Forum » Problemi človeštva » Vlada znižuje povračilo stroskov prevoza na delo
Vlada znižuje povračilo stroskov prevoza na delo
Invictus ::
Ker če daš večji dobiček podjetniku bo to on ponucal da še več ljudi zaposli..vešdeeeee.
Saj jih bo. Sam ne on, ampak tisti, ki dela jahte, jadrnice, zlatnino, drage obleke...
Vidiš, pa se ustvarjajo delovna mesta...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
feryz ::
Pa zakaj vi mislite, da se folk spušča iz hribov v Ljubljano na tlako? Ker jim paše 2x na dan na cesti stati?
Bolj verjetno je to zato, ker v hribih ni služb. V Ljubljani pa sama javno sektorska birokracija, pridnih rok za delo pa manjka. In to vsem paše.
Bolj verjetno je to zato, ker v hribih ni služb. V Ljubljani pa sama javno sektorska birokracija, pridnih rok za delo pa manjka. In to vsem paše.
Mr.B ::
Če je zdaj minimalec 1.024€ lahko vlada reče z 1.1.2022 UKINJAMO nadomestilo za prehrano in nadomestilo za prevoz in hkrati višamo minimalca na 1.250€ bruto... To pomeni da bodo VSI ki delajo za manj kot 1.250€ bruto imeli DEFAKTO višje penzijeRavno nasprotno, penzije bodo nižje. Zdaj so lahko tistih 200 evrov dajali v tretji steber (ali ETFje, sklade...) in so si s tako privarčevanimi sredstvi zvišali penzije za nekajkrat bolj, kot bi si jih v tvojem scenariju.
Bs.Naj postanejo konkurenčni, kot druge zahodnme evropske države.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
gruntfürmich ::
bbbbbb2015 je izjavil:
To je res. A koliko NGO jev se je razpaslo, vsi se za nekaj "borijo", še najbolj za svoj žep. Sindikalistke, ki pozivajo na upor iz eksotičnega otoka. Umetniki, ki se slačijo in kažejo nage riti. Majhni lopovi, ki so deklarirani umetniki, da jim država plačuje prispevke, sami pa fakturirajo na drugo firmo. Pa lokalne televizije, ki delajo projekte, ker so nacionalnega pomena, vrtijo pa oglas za prodajo treh kubikov drv cel dan...
Glej, te dekadence se je v teh letih nabralo nebroj. Da se razumemo, uni iskreni zavodič ni nič boljši.
To mora malo vse skupaj pocrkati in se radikalno zmanjšati. Sigurno pa boli, ko se zabada v te ekscese, da se to malo izgnoji.
Super ste v svoji poslušnosti, ko vam Janša ukaže, kako je treba napadati "kaviar levičarje", pod kar seveda sodi kar vse, kar je nevladnega, tudi tisto, kar se ne napaja iz davkoplačevalskega denarja in vas v bistvu čisto nič ne briga.
Ampak komanda je, da mora pocrkat!
BTW, a to je drugačen "pocrkat" kot je smrt v "smrt Janšizmu", ki vas tako travmira?
bbb je tako lepo zapisal in pokazal, ampak eni si še kar ne date nič dopovedat... iz petnih žil izgovori zakaj ne in zakaj ja.
dialog s takimi je itq nemogoč, zato pa se levaki tako angažirajo na protestih
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()
12c0 ::
Ah, v sloveniji prave desnice nimamo in je nikdar nismo imeli. Problem je zgolj to, da je tukaj cel kup ekstremnih levičarjev, ki vse, kar je desno od njih, označijo za desnico.Upajmo, da ni nihče dovolj lahkoveren, da bi ti verjel na besedo.
https://www.mladina.si/208640/hojs-o-ne...
Desničarji ste po naravi paranoiki, ker veste kaj počnete in vas je zato vedno strah, da bi vas ljudje spregledali, zato pa ste tako spretni retoriki, imate veliko vaje.
Pri nas imamo levičarje in levičarje, preoblečene v desničarje.V resnici je ravno obratno - vse politične stranke obljubljajo leve ideale, ker so večini ljudi levi ideali blizu, desni pa se zavedate, da brez obljub po levih idealih, ne bi osvojili niti 1% glasov, ko pa pridete na oblast, pokažete svojo pravo kožo - desničarstvo začne bruhat iz vas, iz ust se vam vali koncentrat doublespeaka, kakršnega si uporabil tukaj.
Narobe, država jim plačo jemlje.Narobe, desničarstvo jim jo jemlje - država v imenu boljšega življenja za vse, ljudi prisili v slabo plačano delo, da bi lastniki in solastniki podjetij lahko bogateli ;)
Da sem proti javnemu sektorju, si potegnil iz riti. Javni sektor je svoje mastne povišice že dobil, in to dvakrat; najprej pod Šarcem, zdaj še pod Janšo. Zaposleni v gospodarstvu bodo pa to zdaj plačevali z nižjimi plačami zaradi višjih davkov. Taka situacija je seveda absurdna in če kdo zaradi tega reče, da sem proti JS, je očitno nekaj zelo slabo naštudiral.Želiš si, da bi slabo naštudiral.
JS potrebujete priviligiranci, da bi ohranili privilegije, ker verjamete v pravljice. JS vam je nujno potreben, da bi se vaši stroški socialistično porazdelili med celotno populacijo, tako vam ostane več premoženja, zato pa potrebujete samo toliko zaposlenih v JS, dokler imate koristi vi, kar je več, je za vas že levičarstvo in komunizem.
Državo pa potrebujete, da igra vojaka in rajo prisili v izbiro: ali boš šel v suženjstvo, ali boš umrl od lakote, zato mora biti država majhna, vitka,...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 12c0 ()
jernejl ::
Ravno obratno, desničarji nič ne paničarijo, pač pa paničarijo levičarski skrajneži, ki so penasti okrog ust začeli protestirati in zvončkljati z bicikli ter udrihati proti levi Janševi vladi, še preden je ta sploh nastala. Samo zato, ker ni dovolj ekstremno leva.Ah, v sloveniji prave desnice nimamo in je nikdar nismo imeli. Problem je zgolj to, da je tukaj cel kup ekstremnih levičarjev, ki vse, kar je desno od njih, označijo za desnico.Upajmo, da ni nihče dovolj lahkoveren, da bi ti verjel na besedo.
https://www.mladina.si/208640/hojs-o-ne...
