Forum » Na cesti » Avto za 200km na dan
Avto za 200km na dan
Kapitan Jack ::
TheBlueOne je izjavil:
Lahko tudi 130 ali 140, zakaj 100?
Drugace jaz za dolge relacije ni sans, da se kdaj vzamem brez aktivnega tempomata in, da je avtomatik. Idelano naj naslednji avto vozi sam, posebej na AC. Raje imam manj konjev, kot pomanjkanje teh sistemov.
Pa, ce zeli se kaj prisparat na benzu.
TheBlueOne ::
Kapitan Jack je izjavil:
Pa, ce zeli se kaj prisparat na benzu.
Ne vem, ce kaj dosti prihranis. Mi imamo z 200 konjskim 4x4 Pasatom porabo na AC pod 6l. Aktivni tempomat praviloma na 140kmh.
aiko ::
Če ne najdeš nič v slo, vprašaj še tukaj: https://narociavto.si
Na bmwslo je dosti predstvljenih vozil iz uvoza od njih. Baje da so korektni.
Na bmwslo je dosti predstvljenih vozil iz uvoza od njih. Baje da so korektni.
DOOM_er ::
za take razdalje je boljš ekokredit in EV, nov avto z radarskim tempomatom, nobenega ropotanja kot v traktorjih, ko boš fertik s kreditom bo še vedno vreden precej več kot neka zgonjena jajca od ICE avtomobila. Seveda če imaš opcijo polnjenja doma.
Robots will steal your job. But that's OK
TheBlueOne ::
Jaz nisem nasel takega, ki bi bil priblizno ugoden in OK za take razdalje. V tem primeru, ce res delas samo osnovno realcijo mora biti range pozimi vsaj 250km. Lahko pa pozabis, da gres potem se kam drugam, tako, da v petek je polnjenje, izlet morda v soboto.
Vse kar sem nasel jaz je bilo v rangu nekje 50k€+.
Vse kar sem nasel jaz je bilo v rangu nekje 50k€+.
fikus_ ::
za take razdalje je boljš ekokredit in EV, nov avto z radarskim tempomatom, nobenega ropotanja kot v traktorjih, ko boš fertik s kreditom bo še vedno vreden precej več kot neka zgonjena jajca od ICE avtomobila. Seveda če imaš opcijo polnjenja doma.
Na AC bo vsak avto v potniškem prosotoru precej glasen, na zaradi "traktorskega" motorja, ampak zaradi piša zraka, hrupa pnevmatik.
Temu se izogneš tako, da kupiš avto višjega cenovnega razreda, kar pa ni rabljen za 15k€.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
TheBlueOne ::
Je pa lahko zelo OK za 20kEUR. Pa da ima nekje do max 50.000km, ker drugace ga tak prehitro zvozi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
hojnikb ::
F30 z avtomatikom bo čisto ok izbira, pod pogojem da ga ne kupiš od kakšnega zloglasnega 03 dilerja. Se tudi najdejo kaki primerki pod 200kkm. Poraba zmerna za to klaso avta (pod 5L po AC), udobje spodobno (če ne vzameš msport podvozja).
recimo
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Že z B47 motorjem, tko da ni tezav z verizico, še nizja poraba od N47. Pa najbolši avtomat, kar ga lahk maš v običajnem ICE avtu (ZF8).
recimo
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Že z B47 motorjem, tko da ni tezav z verizico, še nizja poraba od N47. Pa najbolši avtomat, kar ga lahk maš v običajnem ICE avtu (ZF8).
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
TheBlueOne ::
F30 ali Audi A4 ali Mercedez C so praviloma pri majhnih kilometrih in spodobni opremi 30kEUR+. Tale ima prevec kilometrov, ker ce delas toliko kilometrov hoces max nekje 50.000km. Take, ki so bolj zgonjeni si lahko privoscijo taki, ki delajo malo kilometrov. Kot bivsi lastnik tudi zadev iz BMWjevega izbora lahko tudi trdim, da BMWja ne kupis, ker ga bos ujckal. Zadeva prakticno klice po dinamiki ...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
fikus_ ::
"da BMWja ne kupis, ker ga bos ujckal. Zadeva prakticno klice po dinamiki ..."
