Novice » Znanost in tehnologija » Norvežani bodo že prihodnje leto kupovali le še električne avtomobile
Valvoline ::
Ne vem kolk je sicer elektrikasev v slo, recimo da jih je/bo ene 10.000, seveda so kupci uni malo z bolj globokimi zepi. 10.000 x 5000e subvencija = 50 milijonov. 10.000 x 200e neka povprecna cestna taksa = 2 milijona. 10.000x 2000 manj letno trosarine+davki = 20 milijonov. Vse skupaj 70 milijonska+ crna luknja, vazn da se bogatuni imajo fajn. Klap klap.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
critique ::
Seveda, ampak ekvivalenten dizel ni bil 2x drazji od bencinarja. Pri avtu ranga megan je bilo to okol 500 evrov doplacila in 3 litra manj porabe z takratnimi bencinarji.
1. Tudi ekvivalnten električni ni 2x dražji od primerljivega naftnega, ampak samo 10 do 15 % dražji če izbreš pravi model. Nedolgo nazaj smo primerjali Pergoet 5008 in ID4, razlika samo 4 jurje. Perguet 5008 dizel najcenejši 30k, ID4 najcenejši 34k. Preprosto gre za to da se električni še precej bolj splača od dizla.
EV pa se povprecnemu Slovencu povrne prepozno in zaradu budgeta mu je na zacetku predrag, ko bo to dvoje zrihtal bomo tam.
Povprne se že v treh letih z povprečno vožnjo. Tudi nakupne cene električnih bodo manjše od naftnih čez nekaj let (električni se cenijo, naftni se dražijo). Strošek lastništva pa je nižji za električne že sedaj.
Ko bo Tesla Model 3 20 jurjev, bo zelo interesantno, ampak takrat bo pa ze cena elektrika plusminus tam kot danes dizel, ker pohlep gre vsako leto visje.
Seveda ne bo tako, dizel se draži precej bolj od elektrike, razlika se bo tako samo še večala. Tesla je že napovedala model za cca 20 jurjev, dobiš pa že zelo dobre zadeve za ta denar. Tole je nedavno izšlo na Kitajskem:
EV fanatikov praktično ni. Cena vožnje zanima vsakega. Lažja vožnja in lažje prehitevanje tudi. Zato so bili pa tudi dizli tako popularni, zato da so dali tisti 1 EUR manj. Če daš 7 EUR manj pri električnem je zadeva še bolj privlačna.Ja dobro in kaj zdaj? Zdaj se bos se 20 let ponavljal kot papiga? Maribor ni London. V Amsterdamu pa je legalno travo kadit, kaj mislis zakaj se z bicikli furajo.
Kako bos potem reseval zrak v Mariboru? Naj se s skiroji fijakajo cez pobrezje do fontane?
1. Tako kot London. Karta za vstop v mesto. 10 EUR na dan. Sistem park and ride (parkiraš na obrobju mesta, nato javni prevoz/kolo/skiro).
2. Električni avto so iz tega izvzeti ker ne onesnažujejo, trg bo rešil zadeve sam od sebe.
Saj ni samo London, vsa Evropska mesta to imajo ali pa mislijo to uvesti, spremljaj trende.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: critique ()
feryz ::
Ne vem kolk je sicer elektrikasev v slo, recimo da jih je/bo ene 10.000, seveda so kupci uni malo z bolj globokimi zepi. 10.000 x 5000e subvencija = 50 milijonov. 10.000 x 200e neka povprecna cestna taksa = 2 milijona. 10.000x 2000 manj letno trosarine+davki = 20 milijonov. Vse skupaj 70 milijonska+ crna luknja, vazn da se bogatuni imajo fajn. Klap klap.Ko bo luknja dovolj velika, beri "ko začnejo uletavati frizerke in čistilke", bodo hitro poflikali luknje in našli način, kako se bo pokasiralo.
Do takrat pa ja, javnosektorski bogatuni si privoščijo igrače. Ostali bolj malo, ker vejo, da je treba za denar trdo delati. Če pa iz neba pade, ga lahko tudi za gnoj fukneš.
critique ::
EV fanatikov praktično ni. Cena vožnje zanima vsakega. Lažja vožnja in lažje prehitevanje tudi. Zato so bili pa tudi dizli tako popularni, zato da so dali tisti 1 EUR manj. Če daš 7 EUR manj pri električnem je zadeva še bolj privlačna.
Tocno tako. Revezi castijo bogatune poceni voznjo, zastojn ceste ter subvencije za nakup. A brave new world, ni kaj. Se strom bodo placevali za 5x vec, sam da bo bogatun lahko dobil *zastojn* strom.
Ni tako, električni avto lahko dobiš tudi poceni, sploh rabljenega. Najbolj prodajan električni avto na svetu stane nov manj kot 4 jurje. Zaradi električnih avtomobilov boš ti kot voznik naftnega avtomobila plačeval MANJ ne pa več (glej poste zgoraj: ključne besede OECD študija, stroški zdravstvenega sistema).
https://www.theverge.com/2021/3/20/2234...
Ne vem kolk je sicer elektrikasev v slo, recimo da jih je/bo ene 10.000, seveda so kupci uni malo z bolj globokimi zepi. 10.000 x 5000e subvencija = 50 milijonov. 10.000 x 200e neka povprecna cestna taksa = 2 milijona. 10.000x 2000 manj letno trosarine+davki = 20 milijonov. Vse skupaj 70 milijonska+ crna luknja, vazn da se bogatuni imajo fajn. Klap klap.
70 milijonov ni nič primerjalno gledano. Vozniki naftnih vozil vsako leto naredijo v Sloveniji 988 milijonov stroška za zdravstveno blagajno, ter 5000 milijonov stroška v obliki manjšega BDP zaradi onesnaženega zraka.
The economic costs of air pollution: Evidence from Europe
https://www.oecd.org/economy/greeneco/e...
Ne smeš gledati samo številke, gledati moraš številke primerjalno glede na druge številke. Subvencija se sicer manjša vsako leto in je čez nekaj let ne bo več. Vendar danes pa je koristna ker prihrani mnogo več denarja kot ga porabi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: critique ()
ginekk ::
Ravno obratno je: regeneracija oziroma elektromagnetno zaviranje ne generira delcev (zavorne obloge se ne obrabljajo), EVji pa večino časa bremzajo elektromagnetno.
Govora je o gumah, šele naslednji stavek je bil o zavornih oblogah, kjer je ICE na slabšem.
Regenaracija obrablja gume bolj, pa če se na glavo postaviš.
Valvoline ::
Ko bomo vsi se vrnil nazaj na kocije, kmetistvo na polavtomatski kramp, bo bdp zagotovo sel v visave, baje.
critique ::
O kakšni regeneracijo govoriš? Ker če govoriš o regeneraciji pri zaviranju potem je zadeva boljša ne pa slabša, ker je zadeva elektromagnetna brez stika in obrabe. Obraba gum je enaka pri regenerativnem zaviraju (ravno tako se zavira ABS). Misliš morda pod "regeneracijo gum" obnavljanje gum tako kot pri tovornjakih ko zmanjka profila in nato na staro gumo nalepijo novega? Tega pri avtomobilih ni.
