Forum » Loža » OŠ Fizika naloga pospešek
OŠ Fizika naloga pospešek
leil ::
Osnovnošolcu bi rad pomagal, a sem iz forme.
Muči naju naloga:
Nogometaš brcne žogo, da odleti s hitrostjo 25m/s. Kolikšen je pospešek žoge med brco, če je bila žoga v stiku z nogo 8 tisočink sekunde?
Muči naju naloga:
Nogometaš brcne žogo, da odleti s hitrostjo 25m/s. Kolikšen je pospešek žoge med brco, če je bila žoga v stiku z nogo 8 tisočink sekunde?
FrRoSt ::
Kr neki!??
Poskusi takole: Vo (začetna hitrost) žoge je nič!? Vk (končna hitrost) žoge po 8 tisočinkah hitrosti je 25m/s!
Pospešek izračunaš po spremembi (hitrosti, časa)!?
a=sprV/t
Pospe%C5%A1ek @ Wikipedia
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
Unilseptij ::
Sicer nimam kaj dodati, lahko pa bi zadevo razložil brez zajebavanja, norčevanja in režanja... vprašanje je korektno in tak naj bo tudi odgovor, če pa želiš samo pokazati, kako si pameten, je morda bolje, da v takih temah ne sodeluješ. Imamo dovolj politike in drugih tem, kjer lahko vsak pametuje in se norčuje, kolikor želi.
FrRoSt ::
Unilseptij je izjavil:
Sicer nimam kaj dodati, lahko pa bi zadevo razložil brez zajebavanja, norčevanja in režanja... vprašanje je korektno in tak naj bo tudi odgovor, če pa želiš samo pokazati, kako si pameten, je morda bolje, da v takih temah ne sodeluješ. Imamo dovolj politike in drugih tem, kjer lahko vsak pametuje in se norčuje, kolikor želi.
Tele PRIPOMBE letijo na PEDAGOGE, ki si take naloge izmišljujejo in dajejo učencem!
8 tisočink sekunde je ...... 0,008s
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: FrRoSt ()
Zimonem ::
Unilseptij je izjavil:
Sicer nimam kaj dodati, lahko pa bi zadevo razložil brez zajebavanja, norčevanja in režanja... vprašanje je korektno in tak naj bo tudi odgovor, če pa želiš samo pokazati, kako si pameten, je morda bolje, da v takih temah ne sodeluješ. Imamo dovolj politike in drugih tem, kjer lahko vsak pametuje in se norčuje, kolikor želi.
Ne tam ti pametuješ. Zgolj ti. Podati enačbo ti je pod "častjo".
FrRoSt ::
Po formuli torej
a=spremembaV/t => a=(v2-v0)/t=(25m/s-0m/s)/0,008s=3125m/s2 (sekundonakvadrat)
a=spremembaV/t => a=(v2-v0)/t=(25m/s-0m/s)/0,008s=3125m/s2 (sekundonakvadrat)
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
FrRoSt ::
Saj pravim, da je kr neki!!
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
Unilseptij ::
Naloga je regularna... čas je verjetno vzet iz analize tukaj https://cpb-us-west-2-juc1ugur1qwqqqo4.... , slide 20.
Ne vem, kaj ni v redu... Koliko časa pa po vaše traja brc žoge?
Ne vem, kaj ni v redu... Koliko časa pa po vaše traja brc žoge?
6bt9hmDwY ::
Pospešek 3125m/s2 - huh?
To pomeni, da se hitrost spremeni za 3125m/s v sekundi?
Kakšen pa je pojemek potem
V eni sekundi pa bi še ostalo v obsegu nadzvočne hitrosti, ali ne?
Ne vem, če je to vse ok...
To pomeni, da se hitrost spremeni za 3125m/s v sekundi?
Kakšen pa je pojemek potem
V eni sekundi pa bi še ostalo v obsegu nadzvočne hitrosti, ali ne?
Ne vem, če je to vse ok...
6bt9hmDwY ::
Ja pa, če presežeš zvočno hitrost (ki znaša 340 m/s menda, če se prav spomnim), je to približno 10x več! Nobenega prebijanja zvočnega zidu ali kaj? Ne vem, po mojem je kak podatek netočen...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 6bt9hmDwY ()
blay44 ::
Jebemti doktorje in profesorje.
Osem milisekund je nastajala deformacija žoge.
Kdo vse ma danes visoko zveneče titule? Piflarski idioti.