Točno tako. Razen če ga uspeš dobiti od nekoga starejšega, ki je imel BMW-ja zaradi statusa.
Točno tako. Razen če ga uspeš dobiti od nekoga starejšega, ki je imel BMW-ja zaradi statusa.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
hojnikb ::
318d folk ne kupi zarad dinamike ;) To je glih tako k bi kupo 2.0tdi passata za dinamiko
#brezpodpisa
fikus_ ::
Dizla verjetno res ne, ampak serijo 3 kupijo "wanabe" BMW fahrerji, ker si dražjega BMW ne morejo privoščit. Dirkajo pa vseeno, kljub pomanjkanju denarja za korektno vzdrževanje.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
TheBlueOne ::
150konjski BMW dizel se ze zelo spodobno vozi. Pa to ni samo moc, bolj kako lezi na cesti.
Prodajajo ga bolj kot ne skozi:
REDNO VZDRŽEVAN IN SERVISIRAN
ODLIČNE VOZNE LASTNOSTI
Zakaj pa kdo potem kupi BMW 3 ? Jaz vsi katere poznam, da jih imajo 318, imajo 318 samo zato, ker nimajo za 320 ali vec. Temu primerno jih terajo skoraj bolj na mejah zmogljivosti.
Mimogrede imas tudi Passate, ki se super vozijo. Lahko potrdim, samo mora biti 4motion.
Prodajajo ga bolj kot ne skozi:
REDNO VZDRŽEVAN IN SERVISIRAN
ODLIČNE VOZNE LASTNOSTI
Zakaj pa kdo potem kupi BMW 3 ? Jaz vsi katere poznam, da jih imajo 318, imajo 318 samo zato, ker nimajo za 320 ali vec. Temu primerno jih terajo skoraj bolj na mejah zmogljivosti.
Mimogrede imas tudi Passate, ki se super vozijo. Lahko potrdim, samo mora biti 4motion.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
hojnikb ::
Dizla verjetno res ne, ampak serijo 3 kupijo "wanabe" BMW fahrerji, ker si dražjega BMW ne morejo privoščit. Dirkajo pa vseeno, kljub pomanjkanju denarja za korektno vzdrževanje.
taksni to kupujejo, ko so stari 15+ let :) F3x (sploh fl model) še zaenkrat še predrag za takšen folk ;)
Danes recimo tezko kupiš spodobno E9x al pa F46, ker to je dalo ze 10+ lastnikov skos, dokler ne pride do preše.
#brezpodpisa
MetalLord ::
TheBlueOne je izjavil:
Ravno tu je fin avtomatik in radarski tempomat. Verjetno ga samo nisi uporabljal. Se skoraj celo pot prakticno ne b dotaknil pedal. Tudi dosti bolj varno, ker je manj sanse za nalet.
A res? Gremo po vrsti. Avtomatik? Če voziš do 120 (mogoče tudi do 140, če ti je pač vseeno če prehitevanje traja malo dlje in se ne sekiraš če se ti med prehitevanjem prilima na rit BMW), imaš itak lahko od vključitve do izvoza samo v 6. prestavi.
Radarski tempomat sem se iz postov tukaj spomnil kaj je in tudi ne vidim smisla. Se pravi to je samo za po desnem pasu in da nastaviš neko razdaljo do vozila pred sabo? Ampak najpočasnejša vozila (tovornjaki) na AC gredo samo 85, avtomobili pa 100-110. Tako da ne vem kako ti to pride prav, če se hočeš voziti 120-140.
Meni je daleč najbolj udobna vožnja na srednje zabiti do polno zabiti AC, 120 po števcu, rahla prehitevanja. Za to ne rabim niti enega pripomočka oz. so mi celo v napoto. Recimo pri tempomatu imam na izbiro ali držat nogo nad pedalko, da ne dajem plina (ne moreš imeti povsem relaksirane), ali pa jo imeti pokrčeno pred pedalko. Oboje je kar utrujajoče, čeprav prvo niti ne toliko kot bi mislil. Imam veliko raje da sam držim plin in noga lepo počiva.
