» »

EU se pripravlja na brezemisijska vozila leta 2035

1 2 3
4
5

Surstromming ::

StevicaM je izjavil:

Rabimo brezplačni javni prevoz ne pa električne avtomobile. Brezplačni javni prevoz bi ornk razbremenil ulice, okolje in zrak.


ROFL, a ta SDSov agitpropovec je nazaj, da ponavlja SDSovske zupanske obljube :)) :)) :))

Naj ostalim razlozim, salabajzer je tule, da malo nabija o zastonj javnemu prevozu, ker ga SDS obljublja pod svojim zupanskim kandidatom, ker pa zadeva ocitno nikogar ne zanima so nagnali vrhniskega versko blaznega clana nabijati na to temo :))

Ocitno je SDS tiste bolj zanimive trole ze porabil v temah o Ukrajini in Logarju, pa je poslal rezerviste :))
Pojdite volit drugi krog volitev. Prepricujejo vas, da se ne
splaca, zato, da bi SDS (Logar) sploh imel moznost zmagati.
In v kolikor bo, bo to zato, ker se niste udelezili volitev.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Ja, v estoniji je javni promet zastonj. Pa vozniki so vseeno plačani.

Kdo jih pa plača?

Če jih nekdo plača, potem očitno ni zastonj. Samo da najbrž jih plačujejo tudi ljudje, ki v življenju ne bojo dočakali avtobusa pred hišo. Komot je "zastonj", samo potem zahtevam vozni red v zadnji vasi enak kot v centru Ljubljane. Ker ga bojo tam glih tolk plačali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

tws_ifp ::

Surstromming bi itak najraje vse, ki ne živijo v Ljubljani, naložil v raketo in jo izstrelil proti Soncu.
In vsi, ki pomislijo na brezplačen javni prevoz, so po njegovem mnenju gotovo SDSovci, ker ima tudi SDS kandidat za župana enako idejo. Logično neoporečno sklepanje, nimaš kaj! Aja, pa itak vsi vemo, da je kakršnakoli povezava s stranko SDS greh! No, ne greh, ker je ideja greha preblizu RKC, ampak pač ateistični ekvivalent grehu. Prestopek morda? Zločin? No, nekaj pač. Sam npr. razmišljam o tem, da bi prenehal z rabo slovenščine, saj jo uporabljajo vsi SSDSovci!
In ob navijanju za javni prevoz in uničevanju individualne mobilnosti totalno ni hipokrit, saj uporablja avtomobil samo enkrat na teden - totalno zanemarljivo - in sicer v družbeno koristne namene. Gre namreč na izlet, kar blagodejno vpliva na družbo... v njegovi privzeti okolici, v času njegove odsotnosti, seveda.
Hvala za tvojo toksičnost. Le kje bi jo dobili, če te ne bi bilo tu?

Pomojem so avtomobili preveliki in pretežki in tu vidim možnost za sorezmeroma hitre spremembe in hiter prihranek vsaj 15% materialov in energije brez velikih vložkov. Elektronike je v avtih absolutno preveč, vsi mali elektromotorčki in podobno... nepotrebno sranje, uporabno samo za to, da proizvajalci novemu modelu zvišajo ceno. Edino, kar je smiselno, so razni senzorji, ki dejansko zmanjšujejo pojavnost nesreč, poškodb. Mestni javni prevoz je za slovenska mini mesta nesmiselna rešitev.

EVji in vodik pa - hramba, pa tudi distribucija in do neke mere tudi proizvodnja elektrike... gigantski problemi in nisem še videl kakih prepričljivih rešitev. Lahko sovražite ICE avtomobile, ampak osnove imajo odlično pokrite.

Video, ki ga je pegasus nalepil, pa pokaže samo to, da je uporaba vodika kot goriva za motor na notranje izgorevanje nesmiselna. Z gorivnimi celicami je vodik čisto možna dolgoročna alternativa, če se reši ostale probleme (efektivnost pri pridobivanju in skladiščenje + distribucija. Če je ta pasta res enostavna in poceni za proizvodnjo in če je res dovolj surovin, potem to pomeni dva problema manj).

Kayzon ::

Elektricni avtomobili so najveci nateg zadnjih deset let,naj bi se slo za ekolosko resitev avtomobilske industrije a ne omenja se sploh kaksne sranje se dela za izdelavo baterije za take avte,ter sam odpad njih.

bajker ::

pivmik je izjavil:

Znotraj Ljubljane:

- Odstranjevati/ukinjati parkirišča in jih zamenjati z parkirišči za kolesa/skiroje/bikersharing/e-car-sharing in zelene površine

- odstranjevati avtomobilske cestne pasove in jih zamenjati s širokimi zavarovanimi kolesarskimi stezami (hiperkolesarske) ter pasovi izključno za javni prevoz in car sharing.

- poenotenje načina plačila (in membershipa) za celoten slovenski javni prevoz skupaj z bikesharingi in carsharingi.

