» »

Avstrijec zmagal na sodišču proti VW prodajalcu: 'Obljubljali so doseg 230 km, v realnosti je pol manjši'

Avstrijec zmagal na sodišču proti VW prodajalcu: 'Obljubljali so doseg 230 km, v realnosti je pol manjši'

««
3 / 10
»»

TheBlueOne ::

@sammy73, trdis, da takih pomislekov sodisca ne upostevajo? Sem radoveden, kako si predstavljas sojenje? Dejansko predvidevas, da se VW ne spomne takih in onih vidikov? Kaj mislim, da so samo rekli "Mi krivi ne sploh! Bumbar ne zna vozit!!". :)

energetik ::

eventyrer je izjavil:


irelevantno. Proizvajalci obljubljano nek "doseg". Ta "doseg" bi moral biti enostavno dosegljiv za povprečnega kupca kateremu je ta avto namenjen
Aja, ful je znano kaj je povprečni kupec in komu je avto namenjen. Če se ne motim, se avto lahko prodaja vsakemu polnoletnemu kupcu.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

deco16 ::

e-Golf ma zadeve bolje zrihtane kot MEB. Infotaiment dela brezhibno, urnik polnjenja dela, normalne gume. Aplikacija ponuja več možnosti kot za MEB. Vsi čakajo software update ze kako leto da jim popravi buge...

Težišče mi še ni delalo problemov. Ni idealno ampak z 195 gumami in to težo si na snegu car.

driver_x ::

eventyrer je izjavil:

irelevantno. Proizvajalci obljubljano nek "doseg". Ta "doseg" bi moral biti enostavno dosegljiv za povprečnega kupca kateremu je ta avto namenjen


Potem pa definiraj povprečnega kupca!

Kodrnusa ::

energetik je izjavil:

Kodrnusa je izjavil:

energetik je izjavil:

Je pač šprical fiziko. Ker sicer bi vedel, da poraba (kateregakoli avta, tudi ICE) pri visokih hitrosti narašča že praktično na kvadrat hitrosti. Že če bi vozil 130km/h, vam verjetno ne bi bilo treba klicat uberja. ČE bi pa vozil 110, vam verjetno še filat ne bi bilo treba v Zagrebu.

Skratka, jaz vidim "problem" le v tem, da proizvajalci z velikimi črkami ne napišejo zraven standardne porabe, da ta poraba nikakor ni nujno dosegljiva, ampak je odvisna od vsakega uporabnika posebej. In pri vsakem vozilu, ne samo EV. Standardni cikel porabe pa je vsekakor potreben, sicer si lahko vsak izmušljuje svoje testiranje porabe, kar spet ne pelje nikamor.

Skratka ta "kupec" iz novice bi imel enak problem, če bi hotel s TDijem prevoziti 1000km brez tankanja po svojih rovtah.


Nisem sprical fizike. Meni je vse jasno da se najvec stroma kuri pri visoki hitrosti. Podal sem primer. Sedaj ti tukaj pušes kompromise. Kupiš avto za 60k. 3 sekunde do 100. Ni družinski avto. Sedaj se pa vozi 110km/h okoli. Get my point?
Električni avto je še zmeraj kompromis.
Se strinjam s tabo.. naj napisejo dejanske dosege pri hitrostih in temperaturah, ne pa da spet pisejo nerealne dosege
Če kupiš avto za 60k in to iz razloga, da ga boš teral, se boš verjetno pozanimal, koliko je realni doseg, kako zadeva sploh deluje, kakšne so omejitve. Ali pa boš kar skeširal 60k na slepo?
Sicer pa pač potegneš v 3,5s do 110km/h in potem voziš enakomerno 110, a ne.

Samo EV je kompromis? Kaj pa TDI, ki ima oglaševan doseg 1100km, ti bi jih pa rad naredil toliko s povprečno hitrostjo 160km/h? Hitro tožit proizvajalca, ker si jih naredil samo 600.

150km/h ni teranje prvo kot prvo. In ne govorimo o tem da se ne pozanimaš.. Jaz sem samo napisal moja opažanja. Kolega je z avtom zadovoljen drugače. Ce jaz teram svoj avto 160km/h bo poraba 1,5 liter vecja od povprecne. Pri električnem je doseg pol manjši.. Vidiš razliko? Da ne govorim, da se ustavim na pumpi un v 2h minutah imam za naslednjih 1000 km...
Ne govorim da so neuporabni, ampak za prvi avto (če imaš družino) to pač ni.
Smo šli smučat prejsnji teden za 4 dni v dolomite. Zraven hotela ni bilo polnilnice.. Kam naj zdaj dam avto polnit? Gor truga smučke, otroci...? Zena bi pizdila, jaz bi bil živčen in adijo lep dopust. Sedaj pa naj še išcem po celem mestu polnilnico? No go zaenkrat...

driver_x je izjavil:

eventyrer je izjavil:

irelevantno. Proizvajalci obljubljano nek "doseg". Ta "doseg" bi moral biti enostavno dosegljiv za povprečnega kupca kateremu je ta avto namenjen


Potem pa definiraj povprečnega kupca!


Nekdo ki ne vozi po avtocesti 110km/h ampak 130 km/h kolikor je omejitev bi bil dober začetek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kodrnusa ()

TheBlueOne ::

driver_x je izjavil:

eventyrer je izjavil:

irelevantno. Proizvajalci obljubljano nek "doseg". Ta "doseg" bi moral biti enostavno dosegljiv za povprečnega kupca kateremu je ta avto namenjen


Potem pa definiraj povprečnega kupca!


