Forum » Na cesti » Kateri električni avto?
Kateri električni avto?
strel ::
Če kupuješ za dalj časa vzami IONIQ 5 ali Kia EV6 kredit eko sklada. Oba z veliko baterijo ...
billy ::
Hah, ne seri no, to so avti 50k + cene
To se bo splačalo kupit čez 3 leta, ko pridejo prvi ven iz operativnih najemov...
To se bo splačalo kupit čez 3 leta, ko pridejo prvi ven iz operativnih najemov...
TheBlueOne ::
billy ::
Zakaj? Kdo pa dela dnevno tu več kot 200km?
Range ima kar dober, problem je, ker nima pretirano hitrega polnjenja.
Range ima kar dober, problem je, ker nima pretirano hitrega polnjenja.
TheBlueOne ::
Test sem bolj kot ne preletel, na kancu pravi, da je pozimi dobre 100km. To je ze malo zalostno. Solid 200km bi bilo super.
pegasus ::
TheBlueOne je izjavil:
To je ze malo zalostno.To je realno in pričakovano, ko folk skuša tlačit čimboljše (=drage) baterije v povprečen škatlast avto. Namesto da bi dali navadne baterije v čimboljši avto ...
TheBlueOne ::
TheBlueOne je izjavil:
To je ze malo zalostno.To je realno in pričakovano, ko folk skuša tlačit čimboljše (=drage) baterije v povprečen škatlast avto. Namesto da bi dali navadne baterije v čimboljši avto ...
Verjamem. Mah, bo se malo za pocakati. Tnx za info.
m0LN4r ::
Zakaj? Kdo pa dela dnevno tu več kot 200km?saj ni vazno, ce delas dnevno al dvakrat na teden al 1x na dva tedna al na mesec. Zoprno in tecno je, pa se placal nekaj deset tisoc za ta navidezni luksus.
Range ima kar dober, problem je, ker nima pretirano hitrega polnjenja.
Pa ja drugace ce si 20-30 izven mesta in imas zeno, otroka, psa, pa se kak kos parcele kje za urejat se hitro nabirajo kilometri.
Pa kaki vecji izredni primeri tu niso niti vsteti.
Vsakdanje polnenje, ljudje smo vedno starejsi pa si nocemo nakopati se vec "vsakdanjih" brig, pa z leti postanes tudi bolj "pozabljiv" in na komot.
Za mlajse single pare, kuca poso je super. Sam se cena mora biti 25k za kak udoben avto srednje velikosti.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
billy ::
Za večje izlete pa je potem DC polnjenje, katero bi morali biti vsaj 50kw...
Saj imaš avte z 500+ dometa, samo bo pač dražji, ampak meni osebno je neumno dati več denarja, če lahko enostavno pač polnim na DC, ko se gre na izlet. Za razliko v ceni dobim not miljon kilometrov če polnim na DC :)
ok, to je potem fail ja...useless, oz pride prav le za točno specifične stranke.
Saj imaš avte z 500+ dometa, samo bo pač dražji, ampak meni osebno je neumno dati več denarja, če lahko enostavno pač polnim na DC, ko se gre na izlet. Za razliko v ceni dobim not miljon kilometrov če polnim na DC :)
TheBlueOne je izjavil:
Test sem bolj kot ne preletel, na kancu pravi, da je pozimi dobre 100km. To je ze malo zalostno. Solid 200km bi bilo super.
ok, to je potem fail ja...useless, oz pride prav le za točno specifične stranke.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: billy ()
krho ::
Za 35k bo dobil kakšen id3. Eniyaki in id4 so neke velike SUV krave.
Novi Ioniq 5 z 58kWh baterijo je 43k€, če hočeš zraven vsaj še pikico dodatne opreme je pol 47,5k€ po ceniku. Nimam pa pojma, če se da na to spogajat kaj popusta.
Novi Ioniq 5 z 58kWh baterijo je 43k€, če hočeš zraven vsaj še pikico dodatne opreme je pol 47,5k€ po ceniku. Nimam pa pojma, če se da na to spogajat kaj popusta.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
kixs ::
Zakaj? Kdo pa dela dnevno tu več kot 200km?
Range ima kar dober, problem je, ker nima pretirano hitrega polnjenja.
