» »

Avstrijec zmagal na sodišču proti VW prodajalcu: 'Obljubljali so doseg 230 km, v realnosti je pol manjši'

Avstrijec zmagal na sodišču proti VW prodajalcu: 'Obljubljali so doseg 230 km, v realnosti je pol manjši'

««
4 / 10
»»

Webmojster ::

Če si v teh časih, ko imaš morje informacij na internetu ne vzameš par ur časa preden kupiš 30K€+ vreden avto, da se pozanimaš o realnem dosegu, si pač bumbar.

feryz ::

Utk je izjavil:

Mater si neumen. Električni golf ima doseg od 80 do 300 km. Kater doseg je zdaj "pravi"? No povej, brihta.
A trgovec ne more tako povedati? Egolf ima doseg 80 - 230 km. Kupcu, ki ga zanima malo bolj, bo pa razložil za kaj gre.
Najbrž to moti sodišče in nič drugega. Da omenijo samo 230 km.

Kodrnusa ::

Še enkrat da ponovimo za polpismene tukaj. Ata Franc gre v avtohišo. Tam mu predlagajo egolfa z 250 km dosega. Ata Franc kupi avto in se z veseljem vozi okoli po svoji vasi. Ko gre hčerki na obisk v Lj pozimi, ata Franc ostane brez štroma na cesti. Ata Franc jezen zapelje avto v izložbo avtohiše, saj mu le ta govori da je tak domet normalen v takih pogojih.
Ata Franc ni znanstvenik, ne bere tehnoloških forumov in nima nobenega, ki bi mu svetoval.
A je vam sedaj jasno. Če piše da je poraba 6 litrov in je v realnosti 7 si nategnjen, vendar še zmeraj lahko narediš daljšo pot brez planiranja saj lahko polniš vsakih 50 km na tankšteli... pri eavtu je doseg 250km, pozimi pa 100km. Razlika velika
Lažejo pa tako ali tako vsi

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kodrnusa ()

Invictus ::

Webmojster je izjavil:

Če si v teh časih, ko imaš morje informacij na internetu ne vzameš par ur časa preden kupiš 30K€+ vreden avto, da se pozanimaš o realnem dosegu, si pač bumbar.

Seveda je tovarniška dokumentacija o testiranju na voljo ?!?!?!

A zdaj bom pa za en usran avto iskal in bral 1 mesec dokumentacijo. Kot da nimam pametnejšega dela...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

darkolord ::

Webmojster je izjavil:

Če si v teh časih, ko imaš morje informacij na internetu ne vzameš par ur časa preden kupiš 30K€+ vreden avto, da se pozanimaš o realnem dosegu, si pač bumbar.
Resno, kar na kupca boš preložil vso odgovornost?

Zagovarjaš prosto pot prodajalcem, da objavljajo poljubne specifikacije, ker je itak na kupcu, da se pozanima, če držijo?

energetik ::

Invictus je izjavil:

Webmojster je izjavil:

Če si v teh časih, ko imaš morje informacij na internetu ne vzameš par ur časa preden kupiš 30K€+ vreden avto, da se pozanimaš o realnem dosegu, si pač bumbar.

Seveda je tovarniška dokumentacija o testiranju na voljo ?!?!?!

A zdaj bom pa za en usran avto iskal in bral 1 mesec dokumentacijo. Kot da nimam pametnejšega dela...
Ne rabiš dokumentacije, samo klikneš na Spritmonitor, najdeš želeno vozilo in pogledaš kje se giblje poraba. Če te čudi, zakaj toliko razlike med min in max primerki, greš raziskovat naprej, sicer se zadovoljiš s povprečno porabo.
Za občutek, kako se bo vozil, ga pa najdeš na jutubu, imaš nešteto vse mogočih posnetkov, od obratov pri različnih hitrostih do pospeševanj, porabe itd.
vires in numeris

Invictus ::

Nočem raziskovat, hočem konkretne podatke od proizvjalca.

Tisti spritmonitor je še bolj zavajujoč od prodajalca, ker preden prideš do normalnih podatkov, moraš prelistati goro sparovčkov in drekačev po cestah...

Ko pogledaš profile vožnje, je to bolj v stilu crknjenega konja na begu.

Sicer pa meni poraba pri ICE ni važna, kupim kar hočem, in se vozim kakor želim, zgleda bo pa treba pri električnih prekleto paziti na to...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Utk ::

Kodrnusa je izjavil:

Še enkrat da ponovimo za polpismene tukaj. Ata Franc gre v avtohišo. Tam mu predlagajo egolfa z 250 km dosega. Ata Franc kupi avto in se z veseljem vozi okoli po svoji vasi. Ko gre hčerki na obisk v Lj pozimi, ata Franc ostane brez štroma na cesti. Ata Franc jezen zapelje avto v izložbo avtohiše, saj mu le ta govori da je tak domet normalen v takih pogojih.
Ata Franc ni znanstvenik, ne bere tehnoloških forumov in nima nobenega, ki bi mu svetoval.
A je vam sedaj jasno. Če piše da je poraba 6 litrov in je v realnosti 7 si nategnjen, vendar še zmeraj lahko narediš daljšo pot brez planiranja saj lahko polniš vsakih 50 km na tankšteli... pri eavtu je doseg 250km, pozimi pa 100km. Razlika velika
Lažejo pa tako ali tako vsi

Ti mater. Čudno, da si zna ta ata kupit salamo za sendvič. Da si ne kupi 1 dag, drugič pa 3 kile. Ja pismo, nekaj je pač treba znat v življenju, če hočeš normalno funkcionirat.

Nočem raziskovat, hočem konkretne podatke od proizvjalca.

