» »

Kateri električni avto?

Kateri električni avto?

««
6 / 45
»»

m0LN4r ::

Mike_Rotch je izjavil:

To je nekako tako dobro, kot posoda ipd. skart roba iz tedija. Poceni klumparija, ki razpade, ce samo grdo pogledas.


Zanimivo. Daj malo več napiši prosim. Katere kitajske EVje si testiral pa kakšne so bile kaj napake?

Ne hvala, mene bi bilo strah kaj takega testirat in se vozit na nasih cestah z 90-130 gor in dol par let, da mi se kaksno kolo odleti al volan odpade med voznjo.
Ali si zamesal z hondo, toyoto, nissanom?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Sparkxl ::

Se pravi testiral nisi, veš o njih nič...pač malo spet trollaš. Še sreča da se ti počasi šiht začne.

fikus_ ::

wcpapir je izjavil:



In kaj je tu pranje možganov, človek ki kupi novega cliota za 14k namesto EV ima že oprane možgane dovolj, ker je tak avto dražji kot EV za 30.000.

Če tanka 3x ma ravno pokrit obrok novega avta z odbito subvencijo, če pa tanka 4x mesečno pa ima zagotovo krito vso tankanje. Če tanka manj kot 2x tega cliota pa ne potrebuje avtomobila ampak električni skiro.


Kdo tanka v cliota 3-4x/mesec. Clio je za veliko km, tudi na avtocestcesti, mučenje! V glavnem ga kupujejo/vozijo ljudje, ki si dražjega avta ne morejo privoščit, prav tako višjega kredita ne in potem ti pišeš, da bodo kupovali EV za 30kEUR?!
In tudi, kakšna je izbira novih EV za 30kEUR?!
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

kow ::

cias je izjavil:

Jaz sem ravnokar poslušal enega ki se je pritoževal da njegov EV zelo je gume, pa še drage so ker morajo biti ta ojačane.


Pa si mu predlagal naj vkljuci eco mode, pa bo obraba (in pospeski, uzitki) nizja? Aja, on bi 'ovce i novce', al kako ze pravijo...
EV je pa tudi tistih 300kg tezji, tako da lahko tudi vozi pocasneje cez ovinke.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

m0LN4r ::

Sparkxl je izjavil:

Se pravi testiral nisi, veš o njih nič...pač malo spet trollaš. Še sreča da se ti počasi šiht začne.

Saj pravim, bos ti poskusni zajcek. Jaz ne mislim reskirat, ti ocitno ze.
Bos mi ti povedal kak je kaj chuliwuli po 5 letih in 100kkm prevozenih po Slovenskih cestah in avtocestah ali kdo?

15 colska guma za cliota stane 50-60 evrov in je gor vsaj 5 let. Pejt na parkplac pogledat cliote.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Sparkxl ::

Ne vem od kot si ti razbral da bom jaz poizkusni zajček. Se bom kar držal dinozavrov do bridkega konca. Za raliko od tebe jaz ne trollam o stvareh o katerih se mi ne sanja.

Gregor P ::

Glede da no, da jim je Zahod na račun dogovorjenega izkoriščanja njihovih delavcev tam, prinesel v naročje vso napredno tehnologijo in rešitve, ne dvomim v to, da lahko Kitajci že danes izdelajo dober EV, če bi res bila potreba po tem.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

strel ::

KIA Niro zgleda kr OK

pegasus ::

Vsi današnji električni avtomobili me spominjajo na prve motorizirane kočije konec 19. stoletja. In tako kot so se kočije prilagodile na nov pogon in postale avti, tako se morajo sedaj avti prilagoditi na nov pogon in postati električna vozila. Aptera kaže smer, kam bo šel razvoj, bo pa tega več čez 20-30 let, ko ljudje dojamejo to miselnost v širšem obsegu.

wcpapir ::

strel je izjavil:

KIA Niro zgleda kr OK


Mal je draga edino, cca 300eur na mesec z ekosklad kreditom. Drugače je top.

