Forum » Na cesti » Avto za avtocesto 100km dnevno
Avto za avtocesto 100km dnevno
DOOM_er ::
nimam jst, mamo jih pa precej v firmi. Kaj te zanima? Realen doseg?
Povej kaj več o tem. Resno gledam da bi dizla zamenjal z električnim.
Koliko je domet, koliko časa se polne na kakšnih hitrih polnilnicah ob avtocestah itd.
Delam 100km na dan, relacijske vožnje.
Prebral sem kar dosti o teh Zoe, so ravno prav veliki avti. Gledam rabljene.
Kako deluje ta najem baterije - plačuješ fiksno in če je karkoli narobe vrneš al kaj?
Realno ima 200km dosega R110 verzija (tudi to hočeš imet, ali novejšo). Glede najema je tako da pri nas imajo vsi lastniške baterije, to je okoli 4k zraven pri malo rabljenem (lastnik baterije je ponavadi leasing hiša).
Samo polnjenje je pa precej odvisno od hitrosti polnilnic. na 22kw (32A po fazi) traja kakšne dve uri in pol do polnega. Potem pa pač kolikor je moč polnjenja si izračunaš nekako čas. Zavedat se moraš tudi da imaš max hitrost 135, kar dela ljudi na AC precej živčne za tabo če ne padeš mimo kamiona v sekundi. Sam imam e-golfa in mi tistih 200 km dosega zadošča (itak vsakodnevno filam v službi), bi si pa želel trofaznega polnjenja in malo večjega dosega. Ampak ker rabim zadaj malo več prostora, je bil za nek normalen denar na voljo samo golf. Kot drugi avto v družini je čisto okej, tudi Zoe je v resnici prav fajn zadeva za vozit. Glej samo da boš vzel R110 ali novega R135. Glede najema baterije pa preračunaj kaj se ti splača. Mislim da pride nekje 115EUR na mesec najem baterije v katero imaš vključenih ~30kkm na leto. Glede ostalih stroškov, nimaš ničesar. Pri nas imajo ljudje ZOE-je s 200k kilometri brez drugih servisov kot menjava bremz in kakšne druge malenkosti, ter letni pregled ki stane nekih 50EUR al kok. Za golfa je to 60EUR na leto, kar je servisov
Maš pa še tretjo opcijo, za katero mi je kar malo žal da je nisem vzel. In sicer Kona z 64kWh baterijo, tisto lahko brez problema zamenja prvi avto v družini, 3fazno polnjenje, realnih 300km dosega v največjem mrazu na AC, DC kadarkoli (hlajena baterija), dobiš jih pa včasih po 28kEUR, če vzameš ekokredit je potem skupen strošek nekaj manj kot 30kEUR, ampak potem izračunaš prihranek in vidiš da si v petih letih pokril bencinarja/dizla za 15kEUR. Potem je pa samo še prihranek, pa še prodaš ga kasneje lahko precej dražje kot nek ICE avto za 15k.
Robots will steal your job. But that's OK
Zgodovina sprememb…
- spremenil: DOOM_er ()
Blinder ::
Ko bomo ostali vozniki nehali placevat cestnino in trosarine tudi za voznike elektricnih avtov, se bodo tej izracuni spremenili
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
jukoz ::
Ja, dacia spring bi načeloma bila čist OK - že sedaj vozim majhen avto, saj 90% voženj naredim sam.
In če delaš veliko kilometrov je povsem vseeno kakšen avto imaš, ker bo po par letih zbit in zjahan, ne glede na tip in znamko.
Problem s polnjenjem imam za dolge vožnje, ene 6x letno grem po 1k km daleč v eno smer, vedno v enem šusu in 2,5h postanki na 200km so nesprejemljivi.
Malo gledam če bi se splačalo takrat najeti en klasičen avto in je.
ZOE sem pa gledal januarja, ko sem res nabijal kilometre in je bilo rabljenih kar dosti za res malo denarja.
Trenutno je ponudba bolj boga.
Tudi cena najema, če je 120 EUR, ni kolk slabo, to je trenutno 2 slaba tanka goriva...