Proizvajalec mora tebi misli brat kako pa kje se ti voziš, pa čeprav, če smo natančni, tega niti sam ne veš. Je pač treba probat. Zato so testne vožnje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Kodrnusa ::

Utk je izjavil:

Kodrnusa je izjavil:

Še enkrat da ponovimo za polpismene tukaj. Ata Franc gre v avtohišo. Tam mu predlagajo egolfa z 250 km dosega. Ata Franc kupi avto in se z veseljem vozi okoli po svoji vasi. Ko gre hčerki na obisk v Lj pozimi, ata Franc ostane brez štroma na cesti. Ata Franc jezen zapelje avto v izložbo avtohiše, saj mu le ta govori da je tak domet normalen v takih pogojih.
Ata Franc ni znanstvenik, ne bere tehnoloških forumov in nima nobenega, ki bi mu svetoval.
A je vam sedaj jasno. Če piše da je poraba 6 litrov in je v realnosti 7 si nategnjen, vendar še zmeraj lahko narediš daljšo pot brez planiranja saj lahko polniš vsakih 50 km na tankšteli... pri eavtu je doseg 250km, pozimi pa 100km. Razlika velika
Lažejo pa tako ali tako vsi

Ti mater. Čudno, da si zna ta ata kupit salamo za sendvič. Da si ne kupi 1 dag, drugič pa 3 kile. Ja pismo, nekaj je pač treba znat v življenju, če hočeš normalno funkcionirat.

Nočem raziskovat, hočem konkretne podatke od proizvjalca.

Proizvajalec mora tebi misli brat kako pa kje se ti voziš, pa čeprav, če smo natančni, tega niti sam ne veš. Je pač treba probat. Zato so testne vožnje.


Salamo kupuje že 50 let. EV je noviteta.

Mislim da se nihče ne vozi z ugasnjeno klimo/ogrevanjem/brez muzike. Prav tako mislim da nekdo ki kupi avto z pospeškom 3s do sto, ne vozi 110 km/h po avtocesti.
Se pa strinjam da je potrebna testna vožnja za EV. Najbrž takoj ugotoviš porabo, ki ni niti pol deklarirane in se obrneš...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kodrnusa ()

kixs ::

Prodajalec mora podati pravilne podatke. Zaradi specifike EV, bi morali dati malo vec podatkov. Tudi sam sem poleti skoraj sel v nakup EV. Po nekaj prebranih forumih sem videl kje so finte. Predvsem pozimi. Potem sem se odlocil, da bom se malo pocakal. Realnega dosega v vsakem primeru potrebujem minimalno 200km. Ceprav dnevno delam samo okoli 30km.

OK.d ::

Utk je izjavil:

Tebi pač ni dano razumet, da bencinar, ali pa dizel, tako in tako vrže stran cca 70 procentov energije že v dobrih razmerah. V slabih jo pa pač 75. Če voziš 100 ali 130, 4 litre itak vržeš stran, porabiš pa 1 liter ali pa 2 za premikanje, na koncu je to razlika 5 ali 6 litrov. Zato je razlika majhna. Električni avto ima pa prekleto dober izkoristek, in je razlika v porabi pri 100 ali 130 dejansko lahko velika. Ker je tudi razlika potrebne energija za premikanje velika. Isto je z gretjem. Gretje pri bencinarju je odpadek. Pri EV gre pa iz iste posode kot za premikanje.
Res ne vem kako je lahko to tako težko to za razumet.

Premog je pa pri električnih avtomobilih odpadek;)
LPOK.d

Avenger ::

Podatki o dosegu lahko popolnoma držijo, sploh ne dvomim. Le da so pogoji:
-eco način
-zunanja temperatura: 20°C
-samo en potnik v avtu (voznik), ki tehta 75kg
-popolnoma ravna cesta
-brezvetrje

Pri avtomobilih na notranje izgorevanje dodatni luksuzi in razne neprilike kot npr. blage vzpetine in rahel vetrc niso tako strahotno zahtevni, da bi zahtevali 8 litrov namesto deklarirane 4. Najmanjši številki porabe lahko mirno daš gor +50% in boš dobil realno mešano, s predvsem mestno vožnjo. 100% več bi bila pa krepka...

Električni avti kar kličejo po nekem standardiziranem testu, ki bi ga moral opravit vsak avto. Npr.:
-voznik in sopotnik, skupaj 150kg + 50kg tovora
-na testni progi mora biti skupaj 100m višinske razlike
-temperatura zunaj 0°C, temperatura kabine mora biti 21°C, alternativno: temperatura zunaj 30°C + sonce, temperatura notri mora bit pod 25°C

Res ni jaka fora, če ima avto doseg 200km, potem pa prižgeš klimo in narediš 50km in crkne. In potem te potrepljajo po rami in rečejo hja kaj si p amislu prjatučk, klima je požrešna!
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

gruntfürmich ::

energetik je izjavil:

Jaz si znam itak sam izračunat porabo mojega vozila v vseh voznih razmerah, glede na mere, maso in specifikacije motorja.

da si ne boš zaradi lastne neumnosti kaj naredil...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: energetik ()

tikitoki ::

pegasus je izjavil:

Fascinantno, a zdaj bodo pa sodišča morala kriti rit vsem strokovnjakom, ki so prešpricali fiziko v osnovni šoli?
Ustavite zemljo, rad bi izstopil.


jaz pa prosim za istop, ko bo dovoljeno namerno zavajanje potrosnikov brez moznosti posledic. Damn, sej res nismo dalec od tega.

Utk je izjavil:

To da imajo električni veliko manjši doseg v slabših razmerah ni slabost, ampak prednost. Samo navajeni smo na katastrofalno učinkovitost ICEjev, ki v slabih razmerah ne morejo bit veliko slabše učinkoviti, ker so že itak zanič tudi v dobrih.
Samo treba vedet kaj pomeni kakšen doseg po katerem standardu.


WTF? Mislim, da je pegasus tebe mislil. Napetost baterije je odvisna od temperature.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tikitoki ()

bbbbbb2015 ::

Avenger je izjavil:

Res ni jaka fora, če ima avto doseg 200km, potem pa prižgeš klimo in narediš 50km in crkne. In potem te potrepljajo po rami in rečejo hja kaj si p amislu prjatučk, klima je požrešna!


Zaenkat je tako, da ima ICE resda slabši izkoristek (cca do 33%) in da ima elektromotor oz. EC resda izjemen izkoristek (do 94% in se še izboljšuje), pa ostaja fundamentalno dejstvo, da mora EC - tak kot je - tovoriti vso energijo s sabo. In zaenkrat še niso iznašli super kapacitivnih baterij, kjer bi se kapaciteta baterij povečala za 50% ali celo 100%.