Če nebi imel goriva že zdaj džabe bi takoj letel ponjo, pol leta še počakam če se pojavi kaka možnost da bo kmalu kaj za 20k z dometom 250km in prtljažnikom.

m0LN4r ::

pegasus je izjavil:

Vsi današnji električni avtomobili me spominjajo na prve motorizirane kočije konec 19. stoletja. In tako kot so se kočije prilagodile na nov pogon in postale avti, tako se morajo sedaj avti prilagoditi na nov pogon in postati električna vozila. Aptera kaže smer, kam bo šel razvoj, bo pa tega več čez 20-30 let, ko ljudje dojamejo to miselnost v širšem obsegu.

Aptera se ni prodala nicesar ali? Kompakten 4 sedeznik ca 4 metre
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

vaščan ::

Nevem kolk vam je angleščina domača
Dokler ne začnemo pridobivat štroma bolj ekološko so el avtomobili popovn nesmisel vsaj za širšo uporabo.
Pri nas je pozimi el avto malo ajsi saj mora ogrevat baterijo potem mu hitro zmanjka štroma, da ga doma nafilaš je pa primerljiv kot bi ti 24ur lavfal en navaden 2kw električni radiator.
Jaz mislim da se ni pametno preveč zaganjat v nakup el avtomobila.

Blinder ::

Lol glih 1 teden nazaj sem gledal en ta-moment popularen video na yt, kateri razlaga, kako so elekricni avti dosti dosti manj onesnazujoci kot ICE.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

a_borlak ::

vaščan je izjavil:

Nevem kolk vam je angleščina domača
Dokler ne začnemo pridobivat štroma bolj ekološko so el avtomobili popovn nesmisel vsaj za širšo uporabo.
Pri nas je pozimi el avto malo ajsi saj mora ogrevat baterijo potem mu hitro zmanjka štroma, da ga doma nafilaš je pa primerljiv kot bi ti 24ur lavfal en navaden 2kw električni radiator.
Jaz mislim da se ni pametno preveč zaganjat v nakup el avtomobila.


Tako mimo grede, EV praviloma dosti bolje izrablja energijo, tudi za gretje pozimi in ne boš verjel, tudi za gretje baterije. Če je avto dnevno v uporabi se slednja niti ne shladi toliko, da bi bilo kritično, če se, avto praviloma poskrbi, da ne vleče elektrike na polno in s tem čuva baterijo. In kar se ekologije tiče, veliko bolje je kurit nafto v enem velikem kurišču kot milijon majhnih, v vprvem se trudiš za optimalno izgorevanje in s tem čim manj delcev, lažje očistiš, višek toplote pa praviloma uporabiš za ogrevanje. Pri avtu? Večino vržeš stran. Skratka, taki argumenti so že davno mimo.

deco16 ::

Večina EV-jev ne rabi ogrevat baterijo, razen če hočeš da se hitro polni. Vsaka izguba(katerih ni dosti) se pa uporabi za ogrevanje kabine. Vsekakor je fajn gledat da je le ta učinkovit, ker nekateri res dosti žrejo brezveze. Zime sploh več niso zime...

vaščan ::

a_borlak je izjavil:

vaščan je izjavil:

Nevem kolk vam je angleščina domača
Dokler ne začnemo pridobivat štroma bolj ekološko so el avtomobili popovn nesmisel vsaj za širšo uporabo.
Pri nas je pozimi el avto malo ajsi saj mora ogrevat baterijo potem mu hitro zmanjka štroma, da ga doma nafilaš je pa primerljiv kot bi ti 24ur lavfal en navaden 2kw električni radiator.
Jaz mislim da se ni pametno preveč zaganjat v nakup el avtomobila.


Tako mimo grede, EV praviloma dosti bolje izrablja energijo, tudi za gretje pozimi in ne boš verjel, tudi za gretje baterije. Če je avto dnevno v uporabi se slednja niti ne shladi toliko, da bi bilo kritično, če se, avto praviloma poskrbi, da ne vleče elektrike na polno in s tem čuva baterijo. In kar se ekologije tiče, veliko bolje je kurit nafto v enem velikem kurišču kot milijon majhnih, v vprvem se trudiš za optimalno izgorevanje in s tem čim manj delcev, lažje očistiš, višek toplote pa praviloma uporabiš za ogrevanje. Pri avtu? Večino vržeš stran. Skratka, taki argumenti so že davno mimo.


n kar se ekologije tiče, veliko bolje je kurit nafto v enem velikem kurišču kot milijon majhnih, v vprvem se trudiš za optimalno izgorevanje in s tem čim manj delcev, lažje očistiš, višek toplote pa praviloma uporabiš za ogrevanje.

