Forum » Na cesti » Kateri električni avto?
Kateri električni avto?
fikus_ ::
Dvomim, da bodo ločevali "avto" elektriko od druge, lahko pa obdavčijo prevožene km, lahko za vse, tudi ICE avtomobile.
Koliko bo si pa verjetno šlogal iz kavne usedline, da tako suvereno pišeš.
Koliko bo si pa verjetno šlogal iz kavne usedline, da tako suvereno pišeš.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Gregor P ::
To ni renault koncepv, ampak NIO, kateri že laufa:
https://www.euronews.com/next/2023/04/0...
Ampak niti ni toliko hitreje, kot če baterijo polniš z cca 250kw.
... v bistvu je to izraelski koncept tam okoli leta 2008, ki je vmes tudi že propadel. Zdaj to poskušajo spet drugi naprej.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Vanquish ::
Komot. Ampak karkoli bo, bo na vso elektriko. In karkoli bo na elektriko, bo x3 na nafto.
s tem, da me res zanima kak bodo naredili to na lastno soncno elektrarno, ker se ogromno ljudi dejansko vozi zastojn :D
WizzardOfOZ je izjavil:
Ne razumemo se. Nihče ni rekel, da ni dobra izbira za tiste, ki delajo par km na dan. Ampak naj naredijo še modele za tiste, ki bi radi še kaj več od avta. Recimo par minut "tankanja" elektrike in doseg vsaj 1000km s temi parimi minutami tankanja.
A to je problem? Polnilnice zaplombira in da gor števec, pa ti ubriše trošarino na porabljeno iz polnilnice.
to tvoje sedaj isto kot zakaj niso vsi avti 4x4, ali pa zakaj nimajo vsi avti pospeskov pod 5s, ali pa zakaj nimajo vsi avti dosega 1000km.
EV kot vsak drugi avto pokriva dolocen segment in s tem pokrijejo potrebe velike vecine ljudi.
Ti pa v eno jamras, da tvojih potreb pa ne pokriva. Ja super, pac ni za tebe. Zakaj potem ze par strani ista debata?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Vanquish ()
Utk ::
Elektrarn je v resnici tako malo, da dvomim, da bojo zarad njih šli delat neko izjemo.
Ker ga v resnici hoče. Jaz še zmeraj ponujam stavo, da bojo on in vsi ostali največji nasprotniki tu imeli vsaj en EV pri hiši vsaj 5 let pred prepovedjo prodaje ice.
Ja super, pac ni za tebe. Zakaj potem ze par strani ista debata?
Ker ga v resnici hoče. Jaz še zmeraj ponujam stavo, da bojo on in vsi ostali največji nasprotniki tu imeli vsaj en EV pri hiši vsaj 5 let pred prepovedjo prodaje ice.
Gregor P ::
Jaz bi ga dejansko že imel, če ne bi bili tako "butični" (beri predvsem predragi) izdelki, ker tudi mene zanimajo razne tehnologije, tudi če nimajo prihodnosti
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
WizzardOfOZ ::
Ja super, pac ni za tebe. Zakaj potem ze par strani ista debata?
Samo zato, ker nekateri EV fanatiki tega še niso dojeli.
Jaz bi ga dejansko že imel, če ne bi bili tako "butični" (beri predvsem predragi) izdelki, ker tudi mene zanimajo razne tehnologije, tudi če nimajo prihodnosti
Sej niso predragi. Samo premalo ponujajo za ta denar. Za 60k in več, bo treba tankanje spraviti na par minut od 0 do 100% in doseg bo moral biti vsaj 3x višji. Za po mestu se pa itak prepove vse avtomobile, pa se uredi javni potniški promet v taki meri, da se avtomobila niti rabilo ne bo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
WizzardOfOZ ::
Elektrarn je v resnici tako malo, da dvomim, da bojo zarad njih šli delat neko izjemo.
Ja super, pac ni za tebe. Zakaj potem ze par strani ista debata?
Ker ga v resnici hoče. Jaz še zmeraj ponujam stavo, da bojo on in vsi ostali največji nasprotniki tu imeli vsaj en EV pri hiši vsaj 5 let pred prepovedjo prodaje ice.
