» »

Tesla vpoklicala pol milijona vozil

Tesla vpoklicala pol milijona vozil

The Verge - Tesla je objavila vpoklic približno pol milijona vozil, ki so jih prodali med letoma 2017 in 2020. Gre za vsa vozila Model 3 - po podatkih Tesle jih je 356.309 - in nekaj vozil Model S (119.109). Čeprav ocenjujejo, da je dejansko prizadetih 14 odstotkov modelov S in zgolj en odstotek modelov 3, je vpoklic širši. Težavi sta dve: kamera in pokrov motorja.

V modelu 3 je problematična kamera na zadku avtomobila. Sčasoma lahko zaradi odpiranja in zapiranja prtljažnika kamera preneha delovati, ker se lahko obrabi kabel, s katerim je povezana. Tesla bo zato v vseh vozilih zamenjala ta kabel in dodala zaščito, kdor pa je problem že imel in ga je zamenjal sam, mu bodo stroške povrnili.

Resnejša težava pa je v modelu S. Pri nekaterih vozilih se pokrov motorja oziroma sprednji prtljažnik, saj gre za električne avtomobile, ne zapre dobro. V skrajnem primeru bi se lahko zgodilo, da se med vožnjo odpre, kar bi lahko povzročilo prometno nesrečo, ker voznik izgubi pregled nad voziščem. Težavo bodo rešili s poravnavo zaskočnega sistema. Tudi tu bodo povrnili stroške tistim, ki so problem odpravili že sami.

Tesla pravi, da trenutno nimajo podatkov, da bi se zaradi omenjenih napak doslej že zgodila kakšna nezgoda, poškodba ali smrtna žrtev.

74 komentarjev

«
1
2

Evolve ::

ah kje musk je heroj.. to ni mogoče

MrStein ::

Na eni drugi znamki kamera na zadku avtomobila "nagaja" že pri novem vozilu, ne le po obrabi. Ampak ni Tesla, pa se o tem ne piše...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Uporabnik ::

Evolve je pa bolj mlad fant.

Torej če iz nule narediš avto in gre samo to narobe je tko like neverejetno. No vem, da je še polno enih začetniških napak, ampak vseeno, jaz pravim, da je kar neverjetno :)
If You Don\'t Stand for Something, You\'ll Fall for Anything

pegasus ::

Bo Warpy povedal iz prve roke, kako pri Tesli izgleda vpoklic ...

WizzardOfOZ ::

Verjetno tako kot pri drugih avtomobilih. Greš na servis in menjajo zanič del.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

pegasus ::

Da ... sam a je to že možno v Lj? Ali bo treba kam v .at? Mogoče se bodo pa iz .at kake terenske ekipe pripeljale in pošraufale vse tesle tu na licu mesta?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: pegasus ()

WizzardOfOZ ::

Sej je na leskoškovi servis:

Tesla Service Centers in Slovenia
Leskoškova cesta 11
1000 Ljubljana
Phone: +38 61 777 41 25
Tesla Support: +38 08 288 00 33
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Magic1 ::

Warpi je kar zmanjkal odkar je dobil trojko. Verjetno nima več razloga za promocijo, ker je delnice prodal za nakup. Pa verjetno ga še močno boli, ker bi verjetno lahko S kupil, če bi letos prodal pa še bi ostalo $$$:))
Magic

kow ::

Avtor bi pocasi lahko nehal s produciranjem bedastih novic. Spominjajo na novice 15 let nazaj, ko se je vecina zmrdovala nad Appleom oz. kultom uporabnikov. Click bait brez pametne vsebine. Teh recallov je koliko hoces pri vseh znamkah.

starfotr ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Sej je na leskoškovi servis:

Tesla Service Centers in Slovenia
Leskoškova cesta 11
1000 Ljubljana
Phone: +38 61 777 41 25
Tesla Support: +38 08 288 00 33


https://www.tesla.com/en_EU/findus/list...

O fak, kak neumen zapis telefonskih.

In za povrhu še napačen.