In če delaš veliko kilometrov je povsem vseeno kakšen avto imaš, ker bo po par letih zbit in zjahan, ne glede na tip in znamko.
Problem s polnjenjem imam za dolge vožnje, ene 6x letno grem po 1k km daleč v eno smer, vedno v enem šusu in 2,5h postanki na 200km so nesprejemljivi.
Malo gledam če bi se splačalo takrat najeti en klasičen avto in je.
ZOE sem pa gledal januarja, ko sem res nabijal kilometre in je bilo rabljenih kar dosti za res malo denarja.
Trenutno je ponudba bolj boga.
Tudi cena najema, če je 120 EUR, ni kolk slabo, to je trenutno 2 slaba tanka goriva...
hojnikb ::
Ko bomo ostali vozniki nehali placevat cestnino in trosarine tudi za voznike elektricnih avtov, se bodo tej izracuni spremenili
cestnina pa res ni nwm kaksen strosek na letni ravni (sploh ce se dost vozis). trosarino pa placas tudi pri elektriki btw.
Ja, dacia spring bi načeloma bila čist OK - že sedaj vozim majhen avto, saj 90% voženj naredim sam.
In če delaš veliko kilometrov je povsem vseeno kakšen avto imaš, ker bo po par letih zbit in zjahan, ne glede na tip in znamko.
Problem s polnjenjem imam za dolge vožnje, ene 6x letno grem po 1k km daleč v eno smer, vedno v enem šusu in 2,5h postanki na 200km so nesprejemljivi.
Malo gledam če bi se splačalo takrat najeti en klasičen avto in je.
ZOE sem pa gledal januarja, ko sem res nabijal kilometre in je bilo rabljenih kar dosti za res malo denarja.
Trenutno je ponudba bolj boga.
Tudi cena najema, če je 120 EUR, ni kolk slabo, to je trenutno 2 slaba tanka goriva...
za tistih 6x bols da si avto sposodis od kaksnega kolega in mu uturis evja za cas posla :P
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Utk ::
hojnikb ::
za 100km na dan ti je ok ze dacia spring.
Ja, dacia spring je ok, corolla mu pa ne bi bla. Kje vas najdejo...
korola bo papcala 5l bencina, dacia 1,5e elektrike. Hmm, kaj bi clovek uzel, če se hoče _ekonomično_ vozit :)
Korola je še vedn shitbox (sicer malo manjši k spring), je draga in glih tako pije kot en varčen dizl. Ali kupiš udobno dizlsko kravo z slushboxom ali pa poceni električarja. Korola je pa glih ena taka stvar k ni ne tič ne miš, pa še draga je.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Sparkxl ::
Ne boš verjel, ampak obstajajo tudi ljudje, ki niso tako revni da bi se morali prevažati v smrdeči ropotuljici, seveda uvoženi v zgonjenem stanju iz nemčije, samo zato, ker pije 2 deci manj
Utk ::
Korola je še vedn shitbox (sicer malo manjši k spring), je draga in glih tako pije kot en varčen dizl. Ali kupiš udobno dizlsko kravo z slushboxom ali pa poceni električarja. Korola je pa glih ena taka stvar k ni ne tič ne miš, pa še draga je.
Haha. Ti pa res nimaš pojma. Jaz sem prvi za to, da se kje kaj prišpara, ampak dacia spring za 100 km na dan, pa ne da so to neki km, je pa res muka. Čez eno leto bo popizdu, prodal, popušil lep denar in kupil nekaj drugega. Dacia spring bo najdražji avto kar jih je kdaj imel. 100 na dan ni tako malo, da bi kupil neko sranje oz. starega dizla, niti ni tako veliko, da bi moral imet ne vem kaj. Ali bi kupil poštenega električnega, vsaj zoe recimo ali pa rabljen ioniq, če se dobi. Če ne, je tudi corolla čisto ok opcija, ali pa auris, če je predraga. Bolje od vsakega dizla. Vozil se bo poceni, nekih okvar ne bo, s corollo dobi radarski tempomat itd.
DOOM_er ::
Problem s polnjenjem imam za dolge vožnje, ene 6x letno grem po 1k km daleč v eno smer, vedno v enem šusu in 2,5h postanki na 200km so nesprejemljivi.