Se ne spozna na avte. Zna jih vozit, pri ICE je slisal, da je pametno tu in tam pogledati olje, ampak ga ne. Ce je poraba nizka ni nobena nakupna cena previsoka, ker se hvalis, da imas drag avto in da malo pije. :) Pri EV je verjetno problem, ker se hvalis se z dosegom.

Zgodovina sprememb…

Mato989 ::

driver_x je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

Zato pa so sodisca, da sodijo kdaj je kaj slo cez meje in je zavajanje. Vse kar se tukaj nasteva so neki argumenti, katere se uposteva pri presoji.


Pri navajanju dosega je še en problem: če bi nam, ki sodelujemo v tej debati in zraven še našim ženam za eno leto razdelili identične električne avtomobile ter po enem letu preverili povprečni dejanski doseg, bi se vrednosti zelo razlikovale. Imamo različne stile vožnje, različne dnevne potrebe po uporabi avta, različne konfiguracije cest, ki jih uporabljamo ter verjetno živimo v krajih z različnimi temperaturami. Kako naj potem proizvajalci navedejo nek objektiven in pošten doseg? Ne morejo. Na koncu se izkaže, da je doseg v idealnih pogojih, ki ga sedaj navajajo, še najboljša možnost!


Problem idealnega dosega je to da skorajda ni idealnega primera kjer bi to bilo doseženo...

Se strinjam da je problem to kar praviš, če bi 10 ljudem razdelili enake avte in jih spremljali 1 leto bi bil doseg pri vsakem RAZLIČEN... ampak bi pa dobili neko povprečje če bi ti storili pri 1.000 ljudeh in iz tega povprečja bi potem dobili doseg ki je bolj realno dosegljiv povprečnemu ker to je zakon statistike...

Težava je v tem ker se na veliko oglašuje DOSEG XYX km, ampak v realnosti pa praktično noben človek ne pride do tega dosega in to je za moje pojme sporno.

Recimo prej sem šel gledat Clio spletno stran od renaulta, piše poraba 5,1-6,0l/100k po nekem WLTP al kaj že... kaj meniš, kaj je bolj realno, da bova midva imela porabo v Cliu med 5,1in6,0 ali da bova dosegla 230km z tistim EVjem iz OPja?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

energetik ::

Kodrnusa je izjavil:

150km/h ni teranje prvo kot prvo. In ne govorimo o tem da se ne pozanimaš.. Jaz sem samo napisal moja opažanja. Kolega je z avtom zadovoljen drugače. Ce jaz teram svoj avto 160km/h bo poraba 1,5 liter vecja od povprecne. Pri električnem je doseg pol manjši.. Vidiš razliko? Da ne govorim, da se ustavim na pumpi un v 2h minutah imam za naslednjih 1000 km...
Ne govorim da so neuporabni, ampak za prvi avto (če imaš družino) to pač ni.
Smo šli smučat prejsnji teden za 4 dni v dolomite. Zraven hotela ni bilo polnilnice.. Kam naj zdaj dam avto polnit? Gor truga smučke, otroci...? Zena bi pizdila, jaz bi bil živčen in adijo lep dopust. Sedaj pa naj še išcem po celem mestu polnilnico? No go zaenkrat...
150km/h je ilegalno.
Ja seveda bo poraba 1,5L večja, če pa imaš že povprečno porabo veliko. Vozi 160 in primerjaj porabo s tovarniško. Tudi pri dizlu boš imel doseg pol manjši od tovarniškega, če se boš ganjal po hribih in po AC s 160.
vires in numeris

TheBlueOne ::

Kot zanimivost mi prodajalec na onlinecars ni zelel dati informacije o dometu. Opisal ge je, da je "slab" in povedal kaksna je kapaciteta baterije. :D

energetik ::

TheBlueOne je izjavil:

driver_x je izjavil:

Potem pa definiraj povprečnega kupca!


Se ne spozna na avte. Zna jih vozit, pri ICE je slisal, da je pametno tu in tam pogledati olje, ampak ga ne. Ce je poraba nizka ni nobena nakupna cena previsoka, ker se hvalis, da imas drag avto in da malo pije. :) Pri EV je verjetno problem, ker se hvalis se z dosegom.
Ne, to si ga ti zdaj izmislil, povprečnega kupca bi lahko definiral le s pomočjo statistike. In še potem ti bo avto kupil nek nepovprečnež in te tožil.

Mato989 je izjavil:


Recimo prej sem šel gledat Clio spletno stran od renaulta, piše poraba 5,1-6,0l/100k po nekem WLTP al kaj že... kaj meniš, kaj je bolj realno, da bova midva imela porabo v Cliu med 5,1in6,0 ali da bova dosegla 230km z tistim EVjem iz OPja?
Jaz pravim, da bo pri obeh enako realno doseči to cifro.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

TheBlueOne ::

energetik je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

driver_x je izjavil:

Potem pa definiraj povprečnega kupca!


Se ne spozna na avte. Zna jih vozit, pri ICE je slisal, da je pametno tu in tam pogledati olje, ampak ga ne. Ce je poraba nizka ni nobena nakupna cena previsoka, ker se hvalis, da imas drag avto in da malo pije. :) Pri EV je verjetno problem, ker se hvalis se z dosegom.
Ne, to si ga ti zdaj izmislil, povprečnega kupca bi lahko definiral le s pomočjo statistike. In še potem ti bo avto kupil nek nepovprečnež in te tožil.


