Forum » Na cesti » Kateri električni avto?
Kateri električni avto?
Utk ::
Servisi bodo tudi pasje dragi,...
Nekateri EV sploh ne zahtevajo rednih servisov. Tu imamo pa zgodbice kako ICE plačujejo 400-500 evrov vsakih 15,000 km.
In potem bojo servisi električnih pasje dragi...
Imate malo oprane možgane počasi?
Na svojem 7 let starem naredim letni servis v 5 minutah. 5 minut rabim, ker je malo nerodno prit do kabinskega filtra, v kakem drugem avtu bi šlo tudi v dveh minutah.
billy ::
codeMonkey ::
EU je najboljša avto industrija na svetu. Edino kar ne znajo delati, so nekoristne igrače, ki jih svet ne potrebuje. EU pridno pomaga s carinami...
Kako pomaga, ce pa so nekoristne igrace? Zdaj se odloci, ali je treba pomagati, ker dejansko te igrace ljudi zanimajo, ali pa jih nihce ne potrebuje, kakor pravis. Ampak, ce jih nihce ne potrebuje, zakaj je potem potrebno pomagati?
Sparkxl ::
"Pomaga" v smislu, da nabije carine in s tem še dodatno upočasni prodajo
Torej pod črto...EV servis dela vsak doma, in traja max 5 min? Đizuss....
Na svojem 7 let starem naredim letni servis v 5 minutah. 5 minut rabim, ker je malo nerodno prit do kabinskega filtra, v kakem drugem avtu bi šlo tudi v dveh minutah.
Torej pod črto...EV servis dela vsak doma, in traja max 5 min? Đizuss....
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Sparkxl ()
Utk ::
Torej pod črto...EV servis dela vsak doma, in traja max 5 min?
Če nisi totalno nešolan ti to pove, da ti tudi uradni servis ne more za to računat 300 evrov kot zlahka pri ice za nek redni servis.
billy ::
Pri EV je potrebno biti malce pazljiv na zavore. Ker se le-teh ne servisira, je vseeno dobro da se na X let zamenja zavorno tekočino.
Utk ::
Kako se pa pri ICE zavore "servisira"? Ko so ploščice fuč, se jih zamenja, ko so diski fuč, se jih zamenja. Jaz drugega servisa zavor še nisem videl.
Tisto tekočino se pa zamenja enako kot pri ice. Ni treba bit za to doktor elektrotehnike.
Tisto tekočino se pa zamenja enako kot pri ice. Ni treba bit za to doktor elektrotehnike.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
billy ::
Ja, ampak ICE se vozi 1x letno na servis, kjer bdijo nad tem in uredijo zadeve per servisni interval.
EV tega nima in pač menjaš, ko so zavore obrabljene, kar pa je lahko po nekaj 100k km. V tem času pa je tekočina že pri kritični starosti...
EV tega nima in pač menjaš, ko so zavore obrabljene, kar pa je lahko po nekaj 100k km. V tem času pa je tekočina že pri kritični starosti...
Utk ::
Piše ti v knjižici kdaj se kaj menja in to je to. Po petih letih boš se pa menda pozanimal, če še tako nimaš pojma, da če bi bilo vseeno dobro kaj naredit.
Sparkxl ::
Torej pod črto...EV servis dela vsak doma, in traja max 5 min?
Če nisi totalno nešolan ti to pove, da ti tudi uradni servis ne more za to računat 300 evrov kot zlahka pri ice za nek redni servis.
Za začetek bi bilo fino da razjasnimo osnove: ICE in EV boš, dokler je v garanciji vozil na pooblaščen servis in tam ti bodo zaračunavali koliko jim paše. 3 min popoldanske akcije tako odpadejo.
Potem pa EVja šraufa logično da vsak doma sam, max 5 min posla, seveda brezplačno, ker material pošlje EV bog iz nebes.
ICEja pa pelješ lokalnemu mehaniku, kjer še sam nisem plačal preko 200€ za redne servise 1x na leto
In teh 200€ je zdaj dealbreaker? Oz. o čem točno nakladaš in kaj bi nam rad dopovedal?