Malo gledam če bi se splačalo takrat najeti en klasičen avto in je.
Tudi cena najema, če je 120 EUR, ni kolk slabo, to je trenutno 2 slaba tanka goriva...
Na 50kw DC-ju maš ZOE-ja polnega v eni uri, to je edini drawback EV-jev. Je pa tko da se hitro navadiš na to da moraš kje malo počakati, pa greš vmes na južno, malo naokoli itd. V štartu se sliši skrajno bedno, v realnosti je pa tako da si recimo na poti v Dolomite vmes pogledaš še kakšno vasico, znamenitost, kaj drugega. Se ekspresno navadiš in je kul. Sicer pa lahko zamenjaš avto s kolegom/sorodnikom in je win/win situacija.
Ko bomo ostali vozniki nehali placevat cestnino in trosarine tudi za voznike elektricnih avtov, se bodo tej izracuni spremenili
100€ na leto je razlike pri cestnini. Cena enega rednega servisa.
Robots will steal your job. But that's OK
Zgodovina sprememb…
- spremenil: DOOM_er ()
jukoz ::
V mojem primeru nisem tako tako bogat, da bi se prevažal "v smrdeči ropotuljici, seveda uvoženi v zgonjenem stanju iz nemčije, samo zato, ker pije 2 deci manj". Sem pa kupil majhen nov dizel avto, ki na koncu žre podobno (med 4,5 in 5l), samo servisi so cenejši. Pa se mi zdi vseeno drag.
Sem pa malo gledal avte ta mesec in vidim da so šle cene novih vozil brutalno gor.
Še lani je bila najcenejši avto na trgu Dacia Sandero za cca 8k, potem pa Fiat Panda. Clio je bil tudi tam nekje.
Zdej je pa Sandero 10k, Duster na plin 14, Spring na elektriko pa tudi. Fiesta je 15, ostalo pa sploh ne bom gledal.
5 let nazaj si dobil novega Focusa, z dizel motorjem in dodatno opremo (ki je sicer res dandanes že standardna pri teh avtih) za 16k. Zdej pa za isti keš dobim en mali šit od avta. Nič čudnega da ljudje potem za 10k uvozijo eno 3 leta staro garo iz Nemčije, dajo še 2k za servis in se vozijo naslednjih 15 let.
Ja sej, tole je edina opcija, da se avto zamenja. Ne vem kako pogosto se vozite 1k km daleč, ampak vsak postanek te dodatno zmatra. Mogoče za osvetlitev - vozim se ponoči, ker za 1k km porabim 10 ur (cestnine, meje, nesreče, ...), podnevi si lahko na 18 urah za isto pot (če greš malo dlje, npr v CH čez Italijo po dnevi, stojiš cca 300km od Benetk do Milana, pred Benetkami ene 100km v gužvi, potem okoli Milana 2h,... za znoret).
Sem pa malo gledal avte ta mesec in vidim da so šle cene novih vozil brutalno gor.
Še lani je bila najcenejši avto na trgu Dacia Sandero za cca 8k, potem pa Fiat Panda. Clio je bil tudi tam nekje.
Zdej je pa Sandero 10k, Duster na plin 14, Spring na elektriko pa tudi. Fiesta je 15, ostalo pa sploh ne bom gledal.
5 let nazaj si dobil novega Focusa, z dizel motorjem in dodatno opremo (ki je sicer res dandanes že standardna pri teh avtih) za 16k. Zdej pa za isti keš dobim en mali šit od avta. Nič čudnega da ljudje potem za 10k uvozijo eno 3 leta staro garo iz Nemčije, dajo še 2k za servis in se vozijo naslednjih 15 let.
Na 50kw DC-ju maš ZOE-ja polnega v eni uri, to je edini drawback EV-jev. Je pa tko da se hitro navadiš na to da moraš kje malo počakati, pa greš vmes na južno, malo naokoli itd. V štartu se sliši skrajno bedno, v realnosti je pa tako da si recimo na poti v Dolomite vmes pogledaš še kakšno vasico, znamenitost, kaj drugega. Se ekspresno navadiš in je kul. Sicer pa lahko zamenjaš avto s kolegom/sorodnikom in je win/win situacija.