Mora zdrzat vsaj do LJ in nazaj. To je pri meni okoli 200km in se kaksna malenkost... torej 250-270km realnega dosega mora imeti. Nocem za vsako "malo" daljso voznjo studirat variante... dnevno pa delam okoli 30km.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kixs ()
Motion ::
@Jože kaj te tako moti na Renaultu da ZOE ne pride v poštev?
Ker jst če bi sedaj kupoval EV to 35K bi se zelo verjetno odloču glih za ZOE.
Ker jst če bi sedaj kupoval EV to 35K bi se zelo verjetno odloču glih za ZOE.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Motion ()
Masayoshi ::
Zoe 0 zvezdic na EURONCAP že recimo ni najbolj fajn. https://www.euroncap.com/en/results/ren...
energetik ::
Motion ::
@Jože kaj te tako moti na Renaultu da ZOE ne pride v poštev?Meni recimo to, da je nima skoraj nič prtljažnika? Če bi gledal EV za to ceno, bi skoraj sigurno vzel "tastarega" Ioniqa.
Ker jst če bi sedaj kupoval EV to 35K bi se zelo verjetno odloču glih za ZOE.
Ubistu ma ZOE ogromen prtljažnik za svoj razred. Večji kot recimo polo, corlla, 208, c3,.. Ni pa to limunzina
a_borlak ::
Izbire je kar nekaj, Nissan Leaf, VW ID3, Seat El Born, oskubljen ID4, Citroen eC4, Peugeot e2008, Opel Mokka, MG 5 EV, MG Marvel R ... skratka, vsaj 45kWh baterija pri vseh (domet 200km tudi pozimi), 100kW motor in navzgor, prostora dovolj ... Kaj bi jaz gledal od dodatne opreme? V prvi vrsti radarski tempomat, 3 fazno polnenje (to je skoraj obvezno), toplotna črpalka je uporabna, če vsako jutro štartaš ob različnih urah, sicer ne pomeni prav veliko ... ostalo pa bolj kot ne pripadnost znamki.
Skratka, izbire kar nekaj in to uporabne. Jaz bi štartal na Seata, ampak to je moja izbira.
Skratka, izbire kar nekaj in to uporabne. Jaz bi štartal na Seata, ampak to je moja izbira.
m0LN4r ::
Gleda se vedno avto kot celota, ne samo litri kuferama predvidevam.
Glede na ceno bi moral imeti prostor Golfa za osebe in prtljago.
Glede na ceno bi moral imeti prostor Golfa za osebe in prtljago.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
PS: Kdaj se je pa gledalo kok litrov ma dizelski tank?
Lahk bi bil samo 25 litrov pa bi se vedno mel 500km dosega.
Lahk bi bil samo 25 litrov pa bi se vedno mel 500km dosega.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
msjr ::
Evo, moje subjektivno menje iz prve roke:
1) električni na isti platformi (kona, e-niro, peugeoti...) kot navadni avti največkrat niso ok, bolje kupit isti model dizla za nižjo ceno
2) potem pa so tu električni, na el. platformah
- id3 je odličen avto, namesto felg in kovinske barve vzameš comfort pack pa si zmagal, sredinska konzola in nasloni so dobro domišljeni, števec pa začuda tudi, na prvi pogled zgleda butasto, ampak je potem vse ok - prikazuje tisto kar rabiš (še dodam: nikoli, ampak nikoli, nisem bil fan VW, vozim volvota, prejšnji avto pa je bil Saab)
- id4 v bistvu sploh ni tako večji kot id3 in ne ponuja toliko presežkov kolikor bi si jih pri višji ceni obetal
- kia ev6 je ogromen SUV, z nagravžnim zadkom, dobrim dometom in čudnimi supermodernimi ekrani v katerih v sončnem dnevu vidiš svoj trebuh, sicer je pa tako ali tako predrag za tvoj range
- ioniq isti problem s fensi ekrančki, cena tam tam kot kia
- tesla3 = yugo 45 za 21 stoletje - za kurac sestavljen
- MG spada bolj v kategorijo 1 (gl. zgoraj)
- Leafa nisem vozil, ker so se zbunili da ima za k... doseg
- Renault pa ima (je imel) toliko drobnega tiska (najem baterije ipd.) da na koncu nismo niti sprobal.
- Cupra Pendejador ali kako že bo pa bo baje isti kot id3 samo pride v slovenijo čez ene 100 let
No to pa je bilo to kar sem vozil v zadnje pol leta.