Da ne govorim da je s tempomatom še več dela. To je za vožnjo 90 po AC za tovornjaki, ali pa če greš na pot pred šesto zjutraj, ko še ni tovornjakov (zelo priporočam) in imaš srečo da na cesti ni počasnel in nastaviš na 120, potem se pa hitro konča.
hojnikb ::
Lets face it, do 5 let stari 16-18d so glavnina iz lizingov k so bli za nek namen (najveckrat nabijanje kilometrov za sluzbene namene), zdaj k je pa lizing poteku, gre pa to na drazbo in se pojavi pr nas. Tko da so bolj ali manj še safe od raznih wannabe mesarjov, k so si ga vsako leto podajal naprej, brez kakršnega kol vzdrzevanja.
#brezpodpisa
zimurg ::
... Važno da je velik in udoben avto z nizko porabo pa trpežen. Kaj bi trenutno priporočali
pol bmw-ja sigurno ne.
mogoče
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Sinclair ZX Spectrum, Zilog Z80A, 48kB, kasetofon, TV-OUT, Sinclair-Basic
hojnikb ::
... Važno da je velik in udoben avto z nizko porabo pa trpežen. Kaj bi trenutno priporočali
pol bmw-ja sigurno ne.
mogoče
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
...v isti sapi ti rata dat potem 3 kante, k so najmanj primerne za ta namen
#brezpodpisa
nejc_nejc ::
diesel najmanj 2.0
medosna slabe 3m
če pa hočeš "dnevna soba zice" pa hidravličar kjer se pa izbira zmanjša
medosna slabe 3m
če pa hočeš "dnevna soba zice" pa hidravličar kjer se pa izbira zmanjša
Utk ::
Če bi se za 15 jurjev dobilo velik udoben trpežen avto z nizko porabo, s katerim boš brez problemov delal 60,000 km letno...potem lahko nehajo delat avte za več kot 16 jurjev.
Nekje bo treba sprejet kompromis. Če ne pri ceni in stroških, potem pač pri udobju in velikosti. Enostavno kot 1 plus 1.
Nekje bo treba sprejet kompromis. Če ne pri ceni in stroških, potem pač pri udobju in velikosti. Enostavno kot 1 plus 1.
fikus_ ::
mogoče
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Toyota zna biti dobro vzdrževana, glede na to, da ima prevleke na sedežih in podlogo v prtljažniku. Manjkajo KM in cena je kar visoka.
Mazda KM?? Verjetno pripeljan iz tujine.
Subaru verjetno pripeljan iz tujine in zbiti KM.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()
TheBlueOne ::
TheBlueOne je izjavil:
Ravno tu je fin avtomatik in radarski tempomat. Verjetno ga samo nisi uporabljal. Se skoraj celo pot prakticno ne b dotaknil pedal. Tudi dosti bolj varno, ker je manj sanse za nalet.
A res? Gremo po vrsti. Avtomatik? Če voziš do 120 (mogoče tudi do 140, če ti je pač vseeno če prehitevanje traja malo dlje in se ne sekiraš če se ti med prehitevanjem prilima na rit BMW), imaš itak lahko od vključitve do izvoza samo v 6. prestavi.
Radarski tempomat sem se iz postov tukaj spomnil kaj je in tudi ne vidim smisla. Se pravi to je samo za po desnem pasu in da nastaviš neko razdaljo do vozila pred sabo? Ampak najpočasnejša vozila (tovornjaki) na AC gredo samo 85, avtomobili pa 100-110. Tako da ne vem kako ti to pride prav, če se hočeš voziti 120-140.
Govorim 100% iz prakse. Dejansko se s 140 na tempomatu bolj redko komu umaknem. Ce pa pa ni tak problem, ker dosti lazje kontroliras nazaj. Recimo 5x ob Beljaka do Ljubljane. Me pa tudi ne mori kdaj biti pocasneji, recimo, da je kolona, ker ni nobenega dela. Prej mi je sel zastoj recimo 10x bolj na jetra. Ravno tukaj je milina aktivni tempomat + avtomatik.
