Forum » Problemi človeštva » Električni avtomobili
Električni avtomobili
energetik ::
Tako nekako. Zato je pri hibridih baterija izjemno trajna, saj jo večinoma uporabljajo nekje 40-75%, le izjemoma bolj v + ali -.
Sparkxl ::
Hitro polnjenje močno degradira baterijo. Pa naj bo to pri avtu ali pa pri telefonu. Tako, da tega se ne priporoča, če ni res nujno.
2021 smo, ne 1997
kow ::
dokler ni temparatura baterije previsoka, hitro polnjenje nič kaj pretirano ne degradira baterije. Problem je temparatura, ne tok polnjenja.
Ja, temperaturo zrihtati pa je cela umetnost, potrebujes:
- enostavno signalizirati napravi, da jo bos hitro polnil
- naprava mora biti sposobna baterije v kratkem casu ohladiti/segreti
- imeti elektroniko/programje, da preprecuje napacne rezime delovanja
Zaenkrat so edine take naprave dobri elektricni avtomobili. Moj prenosnik tega ne zna. Skiro enako. Telefon pa tudi ne.
hojnikb ::
Zaenkrat so edine take naprave dobri elektricni avtomobili. Moj prenosnik tega ne zna. Skiro enako. Telefon pa tudi ne.
Vse to je kot si ugotovil pri avtomobilih standard. Baterija je vodno hlajena, tako da se precej dobro ohranja optimalna temparatura (kot je mraz in ko jo polneš), signalizacija je pa tudi standardizirana v priklopu za polnjenje. Pri EVjih to ni problem.
Druge stvari pa ja, ampak tam imaš itk skos toplo. Pri laptopu zaradi gretja komponent, pri skiroju pa zato, ker so ponavadi te stvari precej stlacene in poddimenzionirane in se zato grejejo še tolk bolj. Ampak tam vsaj ni pretiran strošek menjat baterijo.
#brezpodpisa
veloD ::
Hitro polnjenje MG ZS EV baterije, do 80 % v le 40 minutah.Ajd, minus reklamno pretiravanje to pomeni, eno uro hitrega filanja za 200km dosega. Haha, what a joke.
Pa za to kdo res placa denar?
Vse si narobe povedal. Ja, MG5 ni Tesla, to vsak ve, vendar pretiravat pa ni treba. V 25 minutah imaš napolnjeno 140 km dosega v praksi. Do 80 % se res napolni v 40 minutah, testi s strani kupcev/uporabnikov so bili narejeni, lahko jih pogooglaš če ne verjameš. Sicer pa če se ti mudi se ti bolj splača dvakrat polniti po 40 %, kot pa enkrat po 80 %. Zakaj se boš vprašal? Zato ker je polnjenje najhitrejše na začetku ko je baterija bolj prazna. Bolj je baterija prazna, bolj hitro se polni. Tukaj imaš izmerjeno polnilno krivuljo za MG5. Za nepoznavalce razlaga: na Y osi je MOČ polnjenja (to si z analogijo lahko predstavljate kot kako hitro voda priteka v flašo), na X osi pa je procent napolnjenosti (kako polna je flaša).
Do 40 % napolnjenosti je povprečna hitrost polnjenja 83 kW, kar pomeni da se avto v 20 minutah nafila za 27,6 kWh, kar je glede na meritev porabe v praksi za okrog 165 realnega dosega. v 40 minutah napolni do 80 %, kar je za 270 km dosega.
Realni dosegi so takšni (odvisni so od tega ali gre za mestno vožnjo ali avtocesto, ter od letnega časa):
Vir: https://ev-database.org/car/1474/MG-MG5...
City - Mild Weather * 505 km
Highway - Mild Weather * 305 km
Combined - Mild Weather * 390 km
City - Cold Weather * 335 km
Highway - Cold Weather * 240 km
Combined - Cold Weather * 285 km
Hitro polnjenje MG ZS EV baterije, do 80 % v le 40 minutah.Ajd, minus reklamno pretiravanje to pomeni, eno uro hitrega filanja za 200km dosega. Haha, what a joke.
Pa za to kdo res placa denar?
V zimskih pogojih pa se po ac bo to kvecjemu realnih mizernih 100km ali manj.
Ni res, ne laži. V zimskih pogojih po avtocesti je dosega 240 km. V poletnih pogojih po avtocesti pa 305 km. Poleti po mestu pa več kot 500 km. Klik (in to NISO podatki proizvajalca, to je real range): https://ev-database.org/car/1474/MG-MG5...
veloD ::
klimo na 23C in gretje zadnje šipe pa bo samo še pol :D
Aha zdaj že kao samo 50 km, lažeš da se kar kadi. Skupaj z gretjem je pozimi 240 km po avtocesti za MG5. Je pa avtocesta pozimi največji porabnik, v vseh ostalih pogojih je več. Če rabiš več se pač ustaviš na hitri polnilnici (če teh 240 km v dnevu ne delaš pogosto), oziroma pač kupiš sebi primeren EV z večjim dosegom.
Hitro polnjenje močno degradira baterijo. Pa naj bo to pri avtu ali pa pri telefonu. Tako, da tega se ne priporoča, če ni res nujno.
Ne, je ne, če je baterija vodno hlajena (in pri vseh skoraj modernih električnih avtih je) je segreta točno na optimalno temperaturo, vpliv hitrega polnjenja pa je minimalen.
veloD ::
Degradacija glede na podatke znaša okrog 1 % na leto, kar pomeni 80 % kapacitete baterije po 20 letih uporabe:
https://www.thisismoney.co.uk/money/car...
https://electrek.co/2018/04/14/tesla-ba...
https://www.thisismoney.co.uk/money/car...
https://electrek.co/2018/04/14/tesla-ba...
m0LN4r ::
25 minutah imaš napolnjeno 140 km dosega v praksito v MGjevi PR praksi?
Sej ne, da je ta proizvajalec ze stokrat propadel in se znjim kitajci grejo pingpong ?
Karavan s smesnimi 100-200km dosega je skregano z logiko karavana.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
veloD ::
to v MGjevi PR praksi?
Ne. To je v realni praksi uporabnikov. V realni praksi uporabnikov je dosega 340 km, v MGjevi PR praksi pa je dosega 400 km po WLTP ciklu (kar je isti cikel ki ga uporabljajo prav vsi proizvajalci, tudi za bencinske in dizelske modele), zadeva je standardizirana. Nekateri uporabniki izmerili krivulje polnjenja (v tabelco zapisuješ moč polnjenja in trenutno napolnjenost vsako minuto recimo), tako da kako hitro se polni je znano in to sem ti tudi povedal.