Sem se malo hecal, ker je vprasanje banalno in vprasanje ce sploh relevantno. Ce niti VW niti razocaran stric nista tezila o tem kdo je povprecen, potem sploh ni relevantno. In verjetno pravno niso zadeve uravnane na kako bi reagiral povprecen clovek ampak ali je v konkretnem primeru pri konkretnih ljudeh prislo do okoliscin, kjer so bili zavedeni.

Mato989 ::

Jaz pravim, da bo pri obeh enako realno doseči to cifro.


Jaz pa dvomim... za Cliota sem 100% da se da dosežt ta okvir, medtem ko za EV pa mi lahko nekdo dokaže da doseže 230km na enki progi kot Clio med 5,1 in 6,0... moj kolega ma novega Cliota in je poraba relacija Ptuj - Maribor 5,5 povprečje... torej kombinirana vožnja bi lahko rekli. Dvomim da mu bi EV zdržal vsaj 230km... lahko pa kdo poizkusi =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

driver_x ::

Mato989 je izjavil:

Težava je v tem ker se na veliko oglašuje DOSEG XYX km, ampak v realnosti pa praktično noben človek ne pride do tega dosega in to je za moje pojme sporno.


Kdor se vozi 60 na uro po avtocesti brez klancev, z izključeno klimo, gretjem in radijem, sam v avtu ter z vetrom v hrbet tak domet zlahka doseže.

Invictus ::

1x sem prcal teslino prodajalko v Nemčiji glede dosega Tesle X.

Kao 500km. Pa ji povem, da delam 800 km trase. Ja, ni problem, vsaki 2 uri se ustaviš za 15 minut in dofilaš 3/4 baterije. Ker moraš tako počivati... Ko ji rečem, da ne rabim počitka, da polnilnica ni vedno fraj in da vozim 200km/h, je še vedno tumbala o polnjenju in počitku. Samo bolj pogosto...

Dober prodajalec se ne bo zapenjal s tabo, ampak bo vedno našel en izgovor za svojo provizijo. Če ti potem na ta padeš, si načeloma sam krvi. Jeba je samo, če so perfomance na koncu 50% manjše kot v tem primeru... Prodjalčec je provizijo že dobil, in nihče ga ne bo ganjal zaradi tega...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Mato989 ::

driver_x je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Težava je v tem ker se na veliko oglašuje DOSEG XYX km, ampak v realnosti pa praktično noben človek ne pride do tega dosega in to je za moje pojme sporno.


Kdor se vozi 60 na uro po avtocesti brez klancev, z izključeno klimo, gretjem in radijem, sam v avtu ter z vetrom v hrbet tak domet zlahka doseže.


Ampak to ni realno niti nekaj kar se počne...

Doseg ki bi moral bit napisan (enako velja za porabo) je tak če se pelješ po avtocesti 110km/h in imaš vklopljeno klimo/gretje in radio (ker to je realnost) ali pa doseg če se pelješ po magistralki 90km/h in imaš vklopljeno klimo/gretje in radio...

Enako velja za porabo goriva...

Moj kolega se vozi Ptuj-MB z radio in klimo/gretjem (sicer res švohno) relacija Ptuj-MB 22km in ima povprečno porabo 5,5-5,6l/100... po avtocesti je dejal da večinoma pelje 100km/h
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

gruntfürmich ::

dobra tožba!

greš v salon pa te nategnejo z dosegom še preden vstopiš.

potem pa eni retardi zagovarjajo takšne prijeme, češ da folk nima pojma o fiziki... kaki bedaki!
a moraš biti fizik, in po 20-h forumih raziskati, če bo ta avto primeren zate? namesto da ti proizvajalec poda PRAVE PODATKE ???

kako ste eni zabiti, pa nimate pojma o pojmu!
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

energetik ::

Mato989 je izjavil:

driver_x je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Težava je v tem ker se na veliko oglašuje DOSEG XYX km, ampak v realnosti pa praktično noben človek ne pride do tega dosega in to je za moje pojme sporno.


Kdor se vozi 60 na uro po avtocesti brez klancev, z izključeno klimo, gretjem in radijem, sam v avtu ter z vetrom v hrbet tak domet zlahka doseže.


Ampak to ni realno niti nekaj kar se počne...

Doseg ki bi moral bit napisan (enako velja za porabo) je tak če se pelješ po avtocesti 110km/h in imaš vklopljeno klimo/gretje in radio (ker to je realnost) ali pa doseg če se pelješ po magistralki 90km/h in imaš vklopljeno klimo/gretje in radio...

Enako velja za porabo goriva...

Moj kolega se vozi Ptuj-MB z radio in klimo/gretjem (sicer res švohno) relacija Ptuj-MB 22km in ima povprečno porabo 5,5-5,6l/100... po avtocesti je dejal da večinoma pelje 100km/h
In zakaj bi bila ravno vožnja tvojega kolega merodajna za določanje porabe?
Imaš WLTP standard, tukajle točno opisane cikle: Worldwide Harmonised Light Vehicles Test Procedure @ Wikipedia

Ko nabavljaš avto, gledaš pač WLTP. Ali boš moral za svojo vožnjo pomnožiti z 1,1x ali 2x ali 3x, ti pa noben ne more povedat in boš zvedel ob uporabi. Še vedno pa drži, da bo avto z višjim WLTP tudi relano porabil več kot tisti z nižjim.
vires in numeris

Utk ::

Kaj so to "pravi" podatki? Vsak prodajalec ti da avto na testno vožnjo, za vsaj 2 uri. Če te zanima poraba, komot preskusiš, na svojo relaciji. To so edini "pravi" podatki.

energetik ::

gruntfürmich je izjavil:


potem pa eni retardi zagovarjajo takšne prijeme, češ da folk nima pojma o fiziki... kaki bedaki!
a moraš biti fizik, in po 20-h forumih raziskati, če bo ta avto primeren zate? namesto da ti proizvajalec poda PRAVE PODATKE ???

kako ste eni zabiti, pa nimate pojma o pojmu!
Proizvajalec niti teoretično ne more podati "pravih podatkov", ker ne more vedeti, točno kako in kje boš ti vozil.
Pojma nimaš kvečjemu ti...

