Forum » Igre » Diablo Immortal
Diablo Immortal
Izi ::
Obljubil sem, da malo povem kako tečejo Shadow Wars, ki naj bi bile eno glavnih stranskih opravil v tej igri.
Včeraj so se začeli izločevalni boji Shadow klanov. Izkazalo se je, da moč (P2W ) ali spretnost posameznih igralcev ne šteje absolutno nič. Edino kar šteje je koliko igralcev iz posameznega klana se sploh pojavi na bojnem polju. Boj se bo odvil ne glede na število borcev.
Vsak klan ima maksimalno 100 igralcev, 30 jih mora imeti, da lahko sploh sodeluje v vojni. V vojni pa jih lahko sodeluje 90 hkrati iz enega klana, 30 v glavnem napadu in po 30 v dveh stranskih napadih.
Torej, čeprav ima klan 100 igralcev in je razpored vojne znan kar dosti vnaprej, se na bojnem polju ponavadi pojavi zelo malo igralcev. Tudi najmočnejši klani dvomim, da imajo vedno na voljo 30, kaj šele 90 igralcev. Vodje Shadow klanov imajo kar težko nalogo, da motivirajo in stalno obveščajo svoje klanovce in odstranjujejo neaktivne igralce.
Skratka, včeraj je naš Shadow klan imel svojo prvo izločevalno tekmo in na bojnem polju se nas je zbralo 25, nasprotnikov pa samo 10. In smo zmagali
V soboto imamo še drugo izločevalno tekmo, in če še tam zmagamo se uvrstimo v tistih 10 najboljših Shadow klanov, ki gredo potem naprej v boj z Immortali.
Včeraj so se začeli izločevalni boji Shadow klanov. Izkazalo se je, da moč (P2W ) ali spretnost posameznih igralcev ne šteje absolutno nič. Edino kar šteje je koliko igralcev iz posameznega klana se sploh pojavi na bojnem polju. Boj se bo odvil ne glede na število borcev.
Vsak klan ima maksimalno 100 igralcev, 30 jih mora imeti, da lahko sploh sodeluje v vojni. V vojni pa jih lahko sodeluje 90 hkrati iz enega klana, 30 v glavnem napadu in po 30 v dveh stranskih napadih.
Torej, čeprav ima klan 100 igralcev in je razpored vojne znan kar dosti vnaprej, se na bojnem polju ponavadi pojavi zelo malo igralcev. Tudi najmočnejši klani dvomim, da imajo vedno na voljo 30, kaj šele 90 igralcev. Vodje Shadow klanov imajo kar težko nalogo, da motivirajo in stalno obveščajo svoje klanovce in odstranjujejo neaktivne igralce.
Skratka, včeraj je naš Shadow klan imel svojo prvo izločevalno tekmo in na bojnem polju se nas je zbralo 25, nasprotnikov pa samo 10. In smo zmagali
V soboto imamo še drugo izločevalno tekmo, in če še tam zmagamo se uvrstimo v tistih 10 najboljših Shadow klanov, ki gredo potem naprej v boj z Immortali.
Matev ::
Skratka, včeraj je naš Shadow klan imel svojo prvo izločevalno tekmo in na bojnem polju se nas je zbralo 25, nasprotnikov pa samo 10. In smo zmagali >:D
V soboto imamo še drugo izločevalno tekmo, in če še tam zmagamo se uvrstimo v tistih 10 najboljših Shadow klanov, ki gredo potem naprej v boj z Immortali.
zakj izi igraš p2w igro
ne delaj tega
noooooo
/sarkazem
k so eni tok napičeni na nekaj kar sploh ne poznajo
ahac ::
Dober video, če imate 45min časa:
Lepo razloži kakšne trike imajo, da ljudje čim več zapravijo...
The Immoral Design of Diablo Immortal
Lepo razloži kakšne trike imajo, da ljudje čim več zapravijo...
The Immoral Design of Diablo Immortal
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
ahac ::
OMG, namenoma so naredil 2 verziji "legendary crest", ki sta skoraj enaki.
Ampak samo s tistimi direktno iz real money shopa ti lahko dropajo gemi, ki jih potem lahko prodaš v in-game marketu. Igra to očitno celo namenoma skriva!
The Immoral Design of Diablo Immortal - Legendary Crest Addendum
Ampak samo s tistimi direktno iz real money shopa ti lahko dropajo gemi, ki jih potem lahko prodaš v in-game marketu. Igra to očitno celo namenoma skriva!
The Immoral Design of Diablo Immortal - Legendary Crest Addendum
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Izi ::
Prodaš lahko tudi Legendary Geme, ki jih sam scraftaš. Sicer pa ne vem zakaj bi kdo prodajal najbolj nujno potrebno robo v celi igri.
Bound in Unbound sistem je tudi pri navadnih Gemih, eni so zaklenjeni na tvoj račun, eni pa ne. Nezaklenjene lahko prodaš ampak ni praktično nič povpraševanja po njih.