Sej ne, da je ta proizvajalec ze stokrat propadel in se znjim kitajci grejo pingpong ?
Ni stokrat propadel. MG je Britanska znamka drugače. Tukaj imaš slovenski posnetek kjer je malo povedano o zgodovini MG znamke (angleško predvidevam da ne znaš), avto na posnetku seveda ni MG5 o katerem sva govorila prej, ampak je MG ZS EV (to omenjam samo zato da ne bi pomešal, ker dostikrat kaj pomešaš med sabo):
Karavan s smesnimi 100-200km dosega je skregano z logiko karavana.
Ravno to ti hočem že ves čas povedat da ni 100 do 200 km. DOsega je 400 km po WLTP ciklu (250 milj). Ampak to je WLTP testni cikel, realni mešani doseg je 340 km. Vir:
https://ev-database.org/car/1474/MG-MG5...
m0LN4r ::
Ne lazi, pa smo ze dovolj stari, da vemo da kitajci zelo dobro zavajajo, enako kot ti:
Tak da kot pravim, od tega WLTP odstej se 20% in upostevaj dejstvo, da ne bos vozil od 0-100% s tako jajcko.
Torej prosim, test karavana MG o katerem poteka pogovor, 3-4 osebe grejo na izlet s polnim prtljaznikom vsaj 500km. Poleti al pozimi, izberi sam, kateri test bos prilimal.
Propad in stečaj (1981-2005)
MG F (1995-2002)
MG ZT (2001-2005)
Od leta 1981 so bili MG le vrhunske različice modelov sestrskega podjetja Austin, kot npr B. Metro, Maestro in Montego. Ti trije modeli so znani tudi kot serija MG-M in so bili izdelani do leta 1990. Skupina Nuffield je sprva delovala kot British Motor Corporation (BMC), po prevzemu Leylanda pa kot British Leyland Motor Corporation (BLMC). Zadnji Morris je bil zgrajen leta 1984 in konglomerat BLMC, ki je vključeval skoraj vse britanske proizvajalce avtomobilov, je po več gospodarskih pretresih postal skupina Austin-Rover in nato skupina Rover Group.
Potem ko tri leta ni bilo vozila MG, je bil leta 1993 ponovno predstavljen MG RV8, vozilo, ki je tesno temeljilo na MGB, ki je izginil leta 1980. Roadster, ki so ga dve leti v domovini ponujali le v skupno 2000 izvodih, je imel 4,0-litrski motor V8 znamke Rover.
Leta 1994 je nemški proizvajalec avtomobilov BMW prevzel Rover Group in - spodbuden s prodajnim uspehom "testnega balona" MG RV8 - je leta 1995 z MG F predstavil neodvisen nov dizajn MG. F je bil prvi MG, ki je imel sredinski motor, štirivaljni motor s prostornino 1,8 litra, nameščen za sprednjimi sedeži.
Že leta 2000 je BMW prodal Rover Group (vključno z blagovno znamko MG, vendar brez znamk Mini in Land Rover) britanski Phoenix Venture Group, ki je zaradi trženjskih razlogov zdaj skupina MG Rover, zaradi trajnega šibkega dobička pri klicala je njena britanska podružnica.
Od sredine leta 2001 so bile športne različice MG ZR, ZS in ZT izdelane na dobro znan način modelov Rover 25, 45 in 75. Ti modeli so združeni tudi kot serija MG-Z. MG F je prejel prenovljeni model naslednika (vključno s klasičnim vzmetenjem namesto vzmetenja hydragas in šasijo, odpornim na torzijo) s tradicionalnim imenom MG TF svojega predhodnika iz petdesetih let prejšnjega stoletja. Leta 2001 je Lola izdelal celo dirkalnik za 24-urno dirko Le Mansa, MG-Lola EX257. Leta 2003 je skupina MG Rover kupila italijanskega proizvajalca majhnih serij Qvale Automotive Srl in nato izdelala 50 srednjemotornih športnih avtomobilov MG XPower SV.
Končno se skupina MG Rover Group ni mogla uveljaviti na mednarodnem avtomobilskem trgu, ker so bili tržni deleži in kapitalski viri prenizki. Aprila 2005 je morala zaprositi za stečaj.
Po letu 2005
-> Glavni članek: MG (kitajska znamka avtomobilov)
Po razpustitvi Roverja leta 2005 je kitajska Nanjing Automobile Group prevzela pravice blagovne znamke. To podjetje je leta 2007 prevzela Shanghai Automotive Industry Corporation (SAIC). MG Motor UK Limited s sedežem v Birminghamu obstaja od leta 2006 in že devet let prodaja končno sestavljene avtomobile [1], od leta 2021 pa štiri modele, proizvedene na Kitajskem pod blagovno znamko MG.
tl:dr
znamka, ki ze od 1981 znova in znova propada in menjava lastnike na kitajskem kot ping pong
Tak da kot pravim, od tega WLTP odstej se 20% in upostevaj dejstvo, da ne bos vozil od 0-100% s tako jajcko.
To je v realni praksi uporabnikov.
Torej prosim, test karavana MG o katerem poteka pogovor, 3-4 osebe grejo na izlet s polnim prtljaznikom vsaj 500km. Poleti al pozimi, izberi sam, kateri test bos prilimal.
Ni stokrat propadel. MG je Britanska znamka drugače. Tukaj imaš slovenski posnetek kjer je malo povedano o zgodovini MG znamke (angleško predvidevam da ne znaš), avto na posnetku seveda ni MG5 o katerem sva govorila prej, ampak je MG ZS EV (to omenjam samo zato da ne bi pomešal, ker dostikrat kaj pomešaš med sabo):
Propad in stečaj (1981-2005)
MG F (1995-2002)
MG ZT (2001-2005)
Od leta 1981 so bili MG le vrhunske različice modelov sestrskega podjetja Austin, kot npr B. Metro, Maestro in Montego. Ti trije modeli so znani tudi kot serija MG-M in so bili izdelani do leta 1990. Skupina Nuffield je sprva delovala kot British Motor Corporation (BMC), po prevzemu Leylanda pa kot British Leyland Motor Corporation (BLMC). Zadnji Morris je bil zgrajen leta 1984 in konglomerat BLMC, ki je vključeval skoraj vse britanske proizvajalce avtomobilov, je po več gospodarskih pretresih postal skupina Austin-Rover in nato skupina Rover Group.