Zimonem ::
Ja pa, če presežeš zvočno hitrost (ki znaša 340 m/s menda, če se prav spomnim), je to približno 10x več! Nobenega prebijanja zvočnega zidu ali kaj? Ne vem, po mojem je kak podatek netočen...
Ti gre za pospešek in gre za kvadratno sekundo če se še prov spomnim. Akoravno je podatek neumen. Hitrost žoge je pač 25m/s.
Pustimo kaka sila in gibalna količina sta jo zadela. Ameriška vojska plača najbrŽ soliden haamburger ako jim razodeneš. Proizvajalci žog pa ravno tako. Ampak vprašanje je preprosto ako ravno izven zemeljsko.
mirator ::
Naloga, ki jo lahko preprosto preverite pred televizorjem. Vzamite štoparico in izmerite čas, ko sproži nogometaš prosti strel proti golu. Imeli boste podatek o razdalji in času in iz tega izračunali hitrost.
Zimonem ::
FrRoSt ::
Pospešek naj bi (menda) trajal 8 tisočink sekunde! kar je 0,008s!?
Zdaj vas pa vprašam: Koliko časa (pospeševanja) bi rabili, da bi žoga prebila ZVOČNI zid!?
Zdaj vas pa vprašam: Koliko časa (pospeševanja) bi rabili, da bi žoga prebila ZVOČNI zid!?
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
6bt9hmDwY ::
Ko se preseže hitrost zvoka v isti časovni enoti (lahko je ura, sekunda, milisekunda, tisočinka)?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 6bt9hmDwY ()
mirator ::
Seveda je vprašanje pospešek. Kako pa bo žoga iz nič prišla na hitrost 25 m/s? Mogoče je 8 tisočink res kratek čas ampak tudi pri 8 stotinkah bo kar hud pospešek. Sicer pa gre za preprosto nalogo, ali je potemm rezultat realen ali ne je pa povsem drugo vprašanje. Saj niti ne veste, če bo potem v šoli sledilo vprašanje "Pa se vam to zdi možno?".
Zimonem ::
Seveda je vprašanje pospešek. Kako pa bo žoga iz nič prišla na hitrost 25 m/s? Mogoče je 8 tisočink res kratek čas ampak tudi pri 8 stotinkah bo kar hud pospešek. Sicer pa gre za preprosto nalogo, ali je potemm rezultat realen ali ne je pa povsem drugo vprašanje. Saj niti ne veste, če bo potem v šoli sledilo vprašanje "Pa se vam to zdi možno?".
Recimo da damo osnovnošolcem neke realne številke glede , vzvoda , pospeška in vseh ostalih količin. Ker nekoga kolikor toliko normalnega tako vprašanje zmede. Del fizike tudi izvira iz opazovanja. In če stvar striže z realnostjo je problem v pedagogih.
6bt9hmDwY ::
Meni so te številke HUDE, ne pravim, da ni prav izračunano.
Ampak nogometaš kickne žogo, da 0,008 sekunde s pospeškom 3125 m/s2...
Saj ne rečem, mogoče pa res, kaj pa vem.
Dajte nekoga iz FMF in DIF vprašat, če je to vsaj približno realno.
Ampak nogometaš kickne žogo, da 0,008 sekunde s pospeškom 3125 m/s2...
Saj ne rečem, mogoče pa res, kaj pa vem.
Dajte nekoga iz FMF in DIF vprašat, če je to vsaj približno realno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 6bt9hmDwY ()
redo ::
redo ::
Da traja trk okoli stotinko sekunde je all over internet.
http://www.mathematicshed.com/uploads/1...
http://www.mathematicshed.com/uploads/1...
Zimonem ::
Pa zakaj ker je podatek blesav na koncu judje brez nekih izkušenj ne vedo kaj je vzvod , hitrost etc... Osnovna predstava pri poučevanju fizike je da se stvari med računstvom in opazovanjem skladajo. Ni to kvantna fizika kjer moraš iti prek miselnih barier.
leil ::
@redo
Zanimivo branje. Težko si je vse to predstavljat, npr. silo žoge na nogo ob brci - 120 kg
Zanimivo branje. Težko si je vse to predstavljat, npr. silo žoge na nogo ob brci - 120 kg
redo ::
@Zimonem: 8ms, 25m/s zgleda kar dobra ocena, glede na meritve (slika 6).
