Slo-Tech - S 1. januarjem 2022 bo A1 podražil večino starih paketov, ki se bodo podražili za en evro (mobilni) ali za tri evre (fiksni). To pomeni, da bodo fiksni paketi Kombo L, Kombo M in Kombo S odslej stali 38, 50 ali 60 evrov na mesec. Najnovejšim paketom MIO, ki so jih uvedli septembra, se cene ne bodo spremenile (miniMIO 10 stane 12 evrov, midiMIO 100 17 evrov in maxMIO 500 23 evrov).
S spremembo želi A1 očitno vzpodbuditi uporabne k zamenjavi starejših paketov za nove. Kdor pa ne želi niti ostati na starem paketu niti ga zamenjati za novega, lahko brez odpovednega roka, plačila stroškov prekinitve ali pogodbene kazni odpove naročniško razmerje. Je pa treba v tem primeru odplačati prejete ugodnosti. Na lizing kupljene telefone lahko bodisi obdržimo in plačamo preostali del vrednosti bodisi jih vrnemo in dobimo za uporabnino zmanjšano kupnino.
Nisem pri A1, tako da ne vem. Upam, da imajo v naročniških pogodbah, da se cena paketa lahko kadarkoli spremeni. Ker drugače je to že n-tič ponovljen dokaz, da so k spoštovanju naročniških pogodb zavezani samo uporabniki (stranke), ponudnik (A1) pa ne.
Sem pa pri BOBu, ki je prav tako kot HoT super. Cene večkrat znižajo kot zvišajo oziroma kar redno višajo količino storitev v istem paketu za nespremenjeno ceno. Naročnino lahko kadarkoli prekineš brez kakršnih koli pogodbenih kazni, stroškov prekinitve ali podobnega sranja.
Sem mislil, da se bo Simobil zresnil potem, ko ga je kupil A1, pa je ostalo isto sranje kot prej.
Hvala za to informacijo. Sem že vedel, pa spet pozabil. Predvsem zaradi cen paketov, ki se ne spreminjajo navzgor in ker ne "menjavajo" paketov tako pogosto kot za njihovo glavno blagovno znamko A1.
Sem mislil, da se bo Simobil zresnil potem, ko ga je kupil A1, pa je ostalo isto sranje kot prej.
Se ti zdi? Če jih primerjaš s konkurenco, vsaj fiksne pakete, ki jih kot edini ponujajo brez vezave, so najcenejši in ponujajo odlične akcije.
Tu sem mislil predvsem spreminjanje cen med veljavno naročniško pogodbo in "menjanje" paketov (vsako leto neki novi paketi, nekaj let stare pa hočejo upokojit).
Nisem pri A1, tako da ne vem. Upam, da imajo v naročniških pogodbah, da se cena paketa lahko kadarkoli spremeni. Ker drugače je to že n-tič ponovljen dokaz, da so k spoštovanju naročniških pogodb zavezani samo uporabniki (stranke), ponudnik (A1) pa ne.
Sem pa pri BOBu, ki je prav tako kot HoT super. Cene večkrat znižajo kot zvišajo oziroma kar redno višajo količino storitev v istem paketu za nespremenjeno ceno. Naročnino lahko kadarkoli prekineš brez kakršnih koli pogodbenih kazni, stroškov prekinitve ali podobnega sranja.
Sem mislil, da se bo Simobil zresnil potem, ko ga je kupil A1, pa je ostalo isto sranje kot prej.
Tudi pri BOBu so stroški prekinitve. Ker sem prenesel številko iz Boba k drugemu operaterju je moj zadnji račun za 15€ višji od prejšnjih. 5€ prenos številke in 10€ prekinitev pogodbe. Tak da, BOB ima skrite stroške.
To so že zelo stari paketi in se jih ne splača imeti. Nisem vedel da še obstajajo. Vsake dve leti ko mi poteče vezava spremenim paket, ker so vedno boljši.