Phone: +386 1 777 41 25

A tole se kliče v Ukrajino?
Tesla Support: +380 8 288 00 33

Ali je prava številka morda:
+386 8 288 00 33

Alec999 ::

starfotr je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Sej je na leskoškovi servis:

Tesla Service Centers in Slovenia
Leskoškova cesta 11
1000 Ljubljana
Phone: +38 61 777 41 25
Tesla Support: +38 08 288 00 33


https://www.tesla.com/en_EU/findus/list...

O fak, kak neumen zapis telefonskih.

In za povrhu še napačen.

Phone: +386 1 777 41 25

A tole se kliče v Ukrajino?
Tesla Support: +380 8 288 00 33

Ali je prava številka morda:
+386 8 288 00 33


Tesla Support: +38 08 288 00 33

Ne to je +38 klic za Jugoslavijo, te veže direktno v Kragujevec./s

WhiteAngel ::

No ja, tole ni ravno vpoklic, da bi polnil naslovnice. Moja Elantra 2012 je imela npr. vpoklic po enem letu zaradi volanskega droga, ker naj bi v nekih promilih lahko zablokiral (!), pa ni noben panike zganjal in gre za čisto spodoben in renomiran Hyundai.

nirburu ::

Mene bolj zanima kako za lulek lahko ta firma še pluje po vodi.
Udarec za udarcem in še ni propadla...

Apple ::

Udarec za udarcem?
LP, Apple

WizzardOfOZ ::

Zame vpoklic ni slaba stvar. To samo pomeni, da bodo menjali del, ki bi se lahko pokvaril. Tudi moja znamka ima nekaj vpoklicev in greš pač del zamenjat. Saj je zastonj.

Pa upam, da bodo začeli vpoklice tudi na tehničnih pregledih upoštevat in da avtomobilov, ki niso menjali delov ob vpoklicu, ne bo možno več registrirat. To bi bilo najbolj pametno. Pač če se nisi odzval na vpoklic in nimaš vsega menjanega, ne moreš narediti tehničnega. Je že človeški faktor na cesti dovolj, ne rabimo da bi bil še mehanski zraven.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

dexterboy ::

Hype okoli Tesle je tako močan, da se je to poznalo na vrednosti delnic v pozitivnem smislu. Bolj v stilu; It's not a Bug, it's a Feature :)
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

WizzardOfOZ ::

Vemo, da je tesla 3 navaden klump, 2x predrag za to kar dobiš, pa ta polizdelek ljudje še kar kupujejo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

kow ::

dexterboy je izjavil:

Hype okoli Tesle je tako močan, da se je to poznalo na vrednosti delnic v pozitivnem smislu. Bolj v stilu; It's not a Bug, it's a Feature :)


Ne kvasi neumnosti. Vceraj so bili objavljeni rezultati o Q4 proizvodnji, ki so presegli vsa pricakovanja. Tesla je po prihodkih ze tako veliko podjetje kot Renault oz. ze vecje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

m0LN4r ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Verjetno tako kot pri drugih avtomobilih. Greš na servis in menjajo zanič del.

V Mursko Soboto al Brezice?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

dexterboy ::

kow je izjavil:

dexterboy je izjavil:

Hype okoli Tesle je tako močan, da se je to poznalo na vrednosti delnic v pozitivnem smislu. Bolj v stilu; It's not a Bug, it's a Feature :)
Ne kvasi neumnosti. Vceraj so bili objavljeni rezultati o Q4 proizvodnji, ki so presegli vsa pricakovanja. Tesla je po prihodkih ze tako veliko podjetje kot Renault oz. ze vecje.
Se bojim, da "verska pripadnost" dela svoje. Če ne vidiš drugih vozil na cesti, ampak je zate ena in edina Tesla, potem imamo tukaj problem, ker gledano tako gospodarsko kot ekonomsko ni nobene osnove, da je vrednost Tesle večja od kakšne Toyote ali pa MB. Že število izdelanih vozil bi moralo prižgati rdeče lučke v glavi, da tukaj nekaj ne špila, ampak owce... vidijo samo svojega gospodarja. Žalostno je naše stanje, ko so vse vrednote obrnjene na glavo...
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

nodrim ::

V čem pa je problem? Našli so težavo in jo zdaj ustrezno popravljajo brez doplačila. Se je kokr vem zgodilo že vsem proizvajalcem vozil. Ni zapisano nič o kakih mutnih poslih glede tega vsega.