Desničarji ste po naravi paranoiki, ker veste kaj počnete in vas je zato vedno strah, da bi vas ljudje spregledali, zato pa ste tako spretni retoriki, imate veliko vaje.
Ravno nasprotno, pri nas imamo levičarje in tiste, ki so levičarji in so se preoblekli v desničarje, da tako prepričajo še preostale volivce, da zanje volijo in s tem onemogočajo obstoj prave desnice.Pri nas imamo levičarje in levičarje, preoblečene v desničarje.V resnici je ravno obratno - vse politične stranke obljubljajo leve ideale, ker so večini ljudi levi ideali blizu, desni pa se zavedate, da brez obljub po levih idealih, ne bi osvojili niti 1% glasov, ko pa pridete na oblast, pokažete svojo pravo kožo - desničarstvo začne bruhat iz vas, iz ust se vam vali koncentrat doublespeaka, kakršnega si uporabil tukaj.
Desničarstvo v sloveniji ni nikdar nikomur nič vzelo, ker nikdar ni imelo oblasti.Narobe, država jim plačo jemlje.Narobe, desničarstvo jim jo jemlje
Državo pa potrebujete, da igra vojaka in rajo prisili v izbiro: ali boš šel v suženjstvo, ali boš umrl od lakoteŽe videno, tako gre to v državah, s katerimi odkrito simpatizirajo slovenski ekstremni levičarji. Precej tipično za ekstremnega levičarja: pojma nimaš, kaj je desno. Pravzaprav si zamenjal levo in desno stran.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejl ()
jernejl ::
Nobenemu skrajnemu desničarju ni treba verjeti, lahko pa verjameš meni, ki navajam dejstva. Za razliko od tebe, ekstremnega levičarja, sem jaz nevtralen.
Dokler bomo po kazalnikih enakosti v svetovnem vrhu, boste ekstremni levičarji imeli zelo težko nalogo prepričati kogarkoli, ki ima vsaj kakšno zdravo možgansko celico, da ima pri nas desnica kakršnokoli omembe vredno politično moč, kaj šele, da bi prevladovala.
Dejstva in številke govorijo same zase.
Lahko se sicer trudite s prebiranjem twitter profilov politikov in na njihovi podlagi pravite "aha, tale je pa desničar", ampak na ta način pač ne boste ločili preoblečenega levičarja in desničarja. Lahko pa na tak način ustvarjate neko ozračje, v katerem se je bojda vredno boriti proti (navideznim) desničarjem, sicer bomo že jutri slovenski proletarci crkovali od lakote, bogatuni pa se bodo medtem vozili okrog z vesoljskimi ladjami.
Dokler bomo po kazalnikih enakosti v svetovnem vrhu, boste ekstremni levičarji imeli zelo težko nalogo prepričati kogarkoli, ki ima vsaj kakšno zdravo možgansko celico, da ima pri nas desnica kakršnokoli omembe vredno politično moč, kaj šele, da bi prevladovala.
Dejstva in številke govorijo same zase.
Lahko se sicer trudite s prebiranjem twitter profilov politikov in na njihovi podlagi pravite "aha, tale je pa desničar", ampak na ta način pač ne boste ločili preoblečenega levičarja in desničarja. Lahko pa na tak način ustvarjate neko ozračje, v katerem se je bojda vredno boriti proti (navideznim) desničarjem, sicer bomo že jutri slovenski proletarci crkovali od lakote, bogatuni pa se bodo medtem vozili okrog z vesoljskimi ladjami.
kuall ::
Ker če daš večji dobiček podjetniku bo to on ponucal da še več ljudi zaposli..vešdeeeee.
Saj jih bo. Sam ne on, ampak tisti, ki dela jahte, jadrnice, zlatnino, drage obleke...
Vidiš, pa se ustvarjajo delovna mesta...
Blodite, ker ste oprani z levo propagando. Če bi res vsi privatniki dobiček zagonili za luksuz potem se ne bi nobena firma mogla razširiti. V veliki večini dobiček vlagajo v širitev firme. Če temu ne bi bilo tako ne bi imeli mega firm in korporacij, ki so nastale točno tako, da se je dobiček vlagal nazaj v firmo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kuall ()
12c0 ::
Nobenemu skrajnemu desničarju ni treba verjeti, lahko pa verjameš meni, ki navajam dejstva. Za razliko od tebe, ekstremnega levičarja, sem jaz nevtralen.In samemu sebi si pokazal, da si desničar.
Dokler bomo po kazalnikih enakosti v svetovnem vrhu, boste ekstremni levičarji imeli zelo težko nalogo prepričati kogarkoli, ki ima vsaj kakšno zdravo možgansko celico, da ima pri nas desnica kakršnokoli omembe vredno politično moč, kaj šele, da bi prevladovala.
Dejstva in številke govorijo same zase.
Lahko se sicer trudite s prebiranjem twitter profilov politikov in na njihovi podlagi pravite "aha, tale je pa desničar", ampak na ta način pač ne boste ločili preoblečenega levičarja in desničarja. Lahko pa na tak način ustvarjate neko ozračje, v katerem se je bojda vredno boriti proti (navideznim) desničarjem, sicer bomo že jutri slovenski proletarci crkovali od lakote, bogatuni pa se bodo medtem vozili okrog z vesoljskimi ladjami.
Dejstva navajaš? Navajaš poldejstva, podatke predstavljaš kot informacije, potem pa ljudi prosiš naj ti verjamejo na besedo, da je informacija resnična. Kdor ti ne verjame, pa očitno "nima niti ene zdrave možganske celice" - "kdor ni z nami, je proti nam". Nevtralen? Nevtralni so levičarji, če bi vedel kaj je to levo in desno, bi to že bil vedel.
jernejl ::
Ni treba relativizirati mojih izjav. Če je nekaj dejstvo, je pač dejstvo. To je precej drugače od tebe, ki zgolj blodiš in nisi sposoben navesti niti enega poldejstva, kaj šele preverljivega dejstva.
jernejl ::
Evo, za pokušino še malo GINI zgodovine, da se vidi vse te silne desničarje na delu, ki nam bojda kontinuirano vladajo že od leta 91:
vir
vir
kuall ::
slovenija je tako leva zato, ker so bili veliki povojni poboji desničarjev. drugače bi bilo bolj uravnoteženo.
lahko je vladati, če pobiješ nasprotnike ali jih vsaj cenzuriraš, ne levičarčki?
lahko je vladati, če pobiješ nasprotnike ali jih vsaj cenzuriraš, ne levičarčki?