Napaka. Jaz bi imel še vedno raje avto s tehnologijo iz leta 1980 in samo 16 kabli za vse skupaj (par do mašine in par do luči, kjer bi bilo elektronike največ v radiu. Pa se žena z mano ne strinja.
Tak, pa da je poštiman, je pa tam-tam s ceno novega malo dražjega EV.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
Mato989 ::
Večina ljudi pa raje doma "vleče" kabel (čeprav je to opravilo nekaj sekund), kot pa gre enkrat mesečno na pumpo.
Vsakemu svoje pač, kako pa dejansko bo, pa bo pokazal trg.
Trg bo pokazal samo če ne bo država posegala vanj, subvencija je že nekaj takega, kuponi tudi... tako da trg pokaže en kurac, če vplivaš nanj
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
trancer01 ::
No ja, dvomim da je marčeva statistika bila lih vzorec :)
Ampak ja ste proti pa bodite. Ravno zarad takih upornikov je sedaj vožnja z EV-jem poceni, enkrat pa ne bo več ne. Važno da sedaj kričite kako se to ne splača časovno al karkoli, pol boste pa največji zagovorniki ko bo že prepozno. :)
Uživajte :D
Aja pa nerabiš nič varovalk menjavat, ker ti pač ni jasno da lahko tudi z nižjim tokom napolniš EV. Še posebi če delaš kot nekateri tukaj očitno 800km na mesec. To sta dva moja tanka, torej 2x vštekat.
Kakšno varovalko rabim, če hočem napolniti avto v dveh minutah za 500 km po avtocesti pri 130 km/h?
billy ::
asdf_jklc ::
@trancer01: še boljše vprašanje je, koliko avtomobilov na elektriko sploh zmore 500km v kosu pri 130 na uro. Mercedes MBQ al kaj je že verjetno gre, Tesla long range pa že vprašanje verjetno...
Mato989 ::
zlo malo jih verjetno pri 0 stopinjah pri 130km/h zmore 500km v kosu... verjetno ene par.
To je eden izmed problemov med drugim.
To je eden izmed problemov med drugim.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Utk ::
Kakšno varovalko rabim, če hočem napolniti avto v dveh minutah za 500 km po avtocesti pri 130 km/h?
Jaz naredim 30,000 km na leto pa ne rabim tega, verjamem pa da ti, ki praviš, da narediš 2000 km na leto, rabiš vsaj tolk.
billy ::
@trancer01: še boljše vprašanje je, koliko avtomobilov na elektriko sploh zmore 500km v kosu pri 130 na uro. Mercedes MBQ al kaj je že verjetno gre, Tesla long range pa že vprašanje verjetno...
Edino vprašanje tu je, kdo od "povprečnih" voznikov sploh to potrebuje, oz kaj je problem, če se po 250km ustavi za 10min na ultra hitri polnilnici?
DOOM_er ::
da pristavim lonček. Jaz naredim 35000km letno, prej sem imel e-golfa z dosegom 140 km pri 120km/h na uro. Dejansko se je dalo živet s tem, ni blo neke hude panike, je pa iskreno postalo anoying iskat polnilnice in DC-je. Sedaj imam Nirota ki naredi 300 pri 130km/h za šalo, tudi pozimi je bil doseg na AC blizu 300, za moje običajne vožnje je ponavadi povprečje 380/400 km, in bom iskreno rekel da če bi imel 100km manj dosega nebi pogrešal popolnoma ničesar. Če bi sedaj jemal teslo 3, dvomim da bi vzel model z večjo baterijo. Realno za Slovenijo če imaš 200km dosega je to več kot dovolj tudi za na dopust. Z nirotom do Prage naprimer, ali Munchna ni nobene razlike, ker itak se ustavim vmes na kavi, cigaretu, grem mogoč še kenjat, tacajt se mi pa dofila. Polnilnic je pa tudi več kot dovolj da nimaš skrbi.
Robots will steal your job. But that's OK
Mato989 ::
@trancer01: še boljše vprašanje je, koliko avtomobilov na elektriko sploh zmore 500km v kosu pri 130 na uro. Mercedes MBQ al kaj je že verjetno gre, Tesla long range pa že vprašanje verjetno...
Edino vprašanje tu je, kdo od "povprečnih" voznikov sploh to potrebuje, oz kaj je problem, če se po 250km ustavi za 10min na ultra hitri polnilnici?