To je tudi razlog, da Nemci niso nikoli verjeli v električen avto - če se tega ne bi lotil Musk, bi še danes verjetno imeli par konceptnih avtov po sejmih. Zdaj jih je pa Musk prisilil, da se ukvarjajo tudi z elektriko.

Če se to akceptira, se dejansko EC in ICE ne bi smeli direktno primerjati. Za v službo do 50km na dan v eno smer EC sigurno da je primeren, za pot 1000km ali 1200km pa je sigurno zajebancije dosti in je neprimeren.

Se pa tudi strinjam, da bi VW lahko dal kaj več od sebe. Ker saj ni samo Tesla 3 avto, notri je Musk dal napredne SynRM motorje, pa dosti enih inovacij, kar Nemci (zaenkrat) ne dajo nič od sebe. Kaj pa narediti, da bo en zero emission avto šel 1200km, to pa ne vem. Japonci pravijo, da je vodik ali amonijak rešitev. Kalkulacije pa sicer kažejo, da bi bilo tako pripravljeno gorivo preprosto predrago.

Nemi razmišljajo o 'modrem'dizlu. Da bi oni sintetizirali dizel nazaj, da bi vlekli CO2 iz zraka. To so sicer že počeli v 2. sv. v. samo je bilo kolosalno drago.

kixs ::

Mercedes je pred kratkim najavil, da bodo njihovi EV uporabljali novo tehnologijo baterij (silicijeve anode) - vecja kapaciteta in nizja teza. Obljubljajo range 1000km. Realno verjetno 600-700km, kar je ze zelo v redu. Res pa avti ne bodo poceni...

Sicer pa pocakajmo kaj bo...

https://live.finance.si/8984945/Mercede...

energetik ::

bbbbbb2015 je izjavil:

Zaenkat je tako, da ima ICE resda slabši izkoristek (cca do 33%) in da ima elektromotor oz. EC resda izjemen izkoristek (do 94% in se še izboljšuje), pa ostaja fundamentalno dejstvo, da mora EC - tak kot je - tovoriti vso energijo s sabo. In zaenkrat še niso iznašli super kapacitivnih baterij, kjer bi se kapaciteta baterij povečala za 50% ali celo 100%.
? Tudi ICE vso energijo tovori s sabo. In četudi EV tovori baterije, sploh ni tako zelo težji od ICE, kvečemu nekih 200-300kg. Kar se takoj prinese nazaj že s sabo rekuperacijo energije.

Če se to akceptira, se dejansko EC in ICE ne bi smeli direktno primerjati. Za v službo do 50km na dan v eno smer EC sigurno da je primeren, za pot 1000km ali 1200km pa je sigurno zajebancije dosti in je neprimeren.
Zakaj pa ne bi smeli primerjati? Saj se ves čas primerjajo med sabo. 1000 ali 1200km v šusu je ekstrem, ki g aizvaja le mali % voznikov, ja za tiste ni toliko primeren. Za vse druge pa komot.

Se pa tudi strinjam, da bi VW lahko dal kaj več od sebe. Ker saj ni samo Tesla 3 avto, notri je Musk dal napredne SynRM motorje, pa dosti enih inovacij, kar Nemci (zaenkrat) ne dajo nič od sebe. Kaj pa narediti, da bo en zero emission avto šel 1200km, to pa ne vem. Japonci pravijo, da je vodik ali amonijak rešitev. Kalkulacije pa sicer kažejo, da bi bilo tako pripravljeno gorivo preprosto predrago.
Vodik niti pod razno ni "zero emission", dokler se ga ne dela iz jedrskih. Kako kaj narediti, dodati dovolj baterij v EV pa ga nafilat na jedrski štrom.
vires in numeris

Webmojster ::

Invictus je izjavil:

Webmojster je izjavil:

Če si v teh časih, ko imaš morje informacij na internetu ne vzameš par ur časa preden kupiš 30K€+ vreden avto, da se pozanimaš o realnem dosegu, si pač bumbar.

Seveda je tovarniška dokumentacija o testiranju na voljo ?!?!?!

A zdaj bom pa za en usran avto iskal in bral 1 mesec dokumentacijo. Kot da nimam pametnejšega dela...


Če imaš 2 sekundi časa, poguglaš "electric vehicle consumption in winter".

"So, most EV owners are exceeding the rated range of the vehicle in peak temperature conditions. As you turn up or down the temperature, however, the loss of range is apparent. At –15 C, EVs drop to 54 per cent of their rated range, meaning a car that rated for 402 km will only get on average 217 km,” said Argue."

darkolord je izjavil:

Webmojster je izjavil:

Če si v teh časih, ko imaš morje informacij na internetu ne vzameš par ur časa preden kupiš 30K€+ vreden avto, da se pozanimaš o realnem dosegu, si pač bumbar.
Resno, kar na kupca boš preložil vso odgovornost?

Zagovarjaš prosto pot prodajalcem, da objavljajo poljubne specifikacije, ker je itak na kupcu, da se pozanima, če držijo?


Če si pri 30K€+ vredni stvari, ki jo misliš uporabljati 10 let al več, ne vzameš vsaj teden dni časa, da jo podrobno naštudiraš, si si sam kriv, če te nategnejo.

Zgodovina sprememb…

bbbbbb2015 ::

energetik je izjavil:

bbbbbb2015 je izjavil:

Zaenkat je tako, da ima ICE resda slabši izkoristek (cca do 33%) in da ima elektromotor oz. EC resda izjemen izkoristek (do 94% in se še izboljšuje), pa ostaja fundamentalno dejstvo, da mora EC - tak kot je - tovoriti vso energijo s sabo. In zaenkrat še niso iznašli super kapacitivnih baterij, kjer bi se kapaciteta baterij povečala za 50% ali celo 100%.
? Tudi ICE vso energijo tovori s sabo. In četudi EV tovori baterije, sploh ni tako zelo težji od ICE, kvečemu nekih 200-300kg. Kar se takoj prinese nazaj že s sabo rekuperacijo energije.


