» »

Kateri električni avto?

Kateri električni avto?

««
47 / 55
»»

deco16 ::

V osnovi pozabljate da smo lastniki tisti ki vidimo porabo. In da so lahko EVji tudi učinkoviti. In da so ble temperature res fajn prejšnji teden. Ampak brezveze prepričavat prepričane ;)

Gambino ::

deco16 je izjavil:

V osnovi pozabljate da smo lastniki tisti ki vidimo porabo. In da so lahko EVji tudi učinkoviti. In da so ble temperature res fajn prejšnji teden. Ampak brezveze prepričavat prepričane ;)



Jebeš takšen avto, kjer ti poraba toliko varira, glede na vreme!

Utk ::

To je prednost, ne pa slabost.

2dark ::

Utk je izjavil:

To je prednost, ne pa slabost.


V čem je to prednost, da gre poraba v mrzlih dnevih navzgor? Ko so temperature pod lediščem, pa konkretno gor? V čem je to dobro, da ko je znaj minus, ima id.3 porabo 20 kWh pri hitrosti 60 km/H?, pri 130 km/H pa 28 kWh. Pri 140 km/H pa 38 kW. Sedaj pa lepo povej, kam se lahko s porabo 38 kWh zapelješ? In iskanje prostih polnilnic po Ljubljani je podobno zamudno kot iskanje bencinskih pump.

Zlato pravilo je, da se gre v Ljubljano s polnim rezervoarjem ali polno baterijo, da ne rbaiš zgubljat časa z iskanjem bencinske oz. proste polnilnice.

Če dobro pomislim se v Ljubljano sploh ne gre, razen če je huda nuja.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 2dark ()

Utk ::

To da porabi točno toliko kot res potrebuje, je prednost. Če 80% energije itak vržeš proč, potem se seveda na tistih koristnih 20%, ki se glih tako pri ICE pozimi ali pa višji hitrosti dvignejo, ne pozna toliko. Če se poraba dvigne iz 100 na 120, od tega je 80 v vsakem primeru zmeraj nekoristnih, je veliko slabše kot če se dvigne iz 20 na 40, pa je vseh 20 do 40 koristnih.

Ampak pustimo to, ni to za tvoje občutljive možgančke, razmišljanje kar boli, a?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

pegasus ::

2dark je izjavil:

V čem je to prednost, da gre poraba v mrzlih dnevih navzgor?
V tem, da se ljudje naučijo osnove fizike iz prakse in se ponovno navadijo opazovat svoje okolje.

a_borlak ::

2dark je izjavil:

Utk je izjavil:

To je prednost, ne pa slabost.


V čem je to prednost, da gre poraba v mrzlih dnevih navzgor? Ko so temperature pod lediščem, pa konkretno gor? V čem je to dobro, da ko je znaj minus, ima id.3 porabo 20 kWh pri hitrosti 60 km/H?, pri 130 km/H pa 28 kWh. Pri 140 km/H pa 38 kW. Sedaj pa lepo povej, kam se lahko s porabo 38 kWh zapelješ? In iskanje prostih polnilnic po Ljubljani je podobno zamudno kot iskanje bencinskih pump.

Zlato pravilo je, da se gre v Ljubljano s polnim rezervoarjem ali polno baterijo, da ne rbaiš zgubljat časa z iskanjem bencinske oz. proste polnilnice.

Če dobro pomislim se v Ljubljano sploh ne gre, razen če je huda nuja.


Od kje tebi te številke? ID3, sredi zime, normalna vožnja po AC (testni avto), okoli 24kWh/100km, relacija vožnja pod 18. Tvoje številke so hudo napihnjene. eTron, ki je krava, štirikolesni pogon in 2 toni ter še malo, ja tam pa je pri 145 na AC žrl 35 sredi zime.

mn ::

> Od kje tebi te številke? ID3, sredi zime, normalna vožnja po AC (testni avto), okoli 24kWh/100km, relacija vožnja pod 18. Tvoje številke so hudo napihnjene. eTron, ki je krava, štirikolesni pogon in 2 toni ter še malo, ja tam pa je pri 145 na AC žrl 35 sredi zime.