Mene osebno najbolj moti "Hidden Cap" system, ki je vsesplošno prisoten v celotni igri in nikjer omenjen. Diablo naj bi bila igra grindanja, tukaj pa je ravno obratno. Če igraš več kot uro na dan povsod zelo hitro dosežeš "Cap" in imaš potem vse zaklenjeno.
Imam zaklenjen celoten Battle Pass. Piše, da sem dosegel tedenski limit.
V Elder Riftih imam zaklenjene Fading Embers (najpomembnejši material za craftanje Leg. Gemov). Piše da jih lahko poberem samo 200 na teden.
Helliquary je zaklenjen na dvakrat na teden.
Izkušnje (XP) pa imam že ves čas znižane na 80%, ker sem previsok Paragon level.
Bound in Unbound sistem je tudi pri navadnih Gemih, eni so zaklenjeni na tvoj račun, eni pa ne. Nezaklenjene lahko prodaš ampak ni praktično nič povpraševanja po njih.
Mene osebno najbolj moti "Hidden Cap" system, ki je vsesplošno prisoten v celotni igri in nikjer omenjen. Diablo naj bi bila igra grindanja, tukaj pa je ravno obratno. Če igraš več kot uro na dan povsod zelo hitro dosežeš "Cap" in imaš potem vse zaklenjeno.
Imam zaklenjen celoten Battle Pass. Piše, da sem dosegel tedenski limit.
V Elder Riftih imam zaklenjene Fading Embers (najpomembnejši material za craftanje Leg. Gemov). Piše da jih lahko poberem samo 200 na teden.
Helliquary je zaklenjen na dvakrat na teden.
Izkušnje (XP) pa imam že ves čas znižane na 80%, ker sem previsok Paragon level.
Mato989 ::
Pri diablo 3 nimam nic zaklenjeno
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Smurf ::
Za povrh se v PoE za pravi denar prodaja čisto vse od prostora v inventarju, preko vse mogoče opreme in orožja do vseh mogočim Buffov, ki te naredijo praktično nesmrtnega.
Sicer ze neki casa nisem igral, ampak nazadnje, ko sem gledal si lahko kupil prostor v inventoriju, kar je verjetno res skoraj nujno za resno igranje, ampak je cena primerljiva z diablo 3jem. Od oprema/orozja pa imas zgolj skine, ki lepo izgledajo ne pa unikatnih orozij.
Jarno ::
Kot zanimivost, Diablo Immortal je do sedaj Blizzardu prinesel že več kot 24 milijonov $.
Preračunano je to 600.000 izvodov igre, če bi se prodajala po 40$.
Pri igri me moti predvsem to, da gre za neke vrste indie različico Diabla 3, s poudarkom na managementu plačljivih opcij. Torej, igralnost je indie2.
Preračunano je to 600.000 izvodov igre, če bi se prodajala po 40$.
Pri igri me moti predvsem to, da gre za neke vrste indie različico Diabla 3, s poudarkom na managementu plačljivih opcij. Torej, igralnost je indie2.
#65W!
ahac ::
Izid na Kitajskem (glavni pay2win trg) je prestavljen.
NetEase delays Diablo Immortal's China launch, shares tumble
https://www.reuters.com/technology/nete...
NetEase delays Diablo Immortal's China launch, shares tumble
https://www.reuters.com/technology/nete...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Izi ::
24 milijončkov zaslužka v zgolj dveh tednih je velikanski uspeh, ki zna v podobno agresiven ekonomski model premamiti kar precej igričarskih založnikov Je pa res, da je v ozadju dobra igra, ki jo večina izdelovalcev ne zna narediti.
Mislim, da jih čaka še ker precej prihodka v prihodnjih dneh, ko se končno vklopijo Azijski strežniki. Igra uradno v Aziji sploh še ni zunaj. Azijci so še posebej znani kot veliki ljubitelji mikrotransakcij, so pa zato tam praktično vse igre zastonj. Celo Diablo 3 je tam zastonj, seveda s kupom mikrotransakcij.
Po komentarjih aktivnih igralcev, v ključno z menoj, so glavni problem igre vsesplošne omejitve, ki se vklopijo čim igraš več kot je predvideno. Blizzard je predvidel maksimalno okoli 2 uri igranja dnevno, čim to presežeš te igra začne kaznovati na vseh mogočim področjih.
Tudi PC klient, ki je šele v open beta verziji, povzroča kar precej problemov in rabi še kup popravkov. Od sesuvanj do nenormalno dolgih zagonskih časov, ki se vsakodnevno podaljšujejo.
Kar pa se tiče same igre smo pa šele včeraj zaključili prvi cikel Shadow Wars. Bojevanje in kvalifikacije trajajo kar 2 tedna, da se na koncu lahko vrže Immortale s prestola ali pa tudi ne. Na našem serverju so Immortali izgubili in naslednja 2 tedna bo nov klan nosil ta naziv.
Včeraj zvečer smo Shadowi imeli vsesplošno slavje in gostijo, pobrali smo nagrade, potem pa vsi izgubili status Shadowov in spet postali navadni Avanturisti. Danes pa spet od začetka...