1) električni na isti platformi (kona, e-niro, peugeoti...) kot navadni avti največkrat niso ok, bolje kupit isti model dizla za nižjo ceno
2) potem pa so tu električni, na el. platformah
- id3 je odličen avto, namesto felg in kovinske barve vzameš comfort pack pa si zmagal, sredinska konzola in nasloni so dobro domišljeni, števec pa začuda tudi, na prvi pogled zgleda butasto, ampak je potem vse ok - prikazuje tisto kar rabiš (še dodam: nikoli, ampak nikoli, nisem bil fan VW, vozim volvota, prejšnji avto pa je bil Saab)
- id4 v bistvu sploh ni tako večji kot id3 in ne ponuja toliko presežkov kolikor bi si jih pri višji ceni obetal
- kia ev6 je ogromen SUV, z nagravžnim zadkom, dobrim dometom in čudnimi supermodernimi ekrani v katerih v sončnem dnevu vidiš svoj trebuh, sicer je pa tako ali tako predrag za tvoj range
- ioniq isti problem s fensi ekrančki, cena tam tam kot kia
- tesla3 = yugo 45 za 21 stoletje - za kurac sestavljen
- MG spada bolj v kategorijo 1 (gl. zgoraj)
- Leafa nisem vozil, ker so se zbunili da ima za k... doseg
- Renault pa ima (je imel) toliko drobnega tiska (najem baterije ipd.) da na koncu nismo niti sprobal.
- Cupra Pendejador ali kako že bo pa bo baje isti kot id3 samo pride v slovenijo čez ene 100 let
No to pa je bilo to kar sem vozil v zadnje pol leta.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: msjr ()
hojnikb ::
- tesla3 = yugo 45 za 21 stoletje - za kurac sestavljen
mogoce prvi primerki. Danes je to se vedno najbolsi _EV_ v ponudbi.
#brezpodpisa
msjr ::
joze ::
@Jože kaj te tako moti na Renaultu da ZOE ne pride v poštev?
Ker jst če bi sedaj kupoval EV to 35K bi se zelo verjetno odloču glih za ZOE.
Predvsem ne želim Renaulta. Ko sem nazadnje gledal si moral najemat baterijo, pa zdaj ta NCAP test, ampak v osnovi ne želim vozit Renaulta. Brez razumskih razlogov se mu bom izognil.
Webmojster ::
tony1 ::
resne firme z smešnim poskusom EVjev.
Soliden problem je, ker milenijci mislite, da je edini možen EV tak za milenijce. Torej po možnosti tak, ki se ga bo dalo šofirati z nagibanjem smartphona, če bo vmes ta zazvonil, bo pa avto samodejno naprej vozil, medtem ko se bo milenijec s sojim fitnes trenerjem/dilerjem wheyja prepiral, zakaj zamuja na današnji trening.
Grab some chickenwire, littl' Johnny, and I'll tell you kaj bi jaz imel od EVja:
jaz bi imel serijo 5 iz leta 1996 z električnim pogonom. Če bi tistim xenon lampam pritaknili še kurvenlicht in na šajbo montirali precej osnovni HUD, bi bilo že kičasto. Vsega drugega pa ne rabim. Od takrat naprej boljšega avta ni še nihče naredil. Tesla? Nigga, pls!
tony1 ::
TheBlueOne je izjavil:
Hah, ne seri no, to so avti 50k + cene
To se bo splačalo kupit čez 3 leta, ko pridejo prvi ven iz operativnih najemov...
Jih ze imas. Vecinoma so E-Golfi, so jih menda kupovali v elektro podjetjih v Nemciji. Jih dobis pri onlinecars.at. Smo pred kratkim skoraj vzeli enega.
Kakšen pa je bil razlog, da niste vzeli? Je drugače ta diler OK?
EV zaenkrat ni zate: 35k je prenizek limit.
Kam pa svetuješ, da bi moral nastavit limit, da bi bil zame?
Ne spremljam cen. Vem samo, da nov EV za 35k ne dobis, ce izvzamemo jajcke. Verjetno rabis nekje 40k-50k. Ker polnis prakticno zastonj, pufi pa so tudi zastonj, se zapufaj ekstra - ce je mozno.