Nima veze kaj ti MISLIŠ, da nekdo RABI, bistvo je ali to zdaj ICE mašina OMOGOČA in če "napredek" tega več ne omogoča ali je to napredek ali nazadovanje?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
billy ::
@trancer01: še boljše vprašanje je, koliko avtomobilov na elektriko sploh zmore 500km v kosu pri 130 na uro. Mercedes MBQ al kaj je že verjetno gre, Tesla long range pa že vprašanje verjetno...
Edino vprašanje tu je, kdo od "povprečnih" voznikov sploh to potrebuje, oz kaj je problem, če se po 250km ustavi za 10min na ultra hitri polnilnici?
Nima veze kaj ti MISLIŠ, da nekdo RABI, bistvo je ali to zdaj ICE mašina OMOGOČA in če "napredek" tega več ne omogoča ali je to napredek ali nazadovanje?
ICE omogoča tudi 3000km dometa, če ima dovolj velik rezervoar, pa so se nekako sprijaznili s ~40l pri skoraj vseh vozilih.
Tako se bodo ljudje sprijaznili s 500km EV dometa, ker več itak ne potrebujejo. ali pa celo z manj.
Utk ::
Nima veze kaj ti MISLIŠ, da nekdo RABI, bistvo je ali to zdaj ICE mašina OMOGOČA in če "napredek" tega več ne omogoča ali je to napredek ali nazadovanje?
Dobro so te vzgojili, v poslušnega potrošnika. Nima veze kaj kdo rabi, važno je samo, da jaz hočem in zato moram imet. In bom to tudi plačal, magari 3x več kot bi treba.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Mato989 ::
@trancer01: še boljše vprašanje je, koliko avtomobilov na elektriko sploh zmore 500km v kosu pri 130 na uro. Mercedes MBQ al kaj je že verjetno gre, Tesla long range pa že vprašanje verjetno...
Edino vprašanje tu je, kdo od "povprečnih" voznikov sploh to potrebuje, oz kaj je problem, če se po 250km ustavi za 10min na ultra hitri polnilnici?
Nima veze kaj ti MISLIŠ, da nekdo RABI, bistvo je ali to zdaj ICE mašina OMOGOČA in če "napredek" tega več ne omogoča ali je to napredek ali nazadovanje?
ICE omogoča tudi 3000km dometa, če ima dovolj velik rezervoar, pa so se nekako sprijaznili s ~40l pri skoraj vseh vozilih.
Tako se bodo ljudje sprijaznili s 500km EV dometa, ker več itak ne potrebujejo. ali pa celo z manj.
Saj tudi EV omogoča ampak bistvo je da vsak 50l rezervar zmore 800km dosega brez tankanja...
Kot zmeraj se spet fokusiraš na napačno, ni problem da bi v 1 sedenju rabil 500km, bistvo je da lahko avto uporabljam BREZ DA SKRBIM ali je napolnjen več dni ali tednov zapored... to je tisto kar je Quality of life...
Nima veze kaj ti MISLIŠ, da nekdo RABI, bistvo je ali to zdaj ICE mašina OMOGOČA in če "napredek" tega več ne omogoča ali je to napredek ali nazadovanje?
Dobro so te vzgojili, v poslušnega potrošnika. Nima veze kaj kdo rabi, važno je samo, da jaz hočem in zato moram imet. In bom to tudi plačal, magari 3x več kot bi treba.
Po vaših logikah pri EV, bi šli nazaj na konje, ker večina ljudi zmore vse poti opravit s konjem kajne? Zakaj bi hoteli avto, saj bomo pač dali anorake gor ali?
Aja samo konji prdijo, pa je problem...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
feryz ::
Katera relacija? Do minhena, recimo, porabim manj kot 3 ure, 450 km.Včeraj sem prevozil 1050 km. Če se ne bi z nekom dobil v Mariboru, bi porabil 6 ur in 45 minut.Za take bedarije res rabiš aptero s 100kwh baterijo.
Povedano drugače, AC tempomat na 180 km/h (in občasni skoki navzgor), 40 km navadne ceste med 110 in 150 km/h, Dunaj 110 km/h. In nekako sfolgaš v takem času.