Mislim, da jih čaka še ker precej prihodka v prihodnjih dneh, ko se končno vklopijo Azijski strežniki. Igra uradno v Aziji sploh še ni zunaj. Azijci so še posebej znani kot veliki ljubitelji mikrotransakcij, so pa zato tam praktično vse igre zastonj. Celo Diablo 3 je tam zastonj, seveda s kupom mikrotransakcij.
Po komentarjih aktivnih igralcev, v ključno z menoj, so glavni problem igre vsesplošne omejitve, ki se vklopijo čim igraš več kot je predvideno. Blizzard je predvidel maksimalno okoli 2 uri igranja dnevno, čim to presežeš te igra začne kaznovati na vseh mogočim področjih.
Tudi PC klient, ki je šele v open beta verziji, povzroča kar precej problemov in rabi še kup popravkov. Od sesuvanj do nenormalno dolgih zagonskih časov, ki se vsakodnevno podaljšujejo.
Kar pa se tiče same igre smo pa šele včeraj zaključili prvi cikel Shadow Wars. Bojevanje in kvalifikacije trajajo kar 2 tedna, da se na koncu lahko vrže Immortale s prestola ali pa tudi ne. Na našem serverju so Immortali izgubili in naslednja 2 tedna bo nov klan nosil ta naziv.
Včeraj zvečer smo Shadowi imeli vsesplošno slavje in gostijo, pobrali smo nagrade, potem pa vsi izgubili status Shadowov in spet postali navadni Avanturisti. Danes pa spet od začetka...
McAjvar ::
Z veliko muko prilezel do lv 48, naprej se mi pa ne da več. Bil sem lv 47, ko je igra rekla "za nadaljevanje zgodbe moraš bit pa 51, veselo grindanje!" Err... kaj? Tudi tale "včeraj si bil Shadow, zdaj pa nisi več, haha!" je malo leva reč, menda moraš ponovno delati intro queste? Zgodba je relativno meh. Serverji samevajo, vsaj ta naključni, na katerega sem naletel. Ali se splača poskusiti vztrajati do 60 / konca zgodbe? Kakšna je konceptualna razlika med warbandi in klani (preferiram solo igranje, siljenje skupinske igre mi ni všeč)? Zakaj se daily questi tako vlečejo? Dropi so zanič, zadnjih nekaj levelov nobene nadgradnje. Ali se zadeva kaj izboljša?
BTW, @Izi, igram s področja Belgije/Nizozemske. Nihče me še ni prišel kaznovati.
BTW, @Izi, igram s področja Belgije/Nizozemske. Nihče me še ni prišel kaznovati.
"[...] the advance of civilization is nothing
but an exercise in the limiting of privacy."
- Isaac Asimov
but an exercise in the limiting of privacy."
- Isaac Asimov
Tidule ::
Ali se splača poskusiti vztrajati do 60 / konca zgodbe?
Če ti sede diablo kot tak, potem načeloma ja, v tem času ne boš naletel na pay to win posiljevanje in lahko pač sam preigraš kolikor je solo kampanije.
Bil sem lv 47, ko je igra rekla "za nadaljevanje zgodbe moraš bit pa 51, veselo grindanje!
na žalost je edini realen način za nabirat XP to, da pumpaš battle pass ko naletiš na level block. Če se fokusiraš na to si relativno hitro mimo tega.
Kakšna je konceptualna razlika med warbandi in klani?
warbandi je kao ideja majhnih skupin, ki aktivno skupaj igrajo, guildi so bolj kot ne social komponenta. Dark guildi imajo vsaj 2-3x tedensko skupni event ampak to je to.
(preferiram solo igranje, siljenje skupinske igre mi ni všeč)
potem si v napačni igri, celoten endgame content je bolj kot ne fokusiran na skupinsko igranje (in seveda gambling).
Ali se zadeva kaj izboljša?
nope
igram s področja Belgije/Nizozemske. Nihče me še ni prišel kaznovati.
omejitve, ki jih imajo targetirajo založnike, ne pa uporabnike. Samo igranje diabla na noben način ni kaznivo.
McAjvar ::
@Tidule
Hvala za info. Verjamem, da sem v napačni igri, ampak Diablo sem vedno lahko igral solo... čeprav so bili drop rati boljši v skupini. Vendar se je vseeno dalo. Saj je v redu, poskusil sem :)
Glede igranja Diabla, saj vem. Vendar sem izrecno omenil Izija zaradi te izjave:
Torej, policija na moja vrata še ni prišla trkat (in tudi ne bo).
Hvala za info. Verjamem, da sem v napačni igri, ampak Diablo sem vedno lahko igral solo... čeprav so bili drop rati boljši v skupini. Vendar se je vseeno dalo. Saj je v redu, poskusil sem :)
Glede igranja Diabla, saj vem. Vendar sem izrecno omenil Izija zaradi te izjave:
Je že kar dolgo znano, da bo Immortal prepovedan v Belgiji in na Nizozemskem. Belgijci in Nizozemci so sami sebe ustrelili v koleno s tem zakonom in se jim sedaj smeji cel svet.