Prej sem imel bolj sportne avte in bil zelo navdusen nad dobrimi rocnimi menjalniki, ampak proti novim avtomatom nimajo kaj iskati. Avtomatik naredi voznjo dosti bolj udobno, je dosti manj dela.
Slisim pa take argumente, kot jih dajes ti od ljudi, ki nimajo ne enega in ne drugega in si mislijo, da nic ne zamujajo. Se en argument, ki ga mi dajo taki kot ti je, da potem se ti nekdo urine in avto ne vem kako zavira, kar ni res, ker aktivni tempomat ne reagira, ce je hitrejsi kot ti.
Skratka ne vem koliko km imas za sabo in koliko avtov, jaz sem delal tudi po 40.000km/letno+. Zamenjal avtov, od svojih, do sluzbenih in garantiram, da je tisti, ki mu aktivni tempomat in avtomatski menjalnik ne bo vsec totalna izjema. Vecinoma smo navduseni.
asdf_jklc ::
Za enega je clio diesel (zadnji model) vrh glave dovolj. Radarski tempomat in avtomatik je pa eno samo nepotrebno sranje in stroški. Namenoma sem kupil avto brez tega, kar je bilo pa v serijski opremi, sem pa polovico nadležnega piskanja, tresenja volana in opozoril sklopil. Lučka za mrtvi kot + ESP je vrh glave dovolj.
zimurg ::
...v isti sapi ti rata dat potem 3 kante, k so najmanj primerne za ta namen
use je boljše kot zgonena jajca id bmwja...kar dobiš za 15k
Sinclair ZX Spectrum, Zilog Z80A, 48kB, kasetofon, TV-OUT, Sinclair-Basic
TheBlueOne ::
Za enega je clio diesel (zadnji model) vrh glave dovolj. Radarski tempomat in avtomatik je pa eno samo nepotrebno sranje in stroški. Namenoma sem kupil avto brez tega, kar je bilo pa v serijski opremi, sem pa polovico nadležnega piskanja, tresenja volana in opozoril sklopil. Lučka za mrtvi kot + ESP je vrh glave dovolj.
Zakaj do radarski tempomat in avtomatik stroski? Dejansko dela OP dosti km in ima manjso moznost naleta. In kolikor vem se avtomatski menjalniki kvarijo manj. Nima pa to nic s piskanjem.
Clio drugace ni koncepiran za take razdalje.
fikus_ ::
Clio ni delan za 200km/dan, razen če dobiš zraven maserko.
Za to rabiš limuzino(/karavana). Ostali bombončki (radarski tempomat, avtomatski menjalnik, . . .) po želji
Za to rabiš limuzino(/karavana). Ostali bombončki (radarski tempomat, avtomatski menjalnik, . . .) po želji
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()
hojnikb ::
...v isti sapi ti rata dat potem 3 kante, k so najmanj primerne za ta namen
use je boljše kot zgonena jajca id bmwja...kar dobiš za 15k
a avti k si jih linkal pa niso zgonjena jajca?
#brezpodpisa
zimurg ::
mogoče so, ne vem, razlika je v statementu, ki ga sporočaš če se voziš v bmwju (za tak denar), trpežnosti ...
Sinclair ZX Spectrum, Zilog Z80A, 48kB, kasetofon, TV-OUT, Sinclair-Basic
TheBlueOne ::
Sicer sem ze prilepil, ampak za take kilometra je idealno kaj takega:
https://www.onlinecars.at/car/70570/VW/...
Ceneje si mislim, da ne prides skozi, kakor pravi fikus, brez maserke. Fino je se, da imas s Cliotom nekaj vec dni dopusta, ker voznja Clio vs avto, ki je narejen za take razdalje, je vsaj 2x bolj naporna. Pa to govorim iz izkusenj.
Pac jaz sem iskal tocno za ta namem pred kratkim in je 20.000€ bottom line ali pa si ne mores privoscit toliko km. No, morda je kdo pripravljen stiskati zobe, ampak ni najbolj varno. 25.000€ so nekje OK zadeve, kjer imas konje in ti je kamot, 30.000€+ pa si v F30 teritorju in je mmmmm.
https://www.onlinecars.at/car/70570/VW/...