Nisem hotel biti predolg v postu - samo če smo že pri tovorjenju energije s sabo... ICE jo tovori v obliki ogljikovodikov (diesla), ki je energetsko bolj gost, kot baterije. Ne da se mi iskati, za koliko. Za dosti. To kot prvo.

Kot drugo, ICE se refila v rezervoar, pri bateriji pa gre za reverzibilni kemični proces, ki se ga ne da narediti v pol minute, ampak v urah.

Rekuperacija energije nekaj prinese, sigurno. Sploh pri vožnji po mestu. Na dolge razdalje pa nimaš kaj rekuperirati. Sicer na nemškem Autobahnu imaš odseke s hribom navzdol, tam že mehki hibrid (BMW G31 (LCI)) lepo rekuperira energijo. Samo tega tudi ni za ne vem koliko.

Kodrnusa ::

energetik je izjavil:

bbbbbb2015 je izjavil:

Zaenkat je tako, da ima ICE resda slabši izkoristek (cca do 33%) in da ima elektromotor oz. EC resda izjemen izkoristek (do 94% in se še izboljšuje), pa ostaja fundamentalno dejstvo, da mora EC - tak kot je - tovoriti vso energijo s sabo. In zaenkrat še niso iznašli super kapacitivnih baterij, kjer bi se kapaciteta baterij povečala za 50% ali celo 100%.
? Tudi ICE vso energijo tovori s sabo. In četudi EV tovori baterije, sploh ni tako zelo težji od ICE, kvečemu nekih 200-300kg. Kar se takoj prinese nazaj že s sabo rekuperacijo energije.

Če se to akceptira, se dejansko EC in ICE ne bi smeli direktno primerjati. Za v službo do 50km na dan v eno smer EC sigurno da je primeren, za pot 1000km ali 1200km pa je sigurno zajebancije dosti in je neprimeren.
Zakaj pa ne bi smeli primerjati? Saj se ves čas primerjajo med sabo. 1000 ali 1200km v šusu je ekstrem, ki g aizvaja le mali % voznikov, ja za tiste ni toliko primeren. Za vse druge pa komot.

Se pa tudi strinjam, da bi VW lahko dal kaj več od sebe. Ker saj ni samo Tesla 3 avto, notri je Musk dal napredne SynRM motorje, pa dosti enih inovacij, kar Nemci (zaenkrat) ne dajo nič od sebe. Kaj pa narediti, da bo en zero emission avto šel 1200km, to pa ne vem. Japonci pravijo, da je vodik ali amonijak rešitev. Kalkulacije pa sicer kažejo, da bi bilo tako pripravljeno gorivo preprosto predrago.
Vodik niti pod razno ni "zero emission", dokler se ga ne dela iz jedrskih. Kako kaj narediti, dodati dovolj baterij v EV pa ga nafilat na jedrski štrom.


Ne moreš primerjat, ker doseg 1000 km je extrem za nekatere, pri elektricnem pa doseg 300km kar je tudi extrem v drugo smer! Da avto ne more naredit 600 km pac ni uporabno za nikogar.

Je ze zgoraj napisal nekdo da pozimi izgubi domet 54%.. to je extrem. Dokler ne bo EV ki naredi v najslabših razmerah vsaj 600 km je to neuporabno za 1. Avto.

energetik ::

Kodrnusa je izjavil:


Ne moreš primerjat, ker doseg 1000 km je extrem za nekatere, pri elektricnem pa doseg 300km kar je tudi extrem v drugo smer! Da avto ne more naredit 600 km pac ni uporabno za nikogar.

Je ze zgoraj napisal nekdo da pozimi izgubi domet 54%.. to je extrem. Dokler ne bo EV ki naredi v najslabših razmerah vsaj 600 km je to neuporabno za 1. Avto.
JA, samo zato ker ti praviš, da je realni 300km doseg neuporaben, je zdaj neuporaben kar za vse? Dejansko pa je uporaben za večino.

Da pozimi izgubi več kot 50% ranga, je pa tud ekstrem ja. Morda pri tistih, ki se grejejo na PTC in si avta ne predgrejejo še doma na omrežju.
vires in numeris

Mr.B ::

kixs je izjavil:

Mercedes je pred kratkim najavil, da bodo njihovi EV uporabljali novo tehnologijo baterij (silicijeve anode) - vecja kapaciteta in nizja teza. Obljubljajo range 1000km. Realno verjetno 600-700km, kar je ze zelo v redu. Res pa avti ne bodo poceni...

Sicer pa pocakajmo kaj bo...

https://live.finance.si/8984945/Mercede...

Problem je, no merđo bo le avto, srce oziroma lastnik tehnologije baterij je pa no iz azije.... Evropa je vec ali manj ze izgubila EV tekmo.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

a_borlak ::

Dnevno uporabljam EV, vsak dan z njim naredim okoli 80km im 800m višincev, pa imam poleti povprečno porabo pod 11kWh/100km, pozimi pa okoli 14. Avtocesta je jeba, tam, če vozim 130 sem hitro na okoli 20kWh/100km, pozimi raje okoli 22, 23. Skratka, številke, ki jih je dobil Avstrijec, so čisto ok, problem je, kaj mu je prodajalec rekel. In kaj je sodišče upoštevalo kot merodajne številke. Ja, WLTP je tudi tu nemerodajen, ker ga je praktično nemogoče doseči, so pa razlike tu pozimi/poleti/avtocesta konkretne. Zakaj? Zaradi izkoristka. Ko greš enkrat pogledat, kakšen je ekvivalent porabe bencinskega/dizelskega motorja, ti je vse jasno (trikratnik do petkratnik v povprečju). Ampak, da ne dolgovezim, kupec je imel prav, WLTP je neuporaben, počasi bodo morali kazati realne številke, poleti, pozimi, mesto, avtocesta, mešan cikel, ker le to ti pokaže kolikor toliko realno sliko. In še več takih tožb rabimo, da se proizvajalci zresnijo.

kixs ::

Mr.B je izjavil:

kixs je izjavil:

Mercedes je pred kratkim najavil, da bodo njihovi EV uporabljali novo tehnologijo baterij (silicijeve anode) - vecja kapaciteta in nizja teza. Obljubljajo range 1000km. Realno verjetno 600-700km, kar je ze zelo v redu. Res pa avti ne bodo poceni...