Utk je izjavil:

Kaj so to "pravi" podatki? Vsak prodajalec ti da avto na testno vožnjo, za vsaj 2 uri. Če te zanima poraba, komot preskusiš, na svojo relaciji. To so edini "pravi" podatki.
Točno to, ko sem še na testno vožnjo, sem najprej resetiral porabo in jo na koncu odčital. Sem točno vedel, pri čem sem.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

Invictus ::

Pa to ni res...

Zdaj je folk začel že zagovarjati Volkswagen...

Če proizvajalec ne ve, koliko imajo njegovi avti doseg, je to uber šalabajzerstvo. Saj avte vozijo na testiranje po celem svetu. In ali verjameš ali ne, tudi pozimi v aktični krog...

My ass, da ne vedo... Ne vedeti ni isto kot ne povedati...

Še malo, pa bodo ti šizofreniki zagovarjali še Google in Apple
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

Utk ::

Mater si neumen. Električni golf ima doseg od 80 do 300 km. Kater doseg je zdaj "pravi"? No povej, brihta.

Mato989 ::

energetik je izjavil:

Mato989 je izjavil:

driver_x je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Težava je v tem ker se na veliko oglašuje DOSEG XYX km, ampak v realnosti pa praktično noben človek ne pride do tega dosega in to je za moje pojme sporno.


Kdor se vozi 60 na uro po avtocesti brez klancev, z izključeno klimo, gretjem in radijem, sam v avtu ter z vetrom v hrbet tak domet zlahka doseže.


Ampak to ni realno niti nekaj kar se počne...

Doseg ki bi moral bit napisan (enako velja za porabo) je tak če se pelješ po avtocesti 110km/h in imaš vklopljeno klimo/gretje in radio (ker to je realnost) ali pa doseg če se pelješ po magistralki 90km/h in imaš vklopljeno klimo/gretje in radio...

Enako velja za porabo goriva...

Moj kolega se vozi Ptuj-MB z radio in klimo/gretjem (sicer res švohno) relacija Ptuj-MB 22km in ima povprečno porabo 5,5-5,6l/100... po avtocesti je dejal da večinoma pelje 100km/h
In zakaj bi bila ravno vožnja tvojega kolega merodajna za določanje porabe?
Imaš WLTP standard, tukajle točno opisane cikle: Worldwide Harmonised Light Vehicles Test Procedure @ Wikipedia

Ko nabavljaš avto, gledaš pač WLTP. Ali boš moral za svojo vožnjo pomnožiti z 1,1x ali 2x ali 3x, ti pa noben ne more povedat in boš zvedel ob uporabi. Še vedno pa drži, da bo avto z višjim WLTP tudi relano porabil več kot tisti z nižjim.



Ne govorim o tem da je merodajna samo ta vožnja, govorim o tem da je to pač vožnja ene osebe... in to da moraš izklopit klimo/gretje in radio da imaš večji doseg oz. izklop/vklop takih zadev bi moralo imeti vpliv ranga 0,1% ne pa da nekdo napiše da če izklopim ECO da doseg pade za 50km ali skoraj 25%...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:

Kaj so to "pravi" podatki? Vsak prodajalec ti da avto na testno vožnjo, za vsaj 2 uri. Če te zanima poraba, komot preskusiš, na svojo relaciji. To so edini "pravi" podatki.


Ni nujno, ker ti ga lahko da v optimalnih pogojih, kjer morda baterija pada pocasneje itn. Ce ti da samo tak termin, potem bi sodisce lahko sklepalo, da je nacrtno zavajal z najbolj primernim terminom. In se to je ultrahiter pomislek. Ti lahko pricakujes, da bi kupec moral vedeti, da so pogoji optimalni, ampak v realnosti vecine ljudi ne ve prav nic tehnicnega o baterijah, morda "da so na elektriko".

Da ni tako enostavno je pokazala ravno sodba, ki nakazuje, da ne samo enostavni pomisleki niso dovolj ampak, da so zadeve bolj problematicne.

Komentarji v smislu "je pa ja drobni tisk", "vsi vemo, da je doseg manjsi, ko je mrzlo" itn. niso relevantni, ker so bili sigurno omenjeni v casu sojenja. Enako butasto je spekulirati "sodnik je naredil napako" ali "VW ima zanic odvetnike".

Zgodovina sprememb…

Utk ::

in to da moraš izklopit klimo/gretje in radio da imaš večji doseg oz. izklop/vklop takih zadev bi moralo imeti vpliv ranga 0,1%

Zakaj? Če gretje porabi 10% tolk energije kot premikanje, potem je pač tolk porabi. Fizike ne moreš premagat. Lahko zarad mene rečejo, da ima ta golf 100 km dosega, boli me. Bo tolk več ljudi, ki bi jim ta golf zadoščal, kupilo teslo z 2 dvakrat večjo baterijo za 2x več denarja. Čeprav je ne rabijo.

TheBlueOne ::

Kaj gretje kabine je 10% energije, katero potrebujes za premikanje 1.5t vozila 100km/h? 8-O Po obcutku si ne bi mislil. Koliko kW pa imajo grelci?