Dajte prosim lepo tem trolom ne odgovarjat, to je edini način da se ta tema zapelje spet v uporabne vode. Znanja nima, si pa sproti izmišljuje.

Torej zakaj ne ignorirajte vseh ignorantov v tej temi, tako tistih ki mislijo da avto takoj porabi vso energijo ko gre števec čez 130, ali temperatura pod 0, kot tistih, ki rabijo 100 km/min čas za naoplniti baterijo, kot tistih, ki sredi gozda najdejo električno vtičnico, medtem ko bencin pa izgleda s Kitajske naročijo če jim zmanjka.

Glede porabe pri 130 km/h:
https://www.autoevolution.com/news/test...

Na kratko doseg se proti WLTP pro 130 km/h zmanjša od 20% - 50%, večini cca 33%, nič pa ne piše v kakšnem vremenu so testirali tako da možno da je nekaj te variabilnosti tudi zaradi tega.

red_baron ::

oglejte si Bjornov test ID3 na 1000km in boste dobili ogromno odgovorov kako hitro se vozi, koliko porabi, kako se polni, koliko časa je porabil.

Skratka 1000 km po avtocestah z ID3:

red_baron ::

in najbolj cheap ID3 1000 km test na avtocestah:

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: red_baron ()

Sparkxl ::

Impresivno, ampak zakaj se potem 90% teh igračk na AC vozi za šleperji?

Ravno včeraj sem to opazoval na 70km vožnji po ac. Srečal sem 4. 3 lepo za šleperji, 4. je bil pa drzen in je vozil vrtoglavih 130. Verjetno je bil tik pred domom

alekskac ::

Šparači? Sam vozim ice avto, pa sem večino dni za pot dom služba dom med šparači. Včeraj je bil petek, in že od 13ih dalje je bila za smer NM gneča. Prehitevlani pas je šel sam marginalno hitrej. Način vožnje po mojem bolj zavisi od karakterja, če si šparač, ali ne. Ob jutrih redno videvam evje, ki vozijo po prehitevalnem pasu mim nas, šparačev, Ali niso prav varčni, ali pa se mudi, karkoli že je. Torej, če si bil že prej šparač, najbrž pri prehodu na ev ne bo nič drugače ... Moja sodelavka je prodala ev, ker rada ožema avte, in ji ni bilo do tega, kako se doseg zniža če tud ev začneš ožemat (mal pa tud kaprica po mojem).

wajdouc ::

Sparkxl je izjavil:

Impresivno, ampak zakaj se potem 90% teh igračk na AC vozi za šleperji?

Kar lepo število dni sem na avtocesti in jaz tega ne opazim, prej bi rekel, da je obratno. Redkokdaj vidim kakega Nemca, ki vozi stotko.

solv ::

Tesla lepo niža cene. Novo trojkico so mi ponujali testno za 35k, kar bi bilo po subvenciji nekih 29k, ampak nisem vzel. Mislim, da bo ta znamka propadla.

m0LN4r ::

35k za Long Range?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

dev ::

Kje pa so ti to ponujali? Če je Long range ni slaba cena.
All we have to decide is what to do with the time that is given to us.

m0LN4r ::

Testno vozilo je napisal, sele zdaj vidim, aka rabljeno kdo ve kolko, pa 100 ljudi je not slatalo vse in prdelo v sedeze. Mogoce tudi stalo pod vodo v poplavah.
To bi blo maks 30k moglo bit.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Kripto mesi ::

Solv je znani trol, ima ze kaksnih 20 racunov (senior dev, proofdoktor, senior dev...) odprtih, tako da ne nasedajte.

solv ::

m0LN4r je izjavil:

35k za Long Range?