Ceneje si mislim, da ne prides skozi, kakor pravi fikus, brez maserke. Fino je se, da imas s Cliotom nekaj vec dni dopusta, ker voznja Clio vs avto, ki je narejen za take razdalje, je vsaj 2x bolj naporna. Pa to govorim iz izkusenj.
Pac jaz sem iskal tocno za ta namem pred kratkim in je 20.000€ bottom line ali pa si ne mores privoscit toliko km. No, morda je kdo pripravljen stiskati zobe, ampak ni najbolj varno. 25.000€ so nekje OK zadeve, kjer imas konje in ti je kamot, 30.000€+ pa si v F30 teritorju in je mmmmm.
asdf_jklc ::
Leta nazaj sem se vozil s Peugeotom 206 1.4 HDI 68KM, 250KM v obeh smeri, in je šlo brez težav. Avto je imel 180.000 ob prodaji. In zdej mi bo eden reku, da ta tanovi Clio dizel ni za tako razdaljo. Ne ga biksat, brez težav gre (seveda se je 75KM različica, ampak 100KM). Ta obsedenost, da če se vsak dan po avtocesti zapelješ nucaš najmanj križarko in 500 konjev je čist mimo. Še bolj smešno pa je, ko kdo zjutraj s svojim preserator wagnom 5cm zaritjo fura mimo... potem ga pa malo pred ljubljano dohitiš v koloni...
Radarski tempomat in avtomatski menjalnik zvišata ceno avta, višje zavarovanje. Zakaj bi plačval nekaj kar ne rabim.
Radarski tempomat in avtomatski menjalnik zvišata ceno avta, višje zavarovanje. Zakaj bi plačval nekaj kar ne rabim.
hojnikb ::
Radarski tempomat in avtomatski menjalnik zvišata ceno avta, višje zavarovanje. Zakaj bi plačval nekaj kar ne rabim.
ceno osnovnega zavarovanja ti te dve zadeve sigurno ne dvigujejo ;)
In ja, dokler si se mlad, se lahko s takimi shitboxi kamot voziš. K nisi in je kriz bolj svoh, je pa to, well, veselica :P
#brezpodpisa
BoredMarvin ::
Pa kaj vas ta BMW tak peče? Vsak dan 200km v clio / subaru / toyota etc vs solidno vzdrževan rabljen BMW 3 ali 5? Tu sploh ni dileme, BMW...
Pa dober E220 W212 je za tako tudi top izbira, samo ne zadnje šolde dat za avto, kar pa je z omenjenim budgetom že težje.
Opcija EV za obrok delno plačan iz prihranka na gorivu je tudi OK, samo kaj za boga pa tu izbrat... mam znanca dela kilometre z ID3 in je top zadovoljen.
Pa dober E220 W212 je za tako tudi top izbira, samo ne zadnje šolde dat za avto, kar pa je z omenjenim budgetom že težje.
Opcija EV za obrok delno plačan iz prihranka na gorivu je tudi OK, samo kaj za boga pa tu izbrat... mam znanca dela kilometre z ID3 in je top zadovoljen.
fikus_ ::
Za veliko km/dan rabiš avto z daljšo medosno razdaljo kot Clio, boljšim vzmetenjem, malo več pločevine pred volanom, dobrim sedežem , . . .
Saj s Cliom se tudi da marsikaj in nekateri se tudi vozijo 100+ km/dan.
Saj s Cliom se tudi da marsikaj in nekateri se tudi vozijo 100+ km/dan.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
hojnikb ::
Opcija EV za obrok delno plačan iz prihranka na gorivu je tudi OK, samo kaj za boga pa tu izbrat... mam znanca dela kilometre z ID3 in je top zadovoljen.
Problem EVja nastane, če se kilometrina zmanjša (menjaš šiht, k ni 200km stran) obrok ostane pa ist...