Mato989 ::

Utk je izjavil:

in to da moraš izklopit klimo/gretje in radio da imaš večji doseg oz. izklop/vklop takih zadev bi moralo imeti vpliv ranga 0,1%

Zakaj? Če gretje porabi 10% tolk energije kot premikanje, potem je pač tolk porabi. Fizike ne moreš premagat. Lahko zarad mene rečejo, da ima ta golf 100 km dosega, boli me. Bo tolk več ljudi, ki bi jim ta golf zadoščal, kupilo teslo z 2 dvakrat večjo baterijo za 2x več denarja. Čeprav je ne rabijo.


Zato ker pri bencinarju tudi ne pade obseg 25% samo zato ker izklopiš ali vklopiš GRETJE... kapiš? Ampak se pozna ranga 0,2l/100km... ne pa 2l/100km

Kot pravim vsi ti EVji so nategovanje na kubik... so robni primeri ko se splača overall pa je avto velik strošek, še dobro da sem se ga znebil... delo od doma in pešaka do trgovine je way to go =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

TheBlueOne ::

Mato989 je izjavil:


Kot pravim vsi ti EVji so nategovanje na kubik... so robni primeri ko se splača overall pa je avto velik strošek, še dobro da sem se ga znebil... delo od doma in pešaka do trgovine je way to go =)


Kje pa... Sluziti toliko, da ti strosek ne pomeni kaj dosti je way to go. Se boljse, da imas sistem, kjer ti koriscenje avta prihrani cas in s tem naredi profit.

Varcevati osnovne zadeve za zelence v denarnici je smiselno samo za nesmrtne, takih pa ne srecas.

Kodrnusa ::

energetik je izjavil:

Kodrnusa je izjavil:

150km/h ni teranje prvo kot prvo. In ne govorimo o tem da se ne pozanimaš.. Jaz sem samo napisal moja opažanja. Kolega je z avtom zadovoljen drugače. Ce jaz teram svoj avto 160km/h bo poraba 1,5 liter vecja od povprecne. Pri električnem je doseg pol manjši.. Vidiš razliko? Da ne govorim, da se ustavim na pumpi un v 2h minutah imam za naslednjih 1000 km...
Ne govorim da so neuporabni, ampak za prvi avto (če imaš družino) to pač ni.
Smo šli smučat prejsnji teden za 4 dni v dolomite. Zraven hotela ni bilo polnilnice.. Kam naj zdaj dam avto polnit? Gor truga smučke, otroci...? Zena bi pizdila, jaz bi bil živčen in adijo lep dopust. Sedaj pa naj še išcem po celem mestu polnilnico? No go zaenkrat...
150km/h je ilegalno.
Ja seveda bo poraba 1,5L večja, če pa imaš že povprečno porabo veliko. Vozi 160 in primerjaj porabo s tovarniško. Tudi pri dizlu boš imel doseg pol manjši od tovarniškega, če se boš ganjal po hribih in po AC s 160.


V Nemčiji ni ilegalno.
Poraba mojega dizla je 6,0 kombinirano (moji podatki). Če ga peljem 150km/h je poraba okoli 7,5, lahko še manj. To je cca 25% več. Se pravi bo tretjino dosega manj. Če se peljem s tesli 150 km/h naredim namesto 600 oglaševanih kilometrov, pod 300km. Pol manj dosega. Da ne govorim, če so ekstremne razmere (zima, poletje...) Na dizla to ne vpliva.
Ne da se mi pregovarjat, nisem zagovornik dizla niti elektricnih, ampak po mojih izkušnjah so električni avti zaenkrat še premalo razviti (da ne omenjam infrastrukture) za prvi avto (če imaš družino). Tele specifikacije ki jih omenjajo so pa tudi iz trte zvite. Kolega s Teslo se nikoli niti 550 km ni naredil. Pa je rekel da se je trudil, ter vozil počasi. Ne bo se pa poleti brez klime in pozimi brez gretja vozil je rekel.
Za drugi avto pa mislim da bi bil avto ok. Samo so zaenkrat še previsoke cene. Ko bodo za 20k z dosegom (v najslabših razmerah!!!) 180km, potem bo to postalo uporabno. Dokler bo pa doseg za 40k od 500 km do 150km pa je to no go.

pegasus ::

Kodrnusa je izjavil:

Na dizla to ne vpliva.
Ne drži. Vpliva popolnoma enako kot na EV, le da ti s svojimi grobimi merilnimi metodami tega nisi zmožen izmeriti oz. vpliv pade v tvojo mersko napako.

Utk ::

TheBlueOne je izjavil:

Kaj gretje kabine je 10% energije, katero potrebujes za premikanje 1.5t vozila 100km/h? 8-O Po obcutku si ne bi mislil. Koliko kW pa imajo grelci?

Imajo do par kw. Na kratkih relacijah se to bolj spozna, ko je avto enkrat segret, pač ne rabi več 2 kw pihat not.

Zato ker pri bencinarju tudi ne pade obseg 25% samo zato ker izklopiš ali vklopiš GRETJE... kapiš?

Pi*da si neumen. Če električni grelec rabi tolk in tolk energije, da te ne zebe v rit, kakšno vezo ima to z bencinom? Rešitev za vas, ta butaste, sem napisal že na prvi strani. V ugodnih razmerah bi moral električnih avto 70 procentov energije vržt proč, v segrevanje ozračja, pa ne bi bilo takih razlik in vsi bili srečni.

Da ne govorim, če so ekstremne razmere (zima, poletje...) Na dizla to ne vpliva.

Seveda ne. Ker je tudi v ugodnih razmerah katastrofalno učinkovit.