Hot in Bob je res takorekoč najbolj ugodna zadeva, sem že bil pri njih, ampak na določenih lokacij, kjer se večkrat nahajam ni signala, zato sem pri Izi mobilu, kjer je Telekomov signal, tale paket https://www.izi.si/paketi/izi-superkul/ 7,90€ in 40gb interneta že takorekoč celo leto podaljšujejo, upam da bo tudi drugo leto enako :)
Uporabljam fiksne storitve, mobilce sem dal pa na BOB. Za fiksne storitve konkurenca ne ponuja podobne ugodne resitve ali pa jaz za to ne vem. Se pravi TV ima prednost preko kabla, net pa dela preko LTE do 50/20 Mbit (neomejena kolicina podatkov). Seveda je problem s tem hibridnim modemom, ker pogosto zatrokira LTE hitrost in ga je potrebno resetirati, ampak vseeno boljse kot oglasevana hitrost preko kabla DO 10/2, dejansko sem imel maks hitrost nekje 800/100 KB, ampak se to kadar TV ni bila prizgana, kar je bilo zelo redko.
Je imel pa A1, ali se ima ne vem, moznost skleniti pogodbo za eno leto brez vezave, ce ti ne pase gres (verjetno podobna zadeva kot za BOB), pa se cena je 50% znizana za celo leto - mesecna cena je tako 24.5€ za Kombo M, fiksni tel in hibridni modem.
Kdo je že edini operater v Sloveniji pod nadzorom AKOS-a in mora zaradi tega imeti najdražje pakete?
KDo je že edini operater, ki je kot pogoj za ADSl zahteval, da je prej potrebno imeti ISDN?
Kako ušiv operater mora biti tisti, od katerega gre h Telekomu nekdo, ki je zaradi vseh svinjarij istega Telekoma prej bil več kot 10 let pri Simobilu? Zelo.
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.
Nisem pri A1, tako da ne vem. Upam, da imajo v naročniških pogodbah, da se cena paketa lahko kadarkoli spremeni. Ker drugače je to že n-tič ponovljen dokaz, da so k spoštovanju naročniških pogodb zavezani samo uporabniki (stranke), ponudnik (A1) pa ne.
Sem pa pri BOBu, ki je prav tako kot HoT super. Cene večkrat znižajo kot zvišajo oziroma kar redno višajo količino storitev v istem paketu za nespremenjeno ceno. Naročnino lahko kadarkoli prekineš brez kakršnih koli pogodbenih kazni, stroškov prekinitve ali podobnega sranja.
Sem mislil, da se bo Simobil zresnil potem, ko ga je kupil A1, pa je ostalo isto sranje kot prej.
V telekomunikacijah sem bil 10+ let. Vsi operaterji so zviševali cene. Tudi na sodišču so že bili zaradi takih stvari. Pa saj niso bili samo operaterji taki. DARS je tudi to delal. Stvar pa je enostavna: S pogodbo se zavežeta dve stranki - operater nudi storitve, stranka to plača. Če si operater (kadarkoli) premisli, ter zviša ceno, potem: a) stranka lahko odpove pogodbo brez penalov (mu bodo pa zaračunali, kot oni temu pravijo "nezaračunane ugodnosti", se pravi, če odpoveš pogodbo, telefona ne moreš imeti po X ceni,ampak po X+100, ker si odbitek dobil, ker si sklenil pogodbo) b) stranka lahko toži operaterja, zgodilo se bo to, da bo stranka tožbo sicer dobila, a pogodbo lahko odpove tudi operater - in jo tudi bo c) ne zgodi se nič, kar sicer po sedanji praksi pomeni, da stranka ceno storitev priznava
Osebno menim, da smo še daleč od neke prave tržne ekonomije. Boljkone je to divji zahod. AKOS bi moral: a) operaterjem prepovedati oglaševati po zavajajočih cenah (pol leta tako, pol pa drugače) b) cena se sme zviševati samo za inflacijo c) v primeru spremembe (npr. pri programski shemi nek kanal manjka) stranka lahko odpove pogodbo, ter ne sme plačati nič
Po mojem mnenju so nezaračunane ugodnosti samo skriti penali. Osebno imam v Sloveniji BOB, itak telefon redko rabim. Bolj Skype, pa Teams.