Ne samo da igre ne morejo igrati ampak so lahko celo kaznovani, če jih dobijo pri igranju te igre. Ne gre za prekršek ampak kaznivo dejanje. Preganjala pa jih ne bo samo njihova policija ampak tudi Blizzard, ki jih bo banal in ukinil račun, če jih dobijo.
Torej, policija na moja vrata še ni prišla trkat (in tudi ne bo).
"[...] the advance of civilization is nothing
but an exercise in the limiting of privacy."
- Isaac Asimov
but an exercise in the limiting of privacy."
- Isaac Asimov
Tidule ::
Verjamem, da sem v napačni igri, ampak Diablo sem vedno lahko igral solo...
ja, več takih. Najboljše je zadevo odmislit in počakat na D4, da bomo lahko dokončno pokopali franšizo.
Izi ::
Tisto je bilo bolj za hec. Če imaš Belgijski IP potem igre sploh ne moreš downloadat, če to kakorkoli obideš pa je lahko kaznovan Blizzard če ne bo Bannal tvojega računa.
Zgodbe pač ni toliko kot je levelov, zato so proti koncu vedno večji preskoki, ko moraš nabrati par levelov. Z Battle Passom gre ta del najhitreje.
So pa take občasne prekinitve po moje boljše kot pa nameravajo narediti pri Diablo 4 ko zgodba sicer ne bo imela prekinitev ampak se bo pa zato končala že precej pred level 50, potem pa bo treba grindati kar do level 100, ko se šele odklenejo end-game aktivnosti in Paragoni.
Kar se tiče Solo igranja pa pri tej igri kar pozabi. Ta igra je MMO. Na višjih težavnostih ne moreš v noben Dungeon vstopiti Solo.
Jaz se še vedno nisem naveličal Trenutno sam Paragon 52 in par uric Immortala na dan kar lepo sede.
Zgodbe pač ni toliko kot je levelov, zato so proti koncu vedno večji preskoki, ko moraš nabrati par levelov. Z Battle Passom gre ta del najhitreje.
So pa take občasne prekinitve po moje boljše kot pa nameravajo narediti pri Diablo 4 ko zgodba sicer ne bo imela prekinitev ampak se bo pa zato končala že precej pred level 50, potem pa bo treba grindati kar do level 100, ko se šele odklenejo end-game aktivnosti in Paragoni.
Kar se tiče Solo igranja pa pri tej igri kar pozabi. Ta igra je MMO. Na višjih težavnostih ne moreš v noben Dungeon vstopiti Solo.
Jaz se še vedno nisem naveličal Trenutno sam Paragon 52 in par uric Immortala na dan kar lepo sede.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
McAjvar ::
Tisto je bilo bolj za hec. Če imaš Belgijski IP potem igre sploh ne moreš downloadat, če to kakorkoli obideš pa je lahko kaznovan Blizzard če ne bo Bannal tvojega računa.
Ah... Ne. Z Belgijskim IP naslovom sem igro komot prenesel ter namestil. Iz Googlove Play štacune. Se da.
Blizzard ne bo nikogar bannal (njihova lastna izjava), pa tudi kaznovan ne bo.
Mi je res zelo žal, da ni solo igranja. Bi bilo krasno, ko se čaka na vlak, da se lahko v lastnem tempu malo časa zapravi in kasneje nadaljuje, kjer si nehal, ne da bi s tem vplival na kogarkoli drugega, razen nase. Ne razumem najbolje, zakaj toliko založnikov sili v te co-op načine igranja. Škoda.
"[...] the advance of civilization is nothing
but an exercise in the limiting of privacy."
- Isaac Asimov
but an exercise in the limiting of privacy."
- Isaac Asimov
Izi ::
Zato ker je to MMO (Massively Multiplayer Online) igra.
Izjema je Normal težavnost, na kateri lahko Solo igraš celotno vsebino vključno z vsemi dungeoni.
Na Hell 1 težavnosti morata za dungeone biti 2 do 4 igralci. Za Hell 2+ težavnosti pa morajo vedno biti 4 igralci.
Izjema je Normal težavnost, na kateri lahko Solo igraš celotno vsebino vključno z vsemi dungeoni.
Na Hell 1 težavnosti morata za dungeone biti 2 do 4 igralci. Za Hell 2+ težavnosti pa morajo vedno biti 4 igralci.
Izi ::
To, da je MMO nima nič s tem kako je zadeva monetizirana.
Seveda ne, ima pa s Solo igranjem.
V nobenem MMORPG ne moreš kaj dosti početi povsem Solo. Blokirani vhodi za Solo igralce v Dungeone so v MMO skoraj pravilo. Pridružitev Klanu je praktično nuja.
Monetiziranje ima opraviti samo s ceno igre. Immortal je zastonj vključno z vso prihajajočo vsebino in razširitvami, za Diablo 4 pa bo treba plačati 60€ in vsakič ko bo kaj novega spet par 10€.
Tidule ::
ROFL, diablo immortal je približno tako zastonj, kot pijača v kazinoju.