Machete ::

Nič psoebnega. Mene za bavarca že tretjič žicajo za isti kos, naj pripeljem, da malo pogledajo.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Apple ::

Problem je v tem, da imamo povsod Apple haterje, Tesla haterje, linux haterje, TČ haterje, SE haterje, etc... večina jih pa sploh ni sprobala in potem so še sami haterji, ker je to cool :)
LP, Apple

bbbbbb2015 ::

Machete je izjavil:

Nič psoebnega. Mene za bavarca že tretjič žicajo za isti kos, naj pripeljem, da malo pogledajo.


No, daj zaupaj nam kaj te tretjič žicajo za isti kos. Za 3-ke in 5-tke imaš že lep čas over-the-air Opozorilo na dashboardu. Če imaš pravilno vpisan servis v nastavitvah, tudi oni dobijo obvestilo in si lahko termin rezerviraš s klicem, ki pa sicer ni zastonj (sam klic). Če daš izpisek ključa, ti točno napiše, če so bili kaki vpoklici in če je avto že bil popravljen.

Čim je popravljeno, nihče niti ne pisne več.

Nazadnje je bil vpoklic za B47 motorje za menjavo EGR ventila, pred par leti.

kow ::

dexterboy je izjavil:

kow je izjavil:

dexterboy je izjavil:

Hype okoli Tesle je tako močan, da se je to poznalo na vrednosti delnic v pozitivnem smislu. Bolj v stilu; It's not a Bug, it's a Feature :)
Ne kvasi neumnosti. Vceraj so bili objavljeni rezultati o Q4 proizvodnji, ki so presegli vsa pricakovanja. Tesla je po prihodkih ze tako veliko podjetje kot Renault oz. ze vecje.
Se bojim, da "verska pripadnost" dela svoje. Če ne vidiš drugih vozil na cesti, ampak je zate ena in edina Tesla, potem imamo tukaj problem, ker gledano tako gospodarsko kot ekonomsko ni nobene osnove, da je vrednost Tesle večja od kakšne Toyote ali pa MB. Že število izdelanih vozil bi moralo prižgati rdeče lučke v glavi, da tukaj nekaj ne špila, ampak owce... vidijo samo svojega gospodarja. Žalostno je naše stanje, ko so vse vrednote obrnjene na glavo...


Ravno obratno, gorecnez oz. vernik si ti. Jaz nisem govoril o vrednosti delnice, ne o Teslah ne cestah. Govoril sem o objektivnih dejstvih - Tesla je ze eden vecjih avtomobilskih proizvajalcev na svetu. In javnost tega se ni dojela.
Omenjas stevilo izdelanih avtomobilov. No, naj ti razlozim: v Q4 so izdelali 305k avtomobilov. Pa to niso avti za 20k.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

D3m ::

Apple je izjavil:

Problem je v tem, da imamo povsod Apple haterje, Tesla haterje, linux haterje, TČ haterje, SE haterje, etc... večina jih pa sploh ni sprobala in potem so še sami haterji, ker je to cool :)


Sestrična je šla iz hibrida nazaj na dizla.

Cena baterije in občasni problemi avta zaradi dotrajanosti so naredili svoje. :)

Ne vidim zakaj bi kdor koli bil hater, če se ve, da stvar ni to to.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Apple ::

Dnevno videvam šleperje s Teslami na najmanj treh tovornjakih na primorski AC, smer LJ. Kolega, ki dela na SŽ, pravi, da jih tudi oni transportirajo na veliko...

D3m je izjavil:

Apple je izjavil:

Problem je v tem, da imamo povsod Apple haterje, Tesla haterje, linux haterje, TČ haterje, SE haterje, etc... večina jih pa sploh ni sprobala in potem so še sami haterji, ker je to cool :)


Sestrična je šla iz hibrida nazaj na dizla.