Utk ::
Tesla in nekateri kitajci ne zahtevajo nobenga "pooblaščenega" servisa. To je prihodnost.
Ko ti avto javi, da je kaj narobe, greš na servis. Kabinske filtre, zavorno olje itd., ti lahko menja kdorkoli ali pa sam.
Dealbreaker ali ne, ne fantazirat o nekih dragih EV servisih, če odpade en kup stvari, ki jih nima proti ICE, ali se pa troši manj. Težko bi pa našli kako stvar, ki se dela dodatno proti ice.
Ko ti avto javi, da je kaj narobe, greš na servis. Kabinske filtre, zavorno olje itd., ti lahko menja kdorkoli ali pa sam.
Dealbreaker ali ne, ne fantazirat o nekih dragih EV servisih, če odpade en kup stvari, ki jih nima proti ICE, ali se pa troši manj. Težko bi pa našli kako stvar, ki se dela dodatno proti ice.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Sparkxl ::
Ne to ni prihodnost. Ker pol servisi nimajo vzroka da obstajajo. In če ne obstajajo, noben tega ne bo kupil, ker ni zaupanja. Kaj če kaj crkne? Fookneš ven 50k in nimaš servisa? Pozabi.
Aja pa če se že gremo blesave debate....tvoj predpotopni ev ni nobeno merilo. Je še kateri proizvajalec, razen tesle, ki ne zahteva rednih servisov? Govorim o nekaj let starih avtih, ne 8 let starimi, že odpisanimi
Bom vzel kar vaš sveti ev gral...mg5
"All new MG vehicles need to be serviced at regular intervals. Each service should occur after each 15,000 miles or every year - whichever comes first."
Torej lahko zaključimo to debato. Če so dragi ali ne, pa je druga stvar. Svojih 500€ servisa za ice si seveda iz riti potegnil in posplošil na vse ice avte
Aja pa če se že gremo blesave debate....tvoj predpotopni ev ni nobeno merilo. Je še kateri proizvajalec, razen tesle, ki ne zahteva rednih servisov? Govorim o nekaj let starih avtih, ne 8 let starimi, že odpisanimi
Bom vzel kar vaš sveti ev gral...mg5
"All new MG vehicles need to be serviced at regular intervals. Each service should occur after each 15,000 miles or every year - whichever comes first."
Torej lahko zaključimo to debato. Če so dragi ali ne, pa je druga stvar. Svojih 500€ servisa za ice si seveda iz riti potegnil in posplošil na vse ice avte
BlaY0 ::
Mislim, da bi bilo dobro, če bi se malo odklopil pa zadihal. Torej kaj pol? A bodo servisi propadli ali ne? Odloči se.
Utk ::
Aiways U5 3 leta ali 100,000 km.
Nobenga razloga ni za pogostoje. Lahko se pa nekdo izmisli nekaj in zahteva. Ni to edina stvar pri kateri nas nategujejo. Potem pa odvisno kolk se kdo pusti.
Ne bojo propadli, ne bo pa v vsaki vasi 5 avtomehanikov.
Nobenga razloga ni za pogostoje. Lahko se pa nekdo izmisli nekaj in zahteva. Ni to edina stvar pri kateri nas nategujejo. Potem pa odvisno kolk se kdo pusti.
Mislim, da bi bilo dobro, če bi se malo odklopil pa zadihal. Torej kaj pol? A bodo servisi propadli ali ne? Odloči se.
Ne bojo propadli, ne bo pa v vsaki vasi 5 avtomehanikov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
hojnikb ::
Kajpavem, tazadnji EV, ki sem ga kupil me je prišel 10,500€, dobim še 3k subvencije (bi ga kupil tudi brez slednje), avto je imel 38kkm, 2020 letnik. Za ta denar dobim klasiko z 180kkm oziroma če jih ima samo 100kkm, potem je neka igrača. Aha, 250-350km dosega, poleti še kak kilometer več. Meni se to zdi spodoben nakup napram klasiki, ampak vsak si postavi svoje cilje. Kar se novih tiče, zna eC3 kar pospešiti prodajo, je pa vprašanje, kdaj bo k nam prišel v zadostnih količinah, ker zelo verjetno bodo na začetku šli vsi v Francijo/Nemčijo/Italijo, za ostale bodo drobtinice. Upoštevajte še ugodne leasinge v Franciji ... tam bo ta avto, če ga bodo uspeli dobavljati prišel med prvih 10 za šalo.
kater avto?