Ja sej, tole je edina opcija, da se avto zamenja. Ne vem kako pogosto se vozite 1k km daleč, ampak vsak postanek te dodatno zmatra. Mogoče za osvetlitev - vozim se ponoči, ker za 1k km porabim 10 ur (cestnine, meje, nesreče, ...), podnevi si lahko na 18 urah za isto pot (če greš malo dlje, npr v CH čez Italijo po dnevi, stojiš cca 300km od Benetk do Milana, pred Benetkami ene 100km v gužvi, potem okoli Milana 2h,... za znoret).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jukoz ()
TheBlueOne ::
Lahko porocam o tem kako je z rahlo rabljenim Passatom iz Nemcije. Kupljen pri onlinecars.at. 25k€ 190 konjev dizel, DSG, 4motion, Radarski tempomat, 35.000km. Bil sluzbeni avto nekega bolj sefa, ki pride do Passat klase.
V glavnem dobil porocilo o stanju, vse kot novo. Priblizno pol cenejsi od nakupne cene. Poraba pri meni, pa ceprav nimam lahke noge okoli 6l, pri moji skoraj bolj proti 5l. Trenutno smo prevozili priblizno 5000km.
Ce bo kdo gledal nujno kupovati 190 konjev + 4 motion, ker se za razliko od obicajnega spodobno vozi.
Kar so opozarjali tukaj glede cukanja DSGja ne drzi. Kar so elektro obozevalci govorili okoli paritete luksuza med podobnimi EVji pravtako ne drzi, je dosti bolj udoben kot karkoli iz EV sveta za podobno ceno. Sem namerec pred nakupom pogledal kar se je priporocalo tukaj, slucajno tudi nekega pateticnega MGja, ker jih prodajajo za vogalom.
V glavnem dobil porocilo o stanju, vse kot novo. Priblizno pol cenejsi od nakupne cene. Poraba pri meni, pa ceprav nimam lahke noge okoli 6l, pri moji skoraj bolj proti 5l. Trenutno smo prevozili priblizno 5000km.
Ce bo kdo gledal nujno kupovati 190 konjev + 4 motion, ker se za razliko od obicajnega spodobno vozi.
Kar so opozarjali tukaj glede cukanja DSGja ne drzi. Kar so elektro obozevalci govorili okoli paritete luksuza med podobnimi EVji pravtako ne drzi, je dosti bolj udoben kot karkoli iz EV sveta za podobno ceno. Sem namerec pred nakupom pogledal kar se je priporocalo tukaj, slucajno tudi nekega pateticnega MGja, ker jih prodajajo za vogalom.
hojnikb ::
Korola je še vedn shitbox (sicer malo manjši k spring), je draga in glih tako pije kot en varčen dizl. Ali kupiš udobno dizlsko kravo z slushboxom ali pa poceni električarja. Korola je pa glih ena taka stvar k ni ne tič ne miš, pa še draga je.
Haha. Ti pa res nimaš pojma. Jaz sem prvi za to, da se kje kaj prišpara, ampak dacia spring za 100 km na dan, pa ne da so to neki km, je pa res muka. Čez eno leto bo popizdu, prodal, popušil lep denar in kupil nekaj drugega. Dacia spring bo najdražji avto kar jih je kdaj imel. 100 na dan ni tako malo, da bi kupil neko sranje oz. starega dizla, niti ni tako veliko, da bi moral imet ne vem kaj. Ali bi kupil poštenega električnega, vsaj zoe recimo ali pa rabljen ioniq, če se dobi. Če ne, je tudi corolla čisto ok opcija, ali pa auris, če je predraga. Bolje od vsakega dizla. Vozil se bo poceni, nekih okvar ne bo, s corollo dobi radarski tempomat itd.
glede na to, kolk folka se prevaza v shitboxih tipa caddy, berlingo itd, ko je res šrot avto za vozit udobno, je tut en spring "udobje".