Mato989 ::

Pi*da si neumen. Če električni grelec rabi tolk in tolk energije, da te ne zebe v rit, kakšno vezo ima to z bencinom? Rešitev za vas, ta butaste, sem napisal že na prvi strani. V ugodnih razmerah bi moral električnih avto 70 procentov energije vržt proč, v segrevanje ozračja, pa ne bi bilo takih razlik in vsi bili srečni.


Neumen si ti, od kod pa misliš da pride energija za električni grelec v bencinarju če ne od bencina?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

energetik ::

Mato989 je izjavil:

Utk je izjavil:

in to da moraš izklopit klimo/gretje in radio da imaš večji doseg oz. izklop/vklop takih zadev bi moralo imeti vpliv ranga 0,1%

Zakaj? Če gretje porabi 10% tolk energije kot premikanje, potem je pač tolk porabi. Fizike ne moreš premagat. Lahko zarad mene rečejo, da ima ta golf 100 km dosega, boli me. Bo tolk več ljudi, ki bi jim ta golf zadoščal, kupilo teslo z 2 dvakrat večjo baterijo za 2x več denarja. Čeprav je ne rabijo.


Zato ker pri bencinarju tudi ne pade obseg 25% samo zato ker izklopiš ali vklopiš GRETJE... kapiš? Ampak se pozna ranga 0,2l/100km... ne pa 2l/100km
Pri bencinarju se gretje dejansko ne pozna nič, ker je ICE pač učinkovita peč na bencin. Finta je da porablja bencin in greje tudi poleti, ko tega ne rabiš. Ista fora, kot pri navadnih žarnicah, ki jih eni zagovarjajo, da jim grejejo bajto. No shit, ampak grejejo ti bajto tudi poleti, za pozimi imamo pa raje naprave s COP=3 namesto 1.

Kot pravim vsi ti EVji so nategovanje na kubik... so robni primeri ko se splača overall pa je avto velik strošek, še dobro da sem se ga znebil... delo od doma in pešaka do trgovine je way to go =)
Ti si en robni primer. Visenje doma in trgovina je očitno vse kar počneš.
Tako za EV kot dizla ali hibrida se da povsem enostavno izračunat, kateri se ti bolj splača glede na tvoje pogoje. Ampak folk je funkcionalno nepismen in ne zna teh enostavnih operacij seštevanja in množenja...
vires in numeris

Utk ::

Tebi pač ni dano razumet, da bencinar, ali pa dizel, tako in tako vrže stran cca 70 procentov energije že v dobrih razmerah. V slabih jo pa pač 75. Če voziš 100 ali 130, 4 litre itak vržeš stran, porabiš pa 1 liter ali pa 2 za premikanje, na koncu je to razlika 5 ali 6 litrov. Zato je razlika majhna. Električni avto ima pa prekleto dober izkoristek, in je razlika v porabi pri 100 ali 130 dejansko lahko velika. Ker je tudi razlika potrebne energija za premikanje velika. Isto je z gretjem. Gretje pri bencinarju je odpadek. Pri EV gre pa iz iste posode kot za premikanje.
Res ne vem kako je lahko to tako težko to za razumet.

Kodrnusa ::

Utk je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

Kaj gretje kabine je 10% energije, katero potrebujes za premikanje 1.5t vozila 100km/h? 8-O Po obcutku si ne bi mislil. Koliko kW pa imajo grelci?

Imajo do par kw. Na kratkih relacijah se to bolj spozna, ko je avto enkrat segret, pač ne rabi več 2 kw pihat not.

Zato ker pri bencinarju tudi ne pade obseg 25% samo zato ker izklopiš ali vklopiš GRETJE... kapiš?

Pi*da si neumen. Če električni grelec rabi tolk in tolk energije, da te ne zebe v rit, kakšno vezo ima to z bencinom? Rešitev za vas, ta butaste, sem napisal že na prvi strani. V ugodnih razmerah bi moral električnih avto 70 procentov energije vržt proč, v segrevanje ozračja, pa ne bi bilo takih razlik in vsi bili srečni.

Da ne govorim, če so ekstremne razmere (zima, poletje...) Na dizla to ne vpliva.

Seveda ne. Ker je tudi v ugodnih razmerah katastrofalno učinkovit.


Kdo govori o učinkovitosti? Vsi vemo da so bencinarji/dizli neučinkoviti in da so elektromotorji the way to go.
Tukaj govorimo o user experience in preprostost uporabe. Tukaj električni avti padejo na celi črti (preberi mojo izkušnjo s Teslo). Zaenkrat elektro avto še ni tok daleč da bi ga imel (subjektivno mnenje)

Če bi pa rad govoril o ucinkovitosti pa odpri drugo temo.

energetik ::

Mato989 je izjavil:

Pi*da si neumen. Če električni grelec rabi tolk in tolk energije, da te ne zebe v rit, kakšno vezo ima to z bencinom? Rešitev za vas, ta butaste, sem napisal že na prvi strani. V ugodnih razmerah bi moral električnih avto 70 procentov energije vržt proč, v segrevanje ozračja, pa ne bi bilo takih razlik in vsi bili srečni.


Neumen si ti, od kod pa misliš da pride energija za električni grelec v bencinarju če ne od bencina?
OMG, ti dejansko misliš, da te v bencinarju greje el. grelec? Ja, v določenih primerih npr. dizlih ob zagonu deluje še PTC grelec nekaj minut, ampak to pri vožnji 10km+ nima veze.