#brezpodpisa
a_borlak ::
kow ::
Kako smo pa z načrti za proizvodnjo baterij v EU? A ne gradimo ene par fabrk?
Kateri nekitajski avti na trgu imajo trenutno LFP baterijo?
Prakticno vsi nepremium oz. luksuzni imajo LFP. Ali pa ne bodo cenovno konkurencni.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
miha98 ::
Kaj ti ni jasno? Evropska avtomobilska industrija je popolnoma nesposobna. Zato jo branimo.
Ti nam samo povej kaksna je prodaja BEV ter ICE, ce jo primerjamo recimo z letom 2018. Podaj tudi napoved za +5 let, torej leto 2029.
Za prvo željo imaš google, to je internetni iskalnik, za šloganje iz jutranje kakav usedline pa si ti ekspert, ne jaz
Podatki pravijo, da ce zgladis nihanja prodaja globalno samo gor.
Sej to vemo že dolgo. Najboljše avtoindustrije so bile FAP, TAM, IMV, CIMOS, Zastava, Kikinda Opel, itd... to danes je larifari...
bile9 ::
Decembra lani so nemci ukinili subvenicje za te igrače, je vsakemu s pol deke pameti v glavi je bilo jasno kam bo šla prodaja. Razen par ekspertom tu, ki so rekli da na koncu bo letos prodaja večja. FFW pol leta naprej:
Plug-in car registrations year-to-date (YOY change):
BEVs: 140,713 (down 16%) and 12% market share
https://insideevs.com/news/723196/plugi...
Na sliki se lepo vidi, da je peak EV že davno za nami, zdaj gre pot nazaj v realnost, kjer bodo EVji nišni produkt, predvsem za nakupe podjetij, ker so preko davčnih mahinacij praktično prisilni nakup. Ne ker bi si jih podjetja želela. Privat to kupijo samo še bogati ekologi in čudni ljudje.
In kam gre prihodnost? Saj je jasno ne? Navzdol. EU je potegnila briljantno potezo z uvedbo carin na kitajce in s tem pokopala sanje o poceni evjih. EU proizvajalci? Na nizke cene lahko pozabite iz večih razlogov:
1. baterije kupujemo od kitajcev, ki jih prodajajo z lepo maržo. Tu not je naše dodane vrednosti točno 0
2. EU regulacije z vedno bolj blesavimi predpisi cene avtov tiščijo samo navzgor
3. Visoke obrestne mere bodo še dolgo z nami. Dragi krediti, dragi kapital za proizvajalce, kar vodi v višje maloprodajne cene
4. Dobavitelji avtoindustriji ne verjamejo več v EV pravljice. Nasedli so na ogromnih investicijah v opremo in zdaj prodajo premalo vozil od napovedanih. Te stroške zdaj selijo v prihajajoče modele. Deli so vsaj 20% dražji
5. Velika večina EU evjev dela minus. To dolgo več ne bo vzdržno. Razvojni stroški se vrtijo v desetinah miljard €.
6. Subvencije se bodo prej kot slej tudi drugje skinle ker enostavno ni denarja za to. Si predstavljate kaj to pomeni v slo recimo? Iz lani 12% smo letos prišli na mizernih 6% tržnega deleža. Brez subvencij smo verjetno na 2%.