@leil: Ampak ta sila deluje le stotinko sekunde. V zgornjem clanku so sicer izmerili se vecjo najvecjo silo (pac, v tistem poenostavljenem primeru izracunajo povprecno silo, ne najvecjo silo, na sliki 5 v zgornjem clanku so prikazane podrobnosti trka). Sicer sem uspel najti samo kaksne sile prenese clovesko telo koliko casa samo za celo telo (nisem se ravno trudil najti; tukaj, slika 2). Zgleda, da lahko celo telo za cas stotinke zdrzi red velikosti vecje sile, sama noga pa verjetno se kak red zraven.
@leil: Ampak ta sila deluje le stotinko sekunde. V zgornjem clanku so sicer izmerili se vecjo najvecjo silo (pac, v tistem poenostavljenem primeru izracunajo povprecno silo, ne najvecjo silo, na sliki 5 v zgornjem clanku so prikazane podrobnosti trka). Sicer sem uspel najti samo kaksne sile prenese clovesko telo koliko casa samo za celo telo (nisem se ravno trudil najti; tukaj, slika 2). Zgleda, da lahko celo telo za cas stotinke zdrzi red velikosti vecje sile, sama noga pa verjetno se kak red zraven.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: redo ()
solatko ::
Če je pospešek 0,8 sekunde, hitrost žoga doseže 25m/s in ne nadzvočne hitrosti. Fantje nazaj v OŠ. lahko pa si izračunate, v kolikšnem času pa bi žoga dosegla nadzvočno hitrost.
Delo krepa človeka
Raptor F16 ::
Osnovnošolcu bi rad pomagal, a sem iz forme.
Muči naju naloga:
Nogometaš brcne žogo, da odleti s hitrostjo 25m/s. Kolikšen je pospešek žoge med brco, če je bila žoga v stiku z nogo 8 tisočink sekunde?
t_stik = 0,008 s
v(t=0s) = 0 m/s
v(t=0,008s) = 25 m/s
delta v = v_k-v_0 = 25 m/s
delta t = 0,008 s
a = drugi odvod krajevnega vektorja torej prvi odvod vektorja hitrosti v odvisnosti od časa.
Ker predpostavimo da bo pospešek cel čas stika z žogo nespremenjen so višji odvodi gibalne enačbe (trzaji, jolti) nepomembni.
da(t)/dt = 0
a(t) = a = konstanten
Integriramo:
Integral a(t)= a po dt je enako
v(t)= a*t + C
Spomnimo se prehšnjih pogojev
v(0) = 0 m/s
v(0,008s) = 25 m/s
v(0) = a*0 + C = 0
Torej je konstanta C =0
Sledi, da velja:
v(0,008s) = a*0,008s + 0 = 25 m/s
Izpostavimo a
a = 25 [m/s] / 0,008 s
a = 3125 [ m/s^2 ]
In še malo za zabavo. Povprečna sila s katero bi morali delovati na žogo, ki tehta 410g, torej 0.41kg.
Na hitro:
F = m * a = 0.410 kg * 3125 m/s^2 =1.28 kN
Kar v grobem kratkoročno ustreza obremenitvi 130kg na nartu.
Komentar: zavedati se je potrebno, da je največja magnituda sile in s tem pospeška ki jo dosežemo ob impulzu (udarcu) mnogo večja kd povprečne.
Impulz udarca lahko modeliramo s polsinusnim valom sile na intervalu t-čas kontakta, če je le ta znan.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
hamez66 ::
solatko ::
hamez66 - Če ti kaj ni jasno, je pospešek omogočil žogi pridobeitev izračunane hitrosti, ki pa je kar daleć od hitrosti zvoka, lahko pa izračunaš, koliko časa bi moral delovati tak pospešek za preboj zvočnega zidu, če zanemariš vse drugo.
Delo krepa človeka
Raptor F16 ::
hamez66 - Če ti kaj ni jasno, je pospešek omogočil žogi pridobeitev izračunane hitrosti, ki pa je kar daleć od hitrosti zvoka, lahko pa izračunaš, koliko časa bi moral delovati tak pospešek za preboj zvočnega zidu, če zanemariš vse drugo.