Nuklearke najbolj eko energija kar smo jo sposobni izumit zaenkrat razen kjer ti toplota iz zemlje sama ven pride na islandiji recimo.
Za izdelovanje baterij gre celo reč svinjarije in kemije. Baterija kuri štrom ki ga človeštvo zaenkrat globalno še vedno največ pridobiva iz premoga kar 36% https://ourworldindata.org/electricity-...
Baterija v 10 letih crkne kam potem s temi baterijami? Električni avto je ok za specifične zadeve in situacije posameznikov globalno, da bi se recimo 50% ljudi začelo vozit na elektriko je neizvedljivo tako ekološko kot iz vidika prevelike porabe štroma. Električni avto je vse prej kot zelen in tisti ki se slepi, da ga kupi ker je ekološko osveščen je zame navadn tepec. Jaz bi imel tak avto za na šiht vozit, če bi bil res poceni. Rabljenega električnega ne boš kupil ker je zamenjava dotrajane baterije predraga nov avto pa tudi ni ravno poceni tko da en drek vse skupej. Za na šiht vozit bolje kupit staro toyoto yaris ali javni prevoz, če gledamo iz ekološkega in kakršnega koli drugega vidika. Japonci so probal na baterije ampak so scagali zdej probavajo vodik.

mikhaair ::

Tisti, ki sonca ne vidi kot free energije....kaj češ.

vaščan ::

sonce je ok zadeva ampak za poganjanje milijonskih mest ne pride v poštev. Človk še ni tolk napreden da bi brez konkretnega onesnaževanja izrabljal sončno ali kakršno koli drugo enrgijo. Zemlja je elektromagnet tesla je rekel da je energije dost vse okol nas samo pogruntat je treba kako jo izrabit.

a_borlak ::

vaščan je izjavil:


Za izdelovanje baterij gre celo reč svinjarije in kemije. Baterija kuri štrom ki ga človeštvo zaenkrat globalno še vedno največ pridobiva iz premoga kar 36% https://ourworldindata.org/electricity-...
Baterija v 10 letih crkne kam potem s temi baterijami? Električni avto je ok za specifične zadeve in situacije posameznikov globalno, da bi se recimo 50% ljudi začelo vozit na elektriko je neizvedljivo tako ekološko kot iz vidika prevelike porabe štroma. Električni avto je vse prej kot zelen in tisti ki se slepi, da ga kupi ker je ekološko osveščen je zame navadn tepec. Jaz bi imel tak avto za na šiht vozit, če bi bil res poceni. Rabljenega električnega ne boš kupil ker je zamenjava dotrajane baterije predraga nov avto pa tudi ni ravno poceni tko da en drek vse skupej. Za na šiht vozit bolje kupit staro toyoto yaris ali javni prevoz, če gledamo iz ekološkega in kakršnega koli drugega vidika. Japonci so probal na baterije ampak so scagali zdej probavajo vodik.


Ja, ker črpanje nafte iz zemlje, prevoz, predelava in vse ostalo je tako lepo in čisto in fajn, da po tisti katastrofi ene naftne ploščadi v mehiškem zalivu še vedno na obalo prihaja mazut, da o morskem dnu niti ne govorimo. Poleg tega, 10 let stari EVji se še vedno veselo vozijo po cestah in tudi ko se več ne bodo, bo baterija še vedno uporabna kot hranilnik.

IL_DIAVOLO ::

Saj lepo da ste futuristični, ampak balkanska narava je taka, da bi vse skurli ali odvrgli v najbližjem gozdu.