Sicer pa pocakajmo kaj bo...

https://live.finance.si/8984945/Mercede...

Problem je, no merđo bo le avto, srce oziroma lastnik tehnologije baterij je pa no iz azije.... Evropa je vec ali manj ze izgubila EV tekmo.


Tehnologijo so razvili na Norveskem. Kitajci pa stancajo.

deco16 ::

rejven ::

darkolord je izjavil:

Webmojster je izjavil:

Če si v teh časih, ko imaš morje informacij na internetu ne vzameš par ur časa preden kupiš 30K€+ vreden avto, da se pozanimaš o realnem dosegu, si pač bumbar.
Resno, kar na kupca boš preložil vso odgovornost?

Zagovarjaš prosto pot prodajalcem, da objavljajo poljubne specifikacije, ker je itak na kupcu, da se pozanima, če držijo?


Taki pol jokajo po forumih, ko so enkrat nategnjeni. Res si želimo družbe, ko boš za vsako najmanjšo stvar odgovarjal kot kupec. A če ti pršut prodajajo, da je zorjen 36 mescov v resnici je pa 6 je tud ok? Boš šel preverit?
Jaz ko sem kupil avto sploh nisem gledal porabe, ker motor ma (samo bencin sem hotel zarad narave dnevnih relacij), kolk ma konjev še zdej ne vem, važn mi je da se ok pelje, ma ok asistenčne sisteme.
Kar se pa tiče EV_jev, enostavno je tolk kompromisov in prilagajanj, da glava peče. Sem od prijatla za test dobil za 4 dni pred kratkim ID4 ( še prej pa Leaf), pa sem testiral. Domet je enostavno bogi, še kolesa dam gor (jih sploh lahko?), pa najboljš, da kabl za sabo vlečem. Pa, da slučajno, ko domov pridem ne kliče kdo, če ga lahko pridem iskat, itd. ker mu lohk samo rečem, sory bil na izletu in vozim EV.
To je primerjivo "popotovanju od Litije do Čateža"@ 21 stoletje.

D3m ::

kixs je izjavil:

Mr.B je izjavil:

kixs je izjavil:

Mercedes je pred kratkim najavil, da bodo njihovi EV uporabljali novo tehnologijo baterij (silicijeve anode) - vecja kapaciteta in nizja teza. Obljubljajo range 1000km. Realno verjetno 600-700km, kar je ze zelo v redu. Res pa avti ne bodo poceni...

Sicer pa pocakajmo kaj bo...

https://live.finance.si/8984945/Mercede...

Problem je, no merđo bo le avto, srce oziroma lastnik tehnologije baterij je pa no iz azije.... Evropa je vec ali manj ze izgubila EV tekmo.


Tehnologijo so razvili na Norveskem. Kitajci pa stancajo.


Rudnike si lastijo Kitajci.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Mato989 ::

energetik je izjavil:

Kodrnusa je izjavil:


Ne moreš primerjat, ker doseg 1000 km je extrem za nekatere, pri elektricnem pa doseg 300km kar je tudi extrem v drugo smer! Da avto ne more naredit 600 km pac ni uporabno za nikogar.

Je ze zgoraj napisal nekdo da pozimi izgubi domet 54%.. to je extrem. Dokler ne bo EV ki naredi v najslabših razmerah vsaj 600 km je to neuporabno za 1. Avto.
JA, samo zato ker ti praviš, da je realni 300km doseg neuporaben, je zdaj neuporaben kar za vse? Dejansko pa je uporaben za večino.

Da pozimi izgubi več kot 50% ranga, je pa tud ekstrem ja. Morda pri tistih, ki se grejejo na PTC in si avta ne predgrejejo še doma na omrežju.


Ampak vidiš, spet neko dodatno delo, zdaj bomo morali EVje PREDOGREVAT doma na omrežju pišeš, tega pri ICEjih ni... spet neka gnjavaža, da niti ne začnem o tem da moram vsak dan priklopit ko prideš domov na štrom da te kaj ne preseneti, kot da crap telefonske baterije niso dovolj tečne...


Jaz vam povem kdaj bodo EVji zanimivi, ko boš imel avto kot je Clio za ceno 13k ojrov, z baterijo ki bo imela doseg (REALEN!) 600km+ ko sem se vozil relacija MB-Ptuj sem tankal 2x na mesec (pa ni bil prazen tank ko sem šel) nardil sem pa 1000km na mesec...

To da bi pred blokom moral s tretjega štuka dol vlečt podaljšek vsak dan da lahko imam EVja je pač nesprejemljivo, tudi če bi imel hišo velja enako...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Ti se lahko tu zdaj repenčiš kolk češ, ampak čez 10 let boš pač kupil tisto kar bo na voljo za ceno kot je bojo zahtevali. In na voljo ne bo niti dizla niti bencinarja (brez večje baterije) niti "poceni" avta. V to smo lahko sigurni, vse drugo je pa še v zraku.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Ti se lahko tu zdaj repenčiš kolk češ, ampak čez 10 let boš pač kupil tisto kar bo na voljo za ceno kot je bojo zahtevali. In na voljo ne bo niti dizla niti bencinarja (brez večje baterije) niti "poceni" avta. V to smo lahko sigurni, vse drugo je pa še v zraku.



Kdo to pravi? Tudi zdaj nimam avta in pač ne bom kupil to kar bo na voljo...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Pithlit ::

Utk je izjavil:

Ti se lahko tu zdaj repenčiš kolk češ, ampak čez 10 let boš pač kupil tisto kar bo na voljo za ceno kot je bojo zahtevali. In na voljo ne bo niti dizla niti bencinarja (brez večje baterije) niti "poceni" avta. V to smo lahko sigurni, vse drugo je pa še v zraku.

V to še zdaleč nismo sigurni. Zakaj? Zato ker infrastruktura gladko počepne ko ob 7h zvečer vsi Slovenci priklopijo svoj emlinček. Pa to velja kr za vse države na tem svetu. Niti ena nima primerne infrastrukture da bi ta zalogaj sfolgala.