#brezpodpisa
asdf_jklc ::
Pri nas imam vse avtomobile kasko zavarovane, samo vem kaj rabim in kaj ne in radarski tempomat ji zagotovo nekaj kar ne rabim; podobno kot kup preostale nepotrebne elektronske krame. Pri vsakem od avtomobilov sem ob nakupu porabu 1h, da sem sklopil vso sranje.
Mike_Rotch ::
Opcija EV za obrok delno plačan iz prihranka na gorivu je tudi OK, samo kaj za boga pa tu izbrat... mam znanca dela kilometre z ID3 in je top zadovoljen.
Če veš, da se boš na take razdalje vozil naslednjih 4-5 let. OP pravi, da to ni sigurno.
zee ::
Morda je najem bližje službi še celo boljša varianta.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Invictus ::
Škoda Octavia, Renault Megane, Peugeot 308, Opel Astra, Hyundai i30, Ford Focud, Fiat Tipo
Vse to letnik 2019 se dobi pod 15 čukov. Vi pa ga tu serjete z nekimi starimi BMW garami
Normalno vzdrževan BMW se še vedno bolje pelje od vsega kar si naštel.
Pa če še tako šinfate BMW. Problem so lastniki, ki pač ne vzdržujejo stare škatle, ker res nimajio keša za drugega kot osnovno zavarovanje in gorivo... Poleg tega deli za BMW sploh niso dragi...
Morda je najem bližje službi še celo boljša varianta.
200km/dan ni neka razdalja, sploh če je po avtocesti. urca tja in nazaj.
Preselit se zaradi službe v Sloveniji niti ni ekonomsko upravičeno dokler bodo potni stroški plačani v neobdavčenem znesku 140 EUR.
Preveč pizdarij, ker Slovenija pač ni najemnikov prijazna država...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
zimurg ::
Morda je najem bližje službi še celo boljša varianta.
Se strinjam! Samo prvi pogoj za to je ukinitev nadomestila za prevoz v službo, ker sedaj se dejansko vzpodbuja vožnjo z avtom v službo!
Sinclair ZX Spectrum, Zilog Z80A, 48kB, kasetofon, TV-OUT, Sinclair-Basic
Valvoline ::
TheBlueOne je izjavil:
150konjski BMW dizel se ze zelo spodobno vozi. Pa to ni samo moc, bolj kako lezi na cesti.
Prodajajo ga bolj kot ne skozi:
REDNO VZDRŽEVAN IN SERVISIRAN
ODLIČNE VOZNE LASTNOSTI
Zakaj pa kdo potem kupi BMW 3 ? Jaz vsi katere poznam, da jih imajo 318, imajo 318 samo zato, ker nimajo za 320 ali vec. Temu primerno jih terajo skoraj bolj na mejah zmogljivosti.
Mimogrede imas tudi Passate, ki se super vozijo. Lahko potrdim, samo mora biti 4motion.
What? Za AC nepotrebni 4x4, drazji avto +20% visja poraba? LOL
A zdaj pa za 15k se ne najde avto al kaj? Muhaha. jaz naceloma za pleh ne dam vec kot 3-4k, pa tut ce bi se fural po 500km na dan. Se z mojo astro G 1.3cdti 90 konjev se lah top furas vsak dan po 200km, kljub 280k on the clock ter 14 let starosti je verjetno v boljsem stanju kot marsikateri nasminkan visjerazrednik iz uvoza.
Eno pravilo pa vedno drzi, mas 2 tipa avtov, mece in vse ostalo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
BoredMarvin ::
OK, ne me linčat. Je vozil že kdo novo FABIA? Avto je precej zrasel in odrasel. 110KM/6prestav...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
a_borlak ::
Za 20k kupiš Nissan Leaf, ki bi to razdaljo moral prevoziti brez težav tudi pozimi. Če sem prav preračunal je to 50.000km letno (200km, 250 delovnih dni), nafte bi šlo vsaj 5l/100km oz okoli 7€/100km, kar znese vsaj 3.500€ letno. Se pravi že drugo leto imaš razliko notri, če te elektrika pride 500€. BTW, Leaf je udoben avto, radarski tempomat, itd.