Ne vem če se zavedaš, ampak to kar ti delaš je strawmen logical fallacy. Lahko ohranimo današnji standard in HKRATI izboljšamo kakovost zraka (ter znižamo stroške lastniku, izboljšamo performanse ter postanemo energetsko neodvisni od tujih držav). In to je cel point.
Ko bomo vsi se vrnil nazaj na kocije, kmetistvo na polavtomatski kramp, bo bdp zagotovo sel v visave, baje.
Ne vem če se zavedaš, ampak to kar ti delaš je strawmen logical fallacy. Lahko ohranimo današnji standard in HKRATI izboljšamo kakovost zraka (ter znižamo stroške lastniku, izboljšamo performanse ter postanemo energetsko neodvisni od tujih držav). In to je cel point.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: critique ()
fikus_ ::
V Nemčiji prebivalci že nekaj let pizdijo, ker vsako leto doplačujejo več denarja za zelene vire.
Edini, ki res proizvajajo zeleno elektriko, so Norvežani s tistimi hidroelektrarnami. Ki jim imajo res veliko. Seved, če odšteješ gradnjo...
Danci so reveži. Ko piha veter, imajo preveč elektrike, in jo morajo poceni (ali celo zastonj) prodajati, večinoma Norvežanom. Ti takrat ustavijo hidroelektrarne. Ko vetra ni, elektriko drago kupijo od Norvežanov, ker oni pač samo spustijo vodo na hidroelektrarne.
Vse to plačajo potrošniki. Da so zeleni. Ampak se mi zdi, da vedno bolj od jeze...
Z boldanim se zelo strinjam.
Zeleno energijo se prodaja potrošnikom kot odrešitev za svet, se jo forsira, samo pri tem pozabijo povedat, da množice potrošnikov to drago plačuje, s tem denarjem pa potem bogatijo že tako bogatii.
Če bi hoteli rešiti svet pred pretiranim onesnaževanjem, bi morali namesto TE graditi NE in šele potem forsirati porabo elektrike. Ne pa tako kot sedaj, najprej forsirati uporabo elektrike in s tem narediti proiblem pomanjkanja ter posledično višanja cen in šele nato graditi vire elektrike, ker se bo bolj splačalo, očitno se sedaj ne oz. je premalo profita.
Obnovljivi viri v obliki SE in VE so bolj za dodatek, za boljši občutek zelenih, ne za konkreten vir elektrike.
Potencial HE je pa bolj kot ne že izkoriščen, razen če se gremo večje posege v okolje.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
critique ::
Zeleno energijo se prodaja potrošnikom kot odrešitev za svet, se jo forsira, samo pri tem pozabijo povedat, da množice potrošnikov to drago plačuje, s tem denarjem pa potem bogatijo že tako bogatii.
Zelena energija je precej cenejša od fosilnih virov:
Vir:Cost of electricity by source @ Wikipedia
Če bi hoteli rešiti svet pred pretiranim onesnaževanjem, bi morali namesto TE graditi NE in šele potem forsirati porabo elektrike
Zakaj NE? Argumentiraj. NE je super fino fanj, samo elektrika iz njega je pri 170$ na MWh, medtem ko sta sonce in veter na 40$ na MWh.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: critique ()
fikus_ ::
Sedaj bom naredil izjemo, trolom ne odgovarjam!
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
feryz ::
V Sloveniji je cena sončne in vetrne elektrike trenutno 238 €/MWh.
Kar je krepko, krepko več kot katerakoli druga.
Kar je krepko, krepko več kot katerakoli druga.
critique ::
V Sloveniji je cena sončne in vetrne elektrike trenutno 238 EUR/MWh.
Kar je krepko, krepko več kot katerakoli druga.
Ne ni, moraš gledati ceno novih inštalacij, ne pa ceno dragih pododb izpred 10 let ko je bila sončna energija še zelo draga. Včasih je bila draga, danes je zelo poceni, to je vsa zgodba. Fikus: nisem noben trol. Kvečjemu bi lahko naredil argument da je včasih ne bi smeli financirati (ampak potem se verjetno ne bi tako razvila in tako znižala cena).
Obnovljivi viri v obliki SE in VE so bolj za dodatek, za boljši občutek zelenih, ne za konkreten vir elektrike.
20 % imamo lahko sonca in vetra brez problemov, to jaz ne bi klical dodatek, ampak se mi zdi kar konkreten vir elektrike. 65 % imamo lahko hidroelekrarn, ter še 15 % imamo lahko lesne biomase (magar predelamo teš6 na to). Tako bo elektrika domača, poceni in neodvisna od zviševanj cen fosilnih goriv.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: critique ()
critique ::
Potencial HE je pa bolj kot ne že izkoriščen, razen če se gremo večje posege v okolje.
Potencial HE je izkoriščen samo na Dravi, drugod ga je še precej:
MOŽNOSTI IZKORIŠČANJA ENERGETSKEGAPOTENCIALA V SLOVENIJI
http://mvd20.com/LETO2008/R32.pdf
"Delež izkoriščenosti je po glavnih vodotokih naslednji: Drava 98%, Soča 34% in Sava 18%(prevladujejo pretežno velike HE), pri manjših vodotokih pa je izrabljenega 25% potenciala, pretežno z malimi HE. Energetski bruto potencial slovenskih vodotokov je ocenjen na 19.440 GWh/leto."
Valvoline ::
V Sloveniji je cena sončne in vetrne elektrike trenutno 238 EUR/MWh.
Kar je krepko, krepko več kot katerakoli druga.
Ne ni, moraš gledati ceno novih inštalacij, ne pa ceno dragih pododb izpred 10 let ko je bila sončna energija še zelo draga. Včasih je bila draga, danes je zelo poceni, to je vsa zgodba. Fikus: nisem noben trol. Kvečjemu bi lahko naredil argument da je včasih ne bi smeli financirati (ampak potem se verjetno ne bi tako razvila in tako znižala cena).
Obnovljivi viri v obliki SE in VE so bolj za dodatek, za boljši občutek zelenih, ne za konkreten vir elektrike.
20 % imamo lahko sonca in vetra brez problemov, to jaz ne bi klical dodatek, ampak se mi zdi kar konkreten vir elektrike. 65 % imamo lahko hidroelekrarn, ter še 15 % imamo lahko lesne biomase (magar predelamo teš6 na to). Tako bo elektrika domača, poceni in neodvisna od zviševanj cen fosilnih goriv.