Gagatronix ::
Ste desnicarji sploh sposobni kakrsnekoli debate, ki se ne zapleta v povojne poboje ? Da so kolaborante postrelili, je edino pravilno, ker si izdajalci drugega kot strel v glavo ne zasluzijo.
ViperR ::
ViperR, res si želim videti tvojo matematično podlago za zgornji trditvi. Prvo, da ne zaslužiš za registracijo in drugo o dodatnih zaslužkih dnevnega migranta.
Zelo enostavno.
5km do sihta = 10km/dan. Pomeni 1,8€ dnevno za potne = 453€ letno.
Migrant, ki dela 50km v eno smer = 100km/dan. 18€ dnevno za potne = 4530€ letno. Poraba avtomobila 6litrov/100km = 7,8€ na dan = 1965€ letno. Ostane ti 2565€ letno. Zdaj pa racunaj, da se s kom vozis skupaj, prisparas 5k € letno, s tem da se uro, max dve vozis.
gorazdkop ::
ViperR, upam da razumeš, da stroški avtomobila niso samo gorivo in registracija. Pod črto s potnimi stroški nič ne zaslužiš, ker moraš pogosteje servisirati avto, kupiti drugega, gume, nepredvideni stroški so pogostejši... Tudi zaključek si obrnil čisto svoji domnevi v prid. O prihranku 5k € letno (zakaj nisi zaokrožil dol?) Tudi ti lahko koga pelješ. Če pelješ 3, potem si zaslužil 2k€ za pet minut dela na dan? :) Najbrž ni ravno tako v resničnem življenju, kajne
Invictus ::
@gorazdkopo
To je sicer res, ampak pod črto, trenutno se v Sloveniji splača vozit 50km+ v službo. Zdaj sicer malo manj, ker dobiš 5 centov manj na km, ampak še zmeraj...
100km/dan je 13 EUR, z nekim šparovčkom dobiš ven vsak dan 5 EUR. Kar je jurja na leto. Zavarovanje 200 EUR. Če imaš poceni mehanika in avto s poceni deli, je to še letno 200 EUR. Ostane ti 600 EUR, na 5 let 3k. Kar že dobiš en rabljen avto, kjer vložiš noter še 500 EUR za servis po nakupu... Tako ali tako se večina v službo vozi pa avtocestah, kar niti ne kvari preveč avta.
Pa si prišel v bistvu do zastonj avto, ki ti ga časti država.
To je sicer res, ampak pod črto, trenutno se v Sloveniji splača vozit 50km+ v službo. Zdaj sicer malo manj, ker dobiš 5 centov manj na km, ampak še zmeraj...
100km/dan je 13 EUR, z nekim šparovčkom dobiš ven vsak dan 5 EUR. Kar je jurja na leto. Zavarovanje 200 EUR. Če imaš poceni mehanika in avto s poceni deli, je to še letno 200 EUR. Ostane ti 600 EUR, na 5 let 3k. Kar že dobiš en rabljen avto, kjer vložiš noter še 500 EUR za servis po nakupu... Tako ali tako se večina v službo vozi pa avtocestah, kar niti ne kvari preveč avta.
Pa si prišel v bistvu do zastonj avto, ki ti ga časti država.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
m0LN4r ::
Če je zdaj minimalec 1.024€ lahko vlada reče z 1.1.2022 UKINJAMO nadomestilo za prehrano in nadomestilo za prevoz in hkrati višamo minimalca na 1.250€ bruto...Ne glede na to, kaksne bodo penzije, bi to morali ze zdavnaj narediti, ampak najvecji problem je prevoz, kjer se cuza zneske vse do 1000eur, ker pac lahko in to je gnilo. Tudi ta denar mora od nekod prit, seveda pa prihaja najbolj iz zepa postenega delavca, ki ni prijavljen zaradi potnih na vikendu.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
Potne stroške bi bilo potrebno ukinit to je dejstvo!Hkrati pa se z avti svinja, gor in dol po drzavi in so nekaj ur na cesti, kar ni dobro ne za varnost, ne za ceste, skratka za nic, samo za lastn zep.
Poznam kar veliko ljudi sploh v zdravstvu, ki se furajo iz okolice Celja in na dan prevozijo cca 180km in v povprečju dobijo od 500 do 650E, vozijo se pa po štirje v avtomobilu.
Poznam tudi ljudi, ki se furajo s prekmurja v Ljubljano, tam so cifre še večje.
Enostavno preveč je tega nategovanja. Ukinit in basta!
Zadeva se je razpasla, da je ze postalo pregovor.
Vsak mlad par ali delojemajec, ze avtomaticno razmisla, dej cuj ne bova se porocila bova uveljavljala to pa to, pa prijaviva se pri tvoji mami, zaradi potnih.
Narod to pac dela, ker lahko, ampak nobenga ne tepe morala, ker ne pomisli, kam vse to vodi.
Nebi se cudil, ce bodo "protesti" tako kot so protesti proti vsemu prinas. Ista fora je bilo za "malo delo" - kdo je protestiral? Zasluzkarji in izkoriscevalci, so nahujskali studente. Pol so uvedli prispevke, pa je folk masovno odpiral fiktivne s.pje. pa se marsikaj.
30 let.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
@gorazdkopo
To je sicer res, ampak pod črto, trenutno se v Sloveniji splača vozit 50km+ v službo. Zdaj sicer malo manj, ker dobiš 5 centov manj na km, ampak še zmeraj...
100km/dan je 13 EUR, z nekim šparovčkom dobiš ven vsak dan 5 EUR. Kar je jurja na leto. Zavarovanje 200 EUR. Če imaš poceni mehanika in avto s poceni deli, je to še letno 200 EUR. Ostane ti 600 EUR, na 5 let 3k. Kar že dobiš en rabljen avto, kjer vložiš noter še 500 EUR za servis po nakupu... Tako ali tako se večina v službo vozi pa avtocestah, kar niti ne kvari preveč avta.
Pa si prišel v bistvu do zastonj avto, ki ti ga časti država.
Recimo imajo oseba A in B in C 1000 netto place v zdravstvu brez dodatkov. Pa pravi na oddelku, ja za visjo placo vas lahko dodelimo na drug KC, samo se bo treba malo vozit. Osebam A, B in C takoj potegne, super visja placa + potni, ce se peljemo skup...
Placa sicer malo visja, 1200 netto, zravn se potni MB - LJ, korona dodatek, pa se na malico ne pozabimo in smo ze na skoraj 3000eur odvisno od tega al si sestra al kaj drugega pa lahko komot na 3000eur.