Na enem drugem forumu sem bral človeka, ki je za id.3 dobil brez težav ponudbo za 28k... Zdi se, da le ne grejo tako zelo promet kot čuvene tesle, in se da dobiti nekaj popusta.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tony1 ()
tony1 ::
Drugače pri nas imamo jajček e-UP. V enem letu smo naredili 28000km. So bili pomisleki glede velikosti oz. majhnosti, ampak imamo prav tako za rezervo več avtomobilov. Po opažanjih se vozimo večinoma z jajčkom.
Lahko eno precej specifično vprašanje glede e-upa? Kako dobra je na tem avtu zvočna izolacija, glede na to, da ni hrupa benc. motorja?
Npr. kako zelo se slišijo kamenčki/pljuskanje luž s ceste, hrup ostalih vozil (npr. kamionov, ko se vozijo mimo tebe na obvoznici), hrup vozil ko npr. stojiš v koloni, hrup vetra na AC?
IL_DIAVOLO ::
Samo okolica ni in v taki pločevinki se to pozna.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
</head> ::
joze moraš vedet, da s-t ni več isti forum, kot je bil pred leti, ko si ti dobil dobre nasvete.
95% ljudi, ki ti bo komentiralo ne lasti EVja, 80% še sedela ni v njem.
Moj nasvet je, da kupiš rabljeno. Isto kot pri ICE. 3 leta star avto je vedno bolj racionalen nakup kot nov. BMW i3 je recimo rekorder, kjer v treh letih pade cena iz 50+ na 20+. Jaz sem mojega kupil za 20k in sem noro zadovoljen. Ni primeren za tvoj use case, ker je katastrofalen za AC, je pa super mestni avto. Treba je bit bolj specifičen, kot pa samo - EV, 35k€, 100km na dan.
Potem je tu še dejstvol, da so cene novih in rabljenih kar divje. BMW katerega sem lani kupil za 20k€ danes z lahkoto prodam za 22k, če se potrudim pa za 25-26.
Sem bil 80% na tem, da kupim e-upa. Novega. Za 12k. Sem sedel notr in mi je šlo na bruhanje. Kupiš EV avto - nekaj modernega, avto je pa mal nad nivojem Jugo korala.
95% ljudi, ki ti bo komentiralo ne lasti EVja, 80% še sedela ni v njem.
Moj nasvet je, da kupiš rabljeno. Isto kot pri ICE. 3 leta star avto je vedno bolj racionalen nakup kot nov. BMW i3 je recimo rekorder, kjer v treh letih pade cena iz 50+ na 20+. Jaz sem mojega kupil za 20k in sem noro zadovoljen. Ni primeren za tvoj use case, ker je katastrofalen za AC, je pa super mestni avto. Treba je bit bolj specifičen, kot pa samo - EV, 35k€, 100km na dan.
Potem je tu še dejstvol, da so cene novih in rabljenih kar divje. BMW katerega sem lani kupil za 20k€ danes z lahkoto prodam za 22k, če se potrudim pa za 25-26.
Sem bil 80% na tem, da kupim e-upa. Novega. Za 12k. Sem sedel notr in mi je šlo na bruhanje. Kupiš EV avto - nekaj modernega, avto je pa mal nad nivojem Jugo korala.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: </head> ()
hojnikb ::
resne firme z smešnim poskusom EVjev.
Soliden problem je, ker milenijci mislite, da je edini možen EV tak za milenijce. Torej po možnosti tak, ki se ga bo dalo šofirati z nagibanjem smartphona, če bo vmes ta zazvonil, bo pa avto samodejno naprej vozil, medtem ko se bo milenijec s sojim fitnes trenerjem/dilerjem wheyja prepiral, zakaj zamuja na današnji trening.
Grab some chickenwire, littl' Johnny, and I'll tell you kaj bi jaz imel od EVja:
jaz bi imel serijo 5 iz leta 1996 z električnim pogonom. Če bi tistim xenon lampam pritaknili še kurvenlicht in na šajbo montirali precej osnovni HUD, bi bilo že kičasto. Vsega drugega pa ne rabim. Od takrat naprej boljšega avta ni še nihče naredil. Tesla? Nigga, pls!
Chill out, boomer, nobody wanted your opinion.
Sploh ne govorim o tem, da more bit EV za milenijce z velikimi ekrani in 100 fičerji. Govorim o EVju, kateri je narejen na EV platformi (kot je to tesla, pa recimo id.3/4) ne nek bedn poskus tlačenja ev pogonskega sklopa v ICE šasijo.