Tega smo ze 1000x predebatirali. OVE so najdrzazji tudi ce jih postavis zastojn, niso zmozni samostojnega delovanja. Ker potrebujejo backup. Kaj je bolj smiselno VE+SE+baterije+neizkoriscena JE, ali 100% JE v optimalnem rezimu dela? Brez JE ne bo slo v nobenem primeru, vse ostalo je nepotreben klump, nepotrebna podrazitev in podvojitev omrezja. Je pa tudi dejstvo da OVE realno pridelao 4x vec CO2 na kwh kot JE za predviden cas obratovanja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
critique ::
OVE so najdrzazji tudi ce jih postavis zastojn, niso zmozni samostojnega delovanja. Ker potrebujejo backup.
To niti približno ni res. Tudi z backupom so OVE cenejši.
1. OVE so tudi hidroelekrarne, te ne potrebujejo backupa, cena postavitve je nizka, cena obratovanja pa smešno nizka (voda teče zastonj). 700 MW hidro lahko naredimo za 1 milijardo. Podobna jedrska pride okoli 10 milijard samo strošek izgradnje (skupaj z vsemi stroški pa okoli 17 milijard).
2. Tudi sonce in veter sta še vedno cenejša tudi če rabiš backup. Cena plinske za backup je samo 1000$ na 1 kW inštalirane moči. 600 MW lahko postavimo za 600 milijonov evrov, 600 MW solarne elekrarne pride pride 360 milijonov. Skupaj pod 1 milijarda. Jedrska nas stane 10 milijard evrov samo za stroške izgradnje, kje so še vsi stroški obratovanja in shranjevanja jedrskih odpadkov. Če greš v preračun boš videl da je solarna in vetrna cenejša tudi od premoga, tudi ko upoštevaš ceno za backup elekrarno.
Kaj je bolj smiselno VE+SE+baterije+neizkoriscena JE, ali 100% JE v optimalnem rezimu dela?
Nič od tega. Jedrska zaradi cene ni smiselna. Smiselno je 65 % hidro, 15 % lesna biomasa in 20 % sonce in veter. Poceni, domače in čisto.
Brez JE ne bo slo v nobenem primeru, vse ostalo je nepotreben klump, nepotrebna podrazitev in podvojitev omrezja.
Ne drži. Cena jedrske energije je v višavah in jedrske predstavljajo nepotrebno podražitev elektrike.
Je pa tudi dejstvo da OVE realno pridelao 4x vec CO2 na kwh kot JE za predviden cas obratovanja.
Sonce in veter imata enega najmanjših izpustov CO2. Ampak CO2 je CO2, to je toplogredni plin ki ni direktno stupen za človeka. Problem premogovih elektrarn so izpusti snovi ki pa so direktno stupene za človeka: žveplovi in dušikovi oksidi, trdi delci ipd.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: critique ()
Valvoline ::
Vse raziskave kazejo na to da bo do leta 2050 vodni potencijal v EU le polovica sedajnega, za slo so projekcije se slabse, zmanjsevanje bo ponekod ze preko 80%. Zdaj pa ponovno kalkulator v rokah.
RoccoC ::
A se kaj že govori o prepovedi parkiranja električnih vozil v garažnih hišah? Par tednov nazaj so se v Ljubljani v garažni hiši vžgali 3 električni vozi. Menda so bili vsi trije Tesla. Je bila kar evakuacija...
critique ::
critique ::
Vem da se je vžgal, ampak pozabil si povedati da se vsako leto vžge 300 do 600 bencinskih in dizelkih vozil v Sloveniji (link spodaj). Ko se vžge en samcat električni je cel halo, ko se vžge 600 naftnih vozil vsako leto pa ne poročajo za vsakega posebaj in delajo senzacijo. Ne pozabi da podatki kažejo da je verjetnost da se vžge električni avto kar 20x manjša od tega da se vžge avto na fosilna goriva, ne smeš verjeti selektivnemu poročanju medijev, ki se jim gre samo za senzacijo in klike, ker tako dobiš napačen vtis. Pogledati moraš dejanske podatke (statistiko). :)
"Lithium-Ion Battery Aspects on Fires in Electrified Vehicles on the Basis of Experimental Abuse Tests".
https://publications.lib.chalmers.se/re...
Samo v Ameriki se vsako leto vžge 171.500 vozil na fosilna goriva, je kateri medij o tem poročal tako kot poročajo za vsako Teslo ki se vžge?
US Fire Administration : Highway Vehicle Fires (2014-2016)
https://www.usfa.fema.gov/downloads/pdf...
Tudi za ostale države so statistike podobne. Recimo za London: vžgalo se je 1889 bencinarjev in dizelašev, ter samo 54 električnih avtomobilov. Skratka nikar ni res da bi bila Amerika kaj posebna glede tega na kar napeljuješ.
"Although these fires do present a real danger, fortunately for us they remain very rare. Data obtained by Air Quality News through a Freedom of Information (FOI) request revealed that in 2019 the London Fire Brigade dealt with just 54 electric vehicle fires compared to 1,898 petrol and diesel fires."
https://www.bedsfire.gov.uk/Community-s...
Ali pa za Slovenijo: vsako leto se vžge 300 do 600 naftnih vozil, ko pa se je prvič vžgal samo en električni avto je bil pa cel halo v medijih.
https://www.dnevnik.si/1042753640
Skratka to z požari električnih avtomobilov je samo napihnjen problem z strani medijev, kajti podatki kažejo ravno obratno.
"Lithium-Ion Battery Aspects on Fires in Electrified Vehicles on the Basis of Experimental Abuse Tests".
https://publications.lib.chalmers.se/re...
Samo v Ameriki se vsako leto vžge 171.500 vozil na fosilna goriva, je kateri medij o tem poročal tako kot poročajo za vsako Teslo ki se vžge?
US Fire Administration : Highway Vehicle Fires (2014-2016)
https://www.usfa.fema.gov/downloads/pdf...
Tudi za ostale države so statistike podobne. Recimo za London: vžgalo se je 1889 bencinarjev in dizelašev, ter samo 54 električnih avtomobilov. Skratka nikar ni res da bi bila Amerika kaj posebna glede tega na kar napeljuješ.
"Although these fires do present a real danger, fortunately for us they remain very rare. Data obtained by Air Quality News through a Freedom of Information (FOI) request revealed that in 2019 the London Fire Brigade dealt with just 54 electric vehicle fires compared to 1,898 petrol and diesel fires."
https://www.bedsfire.gov.uk/Community-s...
Ali pa za Slovenijo: vsako leto se vžge 300 do 600 naftnih vozil, ko pa se je prvič vžgal samo en električni avto je bil pa cel halo v medijih.
https://www.dnevnik.si/1042753640
Skratka to z požari električnih avtomobilov je samo napihnjen problem z strani medijev, kajti podatki kažejo ravno obratno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: critique ()
OK.d ::
gruntfürmich je izjavil:
Huh 400EUR/MWh, če je temu tako, zakaj sedaj TE Šoštanj laufa le s ~1/3 moči? A niti pri tej ceni elektrike ni rentabilna? https://www.eles.si/prevzem-in-proizvod...