- zgraditi pokrita in varovana parkirišča za kolesa na strateških lokacijah (železniške in avtobusne postaje, vec lokacij v strogem centru, P+R, okolica nakupovalmih središč

- podrpeti, omogočiti in promovirati & izboljšati:
_ _ a) javni prevoz,
_ _ b) kolesarjenje,
_ _ c) eskiroje & bikesharing
_ _ d) carsharing,
_ _ e) multimodalnost (strpnost med različnimi načini gibanja)
- urbanistično-prometno pravilo za ureditev ulic: s kolesom se kamorkoli pride hitreje kot z avtom

If you build it, they will come.
(Ce se zgradi dobro in praktično infrastrukturo jo bodo ljudje naravno sami začeli uporabljati)

Avtomobili v mestih so anomalija zgodovine. Namenilo se jim pretirano preveč prostora (in sredstev) v mestih, ljudje so stisnjeni na ozkih pločnikih, avti pa imajo široka cestišča/pasove + parkirišča. Avti onesnažujejo ne le s kancerogenimi emisijami, ampak tudi s hrupom, vročino (asvalt, te ni dreves/rastja), ogrožajo ljudi. Enostavno so neučinkovita, škodljiva in neracionalna poraba virov.

Naj imajo pešci in kolesarji prednost in vedno po defaultu ZELEN semafor, naj so avti primorani pritiskat tipko:
https://m.youtube.com/watch?v=5APjiZz_X...

BTW, "Cargo" bike za vozit male otroke:
 cargo kolo za prevoz otrok

cargo kolo za prevoz otrok



Cargo bike za tovor/večjo "prtljago":
 cargo bike

cargo bike



Edini post v celotni temi, ki dejansko prinaša smiselne rešitve za mesta.
Vse kraje v okolici večjih mest je treba povezati z mesti z namenskimi kolesarkimi stezami, ki so čisto ločene od cest in omogočajo varen prevoz.
Elektrika je dobra le za kolesa in skiroje, v avtih pa je elektrika bedarija.
Nizozemcem in Dancem se obnese. Problem je le v (naših) glavah.

cias ::

Electric car charging in Italy more expensive than gasoline

The cost to charge electric vehicles in Italy have exceeded petrol prices amid the worsening energy crisis, Facile.it reports

feryz ::

bajker je izjavil:

Nizozemcem in Dancem se obnese. Problem je le v (naših) glavah.
Seveda se jim. Pokosiš travo in položiš asfalt. Placa neomejeno.
Zdaj pa stori enako na relaciji Logatec - Idrija. Ceneje te pride 4 pasovna AC na Nizozemskem.
Če ne veš kako to izgleda, pojdi pogledat na relaciji Grahovo Bločice, kjer se dela kolesarska, par 100 metrov. Pred tem jo ni, za tem jo ni. Samo v gozdu, med skalami so se tega lotili. Ultra precenjena ekološka katastrofa, uničili so ogromno narave, domačini se že več kot leto dni davijo v prahu in utapljajo v blatu.
Če jo ne bi plačali avtomobili, si jo kolesarji nikoli ne bi mogli privoščiti. Ogromni soldi se mečejo skozi okno, nepredstavljivi. Za par kolesarjev letno. Ki se bodo rajši po cesti peljali, ker bo kolesarska non stop nasvinjana z listjem, kamenjem, vejami...

Utk ::

cias je izjavil:

Electric car charging in Italy more expensive than gasoline

The cost to charge electric vehicles in Italy have exceeded petrol prices amid the worsening energy crisis, Facile.it reports

To se zgodi, če omejuješ ene cene, drugih pa ne. Če bi to stanje trajalo dlje časa, bi Italijani ugotovili, da se jim bolj splača kurit dizel generator v kleti kot pa plačevat elektriko iz omrežja. Se ti to zdi smiselno, dolgoročno vzdržno, da ne govorimo ekološko?

cias ::

Utk je izjavil:

Se ti to zdi smiselno



Ti podpiraš smetano družbe, tako da moraš ti razjasniti te ukrepe nam plebejcem, če so smiselni, ekološki…

Invictus ::

StevicaM je izjavil:


Ne bo se, ker se bodo vse tovarne iz Evrope preselile v Ameriko.

Seveda, Američani so pa dobre vile...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

StevicaM ::

Invictus je izjavil:

StevicaM je izjavil:


Ne bo se, ker se bodo vse tovarne iz Evrope preselile v Ameriko.

Seveda, Američani so pa dobre vile...



V Evropi fabrk v prihodnje ne bo, ker nimas delavcev za fabrke, niti poceni energentov iz Rusije. Ce ti mislis v Evropi poganjat livarne na ameriski gas si pac naiven ali neveden.

Kayzon je izjavil:

Elektricni avtomobili so najveci nateg zadnjih deset let,naj bi se slo za ekolosko resitev avtomobilske industrije a ne omenja se sploh kaksne sranje se dela za izdelavo baterije za take avte,ter sam odpad njih.



Tocno tako.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: StevicaM ()

WizzardOfOZ ::

Utk je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Ja, v estoniji je javni promet zastonj. Pa vozniki so vseeno plačani.

Kdo jih pa plača?

Če jih nekdo plača, potem očitno ni zastonj.