#brezpodpisa
hojnikb ::
joze moraš vedet, da s-t ni več isti forum, kot je bil pred leti, ko si ti dobil dobre nasvete.
95% ljudi, ki ti bo komentiralo ne lasti EVja, 80% še sedela ni v njem.
Moj nasvet je, da kupiš rabljeno. Isto kot pri ICE. 3 leta star avto je vedno bolj racionalen nakup kot nov. BMW i3 je recimo rekorder, kjer v treh letih pade cena iz 50+ na 20+. Jaz sem mojega kupil za 20k in sem noro zadovoljen. Ni primeren za tvoj use case, ker je katastrofalen za AC, je pa super mestni avto. Treba je bit bolj specifičen, kot pa samo - EV, 35k€, 100km na dan.
Potem je tu še dejstvol, da so cene novih in rabljenih kar divje. BMW katerega sem lani kupil za 20k€ danes z lahkoto prodam za 22k, če se potrudim pa za 25-26.
Sem bil 80% na tem, da kupim e-upa. Novega. Za 12k. Sem sedel notr in mi je šlo na bruhanje. Kupiš EV avto - nekaj modernega, avto je pa mal nad nivojem Jugo korala.
i3 je bolj slab izgovor za avtomobil, čeprav je znotraj "fancy".
#brezpodpisa
tony1 ::
" Sploh ne govorim o tem, da more bit EV za milenijce z velikimi ekrani in 100 fičerji. Govorim o EVju, kateri je narejen na EV platformi (kot je to tesla, pa recimo id.3/4) ne nek bedn poskus tlačenja ev pogonskega sklopa v ICE šasijo."
Hja, ko sem pisal "resne firme" sem imel v mislih ravno vw.
Saj kakor izgleda "resne firme" ne bodo delale več "e-golfov" ravno zaradi tega, ker so pogruntale, da je to predrago. Lahko sicer firme tipa Pežo še kaj delajo po starem, ampak to je izključno zato, ker so 10 let zadaj in ker še nimajo nove EV-only platforme. Te imajo potem še (zame) prednost RWDja in (za vse ostale) menda ogromno prostora.
Je pa treba tistemu avtističnemu vampirju Elonu nekaj priznati: naredil je platformo, ki ima potencial pojesti vso avtoindustrijo, ker je tako zelo razširljiva in to za (skoraj) nič vložka. Npr. dva dni tega je poslal ven upgrade, ki vozniku pove, da ima spredaj/zadaj premalo profila (klasična uporaba ABS senzorjev, samo malo kode so še naprogramirali). Pa ko so v model S/X vgradili ANC so vse naredili samo z upgrejdom softvera. Ostala industrija mu, s svojimi 50-100 ločenimi, ozkonamenskimi krmilnimi enotami že samo v eni generaciji avtov ne bo mogla slediti. Ko se bo navajen Tesle nekdo usedel v obični avto, bo mislil, da sedi na biciklu, in to ne zaradi treh featurjev (kot je to sedaj) ampak zaradi 100ih...
Obenem me pri tej EV revoluciji strašno moti šparanje na vseh koncih, po podobnem principu kot si je včasih Zastava na zaprtem trgu lahko privoščila iz fabrike pošiljati napol narejene avte, tukaj je pa pač jasno, da je izdelek kupil navdušenec nad elektriko, ki bo zato moral pozabiti na to, kaj je kakovosten avto: avti nimajo števca (Tesla 3, in sploh ne vem, če se da HUD dokupiti ali ne...), nimajo "normalnih" stikal (niti za najbolj osnovne funkcije - Tesla, ali pa za takšne, kjer je očiten korak na slabše, da jih ni - vw), pedala ob umiku noge ropotajo, le da se to na ICE avtu ni slišalo, tovarni je pa vseeno (BMW), špara se celo na obliki zavornega pedala, ki ni več tak kot je bil na avtomatiku od nekdaj, ampak je klasične (manjše) oblike, ker naj pač kurc gleda kupca EVja (spet BMW), nekateri nimajo niti frunka (vw)... Še posebej zanimiva jebivetrskost je prazen plac na dnu podvozja zadaj na i3, kjer je plac za pomožni ICE motor in tank goriva, če kupiš BEV verzijo, pa fabrika ni niti toliko normalna, da bi ti zrihtala odstranljiv zadnji zic in poštimala plac, kamor bi lahko kaj pospravil.