In ravno dejstvo, da na normal in Hell I lahko mirno igraš dungeons z manj kot 4 igralci ti direktno pove, da je ta odločitev za višje težavnosti posledica monetizacije. Tudi če pogledaš D3 (Immoral je pač cenena kopija d3) ni bilo nikoli težav s scalingom težavnosti glede na število igralcev. Tako, da tako kot številni drugi elementi je to samo še en kamenček v mozaiku bolestne monetizacije, ki si jo je privoščil Blizzard.
Kakorkoli pač zadevo obračaš je tole odličen primer evolucije online igralnic.
In ravno dejstvo, da na normal in Hell I lahko mirno igraš dungeons z manj kot 4 igralci ti direktno pove, da je ta odločitev za višje težavnosti posledica monetizacije. Tudi če pogledaš D3 (Immoral je pač cenena kopija d3) ni bilo nikoli težav s scalingom težavnosti glede na število igralcev. Tako, da tako kot številni drugi elementi je to samo še en kamenček v mozaiku bolestne monetizacije, ki si jo je privoščil Blizzard.
Kakorkoli pač zadevo obračaš je tole odličen primer evolucije online igralnic.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
Izi ::
Pusti izija, kot se za fanatičnega fana spodobi, mu noben argument ne pride do živega.
Fanatični fan, ki je že 3 leta nazaj pozival k bojkotu Blizzarda?
Ti ga pa pihneš
Zmajc ::
Eni ga raje bojkotiramo, ne pozivamo k igranju neumnega P2W mobile rip off-a.
In other news. Blizzard in NetEase sta na Kitajskem bojda v resnih težavah. Nekdo od zaposlenih se je na uradnem Diablo Immortal računu delal norca z Xi-ja, Kitajskega vrhovnega poglavarja, baje jim grozi vsakršna prepoved izdajanja iger na Kitajskem za 3 leta.
Diablo Immortal release in China reportedly in jeopardy after Blizzard Weibo account insults Xi Jinping
In other news. Blizzard in NetEase sta na Kitajskem bojda v resnih težavah. Nekdo od zaposlenih se je na uradnem Diablo Immortal računu delal norca z Xi-ja, Kitajskega vrhovnega poglavarja, baje jim grozi vsakršna prepoved izdajanja iger na Kitajskem za 3 leta.
Diablo Immortal release in China reportedly in jeopardy after Blizzard Weibo account insults Xi Jinping
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
Izi ::
Ja, če kitajska prepoved obvelja za več let potem je to verjetno konec igre.
Ne bodo pa kar ugasnili strežnikov.
O upokojitvi mojega junaka sem že razmišljal, ampak se še nisem dokončno odločil. Politične igre v ozadju ali P2W me ne gane, ampak vsesplošni "Capi" v igri, zanič Warband sistem, in pa preveč ponavljajoč end-game ne nudi kakšne dolgoročne perspektive.
Kakorkoli že, zastonj smo uživali skoraj cel mesec. Počasi bo že čas za kaj novega
K Diablo 3 se zelo verjetno ne bom več vrnil. 10 let enega in istega početja se človek preobje.
Diablu 4 bom pa vseeno dal možnost, čeprav nimam nobenih pričakovanj oziroma pričakujem precej podobno izkušnjo kot v Immortal.
Ne bodo pa kar ugasnili strežnikov.
O upokojitvi mojega junaka sem že razmišljal, ampak se še nisem dokončno odločil. Politične igre v ozadju ali P2W me ne gane, ampak vsesplošni "Capi" v igri, zanič Warband sistem, in pa preveč ponavljajoč end-game ne nudi kakšne dolgoročne perspektive.
Kakorkoli že, zastonj smo uživali skoraj cel mesec. Počasi bo že čas za kaj novega
K Diablo 3 se zelo verjetno ne bom več vrnil. 10 let enega in istega početja se človek preobje.
Diablu 4 bom pa vseeno dal možnost, čeprav nimam nobenih pričakovanj oziroma pričakujem precej podobno izkušnjo kot v Immortal.
Tribal ::
Si igral D2 resurrected? Je za zabijat čas kar vredu...
Tale D immortal je pa res crap od igre... Sem igral nekaj ur in je ratal dolgčas...
Drugače pa RDR2 je še vedno zakon...
Tale D immortal je pa res crap od igre... Sem igral nekaj ur in je ratal dolgčas...
Drugače pa RDR2 je še vedno zakon...
Izi ::
Tribal ::
Am meni je pri D2 LOD ravno grafični mod manjkal, ni se mi pa ukvarjalo z raznimi modi.
Igral D2 LOD in tale D2 R je super igra... Mnogo mnogo boljša od današnjega crapa od Blizz!
Igral D2 LOD in tale D2 R je super igra... Mnogo mnogo boljša od današnjega crapa od Blizz!
Matev ::
DI sem igral in užival v njem ... a sem hitro tudi jaz spšoznal da je zadeva šit...
kar naprej te nekaj mori z enimi nagradami in točkami , boj je pa narejen tako da samo udrihaš po tipkah in čakaš da sovrag umre
lepo dokler je trajalo
time to move back to d3
kar naprej te nekaj mori z enimi nagradami in točkami , boj je pa narejen tako da samo udrihaš po tipkah in čakaš da sovrag umre
lepo dokler je trajalo
time to move back to d3
ahac ::
https://immortal.maxroll.gg/news/maxrol...