Brezplačni javni potniški promet pomeni, da ga tisti ki se vozijo ne plačajo, ne da vozniki niso plačani.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

tikitoki ::

Surstromming je izjavil:

tikitoki je izjavil:

Surstromming je izjavil:

Pocasi, saj nafta tudi ni bila izbrana zato ker bi bila najbolj ucinkovita, se slabse, je izredno neucinkovita, je pa poceni in lahko transportabilna brez miljardnih prenovitev celotnega el. omrezja. V istih kurcevih cisternah, ki jih danes uporabljajo za bencin in hrani se jo lahko v spet - istih cisternah. Samo pumpe je treba nadgraditi. Nabirati litij, in biti odvisen od Kitajske in Rusije je tudi neumnost. Seveda pa se zdi klasicnemu fejstbukavemu idiotu to idealno. Ker je Musk tako rekel.

Mimogrede, Baiden je namenil dve miljardi v raizkovanje uporabe H2, 420 miljonov UK,... seveda je zastarela baterijska tehnologija imela naskok, ampak se bo hitro zmanjsal, ko bo dovolj denarja vrzenega v raziskave. In to se je ze zgodilo.

Ce ne rabis upgradati el. omrezja, postaviti nekaj nukleark, je vsaka alternativa hudo dobrodosla za vsako drzavo. Iz preprostega razloga, ker so EV na baterije mnogo predraga.


Druge zmerjas s fejbuk idioti, nato pa reces, da se bo vodik prevazal v istih cisternah kot naftni derivati?


Ne, drugim pravim, da so faceboot idioti, ker ne znajo brati. Tako kot ti. :))

Mislim, saj lahko bi si prebral nekaj linkov visje, ampak je pretezko, si na enovrsticnice navajen.


Ne morem pomagati, ce nisi sposoben koherentno napisati v enem postu.

Utk ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Utk je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Ja, v estoniji je javni promet zastonj. Pa vozniki so vseeno plačani.

Kdo jih pa plača?

Če jih nekdo plača, potem očitno ni zastonj.


Brezplačni javni potniški promet pomeni, da ga tisti ki se vozijo ne plačajo, ne da vozniki niso plačani.

Če ga ne plačajo tisti, ki se vozijo, potem ga plačajo tisti, ki se ne vozijo. Kar je samo še slabše. Kam to vodi se vodi po brezplačnem prevozu za penzioniste. Revež, ki res mora prit iz Ljubljane v Koper v lepem vremenu, mora it z avtom, se 3 ure vozit z vlakom, ali pa 2 uri stat na avtobusu, ker sedeži so polni penzičev. Čeprav plača karto sebi in tistim penzičem.

Valvoline ::

Hm, zmisljujejo si neke ukrepe za varcevanje pri ogrevanju, omejitev temperature in podobni debilizmi, na drugo stran pa se na veliko stancajo 2+ tonski SUV saj je to postal danasnji EU role model, cez luzo pa redneck truck klasika. Kaj je ekolosko bolj smiselno, bencinski vw up ali 3+ tonski ev suv/kamionet? Zakaj se ne obdavci z 10-100x vec nepotrebno preseravanje? Zakaj pa raje se danes ne prepovejo vse z tezo cez 1T ter porabo 5l na 100km za osebno rabo/prevoz?

Zgodovina sprememb…

pegasus ::

tws_ifp je izjavil:

Video, ki ga je pegasus nalepil, pa pokaže samo to, da je uporaba vodika kot goriva za motor na notranje izgorevanje nesmiselna. Z gorivnimi celicami je vodik čisto možna dolgoročna alternativa, če se reši ostale probleme (efektivnost pri pridobivanju in skladiščenje + distribucija. Če je ta pasta res enostavna in poceni za proizvodnjo in če je res dovolj surovin, potem to pomeni dva problema manj).
Super, nekdo je pogledal video do konca ;)
Zdaj pa še oceni velikost vseh teh ČEjev, ki si jih naštel, dodaj še nekaj drugih, ki jih še nisi omenil, in se ponovno vprašaj: je vodik smiseln za avte?

StevicaM ::

Valvoline je izjavil:

Hm, zmisljujejo si neke ukrepe za varcevanje pri ogrevanju, omejitev temperature in podobni debilizmi, na drugo stran pa se na veliko stancajo 2+ tonski SUV saj je to postal danasnji EU role model, cez luzo pa redneck truck klasika. Kaj je ekolosko bolj smiselno, bencinski vw up ali 3+ tonski ev suv/kamionet? Zakaj se ne obdavci z 10-100x vec nepotrebno preseravanje? Zakaj pa raje se danes ne prepovejo vse z tezo cez 1T ter porabo 5l na 100km za osebno rabo/prevoz?



Vozim mitshubisi pajero, ki trosi 10 litrov po mestu. Ce bi bil javni promet brezplacen se sigurno nebi vozil letno 60-70k z avtom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: StevicaM ()

Valvoline ::

StevicaM je izjavil:

Valvoline je izjavil:

Hm, zmisljujejo si neke ukrepe za varcevanje pri ogrevanju, omejitev temperature in podobni debilizmi, na drugo stran pa se na veliko stancajo 2+ tonski SUV saj je to postal danasnji EU role model, cez luzo pa redneck truck klasika. Kaj je ekolosko bolj smiselno, bencinski vw up ali 3+ tonski ev suv/kamionet? Zakaj se ne obdavci z 10-100x vec nepotrebno preseravanje? Zakaj pa raje se danes ne prepovejo vse z tezo cez 1T ter porabo 5l na 100km za osebno rabo/prevoz?