Za vstopni model torej short range. Long range bi moral biti 8000€ več in še manj subvencije dobiš ter manj popusta. Če dobim longa trojkico za 35k po subvenciji, ga kar vzamem.

m0LN4r ::

Na rabljen testni avto so popusti okol 20-30%
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

solv ::

Ja saj, verjetno se po vezah da dobiti tudi 30% off za par sto kilometrov prevoženih na vozilu in še 6500€ subvencije lahko flikneš gor. Vse je mogoče. :))

a_borlak ::

Če je že bilo registrirano, potem ne moreš dobiti polne subvencije.

solv ::

Zato je potrebno izvesti mahinacije in priti na ceno 35k, kjer je najvišja subvencija. Državo je treba opetnajstit dokler se da.

stara mama ::

Sparkxl je izjavil:

BYD in tudi noben drugi kitajc ne bo prodajalal avtočkov in avtomobilčkov za 10k€

BYD in ostali bojo v EU morali delavcem dat minimalca, regres, topel obrok, ter seveda upoštevat vse avtomobilske standarde, delodajalsko (in proizvodno) pravo, ter navsezadnje plačevat carinske prispevke na uvožen material/polizdelke.
Naenkrat ne bojo več poceni, tako da pozabi...
Ekologija™ in Trajnost™

DamijanD ::

če bi kupovali nekaj za 20k s ~60kWh: leaf, kona, id.3 ali povsem kaj tretjega?

mn ::

DamijanD je izjavil:

če bi kupovali nekaj za 20k s ~60kWh: leaf, kona, id.3 ali povsem kaj tretjega?


Mene pri Leafu moti da so zajebali design baterije:

Nissan Leaf – Source of all EV stereotypes and factory defect dangerous battery!

Tudi ID.3 ne priporocajo:

VW ID3 & ID4 – Abbreviations for design flaws

BTW, njihova priporocila so tu, niso pa prav aktualna:

https://evclinic.eu/2022/11/06/ev-top-1...

Torej iz tvojega spiska ti ostane samo se Kona.

Jih pa jaz berem predvsem zato, ker kupujem elektricni avto, pa me zanima mnenje nekoga ki ga bo popravljal v primeru napake. Uradni servisi pri elektricnih vozilih se bolj nategujejo kot pri ICE motorjih. Ravno Leaf iz prispevka je primer tega, uradni servise mu je zelel najprej menjati On Board Charger, ki ga na Leafu zaracunajo 7-8kEUR brez da bi sploh preverili ce je problem. Ker je bil realen problem da so pregrete celice fizicno raztrgale kletko bi to zares pomenilo, da bi lastnik placal tistih 8 tisocakov samo zato, da Nissan zacne diagnosticirati. Govorim o avtu v garanciji!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mn ()

Utk ::

Če boš bral evclinic, ne boš nič kupil. Sploh pa ne dizla, niti bencinarja, niti hibrida. Tudi toyota hibrid je iz nekega razloga po njihovo epsko sranje. Sej ne rečem da nimajo pojma, ampak so pa drama queen epskih razsežnosti.
Z leafom ni nič narobe, če veš kaj zmore in ga tako uporabljaš.
Ko bom mel z leafom in toyoto 200,000 prevoženih, jim bom napisal kaj jim gre...

Utk ::

https://www.slashgear.com/1241043/2023-...

Tolk o koni, če že gledamo te stvari. Pusti garancijo, garancijo vsak preživi, 150,000 km ni več daleč če kupuješ rabljenega.

Gambino ::

Sem se pogovarjal s taksistom, ki me je slučajno nekam peljal in je omenil, da so imeli električno Kono, prevozili brez problema 260kkm, vendar se za EV vozila niso več odločili zaradi polnjenja, zato so kupili Toyote Corolle Hybrid 1.8, tudi te delujejo brez problemov, za Priuse je itak povedal da so prevozili po pol miliona kilometrov in še več, brez kakršnih koli problemov.

Zaphod_B75 ::

PRIME B350+, Seasonic 750W, Ryzen 5 5600X, 16GB DDR4, Radeon 6650XT, WIN10

solv ::

A res stane Model 3 samo 20 jurjev v Kaliforniji? To je noro poceni za tiste plače, ki so verjetno ene 3x višje kot naše.

Ganon ::

solv je izjavil:

A res stane Model 3 samo 20 jurjev v Kaliforniji? To je noro poceni za tiste plače, ki so verjetno ene 3x višje kot naše.


Ne. Še dobro, da obstaja internet, da si klik oddaljen od informacij, kajneda.