Za trenutek bi pomislil da imam kristalno kuglo. Vsaj 2 leti smo se tukaj prepucavali kaj bo, verniki so izlili tone žolča in kje smo na koncu? Tam, kjer smo vam tisti z vsaj 5 dek zdravega razuma in sposobnosti logičnega razmišljanja rekli da bomo :)
Za ilustracijo skočite na stran 45 te teme. Lokalni šef EV sekte in njegov pomočnik sta me skoraj da požrla ko sem širil krivo vero, ki se vedno bolj izkazuje za ne tako krivo
Decembra lani so nemci ukinili subvenicje za te igrače, je vsakemu s pol deke pameti v glavi je bilo jasno kam bo šla prodaja. Razen par ekspertom tu, ki so rekli da na koncu bo letos prodaja večja. FFW pol leta naprej:
Plug-in car registrations year-to-date (YOY change):
BEVs: 140,713 (down 16%) and 12% market share
Aprila letos je market share že nazaj na 20 %, kar je enako kot je bil aprila lani. KLJUB ukinitvi subvencij. Meni se to ne zdi slabo.
kow ::
bile9 ::
Na sliki se lepo vidi, da je peak EV že davno za nami, zdaj gre pot nazaj v realnost, kjer bodo EVji nišni produkt, predvsem za nakupe podjetij, ker so preko davčnih mahinacij praktično prisilni nakup. Ne ker bi si jih podjetja želela. Privat to kupijo samo še bogati ekologi in čudni ljudje.
Nikakor, ne bluzi. EV peak brez prepovedi ICE je nekje pri 90 do 95 % market share. Poglej samo Norveško, tle na grafu imaš kako je šel market share od leta 2019 do danes, trenutno je market share že več kot 92 %:
https://cleantechnica.com/2024/03/04/ev...
Še vedno stojim za svojo napovedjo, ki sem jo dal že pred več kot 5 leti, da bo že pred letom 2028 vsak drugi prodan avto električen. EVje kupujejo predvsem ljudje, ki znajo vzet karkulator v roke in zračunat da se jim to finančno splača. Ter navdušenci nad tehnologijo. Ampak stavim da je prvih za kakšno magnitudo več, vsaj tu v Evropi (v Ameriki je pa verjetno obratno, kajti tam je gorivo zaradi obilnih subvencij davkoplačevalcev navidezno poceni).
EU je potegnila briljantno potezo z uvedbo carin na kitajce in s tem pokopala sanje o poceni evjih
Ne, ni jih pokopala, samo prestavila jih je za nekaj let. Poceni množičen ev za mase je samo še vprašanje časa.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bile9 ()
pegasus ::
Ma, ljudje smo čustvene živali in tistih, ki jih vodi logika, je presenetljivo malo. Še posebej, ko se gre za pleh.
miha98 ::
Sej to vemo že dolgo. Najboljše avtoindustrije so bile FAP, TAM, IMV, CIMOS, Zastava, Kikinda Opel, itd... to danes je larifari...
Lahko si advokat industrije, ampak dejstvo je, da so se evropski proizvajalci avtomobilov "predali" in ne upajo v tekmo pri poceni avtomobilih.
Potem pa jim TI pokaži kako se dela. Ko si tak junak pravi. Jaz bi na tvojem mestu šel takoj v boj z mlini na veter.... rešitelj in industrijalec evropske avtoindustrije... pravi stručko... :0
Jaz če bi bil na njihovem mestu bi ponudil kaj več oz. Stavil na kvaliteto od prodaje do reciklaže... omrežje itd...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: miha98 ()
bile9 ::
1. baterije kupujemo od kitajcev, ki jih prodajajo z lepo maržo. Tu not je naše dodane vrednosti točno 0
Ne vse. Kar precej baterij delamo tudi v evropi. In še več jih bomo v bližnji prihodnosti, vse tele tovarne že stojijo ali pa bodo v kratkem stale na Evropskih tleh. Res je sicer da večino baterij zaenkrat kupujemo od kitajcev, vendar to se bo slej ko prej spremenilo:
https://www.thesmartere.de/news/battery...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bile9 ()
kow ::
Potem pa jim TI pokaži kako se dela. Ko si tak junak pravi. Jaz bi na tvojem mestu šel takoj v boj z mlini na veter.... rešitelj in industrijalec evropske avtoindustrije... pravi stručko... :0
Jaz če bi bil na njihovem mestu bi ponudil kaj več oz. Stavil na kvaliteto od prodaje do reciklaže... omrežje itd...