Cena baterije in občasni problemi avta zaradi dotrajanosti so naredili svoje. :)

Ne vidim zakaj bi kdor koli bil hater, če se ve, da stvar ni to to.


Hibrid ni BEV :)

Jaz sem po treh letih BEVa opazil padec dosega za 1% - v mojem primeru je bilo to 2 km :)
LP, Apple

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Apple ()

kow ::

Tema je itak o vpoklicu. Hejterji pa komentirajo, kot da je Tesla nesposobna firma, ali pa do ravno propadla. Recimo nirburu se cudi, da firma se "pluje". V resnici ima rekordne profite.
Razlog je, da je Tesla magnet za klike, pa ima javnost mocno izkrivljeno podobo o firmi, ker je vecina novic ali glorifikacija Muska, ali pa pljuvajo firmo/Muska.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

MrStein ::

D3m je izjavil:


Sestrična je šla iz hibrida nazaj na dizla.

Kateri hibrid?

------------------


Sem ravno danes nekaj guglal o MIB3 (avto kompjuter od VW) in je smetja(hroščev) še pa još. Recimo, da slika vzvratne kamere zmrzne po prvi sekundi. Ali se ne pokaže sploh. Pri nekaj mesecev starem vozilu. Pa ni nobenega vpoklica, kaj šele novice na sloteku in drugih rumenih časopisih. ;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

D3m ::

Peugeot 508 SW

MrStein je izjavil:

D3m je izjavil:


Sestrična je šla iz hibrida nazaj na dizla.

Kateri hibrid?

------------------


Sem ravno danes nekaj guglal o MIB3 (avto kompjuter od VW) in je smetja(hroščev) še pa još. Recimo, da slika vzvratne kamere zmrzne po prvi sekundi. Ali se ne pokaže sploh. Pri nekaj mesecev starem vozilu. Pa ni nobenega vpoklica, kaj šele novice na sloteku in drugih rumenih časopisih. ;)


Zato, ker sproti posodobijo. Takoj, ko pripelješ v avtohišo.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

Mr.B ::

Ne se sekirat, öez 5 let bo v Evropi možno kupiti Teslo in Kitajske EV, ostalo bo exotika iz EU in Amerike, ki tako ali drugače cenovno nekonkurenčna.
Prav tako bo tako ali drugače postalaj najemniški model to kar je in, Slovenija, nima vizije im bo verjetno kakšno desetletje in še nekaj z balkanom bila smetišče za zastarele avtomobile na notranje izgorevanje...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Machete ::

bbbbbb2015 je izjavil:

Machete je izjavil:

Nič psoebnega. Mene za bavarca že tretjič žicajo za isti kos, naj pripeljem, da malo pogledajo.

No, daj zaupaj nam kaj te tretjič žicajo za isti kos. Za 3-ke in 5-tke imaš že lep čas over-the-air Opozorilo na dashboardu. Če imaš pravilno vpisan servis v nastavitvah, tudi oni dobijo obvestilo in si lahko termin rezerviraš s klicem, ki pa sicer ni zastonj (sam klic). Če daš izpisek ključa, ti točno napiše, če so bili kaki vpoklici in če je avto že bil popravljen.
Čim je popravljeno, nihče niti ne pisne več.
Nazadnje je bil vpoklic za B47 motorje za menjavo EGR ventila, pred par leti.


TA0011890500, sporočilo v avtu 2.9.2021
1. pregled + naročilo kosov
2. menjava
3. spet pregled istega kosa
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Unchancy ::

Mr.B je izjavil:

Ne se sekirat, öez 5 let bo v Evropi možno kupiti Teslo in Kitajske EV, ostalo bo exotika iz EU in Amerike, ki tako ali drugače cenovno nekonkurenčna.
Prav tako bo tako ali drugače postalaj najemniški model to kar je in, Slovenija, nima vizije im bo verjetno kakšno desetletje in še nekaj z balkanom bila smetišče za zastarele avtomobile na notranje izgorevanje...


Dajmo torej tale post shraniti in se ga spomniti če 5 let.
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.

