» »

Avstrijec zmagal na sodišču proti VW prodajalcu: 'Obljubljali so doseg 230 km, v realnosti je pol manjši'

Avstrijec zmagal na sodišču proti VW prodajalcu: 'Obljubljali so doseg 230 km, v realnosti je pol manjši'

««
2 / 10
»»

OK.d ::

Ja ja, standardi so pa narejeni na podlagi laboratorijskega okolja.
LPOK.d

Mato989 ::

No saj avti na pogonska goriva imajo deklarirane 3 porabe kolikor vem kajne? Imaš porabo, potem kombinirano in še nekaj... sem marsikje videl da piše 3 variante in je vsaj ena poraba skoraj 70% višja običajno.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

driver_x ::

Mr.B je izjavil:

driver_x je izjavil:

Mr.B je izjavil:

driver_x je izjavil:

Meni razlika 1000 in 800km dosega pomeni to, da mi na poti do destinacije, ki jo obiščem vsaj 1x na teden, ni treba razmišljati, kje se bom ustavil ali računati če mi bo zvečer uspelo priti do doma brez dodatnega postanka.
Sicer pa so elektrilni avtomobili politična odločitev, ki ni ne ekonomska in ne ekološka, kaj šele udobna.

Ce delas vsak teden v eno smer 1000km, je letalo zagotovo cenejsi, pustimo da moras imeti hude probleme, da si vsak teden to privoscis... ker 100km, s povprecjem 130kmh s pocitki in omejitvami je zagotovo minimalno 8h.


4,5h v vsako smer, letala ali vlaka na tej relaciji ni.

Da verjamem ti da delas 1000km z enim tankom s povprecno hitrost 222km/h


Ker vidim da ti računstvo in bralno razumevanje ne gresta najboje, ti bom napisal povzetek. Upam da dovolj jasno.
1.) Napisal sem da mi pomeni razlika med 800 in 1000 km dosega to, da mi na pogosto opravljeni poti ni potrebno točiti.
2.) Moja relacija (piše zgoraj katera) je cca. 450 km v eno smer, za kar porabim cca. 4,5h, včasih več, včasih manj.
3.) Povprečna hitrost se izračuna tako, da prevožene kilometre deliš s časom (v urah), porabljenem za to pot. Boš znal sam izračunati za moj primer?

Mato989 ::

Kot pravim te težave bi rešili enostavno končan avto (tako bencinra kot EV) zapelje komisija 3x dokelr se ne ustavi po mestu, in 3x po avtocesti... nato vzame povprečje vsake vrste vožnje nato pa še skupno povprečje...

Nato zapelje tak avto 3x še po najslabših temperaturnih pogojih enako po mestu in avtocesti... imaš 12 voženj in povprečje bi bilo kr realno.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Napisal sem da mi pomeni razlika med 800 in 1000 km dosega to, da mi na pogosto opravljeni poti ni potrebno točiti.

Ja to je res strašen problem, zarad katerega bi kupil drug avto, če z nekim ne bi šlo to čez.

Mato989 je izjavil:

Kot pravim te težave bi rešili enostavno končan avto (tako bencinra kot EV) zapelje komisija 3x dokelr se ne ustavi po mestu, in 3x po avtocesti... nato vzame povprečje vsake vrste vožnje nato pa še skupno povprečje...

Nato zapelje tak avto 3x še po najslabših temperaturnih pogojih enako po mestu in avtocesti... imaš 12 voženj in povprečje bi bilo kr realno.

Kakšna komisija? Po katerem mestu? Ob kateri uri? S kolk prometa? Kaj če bo na avtocesti gužva in se bo vozilo 90 namesto 130? Zakaj bi bilo povprečje zame realno, če se pa ne vozim po mestu, recimo?

Z merjenjem v laboratoriju ni nič narobe, samo procedura mora bit dobra in na koncu treba vedet kaj rezultat res pomeni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mato989 ::

Kakšna komisija? Po katerem mestu? Ob kateri uri? S kolk prometa? Kaj če bo na avtocesti gužva in se bo vozilo 90 namesto 130? Zakaj bi bilo povprečje zame realno, če se pa ne vozim po mestu, recimo?

Z merjenjem v laboratoriju ni nič narobe, samo procedura mora bit dobra in na koncu treba vedet kaj rezultat res pomeni.


Zato ker bi bilo povprečje bistveno bližje temu da so odstopanja manjša... tako kot ti tudi povprečna poraba ob več vožnjah da bolj zanesljive podatke... to je zakon statistike.

Če bi se z avtom iz začetka teme peljali 3x po avtocesti in 3x po mestu pri -20 in nato 3x po mestu in avtocesti pri 18 stopinjah zagotovo ne bi dobili povprečnega dosega 230km ampak verjetno od oka 150... kar je bistveno bolj realno in sprejemljivo pri oglaševanju.


