Forum » Problemi človeštva » Vlada znižuje povračilo stroskov prevoza na delo
Vlada znižuje povračilo stroskov prevoza na delo
jernejl ::
Kreten je tisti, ki si domišlja, da je problem povzročila zakonodaja, ki delodajalcu omogoča neobdavčeno povračilo stroškov prevoza.
To je samo gašenje posledic, ki jih povzroča politika centralizacije.
Ko bodo prebivalci Murske Sobote plačevali RTV prispevek, ki bo šel za delovna mesta v MS namesto v LJ, se bo pač toliko manj ljudi moralo voziti v LJ.
Dokler pa prebivalci MS plačujejo za delovna mesta v LJ, je najmanj, kar je dolžna narediti država, da jim še dodatno (poleg DDV in trošarin, ki jih itak plačajo ob točenju goriva) ne obdavči stroškov, ki jih imajo, da pridejo do tja.
To je samo gašenje posledic, ki jih povzroča politika centralizacije.
Ko bodo prebivalci Murske Sobote plačevali RTV prispevek, ki bo šel za delovna mesta v MS namesto v LJ, se bo pač toliko manj ljudi moralo voziti v LJ.
Dokler pa prebivalci MS plačujejo za delovna mesta v LJ, je najmanj, kar je dolžna narediti država, da jim še dodatno (poleg DDV in trošarin, ki jih itak plačajo ob točenju goriva) ne obdavči stroškov, ki jih imajo, da pridejo do tja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejl ()
Mato989 ::
Kreten je tisti, ki si domišlja, da je problem povzročila zakonodaja, ki delodajalcu omogoča neobdavčeno povračilo stroškov prevoza.
To je samo gašenje posledic, ki jih povzroča politika centralizacije.
Ko bodo prebivalci Murske Sobote plačevali RTV prispevek, ki bo šel za delovna mesta v MS namesto v LJ, se bo pač toliko manj ljudi moralo voziti v LJ.
Dokler pa prebivalci MS plačujejo za delovna mesta v LJ, je najmanj, kar je dolžna narediti država, da jim še dodatno (poleg DDV in trošarin, ki jih itak plačajo ob točenju goriva) ne obdavči stroškov, ki jih imajo, da pridejo do tja.
Zato pa ukinti čimveč prisilnega vplačevanja... davke na minimum pa bo... pol se pokaže prosti trg (cene nepremičnin itd...)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Phantomeye ::
heh pri nas je javni prevoz na pol ure (do ene petih popoldne) potem na eno uro (s tem, da do takrat polovica relacij ne vozi). Vikendi so šala. Zadnji avtobus gre v mesto ob 3 popoldne. V nedeljo? You'd think.
Jaz hitreje pridem peš do doma, kot pa da čakam avtobus in se peljem z njim 13 km, ker gre čisto na okoli.
Da o taksijih sploh ne govorim. Manjše mesto. 5 taksistov. Cena? 15 € za 4 km.
---
Dejansko bi moralo mesto imeti tiste mini električne avtobuse, ki bi konstantno krožili po relacijah (samo-vozeče, magari). Vukojebine tudi tu odpadejo.
Dejstvo je, da dokler bo javni načrtovan promet na podlagi urnika šolarjev in jutranjih ter popoldanskih migracijah delavcev, se ne bo veliko spremenilo. Ker to pokrije dnevni od A do B. Ne pa drugih potreb.
Se mi zdi, da javni promet najbolj trpi ZNOTRAJ mest in okoliških vasi, kot pa medmestna oblika prometa.
Jaz hitreje pridem peš do doma, kot pa da čakam avtobus in se peljem z njim 13 km, ker gre čisto na okoli.
Da o taksijih sploh ne govorim. Manjše mesto. 5 taksistov. Cena? 15 € za 4 km.
---
Dejansko bi moralo mesto imeti tiste mini električne avtobuse, ki bi konstantno krožili po relacijah (samo-vozeče, magari). Vukojebine tudi tu odpadejo.
Dejstvo je, da dokler bo javni načrtovan promet na podlagi urnika šolarjev in jutranjih ter popoldanskih migracijah delavcev, se ne bo veliko spremenilo. Ker to pokrije dnevni od A do B. Ne pa drugih potreb.
Se mi zdi, da javni promet najbolj trpi ZNOTRAJ mest in okoliških vasi, kot pa medmestna oblika prometa.
simonchelo ::
Najlažje je biti glasen če živiš v Ljubljani ali kje podobno... Cel kup avtobusov, vlak, lahko se voziš s skirco in podobno. Mislim še en dokaz da ljudje razmišljajo samo zase.