Vozim mitshubisi pajero, ki trosi 10 litrov po mestu. Ce bi bil javni promet brezplacen se sigurno nebi vozil letno 60-70k z avtom.

To je to preseravanje k ga je potrebno mocno obdavcit ali zakonsko prepovedat. Lahko komot shajas z golfom/maganom ali liliputanckom ob pol nizji porabi. Jaz bi takoj vse SUV/truck obdavcil z davkom na luksuz najmanj 10.000 evrov letno, ves ta supertezek klump umaknit iz prometa ne gled na to kaksen pogon je pod pokrovom.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Ma sej vidiš da je trol. Vozi on maminiga polota 1,0, če mu ga da.

Valvoline ::

Utk je izjavil:

Ma sej vidiš da je trol. Vozi on maminiga polota 1,0, če mu ga da.

SUV manija je fakt, tega nepotrebnega klumpa je vsak dan vec. Tu je treba zacet z omejitvami, pri gabaritih/tezah vozil, ne pa na to kaj jih poganja. Kaj je nasledne, legalna voznja z vojaskimi tanki za premoznejse?

Zgodovina sprememb…

Surstromming ::

tws_ifp je izjavil:

Surstromming bi itak najraje vse, ki ne Ĺživijo v Ljubljani, naloĹžil v raketo in jo izstrelil proti Soncu.


Ne vse. Samo idiote, ki uporabljajo avtomobile. Ampak tako ali tako, jih kmalu ne bodo vec.

tws_ifp je izjavil:

In vsi, ki pomislijo na brezplaÄen javni prevoz, so po njegovem mnenju gotovo SDSovci, ker ima tudi SDS kandidat za Ĺžupana enako idejo. LogiÄno neoporeÄno sklepanje, nimaĹĄ kaj!


Ja, tukaj imas ti tezavo, ker si pac se en norec, ki gleda samo v tisto, kar se mu zaleti v obraz. Iz cesa bos pa financiral LPP, siril proge, zmanjseval stevilo postaj itd.? Z denarjem za vozovnice (+ ukinitvijo prometa znotraj ringa za nelokalce), se to da pocet, z zastonj vozovnicami pa pac ne. Na koncu bos namesto avtobusa ali avtomobila uporabljal noge, ker se bomo avtomobilov MORALI znebiti (tvoje in moje mnenje je tukaj nepomembno), s tvojimi idejami bos pa unicil se javni promet, ki vsaj se v mestih tece, izven pa ste ga dokazano s svojimi idejami ZE unicili.

tws_ifp je izjavil:

Aja, pa itak vsi vemo, da je kakrĹĄnakoli povezava s stranko SDS greh! No, ne greh, ker je ideja greha preblizu RKC, ampak paÄ ateistiÄni ekvivalent grehu. Prestopek morda? ZloÄin? No, nekaj paÄ. Sam npr. razmiĹĄljam o tem, da bi prenehal z rabo slovenĹĄÄine, saj jo uporabljajo vsi SSDSovci!


Je unicevanje druzbe in pomoc pri sistematicnemu unicevanju drzave. Kako bos to imenoval je tvoj problem.

tws_ifp je izjavil:

In ob navijanju za javni prevoz in uniÄevanju individualne mobilnosti totalno ni hipokrit, saj uporablja avtomobil samo enkrat na teden - totalno zanemarljivo - in sicer v druĹžbeno koristne namene. Gre namreÄ na izlet, kar blagodejno vpliva na druĹžbo...


Ce bi se ti in ostali obnasali enako, ne bi potrebovali nobenih ukrepov. Ker se, poblaznele zivali, ne, jih potrebujemo. Kaj ne razumes, saj na pasnikih so tudi elektricni pastirji, ce govedo ne bi brez njih odtavalo, jih ne bi imeli. In zdaj imas problem z ukrepi, ki si jih sam povzrocil? Aja, da zivis v vukojebini, pa ni avtobusov - seveda jih ni, ce se pa ne vozis z njimi. A bos spet jamral nad zadevami, ki jih povzrocujes sam?

In mimogrede, ko se bos samo enkrat na teden vozil z avtomobilom, se lahko oglasas. Do takrat si pa predvsem sam toksicen. Za okolje predvsem.

tws_ifp je izjavil:

hramba, pa tudi distribucija

Za vodik je reseno, isci powerpaste v tej temi. Za EV pa so potrebna prevelika vlaganja v tezavne projekte reda NEK2 in dodatni daljnovodi.
Pojdite volit drugi krog volitev. Prepricujejo vas, da se ne
splaca, zato, da bi SDS (Logar) sploh imel moznost zmagati.
In v kolikor bo, bo to zato, ker se niste udelezili volitev.

Zgodovina sprememb…

StevicaM ::

Valvoline je izjavil:

Utk je izjavil:

Ma sej vidiš da je trol. Vozi on maminiga polota 1,0, če mu ga da.