Oglaševanja dosegov bi itak morala biti povprečje, to bi bil dober zakon ki bi ga morala sprejet EU ne pa ukrivljenost kumarc...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

driver_x ::

Utk je izjavil:

Napisal sem da mi pomeni razlika med 800 in 1000 km dosega to, da mi na pogosto opravljeni poti ni potrebno točiti.

Ja to je res strašen problem, zarad katerega bi kupil drug avto, če z nekim ne bi šlo to čez.


Je eden od pogojev, ki jih nov avto mora izpolnjevati pri nakupu. Sicer pa so vsi avti, ki sem jih imel v zadnjih 10 letih to izpolnjevali že v osnovni konfiguraciji.

Utk ::

Zakaj bi bilo povprečje iz -20 in 18 bolj realno? Kolkrat na leto pa imamo pri nas -20?
S tem golfom se da naredit 230 km. Če bi oglaševali 110, da bi bilo ja ziher, bi bilo odstopanje do 230 enako kot je zdaj.

driver_x ::

Mato989 je izjavil:

Oglaševanja dosegov bi itak morala biti povprečje, to bi bil dober zakon ki bi ga morala sprejet EU ne pa ukrivljenost kumarc...


Ali pa pred nakupom pogledaš dejanski doseg, ki ga sigurno izmerijo v kakšnih avtomobilskih revijah ali oddajah.

Utk je izjavil:

S tem golfom se da naredit 230 km. Če bi oglaševali 110, da bi bilo ja ziher, bi bilo odstopanje do 230 enako kot je zdaj.


Ja, da se narediti 230km, če voziš 60km/h po ravni avtocesti. Vsak odklon od tega ti doseg bistveno zmanjša.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: driver_x ()

Utk ::

Ne, lahko se voziš tudi 80, 90. Ampak tudi 60 km/h je čisto realna povprečna hitrost za marsikoga. Za večino najbrž celo nedosegljiva.

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Zakaj bi bilo povprečje iz -20 in 18 bolj realno? Kolkrat na leto pa imamo pri nas -20?
S tem golfom se da naredit 230 km. Če bi oglaševali 110, da bi bilo ja ziher, bi bilo odstopanje do 230 enako kot je zdaj.



Ne, ker jemlješ 2 ekstrema... tako kot je 230km doseg neumnost, tako je 110km ekstremno malo... ampak bistveno je to, da če bi vzeli povprečje 12 voženj v različnih pogojih in različnih vrstah cest (mestna, avtocesta višinska razlika) bi bilo verjetno povprečje tam med 140 in 160... kar pa je bistveno bolj realno kot pa zavajat s semantičnih DO 230km kjer v 99,999% 230km noben ne doseže

Ali pa pred nakupom pogledaš dejanski doseg, ki ga sigurno izmerijo v kakšnih avtomobilskih revijah ali oddajah.


Ali pa uredimo regulacijo tako da morajo tako tudi napisat in povedat v avtosalonih in reklamah pa bo še hitreje =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

driver_x ::

Utk je izjavil:

Ne, lahko se voziš tudi 80, 90. Ampak tudi 60 km/h je čisto realna povprečna hitrost za marsikoga. Za večino najbrž celo nedosegljiva.


Po avtocesti voziti 60 je precej nevarno.

Mato989 je izjavil:

Ali pa uredimo regulacijo tako da morajo tako tudi napisat in povedat v avtosalonih in reklamah pa bo še hitreje =)


Če nismo tega uspeli pri porabi ICE-jev, zakaj bi pri EV-jih? Saj to že vsak ve, da ko kupuješ EV, deklariran doseg deliš z 2.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: driver_x ()

Utk ::


Po avtocesti voziti 60 je precej nevarno.

A se po avtocesti vozi s povprečno hitrostjo? Po AC 60, po mestu pa tudi 60, a ne?

Mato989 ::

Če nismo tega uspeli pri porabi ICE-jev, zakaj bi pri EV-jih? Saj to že vsak ve, da ko kupuješ EV, deklariran doseg deliš z 2.


Ne vem no, ko grem na Renaultovo spletno stran in pogledam specifikacije porabe Cliota dobim podatek poraba po WLTP 5,1-6,1l to se mi zdi relativno enostavno dosegljivo za razliko od 230km dosega se ti ne zdi?

Drugače pa če tega nismo uspeli pri ICEjih, pa dajmo pri EVjih, a nismo govorili da izboljšujemo?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:

Ne, lahko se voziš tudi 80, 90. Ampak tudi 60 km/h je čisto realna povprečna hitrost za marsikoga. Za večino najbrž celo nedosegljiva.


Za te dosege bos moral imeti kar bolj konstantno hitrost in ne samo povprecno.