Ce ne bo nadzora za vsako prodano električno vozilo in zamenjano baterijo, bomo gledali okoljsko katastrofo.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

m0LN4r ::

Soncne celice in visokonapetostni kabli se pa pricarajo na zelenice. Ponoci in ko je oblacno vec dni pa imamo to v megatonskih baterijah, ki so se pricarale iz nicesar.
Pa se druga utopija iz prve roke:
https://www.tiktok.com/@johanngeorgjaeg...
https://www.tiktok.com/@anthonyleelsvd/...
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

cvalsr ::

Ne bi, res ne, pa ne zdržim:

Zemlja je elektromagnet

:))
Elektriko za magnetenje pa dobiva iz sončnih elektrarn, zaprmej (=~ majkemi)!

vaščan ::

cvalsr je izjavil:

Ne bi, res ne, pa ne zdržim:

Zemlja je elektromagnet

:))
Elektriko za magnetenje pa dobiva iz sončnih elektrarn, zaprmej (=~ majkemi)!


Nebom ti pametoval ampak mal si kakšno reč poglej. Kaj so te v šoli učili in kaj ti striček einstein da za mislit če ti nekdo zna razložit


Štrom

Tvoja pot skozi vesolje


Zemlja
Lahko si pa tud sam najdeš kakšno ne vizualno razlago če te to bolj privlači.

Dejstvo je da se zeleni osredotočajo na končne produkte namest da bi se osredotočl na samo pridelovanje, če imaš ekološko zeleno izdelavo in ekološki produkt je to to če pa svinaš po celem svetu da nrdiš ekološki produkt ki po dotrajanju spet postane ekološki problem si nekaj v štartu za j...

m0LN4r ::

Decki kaj narediti, soncne celice so ze 3 dni pokrite s snegom... Pa napovedano je se par dni oblacno snezno vreme.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

cvalsr ::

:))
Youtube je najbolj zanesljiv vir informacij in znanja na planetu, majkeminakvadrat!
Te tvoje predstavljene filmčke bom mogoče pogledal potem, ko bova razčistila, kaj je to ELEKTROmagnet! In kako je to lahko Zemlja. Prav?

tony1 ::

m0LN4r je izjavil:

Decki kaj narediti, soncne celice so ze 3 dni pokrite s snegom... Pa napovedano je se par dni oblacno snezno vreme.


First world probs ;)

Utk ::

m0LN4r je izjavil:

Decki kaj narediti, soncne celice so ze 3 dni pokrite s snegom... Pa napovedano je se par dni oblacno snezno vreme.

Slab trol si. Dober trol mora nekaj vedet o stvari, da zna dobro potrolat.
Meni cel december ni naredila tolk kot porabim en dan spomladi ko ni niti gretja niti hlajenja. So what? 3 tedne do novega leta imam 2 mhw viška.

m0LN4r ::

Bo putin poskrbel, da bo do marca vse pod snegom, to je sele zacetek
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Utk ::

Tudi to ni nek problem, ker velika večina se naredi od pomladi do jeseni. Zima je skoraj nepomembna. Večji problem bi bil, če bi naredil deževno pomlad, recimo. Samo ne mu tega povedat...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

-Wall ::

Odgovor na vprasanje teme "Kateri električni avto?" je: nobeden.

Zadeva je uporabna za promil ljudi, ki so si nabavili panele zelo zgodaj in zagotovili priklope na omrezje in jim mi, iz nasih zepov, subvencioniran odkup (Utk pac montira panele, pa dela malo reklame, ko ima ravno mrtvo sezono).

Danes je zadeva ze zamujena.

Pocaka se na plinske avtomobile.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: -Wall ()

kow ::

Mislim, da ti ne ves kaj pomeni beseda promil. Ce ti ponazarim bolj plasticno, to je cirka 2k ljudi v sloveniji. Zmotil si se za 1-2 velikostna razreda.
Ampak pri tebi smo ze navajeni, da trobezljas neumnosti.

phnj90 ::

Pri nas ni nobenih alertov za zasneženost, je pa december zgodovinsko neproduktiven. V zadnjih 15 milijard letih še ni bilo tako oblačnega decembra.

vaščan ::

cvalsr je izjavil:

:))
Youtube je najbolj zanesljiv vir informacij in znanja na planetu, majkeminakvadrat!
Te tvoje predstavljene filmčke bom mogoče pogledal potem, ko bova razčistila, kaj je to ELEKTROmagnet! In kako je to lahko Zemlja. Prav?