No, mogoče Francija... Ko bo dejansko postavila še tistih par novih nukleark. Pa zamenjala praktično vso kablovje in ostalo 'šaro'. Pa ko bodo hišne napeljave dejansko lahko zdržale hkrati priklopljen emlinček, pečico, bojler in pralni stroj (ja, marsikatera omarica bi se ob tem zjokala).

Se strinjam. Elektrika je way to go. Ampak ne z glavo skoz zid in dosegi pod 300km (Sori ampak tak doseg je že za everyday use smešen. 230km maksimalen doseg je pa brutalno neuporaben - sploh če govorimo o prvem in edin avtu pri bajti). Vse ostalo je pesek v oči.
Life is as complicated as we make it...

Utk ::

Mato989 je izjavil:


Kdo to pravi? Tudi zdaj nimam avta in pač ne bom kupil to kar bo na voljo...

Zakaj se pol sekiraš?

V to še zdaleč nismo sigurni. Zakaj? Zato ker infrastruktura gladko počepne ko ob 7h zvečer vsi Slovenci priklopijo svoj emlinček.

Slabo bereš. Napisal sem, da bo vsak avto imel vsaj malo večjo baterijo, tudi če bo zraven imel še bencinski ali dizel motor. In to avtomatsko pomeni, da bo avto relativno drag. Dražji kot danes. Dražji tudi kot navaden EV brez ICE motorja, kolk dražji pa odvisno od tega kako veliko baterijo boš hotel imet v EV. Imel boš plugina za 35 jurjev, podobnega električnega z majhno baterijo za 30 in podobnega električnega z večjo baterijo za 40. Če boš še zmeraj tako zelo prepričan, da rabiš doseg 1000 km, boš pač kupil tega plugina za 35 in se vozil preklemano drago, plus boš imel dražje servisiranje in manj prostora v njem. To bo izbira. Tolk je že jasno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Kodrnusa ::

Utk je izjavil:

Ti se lahko tu zdaj repenčiš kolk češ, ampak čez 10 let boš pač kupil tisto kar bo na voljo za ceno kot je bojo zahtevali. In na voljo ne bo niti dizla niti bencinarja (brez večje baterije) niti "poceni" avta. V to smo lahko sigurni, vse drugo je pa še v zraku.

Pravilno si napisal ja... Čez 10 let. Trenutno pa še daleč od uporabnega. Preberite izkušnje tukaj pa je vse jasno. Nobeden ni napisal da je top, ampak da je muka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kodrnusa ()

Mr.B ::

Kodrnusa je izjavil:

Utk je izjavil:

Ti se lahko tu zdaj repenčiš kolk češ, ampak čez 10 let boš pač kupil tisto kar bo na voljo za ceno kot je bojo zahtevali. In na voljo ne bo niti dizla niti bencinarja (brez večje baterije) niti "poceni" avta. V to smo lahko sigurni, vse drugo je pa še v zraku.

Pravilno si napisal ja... Čez 10 let. Trenutno pa še daleč od uporabnega. Preberite izkušnje tukaj pa je vse jasno. Nobeden ni napisal da je top, ampak da je muka.

O čem ti to ? To da ni javnerga prevoza, ker je Sramota za uporabnika brez Avta ? Tisti ki živi v mestu itak ne rabi avta z dosegom 600km. Toliko s tankom ne naredi verjetno v celem tednu. Za tzake je gora poceni Kitajskih avtov...
Tisti ki v mestu ne bodo mogli polnit, bo ponujen najemni model baterije, tako da bo avto bistveno cenejši, samo ko boš rabil pono baterijo se bo odpeljal "kot danes na Petrol", ker ti bodo zamnejali baterijo s polno...

Potem boš imel goro ti care sharing varinat. Samo da bo zadaj konkretno podjetje, verjeno celo proizvajalec taistih modelov avtov in z dosegom kot danes bencinarji ... že danes maš tesle z dosegom 600km. Samo je pač dražji avtzo kot za 10k€ clijo na bencin...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Utk ::

Kodrnusa je izjavil:

Utk je izjavil:

Ti se lahko tu zdaj repenčiš kolk češ, ampak čez 10 let boš pač kupil tisto kar bo na voljo za ceno kot je bojo zahtevali. In na voljo ne bo niti dizla niti bencinarja (brez večje baterije) niti "poceni" avta. V to smo lahko sigurni, vse drugo je pa še v zraku.

Pravilno si napisal ja... Čez 10 let. Trenutno pa še daleč od uporabnega. Preberite izkušnje tukaj pa je vse jasno. Nobeden ni napisal da je top, ampak da je muka.

Zakaj misliš, da bo to ali je zate nekaj uporabno ali ne nek faktor? Sigurno bo obstajal tudi zate čisto uporaben avto. Morda bo stal 2x tolk kot si ti pripravljen (danes) plačat, ampak obstajal bo. A kje piše, da imaš po ustavi pravico do (dovolj) poceni avta?

gruntfürmich ::

energetik je izjavil:

Kaj pa narediti, da bo en zero emission avto šel 1200km, to pa ne vem. Japonci pravijo, da je vodik ali amonijak rešitev. Kalkulacije pa sicer kažejo, da bi bilo tako pripravljeno gorivo preprosto predrago.


Vodik niti pod razno ni "zero emission", dokler se ga ne dela iz jedrskih. Kako kaj narediti, dodati dovolj baterij v EV pa ga nafilat na jedrski štrom.


bolj je mišljeno da bomo ogromne viške sončne in veterne energije shranjevali v obliko vodika. tako bi to postalo blizu zero emisiom; poleg tega da bi potrebovali še ogromno dodatnih panelov.

dizel iz plastike tudi ni slaba ideja (prostorsko in logistično veliko bolje kot vodik; slabše pa glede izkoristka), ker to je čisto izvedljiva sodobna tehnologija, vendar znova potrebuješ ogromno viškov elektrike da to vse predelaš.
dokler pa nimaš takih viškov zastonjske elektrike, pa je po mojem bolje kar plastiko kuriti v sežigalnicah direkt, in iz tega proizvajati elektriko. namesto da plastiko najprej pretvorimo v tekoče gorivo in jo kot tako skurimo v avtomobilskih motorjih.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