Pač na konc dneva se morš odločit kaj ti je bistveno; al celoletn strošek z avtom (kar bo spring sigurn najcenejši) ali udobje. Corolla pač pade nekje vmes; ni presezek udobja, poraba tut ni tolk nizka v primerjavi dizlov, da bi jo kupo samo zarad tega. Torej ne tič ne miš, pač nek kompromis, ki mogoče nekomu ustreza.
#brezpodpisa
Sparkxl ::
Točno tak, vsak se sam odloči kaj mu je bistvo. Ne rabimo tu enega hojnika za razsvetljenje.
Meni je recimo pomembno udobje. In ropotanje zetorja pod haubo pač ni udobje. Tebi recimo je bistvenega pomena da prišparaš 2 deci. Vsakemu svoje.
Drugače pa pozor pred nakupom cestnega traktorja, zna bit da bo adblue zmanjkalo
https://www.byri.net/2021/11/05/adblue-...
Meni je recimo pomembno udobje. In ropotanje zetorja pod haubo pač ni udobje. Tebi recimo je bistvenega pomena da prišparaš 2 deci. Vsakemu svoje.
Drugače pa pozor pred nakupom cestnega traktorja, zna bit da bo adblue zmanjkalo
https://www.byri.net/2021/11/05/adblue-...
lay2er ::
Niste normalni za 100km avtoceste mu predlagate dacio springa? To samo kaže kako dislocirani ste od realnega sveta.
Utk ::
Corolla pač pade nekje vmes; ni presezek udobja, poraba tut ni tolk nizka v primerjavi dizlov, da bi jo kupo samo zarad tega.
Kaj nisi takoj reku, da živiš še zmeraj v 20. stoletju. Zakaj bi moral po defaultu kupit dizla, hibrida pa samo, če je cenejši, manj porabi in rešuje še lakoto v Afriki? Hibrid ni dražji od dizla, je pa boljši. There, i said it.
krho ::
Maš pa še tretjo opcijo, za katero mi je kar malo žal da je nisem vzel. In sicer Kona z 64kWh baterijo, tisto lahko brez problema zamenja prvi avto v družini, 3fazno polnjenje, realnih 300km dosega v največjem mrazu na AC, DC kadarkoli (hlajena baterija), dobiš jih pa včasih po 28kEUR, če vzameš ekokredit je potem skupen strošek nekaj manj kot 30kEUR, ampak potem izračunaš prihranek in vidiš da si v petih letih pokril bencinarja/dizla za 15kEUR. Potem je pa samo še prihranek, pa še prodaš ga kasneje lahko precej dražje kot nek ICE avto za 15k.
Kona ima po novem zlato hladilno tekočino za baterijo. Slovenski uvoznik je predpisal menjavo le te na 60.000km ali 2 leti.. Stane pa okoli 35€/liter*13litrov == 455€+delo. Če to ne zamenjaš na uradnem servisu izgubiš vsaj garancije na baterijo, če ne kar na vse.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
DOOM_er ::
uf, tega pa nisem vedel. Koristna informacija, hvala!
Robots will steal your job. But that's OK
hojnikb ::
Niste normalni za 100km avtoceste mu predlagate dacio springa? To samo kaže kako dislocirani ste od realnega sveta.
kaj ko bi bral celotno temo. V igri je vec posterjov z razlicnimi nameni.
Corolla pač pade nekje vmes; ni presezek udobja, poraba tut ni tolk nizka v primerjavi dizlov, da bi jo kupo samo zarad tega.
Kaj nisi takoj reku, da živiš še zmeraj v 20. stoletju. Zakaj bi moral po defaultu kupit dizla, hibrida pa samo, če je cenejši, manj porabi in rešuje še lakoto v Afriki? Hibrid ni dražji od dizla, je pa boljši. There, i said it.
Nwm zakaj bi kupo poceni hibrida, ce obstaja cenejsi elektricar, k je glih tako pocasen; ma pa se vedno bolsi menjalnik, ma tisji motor in pobija manj otrok v afriki.
V resnici mas par jurckov vec corso-e, ce hoces met ugodno voznjo z nekaj udobja. Mislim da se bi s tem za dal lepo vozit po AC.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
profii ::
TheBlueOne je izjavil:
Lahko porocam o tem kako je z rahlo rabljenim Passatom iz Nemcije. Kupljen pri onlinecars.at. 25k€ 190 konjev dizel, DSG, 4motion, Radarski tempomat, 35.000km. Bil sluzbeni avto nekega bolj sefa, ki pride do Passat klase.