Mimogrede:
My insurance is insane. No accidents or tickets ever. $4,200 per year in LA.

hojnikb ::

solv je izjavil:

A res stane Model 3 samo 20 jurjev v Kaliforniji? To je noro poceni za tiste plaÄe, ki so verjetno ene 3x viĹĄje kot naĹĄe.


Odvisno iz katerega specifiÄnega konca CA si. Ponekod mas tax credite countijev in se je v preteklosti dal prlezit do 20k$

https://jalopnik.com/tesla-model-3-sell...
#brezpodpisa

solv ::

Torej Model 3 za cirka 18.000€. Lepa cena.

The average salary in California is $81,113!

DamijanD ::

sam v ZDA so cene vedno brez davka, a ne?

Sparkxl ::

Decembra lani so nemci ukinili subvenicje za te igrače, je vsakemu s pol deke pameti v glavi je bilo jasno kam bo šla prodaja. Razen par ekspertom tu, ki so rekli da na koncu bo letos prodaja večja. FFW pol leta naprej:

Plug-in car registrations year-to-date (YOY change):
BEVs: 140,713 (down 16%) and 12% market share



https://insideevs.com/news/723196/plugi...

Na sliki se lepo vidi, da je peak EV že davno za nami, zdaj gre pot nazaj v realnost, kjer bodo EVji nišni produkt, predvsem za nakupe podjetij, ker so preko davčnih mahinacij praktično prisilni nakup. Ne ker bi si jih podjetja želela. Privat to kupijo samo še bogati ekologi in čudni ljudje.

In kam gre prihodnost? Saj je jasno ne? Navzdol. EU je potegnila briljantno potezo z uvedbo carin na kitajce in s tem pokopala sanje o poceni evjih. EU proizvajalci? Na nizke cene lahko pozabite iz večih razlogov:

1. baterije kupujemo od kitajcev, ki jih prodajajo z lepo maržo. Tu not je naše dodane vrednosti točno 0
2. EU regulacije z vedno bolj blesavimi predpisi cene avtov tiščijo samo navzgor
3. Visoke obrestne mere bodo še dolgo z nami. Dragi krediti, dragi kapital za proizvajalce, kar vodi v višje maloprodajne cene
4. Dobavitelji avtoindustriji ne verjamejo več v EV pravljice. Nasedli so na ogromnih investicijah v opremo in zdaj prodajo premalo vozil od napovedanih. Te stroške zdaj selijo v prihajajoče modele. Deli so vsaj 20% dražji
5. Velika večina EU evjev dela minus. To dolgo več ne bo vzdržno. Razvojni stroški se vrtijo v desetinah miljard €.
6. Subvencije se bodo prej kot slej tudi drugje skinle ker enostavno ni denarja za to. Si predstavljate kaj to pomeni v slo recimo? Iz lani 12% smo letos prišli na mizernih 6% tržnega deleža. Brez subvencij smo verjetno na 2%.

Za trenutek bi pomislil da imam kristalno kuglo. Vsaj 2 leti smo se tukaj prepucavali kaj bo, verniki so izlili tone žolča in kje smo na koncu? Tam, kjer smo vam tisti z vsaj 5 dek zdravega razuma in sposobnosti logičnega razmišljanja rekli da bomo :)
Za ilustracijo skočite na stran 45 te teme. Lokalni šef EV sekte in njegov pomočnik sta me skoraj da požrla ko sem širil krivo vero, ki se vedno bolj izkazuje za ne tako krivo

Tody ::

Celoten avto trg je v kurcu. Poglejte znamko škoda. Od Fabije z 1.0 motorjem za 20k do nabitega Kodiaka z 1.5 motorjem (!) pri 38.000. EV so predragi za tiste ki delamo max 15.000 km na leto. Ne pokrijemo "stroška bencina". Stane pa 50.000 eur + servis če gre kaj narobe je vrjetno ulala dinar.

Zaenkrat razen tega da imaš dobre pospeške in neko novo tehnologijo ni lih...

Tukaj še statistika :) https://www.stat.si/StatWeb/News/Index/...

