danes lahk kupiš, čeprav ima tono pa pol. Razloži to, če si pol tako pameten kot misliš da si...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Valvoline ::

Utk je izjavil:


Se bolje bo, zaradi teze bo podvozje veliko bolj kvarljivo, gume bo radiralo 3-5x hitrej, menjava baterij bo cenovni rang 10x veliki servis.

Sej ne, da se električni avti vozijo po cestah že 10 let, nekateri s konkretno prek 500,000 km, in tega kar nakladaš v praksi pač ni.
Moj leaf ima čisto navadne gume, 205/55/16, index teže na gumah je pa nižji kot pri kateremkoli kompaktu, ki ga danes lahk kupiš, čeprav ima tono pa pol. Razloži to, če si pol tako pameten kot misliš da si...

No pol si pa poglej kaj se dogaja z raznimi teslami S 1gen, 500.000 ja vmes pa 2x menjana baterija, 3x motor, inverterji da ne govorimo o podvozju roke in podobno pa se kaj. Ampak ja, *baje* to velja za 1gen elektrikasev, vse kar pride vun zdele bo naredlo 500k brez nobenega prckanja. In pol se naenkrat zbudis z racunom 10+k za popravilo neunicive baterije za milijon km.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Baterija, ki je moraš zamenjat in stane 10 jurjev, ti je prišparala vsaj 25 jurjev goriva.
Na dizl podvozju pa seveda ni treba nič zamenjat 500,000 km...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

dfgdfg ::

Sam največji problem vidim v samem šraufanju teh avtov. Ko bo par mehanikov s senika dobilo neprostovoljno defibrilacijo bo država to začela bolj podrobno kontrolirat. Pa potem te scene, ko bodo mulci iz odpadov pobiral dele kakih 20let starih razbitih tesel in skup sestavlal boh ve kaj. Dejansko menim, da če ne bo to urejeno kot se zagre bodo problemi. Da ne govorim o tem, da neka 1000HP tesla nikakor ni primerljiva s kakih 40hp Yugom s katerim smo kot mulci pikiral v graben.

Uglavnem, mogoče bo malenkost manj vzdrževanja. Gotovo pa pod črto stvar ne bo cenejša kot zdej. Kdor to misl, še ne ve kako svet funkcionira.

Valvoline ::

Utk je izjavil:

Baterija, ki je moraš zamenjat in stane 10 jurjev, ti je prišparala vsaj 15 jurjev davka.

There fixed. Zaenkrat je se vedno tako ja. Dokler sosed placa je vse top.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

dfgdfg je izjavil:

Sam največji problem vidim v samem šraufanju teh avtov. Ko bo par mehanikov s senika dobilo neprostovoljno defibrilacijo bo država to začela bolj podrobno kontrolirat. Pa potem te scene, ko bodo mulci iz odpadov pobiral dele kakih 20let starih razbitih tesel in skup sestavlal boh ve kaj. Dejansko menim, da če ne bo to urejeno kot se zagre bodo problemi. Da ne govorim o tem, da neka 1000HP tesla nikakor ni primerljiva s kakih 40hp Yugom s katerim smo kot mulci pikiral v graben.

Uglavnem, mogoče bo malenkost manj vzdrževanja. Gotovo pa pod črto stvar ne bo cenejša kot zdej. Kdor to misl, še ne ve kako svet funkcionira.

Ja, če nekdo misli, da bo s 1000 hp teslo za 80 jurjev nekaj prišparal proti 45 konjskemu yugotu, se sigurno moti.
Normalni avti pa bojo cenejši. So že zdaj. Nič se pa ne more po ceni primerjat s 15 let starim kupom sranja, ki ga nekdo vozi naprej in fantazira da je kot nov, da mu nič ni treba zamenjat, v nasprotju z novimi električnimi, ki jim treba menjat končnike in amortizerje 2x na leto....sej tistemu sranju bi tudi treba, ampak tega nihče ne dela, ker bi bilo še zmeraj sranje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

energetik ::

dfgdfg je izjavil:

Sam največji problem vidim v samem šraufanju teh avtov. Ko bo par mehanikov s senika dobilo neprostovoljno defibrilacijo bo država to začela bolj podrobno kontrolirat. Pa potem te scene, ko bodo mulci iz odpadov pobiral dele kakih 20let starih razbitih tesel in skup sestavlal boh ve kaj. Dejansko menim, da če ne bo to urejeno kot se zagre bodo problemi. Da ne govorim o tem, da neka 1000HP tesla nikakor ni primerljiva s kakih 40hp Yugom s katerim smo kot mulci pikiral v graben.