Sem prebral clanek in je tega tipa zmotilo vec zadev, meni zanimiva je EKO mode pod 50km dosega, kar pomeni, da avto vec ne greje kabine kakor bi moral. Ko je zima je to skoraj polovica dosega. :)

Utk ::

Ja, slabi električni avto so - slabi. To ni novica. Novica bi bila, če bi VW goljufal pri testu. No, v bistvu tudi to ne bi bila neka novica.

TheBlueOne ::

No ja, ko gledam kaksen test najdem, da je tale tip je naredil kar nekaj kilometrov, ampak brez klime ....



Morda pa ni samo 60kmh. :)

Pri povprecno 130kmh pa je dosegel 125km.

Zgodovina sprememb…

starfotr ::

Ja, prav čudno, da se model ni spomnil tožit že prej. Namreč nihče ne dosega laboratrijskih številk porabe goriva pri ICE.

Je pa res, da se vsi lasniki vagnov hvalijo, da jim porabi 3,5 l na 100 km, v resnici jim pa npr. 6. Samo da se kurčijo in da se bolje počutijo, ker so kupili tako drag avto, pa še to na puf.

TheBlueOne ::

Zakaj predvidevas, da tvojih pomislekov sodisce ni upostevalo? Tip je dobil tozbo zaradi nerazumno velike razlike.

Kodrnusa ::

Moja izkusnja. Tesla 3, una z dolgim dosegom in 3 sekunde do 100. Kolega pride iz Bleda, nas pobere in gremo v Zagreb.. po avtocesti ga pici 150 km/h. Pridemo v Zagreb iščemo polnilnico.. Valjda se ulije na polno. Priključimo avto in KLIČEMO UBER! Ja kličemu uber, da se lahko pripeljemo do bara kamor smo namenjeni...
Sem razmišljal v električnem avtu, ampak za ljudi, ki dosti hodijo okoli to ne bo prvi avto. Res je da ga lahko voziš bolj počasi pa upaš, da potem bo dost štroma za un enodnevni izlet.. Avto ki ima napisan doseg 602 km (na teslini strani), ni dosegel niti 400 km. Bilo je pa maja, in je bilo vroce zunaj, je bila klima prizgana.
Se pravi zaenkrat za prvi avto neuporabno!
Ja ko smo se vracali do avta smo spet rabili uber klicat.
Naj napisejo najvecji in najmanjsi mozni doseg pa bo mir. Sam da bi tesla napisala 602/340 km dosega bi blo auč.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kodrnusa ()

Utk ::

TheBlueOne je izjavil:

Zakaj predvidevas, da tvojih pomislekov sodisce ni upostevalo? Tip je dobil tozbo zaradi nerazumno velike razlike.

Čist komot, da je s tistim primerkom nekaj res narobe. Ampak to bi moral VW ugotovit brez tožbe.

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

Zakaj predvidevas, da tvojih pomislekov sodisce ni upostevalo? Tip je dobil tozbo zaradi nerazumno velike razlike.

Čist komot, da je s tistim primerkom nekaj res narobe. Ampak to bi moral VW ugotovit brez tožbe.


Pa ni kaj narobe, baje so pri normalni uporabi taki dometi, kot pravi razocaran stric. Jaz sem skoraj vzel tega e-golfa, ker bi bil OK kot drugi avto in so mi citirali taksne domete. Videi, ko se kdo samo pelje niso slika realnosti.

energetik ::

Kodrnusa je izjavil:

Moja izkusnja. Tesla 3, una z dolgim dosegom in 3 sekunde do 100. Kolega pride iz Bleda, nas pobere in gremo v Zagreb.. po avtocesti ga pici 150 km/h. Pridemo v Zagreb iščemo polnilnico.. Valjda se ulije na polno. Priključimo avto in KLIČEMO UBER! Ja kličemu uber, da se lahko pripeljemo do bara kamor smo namenjeni...
Sem razmišljal v električnem avtu, ampak za ljudi, ki dosti hodijo okoli to ne bo prvi avto. Res je da ga lahko voziš bolj počasi pa upaš, da potem bo dost štroma za un enodnevni izlet.. Avto ki ima napisan doseg 602 km (na teslini strani), ni dosegel niti 400 km. Bilo je pa maja, in je bilo vroce zunaj, je bila klima prizgana.
Se pravi zaenkrat za prvi avto neuporabno!
Ja ko smo se vracali do avta smo spet rabili uber klicat.
Naj napisejo najvecji in najmanjsi mozni doseg pa bo mir. Sam da bi tesla napisala 602/340 km dosega bi blo auč.
Je pač šprical fiziko. Ker sicer bi vedel, da poraba (kateregakoli avta, tudi ICE) pri visokih hitrosti narašča že praktično na kvadrat hitrosti. Že če bi vozil 130km/h, vam verjetno ne bi bilo treba klicat uberja. ČE bi pa vozil 110, vam verjetno še filat ne bi bilo treba v Zagrebu.