Potem ko tri leta ni bilo vozila MG, je bil leta 1993 ponovno predstavljen MG RV8, vozilo, ki je tesno temeljilo na MGB, ki je izginil leta 1980. Roadster, ki so ga dve leti v domovini ponujali le v skupno 2000 izvodih, je imel 4,0-litrski motor V8 znamke Rover.
Leta 1994 je nemški proizvajalec avtomobilov BMW prevzel Rover Group in - spodbuden s prodajnim uspehom "testnega balona" MG RV8 - je leta 1995 z MG F predstavil neodvisen nov dizajn MG. F je bil prvi MG, ki je imel sredinski motor, štirivaljni motor s prostornino 1,8 litra, nameščen za sprednjimi sedeži.
Že leta 2000 je BMW prodal Rover Group (vključno z blagovno znamko MG, vendar brez znamk Mini in Land Rover) britanski Phoenix Venture Group, ki je zaradi trženjskih razlogov zdaj skupina MG Rover, zaradi trajnega šibkega dobička pri klicala je njena britanska podružnica.
Od sredine leta 2001 so bile športne različice MG ZR, ZS in ZT izdelane na dobro znan način modelov Rover 25, 45 in 75. Ti modeli so združeni tudi kot serija MG-Z. MG F je prejel prenovljeni model naslednika (vključno s klasičnim vzmetenjem namesto vzmetenja hydragas in šasijo, odpornim na torzijo) s tradicionalnim imenom MG TF svojega predhodnika iz petdesetih let prejšnjega stoletja. Leta 2001 je Lola izdelal celo dirkalnik za 24-urno dirko Le Mansa, MG-Lola EX257. Leta 2003 je skupina MG Rover kupila italijanskega proizvajalca majhnih serij Qvale Automotive Srl in nato izdelala 50 srednjemotornih športnih avtomobilov MG XPower SV.
Končno se skupina MG Rover Group ni mogla uveljaviti na mednarodnem avtomobilskem trgu, ker so bili tržni deleži in kapitalski viri prenizki. Aprila 2005 je morala zaprositi za stečaj.
Po letu 2005
-> Glavni članek: MG (kitajska znamka avtomobilov)
Po razpustitvi Roverja leta 2005 je kitajska Nanjing Automobile Group prevzela pravice blagovne znamke. To podjetje je leta 2007 prevzela Shanghai Automotive Industry Corporation (SAIC). MG Motor UK Limited s sedežem v Birminghamu obstaja od leta 2006 in že devet let prodaja končno sestavljene avtomobile [1], od leta 2021 pa štiri modele, proizvedene na Kitajskem pod blagovno znamko MG.
tl:dr
znamka, ki ze od 1981 znova in znova propada in menjava lastnike na kitajskem kot ping pong
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
Edini karavan zaenkrat v EV svetu je MG5, dobi se ga po subvenciji za malo manj kot 30k, kar je manj denarja kot daš za podobnega dizelskega Passata karavan. Torej stane manj že v štartu, poleg tega ima strošek "goriva" 7x manjši od dizla, pa še servisi so cenejši in manj pogosti. https://www.mg.co.uk/new-cars/mg5-evNope govoril si o MG5, ampak smo ze vajeni, da spreminjas tok govora sebi vprid.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
veloD ::
Ne lazi, pa smo ze dovolj stari, da vemo da kitajci zelo dobro zavajajo, enako kot ti:
Jaoo, a ti sploh veš kaj gledaš?! Zavajaš ti, ne jaz, sem vedel da boš vse pomešal! Pa prav specifično sem te opozoril da ne gre za isti model, ti pa si še vedno zajebal.. Ta tvoj printscreen je za MG ZS EV terenec, midva pa sva se pogovarjala o novem MG5 električnem karavanu . Avto je od iste firme, ampak gre za dva popolnoma različna modela! Nov model električnega terenca MG5 ima dosega 250 MILJ, kar je enako 400 km. Jasno je označeno da gre za "WLTP range", to je isti standard ki ga za navajanje porabe navajajo tudi vsi ostali proizvajalci (tudi za bencinske in dizelske modele). Realni doseg pa ni 400 km, ampak je 340 km, vir sem pa podal že prej.
m0LN4r ::
Yoyo, link do avto.net o katerem se pogovarjamo, citiram:
Edini karavan zaenkrat v EV svetu je MG5, dobi se ga po subvenciji za malo manj kot 30k, kar je manj denarja kot daš za podobnega dizelskega Passata karavan.S to razliko seveda, da MG5 ni Passat, ampak kvecjemu Dacia.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
veloD ::
Tak da kot pravim, od tega WLTP odstej se 20% in upostevaj dejstvo, da ne bos vozil od 0-100% s tako jajcko.
Tako je, WLTP za MG5 električnega karavana je 250 milj, kar je 400 km. Odšteješ 20 % in si na 320 km. Realni doseg je sicer 340 km. Vir:https://ev-database.org/car/1474/MG-MG5...
Propad in stečaj (1981-2005)
MG F (1995-2002)
MG ZT (2001-2005)
Od leta 1981 so bili MG le vrhunske različice modelov sestrskega podjetja Austin, kot npr B. Metro, Maestro in Montego. Ti trije modeli so znani tudi kot serija MG-M in so bili izdelani do leta 1990. Skupina Nuffield je sprva delovala kot British Motor Corporation (BMC), po prevzemu Leylanda pa kot British Leyland Motor Corporation (BLMC). Zadnji Morris je bil zgrajen leta 1984 in konglomerat BLMC, ki je vključeval skoraj vse britanske proizvajalce avtomobilov, je po več gospodarskih pretresih postal skupina Austin-Rover in nato skupina Rover Group.
Potem ko tri leta ni bilo vozila MG, je bil leta 1993 ponovno predstavljen MG RV8, vozilo, ki je tesno temeljilo na MGB, ki je izginil leta 1980. Roadster, ki so ga dve leti v domovini ponujali le v skupno 2000 izvodih, je imel 4,0-litrski motor V8 znamke Rover.