Ne ! Žogi je spremembo hitrosti vzrokovala zunanja sila, ki je statičen sistem spravila v neravnovesje.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
hamez66 ::
Raptor F16 ::
Dodatno
Impulz sile:
I = F(t) integriran po dt v intervalu od (0-0,008s)
Ustreza spremembi gibalne količine
I = m (v2 - v1)
I = 0.41 kg * 25 m/s = 10,25 kg m /s
Če bi impulz udarca definirali s polsinusnim valom moramo nastaviti enakost:
F(t) = A*Sin( t*PI/ 0,008s)
m (v2-v1) = A*Sin(t*PI / 0,008s) Integriran po dt od (0-0,008s)
10,25 = 2*A/ (125*PI)
Torej rabimo samo še ugotoviti A-(amplitudo) da dobimo funkcijo pospeška in največjo magnitudo sile in posledično pospeška.
Torej
A = 10,25* 125 * PI * 1/2 = cca. 2011
Torej amplituda oz. Največja sila na nart znaša v grobem 2kN. Kar je približno tolk kot cca 205kg na nogi za neskončno majhen trenutek.
Največji pospešek pa kar 4 904 m/s^2
Znači funkcija sile po času je enaka:
F(t) = 2011 * Sin (t*PI/0,008)
In funkcija pospeška po času znaša
a(t) = F(t) * m = 0.41kg * 2011N * Sin (t*PI / 0,008)
Torej:
a(t) = 4 904 m/s^2 * Sin (t*PI/0,008)
S to funkcijo lahko na intervalu od 0-0,008 sekund ugotoviš kolikšen je bil pospešek žoge.
Impulz sile:
I = F(t) integriran po dt v intervalu od (0-0,008s)
Ustreza spremembi gibalne količine
I = m (v2 - v1)
I = 0.41 kg * 25 m/s = 10,25 kg m /s
Če bi impulz udarca definirali s polsinusnim valom moramo nastaviti enakost:
F(t) = A*Sin( t*PI/ 0,008s)
m (v2-v1) = A*Sin(t*PI / 0,008s) Integriran po dt od (0-0,008s)
10,25 = 2*A/ (125*PI)
Torej rabimo samo še ugotoviti A-(amplitudo) da dobimo funkcijo pospeška in največjo magnitudo sile in posledično pospeška.
Torej
A = 10,25* 125 * PI * 1/2 = cca. 2011
Torej amplituda oz. Največja sila na nart znaša v grobem 2kN. Kar je približno tolk kot cca 205kg na nogi za neskončno majhen trenutek.
Največji pospešek pa kar 4 904 m/s^2
Znači funkcija sile po času je enaka:
F(t) = 2011 * Sin (t*PI/0,008)
In funkcija pospeška po času znaša
a(t) = F(t) * m = 0.41kg * 2011N * Sin (t*PI / 0,008)
Torej:
a(t) = 4 904 m/s^2 * Sin (t*PI/0,008)
S to funkcijo lahko na intervalu od 0-0,008 sekund ugotoviš kolikšen je bil pospešek žoge.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
6bt9hmDwY ::
Samo na slabše gre, očitno. Potem pa že, kaj jaz morem. Vsa zadeva je še malo bolj ironična, še sreča, da se ne poznamo iz osnovne šole
Aston_11 ::
hamez66 - Če ti kaj ni jasno, je pospešek omogočil žogi pridobeitev izračunane hitrosti, ki pa je kar daleć od hitrosti zvoka, lahko pa izračunaš, koliko časa bi moral delovati tak pospešek za preboj zvočnega zidu, če zanemariš vse drugo.
Kot ponavadi nimaš pojma. Pospešek je posledica sile, ne pa vzrok.
Raptor F16 ::
Če je pospešek 0,8 sekunde, hitrost žoga doseže 25m/s in ne nadzvočne hitrosti. Fantje nazaj v OŠ. lahko pa si izračunate, v kolikšnem času pa bi žoga dosegla nadzvočno hitrost.
Glede na to da niti berljivega stavka ne znaš formulirati ne vem, če je ravno na mestu, da ti koga kam pošiljaš.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
FrRoSt ::
Okrog desetinko.
Tako!
Da bi žoga dosegla oz. prekoračila hitrost zvoka, bi moral "stik" ali čas pospeška znašati dobro desetinko sekunde!! ali t(zvočne hitrosti) = 0,11s (ali več)!
Zdaj si pa vi kar predstavljajte, zakaj je naloga tako "čudna"!??
Kdo ima sploh občutek za razliko med slabo stotinko in dobro desetinko sekunde!!??