Skratka, vec kot polovica place je fiktivna.
Isti usluzbenec, ki se pa ne vozi, ampak zivi v LJ pa teh 3000eur ne bo nikoli videl, razen ce ga premestijo v MB, ker tam so zdaj trije manj in se bo vozil tja.
And repeat.
Tak malo za obcutek 6000km po starem je 1080.-Eur po novem pa 780.- Eur, ampak se vedno to ne bo ustavilo nikogar, da to pocetje nebi nadaljeval.
Veliko se jih vozi tudi iz Prekmurja v MB.
To je lepih 3000km na mesec oz. do danes 500eur.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Invictus ::
Jap, spet se izkaže, da so Ljubljančani na slabšem od provincialcev...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
m0LN4r ::
Dva tanka goriva sta ca. 130 evrov in naredis, ce nisi bumbar skoraj 2000km.
Da si dobil teh 130 evrov, si sem moral voziti samo 30km tja pa nazaj.
Tudi po novem ni tako slaba racunica. Tako kot se nekateri cijazijo z dizlom, jim kuri ca. 5 evrov na 100km, drzava pa se vedno da vec kot duplo oz. 13 evrov.
Avto pa imajo tako al pa tako.
Da si dobil teh 130 evrov, si sem moral voziti samo 30km tja pa nazaj.
Tudi po novem ni tako slaba racunica. Tako kot se nekateri cijazijo z dizlom, jim kuri ca. 5 evrov na 100km, drzava pa se vedno da vec kot duplo oz. 13 evrov.
Avto pa imajo tako al pa tako.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
profii ::
Toliko ljudi se (je) šlepalo na te potne stroške, da je bilo že na meji zločina. Se strinjam z manjšanjem potnih stroškov, še bolj bi se strinjal z ukinitvijo.
Poznam primer, kjer je uslužbenec nekega zavoda dokazal, da v njegovem delovniku (8-16) ni javnega prevoza (LJ-KP) in dobil izplačano kilometrino.
Preseliš se bližje službi in si poleg tega kaznovan z nižjimi potnimi. Za isto delo, isto efektivnost,...
Poznam primer, kjer je uslužbenec nekega zavoda dokazal, da v njegovem delovniku (8-16) ni javnega prevoza (LJ-KP) in dobil izplačano kilometrino.
Preseliš se bližje službi in si poleg tega kaznovan z nižjimi potnimi. Za isto delo, isto efektivnost,...
Invictus ::
Kolikor vem, je tudi število kilomtrov omejeno na nekih 27-28 km. Samo ta omejitev očitno ni obvezna, jo pa lahko delodajalec uveljavlja...
Moj kolega jo že...
Moj kolega jo že...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
bbbbbb2015 ::
Evo, za pokušino še malo GINI zgodovine, da se vidi vse te silne desničarje na delu, ki nam bojda kontinuirano vladajo že od leta 91:
vir
Slovenija je zelo egalitarna država. Do 1991 smo bili v socializmu, po tem letu pa v nekem slovenskem kapitalizmu.
Žal pa ta Ginijev indeks ne pove marsikaj:
a) Od leta 1991 je iz države izginilo, po moje cca 100 miljard premoženja, preko izčrpavanja podjetij, lastninjenja, ipd
b) Ne pove nič o sivi ekonomiji in delu na črno
c) ne pove o brutoproduktu na glavo prebivalca in normiranih življenskih stroških
d) stopnja sistemske korupcije je zelo visoka (operacijske mize, TEŠ 6, ipd.)
Ker če bi poleg tega grafa dodal še graf bruto odliva kapitala, oceno sive ekonomije, BDP, ter normiranih življenskih stroških, bi dobil:
Slovenija spada med revnejše, podkapitalizirane države,z visokimi stroški življenja in relativno majhnimi plačami. Je tudi zelo zadolžena država, z nenehnim deficitom, visoko sistemsko korupcijo in pregovorno nizko storilnostjo, sploh v javnem sektorju.
Ali so za to krive leve vlade? Večinoma da, ne pa za vse, tudi desne vlade imajo lep del grehov. Spomnimo se samo Janše, ki je prodajal Mercator. Jankovič je Mercator visoko zapufal, Janša pa prodal še bolj zapufanim.
Ne gre samo za izgubljenih nekaj let, gre za izgubljeno desetletje ali več.
Zakaj so se levičarji obesili na zakon o vodah, vedo samo oni. Zakaj pa se desničarji ukvarjajo samo z vodo, čeprav je tukaj še velikodrugih, bolj perečih problemov, zopet, vedo samo oni.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2015 ()
thramos ::
100km/dan je 13 EUR, z nekim šparovčkom dobiš ven vsak dan 5 EUR. Kar je jurja na leto. Zavarovanje 200 EUR. Če imaš poceni mehanika in avto s poceni deli, je to še letno 200 EUR. Ostane ti 600 EUR, na 5 let 3k. Kar že dobiš en rabljen avto, kjer vložiš noter še 500 EUR za servis po nakupu... Tako ali tako se večina v službo vozi pa avtocestah, kar niti ne kvari preveč avta.
Pa si prišel v bistvu do zastonj avto, ki ti ga časti država.
Skratka, država ti je častila zgarano starino v kateri dan za dnem izgubljaš uro življenja na cesti?
Hud biznis.
zmist ::
Javni prevoz je pa tako ali drugaöe sramotno uporabljat
Samo v glavah primitivcev, ki so nesposobni delovati v korist druzbe. Sicer vem, da je prepricanje slovenskih kmetavzov, da je "castno" uporabljati avtomobil ampak zal se motijo. Avtomobile uporabljajo ljudje, ki nimajo druge izbire (ker so primitivci zhebali sistem javnih prevozov), potem gre pa samo se navzdol. Od kretenov, ki prevec gledajo hollywoodske filme, do ljudi, ki jim je osnovnosolska matematika tuja, ki se pozvizgajo na svoje in tuje zdravje (o ja, mislis, da se pri voznji po cesti nadihas kaj manj plinov kot drugi?!). Cvet bedakov so pa seveda ljudje, ki prostovoljno sodelujejo v delanju guzve na cestah (kjer se seveda sami in okolica nadihajo skodljivih plinov, vsak dan vsaj 2x). Seveda, je voznja nekam, kjer ni javnega prevoza upravicena (recimo v hribe) ampak za to je dovolj en avto v druzini.