Leta 1994 je nemški proizvajalec avtomobilov BMW prevzel Rover Group in - spodbuden s prodajnim uspehom "testnega balona" MG RV8 - je leta 1995 z MG F predstavil neodvisen nov dizajn MG. F je bil prvi MG, ki je imel sredinski motor, štirivaljni motor s prostornino 1,8 litra, nameščen za sprednjimi sedeži.
Že leta 2000 je BMW prodal Rover Group (vključno z blagovno znamko MG, vendar brez znamk Mini in Land Rover) britanski Phoenix Venture Group, ki je zaradi trženjskih razlogov zdaj skupina MG Rover, zaradi trajnega šibkega dobička pri klicala je njena britanska podružnica.
Od sredine leta 2001 so bile športne različice MG ZR, ZS in ZT izdelane na dobro znan način modelov Rover 25, 45 in 75. Ti modeli so združeni tudi kot serija MG-Z. MG F je prejel prenovljeni model naslednika (vključno s klasičnim vzmetenjem namesto vzmetenja hydragas in šasijo, odpornim na torzijo) s tradicionalnim imenom MG TF svojega predhodnika iz petdesetih let prejšnjega stoletja. Leta 2001 je Lola izdelal celo dirkalnik za 24-urno dirko Le Mansa, MG-Lola EX257. Leta 2003 je skupina MG Rover kupila italijanskega proizvajalca majhnih serij Qvale Automotive Srl in nato izdelala 50 srednjemotornih športnih avtomobilov MG XPower SV.
Končno se skupina MG Rover Group ni mogla uveljaviti na mednarodnem avtomobilskem trgu, ker so bili tržni deleži in kapitalski viri prenizki. Aprila 2005 je morala zaprositi za stečaj.
Po letu 2005
-> Glavni članek: MG (kitajska znamka avtomobilov)
Po razpustitvi Roverja leta 2005 je kitajska Nanjing Automobile Group prevzela pravice blagovne znamke. To podjetje je leta 2007 prevzela Shanghai Automotive Industry Corporation (SAIC). MG Motor UK Limited s sedežem v Birminghamu obstaja od leta 2006 in že devet let prodaja končno sestavljene avtomobile [1], od leta 2021 pa štiri modele, proizvedene na Kitajskem pod blagovno znamko MG.
tl:dr
znamka, ki ze od 1981 znova in znova propada in menjava lastnike na kitajskem kot ping pong
Kot sem povedal ni bil stokrat v stečaju, ampak samo enkrat in še to takrat ko električnih vozil ni proizvajal, ampak je proizvajal bencinske in dizelske modele in isto velja za marsikaterega velikega avtomobilskega proizvajalca. V Ameriki sta Tesla in Ford EDINA avtomobilska proizvajalca ki nista bila nikoli v stečaju:
https://insideevs.com/news/493100/musk-...
m0LN4r ::
https://www.mgmotors.si/mg5
Kje imajo slovenski cenik? Tako resna kitajskobritanska firma, da niti na svoji spletni strani cen nimajo?
Kje imajo slovenski cenik? Tako resna kitajskobritanska firma, da niti na svoji spletni strani cen nimajo?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
veloD ::
Yoyo, link do avto.net o katerem se pogovarjamo, citiram:
Edini karavan zaenkrat v EV svetu je MG5, dobi se ga po subvenciji za malo manj kot 30k, kar je manj denarja kot daš za podobnega dizelskega Passata karavan.S to razliko seveda, da MG5 ni Passat, ampak kvecjemu Dacia.
Link sem ti dal (ni iz avto.net), cena je 27.495 funtov, kar je po subvenciji okrog 28 tisoč evrov, je enako velik kot Passat in tudi podobno kakovostno narejen:
https://www.mg.co.uk/new-cars/mg5-ev
https://www.mgmotors.si/mg5
Kje imajo slovenski cenik? Tako resna kitajskobritanska firma, da niti na svoji spletni strani cen nimajo?
Ne. V Sloveniji ga še ne prodajajo. Uvoziti ga boš moral iz Velike Britanije.
Edini karavan zaenkrat v EV svetu je MG5, dobi se ga po subvenciji za malo manj kot 30k, kar je manj denarja kot daš za podobnega dizelskega Passata karavan. Torej stane manj že v štartu, poleg tega ima strošek "goriva" 7x manjši od dizla, pa še servisi so cenejši in manj pogosti. https://www.mg.co.uk/new-cars/mg5-evNope govoril si o MG5, ampak smo ze vajeni, da spreminjas tok govora sebi vprid.
Seveda sem govoril o MG5 in to sem tudi jasno napisal! Pogovarjali smo se o električnem KARAVANU MG5, kar sem jasno napisal, ti si pa tisti ki zraven meša električnega terenca MG ZS EV o katerem sploh nisem govoril! Torej ti si bil tisti ki je poskušal zavajati in "spreminjati tok govora k sebi v prid", ne jaz.
m0LN4r ::
Tako je, WLTP za MG5 električnega karavana je 250 milj, kar je 400 km. Odšteješ 20 % in si na 320 km. Realni doseg je sicer 340 km.Saj vemo, po bregu navzdol z eno osebo xD Torej iz Maribora na Kanin smuscat z familijo z enim polnenjem ne prides. Grozno.
Ne. V Sloveniji ga še ne prodajajo. Uvoziti ga boš moral iz Velike Britanije.Zakaj pa to? A ni to neka uveljavljena znamka, ki jo brez problema in uvazanja kupis tudi prinas? Tako kot vse druge normalne znamke?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
veloD ::
@5:55
To ni isti model avta! MG ZS EV NI enako kot MG5? Kapiš? Video je pa od petrolheada, katerega youtube kanal se imenuje "Petrol Ped". Vse jasno. In adaptive cruise control lahko nastaviš na poljubno hitrost kot želiš, ne vem kaj se tukaj pritožuje.
m0LN4r ::
je enako velik kot Passat in tudi podobno kakovostno narejen:Drzi, ce gledas iz aviona. Obstajata dve opciji, ali se nikoli nisi imel novega passata, ali pa avta nasploh. V MGju primes sedeze in je pena notr tako poceni, da palec zarines pri novem vsaj 5cm globoko. Jaka kvaliteta.