Uglavnem, mogoče bo malenkost manj vzdrževanja. Gotovo pa pod črto stvar ne bo cenejša kot zdej. Kdor to misl, še ne ve kako svet funkcionira.

Bo še zanimivo, ampak mislim da bodo tudi pod seniki kmalu zakapirali, kako se zadeve popravlja. Tako grozno pa res ni, če je avto ugasnjen, ni napetosti nikjer v motornem prostoru, ker je izklopljen kontaktor v bateriji. Kdor se bo pa lotil same baterije in celic, bo pa itak moral vedeti, kaj počne. Ponavadi imajo baterijski paketi izvlečna stikala, ki ločijo baterijo na več kosov in nenevarne napetosti.
Na odpadih ne bo bo nič nevarnega, ker grem stavit, da bo lastnik že prej prodal baterijo, za DIY powerwalle doma.
vires in numeris

Valvoline ::

https://www.motorbiscuit.com/electric-c...
Priporocljiv servis zavor za EVje vsaj 1x letno.

Zgodovina sprememb…

kixs ::

Zavore je prakticno nujno servisirat letno na vseh eletkricnih in hibridih zaradi manjse uporabe. Ne vem pa, ce je potrebno vsaki dve leti menjat zavorno olje.

Utk ::

Seveda ni, ampak to je predpisano za vse, nima veze s pogonom. Vprašanje pa kolk jih to upošteva. Z mojim hibridom sem naredil 60,000 km, pa še nihče ni nič "servisiral" zavor, razen tekočine. Ko so fuč, magari preveč rjav diski, se zamenja, to je to, kaj boš "servisiral".

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Valvoline ::

Utk je izjavil:

Seveda ni, ampak to je predpisano za vse, nima veze s pogonom. Vprašanje pa kolk jih to upošteva. Z mojim hibridom sem naredil 60,000 km, pa še nihče ni nič "servisiral" zavor, razen tekočine. Ko so fuč, magari preveč rjav diski, se zamenja, to je to, kaj boš "servisiral".

Hibrid koristi bremze podobno kot ice, mogoce res malo manj zarad dolocene stopnje obcasne regeneracije, pri evjih je to cist drugacna zgodba. Lahko si poisces na spletu kake resne tezave so na norveskem z zavorami, zimska klima soder sol itn,zastekani zavorni cilindri, popolnoma zarjavele klesce/vodila ploscic in podobno. Ce fejst zasteka zavorni cilinder ti ga servis ne bo popravljal oz tvegal, kar racun za novega, 4x + delo.
Zanimivo da niso vrnal bobne nazaj (aka ficko tech) :) Kljub slabsim zavornim performancam bi bili verjetno precej boljsa izbira za EV vozila.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Pri ice se pa to ne zgodi, a ne da.
Hibrid ne koristi zavor skoraj nič. Nič kaj dost več kot električni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Valvoline ::

Utk je izjavil:

Pri ice se pa to ne zgodi, a ne da.
Hibrid ne koristi zavor skoraj nič. Nič kaj dost več kot električni.

Seveda se dogaja, pri 10+ let starih napol zarustanih japancih,korejcih in podoben srot tj nizkocenovniki, pa se tega je izredno malo. Realno pa take tezave majo 15-20+ let end of life vozila. Tu so pa tezave ze takoj pri prvi zimi po nakupu novega.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Primerjaš grški ice z norveškim električarjem.

Comandante ::

kixs je izjavil:

Zavore je prakticno nujno servisirat letno na vseh eletkricnih in hibridih zaradi manjse uporabe. Ne vem pa, ce je potrebno vsaki dve leti menjat zavorno olje.