Ko še fan strani, ki so pisale vodiče za igro, to raje opustijo kot, da bi igrali naprej... takrat veš, da je nekaj res narobe.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
Tidule ::
Rexx je zadevo predstavil/pojasnil na svojem youtube kanalu:
https://m.youtube.com/watch?v=dBn5ESh3X...
Zadnji dve leti je njihova ekipa prakticno zivela za DI. V closed alphi so bili paragon level 150.
Tudi ko je bil release je tip zgal na polno do paragorn 30 (tudi ko je imel xp penalty -90%)
Kljub temu da so v igro vlozili kumulativno preko 10.000 ur tole vse pove:
The predatory Pay-To-Win system greatly exceeds what's considered the norm for mobile gaming. Gambling addictions are real and can completely destroy lives. Even if 99% of players have perfect impulse control, we still can't stomach what happens to the other 1%. This is completely against our values and we will not remain a part of this any longer.
https://m.youtube.com/watch?v=dBn5ESh3X...
Zadnji dve leti je njihova ekipa prakticno zivela za DI. V closed alphi so bili paragon level 150.
Tudi ko je bil release je tip zgal na polno do paragorn 30 (tudi ko je imel xp penalty -90%)
Kljub temu da so v igro vlozili kumulativno preko 10.000 ur tole vse pove:
The predatory Pay-To-Win system greatly exceeds what's considered the norm for mobile gaming. Gambling addictions are real and can completely destroy lives. Even if 99% of players have perfect impulse control, we still can't stomach what happens to the other 1%. This is completely against our values and we will not remain a part of this any longer.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
Mato989 ::
Zanima me zakaj so rabili tako dolgo da so to pogruntali? Pol niso tako pametni če to vidijo komaj zdaj
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Matev ::
Zanima me zakaj so rabili tako dolgo da so to pogruntali? Pol niso tako pametni če to vidijo komaj zdaj
ni čisto tako
igra je živa stvar
izid je nekaj in potem jo spreminjajo - tu se je izkazalo da je ne želijo spreminjati in ostaja z vsemi napakami - namerno je takšna
in zaradi tega so odstopili
Tidule ::
Zanima me zakaj so rabili tako dolgo da so to pogruntali? Pol niso tako pametni če to vidijo komaj zdaj
Treba pogledat kak video pa kaj prebrat preden pametujes. Pa tudi od kje ti ideja da so rabili ful casa? Spil je zunaj ravno en mesec.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
Izi ::
Bili sta Alfa in Beta testiranji in večina Maxrollovcev je tam sodelovala in bila navdušena. Ampak v testiranjih je bila ena pomembna razlika in sicer celotna trgovina je bila zastonj in Capov je bilo bistveno manj.
Tudi ko se je igra en mesec nazaj uradno odprla so vsi Maxrollovci dali igri zelo visoke ocene in prvih 14 dni je šlo vse v redu nekje do Paragon 30, kjer se počasi začnejo kazati velike razlike med RPG in MMORPG.
Glavna stvar da so odnehali je, da v tej igri kot posameznik nikoli ne moreš biti najboljši. Igra je MMO. Ne glede kako dober si, vedno si samo majhen delček skupine. Nekje od Paragon 30 naprej ne moreš prav nič več početi sam.
Maxrollovci so navajeni, da so vedno povsem na vrhu vseh lestvic. V D2 In D3 jim to uspeva, ker to so tipične T2W (Time 2 Win) igre in če igraš 16 ur na dan boš vedno najboljši. V Immortal pa čas ne pomeni popolnoma nič. Celo blokirajo te na vseh področjih če igraš preveč.
Skratka, Maxrollovci so bili v tej igri povsem povprečni, česar niso vajeni in jih je precej potolklo. Zaradi tega so začeli izpuščati dneve. Immortal pa ima podobno kot večina MMO-jev eno značilnost, čeprav blokirajo preveč igranja je praktično nujno da vsaj za pol ure na dan prideš v igro in opraviš tiste glavne dnevne potrebnosti. Če to izpustiš boš hitro začel opazno zaostajati za glavnino igralcev.
In ko so glavne Maxrollovce začeli soigralci zaradi izostajanja preganjati iz lastnih Klanov in so jih celo vrgli iz Warbandov je padla odločitev, da bodo udarili nazaj.
Šlo je za čustveno reakcijo. Ne bodo samo nehali igrati, javno bodo pozvali k bojkotiranju igre in celo vse vodiče v katere so vložili mesece dela bodo izbrisali iz svoje strani.
Igre so resna stvar. Treba je vedeti, da Maxrollovci živijo od igranja iger. To je njihova služba, ki jim prinaša precej več denarja kot delo v kakršnikoli službi. Če malo gledaš njihove live streame, jim donacije včasih nosijo tudi po 100€ na uro.
V Immortal pač ni zaslužka za njih in nekateri so celo zapravili kar precej denarja brez kakršnegakoli učinka.