Tole strategijo so ti prodajali zadnjih 20 let. Kako kaj kaze danes? Evropski proizvajalci pac ne morejo ignorirati ostalega sveta.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
miha98 ::
Potem pa jim TI pokaži kako se dela. Ko si tak junak pravi. Jaz bi na tvojem mestu šel takoj v boj z mlini na veter.... rešitelj in industrijalec evropske avtoindustrije... pravi stručko... :0
Jaz če bi bil na njihovem mestu bi ponudil kaj več oz. Stavil na kvaliteto od prodaje do reciklaže... omrežje itd...
Tole strategijo so ti prodajali zadnjih 20 let. Kako kaj kaze danes?
Še stojijo... kar je prav... lahko kupiš kaj.. zato pa še vedno trdim , da bi morali iti v to kar je nekoč bilo na področju bivše juge...
kow ::
Še stojijo... kar je prav... lahko kupiš kaj.. zato pa še vedno trdim , da bi morali iti v to kar je nekoč bilo na področju bivše juge...
Niti ne stojijo. Fiat je v bistvu propadel. Zato je danes del Stellantisa. Renault ima zelo nizek profit ze nekaj let.
Ce se odpravis izven evrope, vidis zelo malo evropskih avtomobilov.
bile9 ::
4. Dobavitelji avtoindustriji ne verjamejo več v EV pravljice. Nasedli so na ogromnih investicijah v opremo in zdaj prodajo premalo vozil od napovedanih. Te stroške zdaj selijo v prihajajoče modele. Deli so vsaj 20% dražji
5. Velika večina EU evjev dela minus. To dolgo več ne bo vzdržno. Razvojni stroški se vrtijo v desetinah miljard EUR.
Tako 4., kot tudi 5 sta samo začasne narave. Logično je da bo proizvajalec ob prehodu na povsem novo tehnologijo nekaj časa delal minus, kar spomnimo se koliko časa je Tesla rabila da je postala profitablna. V bližnji prihodnosti bodo vsi EVji profitabilni za proizvajalce in hkrati mnogo cenejši za potrošnike.
6. Subvencije se bodo prej kot slej tudi drugje skinle ker enostavno ni denarja za to. Si predstavljate kaj to pomeni v slo recimo? Iz lani 12% smo letos prišli na mizernih 6% tržnega deleža. Brez subvencij smo verjetno na 2%.
Stavim da spet primerjaš neprimerljivo (primerjaš lanski december z letošnjim majem). Vsako leto je decembra višji tržni delež kot čez leto. Kar moraš ti primerjat je isti mesec z istim mesecem lani. Ko boš to naredil, boš opazil da je tržni delež letos približno enak in to kljub povečanju obrestnih mer za kredite. Logično pa je da subvencije ne bodo trajale v nedogled, niti ni treba da trajajo v nedogled, ker bo že v nekaj letih nakupna cena električnega avta enaka ali nižja od primerljivega bencinskega avta (že sedaj obstajajo modeli kjer to trdi, ali pa so cene zelo blizu, ampak čez nekaj let bo to veljalo za veliko večino modelov).
Za trenutek bi pomislil da imam kristalno kuglo. Vsaj 2 leti smo se tukaj prepucavali kaj bo, verniki so izlili tone žolča in kje smo na koncu? Tam, kjer smo vam tisti z vsaj 5 dek zdravega razuma in sposobnosti logičnega razmišljanja rekli da bomo :)
Saj še nismo na koncu, od kje ti te neumnosti? Tisti z 5 dek zdravega razuma vedo da je EV prihodnost. Kot pravim, najkasneje do leta 2028 bo vsak drugi prodan avto v evropi električen, mark my words. ;) Kdaj bo preko 90 % je težko natančno napovedat, ampak verjetno tam nekje med 2030 in 2033.
Za ilustracijo skočite na stran 45 te teme. Lokalni šef EV sekte in njegov pomočnik sta me skoraj da požrla ko sem širil krivo vero, ki se vedno bolj izkazuje za ne tako krivo
Še vedno širiš krivo vero in vedno bolj se izkazuje za krivo vero (vsaj pri tistih ki so zadevo vsaj približno razmislili).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bile9 ()
miha98 ::
Preberita prejšnji post moj. Pa primerjajta s Slovenijo danes... Kar je tudi prav sej niso Evropa... glede Juge tisto, kar se je proizvedlo se je tudi prodalo. Notranji trg, visoka proizvodnja , visoka prodaja. Povpraševanje ponudba... Danes lahko samo sanjaš kaj takega...