Torej, ce ga v Sloveniji normalno ne mores kupiti, niti informacij nimas na .si domeni, zakaj bi se potem o tem britanskokitajskem polizdelku sploh pogovarjali, ce pa niti na Kanin ne prides znjim iz Maribora.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
veloD ::
Tako je, WLTP za MG5 električnega karavana je 250 milj, kar je 400 km. Odšteješ 20 % in si na 320 km. Realni doseg je sicer 340 km.Saj vemo, po bregu navzdol z eno osebo xD Torej iz Maribora na Kanin smuscat z familijo z enim polnenjem ne prides. Grozno.
Ne. V Sloveniji ga še ne prodajajo. Uvoziti ga boš moral iz Velike Britanije.Zakaj pa to? A ni to neka uveljavljena znamka, ki jo brez problema in uvazanja kupis tudi prinas? Tako kot vse druge normalne znamke?
Ne. To je realni doseg izmerjen v praksi, NE z strani proizvajalca. "NE" z strani proizvajalca (sem dvakrat napisal da ne boš spregledal besede "NE"). Število potnikov v EVju zelo malo vpliva na doseg (kakšnen procent morda), veliko bolj vpliva temperatura in ogrevanje kabine. Je resna znamka katere ima plan se razširiti tudi v Slovenijo v prihodnosti, žal pa Slovenci zaenkrat še nismo veliki kupci električnih avtomobilov tako kot so Britanci. V Veliki Britaniji je v letu 2020 bilo kar 15 % vseh novo prodanih vozil električnih, v Sloveniji zaenkrat samo 3 % (1634 je bilo v Sloveniji prodanih električnih avrtomobilov od 53.694 vseh avtomobilov). Še bolj je zadeva očitna če gledamo absolutne številke. V Veliki Britaniji so v letu 2020 prodali 108.000 električnih vozil, v Sloveniji pa komaj 1634 vozil. Če si MG izbori 20 % tržni delež kar je kar dober dosežek se ti res zdi da se jim trenutno splača vztopiti na Slovenski trg?
m0LN4r ::
Glej, ko bos nalozil posnetek novega MGja z 3-4 osebami in prtljago oz. 400kg dodatne teze in se odpeljal na 300km dolgo pot v hribe smucat, se lahko ponovno javis, do takrat pa s tem polizdelkom ne utrujaj.Tako je, WLTP za MG5 električnega karavana je 250 milj, kar je 400 km. Odšteješ 20 % in si na 320 km. Realni doseg je sicer 340 km.Saj vemo, po bregu navzdol z eno osebo xD Torej iz Maribora na Kanin smuscat z familijo z enim polnenjem ne prides. Grozno.
Ne. V Sloveniji ga še ne prodajajo. Uvoziti ga boš moral iz Velike Britanije.Zakaj pa to? A ni to neka uveljavljena znamka, ki jo brez problema in uvazanja kupis tudi prinas? Tako kot vse druge normalne znamke?
Ne. To je realni doseg izmerjen v praksi, NE z strani proizvajalca. "NE" z strani proizvajalca (sem dvakrat napisal da ne boš spregledal besede "NE"). Število potnikov v EVju zelo malo vpliva na doseg (kakšnen procent morda), veliko bolj vpliva temperatura in ogrevanje kabine. Je resna znamka katere ima plan se razširiti tudi v Slovenijo v prihodnosti, žal pa Slovenci zaenkrat še nismo veliki kupci električnih avtomobilov tako kot so Britanci.
EVji se v Sloveniji prodajajo brez tezav, ampak avti, ki jih lahko normalno kupis, ne pa uvozene MGje. Sej pa nismo v Yugoslaviji.
je enako velik kot Passat in tudi podobno kakovostno narejen:Resna znamka je tista, katera je ze razsirjena in ne propada konstantno od 1981. Ker vec kot ocitno imajo tezave s kakovostjo in se marsicem drugim.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
veloD ::
Še bolj je zadeva očitna če gledamo absolutne številke. V Veliki Britaniji so v letu 2020 prodali 108.000 električnih vozil, v Sloveniji pa komaj 1634 vozil. Če si MG izbori 20 % tržni delež kar je kar dober dosežek se ti res zdi da se jim trenutno splača vztopiti na Slovenski trg? Jasno je da ne.
m0LN4r ::
Če si MG izbori 20 % tržni delež kar je kar dober dosežek se ti res zdi da se jim trenutno splača vztopiti na Slovenski trg?Pravis, da je MG resna zmanka. Koliko je trenutni trzni delez te resne znamke ICE+EV modelov v Sloveniji?
Še bolj je zadeva očitna če gledamo absolutne številke. V Veliki Britaniji so v letu 2020 prodali 108.000 električnih vozil, v Sloveniji pa komaj 1634 vozil. Če si MG izbori 20 % tržni delež kar je kar dober dosežek se ti res zdi da se jim trenutno splača vztopiti na Slovenski trg? Jasno je da ne.Pravis, da so resna znamka, torej ne prodajajo samo EVjev. Resne znamke se v Sloveniji prodajajo uradno odkar Slovenija obstaja brez tezav. Resne znamke ne rabis uvazat, ampak jo kupis takoj, kot recimo novega TAIGOja.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
veloD ::
Drzi, ce gledas iz aviona. Obstajata dve opciji, ali se nikoli nisi imel novega passata, ali pa avta nasploh. V MGju primes sedeze in je pena notr tako poceni, da palec zarines pri novem vsaj 5cm globoko. Jaka kvaliteta.
Ni res, jasno je ti še nikoli nisi sedel v MGju. Sedeži so precej trdi in po zelo kakovostno narejeni.
Torej, ce ga v Sloveniji normalno ne mores kupiti, niti informacij nimas na .si domeni, zakaj bi se potem o tem britanskokitajskem polizdelku sploh pogovarjali, ce pa niti na Kanin ne prides znjim iz Maribora.
Kakovost je na ravni Volkswagen Passata, tisti ki so ga vozili ga zelo pohvalijo. Zakaj se pogovarjamo o njem? Zato ker je price/performance eden izmed najboljših dealov. Seveda prideš na Kanin iz Maribora.
Glej, ko bos nalozil posnetek novega MGja z 3-4 osebami in prtljago oz. 400kg dodatne teze in se odpeljal na 300km dolgo pot v hribe smucat, se lahko ponovno javis, do takrat pa s tem polizdelkom ne utrujaj.
Išči si sam posneteke na Youtubu. 400 kg dodatne teže poslabša doseg za nekaj procentov, se vidi da nimaš pojma. Če bi imel pojma bi napisal "300 km ko je zunaj -20°C", pri takih pogojih bo pa doseg res 200 km in boš moral vmes za 20 minut polniti.