Poleg tega je v nalogi pomešano vse v eno, kinematika, dinamika, newtnovi zakoni...
Te naloge temeljijo na PREDPOSTAVKAH, da gre za TOGA telesa, kar pomeni, da jih idealiziramo, toga pa pomeni, da pod vplivom sile ne spremenijo svoje oblike, se ne deformirajo, kar je za žogo v tisti stotinki sekunde zelo težko razumeri! Si predstavljate, da bi bila žoga kovinska!??
Vendar, to je (groba) poenostavitev zadeve! Seveda nas preseneti tudi izjemno visok rezultat! Prvo, kar smo navajeni in nam vcepijo v glavo, je pospešek zemeljskega privlaka g, ki znaša tam nekje 9,18m/s2!?
Potem pa dajo OŠ še to nalogo za domov, da naj se tudi starši ukvarjajo s temi številkami (pospeška)!?
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
Raptor F16 ::
Okrog desetinko.
Tako!
Da bi žoga dosegla oz. prekoračila hitrost zvoka, bi moral "stik" ali čas pospeška znašati dobro desetinko sekunde!! ali t(zvočne hitrosti) = 0,11s (ali več)!
Zdaj si pa vi kar predstavljajte, zakaj je naloga tako "čudna"!??
Kdo ima sploh občutek za razliko med slabo stotinko in dobro desetinko sekunde!!??
Poleg tega je v nalogi pomešano vse v eno, kinematika, dinamika, newtnovi zakoni...
Te naloge temeljijo na PREDPOSTAVKAH, da gre za TOGA telesa, kar pomeni, da jih idealiziramo, toga pa pomeni, da pod vplivom sile ne spremenijo svoje oblike, se ne deformirajo, kar je za žogo v tisti stotinki sekunde zelo težko razumeri! Si predstavljate, da bi bila žoga kovinska!??
Vendar, to je (groba) poenostavitev zadeve! Seveda nas preseneti tudi izjemno visok rezultat! Prvo, kar smo navajeni in nam vcepijo v glavo, je pospešek zemeljskega privlaka g, ki znaša tam nekje 9,18m/s2!?
Potem pa dajo OŠ še to nalogo za domov, da naj se tudi starši ukvarjajo s temi številkami (pospeška)!?
Dej ne kompliciraj.
Za osnovnošolski nivo je jasno da mora učenec samo razumet veličine v enačbi in slednjo znat obrnit naokoli, ravno toliko da zna izpostaviti člen. In skoraj vse bodo delali s povprečnimi vrednostmi.
Pospešek je enak spremembi hitrosti v časovnem intervalu. Čas pospeševanja je itak lahko največ tolikšen kolikor je čas delovanja sile v kontaktu med žogo in nogo.
a= delta v / delta t
Bolj predstavljivo:
a= (v2-v1) / (t2-t1) = (25 m/s - 0 m/s)/(0,008s-0s) = 25 [m/s] / 0,008 [s]
In prideš do povprečnega pospeška ki smo ga že 4x okol obrnili.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
mirator ::
Povsem preprosta naloga, pa se tukaj dela doktorat iz nje. Pač je iz danih podatkov treba izračunati pospešek in nič drugega in to v OŠ. Ali je sedaj rezultat verjeten ali ne sploh nima veze. Poleg tega pa ali kdo od vas sploh ima točen podatek, koliko čaa traja brca?
Raptor F16 ::
Povsem preprosta naloga, pa se tukaj dela doktorat iz nje. Pač je iz danih podatkov treba izračunati pospešek in nič drugega in to v OŠ. Ali je sedaj rezultat verjeten ali ne sploh nima veze. Poleg tega pa ali kdo od vas sploh ima točen podatek, koliko čaa traja brca?
Stotinka je kar realna.
S tem da 0,008 ~ 0,01
Pa upam da ni letelo name. Nalogo je Frost že rešil. Je bilo bolj za foro da tem polpismenim "doktorjem" pokažem kliko lahko iz podanih podatkov sploh ugotoviš.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
FrRoSt ::
Povsem preprosta naloga, pa se tukaj dela doktorat iz nje. Pač je iz danih podatkov treba izračunati pospešek in nič drugega in to v OŠ. Ali je sedaj rezultat verjeten ali ne sploh nima veze. Poleg tega pa ali kdo od vas sploh ima točen podatek, koliko čaa traja brca?