Za avte velja v principu, da se zavorna tekocina menja na tri leta, pri motorjih pa na dve. Tezava je, ker je hidroskopicna, in degradira, tudi ce se malo vozis. Lahko ne menjavas in bo vseeno delovalo, vendar bo zacelo korodirati zsvorni sistem od znotraj, kar bo na neki tocki postala tezava. Zavorna tekocina stane par evrov, delo ni pretirano komplicirano ali zamudno, zato ni razloga, da se to ne bi menjalo vsakih par let.

Pred casom sem menjal 5 let staro tekocino na motorju s vsega par tisoc kilometri. Namesto oljnate konsistence in slamnate barve je imela viskoznost medu in je bila temno zelene barve.

starfotr ::

Ustreznost zavorne tekočine bi po pravilih morali merit tudi na tehničnih pregledih. Pa mi v lajfu še nihče ni izmeril nič. Plačal pa sem.

Zavorna tekočina je nevaren odpadek in bi jo moral po menjavi odnesti v zbirni center med nevarne odpadke. Isto kot olje, hladilno tekočino ipd.

Zdi se mi, da folk to preprosto zlije v graben ali v odtok ali pa nekam za hišo kjer se mu pač zazdi. Lahko pa skurijo v pečeh na trda goriva.

Tako, da tu bi predlagal, da se to poostri. Da ne moreš kupiti nove kante tekočine, brez potrdila o razgradnji stare.

Comandante ::

Zdi se mi, da folk to preprosto zlije v graben ali v odtok ali pa nekam za hišo kjer se mu pač zazdi. Lahko pa skurijo v pečeh na trda goriva.

Tako, da tu bi predlagal, da se to poostri. Da ne moreš kupiti nove kante tekočine, brez potrdila o razgradnji stare.

Potem pa lahko isto zahtevas se za rabljeno olje. Samo je jeba, ker ga stara nemska dizlska kripa spije, nimas cesa vracat :))

Tu pomaga samo ozavescanje. Saj ni tak problem vse stare tekocine vlivat v en 5l kanister, in jih ob priliki pustit na zbirnem centru. Racunajo evro ali dva, verjamem pa da je to komu odvec, in svinjarijo raje zlije v kanal.

starfotr ::

Zbirni centri ti dodatno ne zaračunajo nič, kot fizični osebi. To vse je všteto v ceno položnice.

Utk ::

Jaz grem tam itak vsak mesec vsaj enkrat. Vozim se pa mimo vsak dan. Pa tudi če bi moral samo zarad tega tam it, ni taka reč...

Valvoline ::

Utk je izjavil:


Se bolje bo, zaradi teze bo podvozje veliko bolj kvarljivo, gume bo radiralo 3-5x hitrej, menjava baterij bo cenovni rang 10x veliki servis.

Sej ne, da se električni avti vozijo po cestah že 10 let, nekateri s konkretno prek 500,000 km, in tega kar nakladaš v praksi pač ni. Kaj to pomeni 3-5x hitreje, 10,000 km in so fuč? Ti ga pa biksaš...
Moj leaf ima čisto navadne gume, 205/55/16, index teže na gumah je pa nižji kot pri kateremkoli kompaktu, ki ga danes lahk kupiš, čeprav ima tono pa pol. Razloži to, če si pol tako pameten kot misliš da si...

Ce ima 1.5t je to potem nek kurc od evja z zalost od baterij z 150km dosega. Dokler je se relativno nov, po par letih pod 100km. Resni/uporabni elektrikasi z 70-80kwh akuji so vsi 2t+ cene 60k+. Ker se vsepovsod varcuje na tezo poj pa mas 2t kravo na oskubljenem alu podvozju predvidenem za max 1t teze. Good luck with that.

Zgodovina sprememb…

Valvoline ::

mal starejse pa vseeno. 2T+ skupaj z alu podvozjem za ficota:
https://insideevs.com/news/447075/tesla...


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Porsche Slovenija bolana cena servisa (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12435597 (18160) bbbbbb2015
»

Mali servis - cena? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6327105 (24740) Tilen
»

Rezervni deli - rezervniavtodeli24 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7323932 (16670) undertacker
»

Drag servis? (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27672531 (46475) D3m
»

Sprednji zavorni diski mazda 3 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8020027 (18399) theBill

Več podobnih tem