Mr.B ::

Unchancy je izjavil:

Mr.B je izjavil:

Ne se sekirat, öez 5 let bo v Evropi možno kupiti Teslo in Kitajske EV, ostalo bo exotika iz EU in Amerike, ki tako ali drugače cenovno nekonkurenčna.
Prav tako bo tako ali drugače postalaj najemniški model to kar je in, Slovenija, nima vizije im bo verjetno kakšno desetletje in še nekaj z balkanom bila smetišče za zastarele avtomobile na notranje izgorevanje...


Dajmo torej tale post shraniti in se ga spomniti če 5 let.

Ne skrbi čez 2 leti bo že jasno.
Warren Buffet je leta 2008 kupil cca 230 miljonov $ delnic Kitajskega podjetaj BYD. Danes je ta njegova investicija vredna cca 8 miljad $. Warren Buffet že ve, zakaj se na kitajskem proda bistveno bistveno več vseh avtomobilov kot v Ameriki.

PS: da ne bo pomote, Ameriško podjetjie ki inopvira v baterijah je le Tesla. Poznaš kakšno evropsko podjetje ?
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

MrStein ::

D3m je izjavil:


MrStein je izjavil:


Sem ravno danes nekaj guglal o MIB3 (avto kompjuter od VW) in je smetja(hroščev) še pa još. Recimo, da slika vzvratne kamere zmrzne po prvi sekundi. Ali se ne pokaže sploh. Pri nekaj mesecev starem vozilu. Pa ni nobenega vpoklica, kaj šele novice na sloteku in drugih rumenih časopisih. ;)


Zato, ker sproti posodobijo. Takoj, ko pripelješ v avtohišo.

Japajade.

https://www.vwvortex.com/threads/2021-5...

Problem(i) vztrajajo po več mesecih.
Poznam tudi en primer iz prve roke. Včasih slike kamere sploh ni. Včasih celoten sistem (kamera in senzorji) niso na voljo. Pa je model več kot leto dni star (bil v trenutku nakupa), v uporabi pa že 2 leti. Pa so te težave še vedno.
Torej so imeli čas 2 leti (sploh če še štejemo razvoj, čas pred začetkom prodaje). Pa nič.

No, sva že malo off topic.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Valvoline ::

Cakamo na pravicno obdavcitev na prevozen km, cestna taksa na tezo itn, da vidimo potem kolk elektrikasev se bo prodalo. Do takrat lahko govorimo o EVjih le kot parazite na cestah.

Zgodovina sprememb…

Mr.B ::

Valvoline je izjavil:

Cakamo na pravicno obdavcitev na prevozen km, cestna taksa na tezo itn, da vidimo potem kolk elektrikasev se bo prodalo. Do takrat lahko govorimo o EVjih le kot parazite na cestah.

Pozabi. Jaz najemam avto, ker mi je na leto "kot strošek" cenejši. Da dokler sem bil v Sloveniji, to ni bilo možno.
Model lastništva Avta bo izumru nazadnje v državah z mentaliteto Balkana, pa pod to "mentaliteto" ne ciljam zgolj na Balkance.

Kitajci najemajo designerje iz Evrope. Z EV niso vezani na IPO vezan na motorje z notranjim izgorevanjem, od tu dalje je naslednji korak je..... Kdo izdeluje in inovira baterije ? Poznamo Teslo. V aziji je nekaj inovatorjev. V Evropi ? sem prepričan noben. Bistvo EV je baterija.
PS : da ne bo pomote, Obstaja najemniški model pri nakupu EV avtomobila, kjer najemaš baterijo, ker nimaš prostora in infrastrukture da bi polnil baterijo. Tako da se odpelješ do lokacije, kjer si zamenjaš prazno baterijo s polno in se pelješ dalje.


Deliveries of electric vehicles more than doubled by 141% in October to 320,000 units, state-run China Daily said Saturday, citing China Passenger Car Association figures. Nearly 19 of every 100 passenger cars sold in the country last month were EVs, including plug-in hybrids. The EV share in October compares with only 5.8% in 2020, according to the newspaper. For the first 10 months of the year, new energy vehicle deliveries gained 191.9% year-on-year to 2.14 million units, with a 13% share of the market.