Oprosti bo bolje če napišem kao elektromagnet. Elektromagnet pač rabi štrom maš navitje tuljavo spustiš štrom in juhu lahko pa daš vmes še kakšen kos železa in se zabavaš na kvdrat.
Trajni magnet zemlja tudi ni je bolj podobna elektromagnetu zato pravim, da je kot elektromagnet ampak ne rabi elektrike pa saj je logično kajne. Pogon je gravitacija, železna sredica, tekoče kovine okrog sredice kao navitje in plaščem okrog kao ohišje. Še sreča da zemlja ustvarja močno magnetno polje, ker drugače bi radiacija od sonca skurila kot zajca. Vzem si cajt pa si mal poglej filmčke kako na tej magnetni kugli letiš skozi vesolje in kako potuje štrom po žicah ni glih tko kot so nas učili v šoli.
Zato vam povem, da električni avto ni rešitev dokler bomo s shrambo elektrike in pridobivanjem elektrike povzročal tolk svinjarije kot jo s trenutno tehnologijo. Za posameznike ok za globalno masovno uporabo električni avto ne pije vode. Tud paneli to je rešitev za na podeželje, da si lahko malo bolj samozadosten. Globalno, da boš nevem kaj rešil s tem v milijonskih mestih ne gre. Vsak gleda samo na svojo situacijo problem je ker nas je 8 milijard veš kolk je to enga dreka vsak dan za popucat.

Če ti denar ni ovira in se počutiš bolj ekološko v električnem vozilu super.
Če gledaš elektriko kot cenejšo alternativo, ker boš zapravil manj za poganjanje vozila in bi rad čim ceneje skoz pršu si kup rabljeno Toyoto Yaris.

Še eno za na pot

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: vaščan ()

mr_chai ::



Malo za razmislek o vseh teh e zadevah in zeleni politiki

mr_chai ::

Vse kar trenutno delamo je subvencioniranje velikih električnih vozil za bogate, ki te subvencije itak ne bi rabili, ampak ker so bogati, djmo jim olajšat.

a_borlak ::

mr_chai je izjavil:

Vse kar trenutno delamo je subvencioniranje velikih električnih vozil za bogate, ki te subvencije itak ne bi rabili, ampak ker so bogati, djmo jim olajšat.


Tukaj se motiš, namreč večina misli, da nujno rabi EV, ki bo nadomestil klasiko, v resnici pa rabi avto, s katerim dnevno naredi do 100km. In tako je avto industrija šla poslušat te, ki "nujno" rabijo 500km dometa in praktično nehala delati poceni EVje, kot sta recimo Renault Twingo ali Dacia Spring. Ker se ne splača, saj jih nihče praktično ni kupoval. Ok, imaš še problem krize, ki je podražil vse, a vseeno. Za 15k avto, ki ima minimalne stroške vzdrževanja, letno naredi vse poti do službe in nazaj? Verjamem, da si ga lahko privošči vsaj tretjina Slovencev, če si lahko vse tiste nemške uvožene krave za 20, 30k, zakaj ne takega? Ker on nujno rabi avto, s katerim bo naredil 800km, da bo prišel do Splita in nazaj, ker na Hrvaškem je nafta predraga. Skratka, vem, ne splača se, elektrika je predraga, nafto imamo direktno pod bencinskimi črpalkami, itd.

Utk ::

Tukaj se motiš, namreč večina misli, da nujno rabi EV, ki bo nadomestil klasiko, v resnici pa rabi avto, s katerim dnevno naredi do 100km.

Točno tako. Smešno, da tega ne skapirajo. Ljudje se vozijo dobesedno 2 km v službo z neko dizl kravo, doma jim še 1 krava stoji ta čas, in jamrajo da njim pa 300 km dometa ni dovolj...