Moja standardna pot je 800kmh in na prazni cesti ponoči jo sedaj uspem narediti v 8h. Če vozim 120kmh, kjer je to mogoče, prihranim 40min in pokurim 15l bencina več, kot če vozim 100kmh. Imho se ne splača.
Iz Rima sem bil prej kot v šestih urah (750 km) in to podnevi.
Na letališču v Benetkah sem ponavadi v uri in par minutah, največ 10 (180 km).
Ponoči, štart po deseti uri, porabim za 800 km manj kot 5 ur. Praktično od kjerkoli.
Tak tempo imam, za porabo ali radarje (dokler ni pik) mi popolnoma dol visi.
Zadnjič je visel policaj na mostu na Štajerki in meril. Čeprav sem ga videl, niti tempomata nisem izklopil, standardnih 180 km/h je bilo nastavljenih (za pike to ni dovolj). Izgleda, da ne bo nič priletelo, je že 2 meseca od tega.
Vedno pa si splaniram pot. Rajši kasneje štartam, ker bom na destinaciji ob istem času, kot če bi štartal 3 ure prej.
trancer01 ::
Samo potem ne doživiš edinstvene priložnosti polnjenja električnega avta na hitri polnilnici in kavice, sendviča in podobnih užitkov na poti, Feryz.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: trancer01 ()
billy ::
Mato989, za EV oz baterijo je najbolj optimalno, da je avto vedno za štromu, ko je to pač možno, da lahko BMS naredi svoje delo.
Torej imeli 150kwh baterijo, napolniti enkrat na mesec, potem pa imeti zunaj pred blokom nekaj dni in voziti samo tu in tam, ne bo dobro za življenjsko dobo le-te.
Torej imeli 150kwh baterijo, napolniti enkrat na mesec, potem pa imeti zunaj pred blokom nekaj dni in voziti samo tu in tam, ne bo dobro za življenjsko dobo le-te.
Kodrnusa ::
Zakaj EV ni za 1. Avto:
Smo se peljali štirje v Zagreb v tesli 3 long range. Se malo afnali po avtocesti (160km/h, čakali na meji (klima, muzika, igrice), pridemo v Zagreb gledamo doseg še 180km!!! Za nazaj bo na knap treba najdt polnilnico.. Zunaj je scalo mi pa smo mogli priti do lokala ki je od polnilnic oddaljen 10 minut. Kličemo uber, da lahko pridemo do lokala.. Za nazaj tudi. Avto se je pa filal vmes :(
Zadnjič me kolega s Teslo 3 kliče zjutraj da ga poberem ker je pozno zvečer prišel domov iz Benetk zjeban in je imel samo še za 5km dosega, pa je vtaknil polnilec vendar ni pritisnil v appu za polnjenje. Me prosi da ga poberem ker je avto prazen :(
The end
Smo se peljali štirje v Zagreb v tesli 3 long range. Se malo afnali po avtocesti (160km/h, čakali na meji (klima, muzika, igrice), pridemo v Zagreb gledamo doseg še 180km!!! Za nazaj bo na knap treba najdt polnilnico.. Zunaj je scalo mi pa smo mogli priti do lokala ki je od polnilnic oddaljen 10 minut. Kličemo uber, da lahko pridemo do lokala.. Za nazaj tudi. Avto se je pa filal vmes :(
Zadnjič me kolega s Teslo 3 kliče zjutraj da ga poberem ker je pozno zvečer prišel domov iz Benetk zjeban in je imel samo še za 5km dosega, pa je vtaknil polnilec vendar ni pritisnil v appu za polnjenje. Me prosi da ga poberem ker je avto prazen :(
The end
WizzardOfOZ ::
Mato989, za EV oz baterijo je najbolj optimalno, da je avto vedno za štromu, ko je to pač možno, da lahko BMS naredi svoje delo.
Torej imeli 150kwh baterijo, napolniti enkrat na mesec, potem pa imeti zunaj pred blokom nekaj dni in voziti samo tu in tam, ne bo dobro za življenjsko dobo le-te.
Po 10 letih se avta itak naveličaš in ga zamenjaš. 10 let pa pravite, da bodo baterije zdržale.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Vanquish ::
Saj tudi EV omogoča ampak bistvo je da vsak 50l rezervar zmore 800km dosega brez tankanja...