Še drugi iziv... Amerikancem se bo zgudilo to kar se jim je zgubilo z nastopom japoncev na Ameriški trg.
The Chinese industry has momentum. China will be making over 8 million electric cars a year by 2028, estimates LMC Automotive, a global data firm, compared with one million last year. Europe is on track to make 5.7 million fully electric cars by then.
North American automakers are on track to build only 1.4 million electric cars a year by 2028, according to LMC, compared with 410,000 last year.



Tako ne me napačno razumet, ampak ja Ameriški EV avtomopbili razen tesle bodo bolj ali manj eksotika.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

D3m ::

MrStein je izjavil:

D3m je izjavil:


MrStein je izjavil:


Sem ravno danes nekaj guglal o MIB3 (avto kompjuter od VW) in je smetja(hroščev) še pa još. Recimo, da slika vzvratne kamere zmrzne po prvi sekundi. Ali se ne pokaže sploh. Pri nekaj mesecev starem vozilu. Pa ni nobenega vpoklica, kaj šele novice na sloteku in drugih rumenih časopisih. ;)


Zato, ker sproti posodobijo. Takoj, ko pripelješ v avtohišo.

Japajade.

https://www.vwvortex.com/threads/2021-5...

Problem(i) vztrajajo po več mesecih.
Poznam tudi en primer iz prve roke. Včasih slike kamere sploh ni. Včasih celoten sistem (kamera in senzorji) niso na voljo. Pa je model več kot leto dni star (bil v trenutku nakupa), v uporabi pa že 2 leti. Pa so te težave še vedno.
Torej so imeli čas 2 leti (sploh če še štejemo razvoj, čas pred začetkom prodaje). Pa nič.

No, sva že malo off topic.


Vse buge na enkrat pa res ne morejo porihtati. :)
|HP EliteBook|R5 6650U|

DamijanD ::

Tudi Evropa vsaj malo miga:
https://www.teslarati.com/northvolt-fir...

49106 ::

Mr.B je izjavil:

Valvoline je izjavil:

Cakamo na pravicno obdavcitev na prevozen km, cestna taksa na tezo itn, da vidimo potem kolk elektrikasev se bo prodalo. Do takrat lahko govorimo o EVjih le kot parazite na cestah.

Pozabi. Jaz najemam avto, ker mi je na leto "kot strošek" cenejši. Da dokler sem bil v Sloveniji, to ni bilo možno.
Model lastništva Avta bo izumru nazadnje v državah z mentaliteto Balkana, pa pod to "mentaliteto" ne ciljam zgolj na Balkance.



Pa ne zato, ker si ti revež, ki si ne more privoščiti lastnega avtomobila. Bo treba precej več revežev (hint socializma), da pridemo do tega, o čemer pišeš ti.

bbbbbb2015 ::

Machete je izjavil:

bbbbbb2015 je izjavil:

Machete je izjavil:

Nič psoebnega. Mene za bavarca že tretjič žicajo za isti kos, naj pripeljem, da malo pogledajo.

No, daj zaupaj nam kaj te tretjič žicajo za isti kos. Za 3-ke in 5-tke imaš že lep čas over-the-air Opozorilo na dashboardu. Če imaš pravilno vpisan servis v nastavitvah, tudi oni dobijo obvestilo in si lahko termin rezerviraš s klicem, ki pa sicer ni zastonj (sam klic). Če daš izpisek ključa, ti točno napiše, če so bili kaki vpoklici in če je avto že bil popravljen.
Čim je popravljeno, nihče niti ne pisne več.
Nazadnje je bil vpoklic za B47 motorje za menjavo EGR ventila, pred par leti.