SUV manija je fakt, tega nepotrebnega klumpa je vsak dan vec. Tu je treba zacet z omejitvami, pri gabaritih/tezah vozil, ne pa na to kaj jih poganja. Kaj je nasledne, legalna voznja z vojaskimi tanki za premoznejse?



Bi te rad videl vozit prikolico po obvoznici z twizzijem :)

WizzardOfOZ ::

Tole poglej:
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Utk ::

StevicaM je izjavil:

Valvoline je izjavil:

Utk je izjavil:

Ma sej vidiš da je trol. Vozi on maminiga polota 1,0, če mu ga da.

SUV manija je fakt, tega nepotrebnega klumpa je vsak dan vec. Tu je treba zacet z omejitvami, pri gabaritih/tezah vozil, ne pa na to kaj jih poganja. Kaj je nasledne, legalna voznja z vojaskimi tanki za premoznejse?



Bi te rad videl vozit prikolico po obvoznici z twizzijem :)

Zato pa nekateri investiramo v zidane hiše, da se ne rabimo selit po trailer parkih.

StevicaM ::

Utk je izjavil:

StevicaM je izjavil:

Valvoline je izjavil:

Utk je izjavil:

Ma sej vidiš da je trol. Vozi on maminiga polota 1,0, če mu ga da.

SUV manija je fakt, tega nepotrebnega klumpa je vsak dan vec. Tu je treba zacet z omejitvami, pri gabaritih/tezah vozil, ne pa na to kaj jih poganja. Kaj je nasledne, legalna voznja z vojaskimi tanki za premoznejse?



Bi te rad videl vozit prikolico po obvoznici z twizzijem :)

Zato pa nekateri investiramo v zidane hiše, da se ne rabimo selit po trailer parkih.


Gospod investitor prikolica lahko sluzi tudi za prevoz tovora, ne samo za kamp prikolice.

Colt1911 ::

Tovor boš vozil z volovsko vprego , ne z twezzijem.
Bio-eko-vegi-fertrejd-sustejnabl in varno(počasi).;)

WizzardOfOZ ::

Ne boš, govedo bo prepovedano. Preveč metana spušča v zrak. :))
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Utk ::

Tovoru je čisto vseeno ali jo vlečeš s cliotom ali pajerotom. Tistih 700 kil potegne vsak. Tudi na 120 na uro.
Za ves tvoj gnoj, ki ga nametaš, pa itak ni nobena dost velika.

StevicaM ::

Utk je izjavil:

Tovoru je čisto vseeno ali jo vlečeš s cliotom ali pajerotom. Tistih 700 kil potegne vsak. Tudi na 120 na uro.
Za ves tvoj gnoj, ki ga nametaš, pa itak ni nobena dost velika.



Pac vrjamem da nisi tehnicno podkovan in izkusen tip v tej smeri, pa ti ne morem zamerit. Ce mas priliko vpregni kliota in pa bilo katerega suva in se spusti najprej z enim in nato z drugim z 0.8 kubikov peska v prikolici iz kamnoloma verd. Pa porocaj kaj se dogaja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: StevicaM ()

bajker ::

feryz je izjavil:

Seveda se jim. Pokosiš travo in položiš asfalt. Placa neomejeno.
Zdaj pa stori enako na relaciji Logatec - Idrija. Ceneje te pride 4 pasovna AC na Nizozemskem.
Če ne veš kako to izgleda, pojdi pogledat na relaciji Grahovo Bločice, kjer se dela kolesarska, par 100 metrov. Pred tem jo ni, za tem jo ni. Samo v gozdu, med skalami so se tega lotili. Ultra precenjena ekološka katastrofa, uničili so ogromno narave, domačini se že več kot leto dni davijo v prahu in utapljajo v blatu.
Če jo ne bi plačali avtomobili, si jo kolesarji nikoli ne bi mogli privoščiti. Ogromni soldi se mečejo skozi okno, nepredstavljivi. Za par kolesarjev letno. Ki se bodo rajši po cesti peljali, ker bo kolesarska non stop nasvinjana z listjem, kamenjem, vejami...


Seveda se skozi vsak kanjon ne da potegniti kolesarske.
A ne Ljubljana, ne Maribor, ne Kranj,... ne ležijo v kanjonu ali na vrhu gore. Povezati omenjena mesta s primestnimi naselji s kolesarskimi stezami je pi*kin dim, če bi bila le volja.
Take povezave bi morale biti prednostni nacionalni program, ne pa širitev jebenih cest.
Avtomobile, ne glede na vrsto, pa je treba iz mest izgnati, ni druge.
Trenutno mesta niso namenjena prebivalcem, pač pa avtomobilom dnevnih migrantov.

Utk ::

StevicaM je izjavil:

Utk je izjavil:

Tovoru je čisto vseeno ali jo vlečeš s cliotom ali pajerotom. Tistih 700 kil potegne vsak. Tudi na 120 na uro.
Za ves tvoj gnoj, ki ga nametaš, pa itak ni nobena dost velika.