Seveda je pomembno, ali je rezultat verjeten!! Ker operiramo z nekimi REALNIMI vrednostmi, vsaj predstavljamo si tako!?? Ne gre za neke abstraktne zadeve in umetnost Drugo pa je, kako te številke sprejmemo, tudi intuitivno!
Samo izračuni in podatki kažejo in pravijo tako! Z poenostavitvami!
Če vzameš, da je čas trka, ali pa brca, 1 stotinko sekunde, se pravi 0,01s, to pomeni, da sta bila žoga in noga skupaj, v interakciji sile poti dolžine 25cm!
Če pa to hočeš razumeti še skozi optiko! Za 24 slikc na sekundo človekovo oko razpozna enakomerno neprekinjeno gibanje, to je npr. pri gledanju filma! Se pravi, na vsake 4 stotinke sekunde ti potrebuješ slikco!
Se pravi, dober nogometaš bi lahko vsaj dvakrat vmes brcnil žogo!??
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
mirator ::
Lej, ne vem no, vendar se mi zdi da res brez potrebe kompliciraš. V osnovni šoli se še ne učijo o deformacijah niti odvodih. Niti jim (osnovnošolcem) ni jasna interakcija. Za njih je važno, da iz danih podatkov znajo izračunati zahtevani rezultat. To pomeni, da morajo vedeti, da je pospešek enak razliki med začetno in končno hitrostjo deljeno z razliko začetnega in končenga časa. Torej pri tej nalogi je treba vedeti, da je začetna hitrost 0 v tenutku 0 in da je končna hitrost 25m/s v času 0,008s. Glede časa je pa tudi vseeno ali je 0,012s ali 0,0079s. Verjetno je udarec Ronalda iz prostega strela različen od časa nekega amaterskega igralca nogometa.
Sicer se pa strinjam, da je tudi v OŠ treba obdelovati srealne življenske probleme, ker samo na ta način bodo že v rosni mladosti učenci pridobili neko "avgenmaso" in bodo znali biti kritični do anomalij.
Sicer se pa strinjam, da je tudi v OŠ treba obdelovati srealne življenske probleme, ker samo na ta način bodo že v rosni mladosti učenci pridobili neko "avgenmaso" in bodo znali biti kritični do anomalij.
tomlin ::
Ko smo že pri matematično računskih ugankah. Še davni spominski utrinek na matematiko iz 1. gimnazije, sicer res da intenzivne, pri pokojnem prof. Vagaji. Kolikor vem sem edini "pogruntal" v čem je vic :).
Izvedi dokaz, da je 0,999999.............. = 1
Izvedi dokaz, da je 0,999999.............. = 1
tomlin ::
Kar se pa tiče prej omenjenega pospeška, bi se Sir Newton verjetno prijel za glavo. Naloga predpostavlja preveč poenostavitev. Predpostavljamo , da sunek noge povzroča ves čas isti pospešek, kar ni mogoče, ravno s podobnimi opazovanji in razmišljanji je veliki fizik odkril infinitezimalen račun.
Raptor F16 ::
Ko smo že pri matematično računskih ugankah. Še davni spominski utrinek na matematiko iz 1. gimnazije, sicer res da intenzivne, pri pokojnem prof. Vagaji. Kolikor vem sem edini "pogruntal" v čem je vic :).
Izvedi dokaz, da je 0,999999.............. = 1
Koren iz 0,999999999999999... = 1
Kar pa je možno samo pri številu 1 ali če koreniš v neskončnost.
Jebiga inženirji radi aproksimiramo.
Kar se pa tiče prej omenjenega pospeška, bi se Sir Newton verjetno prijel za glavo. Naloga predpostavlja preveč poenostavitev. Predpostavljamo , da sunek noge povzroča ves čas isti pospešek, kar ni mogoče, ravno s podobnimi opazovanji in razmišljanji je veliki fizik odkril infinitezimalen račun.
Beri dalje. Tudi to smo že obdelali.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nov najhitrejši superračunalnik trikrat hitrejši od predhodnika (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 17802 (14166) | pegasus |
» | Uporovna žicaOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 5709 (5117) | mirator |
» | Seminarska naloga-hitrost nogometne žogeOddelek: Šola | 1932 (1768) | alexa-lol |
» | Odzivni čas v nanosekundahOddelek: Omrežja in internet | 1416 (1142) | Spc |
» | naloga - vesoljska postaja in astronavtOddelek: Šola | 1605 (1381) | Zero0ne |