V glavnem dobil porocilo o stanju, vse kot novo. Priblizno pol cenejsi od nakupne cene. Poraba pri meni, pa ceprav nimam lahke noge okoli 6l, pri moji skoraj bolj proti 5l. Trenutno smo prevozili priblizno 5000km.
Ce bo kdo gledal nujno kupovati 190 konjev + 4 motion, ker se za razliko od obicajnega spodobno vozi.
Kar so opozarjali tukaj glede cukanja DSGja ne drzi. Kar so elektro obozevalci govorili okoli paritete luksuza med podobnimi EVji pravtako ne drzi, je dosti bolj udoben kot karkoli iz EV sveta za podobno ceno. Sem namerec pred nakupom pogledal kar se je priporocalo tukaj, slucajno tudi nekega pateticnega MGja, ker jih prodajajo za vogalom.
Ni toliko direktorjev v Nemčiji, kolikor je takih Passatov v Sloveniji.
Ko sem pred časom kupoval podoben avto je bil vsak od: direktorja, odvetnika ali pa zdravnika. Od fotra z familijo avta na Slovenskem trgu ni bilo.
Utk ::
Nwm zakaj bi kupo poceni hibrida, ce obstaja cenejsi elektricar, k je glih tako pocasen; ma pa se vedno bolsi menjalnik, ma tisji motor in pobija manj otrok v afriki.
V resnici mas par jurckov vec corso-e, ce hoces met ugodno voznjo z nekaj udobja. Mislim da se bi s tem za dal lepo vozit po AC.
Ma najboljše, da si električni skiro kupi...mater katere neumnosti mora tu človek brat.
hojnikb ::
Ja, neumnosti kot je recimo to, da je corolla hibrid be all end all osebnega prevoza. We get it, mas jo.
Cisto posteno pa, ce ob bok postavis Corso-e in corollo hybrid je razlika v ceni celih 2 jurja (ce gledas oba z base opremo). Za 2 jurja vec dobis fully eletricen avto z prfektnim menjalnikom, zgubis pa range in nekaj prostora (je corsa le manjsa od corolle). Nekdo, ki mu bo prioriteta stroski, corolle sploh pogledal nebo, ce tudi bo pila 3,5l po nekem cudezu.
Cisto posteno pa, ce ob bok postavis Corso-e in corollo hybrid je razlika v ceni celih 2 jurja (ce gledas oba z base opremo). Za 2 jurja vec dobis fully eletricen avto z prfektnim menjalnikom, zgubis pa range in nekaj prostora (je corsa le manjsa od corolle). Nekdo, ki mu bo prioriteta stroski, corolle sploh pogledal nebo, ce tudi bo pila 3,5l po nekem cudezu.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
hojnikb ::
3,5l na autobahnu pri 90kmh za šleparjem?
Ja nwm, vprasaj tiste k vozijo hibride. Bi se pa z elektricarjem mogu precej potrudit da bi prisel do take porabe v €/100km.
Cenej k so elektricarji, manj imajo taki hibridi smisel.
#brezpodpisa
Utk ::
Sej sem napisal, da si naj kupi rabljenega zoe ali ioniqa. Ampak ne springa, zaboga. Tudi ecorsa oz pežo je sranje, ampak pustimo to, to mu je itak predrago, rabljenih pa še ni. Če noče električnega, je pa rabljen auris čisto vredu.
hojnikb ::
kako je ecorsa sranje? A zato k je francoz? Al zato ker ma za to ceno najvecjo baterijo (brez najema!!) v tem razredu?