Kodrnusa ::

Ne zivijo vsi v mestu. Eni imamo družine in hodimo skoraj vsak vikend okoli. Ja ne recem, da 300 km je najbrz dost za vecino ampak to je se zmeraj kompromis. Mi gremo aprila na dunaj in sedaj kako si to predstavljas z 300 km dosega? Aja sej vem vozi 100 km/h pa izkljuci gretje, muziko.. Aja pa planiraj na kateri pumpi bos polnil. Poleti na morje v kamp. Kje bom polnil? A moram iskat kampe ki imajo polnilnice? Pozimi smucat v Dolomite.. naj išem hotele in vasice z polnilnicami? Kompromisi in komplikacije na vsakem koraku.. preden se vsedem v avto ga moram predgret.. say what? Se pravi se ena stvar, ki se ji moram posvecat... Tko kot je napisal se 10 let.
Za po mestu je pa elektrika top in upam da se se razširi.

Invictus ::

Splošno uporabne EV lahko pričakujemo približno takrat kot uporabne fuzijske elektrarne...

Problem je samo, ker so politiki zapopadli to EV sceno, ker jih dela zelene. To,. da letijo potem z privat letalom na sestanke, jih ne moti...

Če bi Evropa šla po korakih, najprej hibridi, bi bil prehod malo daljši in manj boleč...

Priključni hibrid, ki ima baterijo za 50km, pokrije marsikatero dnevno pot večini folka, za daljše razdalje je še vedno ICE. Ali pa visoko učinkovit generator v avtu, ki potem poganja elektro motor, z nekaj baterij za vožno po mestih.

Dobesedno bi lahko mesta namestila oddajnike, ki bi ti hibrida preklopil na elektro pogon na določeni lokaciji...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

ytodf ::

Ja, če si v mestu, najbrž ne potrebuješ svojega avta pogosto, morda sploh ne. Vse je stvar kalkulacije (logistične potrebe, nakup, vzdrževanja, prostora, zavarovanja, utesnjenost gneče), ugodja, deloma tudi zgodovine in kulture. Neke ideje o javnih prevozih (v Sloveniji) ali celo koles za vso družino, vključno z dojenčki, pa so iluzorne in se zelo verjetno ne bodo zgodile kmalu. Mestni avtobusi so načeloma nabiti v špic urah, primestni pa skorajda ne vozijo - in je to začaran krog. Ni pa za prenašati izkušenj iz enega velemesta v kakšno slovensko, kakorkoli se kdo razburja in privošči omejitve.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ytodf ()

Kodrnusa ::

Utk je izjavil:

Kodrnusa je izjavil:

Utk je izjavil:

Ti se lahko tu zdaj repenčiš kolk češ, ampak čez 10 let boš pač kupil tisto kar bo na voljo za ceno kot je bojo zahtevali. In na voljo ne bo niti dizla niti bencinarja (brez večje baterije) niti "poceni" avta. V to smo lahko sigurni, vse drugo je pa še v zraku.

Pravilno si napisal ja... Čez 10 let. Trenutno pa še daleč od uporabnega. Preberite izkušnje tukaj pa je vse jasno. Nobeden ni napisal da je top, ampak da je muka.

Zakaj misliš, da bo to ali je zate nekaj uporabno ali ne nek faktor? Sigurno bo obstajal tudi zate čisto uporaben avto. Morda bo stal 2x tolk kot si ti pripravljen (danes) plačat, ampak obstajal bo. A kje piše, da imaš po ustavi pravico do (dovolj) poceni avta?

Že spet pišeš o bo obstajal. Trenutno zame še ni avta zal. Ko bo imel doseg MINIMUM 1000 km, ga bom najbrz vzel. Cena ne bo problem. Sam smo se 10 let do tega dosega

Utk ::

Trenutno zame še ni avta zal. Ko bo imel doseg MINIMUM 1000 km, ga bom najbrz vzel.

Ne razumeš, da nobody gives a fuck kaj bi ti imel. Kupil boš nekaj od tistega kar bo na voljo.

Kodrnusa ::

Utk je izjavil:

Trenutno zame še ni avta zal. Ko bo imel doseg MINIMUM 1000 km, ga bom najbrz vzel.

Ne razumeš, da nobody gives a fuck kaj bi ti imel. Kupil boš nekaj od tistega kar bo na voljo.

Ti pa skrivaš jezo v sebi a?

Utk ::

Niti ne. Samo če mislite, da se bo nekdo sekiral, da bi vi imeli električni avto samo če naredi 1000 km in ga napolneš v treh minutah, no, ne bo. Tega ne bo. V to sem še kar prepričan. Niti nikjer ne piše, da dokler tega ni, da mora bit na voljo tudi klasičen bencinar ali dizel. Lahko ga komot enostavno ni. Ali pa stane 50 evrov na 100 km, z njim ne smeš v mesto itd, in je v bistvu še bolj neuporaben kot električni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

energetik ::

Invictus je izjavil:

Priključni hibrid, ki ima baterijo za 50km, pokrije marsikatero dnevno pot večini folka, za daljše razdalje je še vedno ICE. Ali pa visoko učinkovit generator v avtu, ki potem poganja elektro motor, z nekaj baterij za vožno po mestih.
Pa to si zdaj direktno opisal Toyotin HSD. Direktno za kupit, za ceno dizla. Ampak folk v SLO nekako ne kupuje, iz neznanih razlogov. Drugod po svetu pač ja.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

Utk ::

energetik je izjavil:

Invictus je izjavil:

Priključni hibrid, ki ima baterijo za 50km, pokrije marsikatero dnevno pot večini folka, za daljše razdalje je še vedno ICE. Ali pa visoko učinkovit generator v avtu, ki potem poganja elektro motor, z nekaj baterij za vožno po mestih.
Pa to si zdaj direktno opisal Toyotin HSD. Direktno za kupit, za ceno dizla. Ampak folk nekako ne kupuje, iz neznanih razlogov.