Kot zmeraj se spet fokusiraš na napačno, ni problem da bi v 1 sedenju rabil 500km, bistvo je da lahko avto uporabljam BREZ DA SKRBIM ali je napolnjen več dni ali tednov zapored... to je tisto kar je Quality of life...
ded, pa tebi je jasno, da ti se sanja ne nic o EV?
Quality of life imam sedaj jaz, ko ze 2 mesca po 6000km nisem bil niti enkrat na pumpi in imam vsak dan poln rezervoar, prej pa sem bil 1x na teden na pumpi.
Pa imam elektriko in dizla in dizel je visji cenovni razred kot pa EV.
Pa elektrika nimas sploh kaj skrbet ali je napolnjen, kr je - isto pa nimam kaj skrbet, ce grem 600km - vem, da se bom vstavil 2x vmes za 18m in bom tja prisel brez najmanjse tezave. Kr avto skrbi namesto mene.
WizzardOfOZ ::
Pa elektrika nimas sploh kaj skrbet ali je napolnjen, kr je - isto pa nimam kaj skrbet, ce grem 600km - vem, da se bom vstavil 2x vmes za 18m in bom tja prisel brez najmanjse tezave. Kr avto skrbi namesto mene.
ob predpostavki, da sta vmes 2 polnilnici in da nista zasedeni in za njima že 5 avtov na čakanju.
Ker potem se ti tako nekajurno potovanje raztegne v celodnevno.
Jaz še telefon enkrat na teden filam. 10Ah (10.000mAh) baterija poskrbi, da je cel teden nafilan in ga v nedeljo zvečer priklopim, da je v ponedeljek povhen in drži do naslednjega ponedeljka (ma še ene 18% baterije).
Ker telefon skrbi namesto mene.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
mikhaair ::
Če ima blokovec lasten parking si lahko tja potegne elektriko. Če ga nima in so prakirišča javna bo pa to naredil upravljalec ali lastnik in polnilnice dal v upravljanje nekomu, ki to obvlada. Mislim da se počasi že pripravljajo sredstva v te namene.
Vanquish ::
WizzardOfOZ je izjavil:
ob predpostavki, da sta vmes 2 polnilnici in da nista zasedeni in za njima že 5 avtov na čakanju.
Ker potem se ti tako nekajurno potovanje raztegne v celodnevno.
Jaz še telefon enkrat na teden filam. 10Ah (10.000mAh) baterija poskrbi, da je cel teden nafilan in ga v nedeljo zvečer priklopim, da je v ponedeljek povhen in drži do naslednjega ponedeljka (ma še ene 18% baterije).
Ker telefon skrbi namesto mene.
ne ni nobene pretpostavke, kr so vse elektricne polnilnice vkljucene v internet in avto tocno vidi katere so fraj, kak mocne so in vse ostalo. In ne, on ne racuna da bos naredo 200km pa malo napolno, ampak te bo poslal po 100km ce bo prilika, da dopolnis itn.
Ne na pamet.
ps: moj je zdaj 88% poln in ce grem v Budimpesto mi je predvideval en 19m postanek po 173km kjer se mi bo napolno iz 36% na 66%
Utk ::
Ne ne, tako se ne vozi ev, vozit moraš do 6% baterije, potem vozit 60 do 3%, potem pa zavit dol z AC in iskat štekar po vukojebini, seveda pa rabiš še šotor sabo, ker hotela ne bo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
deco16 ::
Pa cel čas od 6% do 3% govoriš vsem kolegom kako naj to njegovo izkušnjo delijo na slo-techu ker si pač sam nesposoben. In krog je izpolnen, vsi mislijo da so ICE the way to go.
Netrunner ::
Če ostaneš s prazno baterijo nekje na terenu.... kaj narediš? Pri bencinarju enostavno s kantico greš do prve pumpe, kako pa je kaj pri električnih avtomobilih? ....kantico in agregat?
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
Utk ::
Če ostaneš s prazno baterijo potem imaš v življenju verjetno še veliko večje probleme od tega. Ker si pač neumen.
Netrunner ::
Če ostaneš s prazno baterijo potem imaš v življenju verjetno še veliko večje probleme od tega. Ker si pač neumen.