Bo treba seveda pocasi preseci mentaliteto primitivcov, ki ne vidijo naprej od nosa in zaceti delovati za svoje zdravje, izven kompenziranja nezmoznosti penisa z nakupom kupa pleha.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: 49106 ()
jernejl ::
Migrant, ki dela 50km v eno smer = 100km/dan. 18€ dnevno za potne = 4530€ letno. Poraba avtomobila 6litrov/100km = 7,8€ na dan = 1965€ letno. Ostane ti 2565€ letno. Zdaj pa racunaj, da se s kom vozis skupaj, prisparas 5k € letno, s tem da se uro, max dve vozis.
Zakaj se pa ne preseliš 50km stran, ali pa raje 100km stran, pa boš tudi ti tako fino služil?
To je sicer res, ampak pod črto, trenutno se v Sloveniji splača vozit 50km+ v službo. Zdaj sicer malo manj, ker dobiš 5 centov manj na km, ampak še zmeraj...Odličen izračun. Torej celo leto vsak dan ždiš eno uro v nekem malem šparovčku in ga servirisaš pod kozolcem, gum sploh ne menjavaš ter voziš tako, da ti noben kamenček slučajno ne poškoduje stekel, kaj šele, da bi avto resneje poškodoval, ter vsak dan trikrat zmoliš še očenaš, da se kaj ne pokvari, ker bi to podrlo ves izračun, in vse to zato, da ti na koncu leta ostane 600 evrov? Res dober biznis. Očitno se ljudje zato tako množično izseljujejo iz Ljubljane v Postojno, da se potem lahko vozijo v LJ na šiht. Ker se res splača.
100km/dan je 13 EUR, z nekim šparovčkom dobiš ven vsak dan 5 EUR. Kar je jurja na leto. Zavarovanje 200 EUR. Če imaš poceni mehanika in avto s poceni deli, je to še letno 200 EUR. Ostane ti 600 EUR, na 5 let 3k. Kar že dobiš en rabljen avto, kjer vložiš noter še 500 EUR za servis po nakupu... Tako ali tako se večina v službo vozi pa avtocestah, kar niti ne kvari preveč avta.
Pa si prišel v bistvu do zastonj avto, ki ti ga časti država.
m0LN4r ::
Splaca se najbolj, ce se vozita dva ali trije skupaj vsaj iz Celja v LJ ali MB v LJ ali pa se kasiras prevoze. Velika vecina se znajde, ce se hoce.
Osrednjeslovenci so malo bolj fini glede tega, ampak se vedno dobis 2x tolko za benz, kot ga potrosis. Ce pa nebi imel avta, bi pa moral na vlak, ampak to je ze druga tema. Marsikdo rece, ce si ze v avtu je vseeno ali je to 15 minut al 30 al 45, ce pa imas s kom za trackat pa itak mine hitro.
Osrednjeslovenci so malo bolj fini glede tega, ampak se vedno dobis 2x tolko za benz, kot ga potrosis. Ce pa nebi imel avta, bi pa moral na vlak, ampak to je ze druga tema. Marsikdo rece, ce si ze v avtu je vseeno ali je to 15 minut al 30 al 45, ce pa imas s kom za trackat pa itak mine hitro.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
thramos ::
In pol se lovi/čaka na raznih izvozih za avtocesto, ne moreš domov ko bi šel rad oziroma šel po službi na pir, avto itak rabiš v vsakem primeru za tist teden/mesec ko ti voziš (tako da je amortizacija pravzaprav še slabša) itd. itd.
Če nimaš izbire je neobdavčeno povračilo prevoza sicer dobrodošla tolažba, ni pa to nekaj, česar bi se človek lotil namenoma.
Če nimaš izbire je neobdavčeno povračilo prevoza sicer dobrodošla tolažba, ni pa to nekaj, česar bi se človek lotil namenoma.
m0LN4r ::
Da ne? Potem pa nevem zakaj nekateri prijavijo stalno prebivalisce na vikend, ali k partnerju, katero je za par 30-50km bolj dalec od dejansko tam kjer se vozi.
Avto si placal, ko si ga kupil recimo 10 let nazaj, ne glede na to ali bos znjim naredil 100.000km ali 300.000km je vseeno, razen tistih par menjav olja vec, ni razlike, pa se vprasanje je ce se sploh menjava in dela servise. Ni pa vseeno, ce ti za to nekdo placa na mesec 500eur for free al pa nic.
Kolega vprasa mamo, kdaj ima avto servis, pa rece, kaksen servis?
Sem prebil kr nekaj casa s prevozi.si tako da mi je marsikaj jasno. Radnik pokasira 4 eur na glavo, pelje vsaj 3 komade in se lepo pelje na siht iz enga konca slovenije na drugega. Nekateri so celo to upgrejdali in kupili rabljen kombi. Pa ti na poti razlaga, ja tolko pa tolko potnih, voznja ga ne moti, pa se za prevoz nekaj malega.
PS: Mislis, da doma na dvoriscu je samo tisti rabljen dizel za na siht?
Avto si placal, ko si ga kupil recimo 10 let nazaj, ne glede na to ali bos znjim naredil 100.000km ali 300.000km je vseeno, razen tistih par menjav olja vec, ni razlike, pa se vprasanje je ce se sploh menjava in dela servise. Ni pa vseeno, ce ti za to nekdo placa na mesec 500eur for free al pa nic.
Kolega vprasa mamo, kdaj ima avto servis, pa rece, kaksen servis?
česar bi se človek lotil namenoma.Tisti, ki to dela, dela namenoma, pa se drugim svetuje kak je ta biznis treba furat. Rabljen dizel, pa pici misko. Sosedi prakticirajo to ze valda odkar se spomnim, avto majo se kr isti, kot pred 15 leti s katerim se furajo iz gorickega v MB.
Sem prebil kr nekaj casa s prevozi.si tako da mi je marsikaj jasno. Radnik pokasira 4 eur na glavo, pelje vsaj 3 komade in se lepo pelje na siht iz enga konca slovenije na drugega. Nekateri so celo to upgrejdali in kupili rabljen kombi. Pa ti na poti razlaga, ja tolko pa tolko potnih, voznja ga ne moti, pa se za prevoz nekaj malega.