Skratka, jaz vidim "problem" le v tem, da proizvajalci z velikimi črkami ne napišejo zraven standardne porabe, da ta poraba nikakor ni nujno dosegljiva, ampak je odvisna od vsakega uporabnika posebej. In pri vsakem vozilu, ne samo EV. Standardni cikel porabe pa je vsekakor potreben, sicer si lahko vsak izmušljuje svoje testiranje porabe, kar spet ne pelje nikamor.

Skratka ta "kupec" iz novice bi imel enak problem, če bi hotel s TDijem prevoziti 1000km brez tankanja po svojih rovtah.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

Mr.B ::

Zaokrožimo Američani navaja EPA standard dosega EV/IEC... Tako da evropski standard dosega EV je cca faktor 1.4 proti Ameriškemu... torej govorimo lahko da je cca skoraj pol manjši realni doseg... kot je seveda tudi opisano v članku... Od tu dalje je debata nesmiselna...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Kodrnusa ::

energetik je izjavil:

Kodrnusa je izjavil:

Moja izkusnja. Tesla 3, una z dolgim dosegom in 3 sekunde do 100. Kolega pride iz Bleda, nas pobere in gremo v Zagreb.. po avtocesti ga pici 150 km/h. Pridemo v Zagreb iščemo polnilnico.. Valjda se ulije na polno. Priključimo avto in KLIČEMO UBER! Ja kličemu uber, da se lahko pripeljemo do bara kamor smo namenjeni...
Sem razmišljal v električnem avtu, ampak za ljudi, ki dosti hodijo okoli to ne bo prvi avto. Res je da ga lahko voziš bolj počasi pa upaš, da potem bo dost štroma za un enodnevni izlet.. Avto ki ima napisan doseg 602 km (na teslini strani), ni dosegel niti 400 km. Bilo je pa maja, in je bilo vroce zunaj, je bila klima prizgana.
Se pravi zaenkrat za prvi avto neuporabno!
Ja ko smo se vracali do avta smo spet rabili uber klicat.
Naj napisejo najvecji in najmanjsi mozni doseg pa bo mir. Sam da bi tesla napisala 602/340 km dosega bi blo auč.
Je pač šprical fiziko. Ker sicer bi vedel, da poraba (kateregakoli avta, tudi ICE) pri visokih hitrosti narašča že praktično na kvadrat hitrosti. Že če bi vozil 130km/h, vam verjetno ne bi bilo treba klicat uberja. ČE bi pa vozil 110, vam verjetno še filat ne bi bilo treba v Zagrebu.

Skratka, jaz vidim "problem" le v tem, da proizvajalci z velikimi črkami ne napišejo zraven standardne porabe, da ta poraba nikakor ni nujno dosegljiva, ampak je odvisna od vsakega uporabnika posebej. In pri vsakem vozilu, ne samo EV. Standardni cikel porabe pa je vsekakor potreben, sicer si lahko vsak izmušljuje svoje testiranje porabe, kar spet ne pelje nikamor.

Skratka ta "kupec" iz novice bi imel enak problem, če bi hotel s TDijem prevoziti 1000km brez tankanja po svojih rovtah.


Nisem sprical fizike. Meni je vse jasno da se najvec stroma kuri pri visoki hitrosti. Podal sem primer. Sedaj ti tukaj pušes kompromise. Kupiš avto za 60k. 3 sekunde do 100. Ni družinski avto. Sedaj se pa vozi 110km/h okoli. Get my point?
Električni avto je še zmeraj kompromis.
Se strinjam s tabo.. naj napisejo dejanske dosege pri hitrostih in temperaturah, ne pa da spet pisejo nerealne dosege

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kodrnusa ()

s1m0n ::

Kompromis je za tiste, ki delajo konkretne KM dnevno in tiste, ki mislijo, da rabijo 1000km dometa ker gredo 1x na leto na morje.

Pri tako veliki državi je vsak EV dovolj... Tudi polnilnic imamo malo morje samo poskrbet je treba, da tudi delajo :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

TheBlueOne ::

Za nas bi bil ze e-Golf OK kot drugi avto. Pravzaprav se vedno razmisljam, da bi ga vzeli, ker so obratovalni stroski prakticno zastnj, doma pravkar planiramo solarno elektrarno, bp pa pokrije tistih 50km/dan, ki jih za drugi avto potrebujemo.