za telekomunikacije bi morale biti poenotene cene, ker je to osnovna dobrina, oz. vsaj določena osnovna cena z minimalnimi odstopanji... brez vseh omejitev na prenos GB ipd
Osebno menim, da smo še daleč od neke prave tržne ekonomije. Boljkone je to divji zahod. AKOS bi moral: a) operaterjem prepovedati oglaševati po zavajajočih cenah (pol leta tako, pol pa drugače) b) cena se sme zviševati samo za inflacijo c) v primeru spremembe (npr. pri programski shemi nek kanal manjka) stranka lahko odpove pogodbo, ter ne sme plačati nič
Po mojem mnenju so nezaračunane ugodnosti samo skriti penali.
Bravo, se 100 % strinjam. Če že naj stranka ob odpovedi pogodbe plača za "ugodnosti pri nakupu naprave", potem naj se ta ugodnost realno oceni, ne pa da je brez vezave cena telefona napihnjena nad ceno na prostem trgu. Osebno mi grejo precej na organ ponudbe paketov, kjer na veliko oglašujejo ceno, ki pa velja samo pol leta in podobne herbal viagra trike.
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.
Kdo je že edini operater v Sloveniji pod nadzorom AKOS-a in mora zaradi tega imeti najdražje pakete?
KDo je že edini operater, ki je kot pogoj za ADSl zahteval, da je prej potrebno imeti ISDN?
Takrat sem od blizu poznal situacijo, ter nisi povedal vse resnice. Omrežje je bilo takrat, ko se je uvajal ISDN, zelo slabo. Slabljenje, presluhi, tuje motnje, tuji tokovi. To je vse izhajalo iz slabo izoliranih omaric, ki niso bile ozemljene, puščale vodo, napak zvezano (preplet je bil napačen - presluhi). Varilni aparati po bajtah s slabo ozemljitvijo so povzročali motnje 700+ m okrog. ISDN je bil 144 kbitni protokol, ki je bil dokaj občutljiv. Parica je morala biti v nulo zrihtana, da je ISDN delal. Potem je prišel ADSL. V grobem, zelo redko se je zgodilo, da je ISDN delal, ADSL pa ne. Se je pa zelo pogosto zgodilo, da ADSL sploh ni delal na paricah, ki niso bile urejene. Urediti to se seveda da, samo stane. Takrat je bila sprejeta praktična odločitev, da se ADSL veže na ISDN. To je bilo izrazito slabo skomunicirano.
Pravilno bi bilo naslednje: a) stranka lahko zahteva ADSL na katerikoli parici. Če meritve pokažejo, da storitev ni mogoča, potem se lahko plača urejanje (nadgradnja) parice. b) če meritev pokaže, da storitev je možna, se to vključi in amen
Težava s to ureditvijo je samo ta, da ni možno urediti ene parice. Ponavadi je potrebno urediti cel 50 parni kabel oz. razdelilnik. Stroška ureditve tega pa ni možno pripisati samo eni stranki.
Vendar, če povzamem na koncu... V Sloveniji je bil ISDN in ADSL dokaj zgodaj na voljo, v relativno visokih hitrostih. Vsi sosedje, Hrvati, Madžari sploh, Avstrijci IN Italijani so imeli dosti slabše in precej dražje storitve. Seveda je težkoreči, da je pa Telekom Slovenije carski. 80% je k temu prispevala konfiguracija terena, ki je v Sloveniji ena najboljših. Na Madžarskem je konfiguracija boljša, samo so razdalje večje.
Samo sever Italije je imel, pogojno rečeno, boljše storitve. V Sloveniji so se polagale parice z 0,8mm2 preseka izven mesta, 0,6mm2 preseka v mestu. Italijani so polagali 0,4mm2 kable izven mesta in 0,3mm2 v mestu. Če bi spletli pajčevino, bi bilo boljše. Presek parice == dnar, ki ga je potrebno investirati.