EVji se v Sloveniji prodajajo brez tezav, ampak avti, ki jih lahko normalno kupis, ne pa uvozene MGje. Sej pa nismo v Yugoslaviji.
EVji se v Sloveniji zaenkrat še ne prodajajo tako zelo. Slovenija je par let za razvitim svetov, tako da boš moral počakat par let da boš tudi v Sloveniji videl take prodajne procente kot jih imamo razvite države. Kot pravim, električnih avtomobilov je bilo v Sloveniji prodanih samo malo na 1600, kar je samo 3 %. Določene države imajo procent električnih avtomobilov že na 90 %.
m0LN4r ::
tl:dr vrnimo se na vprasanje:
Pravis, da je MG resna zmanka. Koliko je trenutni trzni delez te resne znamke ICE+EV modelov v Sloveniji?
Pravis, da je MG resna zmanka. Koliko je trenutni trzni delez te resne znamke ICE+EV modelov v Sloveniji?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
veloD ::
Pravis, da je MG resna zmanka. Koliko je trenutni trzni delez te resne znamke ICE+EV modelov v Sloveniji?
V Evropi sploh ne prodajajo ICE modelov, ampak samo električne. Slovenija zaenkrat še ni trg kjer bi električni avtomobili prevladovali in kamor bi se jim splačalo vztopiti sedaj. Bo čez 5 do 10 let. Marsikatere evropska država pa je že na tej ravni in tam tudi prodajajo. Če ti misliš da se jim splača postaviti vse servise in prodajne salone v Sloveniji zato da bodo nato prodali 200 avtov se motiš. Slovenija je majhen trg že za ICE, za EV še toliko manj. Zaenkat. V prihodnosti bo pa drugače.
m0LN4r ::
Kakovost je na ravni Volkswagen Passata, tisti ki so ga vozili ga zelo pohvalijo. Zakaj se pogovarjamo o njem? Zato ker je price/performance eden izmed najboljših dealov. Seveda prideš na Kanin iz Maribora.Ne izmisljuj si nekaj, kar se nihce ni uspel dokazati.
Saj DACIO tudi hvalijo, tisti ki se niso sedeli v novem Passatu razen v avtosalonu. Celo pa jih hvalijo taksni fanboyi, kot si ti.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
veloD ::
Pravis, da so resna znamka, torej ne prodajajo samo EVjev.
Tega nisem rekel. Resnost znake se ne definira po tem ali prodajajo ICE-je ali ne. Tesla je resna znamka, pa še nikoli ni prodala nobenega dizelskega ali bencinskega avta.
m0LN4r ::
Pravis, da je MG resna zmanka. Koliko je trenutni trzni delez te resne znamke ICE+EV modelov v Sloveniji?
V Evropi sploh ne prodajajo ICE modelov, ampak samo električne. Slovenija zaenkrat še ni trg kjer bi električni avtomobili prevladovali in kamor bi se jim splačalo vztopiti sedaj. Bo čez 5 do 10 let. Marsikatere evropska država pa je že na tej ravni in tam tudi prodajajo. Če ti misliš da se jim splača postaviti vse servise in prodajne salone v Sloveniji zato da bodo nato prodali 200 avtov se motiš. Slovenija je majhen trg že za ICE, za EV še toliko manj. Zaenkat. V prihodnosti bo pa drugače.
Torej niso ne tic ne mis od znamke, kot pravis.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
veloD ::
Ne, tega ne pravim. Pravim da so ena izmed bolj prodajanih znamk tam kjer trenutno prodajajo. https://insideevs.com/news/447349/mg-sa...
m0LN4r ::
Torej niso resna znamka, niso tesla, pa niti tic ne mis niso. Kaj so potem? Cungalunga?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
Ne, tega ne pravim. Pravim da so ena izmed bolj prodajanih znamk tam kjer trenutno prodajajo.
Ja sej, tako kot BEKO pralni stroji. Poceni, opere, to je pa tudi vse. Vsake 3 leta gres po novega.
Pravis, da so resna znamka, torej ne prodajajo samo EVjev.
Tega nisem rekel. Resnost znake se ne definira po tem ali prodajajo ICE-je ali ne. Tesla je resna znamka, pa še nikoli ni prodala nobenega dizelskega ali bencinskega avta.
Po cem pa, da se dobro prodaja samo med fanboyi in da propadajo in so v stecaju ze 40 let in so pristali v rokah kitajcev ze n-tic?
Hehe.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
veloD ::
Resna znamka je tista, katera je ze razsirjena in ne propada konstantno od 1981. Ker vec kot ocitno imajo tezave s kakovostjo in se marsicem drugim.
Propadli so enkrat, isto velja tudi za skoraj vse avtomobilske proizvajalce. V Ameriki sta edina proizvajalca ki do sedaj še nista propadla Ford in Tesla, vsi ostali so vsaj enkrat že propadli.
Musk Says Tesla, Ford Are Only American Automakers Never To Go Bankrup
https://insideevs.com/news/493100/musk-...
Ja sej, tako kot BEKO pralni stroji. Poceni, opere, to je pa tudi vse. Vsake 3 leta gres po novega.
Niti podrazno. Kakovost je baje celo malo nad klasičnimi evropskimi znamkami v tem cenovnem razredu. Glej tukaj od 6:50 naprej.
m0LN4r ::
MG ponuja 8 let garancije
*razen, ce vmes dvakrat propademo ali gremo v stecaj, se obrnite na vasega uvoznika "inzenirja" veloD
*razen, ce vmes dvakrat propademo ali gremo v stecaj, se obrnite na vasega uvoznika "inzenirja" veloD
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
veloD ::
Po cem pa, da se dobro prodaja samo med fanboyi in da propadajo in so v stecaju ze 40 let in so pristali v rokah kitajcev ze n-tic?
Hehe.
Po cem pa, da se dobro prodaja samo med fanboyi in da propadajo in so v stecaju ze 40 let in so pristali v rokah kitajcev ze n-tic?
Hehe.