Pac vrjamem da nisi tehnicno podkovan in izkusen tip v tej smeri, pa ti ne morem zamerit. Ce mas priliko vpregni kliota in pa bilo katerega suva in se spusti najprej z enim in nato z drugim z 0.8 kubikov peska v prikolici iz kamnoloma verd. Pa porocaj kaj se dogaja.

Kater bedak vozi pesek z avtom? Aja, sem pozabil s kakšnim bedakom imamo tu opravka...
Normalno prikolico do 750 kil obvlada vsak clio. Za več imaš traktorje, kamiončke, itd., če ti je to posel, spada k strošku, če ti ni posel, ne boš povsod vlekel tono težji avto, da boš tu pa tam kaj odpeljal.

Tolk o tem kako je plin prava stvar: https://www.zurnal24.si/avto/volkswagen...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

starfotr ::

Zakaj je Tesla uspešna v Evropi?

Ker ima mrežo polnilnic.

Vse, kar nima mreže polnilec, propade. Evo, dokaz o CNG.

LNG bo pa tudi šel v klinac, predvsem zaradi trenutne cene.

WizzardOfOZ ::

Utk je izjavil:

Tolk o tem kako je plin prava stvar: https://www.zurnal24.si/avto/volkswagen...


Imamo 2 vrsti plina. En je
- LPG (to kar lahko tankaš že na vsaki drugi pumpi) in
- CNG, kjer lahko tankaš na tam okoli 0.1% pump v evropi

In nemci ukinjajo CNG. Preberi članek.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Utk ::

A bejž, zdaj si nekaj novega povedal, ti brihta. Lpg so ukinili že prej.

WizzardOfOZ ::

starfotr je izjavil:

Zakaj je Tesla uspešna v Evropi?


Ker imamo polno ljudi, ki radi preplačajo zadeve in mislijo da so zato nekaj več. Pol ko pa tisti polizdelek že kupijo, pa ne bodo zmogli ravno reči, da je slab (ker so preveč plačali zanj, pa bi se pokazalo, da so se orenk nategnili)
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

WizzardOfOZ ::

Utk je izjavil:

A bejž, zdaj si nekaj novega povedal, ti brihta. Lpg so ukinili že prej.


Ja, seveda. Nehaj že nakladat. LPG lahko v nemčiji tankaš na skoraj 6200 pumpah. Cena je pa 1.16€ za liter (bencin 1.9€ in dizel 2.14€).
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

d3m1g0d ::

Nekaj naivnih observacij:
1. Funkcionalen javni promet bi z lahkoto izrinil osebne avtomobile iz središč mest. To lahko vidimo predvsem v večjih evropskih mestih.
2. Točka 1. žal ni v interesu slovenskim mestom, ki mastno služijo na račun parkirnin in kazni zaradi neplačila parkirnin. Še manj je to v interesu koncesionarjem javnega prevoza, ki svoje storitve slabšajo, hkrati pa odirajo tako svoje zaposlene kot svoje stranke.
3. Dokler LPP računa ceno skoraj litra bencina za eno vožnjo po centru Ljubljane, bo stanje ostalo takšno, kot trenutno je.
4. Čudi me, da se venomer izpostavljajo "rešitve", ki uničujejo oz. prepovedujejo obstoječo infrastrukturo, nikoli pa tiste, ki na obstoječi infrastrukturi gradijo oz. jo dopolnjujejo.
4a Pojavi se Bolt - pa ga novinarji pribijejo na križ, namesto da bi se pogovarjali o integraciji v IJPP ali Urbano.
4b Že več let imamo P+R - Osebno vozilo na obrobje Ljubljane pripelje 5 študentov. Zakaj samo eden dobi povratno vozovnico za trolo?
Gott ist tot! Gott bleibt tot! Und wir haben ihn getötet!

starfotr ::

3. cena javnega prevoza je za moje pojme nateg. Namesto, da bi bila za vse enaka, je razpon cen zelo velik. Enkratna vožnja te stane neprimerno več, kot če kupiš mesečno ali letno vozovnico. Kar je skregano z vso logiko. Kaznuje se ljudi, ki bi občasno rabili prevoz. Niti nima veze koliko je cena, kot to da so razkoraki tako veliki. Je pa v vsakem primeru nepoštena. Poleg tega se jih kaznuje še s tem, da morajo kupit (k)urbano. Ali plačevati naročnino za neko zaprto mobilno plačevanje. Poleg tega tam ni bonbonov v obliki prestopa. Kar je spet skregano z vsem.

Primer cen prevozov v medkrajevni liniji. Že od uvedbe evra mislim, da so iste cene. Torej je bilo takrat svinjsko drago vse skupaj. Danes je glede na vso situacijo to relativno poceni. Spet je pa cena na km nateg. Za krajše razdalje je neprimerno višja cena po km kot za daljše. Tudi neko zasebno podjetje, ki vozi več 100 km dolge linije ima nižjo ceno na km, kot javni prevoz. Banda javno prevozniška!

4. dejstvo je, da je treba večpasovnice znotraj mesta ukinit. Te površine se lahko nameni za kolesa, pešce, javni prevoz. Ali kaj drugega. Karkoli drugega bo, bo bolje kot pločevina. In ja, se strinjam s pohabljanjem obstoječe infrastrukture. To je dobra stvar.