Tudi ko se je igra en mesec nazaj uradno odprla so vsi Maxrollovci dali igri zelo visoke ocene in prvih 14 dni je šlo vse v redu nekje do Paragon 30, kjer se počasi začnejo kazati velike razlike med RPG in MMORPG.
Glavna stvar da so odnehali je, da v tej igri kot posameznik nikoli ne moreš biti najboljši. Igra je MMO. Ne glede kako dober si, vedno si samo majhen delček skupine. Nekje od Paragon 30 naprej ne moreš prav nič več početi sam.
Maxrollovci so navajeni, da so vedno povsem na vrhu vseh lestvic. V D2 In D3 jim to uspeva, ker to so tipične T2W (Time 2 Win) igre in če igraš 16 ur na dan boš vedno najboljši. V Immortal pa čas ne pomeni popolnoma nič. Celo blokirajo te na vseh področjih če igraš preveč.
Skratka, Maxrollovci so bili v tej igri povsem povprečni, česar niso vajeni in jih je precej potolklo. Zaradi tega so začeli izpuščati dneve. Immortal pa ima podobno kot večina MMO-jev eno značilnost, čeprav blokirajo preveč igranja je praktično nujno da vsaj za pol ure na dan prideš v igro in opraviš tiste glavne dnevne potrebnosti. Če to izpustiš boš hitro začel opazno zaostajati za glavnino igralcev.
In ko so glavne Maxrollovce začeli soigralci zaradi izostajanja preganjati iz lastnih Klanov in so jih celo vrgli iz Warbandov je padla odločitev, da bodo udarili nazaj.
Šlo je za čustveno reakcijo. Ne bodo samo nehali igrati, javno bodo pozvali k bojkotiranju igre in celo vse vodiče v katere so vložili mesece dela bodo izbrisali iz svoje strani.
Igre so resna stvar. Treba je vedeti, da Maxrollovci živijo od igranja iger. To je njihova služba, ki jim prinaša precej več denarja kot delo v kakršnikoli službi. Če malo gledaš njihove live streame, jim donacije včasih nosijo tudi po 100€ na uro.
V Immortal pač ni zaslužka za njih in nekateri so celo zapravili kar precej denarja brez kakršnegakoli učinka.
Tidule ::
Daj nehaj se smesit, ne ni problem v tem da je to mmorpg. Problem je v tem da je to simulator iger na sreco in ne rpg ali mmorpg.
Ne niso nehali zato ker posameznik ne more nic sam, nehal so zato ker posameznik ne more nic brez da placa vec tisoc eur. Kaj mislis zakaj so jih metali iz guildov in warbandov? Zato ker brez vec 1000 eur vlozka niso konkurencni.
Se pa strinjam da v DI cas ne pomeni nic, steje samo koliko denarja si vlozi. 0 skill 0 time 0 effort, samo in le denar.
In ne, v DI popolnoma nic me steje ali se logiras vsak dan ali ne, steje samo ali vrzes noter 50k eur ali ne.
Ne niso nehali zato ker posameznik ne more nic sam, nehal so zato ker posameznik ne more nic brez da placa vec tisoc eur. Kaj mislis zakaj so jih metali iz guildov in warbandov? Zato ker brez vec 1000 eur vlozka niso konkurencni.
Se pa strinjam da v DI cas ne pomeni nic, steje samo koliko denarja si vlozi. 0 skill 0 time 0 effort, samo in le denar.
In ne, v DI popolnoma nic me steje ali se logiras vsak dan ali ne, steje samo ali vrzes noter 50k eur ali ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
Izi ::
Ma daj, navadna cmeravost so bili njihovi poslovilni videi.
Mularija živi pa v oblakih. Ko bodo začeli služiti svoj denar bodo videli, da nihče pri zdravi pameti ne bo v igro vrgel 50k denarja. Tudi 1000 ne, še posebej v igro, ki ji dolgoročno zelo slabo kaže.
P2W Kit je morda en na 1000. Večina igre je bolj komunizem, vsi revni - vsi enaki. Vsak ima možnost za lestvice.
V D3 so T2W Kiti (s paragoni preko 2000) precej večji problem in jih je kar en na 10.
Le kako nekateri sploh lahko živijo, ko se v svojih kripah za 10k€ vozijo naokoli pa jih ves čas prehitevajo makine za 50k do 100k€. Kje so protesti, da je življenje popolni P2W? Ko so volitve pa večina voli tiste, ki jim bodo še več pobrali.
Immortal end-game je zanič in P2W ima še najmanj pri tem. Je en kup večjih problemov, nekatere ima tudi D3, še več jih bo imel pa D4.
D3 je samo malenkost boljši od DI. Medtem ko ima DI preveč časovnih omejitev jih ima D3 premalo. Poleg tega bi D3 nujno rabil Paragon Cap tam nekje okrog 1000. In da bi bil D3 dober bi nujno rabil striktno ločeno Solo Self Found ligo, kjer je Co-op popolnoma izklopljen.