Jasno je da lažeš in trolaš. Ničesar ne prodajam in prav nič ne uvažam. Kot sem povedal je MG5 trenutno EDINI električni karavan. Poudarek na KARAVAN. S tabo debatirati je kot bi se pogovarjal z steno.
m0LN4r ::
Niti podrazno. Kakovost je baje celo malo nad klasičnimi evropskimi znamkami v tem cenovnem razredu. Glej tukaj od 6:50 naprej.Sem gledal ze lani, saj linkas eno in isto ze odkar si zacel uvazati ta pofl knam. Nikjer ne vidim kvalitete v posnetku. Ni vse kvaliteta kar se sveti, pa to bi lahko vedel, ce narocis kitajski usnjeni stol ali cevlje.
Jasno je da lažeš in trolaš.Resna znamka:
Propad in stečaj (1981-2005)
Od leta 1981 so bili MG le vrhunske različice modelov sestrskega podjetja Austin, kot npr B. Metro, Maestro in Montego. Ti trije modeli so znani tudi kot serija MG-M in so bili izdelani do leta 1990. Skupina Nuffield je sprva delovala kot British Motor Corporation (BMC), po prevzemu Leylanda pa kot British Leyland Motor Corporation (BLMC). Zadnji Morris je bil zgrajen leta 1984 in konglomerat BLMC, ki je vključeval skoraj vse britanske proizvajalce avtomobilov, je po več gospodarskih pretresih postal skupina Austin-Rover in nato skupina Rover Group.
Potem ko tri leta ni bilo vozila MG, je bil leta 1993 ponovno predstavljen MG RV8, vozilo, ki je tesno temeljilo na MGB, ki je izginil leta 1980. Roadster, ki so ga dve leti v domovini ponujali le v skupno 2000 izvodih, je imel 4,0-litrski motor V8 znamke Rover.
Leta 1994 je nemški proizvajalec avtomobilov BMW prevzel Rover Group in - spodbuden s prodajnim uspehom "testnega balona" MG RV8 - je leta 1995 z MG F predstavil neodvisen nov dizajn MG. F je bil prvi MG, ki je imel sredinski motor, štirivaljni motor s prostornino 1,8 litra, nameščen za sprednjimi sedeži.
Že leta 2000 je BMW prodal Rover Group (vključno z blagovno znamko MG, vendar brez znamk Mini in Land Rover) britanski Phoenix Venture Group, ki je zaradi trženjskih razlogov zdaj skupina MG Rover, zaradi trajnega šibkega dobička pri klicala je njena britanska podružnica.
Od sredine leta 2001 so bile športne različice MG ZR, ZS in ZT izdelane na dobro znan način modelov Rover 25, 45 in 75. Ti modeli so združeni tudi kot serija MG-Z. MG F je prejel prenovljeni model naslednika (vključno s klasičnim vzmetenjem namesto vzmetenja hydragas in šasijo, odpornim na torzijo) s tradicionalnim imenom MG TF svojega predhodnika iz petdesetih let prejšnjega stoletja. Leta 2001 je Lola izdelal celo dirkalnik za 24-urno dirko Le Mansa, MG-Lola EX257. Leta 2003 je skupina MG Rover kupila italijanskega proizvajalca majhnih serij Qvale Automotive Srl in nato izdelala 50 srednjemotornih športnih avtomobilov MG XPower SV.
Končno se skupina MG Rover Group ni mogla uveljaviti na mednarodnem avtomobilskem trgu, ker so bili tržni deleži in kapitalski viri prenizki. Aprila 2005 je morala zaprositi za stečaj.
Po letu 2005
Po razpustitvi Roverja leta 2005 je kitajska Nanjing Automobile Group prevzela pravice blagovne znamke. To podjetje je leta 2007 prevzela Shanghai Automotive Industry Corporation (SAIC). MG Motor UK Limited s sedežem v Birminghamu obstaja od leta 2006 in že devet let prodaja končno sestavljene avtomobile [1], od leta 2021 pa štiri modele, proizvedene na Kitajskem pod blagovno znamko MG.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
veloD ::
Ničesar ne uvažam, kot vem zaenkrat nihče ne uvaša MG5 k nam. Če ga hočeš imeti boš moral uvoziti iz Velike Britanije. Ti si pač klasični Petrolhead ki onanniraš na Volkswagna. Nič zato, vsakemu svoje.
m0LN4r ::
Ničesar ne uvažam, kot vem zaenkrat nihče ne uvaš(ž)a MG5 k nam.Amen. Lej zgoraj imas na kratko zgodovino, mal si preber.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
veloD ::
namka:
Propad in stečaj (1981-2005)
Od leta 1981 so bili MG le vrhunske različice modelov sestrskega podjetja Austin, kot npr B. Metro, Maestro in Montego. Ti trije modeli so znani tudi kot serija MG-M in so bili izdelani do leta 1990. Skupina Nuffield je sprva delovala kot British Motor Corporation (BMC), po prevzemu Leylanda pa kot British Leyland Motor Corporation (BLMC). Zadnji Morris je bil zgrajen leta 1984 in konglomerat BLMC, ki je vključeval skoraj vse britanske proizvajalce avtomobilov, je po več gospodarskih pretresih postal skupina Austin-Rover in nato skupina Rover Group.
Potem ko tri leta ni bilo vozila MG, je bil leta 1993 ponovno predstavljen MG RV8, vozilo, ki je tesno temeljilo na MGB, ki je izginil leta 1980. Roadster, ki so ga dve leti v domovini ponujali le v skupno 2000 izvodih, je imel 4,0-litrski motor V8 znamke Rover.
Leta 1994 je nemški proizvajalec avtomobilov BMW prevzel Rover Group in - spodbuden s prodajnim uspehom "testnega balona" MG RV8 - je leta 1995 z MG F predstavil neodvisen nov dizajn MG. F je bil prvi MG, ki je imel sredinski motor, štirivaljni motor s prostornino 1,8 litra, nameščen za sprednjimi sedeži.
Že leta 2000 je BMW prodal Rover Group (vključno z blagovno znamko MG, vendar brez znamk Mini in Land Rover) britanski Phoenix Venture Group, ki je zaradi trženjskih razlogov zdaj skupina MG Rover, zaradi trajnega šibkega dobička pri klicala je njena britanska podružnica.