Ker cena v resnicni ni 400EUR/Mwh. To ti je t.i. fake news. V resnici je ta cena vzdrzala kaksno uro (na borzi). To tudi ne pomeni, da so energetska podjetja vso energijo kupila po taki ceni itd. 23. septembra je bila recimo cena za kratek cas 0EUR/Mwh. Predlagam ti, da medijev ne jemljes resno.
to ni lažana novica, niti to ni špicna cena.
ne nakladaj samo zato ker nisi sposoben priti do pravih podatkov.
Slo elektro omrezje in perverzija z SE ter netmeteringom v naslednjem obdobju: Paraziti lastniki SE bodo oddajal svoje pridelane viske v casu visoke ponudbe tj negativnih cen, jemali nazaj iz omrezja po sistemu 1:1 takrat ko bo najvisje povprasevanje se posebej pozimi ko bo cena 1000e mwh, razliko v ceni 500+:1 pa placali njihovi sosedi brez SE. Klap,klap zivel SE komunizem.
In kdaj se jim iztečejo pogodbe?
LPOK.d
RoccoC ::
Vem da se je vžgal, ampak pozabil si povedati da se vsako leto vžge 300 do 600 bencinskih in dizelkih vozil v Sloveniji (link spodaj). Ne pozabi da podatki kažejo da je verjetnost da se vžge električni avto kar 20x manjša od tega da se vžge avto na fosilna goriva, ne smeš verjeti selektivnemu poročanju medijev, ki se jim gre samo za senzacijo in klike, ker tako dobiš napačen vtis. Pogledati moraš dejanske podatke (statistiko). :)
"Lithium-Ion Battery Aspects on Fires in Electrified Vehicles on the Basis of Experimental Abuse Tests".
https://publications.lib.chalmers.se/re...
Samo v Ameriki se vsako leto vžge 171.500 vozil na fosilna goriva, je kateri medij o tem poročal tako kot poročajo za vsako Teslo ki se vžge?
US Fire Administration : Highway Vehicle Fires (2014-2016)
https://www.usfa.fema.gov/downloads/pdf...
Ne nabijaj, od kar pomnim ni bilo v Lj v garažni hiši nobenega omembe vrednega požara, razen tegale električnega...
Valvoline ::
BTW Nemcija za 10% delez stroma iz OVE ter potrebno infrastrukturo zapravila tolk milijard da bi danes lahko bila 100% jedrska co2 free z 24/7 stabilnim omrezjem. Kljub idiotskim zmetanim milijardam v OVE se izpust co2 vztrajno povecuje, pac za vsak 1kwh ove potrebujes dodatnih 2kw backup/konvencionalgega (1kw poleti + dodaten 1kwh+ pozimi)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
RoccoC ::
Pa ICE vozila se vžgejo pri nesrečah in pri delovanju, v mirovanju pa praktično ne. Pa že ICE vozil je mnoooogoooo več kot BEV, tako da si tole tvoje statistiko vtakneš direkt v rit...
critique ::
gruntfürmich je izjavil:
Huh 400EUR/MWh, če je temu tako, zakaj sedaj TE Šoštanj laufa le s ~1/3 moči? A niti pri tej ceni elektrike ni rentabilna? https://www.eles.si/prevzem-in-proizvod...
Ker cena v resnicni ni 400EUR/Mwh. To ti je t.i. fake news. V resnici je ta cena vzdrzala kaksno uro (na borzi). To tudi ne pomeni, da so energetska podjetja vso energijo kupila po taki ceni itd. 23. septembra je bila recimo cena za kratek cas 0EUR/Mwh. Predlagam ti, da medijev ne jemljes resno.
to ni lažana novica, niti to ni špicna cena.
ne nakladaj samo zato ker nisi sposoben priti do pravih podatkov.
Slo elektro omrezje in perverzija z SE ter netmeteringom v naslednjem obdobju: Paraziti lastniki SE bodo oddajal svoje pridelane viske v casu visoke ponudbe tj negativnih cen, jemali nazaj iz omrezja po sistemu 1:1 takrat ko bo najvisje povprasevanje se posebej pozimi ko bo cena 1000e mwh, razliko v ceni 500+:1 pa placali njihovi sosedi brez SE. Klap,klap zivel SE komunizem.
In kdaj se jim iztečejo pogodbe?
Pogodbe so 15 letne.
Vem da se je vžgal, ampak pozabil si povedati da se vsako leto vžge 300 do 600 bencinskih in dizelkih vozil v Sloveniji (link spodaj). Ne pozabi da podatki kažejo da je verjetnost da se vžge električni avto kar 20x manjša od tega da se vžge avto na fosilna goriva, ne smeš verjeti selektivnemu poročanju medijev, ki se jim gre samo za senzacijo in klike, ker tako dobiš napačen vtis. Pogledati moraš dejanske podatke (statistiko). :)
"Lithium-Ion Battery Aspects on Fires in Electrified Vehicles on the Basis of Experimental Abuse Tests".
https://publications.lib.chalmers.se/re...
Samo v Ameriki se vsako leto vžge 171.500 vozil na fosilna goriva, je kateri medij o tem poročal tako kot poročajo za vsako Teslo ki se vžge?
US Fire Administration : Highway Vehicle Fires (2014-2016)
https://www.usfa.fema.gov/downloads/pdf...
Ne nabijaj, od kar pomnim ni bilo v Lj v garažni hiši nobenega omembe vrednega požara, razen tegale električnega...
Ne nabijam. Seveda je bil, samo da ti ne veš zanj, ker se o tem ni poročalo v nobenem mediju. Statistike pa so jasne. Samo v Ameriki se vsako leto vžge 171.500 vozil na fosilna goriva, je kateri medij o tem poročal tako kot poročajo za vsako Teslo ki se vžge?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: critique ()
Valvoline ::
Tale ameriska statistika se mi zdi malo bosa, mocno dvomim da so take stevilke. V MB npr se ne spomnim kdaj je bil nazadnje kak primer da je avto zagorel. Mogoce so uposteval tudi avtoodpade ter car crash derbyje? :V
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
critique ::
Tale ameriska statistika se mi zdi malo bosa, mocno dvomim da so take stevilke. V MB npr se ne spomnim kdaj je bil nazadnje kak primer da je avto zagorel. Mogoce so uposteval tudi avtoodpade ter car crash derbyje? :V
Saj sem ti že dela link do Ameriške gasilske organizacije kjer imaš v poročilu notri te številke, ga nisi kliknil? Številke so v Ameriki take ker je tudi avtov veliko. Amerika nič ne odstopa v tem podgledu, so drugje številke zelo podobne (procent je približno isti). Tudi v Mariboru zagorijo avti tako kot povsod drugje, le da ti za njih ne veš, zakaj bi bil Maribor izjema? Nil nisem jaz upošteval, to so uradni podatki.