Hja, ko sem pisal "resne firme" sem imel v mislih ravno vw.
Saj kakor izgleda "resne firme" ne bodo delale več "e-golfov" ravno zaradi tega, ker so pogruntale, da je to predrago. Lahko sicer firme tipa Pežo še kaj delajo po starem, ampak to je izključno zato, ker so 10 let zadaj in ker še nimajo nove EV-only platforme. Te imajo potem še (zame) prednost RWDja in (za vse ostale) menda ogromno prostora.
Je pa treba tistemu avtističnemu vampirju Elonu nekaj priznati: naredil je platformo, ki ima potencial pojesti vso avtoindustrijo, ker je tako zelo razširljiva in to za (skoraj) nič vložka. Npr. dva dni tega je poslal ven upgrade, ki vozniku pove, da ima spredaj/zadaj premalo profila (klasična uporaba ABS senzorjev, samo malo kode so še naprogramirali). Pa ko so v model S/X vgradili ANC so vse naredili samo z upgrejdom softvera. Ostala industrija mu, s svojimi 50-100 ločenimi, ozkonamenskimi krmilnimi enotami že samo v eni generaciji avtov ne bo mogla slediti. Ko se bo navajen Tesle nekdo usedel v obični avto, bo mislil, da sedi na biciklu, in to ne zaradi treh featurjev (kot je to sedaj) ampak zaradi 100ih...
Obenem me pri tej EV revoluciji strašno moti šparanje na vseh koncih, po podobnem principu kot si je včasih Zastava na zaprtem trgu lahko privoščila iz fabrike pošiljati napol narejene avte, tukaj je pa pač jasno, da je izdelek kupil navdušenec nad elektriko, ki bo zato moral pozabiti na to, kaj je kakovosten avto: avti nimajo števca (Tesla 3, in sploh ne vem, če se da HUD dokupiti ali ne...), nimajo "normalnih" stikal (niti za najbolj osnovne funkcije - Tesla, ali pa za takšne, kjer je očiten korak na slabše, da jih ni - vw), pedala ob umiku noge ropotajo, le da se to na ICE avtu ni slišalo, tovarni je pa vseeno (BMW), špara se celo na obliki zavornega pedala, ki ni več tak kot je bil na avtomatiku od nekdaj, ampak je klasične (manjše) oblike, ker naj pač kurc gleda kupca EVja (spet BMW), nekateri nimajo niti frunka (vw)... Še posebej zanimiva jebivetrskost je prazen plac na dnu podvozja zadaj na i3, kjer je plac za pomožni ICE motor in tank goriva, če kupiš BEV verzijo, pa fabrika ni niti toliko normalna, da bi ti zrihtala odstranljiv zadnji zic in poštimala plac, kamor bi lahko kaj pospravil.
a_borlak ::
Tesla je kar se tiče možnosti res desetletje pred drugimi, ima pa vsesplošno pomanjkanje gumbov tudi svoje slabosti, recimo mene je motilo pomanjkanje gumbov za brisalce, osrednji zaslon, ki je fiksen in še kakšna malenkost bi se lahko našla. Kar se nenamenskih platform tiče, že Citroen Xsara Picasso (ja, tisti 20 let stari model) je imel dno avta dovolj debelo za lepo količino baterij, pri mnogih novejših avtih so to že imeli v mislih, zato razen prtljažnika ni opaziti pomanjkanje prostora. Je pa res, da Tesla dela avte čisto drugače in to je prednost za proizvajalca, kako je pa s popravljivostjo, je pa druga zgodba.
Ampak tema je nakup avta in še enkrat, za 35k dobiš čisto spodoben EV, ki zadošča vsem zahtevam slovenskih cest, razen divjanja po avtocesti. Sicer pa glede na to, da bomo slej kot prej imeli sekcijsko merjenje na celotni AC, tudi to ne bo problem.
Ampak tema je nakup avta in še enkrat, za 35k dobiš čisto spodoben EV, ki zadošča vsem zahtevam slovenskih cest, razen divjanja po avtocesti. Sicer pa glede na to, da bomo slej kot prej imeli sekcijsko merjenje na celotni AC, tudi to ne bo problem.
kow ::
TheBlueOne je izjavil:
Hah, ne seri no, to so avti 50k + cene
To se bo splačalo kupit čez 3 leta, ko pridejo prvi ven iz operativnih najemov...