Sedaj, ko se vracajo iz operativnih lizingov, jih dejansko bodis s kaksne 5000km za ca. 19.000€ s toplotnimi crpalkami. To pa ze gre .... :)

driver_x ::

energetik je izjavil:

Je pač šprical fiziko. Ker sicer bi vedel, da poraba (kateregakoli avta, tudi ICE) pri visokih hitrosti narašča že praktično na kvadrat hitrosti. Že če bi vozil 130km/h, vam verjetno ne bi bilo treba klicat uberja. ČE bi pa vozil 110, vam verjetno še filat ne bi bilo treba v Zagrebu.


Če bi ostali doma, jim sploh filat ne bi bilo treba, ne doma ne v Zagrebu.

bbbbbb2015 ::

TheBlueOne je izjavil:

Za nas bi bil ze e-Golf OK kot drugi avto. Pravzaprav se vedno razmisljam, da bi ga vzeli, ker so obratovalni stroski prakticno zastnj, doma pravkar planiramo solarno elektrarno, bp pa pokrije tistih 50km/dan, ki jih za drugi avto potrebujemo.

Sedaj, ko se vracajo iz operativnih lizingov, jih dejansko bodis s kaksne 5000km za ca. 19.000€ s toplotnimi crpalkami. To pa ze gre .... :)


Lahko daš link, kje točno tak avto dobiš? 19k € je sicer v redu cena, samo vprašanje je, koliko manjši je domet.

TheBlueOne ::

Lahko ...

Kaksne 1000EUR sem pihnil mimo, ker moras zato izpolniti nekaj podpogojev.

https://www.onlinecars.at/car/67726/VW/...

https://www.onlinecars.at/car/68087/VW/...

To so verjetno Kelagovi e-Golfi iz operativnega lizinga. Ali pa od nemskega ekvivalenta. Domet pri tem, kar smatramo za normalno voznjo je menda med 100km in 170km. 100km, ko je zima.

Zgodovina sprememb…

cerni ::

s1m0n ::

TheBlueOne je izjavil:

Lahko ...

Kaksne 1000EUR sem pihnil mimo, ker moras zato izpolniti nekaj podpogojev.

https://www.onlinecars.at/car/67726/VW/...

https://www.onlinecars.at/car/68087/VW/...

To so verjetno Kelagovi e-Golfi iz operativnega lizinga. Ali pa od nemskega ekvivalenta. Domet pri tem, kar smatramo za normalno voznjo je menda med 100km in 170km. 100km, ko je zima.


Kakšna dva meseca nazaj je prav tukaj brat vzel rabljenega eGolfa… Majo malo morje rabljenih :) Se težko odločiš kaj vzet. Malo čez 17k€ za 2017 z 16kkm v odličnem stanju s toplotno črpalko, ni da ni. Super avto za v službo in nazaj ter za vse ostale opravke… Mislim da je eGolf top izbira za tak denar, če ti je njegov domet dovolj.

TheBlueOne ::

Jaz zivim kaksne 15min od njih. Avte kupujem samo se skoraj nove iz operativnih lizingov. :)

Zgodovina sprememb…

ginekk ::

pegasus je izjavil:

Fascinantno, a zdaj bodo pa sodišča morala kriti rit vsem strokovnjakom, ki so prešpricali fiziko v osnovni šoli?
Ustavite zemljo, rad bi izstopil.


Wou, ti imaš verjetno čas vse in vsakogar preverit v nulo. Nihče te ne more in ne bo nikoli nategnil v življenju. Ne bit naiven no.

Nima veze tu znanje fizike, gre za zaupanje v natolcevanje oglaševalcev. Dandanes je zavajanje oziroma prodajanje izkrivljenih robnih primerov na vsakem koraku izgleda sprejemljivo do te mere, da je kriv tisti ki se pusti nategnit in ne obratno.

Zadnji čas, da se je nekdo potrudil tožit.

energetik ::

Kodrnusa je izjavil:

energetik je izjavil:

Je pač šprical fiziko. Ker sicer bi vedel, da poraba (kateregakoli avta, tudi ICE) pri visokih hitrosti narašča že praktično na kvadrat hitrosti. Že če bi vozil 130km/h, vam verjetno ne bi bilo treba klicat uberja. ČE bi pa vozil 110, vam verjetno še filat ne bi bilo treba v Zagrebu.

Skratka, jaz vidim "problem" le v tem, da proizvajalci z velikimi črkami ne napišejo zraven standardne porabe, da ta poraba nikakor ni nujno dosegljiva, ampak je odvisna od vsakega uporabnika posebej. In pri vsakem vozilu, ne samo EV. Standardni cikel porabe pa je vsekakor potreben, sicer si lahko vsak izmušljuje svoje testiranje porabe, kar spet ne pelje nikamor.

Skratka ta "kupec" iz novice bi imel enak problem, če bi hotel s TDijem prevoziti 1000km brez tankanja po svojih rovtah.