1. Davek na premoženje! (cenitev vrednosti nepremičnine tudi glede na lokacijo!)
2. Osebni "javni prispevek" ki se ga plačuje mesecno (naročnina) glede na javne storitve ki so ti na voljo. Recimo jest imam prvo avtobusno postajo 12km od doma. Vlaka ni...
3. Če se ne strinjamo s tem pač dejmo vsem vzet vse in potem pravično enakomerno razdelit ljudem. Jest bi tudi mel stanovanje v Ljubljani in službo 5minut stran s kolesom, ki bi bila bolje plačana kot ista služba na podeželju, kjer moram po službi nujno na polje Oz. V gozd, ker če ne urejam svojega gozda dobim kazen, če ne urejam polja (pustim da se zaraste) dobim kazen. Plačujem davek na zemljo, po kateri se lahko sprehajajo vsi in na njej nabirajo plodove narave... Če nekaj pridelam in prodam moram plačat davek, če mi drug pride in pridelek ukrade mu ne morem narediti nič. Če se gremo Socializem se bomo šli tako kot se zagre. Ekstremna levica bi imela samo socializem tam kjer njim paše. Na koncu bomo nastradal vsi.
Si predstavljate da bi kmetje začeli delat tako kot dela Javni sektor? 8ur na dan bi bli na kmetiji, efektivni bi bli cca. 4 ure. Haha lakota pride 100%
Skratka dejmo it nazaj DELU CAST IN OBLAST! Kdor več dela naj več je. Kdor ne dela naj ne je.
1. Davek na premoženje! (cenitev vrednosti nepremičnine tudi glede na lokacijo!)
2. Osebni "javni prispevek" ki se ga plačuje mesecno (naročnina) glede na javne storitve ki so ti na voljo. Recimo jest imam prvo avtobusno postajo 12km od doma. Vlaka ni...
3. Če se ne strinjamo s tem pač dejmo vsem vzet vse in potem pravično enakomerno razdelit ljudem. Jest bi tudi mel stanovanje v Ljubljani in službo 5minut stran s kolesom, ki bi bila bolje plačana kot ista služba na podeželju, kjer moram po službi nujno na polje Oz. V gozd, ker če ne urejam svojega gozda dobim kazen, če ne urejam polja (pustim da se zaraste) dobim kazen. Plačujem davek na zemljo, po kateri se lahko sprehajajo vsi in na njej nabirajo plodove narave... Če nekaj pridelam in prodam moram plačat davek, če mi drug pride in pridelek ukrade mu ne morem narediti nič. Če se gremo Socializem se bomo šli tako kot se zagre. Ekstremna levica bi imela samo socializem tam kjer njim paše. Na koncu bomo nastradal vsi.
Si predstavljate da bi kmetje začeli delat tako kot dela Javni sektor? 8ur na dan bi bli na kmetiji, efektivni bi bli cca. 4 ure. Haha lakota pride 100%
Skratka dejmo it nazaj DELU CAST IN OBLAST! Kdor več dela naj več je. Kdor ne dela naj ne je.
ciao
coffeetime12 ::
Večina ljudi to okuša za sedaj le kot izmikajujočo sladkorno peno na Čopovi. Turški med odpade. EU je medtem razdeljena pripravljena na potek hiperinflacije? Slej kot prej bo pogonsko gorivo padlo na prejšnjo raven, pravi Ursula Von Der Lügen. Medtem Vlado maha, see you in 2030? Zakaj? Nacionalne vlade medtem delajo ....
robo125 ::
Tole sem prebral:
https://www.semafor.si/sl/2021/07/povra...
in ena stvar mi ni čisto jasna za ta primer:
če imam 100km dnevno vožnje na delo (torej v mesecu cca 2000km skupaj), mi delodajalec za potne stroške nakaže:
1. 0,18 x 2000 = 360 eur
ali
2. 140 eur + obdavčen preostanek (220 eur - dohodnina)
ali
3. 140 eur in nič več ?
Mogoče kdo ve?
https://www.semafor.si/sl/2021/07/povra...
in ena stvar mi ni čisto jasna za ta primer:
če imam 100km dnevno vožnje na delo (torej v mesecu cca 2000km skupaj), mi delodajalec za potne stroške nakaže:
1. 0,18 x 2000 = 360 eur
ali
2. 140 eur + obdavčen preostanek (220 eur - dohodnina)
ali
3. 140 eur in nič več ?
Mogoče kdo ve?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: robo125 ()
robo125 ::
Tole sem prebral:
https://www.semafor.si/sl/2021/07/povra...
in ena stvar mi ni čisto jasna za ta primer:
če imam 100km dnevno vožnje na delo (torej v mesecu cca 2000km skupaj), mi delodajalec za potne stroške nakaže:
1. 0,18 x 2000 = 360 eur
ali
2. 140 eur + obdavčen preostanek (220 eur - dohodnina)
ali
3. 140 eur in nič več ?