Highway Vehicle Fires (2014-2016)
https://www.usfa.fema.gov/downloads/pdf...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: critique ()
RoccoC ::
Si ti mal mentalno čalendžiran? Električna se vžgejo med polnjenjem in mirovanjem, ICE pač ne. Zato je potrebno električna čimprej banat iz garažnih hiš.
critique ::
Ne nisem, si ti? ICE se vžgejo tudi med mirovanjem, praksa kaže da so požari električnih zelo redki in ni nobene potrebe po bananju iz garažnih hiš. Podatki tudi kažejo da je 10 do 20x večja šansa da se vžge naftni avto. Vžge se 1 naftni avto na vsakih prevoženih 19.000.000 milj in 1 električni avto na vsakih 205.000.000 milj (podatki za 2021).
"From 2012 - 2020, there has been approximately one Tesla vehicle fire for every 205 million miles traveled. By comparison, data from the National Fire Protection Association (NFPA) and U.S. Department of Transportation shows that in the United States there is a vehicle fire for every 19 million miles traveled."
"From 2012 - 2020, there has been approximately one Tesla vehicle fire for every 205 million miles traveled. By comparison, data from the National Fire Protection Association (NFPA) and U.S. Department of Transportation shows that in the United States there is a vehicle fire for every 19 million miles traveled."
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: critique ()
RoccoC ::
Ne nisem, si ti? ICE se vžgejo tudi med mirovanjem, praksa kaže da so požari električnih zelo redki in ni nobene potrebe po bananju iz garažnih hiš. Podatki tudi kažejo da je 10 do 20x večja šansa da se vžge naftni avto.
Lažeš kot pes teče. Pa statistike ne znaš ne brati in ne interpretirati. Kolk kilometrov prevozijo avti v garažni hiši. ICE se v mirovanju praktično ne vžge sam od sebe, BEV pa precej pogosto.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: RoccoC ()
critique ::
Pa ICE vozila se vžgejo pri nesrečah in pri delovanju, v mirovanju pa praktično ne. Pa že ICE vozil je mnoooogoooo več kot BEV, tako da si tole tvoje statistiko vtakneš direkt v rit...
Statistika že upošteva dejstvo da je ICE vozil več od BEV, česa tu ne razumeš. Preberi sestavek iz študije bolj počasi če bolj počasi štekaš.
Ne nisem, si ti? ICE se vžgejo tudi med mirovanjem, praksa kaže da so požari električnih zelo redki in ni nobene potrebe po bananju iz garažnih hiš. Podatki tudi kažejo da je 10 do 20x večja šansa da se vžge naftni avto.
Lažeš kot pes teče. Pa statistike ne znaš ne brati in ne interpretirati. Kolk kilometrov prevozijo avti v garažni hiši. ICE se v mirovanju praktično ne vžge sam od sebe, BEV pa precej pogosto.
Ne, ne lažem, lažeš ti. Ti si tisti ki ne zna interpretirati statistike. Preberi in boš videl da se motiš.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: critique ()
RoccoC ::
Pa ICE vozila se vžgejo pri nesrečah in pri delovanju, v mirovanju pa praktično ne. Pa že ICE vozil je mnoooogoooo več kot BEV, tako da si tole tvoje statistiko vtakneš direkt v rit...
Statistika že upošteva dejstvo da je ICE vozil več od BEV, česa tu ne razumeš. Preberi sestavek iz študije bolj počasi če bolj počasi štekaš.
Saj vem da si butast ampak da si tako.... Me res zanima na katerem faksu so tebi podarili diplomo, če je seveda to sploh res. Preberi si malo glede paradoksa v statistiki.
fikus_ ::
Pri končni ceni elektrike SE in VE je potrebno poleg lastne cene elektrike upoštevati še ceno elektrike iz rezervnih virov, ki zna biti precej draga, ker je potrebno upoštevati stroške vira, ko ta ne proizvaja elektrike!
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Valvoline ::
Ce pa pride do kakrsnegakoli gorenja pri ICEjih je to skoraj vedno povezano z elektriko, tj elektricno instalacijo. Kratek stik, akumulator, starter, alternator itn so glavni vzroki. Ce kaj zagori, je to vedno elektrika pod pokrovom, vcasih pri notrajnih varovalkah v kabini. Pozari niso tako hudi. Ko zagori elektrikas je to instant *totaLka*, pravi pekel.
kow ::
Še link, da ne bo inženir trdil da nabijam...
https://www.delo.si/novice/slovenija/v-...
Menda so bile Tesle. A na sliki vidim Renault. Pomoje, ti kar nabijas.
critique ::
Ne nisem, butast si samo ti. PREBERI ŠE ENKRAT za kaj gre. PROSIM PREBERI, KER NIMAŠ PRAV! Želim ti samo pomagat da ne boš več verjel v mite. Diploma je prigarana, paradoksa v statistiki pa tukaj ni ker je dejstvo da je električnih avtomobilov manj na cestah ŽE UPOŠTEVANO. Vsak tisoči naftni avtomobil se vžge statistično. Vsak 20 tisoči električni avtomobil se vžge statistično. Torej če imaš 1 milijon električnih avtomobilov se jih bo vžgalo 50, če pa imaš 1 milijon naftnih avtomobilov se jih bo vžgalo 1000. Glej študijo spodaj.
"From 2012 - 2020, there has been approximately one Tesla vehicle fire for every 205 million miles traveled. By comparison, data from the National Fire Protection Association (NFPA) and U.S. Department of Transportation shows that in the United States there is a vehicle fire for every 19 million miles traveled."
In to:
Link do znanstvene študije:
https://publications.lib.chalmers.se/re...
Larsson et al. [9] estimated in 2014 the number of fires in the Tesla Model S as 1/10,000 cars. With the increased statistics now available, although with still limited amounts of data, and with the sales numbers of more than 100,000 Model S vehicles, the estimate deceases somewhat to about 1/20,000 cars.
Te ugotovitve iz Švedske znanstvene študije se skladajo tudi z drugimi viri:
"About 174,000 vehicle fires were reported in the United States in 2015, the most recent year for which statistics are available from the National Fire Protection Association. Virtually all of those fires involved gasoline powered cars. That works out to about one every three minutes.
Tesla claims that gasoline powered cars are about 11 times more likely to catch fire than a Tesla. It says the best comparison is fires per 1 billion miles driven. It says the 300,000 Teslas on the road have been driven a total of 7.5 billion miles, and about 40 fires have been reported. That works out to five fires for every billion miles traveled, compared to a rate of 55 fires per billion miles traveled in gasoline cars."