Nisem sprical fizike. Meni je vse jasno da se najvec stroma kuri pri visoki hitrosti. Podal sem primer. Sedaj ti tukaj pušes kompromise. Kupiš avto za 60k. 3 sekunde do 100. Ni družinski avto. Sedaj se pa vozi 110km/h okoli. Get my point?
Električni avto je še zmeraj kompromis.
Se strinjam s tabo.. naj napisejo dejanske dosege pri hitrostih in temperaturah, ne pa da spet pisejo nerealne dosege
Če kupiš avto za 60k in to iz razloga, da ga boš teral, se boš verjetno pozanimal, koliko je realni doseg, kako zadeva sploh deluje, kakšne so omejitve. Ali pa boš kar skeširal 60k na slepo?
Sicer pa pač potegneš v 3,5s do 110km/h in potem voziš enakomerno 110, a ne.

Samo EV je kompromis? Kaj pa TDI, ki ima oglaševan doseg 1100km, ti bi jih pa rad naredil toliko s povprečno hitrostjo 160km/h? Hitro tožit proizvajalca, ker si jih naredil samo 600.
vires in numeris

ginekk ::

Ja, tožit bi morali tudi tega za TDI.

Ne pa da se celo življenje ubadaš s preverjanjem dejstev, da te ne bi kdo slučajno še nategnil.

energetik ::

ginekk je izjavil:

pegasus je izjavil:

Fascinantno, a zdaj bodo pa sodišča morala kriti rit vsem strokovnjakom, ki so prešpricali fiziko v osnovni šoli?
Ustavite zemljo, rad bi izstopil.


Wou, ti imaš verjetno čas vse in vsakogar preverit v nulo. Nihče te ne more in ne bo nikoli nategnil v življenju. Ne bit naiven no.

Nima veze tu znanje fizike, gre za zaupanje v natolcevanje oglaševalcev. Dandanes je zavajanje oziroma prodajanje izkrivljenih robnih primerov na vsakem koraku izgleda sprejemljivo do te mere, da je kriv tisti ki se pusti nategnit in ne obratno.

Zadnji čas, da se je nekdo potrudil tožit.
Zadnji čas bi bil, se pač neha zaupat prodajalcem in oglaševalcem, ampak se nameni nekaj časa za kak svoj izračun in branje izkušenj na namenskih forumih. Dandanes pač prodajalci v veliki večini nimajo pojma. Niti če greš nabavljat avto za 30 ali 60k. Imajo pa dobro znanje kako človeka nategnit in mu prodat zadevo, to pa ja. Misliš, da sem šel jaz Toyoto nabavit v salon, poslušal prodajalca in skeširal zaradi njegovega marketinga? Ne, že vsaj leto prej sem poguglal vse kar je možno, gledal mehanike, ki so na prafaktorje razstavili HSD, gledal posnetke realne vožnje, preveril diagrame navora in moči in nenazadnje šel skozi seznam opreme in cenik. V salon se prišel samo naročit želeni model.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Potem se bo pa našel nekdo, ki mu bo prodajalec na vsak način hotel prodat avto s 80 kwh baterijo, ker mu za tistega s 45 kwh ne garantira, da bo naredil 250 km. Čeprav jih bi z njegovim načinom vožnje komot.

Kaj če ne bi bili tako neumni in se malo pozanimali? Ne samo pri trgovcih, čeprav tudi trgovcem ni v interesu tako zelo zavajat in ti ponavadi povejo bolj realno kaj nek avto zmore, ker se niti njim ne da potem poslušat tvoje negodovanje, niti ne boš šel zarad tega h konkurenci, ker stanje tehnike je takšno kot je, strašne razlike med znamkami ni.

TheBlueOne ::

Zato pa so sodisca, da sodijo kdaj je kaj slo cez meje in je zavajanje. Vse kar se tukaj nasteva so neki argumenti, katere se uposteva pri presoji.

Ne vem zakaj vsi vse vidite crnoblo in enostavno resljivo.

deco16 ::

Kera drama... nikjer v članku ne piše da je model vzel avto najverjetneje brez toplotne črpalke(in mu zato pade toliko doseg pozimi).

Uglavnem vozim omenjen avto po Avstriji, dosegi so 150km+ tudi pozimi na avtocesti.
Bil tudi na na vršiču(večkrat) brez problema. Ja pesimistično(in premal km za vzorec) napovedovanje dosega ti na vrhu vršiča kaže kot da je konec sveta, ampak ko se spuščaš v dolino napolniš še nekaj % baterije.