Ampak to je eno razmišljanje, drugo, vzameš dizla, nekaj udobnega, po možnosti z radarskim tempomatom, moč motorja niti ni tako pomembna.
Ampak to je eno razmišljanje, drugo, vzameš dizla, nekaj udobnega, po možnosti z radarskim tempomatom, moč motorja niti ni tako pomembna.
Zstiller ::
Selitev trenutno ne pride v poštev, potnih dobim 600€ na mesec oz, 18% od 95 bencina. Za 15k se dosti dobi v tujini, imel sem plačano aro za xc60 2015 letnik prvi lastnik 89k prevoženih d3 5 valjni dizel pa sem se preveč obiral, ker ni bilo časa v Belgijo it in je šel. Trenutno gledam še toyota auris sports touring hibird, plus veliko opreme je standardno, minus avto je dokaj cenen znotraj. F30 se dobijo dost ugodno jih je ogromno v obtoku je tudi eden od kandidatov. E klase še nisem gledal jo bom pa dal na seznam. 15k je nabavna cena potem pa še velik servis plus, da se pošlihta v nulo pa zavarovanje, nove gume pa si nekje na 18k.
oemdzi ::
Clio ni delan za 200km/dan, razen če dobiš zraven maserko.
Za to rabiš limuzino(/karavana). Ostali bombončki (radarski tempomat, avtomatski menjalnik, . . .) po želji
Nobeno sedenje ni zdravo, če pa misliš, da imajo drugi toliko boljše sedeže, potem si takoj še enega avtomobilskega za pred računalnik kupi ... Sicer pa ne vem kako so pred 15 leti lahko potovali po 200 km dnevno ...
*Črna grafična kartica z rumeno lučko in varčnim hladilnikom*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*
tony1 ::
5-metrske limuzine so bile udobne tudi pred 40imi leti. Tiste s hidravliko še bolj od današnjih...
nejc_nejc ::
Clio ter gare z medosno 2.8m plus ni primerjave. Seveda prides tud s avtomatikom tomos, koliko zlomljen je pa drugo vprasanje.
Verjemi preiskusil ze vec verzij km 45000+.
Pri "garah", se pa hidravlika pozna ulala, ki jo pa trenutno ne bos dobil-noben ne prodaja.
Verjemi preiskusil ze vec verzij km 45000+.
Pri "garah", se pa hidravlika pozna ulala, ki jo pa trenutno ne bos dobil-noben ne prodaja.
endelin ::
A ni za udobno avtocestno križarjenje idealno limuzine ranga >= bmw 3, kjer lepo ležiš v sedezu in kruzaš?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: endelin ()
pi pawr ::
BoredMarvin je izjavil:
OK, ne me linčat. Je vozil že kdo novo FABIA? Avto je precej zrasel in odrasel. 110KM/6prestav...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Jaz bi rad preizkusil. Me žalosti, ker ne bo karavanske verzije, to bi potreboval. V svoji mk2 sedim bolje kot v Golfu 7. Preizkusil sem "navadnega" in GTD z usnjenimi sedeži, nisem mogel nastaviti položaja sedeža, oba karavan. S Fabio so 300+ km ture mala malica Tudi pri 180 (D) gre lepo naravnost. Zaviranje v sili preizkušeno do 130 km/h.
Če ni €€€€ za segment C ali višje so novejši avti segmenta B zelo na nivoju. Ni pa to to, če želiš letečo preprogo. Moja 0.02 €...
RatedR ::
Karkol boš vzel naj bo diesel pa vsaj 2.0 motor, z nemcem ne boš zgrešil, ceno pa itak loh prilagajaš glede na svoje želje pri opremi. Pa srečno vožnjo
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Podivjane cene novih avtomobilov (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 57367 (20033) | m0LN4r |
» | Avto za avtocesto 100km dnevno (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 20535 (14121) | BoredMarvin |
» | Mnenja/Predlogi: Novo vozilo do cca. 20k EUR (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 28653 (19903) | Superboyy |
» | Cene avtomobilov visoke? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 25593 (20018) | KAVINSKY |
» | Avto za 22000€ (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 19422 (14395) | Timurlenk |