Lahko pojasniš zakaj sem neumen? Kaj misliš da ne more priti do nepredvidene situacije zaradi katere ostaneš brez energije?
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
Utk ::
Katera je ta nepredvidena situacija?
In nisem napisal, da ne more prit do nje. Samo da če pride, si si sam kriv. Tudi z ice nekateri ostanejo brez goriva. Jaz pa pač še nisem.
Enga poznam, ki je ostal brez. Naredil je 3 (TRI) napačne poteze. Če samo ene od te ne bi naredu, ne bi ostal brez. Teh napak ne bo več naredu. Tudi brez nafte je že kdo ostal. Ali pa natočil bencin v dizla. Vseeno so vsi preživeli.
In nisem napisal, da ne more prit do nje. Samo da če pride, si si sam kriv. Tudi z ice nekateri ostanejo brez goriva. Jaz pa pač še nisem.
Enga poznam, ki je ostal brez. Naredil je 3 (TRI) napačne poteze. Če samo ene od te ne bi naredu, ne bi ostal brez. Teh napak ne bo več naredu. Tudi brez nafte je že kdo ostal. Ali pa natočil bencin v dizla. Vseeno so vsi preživeli.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Netrunner ::
Katera je ta nepredvidena situacija?
Nevem, ker nimam takega avtomobila. Mogoče da moraš skočit nujno na nepredvideno pot in zato avtomobila nimaš polno napolnjenega. Pred odhodom vidiš da imaš dovolj energije za opravit pot vendar sredi hude zime ostaneš v zastoju na AC. Zato da ne zmrzneš se greješ z energijo iz baterije in posledično ti zmanjka le te par km pred ciljem. Dovolj dober razlog? Naj ti povem še primer kdaj moraš nujno na nepredvideno pot?
Če si že tako pameten, le to pamet uporabi in napiši kaj narediti ČE se to zgodi in ne mi pametovat, da se to ne more zgoditi.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
feryz ::
Ne ne, tako se ne vozi ev, vozit moraš do 6% baterije, potem vozit 60 do 3%, potem pa zavit dol z AC in iskat štekar po vukojebini, seveda pa rabiš še šotor sabo, ker hotela ne bo.Tako se vozi tudi zafiro. Na moji trasi je ekspresno zgrajena AC, na kateri ni na 150 km še nobene pumpe. In ker jaz pumpe privzeto sovražim, vedno pridem na njo z zadnjimi kapljami dizla. Par kilometrov na koncu mora iti avto že na hlape. Ampak to velja pri navadijo navadnih AC, kjer je pumpa na 35 do 40 km. Tukaj pa me vedno zjebe.
Najprej ga tiščim 200 plus, ko pade doseg na 50 km, spustim na 150 in je nekaj časa mir.
Ko doseg spet začne padati, zmanjšam na 100, potem na 80 in na koncu sem, jasno, popolnoma moker. Ali mi bo uspelo priti do pumpe.
Zadnjih 30 km se peljem kakih 70 na uro z 0 km dosega na števcu in zraven grizljam nohte. Do sedaj mi je še vedno ratalo.
P.s. seveda obstaja simpl rešitev. Na kateremkoli od preštevilnih izvozov z AC zapelješ v prvo vas in natočiš. Ampak v tem primeru trpi produkcija adrenalina, kar naredi vožnjo dolgočasno.
twom ::
Večina ljudi pa raje doma "vleče" kabel (čeprav je to opravilo nekaj sekund), kot pa gre enkrat mesečno na pumpo.Če je potrebno novo tehnologijo forsirat s prepovedjo stare, potem trg ne deluje in prav tako nova tehnologija ni boljša.
Vsakemu svoje pač, kako pa dejansko bo, pa bo pokazal trg.
Če bi bila boljša bi se prodajala sama od sebe in nadomestila staro. Avtomobili so zamenjali konje brez zakonskih omejitev. Pa pametni telefoni navadne prav tako. Itd.
twom ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Po 10 letih se avta itak naveličaš in ga zamenjaš. 10 let pa pravite, da bodo baterije zdržale.Samo kdo pri zdravi pameti bo kupil 10 let star avto, če baterija zdrži deset let?