Skratka peljite se mal z EVjem pol pa začnite komentirat.

ginekk ::

energetik je izjavil:

Zadnji čas bi bil, se pač neha zaupat prodajalcem in oglaševalcem, ampak se nameni nekaj časa za kak svoj izračun in branje izkušenj na namenskih forumih. Dandanes pač prodajalci v veliki večini nimajo pojma. Niti če greš nabavljat avto za 30 ali 60k. Imajo pa dobro znanje kako človeka nategnit in mu prodat zadevo, to pa ja. Misliš, da sem šel jaz Toyoto nabavit v salon, poslušal prodajalca in skeširal zaradi njegovega marketinga? Ne, že vsaj leto prej sem poguglal vse kar je možno, gledal mehanike, ki so na prafaktorje razstavili HSD, gledal posnetke realne vožnje, preveril diagrame navora in moči in nenazadnje šel skozi seznam opreme in cenik. V salon se prišel samo naročit želeni model.


Saj vem kaj praviš, ker enako počnem, od spritmonitorja do youtuba. Ampak to ni point, ker svet tako ne more delovat. To da boš nekje enkrat nasedel je samo vprašanje časa, ker nimaš časa ne znanja se ukvarjat s preverjanjem vsega.

A zaupaš hrani, ki jo vsak dan kupuješ v trgovini in uživaš? Zakaj zaupaš? Kako pa veš, da ni nobenega rakotvornega sranja notri, a si delal analize, a si preveril ocene izdelkov, za vsakega posebej? In tako dalje in tako dalje, to preverjanje je lahko neskončno. Škoda civilizacije za kaj takega.

Utk ::

TheBlueOne je izjavil:

Zato pa so sodisca, da sodijo kdaj je kaj slo cez meje in je zavajanje. Vse kar se tukaj nasteva so neki argumenti, katere se uposteva pri presoji.

Ne vem zakaj vsi vse vidite crnoblo in enostavno resljivo.

Če avto ni tak kot bi moral bit, morajo vsi dobit odškodnino, ne samo on. Če je njegov nekaj posebnega, je pa brez veze govorit potem na splošno, da so vsi ev zanič.

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

Zato pa so sodisca, da sodijo kdaj je kaj slo cez meje in je zavajanje. Vse kar se tukaj nasteva so neki argumenti, katere se uposteva pri presoji.

Ne vem zakaj vsi vse vidite crnoblo in enostavno resljivo.

Če avto ni tak kot bi moral bit, morajo vsi dobit odškodnino, ne samo on. Če je njegov nekaj posebnega, je pa brez veze govorit potem na splošno, da so vsi ev zanič.


Pa ne kar tako? Potem je pac treba iti v kaksno skupinsko tozbo, je pa taka sodba zelo dober precendens za sodbe v prihodnosti. Pa ne samo za VW.

starfotr ::

TheBlueOne je izjavil:

Za nas bi bil ze e-Golf OK kot drugi avto. Pravzaprav se vedno razmisljam, da bi ga vzeli, ker so obratovalni stroski prakticno zastnj, doma pravkar planiramo solarno elektrarno, bp pa pokrije tistih 50km/dan, ki jih za drugi avto potrebujemo.

Sedaj, ko se vracajo iz operativnih lizingov, jih dejansko bodis s kaksne 5000km za ca. 19.000€ s toplotnimi crpalkami. To pa ze gre .... :)


eGolf je en drek. Zanič težišče in razporeditev mase med 1. in 2. osjo. Praktično samo baterije in elektro motor vržen v klasičen ICE avto. Nobenega razvoja, nič. To je ta nemška kakovost.

energetik ::

TheBlueOne je izjavil:

Utk je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

Zato pa so sodisca, da sodijo kdaj je kaj slo cez meje in je zavajanje. Vse kar se tukaj nasteva so neki argumenti, katere se uposteva pri presoji.

Ne vem zakaj vsi vse vidite crnoblo in enostavno resljivo.

Če avto ni tak kot bi moral bit, morajo vsi dobit odškodnino, ne samo on. Če je njegov nekaj posebnega, je pa brez veze govorit potem na splošno, da so vsi ev zanič.


Pa ne kar tako? Potem je pac treba iti v kaksno skupinsko tozbo, je pa taka sodba zelo dober precendens za sodbe v prihodnosti. Pa ne samo za VW.
Čudi me, da je tožba sploh šla skozi, ker skoraj zagotovo je nekje v pogodbi ali podatkih pripisan drobni tisk, da podatki o porabi ne odsevajo nujno realnega stanja.

ginekk je izjavil:

Saj vem kaj praviš, ker enako počnem, od spritmonitorja do youtuba. Ampak to ni point, ker svet tako ne more delovat. To da boš nekje enkrat nasedel je samo vprašanje časa, ker nimaš časa ne znanja se ukvarjat s preverjanjem vsega.