PS: Mislis, da doma na dvoriscu je samo tisti rabljen dizel za na siht?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Mr.B ::
Javni prevoz je pa tako ali drugaöe sramotno uporabljat
Samo v glavah primitivcev, ki so nesposobni delovati v korist druzbe. Sicer vem, da je prepricanje slovenskih kmetavzov, da je "castno" uporabljati avtomobil ampak zal se motijo. Avtomobile uporabljajo ljudje, ki nimajo druge izbire (ker so primitivci zhebali sistem javnih prevozov), potem gre pa samo se navzdol. Od kretenov, ki prevec gledajo hollywoodske filme, do ljudi, ki jim je osnovnosolska matematika tuja, ki se pozvizgajo na svoje in tuje zdravje (o ja, mislis, da se pri voznji po cesti nadihas kaj manj plinov kot drugi?!). Cvet bedakov so pa seveda ljudje, ki prostovoljno sodelujejo v delanju guzve na cestah (kjer se seveda sami in okolica nadihajo skodljivih plinov, vsak dan vsaj 2x). Seveda, je voznja nekam, kjer ni javnega prevoza upravicena (recimo v hribe) ampak za to je dovolj en avto v druzini.
Bo treba seveda pocasi preseci mentaliteto primitivcov, ki ne vidijo naprej od nosa in zaceti delovati za svoje zdravje, izven kompenziranja nezmoznosti penisa z nakupom kupa pleha.
Da kot sem rekel, se en proti uvedbi jjavnega prevoza... Svet je sel naprej, stanje v drzavi pa je poslefica takih, s takim okvirnim koncepom, mislenja.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Invictus ::
Ta tema pove veliko o folku.
Znižajo kilomterrino za celih 5 centov in je drama.
Ukinejo ustavne in z mednarodnimi konvencijami pridobljene pravice, pa nikome ništa...
Znižajo kilomterrino za celih 5 centov in je drama.
Ukinejo ustavne in z mednarodnimi konvencijami pridobljene pravice, pa nikome ništa...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
feryz ::
To je pa zato, ker se ljudje, na splošno, z ukinitvijo petih centov ne strinjajo, ukinitev pravic in svoboščin pa podpirajo. Vsaj večina. Manjšine nihče ne šljivi. Razen točno določenih manjšin. Te zelo šljivimo.
jernejl ::
Da ne? Potem pa nevem zakaj nekateri prijavijo stalno prebivalisce na vikend, ali k partnerju, katero je za par 30-50km bolj dalec od dejansko tam kjer se vozi.
Skratka, kar hočeš povedati je to, da se vožnja ne splača. To že vemo.
Kot tudi vemo, da obstajajo ljudje, ki nategujejo državo. Ki ropajo banke in stare mame. Ki delajo na črno. Tihotapijo ilegalne migrante in droge. Prijavljajo fiktivna prebivališča. Ne plačujejo davkov. Ja seveda, se splača, dokler te ne dobijo. Recept za dobičkonosnost je torej tak: prijaviš fiktivno prebivališče 100km stran da dobiš potne stroške, ti pa tačas prevažaš naokrog ljudi za denar; če je kakšna nemočna gospa, ji odvzameš še denarnico, v prtljažniku pa tovoriš kokain.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejl ()
thramos ::
m0LN4r ::
Po mojem pa se, k so se v gostilni bunli, da bo zdaj dobil 150 evrov manj potnih.
Fiktivno prebivalisce je en nacin, drugi je (ne poznam nikogar /s), da se iz MB preselis v MS ali Celje ali Radgono pac odvisno kam te vlece srce. Placujes ca. 100-200eur manj najemnine, za nagrado pa dobis 400-600eur potnih. Ce pa se skupaj vozita v MB, pa toliko boljse.
Nebi vedel, kdo to dela, ampak je zjutraj kr guzva na avtocesti proti Ljubljani in Mariboru.
Se voziti iz okrilja mame hotela, zravn zidati bajto in se voziti 50-70km v eno smer se se kako splaca, ampak to je slo-tech, tu ni bas dosti ruralnih fizikalcev.
Mamo pa seveda par odprtih tem, kjer se na vsake tolko kak pojavi, ki omeni, da drzava casti 185 evrov, da se naganja z 200 konjsko astro na siht, pa se ostane nekaj.
Fiktivno prebivalisce je en nacin, drugi je (ne poznam nikogar /s), da se iz MB preselis v MS ali Celje ali Radgono pac odvisno kam te vlece srce. Placujes ca. 100-200eur manj najemnine, za nagrado pa dobis 400-600eur potnih. Ce pa se skupaj vozita v MB, pa toliko boljse.
Nebi vedel, kdo to dela, ampak je zjutraj kr guzva na avtocesti proti Ljubljani in Mariboru.
Itak, ce pa te drzava nagrajuje za taksno pocetje, da te pa dobijo je verjetnost enaka, kot zadeti na loteriji. Dajmo se nehat slepit in priznat, da je to postal nacionalni sport in biznis. 18 centov je bilo prek prevec.Da ne? Potem pa nevem zakaj nekateri prijavijo stalno prebivalisce na vikend, ali k partnerju, katero je za par 30-50km bolj dalec od dejansko tam kjer se vozi.
Goljufija? To itak da se vedno splača.
Se voziti iz okrilja mame hotela, zravn zidati bajto in se voziti 50-70km v eno smer se se kako splaca, ampak to je slo-tech, tu ni bas dosti ruralnih fizikalcev.
Mamo pa seveda par odprtih tem, kjer se na vsake tolko kak pojavi, ki omeni, da drzava casti 185 evrov, da se naganja z 200 konjsko astro na siht, pa se ostane nekaj.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
m0LN4r ::
Ko pa omenis, da se preselijo blizje sluzbi pa jim zacne smrdet.
Nekdo, ki se iz gorickega vozi v MS pol ure, pa si je nasel malo boljsi siht v MB, pa mu sploh ni problem potegniti se tiste pol ure na avtoceti do MB khm ali Lenarta, pa potne bo dobil duplo in to 3x vec kot mu potrosi TDI zdaj pac samo 2x vec.
Ali pa iz Krskega v Novo Mesto, je tut fajn dnar, pa sam pol urce potegnes na AC ane.
Nekdo, ki se iz gorickega vozi v MS pol ure, pa si je nasel malo boljsi siht v MB, pa mu sploh ni problem potegniti se tiste pol ure na avtoceti do MB khm ali Lenarta, pa potne bo dobil duplo in to 3x vec kot mu potrosi TDI zdaj pac samo 2x vec.
Ali pa iz Krskega v Novo Mesto, je tut fajn dnar, pa sam pol urce potegnes na AC ane.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
jernejl ::
Po mojem pa se, k so se v gostilni bunli, da bo zdaj dobil 150 evrov manj potnih.