Spring itk ni za AC, ta hec upam da je jasn vsem. Ampak za kaksno krajso regionalko bi bil pa cisto zadost za commuter avto. Dobis za 13 cukov _nov_ avto (kar ze danes bencinarja tezk dobis) z klimo z relativno dobro učinkovitostjo in nizko tezo za ev (dobro tono). Mislim da je to za nekoga, k rabi avto za na siht vozit cista zmaga, kar se tice stroskov. Cestnega sklada ni, servisov obilnih ni pa se ekokredit dobis za dzabe. Ce si tak norc, da ga gres sfinancirat za najvecjo mozno dobo (120 mescov) te pride z 0 pologa ta hec 115EUR/mesec. Tolk nekateri placajo za obrok mobitela in narocnine.
Spring itk ni za AC, ta hec upam da je jasn vsem. Ampak za kaksno krajso regionalko bi bil pa cisto zadost za commuter avto. Dobis za 13 cukov _nov_ avto (kar ze danes bencinarja tezk dobis) z klimo z relativno dobro učinkovitostjo in nizko tezo za ev (dobro tono). Mislim da je to za nekoga, k rabi avto za na siht vozit cista zmaga, kar se tice stroskov. Cestnega sklada ni, servisov obilnih ni pa se ekokredit dobis za dzabe. Ce si tak norc, da ga gres sfinancirat za najvecjo mozno dobo (120 mescov) te pride z 0 pologa ta hec 115EUR/mesec. Tolk nekateri placajo za obrok mobitela in narocnine.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Utk ::
Preberi si kakšen test. Ta jajc porabi več elektrike od tesle. Dobro da ima vsaj veliko baterijo...
Jaz si bom morda kupil springa, ko mi crkne stara kanta za vozit cement. Ampak da bi se z njim vozil nekam 50 km...ne bi.
Jaz si bom morda kupil springa, ko mi crkne stara kanta za vozit cement. Ampak da bi se z njim vozil nekam 50 km...ne bi.
hojnikb ::
Preberi si kakšen test. Ta jajc porabi več elektrike od tesle. Dobro da ima vsaj veliko baterijo...
Mogoce pri velikih brzinah. Jebat ga, visji drivetrain efficiency pa aero pac resuje teslo v tem primeru. Ampak za ta privilegij placas vsaj 15 jurjev vec.
Za 24 jurjov, kolker je e corsa, ji pac nemors ocitat da ni bleeding edge ev tehnologije. Vsaj niso porinal 30kWh baterijo not, da bi bla neuporabna.
250-300km bo se vedno stisnu iz nje, kar je pa za tak denar precej ok v tem budgetu. Renojovci hocejo za vec kesa se vedno, da je baterija njihova. Go figure.
Jaz si bom morda kupil springa, ko mi crkne stara kanta za vozit cement. Ampak da bi se z njim vozil nekam 50 km...ne bi.
Na sreco svet ni sestavljen iz samih taksnih egotov. Za marsikoga bo pa taksen spring (ce si bo znal vrzit kalkulator v roke) precej ok izpira napram kaksnega 1.0 cliota/polota/whatever za drkat na siht in trgovino. Ali kaksni penzici, k ne rabijo velik dosega + relativno visok in oblozen z plastikami. Avto, sploh za taksno ceno, ima precej vec smisla in trga, kot si mislis. Vsi pac ne tripajo na latest and greatest iz japonske hibridne tehnologije.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
mikhaair ::
Vsi razumemo da je super za kar je namenjena. Ti pa predlagas za 100km dnevno in se vidiš da nam to ni ravno po godu.
mr_chai ::
Za ta denar dobiš že kako mercedes E klaso letnik 2012 dizel/bencin recimo, z 180k km v Nemčiji, če dobro poiščeš.
Udobna vožnja, vsi zvončki in piščalke...vse kar rabiš :) Ampak ok, eni bi raj kupil novga sanderota ali swifta, vsakemu svoje. Vsaka izbira ima pluse in minuse. Ampak te E klase kr držijo, vidm tud take z 700k prevoženimi ki zgledajo kot nove... Neki očitno še znajo pr mercedezu narest.
Udobna vožnja, vsi zvončki in piščalke...vse kar rabiš :) Ampak ok, eni bi raj kupil novga sanderota ali swifta, vsakemu svoje. Vsaka izbira ima pluse in minuse. Ampak te E klase kr držijo, vidm tud take z 700k prevoženimi ki zgledajo kot nove... Neki očitno še znajo pr mercedezu narest.
hojnikb ::
Vsi razumemo da je super za kar je namenjena. Ti pa predlagas za 100km dnevno in se vidiš da nam to ni ravno po godu.
verjamem, da bi se marsikdo raje vozu v S klasi z osebnih voznikom. Ampak realnost pač ni takšna za 99,9% ljudi.