Jih ze imas. Vecinoma so E-Golfi, so jih menda kupovali v elektro podjetjih v Nemciji. Jih dobis pri onlinecars.at. Smo pred kratkim skoraj vzeli enega.
Kakšen pa je bil razlog, da niste vzeli? Je drugače ta diler OK?
EV zaenkrat ni zate: 35k je prenizek limit.
Kam pa svetuješ, da bi moral nastavit limit, da bi bil zame?
Ne spremljam cen. Vem samo, da nov EV za 35k ne dobis, ce izvzamemo jajcke. Verjetno rabis nekje 40k-50k. Ker polnis prakticno zastonj, pufi pa so tudi zastonj, se zapufaj ekstra - ce je mozno.
Na enem drugem forumu sem bral človeka, ki je za id.3 dobil brez težav ponudbo za 28k... Zdi se, da le ne grejo tako zelo promet kot čuvene tesle, in se da dobiti nekaj popusta.
Sem res prehitro stegnil jezik. Nekako sem navajan pribiti 5k evrov (priblizno kot je subvencija) na ceno vsakega oglasevanega avta (ki je ponavadi oskubljen s featurji). EV imajo vseeno boljso osnovno opremo. Tako, da ja recimo da je meja pri cirka 35k.
Glede poceni ID.3 pa nekako ne verjamem: "nekje sem bral na forumu, da je nekdo dobil BREZ TEZAV za 28k". Ce bi bile take cene, bi se veliko bolje prodajali.
Mimogrede, ce gledas na VW strani ID3, cene startajo iz 38k, v opremi pa sploh ni kamere.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
billy ::
head, je dal dober nasvet kupi rabljenega. Nasplošno se novih avtoh sploh ne splača kupovat, edino če ga nekdo misli imeti v lasti 10-15 let.
Lepo kupuješ rabljenega in menjaš na 3-5 let.
Lepo kupuješ rabljenega in menjaš na 3-5 let.
kow ::
Ravno v prvem postu je omenil, da ima 15 let star avto. Glede na napisano, je domneva, da kupi nov avto in ga zvozi do konca. Se pa strinjam tudi jaz - kupis rabljenega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
joze ::
Hvala za odlične predloge in razmisleke.
Avto bo zagotovo nov in bo šel skupaj z mano v penzijo :). Razumem tudi argumente za rabljenega, ampak sem se odločil drugače.
Če nekako povzamem večinsko mnenje je ID3 najboljša izbira. Najbrž 58Kw baterija z obvezno toplotno črpalko in opremo po izbiri do cenovne bariere. Bom opravil testno vožnjo in poročal o dognanjih.
Drugi dve opciji sta Nissan Leaf, ki ima v tem cenovnem rangu slabši doseg in pa Kia Niro, pri kateri me moti, da prvenstveno ni električna platforma. Če bo čas in volja bom preizkusil tudi ta dva.
Avto bo zagotovo nov in bo šel skupaj z mano v penzijo :). Razumem tudi argumente za rabljenega, ampak sem se odločil drugače.
Če nekako povzamem večinsko mnenje je ID3 najboljša izbira. Najbrž 58Kw baterija z obvezno toplotno črpalko in opremo po izbiri do cenovne bariere. Bom opravil testno vožnjo in poročal o dognanjih.
Drugi dve opciji sta Nissan Leaf, ki ima v tem cenovnem rangu slabši doseg in pa Kia Niro, pri kateri me moti, da prvenstveno ni električna platforma. Če bo čas in volja bom preizkusil tudi ta dva.
Ahim ::
Hvala za odlične predloge in razmisleke.
Avto bo zagotovo nov in bo šel skupaj z mano v penzijo :). Razumem tudi argumente za rabljenega, ampak sem se odločil drugače.
Če nekako povzamem večinsko mnenje je ID3 najboljša izbira. Najbrž 58Kw baterija z obvezno toplotno črpalko in opremo po izbiri do cenovne bariere. Bom opravil testno vožnjo in poročal o dognanjih.
Drugi dve opciji sta Nissan Leaf, ki ima v tem cenovnem rangu slabši doseg in pa Kia Niro, pri kateri me moti, da prvenstveno ni električna platforma. Če bo čas in volja bom preizkusil tudi ta dva.