Kot rečeno, ICE je peč na nafto. Dejansko v dosti primerih bolj učinkovita kot domača Štadlerca z gorilcem na olje.:))
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Če bi pa rad govoril o ucinkovitosti pa odpri drugo temo.

TO je tema o učinkovitosti, samo nekateri ste prezabiti, da bi to razumeli.

darkolord ::

Utk je izjavil:

Tebi pač ni dano razumet, da bencinar, ali pa dizel, tako in tako vrže stran cca 70 procentov energije že v dobrih razmerah. V slabih jo pa pač 75. Če voziš 100 ali 130, 4 litre itak vržeš stran, porabiš pa 1 liter ali pa 2 za premikanje, na koncu je to razlika 5 ali 6 litrov. Zato je razlika majhna. Električni avto ima pa prekleto dober izkoristek, in je razlika v porabi pri 100 ali 130 dejansko lahko velika. Ker je tudi razlika potrebne energija za premikanje velika. Isto je z gretjem. Gretje pri bencinarju je odpadek. Pri EV gre pa iz iste posode kot za premikanje.
Res ne vem kako je lahko to tako težko to za razumet.
To drži, s tem da ima električni MOTOR prekleto dober izkoristek.

Sam avtomobil pa ne, ker moraš s sabo tovoriti pol tone baterij, ki te pripeljejo tako daleč kot kantica bencina.

In ko kupuješ, kupuješ pač komplet.

Zgodovina sprememb…

Kodrnusa ::

pegasus je izjavil:

Kodrnusa je izjavil:

Na dizla to ne vpliva.
Ne drži. Vpliva popolnoma enako kot na EV, le da ti s svojimi grobimi merilnimi metodami tega nisi zmožen izmeriti oz. vpliv pade v tvojo mersko napako.

Ne vpliva enako. Ko se jaz vsedem v avto piše da imam tank za 1100 km. Poleti in pozimi bom v najslabšem primeru naredil 900 km. Pri elektricnem pise 600 km naredil bom v najslabšem primeru 280. Je to enako?
Povprečen uporabnik ne razmišlja da mora gretje ugasnit da bo nekam prišel. Ali pa poleti se poti, ker ne upa klime prižgati. Grobe merilne metode so v dizlu zajete. Ves koliko bos naredil km tudi ko je klima/gretje prižgano. Pri elektricnih pa imas doseg 600 km, ce prizges gretje je 400 km, ce poslusas muziko naglas 380km in tako naprej in tako naprej... Ne ga srat no.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kodrnusa ()

Invictus ::

energetik je izjavil:


Tako za EV kot dizla ali hibrida se da povsem enostavno izračunat, kateri se ti bolj splača glede na tvoje pogoje. Ampak folk je funkcionalno nepismen in ne zna teh enostavnih operacij seštevanja in množenja...

Tako prvi stavek, še bolj pa zadnji definitivno drži :D...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

energetik ::

Kodrnusa je izjavil:

pegasus je izjavil:

Kodrnusa je izjavil:

Na dizla to ne vpliva.
Ne drži. Vpliva popolnoma enako kot na EV, le da ti s svojimi grobimi merilnimi metodami tega nisi zmožen izmeriti oz. vpliv pade v tvojo mersko napako.

Ne vpliva enako. Ko se jaz vsedem v avto piše da imam tank za 1100 km. Poleti in pozimi bom v najslabšem primeru naredil 900 km. Pri elektricnem pise 600 km naredil bom v najslabšem primeru 280. Je to enako?
Povprečen uporabnik ne razmišlja da mora gretje ugasnit da bo nekam prišel. Ali pa poleti se poti, ker ne upa klime prižgati. Grobe merilne metode so v dizlu zajete. Ves koliko bos naredil km tudi ko je klima/gretje prižgano. Pri elektricnih pa imas doseg 600 km, ce prizges gretje je 400 km, ce poslusas muziko naglas 380km in tako naprej in tako naprej... Ne ga srat no.
Raje ga ti ne srat, od kje si potegnil, da boš z dizlom v najslabšem primeru naredil 900km? To je pri 45L tanku 5L/100. Kaj pa je zate najslabši primer? Zame je npr. slab primer, da greš s svojim dizlom vozit 160-180km/h. Ma ni šanse da narediš 900km.
Če bo tako slab kot v primeru tega Avstrijca, boš tudi z dislom naredil 2x manj.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

pegasus ::

Kodrnusa je izjavil:

Ne vpliva enako.
Še vedno tiščiš glavo v pesek in razmišljaš tako, kot hočeš razmišljati, ne pa tako, da bi dojel dejansko stanje. Podobno obnašanje je moč najti pri npr. t.i. antivaxerjih in drugih osebah, ki postavljajo pomembnost lastne riti pred realnost in se na vse možne načine trudijo ukriviti realnost sebi v prid. Imam eno prerokbo zate: ne bo ti uspelo. Zakaj? Ker ti po vseh znanih zakonih fizike ne more uspeti. Torej se trudiš zaman, torej si neučinkovit.

eventyrer ::

energetik je izjavil:

eventyrer je izjavil:


irelevantno. Proizvajalci obljubljano nek "doseg". Ta "doseg" bi moral biti enostavno dosegljiv za povprečnega kupca kateremu je ta avto namenjen
Aja, ful je znano kaj je povprečni kupec in komu je avto namenjen. Če se ne motim, se avto lahko prodaja vsakemu polnoletnemu kupcu.


Samo bebci tako prodajajo.

Firma zagotovo ve kdo je njena ciljna publika. Ciljni kupci so motor prodaje, oni delajo artikel zaželjen s svojim hudim zadovoljstvom in hvaljenjem naokoli.
Če ciljni kupec ne zmore doseči 90% dometa z nekim za povprečnega kupca "normalnim" načinom vožnje je oglaševanje pač hudo zavajujoče.