Gregor P ::

Zdajle se bom pač ponovil, pri nas nimamo tako dobro urejena potniškega prometa, da bi si lahko privoščil živeti brez avtomobila, ali z avtomobilom z zelo majhnim dosegom. Sem živel v več evropskih prestolnicah dlje časa in samo pri nas bi rabil avto z vsaj 300 km zanesljivega dosega (če bi imel hitro polnilnico doma - bi se dalo razpravljati o manj km; a to se potem seveda pogovarjamo o enormnih stroških).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

kow ::

V katerih evropskih prestolnicah si zivel in koliko prebivalcev so stele? Ljubljana z okolico nima niti pol milijona prebivalcev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Gregor P ::

Dlje časa sem živel v Berlinu, Dunaju in Rimu, izven EU pa v Tokiju. V ostalih sem preživel manj časa.

V Ljubljani potrebujem 1 uro, da pridem z avtobusom iz Šentvida/Šiške v BTC, ali pa na Dolgi most (zgodaj zjutraj, ko še ni prometa z direktno linijo). Popolnoma nesprejemljivo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:

Tukaj se motiš, namreč večina misli, da nujno rabi EV, ki bo nadomestil klasiko, v resnici pa rabi avto, s katerim dnevno naredi do 100km.

Točno tako. Smešno, da tega ne skapirajo. Ljudje se vozijo dobesedno 2 km v službo z neko dizl kravo, doma jim še 1 krava stoji ta čas, in jamrajo da njim pa 300 km dometa ni dovolj...


Pa si preprican, da poznas vse njihove potrebe? Pac glavni problem je, da dosega ne potrebujes dnevno, ga pa skoraj vsak potrebuje tu in tam. Ce pa ga nimas pa bos vzel rent a car, kar pa je za take, ki stejejo vsak cent problem. Pri nas bi sigurno bilo drazje, pa da ne govorimo koliko logistike, ker moras rent a car iti iskati in se ne samo odpeljes. Lahko javni prevoz, samo kdo pa ima toliko casa?

Posebej, ko imas b.p. za prakticno isti denar avto, ki zmore vse.

Pri nas bi bilo 300km vec kot OK za dnevno uporabo, za ostalo pa neuporabno. Ostalega pa niti ni tako malo. Se bi morda izslo za vecino, ce bi bil 300km minimalen domet, tako pa je se vecji problem, da lahko pozimi o naveden dometu samo sanjas

Utk ::

Pišem za te, ki imajo po 2 avta. Kar so pa skoraj vse družine. Oz. jih je ogromno več kot je pa trenutno električnih avtov na cestah.

kow ::

Gregor P je izjavil:

Dlje časa sem živel v Berlinu, Dunaju in Rimu, izven EU pa v Tokiju. V ostalih sem preživel manj časa.
V Ljubljani potrebujem 1 uro, da pridem z avtobusom iz Šentvida/Šiške v BTC, ali pa na Dolgi most (zgodaj zjutraj, ko še ni prometa z direktno linijo). Popolnoma nesprejemljivo.


Ljubljano lahko primerjas bolj s kaksnim Leipzigom, ne pa zgornjimi mesti, ki so veliko vecja (imajo tudi podzemne).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:

Pišem za te, ki imajo po 2 avta. Kar so pa skoraj vse družine. Oz. jih je ogromno več kot je pa trenutno električnih avtov na cestah.


Mi imamo dva, ker potrebujemo dva. Si tezko predstavljam, da druzina kjer starsa oba delata lahko pregura z enim. Nas bi to stalo toliko casa, da bi se ukvarjali bolj kot ne samo se z logistiko. Problem, ki pri dveh klasicnih avtih sploh ne obstaja, bi potem bil naenkrat dominanten.

Se ce je ona doma in so froci bi bilo pri nas za znoret, ce bi bil samo en avto, ker kako pa vozis froca v vrtec, solo, zdravniku itn.?

Zgodovina sprememb…

Utk ::

In en od teh ne bi mogel bit eden električni? Kadarkoli lahko en al pa drug mora it 300 km daleč?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:

In en od teh ne bi mogel bit eden električni? Kadarkoli lahko en al pa drug mora it 300 km daleč?