Napisi izkusnje in opazanja s testne vozne se za ostale
Masayoshi ::
Če imaš čas bi jaz na tvojem mestu počakal še na tegale :
https://www.renault.si/elektricna-vozil...
pa čeprav si "ne želiš voziti Renaulta". Menda bo za postavit se v vrsto februarja, čeprav sem pa nekje zasledil da v Anglijo recimo pa pride šele jeseni.
https://www.renault.si/elektricna-vozil...
pa čeprav si "ne želiš voziti Renaulta". Menda bo za postavit se v vrsto februarja, čeprav sem pa nekje zasledil da v Anglijo recimo pa pride šele jeseni.
tony1 ::
kow: To samo pomeni, da ni potrebe id.3 izločiti že samo zaradi cene. Če bi se OP odločil zanj, je vredno iti vprašat dilerja ali dva za ponudbo.
Je pa možno še, da je šlo za avto iz zaloge.
Je pa možno še, da je šlo za avto iz zaloge.
kixs ::
gruve ::
Leafa jaz ne bi kupoval, še posebej, če imaš plan imeti avto 15 let.
Ljudem je treba povedat zakaj, tebi je jasno, marsikomu ki o teh stvareh ne ve veliko pa ni. Bom jaz povedal: zato ker Nissan Leaf je eden izmed redkih električnih avtomobilov ki nima vodnega hlajenja baterije, ampak je baterija zračno hlajena, kar pomeni da baterija hitreje zgublja kapaciteto kot pri ostalih električnih avtomobilih. Pri avtomobilih z vodnim hlajenjem je izguba kapacitete okrog 1 do 1,5 % na leto. Nissan Leaf si je prislužil slab sloves glede degradacije baterije zaradi starih modelov 2011 in 2012, nato so naredili redesign in mnoge zadeve popravili. Nissan Leaf 2012 je imel večjo degradacijo baterije zaradi dveh razlogov: 1.baterijska kemija z povečano občutljivostjo na povišane temperature (torej nepravilno zbrana baterijska kemija) in 2. odsotnost hladilnega sistema za baterijo (ne zračnega in ne vodnega). Kombinacija tih dveh dejavnikov je pri Nissan Leafih 2011 in 2012 privedla do povečane degradacije baterije kadar je avto veliko stal na vročem soncu/bil stalno na visokih temperaturah. Kot pravim so nato v kasnejših modelih (2018 in naprej) mnogo zadeve popravili: zamenjali so kemijo baterije in vgradili hladilni sistem za baterijo (sicer zračni, ne vodnega). https://www.reddit.com/r/leaf/comments/...
Tako da point vsega tega je da Nissan Leafi od 2018 naprej ne trpijo več za povečano degradacijo baterije tako kot starejši modeli. Še vedno je degradacija v povprečju rangu 2 % na leto, kar je 2x več kot pri Tesli, ampak ni problematično. Se pa da degradacijo še znižati od navedenih cifer če baterijo uporabljamo od 10 do 80 % (ne pa od 100 % do 0 %), ter da je ne izpostavljamo visokim temperaturam po nepotrebnem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gruve ()
gruve ::
kow: To samo pomeni, da ni potrebe id.3 izločiti že samo zaradi cene. Če bi se OP odločil zanj, je vredno iti vprašat dilerja ali dva za ponudbo.
Je pa možno še, da je šlo za avto iz zaloge.
Povsem možno da je dobil novega ID.3 za 28k, tudi jaz sem ga videl za toliko na avto.net nekaj časa nazaj (verjetno je bil iz zaloge ja), v Nemčiji je še sedaj po toliko: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sear...
tony1 ::
gruve: kako pa je implementirano zračno hlajenje baterije v zadnjih letnikih leafa? z mrzlim zrakom, ki ga hladi klimatska naprava?
Za zgodnje letnike i3 se spominjam, da so menda baterijo hladili kar s "freonom", ali to drži (če ja, je ta tehnologija OK?)? Kakšna je bila zgodovina degradacije baterij v i3, se še danes ne grejo tekočinskega hlajenja?
Za zgodnje letnike i3 se spominjam, da so menda baterijo hladili kar s "freonom", ali to drži (če ja, je ta tehnologija OK?)? Kakšna je bila zgodovina degradacije baterij v i3, se še danes ne grejo tekočinskega hlajenja?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 4 … 19 20 21 22 )Oddelek: Loža | 131225 (91290) | D3m |
⊘ | Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 34060 (30591) | bluefish |