Teslas Catch Fire Less Often than Gas-Powered Cars
"Tesla should take a page out of political contests and draw attention to the negatives of their competitors -- in this case, gasoline-powered cars. The statistics are powerful. Last year there were 172,000 gasoline-powered car fires, a little-known fact. Given that some 240 million cars are registered, that means a fire for every 1,300 or 1,400 cars on the road. Compare that to three fires from some 20,000 Tesla cars. The fire incidents are over four times as great in gasoline-powered cars.
..The death statistics are even more compelling evidence that gasoline-powered cars are unsafe compared with Tesla cars. Since the Model S went into production in the middle of last year, there have been over 400 deaths and 1,200 serious injuries in the United States alone due to gasoline car fires, compared to zero deaths and zero injuries due to Tesla fires anywhere in the world."
"From 2012 - 2020, there has been approximately one Tesla vehicle fire for every 205 million miles traveled. By comparison, data from the National Fire Protection Association (NFPA) and U.S. Department of Transportation shows that in the United States there is a vehicle fire for every 19 million miles traveled."
In to:
Link do znanstvene študije:
https://publications.lib.chalmers.se/re...
Larsson et al. [9] estimated in 2014 the number of fires in the Tesla Model S as 1/10,000 cars. With the increased statistics now available, although with still limited amounts of data, and with the sales numbers of more than 100,000 Model S vehicles, the estimate deceases somewhat to about 1/20,000 cars.
Te ugotovitve iz Švedske znanstvene študije se skladajo tudi z drugimi viri:
"About 174,000 vehicle fires were reported in the United States in 2015, the most recent year for which statistics are available from the National Fire Protection Association. Virtually all of those fires involved gasoline powered cars. That works out to about one every three minutes.
Tesla claims that gasoline powered cars are about 11 times more likely to catch fire than a Tesla. It says the best comparison is fires per 1 billion miles driven. It says the 300,000 Teslas on the road have been driven a total of 7.5 billion miles, and about 40 fires have been reported. That works out to five fires for every billion miles traveled, compared to a rate of 55 fires per billion miles traveled in gasoline cars."
Teslas Catch Fire Less Often than Gas-Powered Cars
"Tesla should take a page out of political contests and draw attention to the negatives of their competitors -- in this case, gasoline-powered cars. The statistics are powerful. Last year there were 172,000 gasoline-powered car fires, a little-known fact. Given that some 240 million cars are registered, that means a fire for every 1,300 or 1,400 cars on the road. Compare that to three fires from some 20,000 Tesla cars. The fire incidents are over four times as great in gasoline-powered cars.
..The death statistics are even more compelling evidence that gasoline-powered cars are unsafe compared with Tesla cars. Since the Model S went into production in the middle of last year, there have been over 400 deaths and 1,200 serious injuries in the United States alone due to gasoline car fires, compared to zero deaths and zero injuries due to Tesla fires anywhere in the world."
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: critique ()
Valvoline ::
Pri končni ceni elektrike SE in VE je potrebno poleg lastne cene elektrike upoštevati še ceno elektrike iz rezervnih virov, ki zna biti precej draga, ker je potrebno upoštevati stroške vira, ko ta ne proizvaja elektrike!
Na to pac neumni ekotalibani vedno pozabijo. Seveda da to orenk podrazi strom za cas potrebnega obratovanja backupa.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
RoccoC ::
Najboljši del tvojega posta, lol:
Tesla claims that gasoline powered cars are about 11 times more likely to catch fire than a Tesla.
Pa najdi statistiko koliko ICE zgori v mirovanju, koliko pa Tesel.
Tesla claims that gasoline powered cars are about 11 times more likely to catch fire than a Tesla.
Pa najdi statistiko koliko ICE zgori v mirovanju, koliko pa Tesel.
Valvoline ::
critique ::
BTW Nemcija za 10% delez stroma iz OVE ter potrebno infrastrukturo zapravila tolk milijard da bi danes lahko bila 100% jedrska co2 free z 24/7 stabilnim omrezjem. Kljub idiotskim zmetanim milijardam v OVE se izpust co2 vztrajno povecuje, pac za vsak 1kwh ove potrebujes dodatnih 2kw backup/konvencionalgega (1kw poleti + dodaten 1kwh+ pozimi)
Te neumnosti smo že debunkali. Niti približno tako kot praviš.
Najboljši del tvojega posta, lol:
Tesla claims that gasoline powered cars are about 11 times more likely to catch fire than a Tesla.
Pa najdi statistiko koliko ICE zgori v mirovanju, koliko pa Tesel.
AMPAK zagori pa elektrika v ICEjih, ne gorivo.
Ne, zagori gorivo. Razlog kaj ga je vžgalo pa je res nekje v četrini primerov okvara na električni napeljavi, ampak nima veze zakaj se naftni avtomobili vžgejo, dejstvo je da se vžgejo z 10 do 20x večjo šanso kot električni avto. Očitati električnim avtom požare je debilizem, ker potem moraš naftnim avtomobilom to očitati še 20x bolj.
Najboljši del tvojega posta, lol:
Tesla claims that gasoline powered cars are about 11 times more likely to catch fire than a Tesla.
Pa najdi statistiko koliko ICE zgori v mirovanju, koliko pa Tesel.
Imaš tudi podatke iz študije švedskega inštituta za tehnologijo ki pride do istih ugotovitev kot Tesla:
https://publications.lib.chalmers.se/re...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: critique ()
Valvoline ::
Ne nisem, si ti? ICE se vžgejo tudi med mirovanjem, praksa kaže da so požari električnih zelo redki in ni nobene potrebe po bananju iz garažnih hiš. Podatki tudi kažejo da je 10 do 20x večja šansa da se vžge naftni avto. Vžge se 1 naftni avto na vsakih prevoženih 19.000.000 milj in 1 električni avto na vsakih 205.000.000 milj (podatki za 2021).
"From 2012 - 2020, there has been approximately one Tesla vehicle fire for every 205 million miles traveled. By comparison, data from the National Fire Protection Association (NFPA) and U.S. Department of Transportation shows that in the United States there is a vehicle fire for every 19 million miles traveled."
Novejsi avto pac tezje zagori. Vecina mrbitnih pozarov se pojavi verjetno na starejsih kantah 10-15l+ ko popustijo loti, isolacije itn.
BTW Nemcija za 10% delez stroma iz OVE ter potrebno infrastrukturo zapravila tolk milijard da bi danes lahko bila 100% jedrska co2 free z 24/7 stabilnim omrezjem. Kljub idiotskim zmetanim milijardam v OVE se izpust co2 vztrajno povecuje, pac za vsak 1kwh ove potrebujes dodatnih 2kw backup/konvencionalgega (1kw poleti + dodaten 1kwh+ pozimi)
Te neumnosti smo že debunkali. Niti približno tako kot praviš.
Najboljši del tvojega posta, lol:
Tesla claims that gasoline powered cars are about 11 times more likely to catch fire than a Tesla.
Pa najdi statistiko koliko ICE zgori v mirovanju, koliko pa Tesel.