Mularija živi pa v oblakih. Ko bodo začeli služiti svoj denar bodo videli, da nihče pri zdravi pameti ne bo v igro vrgel 50k denarja. Tudi 1000 ne, še posebej v igro, ki ji dolgoročno zelo slabo kaže.
P2W Kit je morda en na 1000. Večina igre je bolj komunizem, vsi revni - vsi enaki. Vsak ima možnost za lestvice.
V D3 so T2W Kiti (s paragoni preko 2000) precej večji problem in jih je kar en na 10.
Le kako nekateri sploh lahko živijo, ko se v svojih kripah za 10k€ vozijo naokoli pa jih ves čas prehitevajo makine za 50k do 100k€. Kje so protesti, da je življenje popolni P2W? Ko so volitve pa večina voli tiste, ki jim bodo še več pobrali.
Immortal end-game je zanič in P2W ima še najmanj pri tem. Je en kup večjih problemov, nekatere ima tudi D3, še več jih bo imel pa D4.
D3 je samo malenkost boljši od DI. Medtem ko ima DI preveč časovnih omejitev jih ima D3 premalo. Poleg tega bi D3 nujno rabil Paragon Cap tam nekje okrog 1000. In da bi bil D3 dober bi nujno rabil striktno ločeno Solo Self Found ligo, kjer je Co-op popolnoma izklopljen.
Mato989 ::
Zakaj bi bil paragon cap dober v d3???
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Matev ::
Skratka, Maxrollovci so bili v tej igri povsem povprečni, česar niso vajeni in jih je precej potolklo.
ah dej nehi no
raxx in wudi sta bila s svojem klanom prva na serverju
razlogi zakaj so nehali so lepo razloženi
preberi si
ker vidim s tvojega pisanja da nimaš pojma
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Matev ()
baltko ::
24+ milijonov je baje že naredilo to sranje ?
Pa pustimo, da je sranje od igre.
Pustimo p2w.
Magari tudi degradacijo kvalitete, ki se temu "gaming" studiju dogaja že en lep cajt ...
Ma da folk by proxy podpira to njihovo pure evil mizoginijo ...
Utter regression of human nature.
Šolski primer.
Pa pustimo, da je sranje od igre.
Pustimo p2w.
Magari tudi degradacijo kvalitete, ki se temu "gaming" studiju dogaja že en lep cajt ...
Ma da folk by proxy podpira to njihovo pure evil mizoginijo ...
Utter regression of human nature.
Šolski primer.
Zmajc ::
Izi strikes again.
Očitno nisi igral kaj dosti pravih, non P2W MMORPGjev da take blodnje tu pišeš.
Očitno nisi igral kaj dosti pravih, non P2W MMORPGjev da take blodnje tu pišeš.
Izi ::
Očitno nisi igral kaj dosti pravih, non P2W MMORPGjev da take blodnje tu pišeš.Jaz razlagam, učim in delam zaključke na dokazih. Ti pa že ves čas smetiš v moji temi. Same nekoristne enovrstičnice.
Vsi MMORPGji so narejeni z enim samim razlogom, molža denarja. Ali so zastonj in plačuješ kolikor se ti zdi ali pa imajo mesečno naročnino, kar je še večji nateg, ki te stane okoli 200€ letno.
__________
Kot kaže se Blizzard ne ozira na kitajske grožnje. 7. julija bodo zagnali 32 Diablo Immortal serverjev po celi Aziji.
Štirje od teh bodo popolnoma v Kitajščini, ostali bodo v Angleščini.
Zmajc ::
Očitno nisi igral kaj dosti pravih, non P2W MMORPGjev da take blodnje tu pišeš.Jaz razlagam, učim in delam zaključke na dokazih. Ti pa že ves čas smetiš v moji temi. Same nekoristne enovrstičnice.
Vsi MMORPGji so narejeni z enim samim razlogom, molža denarja. Ali so zastonj in plačuješ kolikor se ti zdi ali pa imajo mesečno naročnino, kar je še večji nateg, ki te stane okoli 200€ letno.
__________
Kot kaže se Blizzard ne ozira na kitajske grožnje. 7. julija bodo zagnali 32 Diablo Immortal serverjev po celi Aziji.
Štirje od teh bodo popolnoma v Kitajščini, ostali bodo v Angleščini.
Ja, samo ta tvoj fantomski "200€ na leto MMORPG" ti da dostopa do vsega end gama in ne ne vsebuje kazino mikrotransakcij.
Pa še to, ta tema ni "tvoja". To je tema o igri Diablo Immortal. Ko boš lastnik tega foruma, boš lahko napisal kaj takega. Dokler pa si tu gost, tako kot jaz pa bodi samo tiho pa debatiraj dalje. Če tega nisi sposoben pa šetaj patike kam drugam.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | POE - Path of Exile (Uradna Tema ) (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Igre | 56710 (746) | Ajnstajn` |
» | Diablo 4 (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Igre | 101851 (1829) | Smurf |
» | Destiny 2 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Igre | 46985 (3080) | clio24v |
» | Microsoft kupuje Activision Blizzard KingOddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi | 14603 (10723) | opeter |