Fiktivno prebivalisce je en nacin, drugi je (ne poznam nikogar /s), da se iz MB preselis v MS ali Celje ali Radgono pac odvisno kam te vlece srce. Placujes ca. 100-200eur manj najemnine, za nagrado pa dobis 400-600eur potnih. Ce pa se skupaj vozita v MB, pa toliko boljse.
A zato so cene nepremičnin v LJ (in MB) tako zelo nizke, medtem ko so v Radgoni in MS blazno visoke, ker se vsi želijo znebiti stanovanj v LJ in MB ter rinejo v Radgono in MS. Ker je bolje živeti stran od delovnih mest in se potem voziti v LJ in MB na delo.
Velika večina delovnih migrantov se ne vozi zato, ker je to tako zelo fino in dobičkonosno, ampak ker se morajo.
Teh 18 centov približno pokrije stroške prevoza (odvisno od avtomobila), ne pa tudi izgubljenega časa na poti. Če se jih vozi več skupaj, jim lahko res tudi kaj ostane, ampak glede na to, koliko časa zgubijo na cesti, to ni ravno neka blazno visoka urna postavka.
Zato pa se ljudje selijo tja, kjer je delo; ker se vožnja ne splača.
12c0 ::
Ni treba relativizirati mojih izjav. Če je nekaj dejstvo, je pač dejstvo. To je precej drugače od tebe, ki zgolj blodiš in nisi sposoben navesti niti enega poldejstva, kaj šele preverljivega dejstva.To seveda ni res, in se tudi sam zavedaš, zato pa si podkrepil z žaljivkami, da bi bralce prelisičil. Saj so te pogruntali, s svojimi "levičarji", si postal prozoren.
Evo, za pokušino še malo GINI zgodovine, da se vidi vse te silne desničarje na delu, ki nam bojda kontinuirano vladajo že od leta 91:Gini pokaže koliko je država leva? To so tista poldejstva, doublespeak, itn - najdeš nekaj, pripišeš novi pomen, okronaš za djestvo, kdor se s teboj ne strinja, dobi žaljivko, itn.
vir
BTW, ekonomija ni znanost, je religija, kdor se opira le in zgolj na ekonomijo, bo bore malo razumel.
josephe ::
Na našem šihtu je tako.
Prevoz MB-LJ je pri nas plačan ca.450eur.
Na delu moraš biti v tednu 3x, 2x imaš delo od doma.
Razdalja je 125km v eno smer, v obe 250.
V avtu se VEDNO vozijo vsaj 4je ( občasno tudi 5 ).
Mesec ima recimo 4 tedne, torej 3x4=12 voženj.
Ker so 4 v avtu to pomeni, da vsak vozi 1 teden.
Torej 3x250km= 750km, z lastnim avtom.
Strošek recimo 10eur=100km, je torej 75eur mesečno.
450-75= 375eur ostane.
Ker se vozi recimo dnevno 2uri dlje kot recimo nek lokalec, to znese 2*12=24ur mesečno več za prevoz.
375/24= ca. 15eur na uro.
V primeru, da en izmed zgoraj omenjinih podaljša na šihtu, gre na prevozi org in pride prevoz 5eur v eno stran.
Se splača?
Nevem, vsak naj preceni sam.
LP
Prevoz MB-LJ je pri nas plačan ca.450eur.
Na delu moraš biti v tednu 3x, 2x imaš delo od doma.
Razdalja je 125km v eno smer, v obe 250.
V avtu se VEDNO vozijo vsaj 4je ( občasno tudi 5 ).
Mesec ima recimo 4 tedne, torej 3x4=12 voženj.
Ker so 4 v avtu to pomeni, da vsak vozi 1 teden.
Torej 3x250km= 750km, z lastnim avtom.
Strošek recimo 10eur=100km, je torej 75eur mesečno.
450-75= 375eur ostane.
Ker se vozi recimo dnevno 2uri dlje kot recimo nek lokalec, to znese 2*12=24ur mesečno več za prevoz.
375/24= ca. 15eur na uro.
V primeru, da en izmed zgoraj omenjinih podaljša na šihtu, gre na prevozi org in pride prevoz 5eur v eno stran.
Se splača?
Nevem, vsak naj preceni sam.
LP
jernejl ::
Precej bolj od tvojih blodenj, da je desna.Evo, za pokušino še malo GINI zgodovine, da se vidi vse te silne desničarje na delu, ki nam bojda kontinuirano vladajo že od leta 91:Gini pokaže koliko je država leva?
vir
BTW, ekonomija ni znanost, je religijaŠe ena skrajno levičarska blodnja, ki niti slučajno ne drži. Ah, kako stereotipno - jaz navajam dejstva, ti pa lažeš in blodiš. S takimi neargumenti boš bralce prepričal kvečjemu v nasprotje od tega, kar tule pišeš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejl ()
jernejl ::
Strošek recimo 10eur=100km, je torej 75eur mesečno.
Kakšne avte pa to vozite, da imate tako nizke stroške?
Že samo redni servis, ki stane recimo 300 evrov za vsakih 15.000km, prinese 2 evra na 100km.
Pnevmatike vsaj en evro.
Potem pa pride še ostali potrošni material, izredni servisi, amortizacija, v pralnico je tudi treba kdaj zaviti in podobno.
Lonsarg ::
Pa saj 50k al pa 200k na avtu ne vpliva veliko na servis, morda 20% vec plača tisti ki je 200k naredil za čas celotnega lastnistva. Torej zaradi sliuzbe gre zgolj en del vzdrževanja in amortizacije, ostali stroški avta bi bili pa tudi brez sluzbe.
Drugače pa potne stroške lahko gledamo kot prispevek k decentralizaciji. Ampak tu bi jaz opomnil da potni stroški ne rešujejo glavnega problema, torej centralizacije poslovnih stavb. Namreč podjetje v LJ, ki se premakne ven bo moralo VEČ plačati, da se glavnina zaposlenih iz LJ vozi ven. Skratka rabimo drugačne rešitve za decentralizacijo, sami potni stroški tega ne bodo rešili, To ne pomeni da bi jih morali ukiniti, še vedno so uporabni za decentralizacijo spalnih naselij.