AMPAK zagori pa elektrika v ICEjih, ne gorivo.
Ne, zagori gorivo. Razlog kaj ga je vžgalo pa je res nekje v četrini primerov okvara na električni napeljavi, ampak nima veze zakaj se naftni avtomobili vžgejo, dejstvo je da se vžgejo z 10 do 20x večjo šanso kot električni avto. Očitati električnim avtom požare je debilizem, ker potem moraš naftnim avtomobilom to očitati še 20x bolj.
Najboljši del tvojega posta, lol:
Tesla claims that gasoline powered cars are about 11 times more likely to catch fire than a Tesla.
Pa najdi statistiko koliko ICE zgori v mirovanju, koliko pa Tesel.
Imaš tudi podatke iz študije švedskega inštituta za tehnologijo ki pride do istih ugotovitev kot Tesla:
https://publications.lib.chalmers.se/re...
Dejstvo je da je strom/elektrika glavni krivec za pozare, v icejih,elektrikasih pa tudi v stavbah pa se marsikje kjer so elektricni kabli ter omrezje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
RoccoC ::
Matr vsaj conclusion študije, ki jo sam linkaš bi lahko prebral:
There is relatively good knowledge about the safety risks and safety devices used in consumer
cells. Using Li-ion in the automotive sector puts higher demands on the battery since the batteries
are significantly larger and have harsher environmental conditions, e.g., vibrations, humidity, larger
temperature variations. The different Li-ion chemistries show diverse hazards where the LFP is less
reactive but safety measures are still needed for all Li-ion batteries. A high level of safety is achieved
by adding several safety layers from the cell to vehicle level; however, the risk for a cascading fire in
a complete battery pack starting from a single cell is not yet well studied, and the knowledge about
possible counteractions is thus also limited. Sometimes things go wrong even though smart safety
strategies are used. The exploded cylindrical cell due to a cell vent malfunction showed this and
underlines the importance of using many safety layers.
The toxic gas emissions from Li-ion batteries, e.g., HF and POF3, can pose a serious risk for a
person. A replacement of the Li-salt LiPF6 to a non-fluorine salt and change of fluorine binder could
resolve this risk. Intense research is ongoing in this field, but the required properties for a Li-ion
battery in EVs are complex and demanding.
Treba banat...
There is relatively good knowledge about the safety risks and safety devices used in consumer
cells. Using Li-ion in the automotive sector puts higher demands on the battery since the batteries
are significantly larger and have harsher environmental conditions, e.g., vibrations, humidity, larger
temperature variations. The different Li-ion chemistries show diverse hazards where the LFP is less
reactive but safety measures are still needed for all Li-ion batteries. A high level of safety is achieved
by adding several safety layers from the cell to vehicle level; however, the risk for a cascading fire in
a complete battery pack starting from a single cell is not yet well studied, and the knowledge about
possible counteractions is thus also limited. Sometimes things go wrong even though smart safety
strategies are used. The exploded cylindrical cell due to a cell vent malfunction showed this and
underlines the importance of using many safety layers.
The toxic gas emissions from Li-ion batteries, e.g., HF and POF3, can pose a serious risk for a
person. A replacement of the Li-salt LiPF6 to a non-fluorine salt and change of fluorine binder could
resolve this risk. Intense research is ongoing in this field, but the required properties for a Li-ion
battery in EVs are complex and demanding.
Treba banat...
critique ::
Pri končni ceni elektrike SE in VE je potrebno poleg lastne cene elektrike upoštevati še ceno elektrike iz rezervnih virov, ki zna biti precej draga, ker je potrebno upoštevati stroške vira, ko ta ne proizvaja elektrike!
Res je, vendar tudi pri upoštevanju tega so SE in VE še vedno cenejši vir. Pač imaš 20 % vetra in sonca in če slučajno sonca in vetra ni pač furaš teš6 na lesno biomaso za teh 20 % izpada (primer da je noč in čisto nobenega vetra). Ko sonce in veter sta pač vržeš malo manj lesa v peč.
Pri končni ceni elektrike SE in VE je potrebno poleg lastne cene elektrike upoštevati še ceno elektrike iz rezervnih virov, ki zna biti precej draga, ker je potrebno upoštevati stroške vira, ko ta ne proizvaja elektrike!
Na to pac neumni ekotalibani vedno pozabijo. Seveda da to orenk podrazi strom za cas potrebnega obratovanja backupa.
Nisem ne neumen, ne ekotaliban (ne spadam med teko imenovane zelene), zavzemam se za najcenejšo opcijo ki je hkrati tudi čista.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: critique ()
Valvoline ::
Lesna biomasa? Kdo bo te smeti pobiral? S cem? Kje se bo kurilo? Vsak kmet ti bo povedal da tega sranja se enostavno ne splaca pobirat, tudi za kurt ne v domacih peceh kajsele za bioelektrarne. Muhaha.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
critique ::
Ne nisem, si ti? ICE se vžgejo tudi med mirovanjem, praksa kaže da so požari električnih zelo redki in ni nobene potrebe po bananju iz garažnih hiš. Podatki tudi kažejo da je 10 do 20x večja šansa da se vžge naftni avto. Vžge se 1 naftni avto na vsakih prevoženih 19.000.000 milj in 1 električni avto na vsakih 205.000.000 milj (podatki za 2021).
"From 2012 - 2020, there has been approximately one Tesla vehicle fire for every 205 million miles traveled. By comparison, data from the National Fire Protection Association (NFPA) and U.S. Department of Transportation shows that in the United States there is a vehicle fire for every 19 million miles traveled."
Novejsi avto pac tezje zagori. Vecina mrbitnih pozarov se pojavi verjetno na starejsih kantah 10-15l+ ko popustijo loti, isolacije itn.
BTW Nemcija za 10% delez stroma iz OVE ter potrebno infrastrukturo zapravila tolk milijard da bi danes lahko bila 100% jedrska co2 free z 24/7 stabilnim omrezjem. Kljub idiotskim zmetanim milijardam v OVE se izpust co2 vztrajno povecuje, pac za vsak 1kwh ove potrebujes dodatnih 2kw backup/konvencionalgega (1kw poleti + dodaten 1kwh+ pozimi)
Te neumnosti smo že debunkali. Niti približno tako kot praviš.
Najboljši del tvojega posta, lol:
Tesla claims that gasoline powered cars are about 11 times more likely to catch fire than a Tesla.
Pa najdi statistiko koliko ICE zgori v mirovanju, koliko pa Tesel.
AMPAK zagori pa elektrika v ICEjih, ne gorivo.
Ne, zagori gorivo. Razlog kaj ga je vžgalo pa je res nekje v četrini primerov okvara na električni napeljavi, ampak nima veze zakaj se naftni avtomobili vžgejo, dejstvo je da se vžgejo z 10 do 20x večjo šanso kot električni avto. Očitati električnim avtom požare je debilizem, ker potem moraš naftnim avtomobilom to očitati še 20x bolj.