Zate že, a ga boš potem odpeljal na odpad?
twom ::
ps: moj je zdaj 88% poln in ce grem v Budimpesto mi je predvideval en 19m postanek po 173km kjer se mi bo napolno iz 36% na 66%Včasih smo imeli otroci Lego kocke za igrat se, sedaj imajo pa odrasli otroci električne avte, pa pametna stikala da v dnevni sobi prižgejo luč s telefonom.
Imam pomebnejše stvari v življenju za počet, kot se ukvarjat s tem kje bom polnil avto. Al pa ponoč, ko bom hotel scat, iskal telefon, da bom luč prižgal.
Na primer, lahko sedim na balkonu in čoham mačko. Moja draga, k sem jo crkljal pred tem pa itak rab mal da k seb pride, preden ponoviva...
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Po 10 letih se avta itak naveličaš in ga zamenjaš. 10 let pa pravite, da bodo baterije zdržale.Samo kdo pri zdravi pameti bo kupil 10 let star avto, če baterija zdrži deset let?
Zate že, a ga boš potem odpeljal na odpad?
zgleda že tako.
m0LN4r ::
Če ima blokovec lasten parking si lahko tja potegne elektriko. Če ga nima in so prakirišča javna bo pa to naredil upravljalec ali lastnik in polnilnice dal v upravljanje nekomu, ki to obvlada. Mislim da se počasi že pripravljajo sredstva v te namene.
Ni to tako enostavno. Bistvenega pomena je lokacija stanovanja in lokacija parkirisca. Ne mores ti kr tako kable vlect cez plocnik, z okna, prevrtat blok kjer se ti sprdne.
Potrebno je soglasje marsikoga, ampak na koncu rabis novi avto pa se ta strošek, skratka brezveze.
Vzdrzujte stare avte dokler ne razpadejo od rje, ne prehitro menjat.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
Saj tudi EV omogoča ampak bistvo je da vsak 50l rezervar zmore 800km dosega brez tankanja...
Kot zmeraj se spet fokusiraš na napačno, ni problem da bi v 1 sedenju rabil 500km, bistvo je da lahko avto uporabljam BREZ DA SKRBIM ali je napolnjen več dni ali tednov zapored... to je tisto kar je Quality of life...
ded, pa tebi je jasno, da ti se sanja ne nic o EV?
Quality of life imam sedaj jaz, ko ze 2 mesca po 6000km nisem bil niti enkrat na pumpi in imam vsak dan poln rezervoar, prej pa sem bil 1x na teden na pumpi.
Pa imam elektriko in dizla in dizel je visji cenovni razred kot pa EV.
Pa elektrika nimas sploh kaj skrbet ali je napolnjen, kr je - isto pa nimam kaj skrbet, ce grem 600km - vem, da se bom vstavil 2x vmes za 18m in bom tja prisel brez najmanjse tezave. Kr avto skrbi namesto mene.
3000km sedeti na mesec v avtu ni noben quality of life, pa ce je to EV al ne. Kok si pol na cesti? 50 ur na mesec? Jaz bom kmal na 7 ur upam.
Jaz sem na pumpi 2,5 minute na mesec (smartpay), pa se to usput.
Doma samo stopim iz avta in nic vec.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Utk ::
Katera je ta nepredvidena situacija?
Mogoče da moraš skočit nujno na nepredvideno pot in zato avtomobila nimaš polno napolnjenega. Pred odhodom vidiš da imaš dovolj energije za opravit pot vendar sredi hude zime ostaneš v zastoju na AC. Zato da ne zmrzneš se greješ z energijo iz baterije in posledično ti zmanjka le te par km pred ciljem. Dovolj dober razlog?
Da bi EV v zastoju, tudi če je to pozimi, porabil več elektrike na km kot če se normalno voziš 120, bi to moral bit jeben zastoj. Tak ranga 3 ure minimalno. Če si že itak v zastoju 3 ure za brez veze, očitno pot že v štartu ni bila spet tako nujna (v stilu da si nekoga peljal na urgenco), in ne bi bilo nobene škode, če se bi na poti ustavil na polnilnici za 5 ali 10 minut. Moj leaf ima najpočasnejše hitro polnjenje, pa se v 5 minutah napolne za vsaj 20 km tudi pozimi. Ali pa za 3 ure gretja kabine.