TA0011890500, sporočilo v avtu 2.9.2021
1. pregled + naročilo kosov
2. menjava
3. spet pregled istega kosa


Meni to zgleda, kot da niso pravilno vnesli v sistem, kakšen poseg je bil. Ta koda, ki si jo navedel, je preverba hladilnika EGR ventila. To so imeli stari N47 in B47 (brez TU1) motorji.
Kaj pa vem, meni to odlično dela. Greš na servis, pa ti potegnejo zgodovino avta in se točno vidi datum in koda posega.

deadbeef ::

Moj brat je imel Teslo S... z avtam so bili stalno problemi.. nakoncu jo je prodal.. nikoli več zdej ima Mercedes Benz-a neko S klaso nobenih problemov.

bbbbbb2015 ::

Mr.B je izjavil:

od tu dalje je naslednji korak je..... Kdo izdeluje in inovira baterije ? Poznamo Teslo. V aziji je nekaj inovatorjev. V Evropi ? sem prepričan noben. Bistvo EV je baterija.


Bistvo EV danes je učinkovit elektromotor. Zato ima Tesla še danes najmanjšo porabo, oz. velik doseg.

Poglej si to:


Tesla se je odločila, da bodo naredili synRM motor, ki ga je zelo težko narediti, ker moraš stalno vrteti elektromagnetno polje glede na trenutne potrebe. Edina (druga) firma, ki obvlada synRM mtorje je evropska: ABB

Tukaj imaš:
https://new.abb.com/motors-generators/i...

Na žalost pa ne obvladajo synRM s permanentnimi magneti, kot to zmore Tesla:
https://www.lesics.com/tesla-model-3's-...

Zato in predvsem zato ostali gledajo Teslo predvsem v hrbet. Kolikor sem bral, je nek Grk, postdoktorski diplomant ali nekaj takega naredil simulacijo silnic (ali preračun silnic) in so to transformirali v krmilni program, ki vrti polje, da ima motor velik navor in se greje minimalno., Ta motor je bil hud rizik v stilu make it-or-break it.

Jaz sem pričakoval, da bo en BMW ali VW naredil enako ali podobno, pa niso. Ali ne znajo ali si ne upajo ali pa ima Tesla patente.

Zgodovina sprememb…

Machete ::

bbbbbb2015 je izjavil:

Machete je izjavil:

bbbbbb2015 je izjavil:

Machete je izjavil:

Nič psoebnega. Mene za bavarca že tretjič žicajo za isti kos, naj pripeljem, da malo pogledajo.

No, daj zaupaj nam kaj te tretjič žicajo za isti kos. Za 3-ke in 5-tke imaš že lep čas over-the-air Opozorilo na dashboardu. Če imaš pravilno vpisan servis v nastavitvah, tudi oni dobijo obvestilo in si lahko termin rezerviraš s klicem, ki pa sicer ni zastonj (sam klic). Če daš izpisek ključa, ti točno napiše, če so bili kaki vpoklici in če je avto že bil popravljen.
Čim je popravljeno, nihče niti ne pisne več.
Nazadnje je bil vpoklic za B47 motorje za menjavo EGR ventila, pred par leti.


TA0011890500, sporočilo v avtu 2.9.2021
1. pregled + naročilo kosov
2. menjava
3. spet pregled istega kosa


Meni to zgleda, kot da niso pravilno vnesli v sistem, kakšen poseg je bil. Ta koda, ki si jo navedel, je preverba hladilnika EGR ventila. To so imeli stari N47 in B47 (brez TU1) motorji.
Kaj pa vem, meni to odlično dela. Greš na servis, pa ti potegnejo zgodovino avta in se točno vidi datum in koda posega.


Zgodovino avta imaš tudi doma in to ne samo servise. Komplet log telemetrov si lahko dol potegneš.
Ja gre za B47 motor, ampak point je bil pač da vpoklici niso redkost. Je pa možno, da je 3. termin odveč in, da nekaj niso vnesli, ker so mi tudi menjavo zavorne enkrat pozabili notri vpisat. Pooblaščenci pač..
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

bbbbbb2015 ::

Machete je izjavil:

Zgodovino avta imaš tudi doma in to ne samo servise. Komplet log telemetrov si lahko dol potegneš.
Ja gre za B47 motor, ampak point je bil pač da vpoklici niso redkost. Je pa možno, da je 3. termin odveč in, da nekaj niso vnesli, ker so mi tudi menjavo zavorne enkrat pozabili notri vpisat. Pooblaščenci pač..