Od sredine leta 2001 so bile športne različice MG ZR, ZS in ZT izdelane na dobro znan način modelov Rover 25, 45 in 75. Ti modeli so združeni tudi kot serija MG-Z. MG F je prejel prenovljeni model naslednika (vključno s klasičnim vzmetenjem namesto vzmetenja hydragas in šasijo, odpornim na torzijo) s tradicionalnim imenom MG TF svojega predhodnika iz petdesetih let prejšnjega stoletja. Leta 2001 je Lola izdelal celo dirkalnik za 24-urno dirko Le Mansa, MG-Lola EX257. Leta 2003 je skupina MG Rover kupila italijanskega proizvajalca majhnih serij Qvale Automotive Srl in nato izdelala 50 srednjemotornih športnih avtomobilov MG XPower SV.
Končno se skupina MG Rover Group ni mogla uveljaviti na mednarodnem avtomobilskem trgu, ker so bili tržni deleži in kapitalski viri prenizki. Aprila 2005 je morala zaprositi za stečaj.
Po letu 2005
Po razpustitvi Roverja leta 2005 je kitajska Nanjing Automobile Group prevzela pravice blagovne znamke. To podjetje je leta 2007 prevzela Shanghai Automotive Industry Corporation (SAIC). MG Motor UK Limited s sedežem v Birminghamu obstaja od leta 2006 in že devet let prodaja končno sestavljene avtomobile [1], od leta 2021 pa štiri modele, proizvedene na Kitajskem pod blagovno znamko MG.
Isto bi lahko napisal za skoraj vsakega avtomobilskega proizvajalca. MG je bankrotiral samo enkrat in še to takrat ko ŠE NISO izdelovali električnih vozil. Sedaj ko jih jim gre zelo dobro, prodajne številke to jasno kažejo. V Ameriki sta edina proizvajalca ki do sedaj še nista propadla Ford in Tesla, vsi ostali so vsaj enkrat že propadli.
Musk Says Tesla, Ford Are Only American Automakers Never To Go Bankrup
https://insideevs.com/news/493100/musk-...
m0LN4r ::
Isto bi lahko napisal za skoraj vsakega avtomobilskega proizvajalca.Niti priblizno.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
veloD ::
Ničesar ne uvažam, kot vem zaenkrat nihče ne uvaš(ž)a MG5 k nam.Amen. Lej zgoraj imas na kratko zgodovino, mal si preber.
Zakaj pol lažeš da jaz uvažam?
Isto bi lahko napisal za skoraj vsakega avtomobilskega proizvajalca.Niti priblizno.
Seveda ja: https://insideevs.com/news/493100/musk-...
"Chrysler - Bankrupt 2009, defaulting on $4 billion in debts. Bailout by US government of $12.5B through United States Treasury Department's Troubled Asset Relief Program (TARP). Acquired with backing from various organizations, notably Fiat, leading to the current Fiat-Chrysler Automobiles (FCA) as Fiat took over other ownership positions in 2014. Arguably Chrysler is no longer a US car company. Dodge, Jeep and Ram brands are under FCA. The HQs of the Italian company are in the Netherlands and London (financial), although the London office probably will be moving out due to Brexit.
Bailout cost US $1.3B.
General Motors (GM) - Bankrupt 2009. Bailout by US government of $68.2B through TARP between GM and GMAC (financing). Current brands under GM are Buick, Cadillac, Chevrolet, GMC, Holden (Australia), and Wuling (Chinese).
Bailout cost US $8.9B.
Ford - Almost bankrupt in 2009, but managed to avoid it. No bailout by US government, but did receive $5.9B from Advanced Technology Vehicles Manufacturing Loan Program (AVTM).
Loan expected to be repaid in 2022."
m0LN4r ::
Zdaj si pa se povlekel cezoceanske znamke iz hladne vojne v debato, grozn si.
Vazno je, da je MG med najslabse prodajanimi avtomobilskimi znamkami v Sloveniji. Se Dacij se vec proda, ker Dacia je napram MGju res kvalitetna in poceni.
Vazno je, da je MG med najslabse prodajanimi avtomobilskimi znamkami v Sloveniji. Se Dacij se vec proda, ker Dacia je napram MGju res kvalitetna in poceni.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
veloD ::
Zdaj si pa se povlekel cezoceanske znamke iz hladne vojne v debato, grozn si.
Ene večjih svetovnih znamk.
Vazno je, da je MG med najslabse prodajanimi avtomobilskimi znamkami v Sloveniji. Se Dacij se vec proda, ker Dacia je napram MGju res kvalitetna in poceni.
MG v Sloveniji sploh ne prodaja. Torej kako je lahko "najslabše prodajana znamka v Sloveniji" če pa sploh ne prodaja. Še sam ne veš kaj govoriš. No, ne da se mi več s tabo, zaradi mene kar še naprej narobe misli, saj si ti na slabšem.
m0LN4r ::
MG v Sloveniji sploh ne prodaja.Zalostno.
Potem pa ne utrujaj z MGjem v vsaki debati tukaj in ne uporabljaj besedne zveze "resna znamka" v isti povedi.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
veloD ::
Ne, prav nič ni žalostno. Slovenija zaenkrat še ni trg kjer bi se masovno prodajali električni avtomobili. Čez 5 let bo. Prav nič ne utrujam, pravim samo da če hoče električnega karavana je edina možnost da uvozi MG5 iz velike Britanije. Ker uporabnik je se pritoževal da noče majhnih jajčkov in SUVOV, ter je namigoval da hoče karavana. Druge znamke zaenkrat električnih karavanov še nimajo. Imajo vse ostale oblike, ampak karavanov pač še ne.
Mato989 ::
No o tem vam govorim, ko pravim zakaj za moje pojme EVji niso ok ne glede na ceno dizla in bencina... a lahko kdo zračuna koliko km si moral nardit od 12013 do 2020 (7 let) da si prinesel not (da si vsaj na nuli) z novim baterijskim sklopom za 20k po 7 letih? (saj veste rezervar stane 100, 200, ojrov)
https://www.avto-fokus.si/Novice/Lastni...
https://www.avto-fokus.si/Novice/Lastni...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 4 … 52 53 54 55 )Oddelek: Na cesti | 250874 (12517) | DamijanD |
» | Pretirana uporaba avtomobila (kako pretirana uporaba avtomobila uničuje posameznika i (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Loža | 72064 (4499) | m0LN4r |
» | Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 4 … 19 20 21 22 )Oddelek: Loža | 128626 (88691) | D3m |
⊘ | BMW M340d vs i4 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 23761 (21644) | hojnikb |
⊘ | WHO:dizli definitivno povzročajo raka, čas je da jih pošljemo na smetišče zgodovine!Oddelek: Loža | 2044 (1686) | Zimonem |