#brezpodpisa
Utk ::
Ti pa maš pojma o realnosti. Kolk sanderov na plin za 9 jurjev vidiš na cesti? Kolk 10 let starih aveotov, ki so novi stali takrat 5500 evrov? Kje kakšen je, 99% pa nima teh.
hojnikb ::
glede na to, kako malo se je teh avtov prodal v primerjavi z gnojfi in clioti, to niti ni tak čudno. Vidiš pa precej novodobnih dacii, tudi precej novih sanderotov se vid. Mogoče ne v centru ljubljane.
Po drugi strani pa še danes vidiš na vsakem parkplacu vsaj 10 komadov clio mk2, kater je tut bil ultra cenen avto ze takrat.
Po drugi strani pa še danes vidiš na vsakem parkplacu vsaj 10 komadov clio mk2, kater je tut bil ultra cenen avto ze takrat.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Utk ::
Ne, clio 2 je stal 2 mio in gor. Morda v kaki akciji 1,999,000. Ultra cenene se je pa dobilo za 1,5 mio, samo tisti že davno ne vozijo.
In novih sanderotov je daleč od količine, ki bi morala bit vidna, če bi ljudje res gledali samo na strošek.
In novih sanderotov je daleč od količine, ki bi morala bit vidna, če bi ljudje res gledali samo na strošek.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
hojnikb ::
no, sj slovenci smo res posebn narod. z 1000e place se kupuje avte z 300-400e mesecnim stroskom. Jasno dacie potem niso zanimive tak, so "prepocen".
Drugi trgi pa te zadeve dobesedno pozirajo hitrej, k pridejo z proizvodnih linij, vkjucno z springom, ki je bojda zgolj golf kart z tablco.
Drugi trgi pa te zadeve dobesedno pozirajo hitrej, k pridejo z proizvodnih linij, vkjucno z springom, ki je bojda zgolj golf kart z tablco.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
AvtoR ::
Za avtocesto bi jaz vsekakor 2.0 dizla. Kak 5-7 let star Mondeo mogoče?
Problem je da so šle cene rabljenih avtov v zadnje pol leta nenormalno gor. Pol leta nazaj bi dobil za ta denar 3-4 leta starega Mondea s pol manj realnimi kilometri...
Problem je da so šle cene rabljenih avtov v zadnje pol leta nenormalno gor. Pol leta nazaj bi dobil za ta denar 3-4 leta starega Mondea s pol manj realnimi kilometri...
BoredMarvin ::
Imam podobno dilemo z najmanj 100km dnevno, trenutno vozim zgornji srednji razred in mi prija udobje in suverenost takega vozila, ki ga ne bi želel pogrešati.
Imam pozitivne izkušnje z avtoplinom, a DACIA ne vem - bi bilo potrebno probat...
E klasa za 15-20k je moj focus, za OP se s srečo dobijo solidne tudi za 10-12k.
Druga opcija je LEAF / IONIQ / e2008 z malo večjim obrokom za nakup a cca 100-150 EUR nižji mesečni strošek za gorivo.
Imam pozitivne izkušnje z avtoplinom, a DACIA ne vem - bi bilo potrebno probat...
E klasa za 15-20k je moj focus, za OP se s srečo dobijo solidne tudi za 10-12k.
Druga opcija je LEAF / IONIQ / e2008 z malo večjim obrokom za nakup a cca 100-150 EUR nižji mesečni strošek za gorivo.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 4 … 19 20 21 22 )Oddelek: Loža | 131155 (91220) | D3m |
» | Avto z najnižjo "potovalno" porabo (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 28588 (11145) | WizzardOfOZ |
» | Avto za daily commute 140km (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 53743 (43542) | louser |
» | Kateri avto? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12401 (10809) | zez |
» | Diesel vs. bencinar (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28859 (25064) | RedDrake |