Mogoče kdo ve?
Noben se ni spraševal kaj podobnega?
anketar ::
odvisno od kolektivne pa internih aktov, my bad, https://www.racunovodja.com/clanki.asp?...
Gambino ::
Saj se tudi velika večina ljuubljančanov vozi v službo z osebnim vozilom. Dejstvo ostaja, da če ukineš plačevanje prevoza na delo in narediš zastonj javni transport se bo en del preusmeril iz osebnih vozil na javni transport. Tole subvencionirano vozakanje z osebnimi vozili v službo se mora nehat. Nekateri celo delajo kariero iz tega. Za tiste, ki jim je to lagodje dovolj pomembno pa naj si zadevo krijejo iz lastnega žepa. Pa naj bo tudi oddaljenost od službe en faktor pri odločanje kje boš delal. Tako mimogrede po moji oceni je vrednost službe v neposredni bližini (manj kot 1km) vredna 400€. To je če ne prejemaš nobenih ugodnosti od države - npr znižano plačilo vrtca, otroški dodatki, etc, kajti če prejemaš le-te je ta vrednost krepko več - lahko tudi 1000€.
Ma kako lahko trdiš da je prevoz na delo subvencioniran? Praktično nobenmu ne pokrije niti operativnih stroškov avta, kaj šele nakup.
Samo idiot se bo raje vozil 3x dalj časa z javnim prevozom, kot pa da na lastne stroške raje vzame avto. Oziroma za večino Slovencev je obstoječi javni prevoz neuporaben.
In to da ceniš svoj prosti čas, ni nobeno ekstra lagodje.
Ljudje se vozijo skupaj, zato se izplača!
Mato989 ::
Saj se tudi velika večina ljuubljančanov vozi v službo z osebnim vozilom. Dejstvo ostaja, da če ukineš plačevanje prevoza na delo in narediš zastonj javni transport se bo en del preusmeril iz osebnih vozil na javni transport. Tole subvencionirano vozakanje z osebnimi vozili v službo se mora nehat. Nekateri celo delajo kariero iz tega. Za tiste, ki jim je to lagodje dovolj pomembno pa naj si zadevo krijejo iz lastnega žepa. Pa naj bo tudi oddaljenost od službe en faktor pri odločanje kje boš delal. Tako mimogrede po moji oceni je vrednost službe v neposredni bližini (manj kot 1km) vredna 400€. To je če ne prejemaš nobenih ugodnosti od države - npr znižano plačilo vrtca, otroški dodatki, etc, kajti če prejemaš le-te je ta vrednost krepko več - lahko tudi 1000€.
Ma kako lahko trdiš da je prevoz na delo subvencioniran? Praktično nobenmu ne pokrije niti operativnih stroškov avta, kaj šele nakup.
Samo idiot se bo raje vozil 3x dalj časa z javnim prevozom, kot pa da na lastne stroške raje vzame avto. Oziroma za večino Slovencev je obstoječi javni prevoz neuporaben.
In to da ceniš svoj prosti čas, ni nobeno ekstra lagodje.
Ljudje se vozijo skupaj, zato se izplača!
Ginekk in še kdo zmotno razume... Prevoz na delo JE SUBVENCIONIRAN, ampak ne zato kar zmotno on razlaga, ampak zato ker je to prihodek ki je izvzet iz obdavčitve, hkrati pa ne šteje v višino pokojnine boleznine itd...
Prevoz na delo bi morali ukinit in ponudit vsakemu ki je oddaljen od službe dodatno dohodninsko olajšavo:
1. Oddaljenost od službe 2-15km = 500€ dohodninske olajšave
2. Oddaljenost od službe med 15-35km = 1.000€ dohodninske olajšave
3. Oddaljenost od službe nad 35km = 1.500€ dohodninske olajšave
Na tak način bi enostavno oni ki se vozijo (če že moramo pomagat) plačali pač manj dohodnine oz. dobili povrnjeno...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
spegli ::
2014 v prvi probi ivana norega, so ustavili uskalajevanje plač z inflacijo. Pa potne stroške dal na min mogoče (hvala tudi Virantu za ideje). Za stroške malice danes, pa dobiš edin pašteto pa žemljo. Smo pa prišparal.
IL_DIAVOLO ::
Pescica delodajalcev bo spet na kolenih
https://www.24ur.com/novice/slovenija/p...