Seveda kupuje, toyota je lani postala 3. znamka v Evropi. To je bilo še 5 let nazaj science fiction. V svetu pa itak da ne govorimo.
Celo v Sloveniji je corolla bolj prodajana od megana, focusa, itd, vseh v razredu razen golfa in octavie.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mr.B ::

Kodrnusa je izjavil:

Ne zivijo vsi v mestu. Eni imamo družine in hodimo skoraj vsak vikend okoli. Ja ne recem, da 300 km je najbrz dost za vecino ampak to je se zmeraj kompromis. Mi gremo aprila na dunaj in sedaj kako si to predstavljas z 300 km dosega? Aja sej vem vozi 100 km/h pa izkljuci gretje, muziko.. Aja pa planiraj na kateri pumpi bos polnil. Poleti na morje v kamp. Kje bom polnil? A moram iskat kampe ki imajo polnilnice? Pozimi smucat v Dolomite.. naj išem hotele in vasice z polnilnicami? Kompromisi in komplikacije na vsakem koraku.. preden se vsedem v avto ga moram predgret.. say what? Se pravi se ena stvar, ki se ji moram posvecat... Tko kot je napisal se 10 let.
Za po mestu je pa elektrika top in upam da se se razširi.


Za domačo uporabo boš kupil avot z dosegom 100km, za tega boš plačal 10k€. Za izlete boš pač vzel ren ta car. 60€ na dan za doseg 600+km ni nekaj. 60€ pride danes najem BMW1 čez vikend v bratislavi... ne vem kaoliko je to v Sloveniji... Tako da ja, namesto nakupa 20k€ vrednega avta prišparaš 10k€... To je cca 6 mesecev najema, pa sem prperičan da boš izgubil na vrednosti avta in imel višje stroške z 20k€ vrednim avtom kot 10k€ vrednim avtom... Ja imaš pa nekaj prov, kaj si bodo pa sosedje mislili ko boš imel pred bajto parkirano 10k€ vreno kitajsko kripo.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

ginekk ::

Utk je izjavil:

Ti se lahko tu zdaj repenčiš kolk češ, ampak čez 10 let boš pač kupil tisto kar bo na voljo za ceno kot je bojo zahtevali. In na voljo ne bo niti dizla niti bencinarja (brez večje baterije) niti "poceni" avta. V to smo lahko sigurni, vse drugo je pa še v zraku.


No daj en reminder, pa da se vrnemo na temo čez 10 let.

Za "poceni" se še strinjam, ostalo pa niti ni nujno. Že zdaj zmanjkuje infrastrukture, kaj šele ko bi bil delež EV bistveno višji. Ne predstavljam si Franceta, ki bo šel v nedeljo zvečer iz izleta s froci, pa da čakajo uro na pumpi med kamioni. Valda na Vršiču ni bilo placa za polnit, kajti še za parkirat ga ni. Ali pa zjutraj na poti v službo ugotovil da mu manjka štroma in ne more prit do službe.

IMHO edino boljše baterije lahko to razrešijo.

ytodf ::

Ja, hmm, izposoja avtov dolgoprogašev ne bo kar tako enostavna v času dopustov, praznikov. Za vikend izlete še ne vem.

Rent-a-car firme bodo morale imeti ogromne flote, ki bodo v uporabi občasno.
Nek sistem bodo že ugotovili, ko bo situacija dovolj daleč.
Morda pa se bo ves model premikanja prilagodil.

Sosed (no, recimo) mu je ful rent biznis z avtodomi zacvetel v koroni, zdaj pa ima samo enega ali dva, saj ne vem.
Smiselno bi bilo, da si je nekje izposodil po eni ceni, posodil najemnikom pa po višji, vključujoč uptick.
Moram it enkrat na obisk in malo pošnjofati.

Živi bili in videli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ytodf ()

Mato989 ::

Kodrnusa je izjavil:

Ne zivijo vsi v mestu. Eni imamo družine in hodimo skoraj vsak vikend okoli. Ja ne recem, da 300 km je najbrz dost za vecino ampak to je se zmeraj kompromis. Mi gremo aprila na dunaj in sedaj kako si to predstavljas z 300 km dosega? Aja sej vem vozi 100 km/h pa izkljuci gretje, muziko.. Aja pa planiraj na kateri pumpi bos polnil. Poleti na morje v kamp. Kje bom polnil? A moram iskat kampe ki imajo polnilnice? Pozimi smucat v Dolomite.. naj išem hotele in vasice z polnilnicami? Kompromisi in komplikacije na vsakem koraku.. preden se vsedem v avto ga moram predgret.. say what? Se pravi se ena stvar, ki se ji moram posvecat... Tko kot je napisal se 10 let.
Za po mestu je pa elektrika top in upam da se se razširi.



Problem je da četudi je DOVOLJ 300km dosega (realnega= je to še zmeraj večkrat filanje kot tankanje danes, torej je QUALITY OF LIFE SLABŠI! Pa še dražji avto je.

Rešitev eko fašistov je seveda podražitev bencina namesto pocenitev EV =) Kot zmeraj, nekaj bi naredili privlačno ne zato ker bi postalo boljše in ceneje ampak ker bi obdavčili drugo da bi bilo to bolje
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

deco16 ::

Ampak vidiš, spet neko dodatno delo, zdaj bomo morali EVje PREDOGREVAT doma na omrežju pišeš, tega pri ICEjih ni... spet neka gnjavaža, da niti ne začnem o tem da moram vsak dan priklopit ko prideš domov na štrom da te kaj ne preseneti, kot da crap telefonske baterije niso dovolj tečne...


Upam da maš garažiran avto, drugače te prav vidim zjutro drgnit slano iz avta, vidiš spet neko dodatno delo. Medtem ko si zobe umivam vžgem gretje oddaljeno in pridem v topel avto, lahk bi mel tudi urnik če bi dnevno hodil v službo.


Jst upam da še dolgo neboste šli na EV ker se ne splača in avto ne naredi 1000km z enim polnjenjem.
««
4 / 10
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 452 53 54 55 )

Oddelek: Na cesti
2708250792 (12435) DamijanD
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058128609 (88674) D3m

Zakaj vodikovi avtomobili in tovornjaki NISO prava stvar (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
17924393 (22430) bluefish
»

Tudi Volvo pripravlja električne tovornjake (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
16958804 (53130) Jackass

Več podobnih tem