4. a) skiroji ki ležijo vse posvod niso zaželeni. Ljudje smo na tem delu sveta pač taki. Zato rabimo palico. Morda bi drugi narodi to drugače sprejeli in bili bolj disciplinirani. Tako je treba pa pri nas vse zapovedat. Namesto, da bi folk bil sam bolj uvideven in ne vse povsod puščal teh smeti v obliki skirojev.

b) noben avto ne pripelje 5 ljudi v mesto. Ne študentov ali dijakov, ne zaposlenih. Ne sadit rožic. Če sta 2 v avtu je to že napredek. Če so trije je to že praznik. Za 5 ljudi v avtu pa lahko Vatikan proglasi kar čudež.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: starfotr ()

Utk ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Utk je izjavil:

A bejž, zdaj si nekaj novega povedal, ti brihta. Lpg so ukinili že prej.


Ja, seveda. Nehaj že nakladat. LPG lahko v nemčiji tankaš na skoraj 6200 pumpah. Cena je pa 1.16€ za liter (bencin 1.9€ in dizel 2.14€).

Včasih si lahko kupil tovarniško octavio na lpg, caddyja, astro, marsikaj, ne veliko, ampak vsaj nekaj. Zdaj ti je ostala samo še dacia, če še to. Tako da...se ukinja.

starfotr ::

Trenutno je LPG pri nas drag. Ker nismo ravno razviti glede polnilnic. In seveda umetno držanje visoke cene.

Medtem ko v Italiji ali na Hrvaškem je mnogo bolj razvito to.

Mi je pa žal za CNG. To je prihodnost za moje pojme. Vsak, ki ima doma plinovod, bi si lahko polnil to.
Tudi blokarji bi to lažje počeli, kot pa z elektriko.

Skratka, strel v glavo. Ne samo v koleno.

bajker ::

starfotr je izjavil:


Mi je pa žal za CNG. To je prihodnost za moje pojme. Vsak, ki ima doma plinovod, bi si lahko polnil to.
Tudi blokarji bi to lažje počeli, kot pa z elektriko.


Žal ne gre tako izi. Če bi hotel tankati CNG direktno iz domače napeljave, bi si moral postaviti kompresorsko postajo.
CNG plin v tanku v avtu je na okoli 250 barih, tlak v plinovodu pa okoli 4 bare.

Invictus ::

Ena kompresorska postaja v blolku, ki ima 150 stanovanj, res ne bi bila problem...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Valvoline ::

starfotr ::

Domača kompresorska postaja za CNG stane par 1000 eur. Zelo malo v bistvu.

Glede posta malo prej, o kolesih za prevoz otrok in robe po mestih ... https://slo-tech.com/forum/t807343/p774...

Nič novega ni odkritega. To poznamo že zelo dolgo:



Ali ni zanimivo, da so vse dobre stvari v mestih v bistvu s podeželja? To je osebni prostor, mir, zelenje in rastline, sveža hrana in zrak, nižja temperatrura poleti, kolo za prevoz robe ... in še in še. Vsi v mestu si tega želijo.

Mesta so v bistvu anomalija. Vedno stremimo k temu, da bo mesto po meri človeka. Prihajamo pa k temu, da če to hočemo, hočemo v bistvu podeželje.

Če naredim analogijo. Vsi radi jemo sladko, to nam je prirojeno za preživetje. Vendar preveč sladkega povzroči debelost. In če se hočemo tega znebit moramo spet jesti sladko v normalnih količinah, to pomeni samo občasno. In isto je z mesti. Za normalno življenje, bi samo občasno moral iti v mesto. Ne pa v mestu živet ali delat.

cias ::

StevicaM je izjavil:




Bi te rad videl vozit prikolico po obvoznici z twizzijem :)


Verjetno prideš dlje kot pa z električnim avtom.

nirburu ::

starfotr je izjavil:

Domača kompresorska postaja za CNG stane par 1000 eur. Zelo malo v bistvu.

Glede posta malo prej, o kolesih za prevoz otrok in robe po mestih ... https://slo-tech.com/forum/t807343/p774...

Nič novega ni odkritega. To poznamo že zelo dolgo:



Ali ni zanimivo, da so vse dobre stvari v mestih v bistvu s podeželja? To je osebni prostor, mir, zelenje in rastline, sveža hrana in zrak, nižja temperatrura poleti, kolo za prevoz robe ... in še in še. Vsi v mestu si tega želijo.

Mesta so v bistvu anomalija. Vedno stremimo k temu, da bo mesto po meri človeka. Prihajamo pa k temu, da če to hočemo, hočemo v bistvu podeželje.

Če naredim analogijo. Vsi radi jemo sladko, to nam je prirojeno za preživetje. Vendar preveč sladkega povzroči debelost. In če se hočemo tega znebit moramo spet jesti sladko v normalnih količinah, to pomeni samo občasno. In isto je z mesti. Za normalno življenje, bi samo občasno moral iti v mesto. Ne pa v mestu živet ali delat.