Ja en bi lahko bil. Smo vzeli pred leti novega posh Twingeca, s skoraj vso opremo in ca 100 konji za ca. 9kEUR. Glede na kilometre ki jih prevozi bi bil EV, ki bi ga lahko nadomestil brutalno draga opcija. Kjer se tudi zgodi, da gresta oba avta istocasno na daljsi izlet, posebej ko ima moja kje kaj, jaz pa grem do starsev s froci. V teh primerih bi bil primoran ostati doma. Pa takih situacij niti ni tako malo.

Tadrugi pa redno dela tudi po toliko km, da bi bilo treba imeti nekje maksimalne dosege ki jih zmorej ID 4 in podobne druzinske kiste. Pa se to se ne bi vedno izslo in bi stalo ure in ure.

Zgodovina sprememb…

lejko0 ::

Delate klasično introvert napako, ko sklepate glede na svojo situacijo.

To je nekako tako kot nas je jype prepričeval, da se da s kolesom (brez avta) kvalitetno živet.

V resnici pa veliko ljudi, sploh tistih ki si lahko nekaj privoščijo, živi polna življenja - so en vikend na dunaju, drug v dalmaciji, tretji v bovcu ipd. Za razliko od raznih keyboard warriorjev.

In najbolj fleksibilni pač ne bodo šli v svojo škodo in si oteževali življenja z elektriko. Vsaj dokler jih nekdo v to ne prisili. Izjema so tisti, ki so malo bolj geekovsko naravnani jn kupijo EV kot gadget

TheBlueOne ::

lejko0 je izjavil:

Delate klasično introvert napako, ko sklepate glede na svojo situacijo.


Jaz sem ga to opozoril in svojo situacijo samo uporabil kot primer, kjer se tezko izide. Je pa vecina ljudi, ki jih poznam v podobni situaciji. Menda razen penzionistov in frocovne poznam niti enega, ki zelo redko gre kam dlje.

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

kow je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Dlje časa sem živel v Berlinu, Dunaju in Rimu, izven EU pa v Tokiju. V ostalih sem preživel manj časa.
V Ljubljani potrebujem 1 uro, da pridem z avtobusom iz Šentvida/Šiške v BTC, ali pa na Dolgi most (zgodaj zjutraj, ko še ni prometa z direktno linijo). Popolnoma nesprejemljivo.


Ljubljano lahko primerjas bolj s kaksnim Leipzigom, ne pa zgornjimi mesti, ki so veliko vecja (imajo tudi podzemne).

Leipzig pač ni prestolnica države (je pa dežele), Ljubljana (z okolico) je. So pa tam vsaj ohranili tramvaj, kar zagotovo enormno poenostavi prevoz meščanom.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Dej se malo skoncentriraj. Kje piše, da ne moreš it dlje, če imaš enga električnega in enga ICE?

Glede na kilometre ki jih prevozi bi bil EV, ki bi ga lahko nadomestil brutalno draga opcija.

Ne bi bila opcija prenest nekaj km iz dizla na tega električnega? Vsakodnevno bi vozil električnega tist, ki naredi več km, pa ne spet preveč zanj. Ko se gre nekam, se gre z električnim, če se gre lahko. Če ne, se gre z ICE. Vam je res treba vse narisat kot malim otrokom? Nimate malo pameti? Mi smo prej tudi naredili z enim 25,000 km, z drugim pa 5000. Zdaj da pa z električnim 15, z drugim pa tudi okoli 15. A je pri vas v kamen zapisano kdo vozi kater avto? Si ti bi kurac skrajšal, če bi prišel dec na šiht z nekim zoetom?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()
««
6 / 45
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058105307 (65372) D3m
»

Norvežani bodo že prihodnje leto kupovali le še električne avtomobile (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
68154209 (34049) gruntfürmich

Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
25626380 (22911) bluefish

Zakaj vodikovi avtomobili in tovornjaki NISO prava stvar (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
17919983 (18020) bluefish

Več podobnih tem