Skoraj polovica (49 %) lani registriranih osebnih avtomobilov je vozila na dizelsko, 46 % pa na bencinsko gorivo. Število dizelskih avtomobilov je ostalo na enaki letni ravni, število tistih na bencinsko gorivo pa se je povečalo za 1 %. Hibridni osebni avtomobili so predstavljali 3 %, električni pa 1 %. Število prvih se je povečalo za 51 %, drugih pa za 60 %.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tody ()

Sparkxl ::

Res je, te cene so komedija. Ampak vseeno se stvari počasi postavljajo na svoje mesto. Na te fantazijske cene se talajo popusti. Potrebno pa je malo širše pogledati na te cene: v slo je med 2019 in 2024 šel povprečen dohodek gor za ca. 25%. Utopično je pričakovati, da cene avtomobilov ne bodo še gor vsaj za toliko.

En fun fact glede evjev: "global sales of electric vehicles, which rose by just 0.1% compared with the first quarter of 2023" Vrtoglavih 0,1%!!!

Ker današni EV svet izgleda tako:

Bogat zahod: nemčija ca 15%
Neka srednja žalost: slovenija ca 5%
Revna del eu: 1-2%
Vse ostalo: tema

Bizarna anomalija: skandinavija. Ampak to je socializem, plansko gospodarstvo. To smo imeli v jugi. Tam smo vsi vozili zastava, ker vse drugo je bilo obdavčeno do plafona. Isto je tu. EV močno subvencioniran, vse drugo tako obdavčeno, da ti na kraj pameti ne pade da kupiš dizla.

kow ::

Si kar cringe, kako se oklepas slamic. Ti nam samo povej kaksna je prodaja BEV ter ICE, ce jo primerjamo recimo z letom 2018. Podaj tudi napoved za +5 let, torej leto 2029.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Utk ::

Mislim da moraš bit precej nešolan, da se čudiš padcu prodaje po ukinitvi oz. znižanju subvencij.
Če bi dali 100% jurjev subvencije, bi skoraj vsi kupili EV. Če bi dali 100% subvencije na dizle, bi skoraj vsi kupili dizel.
Vse vmes je pa vmes, in normalno, da ko spremeniš subvencijo, se bo to poznalo. Pustite stvar na miru eno leto, morda 2, pa se bo vzpostavil nek nov nivo in se videlo kam gre prodaja.

Sparkxl ::

kow je izjavil:

Ti nam samo povej kaksna je prodaja BEV ter ICE, ce jo primerjamo recimo z letom 2018. Podaj tudi napoved za +5 let, torej leto 2029.


Za prvo željo imaš google, to je internetni iskalnik, za šloganje iz jutranje kakav usedline pa si ti ekspert, ne jaz

a_borlak ::

Kajpavem, tazadnji EV, ki sem ga kupil me je prišel 10,500€, dobim še 3k subvencije (bi ga kupil tudi brez slednje), avto je imel 38kkm, 2020 letnik. Za ta denar dobim klasiko z 180kkm oziroma če jih ima samo 100kkm, potem je neka igrača. Aha, 250-350km dosega, poleti še kak kilometer več. Meni se to zdi spodoben nakup napram klasiki, ampak vsak si postavi svoje cilje. Kar se novih tiče, zna eC3 kar pospešiti prodajo, je pa vprašanje, kdaj bo k nam prišel v zadostnih količinah, ker zelo verjetno bodo na začetku šli vsi v Francijo/Nemčijo/Italijo, za ostale bodo drobtinice. Upoštevajte še ugodne leasinge v Franciji ... tam bo ta avto, če ga bodo uspeli dobavljati prišel med prvih 10 za šalo.

Sparkxl ::

Utk je izjavil:

Mislim da moraš bit precej nešolan, da se čudiš padcu prodaje po ukinitvi oz. znižanju subvencij.
Če bi dali 100% jurjev subvencije, bi skoraj vsi kupili EV. Če bi dali 100% subvencije na dizle, bi skoraj vsi kupili dizel.
Vse vmes je pa vmes, in normalno, da ko spremeniš subvencijo, se bo to poznalo. Pustite stvar na miru eno leto, morda 2, pa se bo vzpostavil nek nov nivo in se videlo kam gre prodaja.