A zaupaš hrani, ki jo vsak dan kupuješ v trgovini in uživaš? Zakaj zaupaš? Kako pa veš, da ni nobenega rakotvornega sranja notri, a si delal analize, a si preveril ocene izdelkov, za vsakega posebej? In tako dalje in tako dalje, to preverjanje je lahko neskončno. Škoda civilizacije za kaj takega.
Je res, nekaterim zadevam pač moraš zaupat, npr. kot si napisal primer hrane, ali pa npr. kirurgom...
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

TheBlueOne ::

starfotr je izjavil:



eGolf je en drek. Zanič težišče in razporeditev mase med 1. in 2. osjo. Praktično samo baterije in elektro motor vržen v klasičen ICE avto. Nobenega razvoja, nič. To je ta nemška kakovost.


Kaj pa vem. Meni je velikost Golfa OK, kar pa sem videl testov pa ga niti niso slabo ocenjevali. Sploh ne v primerjavi s konkurenco.

Pac sedaj jih dobis za razliko od ostalih zelo ugodno. Ali se morda motim in ima v tem cenovnem rangu, rabljen kot nov pod 20k€ kaj konkurence? Ima TC, aktivni tempomat ...

Mi je tudi jasno, da ima VW za elektro MEB, ki je bolj primeren, samo so cene tudi nekje drugje. Meni je pac hack, ker ga lahko imam pri hisi dosti ceneje kot Twingeca.

energetik je izjavil:

Čudi me, da je tožba sploh šla skozi, ker skoraj zagotovo je nekje v pogodbi ali podatkih pripisan drobni tisk, da podatki o porabi ne odsevajo nujno realnega stanja.


Drobni tisk te ne resi vedno. Pogosto moras poskrbeti, da stranka razume kaj podpisuje/kupuje. Zato pa so sodisca, da sodijo kdaj je kaj slo iz nekih mej normalnega v sfero nekega zavednega zavajanja.

Zgodovina sprememb…

bbbbbb2015 ::

TheBlueOne je izjavil:

Jaz zivim kaksne 15min od njih. Avte kupujem samo se skoraj nove iz operativnih lizingov. :)


Ne, to je v redu. Se strinjam, tole iz lizingov je za 2. avto super. Zares imajo zelo malo km.

driver_x ::

TheBlueOne je izjavil:

Zato pa so sodisca, da sodijo kdaj je kaj slo cez meje in je zavajanje. Vse kar se tukaj nasteva so neki argumenti, katere se uposteva pri presoji.


Pri navajanju dosega je še en problem: če bi nam, ki sodelujemo v tej debati in zraven še našim ženam za eno leto razdelili identične električne avtomobile ter po enem letu preverili povprečni dejanski doseg, bi se vrednosti zelo razlikovale. Imamo različne stile vožnje, različne dnevne potrebe po uporabi avta, različne konfiguracije cest, ki jih uporabljamo ter verjetno živimo v krajih z različnimi temperaturami. Kako naj potem proizvajalci navedejo nek objektiven in pošten doseg? Ne morejo. Na koncu se izkaže, da je doseg v idealnih pogojih, ki ga sedaj navajajo, še najboljša možnost!

energetik ::

Imaš prav, ampak ni nujno da navajajo idealni doseg, važno je samo, da je pri vseh vozilih podan po istem standardu. Pa da to zraven napišejo z veliki črkami, da jih ne more noben iztožit.
Potem si bo pa vsak sam kriv, če ni sposoben doumet, da bo zaradi fizike pri gorsko-hitrostni preizkušnji skuril 50kWwh/100 namesto 15kWh/100.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

eventyrer ::

driver_x je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

Zato pa so sodisca, da sodijo kdaj je kaj slo cez meje in je zavajanje. Vse kar se tukaj nasteva so neki argumenti, katere se uposteva pri presoji.


Pri navajanju dosega je še en problem: če bi nam, ki sodelujemo v tej debati in zraven še našim ženam za eno leto razdelili identične električne avtomobile ter po enem letu preverili povprečni dejanski doseg, bi se vrednosti zelo razlikovale. Imamo različne stile vožnje, različne dnevne potrebe po uporabi avta, različne konfiguracije cest, ki jih uporabljamo ter verjetno živimo v krajih z različnimi temperaturami. Kako naj potem proizvajalci navedejo nek objektiven in pošten doseg? Ne morejo. Na koncu se izkaže, da je doseg v idealnih pogojih, ki ga sedaj navajajo, še najboljša možnost!


irelevantno. Proizvajalci obljubljano nek "doseg". Ta "doseg" bi moral biti enostavno dosegljiv za povprečnega kupca kateremu je ta avto namenjen
««
2 / 10
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 452 53 54 55 )

Oddelek: Na cesti
2712258918 (7283) hojnikb
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058131308 (91373) D3m

Zakaj vodikovi avtomobili in tovornjaki NISO prava stvar (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
17924722 (22759) bluefish
»

Tudi Volvo pripravlja električne tovornjake (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
16959527 (53853) Jackass

Več podobnih tem