Sparkxl ::
Čakaj malo, ti hočeš nam tu dopovedati, da je bila avtomobilska industrija v jugi super stvar? Kar se je proizvedlo se je tudi prodalo? No shit...ni to ravno point planskega gospodarstva?
miha98 ::
Ki ga poznajo v Skandinaviji... Pa tudi stabilnost za 5 let se je vnaprej vedelo kako bo. Danes za mesec dni vnaprej ne vemo kaj bo... Je pa res, da preden so šli na tuje trge bi morali izboljšati zadeve.. Ta yugo Amerika je bila totalna polomija ja...
Sparkxl ::
Retardinho Inženir...vidim da si ravno na glavnem odmoru in se ti na polno da z mojimi umotvori ukvarjati? Mama bo jezna, ker boš na kosilo zamudil.
Ne se trudit, tvoje zmazke redki tukaj berejo
Ne se trudit, tvoje zmazke redki tukaj berejo
miha98 ::
V nočno grem danes. Nadomeščam dopuste. Verjetno jih je več kot si misliš... Tako je ... Vsi sanjajo kako je bilo nekoč..
bile9 ::
Retardinho Inženir...vidim da si ravno na glavnem odmoru in se ti na polno da z mojimi umotvori ukvarjati? Mama bo jezna, ker boš na kosilo zamudil.
Ne se trudit, tvoje zmazke redki tukaj berejo
Kakšen inženir? Retardo si ti, ne jst, kaj maš ti s to mamo, si mamin sinko al kaj da ti skos mama po glavi skače? Naj ti zaupam eno skrivnost: žaljenje sogovornika ne izniči njegovih argumentov. ;) Za razliko od tvojih moji prispevki niso zmazki, prebere pa jih marsikdo. Sej prav, razumem, si pač naftni plačanec in kot takega te tudi ljudje tu obravnvajo, logično da boš lagal. Nič nenevadnega. Kdaj bo po tvoje tržni delež EV v Evropi 50 %?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bile9 ()
miha98 ::
reveža slovenska. Sploh ne veta , kako je bilo v Jugi sijajno...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: miha98 ()
miha98 ::
To kar mi drugi povedo ja. Si pa želim, da bi doživel ta znamenita 70, 80 leta... Bi bil v penziji danes...
Sparkxl ::
Hojnik, ne vem če si opazil....imamo problem. Bruseljska čarovnica je tvojemu mgju nabila 38% carine. Kaj boš zdaj shillal vsakemu, ki bo vprašal za nov avto? MG jajca zdaj odpade.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Sparkxl ()
Utk ::
To kar mi drugi povedo ja. Si pa želim, da bi doživel ta znamenita 70, 80 leta... Bi bil v penziji danes...
Ja za take, ki pri 25ih sanjajo o penzionu, namesto o tem kaj bi naredili, je bilo res takrat kar v redu. Čeprav je danes tudi njim še bolje. Takrat so vsaj občasno morali prit v službo, tudi če niso nič delali, danes si lahko tudi doma pa dobivaš 400 evrov.
miha98 ::
Eh .. ti imaš pravi nick.. Samo k zamenjaj v d... Tak si kot moj stric, ki je delal 40 let v Mercatorju pa ima 750 evrov penzije pa jamra , da eni so doma pa dobijo 400 evrov. Kje je tu pravica je rekel haha...
Ali pa da delaš pa dobiš najmanj 4x tega zneska... Kaj boš danes z 400 evrov mi povej... Kako , lahko preživiš s 400 evri???
To kar mi drugi povedo ja. Si pa želim, da bi doživel ta znamenita 70, 80 leta... Bi bil v penziji danes...