Aja nešolan praviš? Zanimivo, vas eksperte smo tu poslušali v nedogled o linearni rasti prodaje, kako bodo izpodrinili ice, kako gre ice v pozabo glih zdaj, ker so EV tako superiorni in bodo cene še samo padale v prihodnosti...zdaj pa obračaš ploščo sinhrono s politiko in ostalimi automaherji, ki kar naenkrat več ne bodo samo evje delali od neke imaginarne letnice naprej. Vam šolanim ob teh pravljicah nikoli ni padlo na pamet, da bo subvencij enkrat konec?
Pa ker se ravno s šolanim pogovarjam: zakaj pa takšen padec v slo in marsikje drugje, pa še vseeno imamo subvencije?

Utk ::

Od mene nisi nikoli slišal, da bi podcenjeval neumnost ljudi. Jaz sem trdil že cca leta 2018, in še zmeraj to trdim, da od leta 2025 naprej ne bo več obstajal razred avtov v katerem bi bilo bolj smiselno kupit ICE kot EV.
Nikoli nikjer pa nisem trdil, da so vsi ljudje tolk pametni, da bi to videli.
Nikoli nikjer nisem niti trdil, da bi treba karkoli prepovedat razen dizla, ki je pač usran in se ga ne da naredit čistega.
Trdil sem tudi, da proizvajalci ne bojo mogli dolgo časa vzporedno razvijat EV in ICE, in se bojo na neki točki morali odločit kaj bojo delali. Če ne, bojo pri enih ali pri drugih pač zaostajali in bli nekonkurenčni. Če je nek VW prepričan, da v EV ni prihodnosti, fine by me, naj opusti vse skupaj in dela naprej dizle, ne vem kdo mu brani. Samo ne se potem čudit kitajskim avtom na cestah.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

codeMonkey ::

Meni ni jasno zakaj so v EU nabili carine na kitajska elektricna vozila, ce ta itak niso problem? Baje scitimo lastne interese s tem...

Zgodovina sprememb…

kow ::

Kaj ti ni jasno? Evropska avtomobilska industrija je popolnoma nesposobna. Zato jo branimo.

Sparkxl je izjavil:

kow je izjavil:

Ti nam samo povej kaksna je prodaja BEV ter ICE, ce jo primerjamo recimo z letom 2018. Podaj tudi napoved za +5 let, torej leto 2029.


Za prvo željo imaš google, to je internetni iskalnik, za šloganje iz jutranje kakav usedline pa si ti ekspert, ne jaz


Podatki pravijo, da ce zgladis nihanja prodaja globalno samo gor.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Sparkxl ::

EU je najboljša avto industrija na svetu. Edino kar ne znajo delati, so nekoristne igrače, ki jih svet ne potrebuje. EU pridno pomaga s carinami, 2035 agenda pa je tudi na smrtni postelji.

Ja, globalna rast je vrtoglavih 0.1% YOY. Ampak ja, prodaja samo gor, to pa imaš prav. Aja pa ne škodi na bazo pogledat, od kot raste. Te številke so komedija. Zdaj pa si predstavljaj to rast, ko gredo subvencije po gobe. Najlepši primer pogleda v prihodnost sta nemčija in nova zelandija.

pegasus ::

Blagor ubogim na duši ... pa to ;-) Naj imajo 5min veselja, saj se bodo potem lahko do konca žuvljenja pritoževali :-D

Tody ::

Utk je izjavil:

Od mene nisi nikoli slišal, da bi podcenjeval neumnost ljudi. Jaz sem trdil že cca leta 2018, in še zmeraj to trdim, da od leta 2025 naprej ne bo več obstajal razred avtov v katerem bi bilo bolj smiselno kupit ICE kot EV.


Jaz pa zmeraj bolj mislim obratno. Če imaš služben avto te boli k... Če pa si ga sam kupil maš pa lahko en kup problemov z EV po 5-8 letih, ko ICE nima. Servisi bodo tudi pasje dragi,...

DamijanD ::

Kako smo pa z načrti za proizvodnjo baterij v EU? A ne gradimo ene par fabrk?

Kateri nekitajski avti na trgu imajo trenutno LFP baterijo?
««
47 / 55
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058124996 (85061) D3m

Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
25632471 (29002) bluefish

Več podobnih tem