Pač vednno je bila ta dihotomija mesta in hoste. Mesta so degenerirana in se tam stvari dogajajo, zato mladi silijo tja. Vasi pa so hrbtenica družbe, ki mora biti stabilna in trdna.
Težko rečt, kaj je boljše. Kakor komu in kakor kdaj.

Valvoline ::

starfotr je izjavil:

Domača kompresorska postaja za CNG stane par 1000 eur. Zelo malo v bistvu.

Glede posta malo prej, o kolesih za prevoz otrok in robe po mestih ... https://slo-tech.com/forum/t807343/p774...

Nič novega ni odkritega. To poznamo že zelo dolgo:



Ali ni zanimivo, da so vse dobre stvari v mestih v bistvu s podeželja? To je osebni prostor, mir, zelenje in rastline, sveža hrana in zrak, nižja temperatrura poleti, kolo za prevoz robe ... in še in še. Vsi v mestu si tega želijo.

Mesta so v bistvu anomalija. Vedno stremimo k temu, da bo mesto po meri človeka. Prihajamo pa k temu, da če to hočemo, hočemo v bistvu podeželje.

Če naredim analogijo. Vsi radi jemo sladko, to nam je prirojeno za preživetje. Vendar preveč sladkega povzroči debelost. In če se hočemo tega znebit moramo spet jesti sladko v normalnih količinah, to pomeni samo občasno. In isto je z mesti. Za normalno življenje, bi samo občasno moral iti v mesto. Ne pa v mestu živet ali delat.

Na podezelju je treba delat, v mestu si lahko parazit, se prezivljas brez ali z minimalno dela. V slo je 400.000 drzavnih parazitov skupaj, ju/js/monopoli, 80% mestnega folka ostalo dlevni migranti v mestih.

Zgodovina sprememb…

StevicaM ::

Utk je izjavil:

StevicaM je izjavil:

Utk je izjavil:

Tovoru je čisto vseeno ali jo vlečeš s cliotom ali pajerotom. Tistih 700 kil potegne vsak. Tudi na 120 na uro.
Za ves tvoj gnoj, ki ga nametaš, pa itak ni nobena dost velika.



Pac vrjamem da nisi tehnicno podkovan in izkusen tip v tej smeri, pa ti ne morem zamerit. Ce mas priliko vpregni kliota in pa bilo katerega suva in se spusti najprej z enim in nato z drugim z 0.8 kubikov peska v prikolici iz kamnoloma verd. Pa porocaj kaj se dogaja.

Kater bedak vozi pesek z avtom? Aja, sem pozabil s kakšnim bedakom imamo tu opravka...
Normalno prikolico do 750 kil obvlada vsak clio. Za več imaš traktorje, kamiončke, itd., če ti je to posel, spada k strošku, če ti ni posel, ne boš povsod vlekel tono težji avto, da boš tu pa tam kaj odpeljal.

Tolk o tem kako je plin prava stvar: https://www.zurnal24.si/avto/volkswagen...


Ti si zgleda zadnjo in edino prikolico gonil z plasticnim timberajckom v peskovniku.

Utk ::

Tudi tam sem je vlekel, in kasneje, ampak če bi mi takrat nekdo pripeljal 0,8 kubika peska za igrat...s tem se še igrat ne moreš.

nejcek74 ::

imate problem da je civilizacijski razvoj človeštva neposredno povezan z urbanizacijo, centralizacijo in kopičenjem (presežnih) sredstev. Tako, da je gonja proti "mestom" otročja in neproduktivna, o idiotskih navedbah "degenarirano" proti "stabilno" pa ne bom zgubljal besed, kažejo samo na neznosno ideološko obremenjenost razpravljavcev. Debata v sodobni družbi , gre predvsem v smeri kako zagotavljati enakovreden razvoj mesta in podeželja, ne pa, kako zajebat prve ali druge.
Drugače pa, za trajnostni razvoj ni potrebe iti v skrajnosti, dovolj je, ce večino osebnega prometa preusmeriš na elektriko, del dnevnih migracij na javni prevoz / kolesa / električna kolesa, zmanjšaš dnevne migracije (delo od doma, ponudba stanovanj v mestih etc). Pri tem sploh ni nujno potrebno prepovedat ostalih načinov, skoraj vedno je dovolj da dosežeš določeno kritično maso, potem se začno stvari premikati same. Razvoj osebnega prometa je bil povezan s strašanskimi vlaganji države v podporno infrastrukturo, ki je pogosto ubila konkurenco. Dokler je bilo to vezano na pospešeno urbanizacijo in industrializacijo je še šlo, 50 let kasneje pa je jasno, da je zadeva tako fiskalno kot okoljsko nevzdržna in se isce alternative.
1 2 3
4
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

EU se pripravlja na brezemisijska vozila leta 2035 (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
20321064 (14683) Surstromming
»

IPCC: Ukrepati je treba takoj (strani: 1 2 3 49 10 11 12 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
55254261 (43000) Daniel
»

Irska bi čez deset let prepovedala nove bencinske in dizelske avtomobile

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
3911033 (7216) AndrejO
»

Slovenija po letu 2030 brez novih avtomobilov na nafto in bencin (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
27786783 (78707) AštiriL

Več podobnih tem