Naj ti povem še primer kdaj moraš nujno na nepredvideno pot?
Prosim ne, že ta je bil dost neumen.
Če si že tako pameten, le to pamet uporabi in napiši kaj narediti ČE se to zgodi in ne mi pametovat, da se to ne more zgoditi.
Pokličeš avtovleko, ki te bo potegnila do prve polnilnice ali pa domov, če si dovolj blizu. Ampak tudi tu je dobro, če nisi totalen idiot, in to narediš preden se ti avto dobesedno ustavi, ker za 10 km do polnilnice očitno več nimaš, ok, je pa dobro, da imaš tolk, da je avto še zmeraj pokreten. Da ga boš doma lahko zapeljal v garažo, naložil na tovornjak brez problema, itd. Resno se ne splača bit totalen debil.
Nevem, ker nimam takega avtomobila.
A bejž, nikoli ne bi uganil, ko pa tako očitno veš vse o tem. /S
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
billy ::
Če ostaneš s prazno baterijo nekje na terenu.... kaj narediš? Pri bencinarju enostavno s kantico greš do prve pumpe, kako pa je kaj pri električnih avtomobilih? ....kantico in agregat?
AMZS članstvo, pokličeš, poveš problem, pridejo z vozilom, ki ima vgrajen agregat in ti ga nafilajo do najbližje DC polnilnice:
https://www.amzs.si/motorevija/v-zarome...
DamijanD ::
Verjetno je še najbolj opravičljiva stvar pri tem da ti zmanjka elektrike to, da je nekako BMS/baterija okvarjena in ti avto napačno poroča SoC oz. doseg - v stilu, da naenkrat pade iz 20% na 1% ali pa kaj podobnega.
Utk ::
Tudi dizel se ti lahko pokvari in ga je treba vlečt.
Sicer se to ne dogaja, razen če RES pride do okvare. Potem jebiga, vsak se lahko pokvari.
Sicer se to ne dogaja, razen če RES pride do okvare. Potem jebiga, vsak se lahko pokvari.
Mato989 ::
Mato989, za EV oz baterijo je najbolj optimalno, da je avto vedno za štromu, ko je to pač možno, da lahko BMS naredi svoje delo.
Torej imeli 150kwh baterijo, napolniti enkrat na mesec, potem pa imeti zunaj pred blokom nekaj dni in voziti samo tu in tam, ne bo dobro za življenjsko dobo le-te.
Seveda ni, ampak jaz ne govorim o tem.
Jaz govorim o tem da sem doma v bloku v 3. štuku in da na parkiriščih ki so v občinski lasti ni mogoče namestit priklopov in polnilcev, torej mi preostane samo to da vržem kabel preko balkona in nafilam EV.
Glede na to da moja dela tedensko cca 200km poti na šiht in domov pomeni da si lahko privoščim metanje kabla čez balkon 1x na teden za vikend.... To pa pomeni da mi mora EV držat 200km + 20% REALNE KILOMETRINE (ne nazivne). torej tam 250km mora bit, kar je minimum, se pravi glede na obrabo da bo držal 8+ let mora bit torej realen doseg cca 350km, da bo po 8-10 letih še zdržal vsaj 250km...
Stat pa more približno toliko kot stane Clio. Oz najboljše bi bilo da bi bil kr Clio za 13k z baterijo z realnim dosegom 350km (torej pri povprečni 90km/h in 0 stopinjah)
To je vse kar potrebujem in ga takoj kupim.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
billy ::
Blokarji brez lastniške garaže so ga v tem primeru najebali, dokler ne bodo občine elektrificirale parkirišč okoli, če sploh kdaj.
Utk ::
Blokarji se bojo morali kaj dogovorit med seboj najprej. Ne vem zakaj jim bi občina postavljala polnilnice. Lahko da se bo pojavil nek komercialni ponudnik, ampak tudi za to bo treba kaj primaknit, če ne drugo, soglasje. Ampak v tem primeru to polnjenje ne bo strašno poceni. Tudi če ga občina postavi na občinskem parkingu ne bo strašno poceni.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 4 … 19 20 21 22 )Oddelek: Loža | 132936 (93001) | D3m |
⊘ | Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 34429 (30960) | bluefish |