Kolikor se jaz spoznam na to, ima BMW bazo, v katero lahko tisti z dostopom vpisujejo servise in posege. Posegi so tudi v bazi v avtu in obeh ključih. Lahko je je kdo ažuriral ključ (in avto, ko daš ključ v avto), ni pa ažuriral centralne baze. Enkrat sem gledal enega kekca, kako se je matral z mojim ključem, pa ni glih razumel koncepta, pa kolikor sem jaz razumel, je ves čas prebiral ključ, ne pa centralne baze. Na koncu je poseg 'vpisal' v centralno bazo, samo če bi ga na koncu vprašal, kaj točno je naredil, da je vpisal poseg, ne vem, če bi ustrelil kot iz topa.

Mah, kaj pa vem. To včasih srečaš neznalce, da te kap.

s1m0n ::

@bbbbbb2015, mislim da motorji s permanentnimi magneti niso prihodnost... Imajo konkretno slabost, da jih ni možno izklopiti. Bo verjetno kakšna mešanica s krtaćkami na koncu in.

TESKAn ::

bbbbbb2015 je izjavil:

Mr.B je izjavil:

od tu dalje je naslednji korak je..... Kdo izdeluje in inovira baterije ? Poznamo Teslo. V aziji je nekaj inovatorjev. V Evropi ? sem prepričan noben. Bistvo EV je baterija.


Bistvo EV danes je učinkovit elektromotor. Zato ima Tesla še danes najmanjšo porabo, oz. velik doseg.

Poglej si to:


Tesla se je odločila, da bodo naredili synRM motor, ki ga je zelo težko narediti, ker moraš stalno vrteti elektromagnetno polje glede na trenutne potrebe. Edina (druga) firma, ki obvlada synRM mtorje je evropska: ABB

Tukaj imaš:
https://new.abb.com/motors-generators/i...

Na žalost pa ne obvladajo synRM s permanentnimi magneti, kot to zmore Tesla:
https://www.lesics.com/tesla-model-3's-...

Zato in predvsem zato ostali gledajo Teslo predvsem v hrbet. Kolikor sem bral, je nek Grk, postdoktorski diplomant ali nekaj takega naredil simulacijo silnic (ali preračun silnic) in so to transformirali v krmilni program, ki vrti polje, da ima motor velik navor in se greje minimalno., Ta motor je bil hud rizik v stilu make it-or-break it.

Jaz sem pričakoval, da bo en BMW ali VW naredil enako ali podobno, pa niso. Ali ne znajo ali si ne upajo ali pa ima Tesla patente.

Ah bejži bejži. Tesla ma enak 'model' motorja kot drugi, mogoče bolj optimizirano, zaradi količine lahko uporabijo boljše materiale, tle se pa konča. Tvoje pisanje je pa enako, kot bi danes BMW objavil zgodbo o čudežnem motorju, ki ga poganja exotermna reakcija, mediji bi se pa čudili iznajdbi ICEja...
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Valvoline ::

Ce se ne motim, trenutno najnaprednejsi elektricni motor imajo pri suzukiju. Ni se v serijskem stancanju, baje cakalna vrsta med proizvajalce vozil za tanov suzukijev motor je kar dolga. Razlike so vseeno minimalne kak % gor dol, suzukijevi pa so 2-3x lazji na dano moc primerjano vsem ostalim. Nissan tudi nekaj prcka naskrivaj, e-axle koncept se ze testira.

Zgodovina sprememb…

s1m0n ::

A ni tudi BMW pri 5. generaciji motorjev le-te pomanjšal? Razvoj gre naprej... Ni samo Tesla, ki ga dela na tem področju. Bo vsaj večja izbira pa tudi večji zagon za tekmovanje/razvoj.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

BMW M340d vs i4 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17224119 (22002) hojnikb
»

Tesla lani dobavila pol milijona električnih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Rezultati
20835760 (30982) kow
»

Tesla lani z dvema milijardama minusa (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
14736722 (31432) nevone

Več podobnih tem