Ja za take, ki pri 25ih sanjajo o penzionu, namesto o tem kaj bi naredili, je bilo res takrat kar v redu. Čeprav je danes tudi njim še bolje. Takrat so vsaj občasno morali prit v službo, tudi če niso nič delali, danes si lahko tudi doma pa dobivaš 400 evrov.
Ali pa da delaš pa dobiš najmanj 4x tega zneska... Kaj boš danes z 400 evrov mi povej... Kako , lahko preživiš s 400 evri???
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: miha98 ()
hojnikb ::
Hojnik, ne vem če si opazil....imamo problem. Bruseljska čarovnica je tvojemu mgju nabila 38% carine. Kaj boš zdaj shillal vsakemu, ki bo vprašal za nov avto? MG jajca zdaj odpade.
When there's a will, there's a way. SAIC je ze v fazi, da postavi fabriko v evropi. In kjučni trg za MG (UK) bo še naprej fural, ker tam nimajo teh debilnih carin.
Sicer pa... MG4 base model stane na kitajskem dobrih 14k€. Če torej dodaš vse dajatve zram, še vedno ne prideš na to ceno, za katero se pr nas prodaja :)
Bo pa tole, dokler kitajci ne začnejo delat fabrik, rezultiral v to, da bo tanov id.3 namest 28,5k€ za base model (ker more bit, drgač ni konkurenčen) 40-50k, kot je ze nekoč bil.
Sj te nihče ne sili da kupiš kitajca. Ampak bodi vesel, da obstaja konkurenca, da je švaba mal prisiljen cene dol ruknat.
#brezpodpisa
miha98 ::
Hojnik, ne vem če si opazil....imamo problem. Bruseljska čarovnica je tvojemu mgju nabila 38% carine. Kaj boš zdaj shillal vsakemu, ki bo vprašal za nov avto? MG jajca zdaj odpade.
When there's a will, there's a way. SAIC je ze v fazi, da postavi fabriko v evropi. In kjučni trg za MG (UK) bo še naprej fural, ker tam nimajo teh debilnih carin.
Sicer pa... MG4 base model stane na kitajskem dobrih 14kEUR. Če torej dodaš vse dajatve zram, še vedno ne prideš na to ceno, za katero se pr nas prodaja :)
Bo pa tole, dokler kitajci ne začnejo delat fabrik, rezultiral v to, da bo tanov id.3 namest 28,5kEUR za base model (ker more bit, drgač ni konkurenčen) 40-50k, kot je ze nekoč bil.
Sj te nihče ne sili da kupiš kitajca. Ampak bodi vesel, da obstaja konkurenca, da je švaba mal prisiljen cene dol ruknat.
Lol tole s cenami bi moralo biti med evropskimi proizvajalci. In ne kitajci temveč Italijani, Francozi, španci, čehi itd...
Res pa je , da so se že kartelno dogovarjali.. Tole pa ni ok...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: miha98 ()
stara mama ::
Švaba najprej rukne dol cene svojim dobaviteljem .....torej preostali evropi in izsiljuje z azijo.
Januarja so že to počeli, da se lahko nemoteno mastijo naprej, kljub slabši prodaji
Januarja so že to počeli, da se lahko nemoteno mastijo naprej, kljub slabši prodaji
Ekologija™ in Trajnost™
miha98 ::
To pa je problem, ker smo reveži. Nekdaj smo imeli, zdej pa več nimamo.. In pol pristanemo na takšne pogoje ... bedne u tri krasne...
hojnikb ::
Kitajc naj še rukne 100% carino na baterijske sklope za EU proizvajalce, pa da vidimo kaj bo...
No sj tudi kitajci se ne grejo fer play (precej enih subvencij, pa še od eu proizvajalcev zahtevajo 50% lastnistvo in fabriko pr njih)... ampak kitajc si to lohk provš, mi pa ne...
No sj tudi kitajci se ne grejo fer play (precej enih subvencij, pa še od eu proizvajalcev zahtevajo 50% lastnistvo in fabriko pr njih)... ampak kitajc si to lohk provš, mi pa ne...
#brezpodpisa
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 4 … 19 20 21 22 )Oddelek: Loža | 131237 (91302) | D3m |
⊘ | Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 34063 (30594) | bluefish |