Kdo je že edini operater v Sloveniji pod nadzorom AKOS-a in mora zaradi tega imeti najdražje pakete?
KDo je že edini operater, ki je kot pogoj za ADSl zahteval, da je prej potrebno imeti ISDN?
Kako ušiv operater mora biti tisti, od katerega gre h Telekomu nekdo, ki je zaradi vseh svinjarij istega Telekoma prej bil več kot 10 let pri Simobilu? Zelo.
Kako ušiv je šele tisti, ki je bil prej 10 let pri Telekomu, nato pa odšel drugam, kjer je dobil več za precej manj denarja.
Kdo je že edini operater v Sloveniji pod nadzorom AKOS-a in mora zaradi tega imeti najdražje pakete?
KDo je že edini operater, ki je kot pogoj za ADSl zahteval, da je prej potrebno imeti ISDN?
Kako ušiv operater mora biti tisti, od katerega gre h Telekomu nekdo, ki je zaradi vseh svinjarij istega Telekoma prej bil več kot 10 let pri Simobilu? Zelo.
Kako ušiv je šele tisti, ki je bil prej 10 let pri Telekomu, nato pa odšel drugam, kjer je dobil več za precej manj denarja.
Meni zdaj mobilna telefonija deluje u nulo, imam celo 5G, pa jebeni operater mi ne pošilja reklamnih SMSov, ko sem v roamingu.
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.
Tudi pri BOBu so stroški prekinitve. Ker sem prenesel številko iz Boba k drugemu operaterju je moj zadnji račun za 15€ višji od prejšnjih. 5€ prenos številke in 10€ prekinitev pogodbe. Tak da, BOB ima skrite stroške.
Pri Bobu zaračunajo prekinitev pogodbe le če je pogodba prekinjena zaradi neplačevanja računov. In to ni skriti strošek, ampak je naveden v ceniku. Če so ti sicer zaračunali prekinitev pogodbe, oddaj prijavo na AKOS. Za razliko od ostalih agencij izgleda da tile opravljajo svoje delo. Jaz sem pred kratkim prijavil Telemach, ki se je prej delal Francoza, po prijavi je bila zadeva hitro rešena.
Tudi pri BOBu so stroški prekinitve. Ker sem prenesel številko iz Boba k drugemu operaterju je moj zadnji račun za 15€ višji od prejšnjih. 5€ prenos številke in 10€ prekinitev pogodbe. Tak da, BOB ima skrite stroške.
Pri Bobu zaračunajo prekinitev pogodbe le če je pogodba prekinjena zaradi neplačevanja računov. In to ni skriti strošek, ampak je naveden v ceniku. Če so ti sicer zaračunali prekinitev pogodbe, oddaj prijavo na AKOS. Za razliko od ostalih agencij izgleda da tile opravljajo svoje delo. Jaz sem pred kratkim prijavil Telemach, ki se je prej delal Francoza, po prijavi je bila zadeva hitro rešena.
Računi so se redno plačevali. Pogodbo sem prekinil, ker sem zamenjal operaterja. To v njihovem ceniku " strošek prekinitve pogodbe oz. zapiranja računa zaradi neplačil 9,99€" je malo dvoumno. Jaz to razumem kot strošek prekinitve pogodbe ali zapiranje računa zaradi neplačil. Zakaj enostavno ne piše: zapiranje računa zaradi neplačil?
Jaz sem šel isto na Telekom, ker je zadnje čase signal na A1 katastrofa. Na šihtu sem že 1 leto čisto brez signala (smo v kleti), prej je delalo normalno. Zdaj na Telekom mam spet 4 črtice). Da ne govorim, da mi je včasih v hiši kar prekinilo signal itd. V glavnem pri Telekomu zdaj vse bp. Tudi celotna uporabniška izkušnja je bila bolj prijetna.