Drugače pa potne stroške lahko gledamo kot prispevek k decentralizaciji. Ampak tu bi jaz opomnil da potni stroški ne rešujejo glavnega problema, torej centralizacije poslovnih stavb. Namreč podjetje v LJ, ki se premakne ven bo moralo VEČ plačati, da se glavnina zaposlenih iz LJ vozi ven. Skratka rabimo drugačne rešitve za decentralizacijo, sami potni stroški tega ne bodo rešili, To ne pomeni da bi jih morali ukiniti, še vedno so uporabni za decentralizacijo spalnih naselij.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
rejven ::
Ukinitev stroskov prevoza v kombinaciji s placevanjem avtoceste po dejanski porabi, bi v slo naredil pizdarijo. Vsi tisti "vila bloki le streljaj od Lj" kar naenkrat postanejo totalno nezaželene lokacije.
Pa sem za ukinitev, ker delodajalca res boli k***c s kje se kdo vozi. To bi moglo bit urejeno recimo s 13 plačo (tax free), oz 13 plačo v višini minimalne plače (trenutno cca. 60/mesec) in basta, da se zmanjša socialni problem (delodajalci pa bi bili v povprecju na istem).
Ukint potne pa upat, da bodo delodajalci povecal bruto je v slovenistanu tezko pricakovat.
Malica pa naj ostane po moje, vpliva tudi na zmanjsanje raznoraznih obolenj, ki bi povecala pritisk na ZZZS.
Je pa tako, da v povprecju pri trenutni ureditvi (ce se dosledno drži zakona), je večina zaposlenih (govorim za js), na letni ravni v minusu.
Pa sem za ukinitev, ker delodajalca res boli k***c s kje se kdo vozi. To bi moglo bit urejeno recimo s 13 plačo (tax free), oz 13 plačo v višini minimalne plače (trenutno cca. 60/mesec) in basta, da se zmanjša socialni problem (delodajalci pa bi bili v povprecju na istem).
Ukint potne pa upat, da bodo delodajalci povecal bruto je v slovenistanu tezko pricakovat.
Malica pa naj ostane po moje, vpliva tudi na zmanjsanje raznoraznih obolenj, ki bi povecala pritisk na ZZZS.
Je pa tako, da v povprecju pri trenutni ureditvi (ce se dosledno drži zakona), je večina zaposlenih (govorim za js), na letni ravni v minusu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rejven ()
Lonsarg ::
Stvar ima enostavno rešitev, kjer hkrati rešiš preveliki centralizacijo in problem različnih stroškov. Uvedeš davek za decentralizacijo in ga zaračunaš podjetjem, ki imajo poslovni prostor blizu centra (dlje ko so manjsi je). Iz tega davka pa nato država nakazuje ljudem potne stroške če so dlje, delodajalca pa ne košta nič ne glede na to iz kje so zaposleni.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
Mato989 ::
V osnovi je pri potnih problem to da imajo tisti ki se ne vozijo NIŽJA NAKAZILA kot tisti ki se vozijo.
Lahko dam kar svoj primer...
Sem delal v trgovini pred leti, trgovina je bila stran 800m od mojega prebivališča, torej potnih ni bilo, ampak takrat mi je dopizdilo da sem delal za minimalca + 50€ in sem zatežil da bom odšel če mi ne dajo jebenih 75 BRUTO več... pa so jamrali kako ni denarja in ne morejo, pa sem rekel fuck it in odšel, no potem so zaposlili prodajalca iz POLSKAVE sicer za isti BRUTO kot sem ga mel jaz ampak je mel potnih 140€...
Če bi meni dali 140 BRUTO zraven, ne bi odšel, in kaj je neto učinek tega dejanja? Da se je majmun iz Polskave vozil na Ptuj delat, jaz pa iz Ptuja v Maribor... učinek? Več emisij
Tako da v trenutnem sistemu so oškodovani vsi ki so blizu šihta, večinoma imajo višje stroške najemnin in na koncu dobijo manj izplačila... če bi recimo potne ukinli bi v LJ nek delodajalec ki bi nujno rabil kader rekel da ponuja plačo namesto trenutnih 1.400 bruto (recimo) na 1.600 bruto ker za 1.400 bruto se onemu z Goričkega ne bi splačalo vozit, LJ pa za 1.400 bruto ne it delat (RECIMO) pri 1.600 pa bi se že javil ljubljančan da bo delal... in tako bi imel tisti ki je bližje več želje da dela tam, ker prihrani na potnih...
Lahko dam kar svoj primer...
Sem delal v trgovini pred leti, trgovina je bila stran 800m od mojega prebivališča, torej potnih ni bilo, ampak takrat mi je dopizdilo da sem delal za minimalca + 50€ in sem zatežil da bom odšel če mi ne dajo jebenih 75 BRUTO več... pa so jamrali kako ni denarja in ne morejo, pa sem rekel fuck it in odšel, no potem so zaposlili prodajalca iz POLSKAVE sicer za isti BRUTO kot sem ga mel jaz ampak je mel potnih 140€...
Če bi meni dali 140 BRUTO zraven, ne bi odšel, in kaj je neto učinek tega dejanja? Da se je majmun iz Polskave vozil na Ptuj delat, jaz pa iz Ptuja v Maribor... učinek? Več emisij
Tako da v trenutnem sistemu so oškodovani vsi ki so blizu šihta, večinoma imajo višje stroške najemnin in na koncu dobijo manj izplačila... če bi recimo potne ukinli bi v LJ nek delodajalec ki bi nujno rabil kader rekel da ponuja plačo namesto trenutnih 1.400 bruto (recimo) na 1.600 bruto ker za 1.400 bruto se onemu z Goričkega ne bi splačalo vozit, LJ pa za 1.400 bruto ne it delat (RECIMO) pri 1.600 pa bi se že javil ljubljančan da bo delal... in tako bi imel tisti ki je bližje več želje da dela tam, ker prihrani na potnih...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Mato989 ::
Tvoj problem je bil v bedastem šefu. Tega noben zakon ne more rešit.
Seveda lahko, če bi ukinil zakon OBVEZNE potne oz. ne bi bilo več davčne olajšave oz. to ne bi obstajalo na plačilni samo še bruto, bi pač oni s Polskave odjebal da za ta denar ne bo delal in potem bi verjetno šef dal več ker nobenga za ta denar ne bi dobil...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | prevoz na delo - zaplet (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 27476 (12972) | Mavrik |
» | Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020) (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Loža | 129360 (102565) | Pika na i |
» | Regres, prevoz, malica - smisel? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 34151 (29235) | Invictus |
» | Naša vlada_ukintev malic in potnih stroškov (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 18383 (16242) | Tarzan |