Najboljši del tvojega posta, lol:
Tesla claims that gasoline powered cars are about 11 times more likely to catch fire than a Tesla.
Pa najdi statistiko koliko ICE zgori v mirovanju, koliko pa Tesel.
Imaš tudi podatke iz študije švedskega inštituta za tehnologijo ki pride do istih ugotovitev kot Tesla:
https://publications.lib.chalmers.se/re...
Dejstvo je da je strom/elektrika glavni krivec za pozare, v icejih,elektrikasih pa tudi v stavbah pa se marsikje kjer so elektricni kabli ter omrezje.
NE, ni, krivo je dejstvo da vsak naftni avto nosi v sebi 50 litrov izredno vnetljive tekočine. Za električni avto je 10 do 20 x manjša šansa da se vžge.
Lesna biomasa? Kdo bo te smeti pobiral? S cem? Kje se bo kurilo? Vsak kmet ti bo povedal da tega sranja enostavno ne splaca pobirat, tudi za kurt v domacih peceh kajsele za bioelektrarne. Muhaha.
Da. Kakšne smeti, kdo seka les v gozdu menda veš. Kurilo se bo v predelanem teš6. Seveda se splača, precejšen delež lesnih odpadkov se predela v lesne sekance s katerimi se ogreva domove in podjetja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: critique ()
RoccoC ::
Pa še tole:
Pri vetrni proizvodnji bi potrebovali baterij za pokrivanje najmanj 62 povprečnih dni porabe, pri solarni najmanj 119 dni, pri hidro pa najmanj 23 dni. Pri kombinaciji 1/3, 1/3, 1/3 za najmanj 39 dni, pri kombinaciji 0.45, 0.45, 0.1 pa za najmanj 46 povprečnih dni porabe. Baterij ko toče...To je vrednost parih NEK2, totalno ste derailali ekofašisti...
Pri vetrni proizvodnji bi potrebovali baterij za pokrivanje najmanj 62 povprečnih dni porabe, pri solarni najmanj 119 dni, pri hidro pa najmanj 23 dni. Pri kombinaciji 1/3, 1/3, 1/3 za najmanj 39 dni, pri kombinaciji 0.45, 0.45, 0.1 pa za najmanj 46 povprečnih dni porabe. Baterij ko toče...To je vrednost parih NEK2, totalno ste derailali ekofašisti...
critique ::
Matr vsaj conclusion študije, ki jo sam linkaš bi lahko prebral:
There is relatively good knowledge about the safety risks and safety devices used in consumer
cells. Using Li-ion in the automotive sector puts higher demands on the battery since the batteries
are significantly larger and have harsher environmental conditions, e.g., vibrations, humidity, larger
temperature variations. The different Li-ion chemistries show diverse hazards where the LFP is less
reactive but safety measures are still needed for all Li-ion batteries. A high level of safety is achieved
by adding several safety layers from the cell to vehicle level; however, the risk for a cascading fire in
a complete battery pack starting from a single cell is not yet well studied, and the knowledge about
possible counteractions is thus also limited. Sometimes things go wrong even though smart safety
strategies are used. The exploded cylindrical cell due to a cell vent malfunction showed this and
underlines the importance of using many safety layers.
The toxic gas emissions from Li-ion batteries, e.g., HF and POF3, can pose a serious risk for a
person. A replacement of the Li-salt LiPF6 to a non-fluorine salt and change of fluorine binder could
resolve this risk. Intense research is ongoing in this field, but the required properties for a Li-ion
battery in EVs are complex and demanding.
Treba banat...
Bencin je precej bolj vnetljiv in nevaren in gori precej hitreje kot katerakoli baterija. LFP baterija nevarnosti požara sploh nimajo (se sploh ne vžgejo z plamenom). Če že kaj bannat potem je treba naftne avtomobile ker povzročijo precej več škode za zdravje (vsaka 5 smrt na svetu je zaradi onesneženega zraka zaradi kurjenja fosilnih goriv).
Onesnaženje zaradi fosilnih goriv povzroča 20 odstotkov smrti med odraslimi
https://www.rtvslo.si/okolje/onesnazenj...
Pa še tole:
Pri vetrni proizvodnji bi potrebovali baterij za pokrivanje najmanj 62 povprečnih dni porabe, pri solarni najmanj 119 dni, pri hidro pa najmanj 23 dni. Pri kombinaciji 1/3, 1/3, 1/3 za najmanj 39 dni, pri kombinaciji 0.45, 0.45, 0.1 pa za najmanj 46 povprečnih dni porabe. Baterij ko toče...To je vrednost parih NEK2, totalno ste derailali ekofašisti...
To je argument norčka. Noben ni rekel da bomo vse proizvedli z vetrno energijo in shranjevali v baterije. Tudi noben ni rekel da bomo vse proizvedli z sončno. Kar predlagam jaz je 65 % hidro, 15 % lesna biomasa in samo 20 % sonca in vetra. Če imamo sonca in vetra samo 20 % ne rabimo baterij ker lahko prilagajamo proizvodnjo z ostalimi viri. Sem daleč od ekofašista, nisem niti blizu, ne razumem pa tebe zakaj navijaš za opcijo ki je DRAŽJA, poteg tega pa še onesnažuje zrak?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: critique ()
stara mama ::
Seveda je, garantiram da ce bomo jutri imel alpsko frisnega zraka se ne bodo stevilke za zdravstvo znizale, kvecjemu najmanj podvojile ali potrojile. Pol bo cudezno *ugotovljeno v nekaterih bodocih studijah* da prevec cistega zrak skoduje zdravlju ter je nevarno za zdravstveno blagajno.
Podobno, kot je bil trend ureditve izolacije na blokih, ker "bomo prišparali".
Ponudniki ogrevanja pa vseeno zahtevajo svoje prihodke za obratovanje, pa so cene ogrevanja lepo poletele v nebo.
critique ::
Kljub temu so cene ogrevanja za stanovalce precej nižje kot so bile pred obnovo izolacije. Sicer pa lahko v bloku ogrevanje upravljajo tudi sami stanovalci, ne rabijo nujno "ponudnika ogrevanja". Ali pa inštaliraš 2 klima napravi in greješ svoje stanovanje s tem in naj se jebejo.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Norvežanom zmanjkuje klasičnih avtomobilov, zato bodo (spet) obdavčili električneOddelek: Novice / Ostale najave | 9776 (5314) | Raptor F16 |
» | Slovenija po letu 2030 brez novih avtomobilov na nafto in bencin (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 87420 (79344) | AštiriL |
» | Nizozemska se spogleduje s prepovedjo prodaje bencinskih in dizelskih avtomobilov (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 79219 (67914) | PredatorX |
» | Kako ravnati z litij-ionskimi baterijami (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 21912 (18539) | MrStein |