Vecina izplačuje glede na vozovnico. Morda pa bi treba narediti konec financiranju vozakanju praznih busov 20 km v eno smer.
https://www.24ur.com/novice/slovenija/p...
Vecina izplačuje glede na vozovnico. Morda pa bi treba narediti konec financiranju vozakanju praznih busov 20 km v eno smer.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
tikitoki ::
Phantomeye je izjavil:
heh pri nas je javni prevoz na pol ure (do ene petih popoldne) potem na eno uro (s tem, da do takrat polovica relacij ne vozi). Vikendi so šala. Zadnji avtobus gre v mesto ob 3 popoldne. V nedeljo? You'd think.
Jaz hitreje pridem peš do doma, kot pa da čakam avtobus in se peljem z njim 13 km, ker gre čisto na okoli.
Da o taksijih sploh ne govorim. Manjše mesto. 5 taksistov. Cena? 15 € za 4 km.
---
Dejansko bi moralo mesto imeti tiste mini električne avtobuse, ki bi konstantno krožili po relacijah (samo-vozeče, magari). Vukojebine tudi tu odpadejo.
Dejstvo je, da dokler bo javni načrtovan promet na podlagi urnika šolarjev in jutranjih ter popoldanskih migracijah delavcev, se ne bo veliko spremenilo. Ker to pokrije dnevni od A do B. Ne pa drugih potreb.
Se mi zdi, da javni promet najbolj trpi ZNOTRAJ mest in okoliških vasi, kot pa medmestna oblika prometa.
Podn je, v Ljubljani zadnji avtobusi iz centra starajo ob polnoči in se to zgolj za določene destinacijo. Pravzaprav je javni prevoz tako slab, da ni čudno, da se ga ljudje izogibajo.
Saj se tudi velika večina ljuubljančanov vozi v službo z osebnim vozilom. Dejstvo ostaja, da če ukineš plačevanje prevoza na delo in narediš zastonj javni transport se bo en del preusmeril iz osebnih vozil na javni transport. Tole subvencionirano vozakanje z osebnimi vozili v službo se mora nehat. Nekateri celo delajo kariero iz tega. Za tiste, ki jim je to lagodje dovolj pomembno pa naj si zadevo krijejo iz lastnega žepa. Pa naj bo tudi oddaljenost od službe en faktor pri odločanje kje boš delal. Tako mimogrede po moji oceni je vrednost službe v neposredni bližini (manj kot 1km) vredna 400€. To je če ne prejemaš nobenih ugodnosti od države - npr znižano plačilo vrtca, otroški dodatki, etc, kajti če prejemaš le-te je ta vrednost krepko več - lahko tudi 1000€.
Ma kako lahko trdiš da je prevoz na delo subvencioniran? Praktično nobenmu ne pokrije niti operativnih stroškov avta, kaj šele nakup.
Samo idiot se bo raje vozil 3x dalj časa z javnim prevozom, kot pa da na lastne stroške raje vzame avto. Oziroma za večino Slovencev je obstoječi javni prevoz neuporaben.
In to da ceniš svoj prosti čas, ni nobeno ekstra lagodje.
Ljudje se vozijo skupaj, zato se izplača!
Ginekk in še kdo zmotno razume... Prevoz na delo JE SUBVENCIONIRAN, ampak ne zato kar zmotno on razlaga, ampak zato ker je to prihodek ki je izvzet iz obdavčitve, hkrati pa ne šteje v višino pokojnine boleznine itd...
Prevoz na delo bi morali ukinit in ponudit vsakemu ki je oddaljen od službe dodatno dohodninsko olajšavo:
1. Oddaljenost od službe 2-15km = 500€ dohodninske olajšave
2. Oddaljenost od službe med 15-35km = 1.000€ dohodninske olajšave
3. Oddaljenost od službe nad 35km = 1.500€ dohodninske olajšave
Na tak način bi enostavno oni ki se vozijo (če že moramo pomagat) plačali pač manj dohodnine oz. dobili povrnjeno...
Krasno, k bodo ljudje na veliko goljufal in živeli na fiktivnih naslovih na drugem koncu Slovenije.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: tikitoki ()
Wrop ::
Saj goljufije imamo že sedaj. Fiktivnih naslovov za višanje nadomestila za prevoz na delo ne bo, ko nadomestila ne bo. Do takrat pa bodo goljufije.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Wrop ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | prevoz na delo - zaplet (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 27476 (12972) | Mavrik |
» | Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020) (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Loža | 129359 (102564) | Pika na i |
» | Regres, prevoz, malica - smisel? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 34150 (29234) | Invictus |
» | Naša vlada_ukintev malic in potnih stroškov (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 18383 (16242) | Tarzan |