Povsem ekvivalentno je z bencinskimi in dizelskimi motorji, kjer so v preteklosti že bili izplačane milijonske odškodnine zaradi zavajanja.

Zgodovina sprememb…

driver_x ::

Kodrnusa je izjavil:

Tukaj govorimo o user experience in preprostost uporabe. Tukaj električni avti padejo na celi črti (preberi mojo izkušnjo s Teslo). Zaenkrat elektro avto še ni tok daleč da bi ga imel (subjektivno mnenje)


Se pridružujem tvojemu mnenju. Pred kratkim smo šli na pot s sodelavcem z EV-jem. Celo pot nas je zeblo, ves čas je kalkuliral, kje bomo polnili in podobno. Zaradi mene imajo lahko izkoristek 200%, ampak če na poti ne moreš prižgati gretja da lahko prideš do cilja, potem je to zame polizdelek (kar Tesla itak je, glede na kakovost izdelave notranjosti).

Kodrnusa ::

Tank je 60 litrov. Najslabši primer zame je subjektiven tako da velja samo zame. Ne rabimo nobenih ekstravagantnih poti v gore primerjat. Navadno avtocesto ki jo vsakdo uporablja skoraj vsak dan. Da me nekdo prepričuje naj vozim 110 km/h je najvecji kompromis možen. Če je omejitev 130 km/h (pri nas) naj podajo podatke dometa za to hitrost ko je klima/gretje/muzika prižgano. Tako kot večina ljudi se vozi. Že pri tej hitrosti baterija počepne iz opevanih 600 km dosega za vsaj 180 km. Jaz imam pri tej hitrosti 5,5 porabe, se pravi naredim svojih 1100 km. V mestu ima elektro avto prednost. Male razdalje, veliko stanja na mestu. Zakljucek: električen avto je dober za 2 avto (če imaš družino), živiš blizu mesta, ali imaš službo blizu. Za družinski avto, če rad veliko okoli hodiš z avtom to še ni zrelo... Seveda je to moje subjektivno mnenje.. Plus mnenje mojih neštetih znancev. Sosedi imajo zoe za drugi avto, ker se vozi vsak dan žena v sluzbo v obe smeri 80 km. Idealen avto za njo. Ne bi ga pa mogli met nikoli za 1 avto pri dveh otrocih...

Kodrnusa ::

pegasus je izjavil:

Kodrnusa je izjavil:

Ne vpliva enako.
Še vedno tiščiš glavo v pesek in razmišljaš tako, kot hočeš razmišljati, ne pa tako, da bi dojel dejansko stanje. Podobno obnašanje je moč najti pri npr. t.i. antivaxerjih in drugih osebah, ki postavljajo pomembnost lastne riti pred realnost in se na vse možne načine trudijo ukriviti realnost sebi v prid. Imam eno prerokbo zate: ne bo ti uspelo. Zakaj? Ker ti po vseh znanih zakonih fizike ne more uspeti. Torej se trudiš zaman, torej si neučinkovit.

Ponavljam! Ne trudim se nobenega prepričat, napisal sem samo svoje mnenje in izkušnje. Cepljen 2x, povprečen družinski človek, in nikakršen bav bav.
Fizika nima veze tukaj ampak samo splošno opazovanje in izkušnje.
Maš gor še enga antivaxerje, ki je napisal svojo izkusnjo z EV. Ti ti zlodej ti.

gruntfürmich ::

energetik je izjavil:

Proizvajalec niti teoretično ne more podati "pravih podatkov", ker ne more vedeti, točno kako in kje boš ti vozil.

ti si res bedak.
totalne laži proizvajalcev avtov zagovarjate kot da ste totalno retardirani.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: energetik ()

energetik ::

Zagovarjam standardno meritev porabe. Nobenega proizvajalca ne zagovarjam, ampak butastega kupca pa tudi ne.

Jaz si znam itak sam izračunat porabo mojega vozila v vseh voznih razmerah, glede na mere, maso in specifikacije motorja.
vires in numeris

Mato989 ::

energetik je izjavil:

Zagovarjam standardno meritev porabe. Nobenega proizvajalca ne zagovarjam, ampak butastega kupca pa tudi ne.

Jaz si znam itak sam izračunat porabo mojega vozila v vseh voznih razmerah, glede na mere, maso in specifikacije motorja.


Ti si pač genij, ani pa želijo da če piše da je doseg 230km da ga brez da izklopijo gretje in radio tudi dosežejo velikokrat... če pa že ne, pa da ni razlike /2 ampak morda -10-15%...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

TheBlueOne ::

energetik je izjavil:

Nobenega proizvajalca ne zagovarjam, ampak butastega kupca pa tudi ne.


Potem pa bi skoraj moral biti na strani strica proti VW, ker je tako pokazala sodba? Ravno to vprasanje so razresevali.

pegasus ::

Kodrnusa je izjavil:

Fizika nima veze tukaj ampak samo splošno opazovanje in izkušnje.
Ok, eno je jasno - bil bi zelo slab znanstvenik ;)
««
3 / 10
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 452 53 54 55 )

Oddelek: Na cesti
2708248863 (10506) DamijanD
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058128058 (88123) D3m

Zakaj vodikovi avtomobili in tovornjaki NISO prava stvar (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
17924270 (22307) bluefish
»

Tudi Volvo pripravlja električne tovornjake (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
16958556 (52882) Jackass

Več podobnih tem