» »

Pretirana uporaba avtomobila (kako pretirana uporaba avtomobila uničuje posameznika in družbo)

Pretirana uporaba avtomobila (kako pretirana uporaba avtomobila uničuje posameznika in družbo)

««
10 / 11
»»

WizzardOfOZ ::

Sej čez nekaj let boste tudi bedaki dojeli, da EV ni rešitev, ampak problem.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Raptor F16 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Sej čez nekaj let boste tudi bedaki dojeli, da EV ni rešitev, ampak problem.


Rešitev je samo iz stališča da nisi več vezan na nafto ampak maš na razpolago tudi druge vire.

Okoljevarstveno pa isti drek.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

Sej boš pa vezan na države, ki elektriko proizvajajo, ker je bomo pri nas premalo proizvedli. Je kaka razlika? Jaz je ne vidim. V vsakem primeru si odvisen od nečesa, kar nimaš.

Mogoče je prihodnost v plinu. Tega imamo v prekmurju kar nekaj. Tako da raje začnimo vrtat, pa vlečt ven plin in vse avte na plin predelamo. Ne bomo od tujine odvisni.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

woroh4 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Sej čez nekaj let boste tudi bedaki dojeli, da EV ni rešitev, ampak problem.


Ravno obratno je. Čez nekaj let boste bedaki dojeli da je EV rešitev. Če ne vidiš da gre cel svet v smeri elektrifikacije transporta in da se doba bencinskih in dizelskih vozil počasi izteka, potem moraš biti slep. Če tega ne bi videl 5 let nazaj bi še razumel, dandanes pa je to ta očitno da ni več izgovorov. TTisti ki vemo da so električni avtomobili prihodnost avtomobilizma nismo bedaki, ampak pametni ljudje ki spremljamo trende na tem področju. Evropska unija planira po 2035 prepovedati prodajo novih bencinskih in dizelskih avtomobilov. Slovenija že leta 2030. Norveška pa že leta 2025. Več tukaj:
Phase-out of fossil fuel vehicles @ Wikipedia
In tukaj:
Brussels region to ban diesel cars by 2030, petrol cars by 2035

Slovenija bo leta 2030 prepovedala prodajo novih avtomomobilov na motorje z notranjim izgorevanjem:
https://www.rtvslo.si/okolje/onesnazeva...

Seveda pa ne samo države, tudi sami proizvajalci avtomobilov so napovedali da bodo kmalu nehali proizvajati avtomobile na notranje izgorevanje:
Ford: Po 2026 samo še hibridi in električni, po 2030 samo še električni:
https://www.theguardian.com/business/20...
https://www.nytimes.com/2021/02/17/busi...

Audi:
Po 2026 konec izdaje novih dizlov in bencinarjev, po 2033 samo še električni modeli.
Audi To Stop Making Fossil Fuel Cars By 2033; Will Launch Only Electric Models From 2026
https://www.republicworld.com/auto-news...

GM (General Motors): Po letu 2035 samo še električni
https://www.republicworld.com/auto-news...
https://www.nytimes.com/2021/01/28/busi...

Jaguar: samo električno po 2025
https://www.theguardian.com/business/20...

Volvo: samo električni po 2030
https://www.reuters.com/article/us-auto...

Fiat:
Samo električno po 2030.
Fiat plans to go all electric by 2030
https://thedriven.io/2021/06/09/fiat-pl...

Volkswagen: Samo električni po letu 2035.
Velika večina LJUDI bi prepovedala avtomobile z notranjim izgorevanjem po letu 2030, taki so podatki ankete izvedene med 10.050 prebivalcei Evrope:
https://avto.finance.si/8973924/Vecina-...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: woroh4 ()

woroh4 ::

Raptor F16 je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Sej čez nekaj let boste tudi bedaki dojeli, da EV ni rešitev, ampak problem.


Rešitev je samo iz stališča da nisi več vezan na nafto ampak maš na razpolago tudi druge vire.

Okoljevarstveno pa isti drek.


Rešitev je samo iz stališča da nisi več vezan na nafto ampak maš na razpolago tudi druge vire.


Ne samo, ampak tudi iz tega stališča.

Okoljevarstveno pa isti drek.


Nikakor ne. Okoljevarstveno rešiš več KLJUĆNIH zadev, koncentracije dušikovih oksidov, trdih delcev in aromatskih ogljikov prestaviš stran iz mest, kjer so dandanes daleč najbolj problematične (majhno področje, visoke koncentracije onesnaževanal, veliko ljudi). Ter druga stvar znižaš produkcijo toplogrednih plinov v celotnem ciklu izdelka.

woroh4 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Sej boš pa vezan na države, ki elektriko proizvajajo, ker je bomo pri nas premalo proizvedli. Je kaka razlika? Jaz je ne vidim. V vsakem primeru si odvisen od nečesa, kar nimaš.

Mogoče je prihodnost v plinu. Tega imamo v prekmurju kar nekaj. Tako da raje začnimo vrtat, pa vlečt ven plin in vse avte na plin predelamo. Ne bomo od tujine odvisni.


Sej boš pa vezan na države, ki elektriko proizvajajo, ker je bomo pri nas premalo proizvedli. Je kaka razlika? Jaz je ne vidim. V vsakem primeru si odvisen od nečesa, kar nimaš.


Seveda je razlika in to več njih:
1. Od nafte smo skoraj 100 % odvisni, od elektrike pa samo 7 % odvisni.
"Domača proizvodnja je v slovenski elektroenergetski sistem prispevala 12.728 GWh električne energije. Odjem končnih odjemalcev je znašal 13.743 GWh, kar je 4 % manj kot leta 2019. V Sloveniji smo v letu 2020 z domačo proizvodnjo pokrili 92,6 % porabe električne energije končnih odjemalcev."
Vir:https://www.energetika-portal.si/nc/nov...
2. Če bi hoteli in bo potreba za to smo lahko z elektriko povsem neodvisni (torej toni tistih 7 % ne), pri nafti in plinu te možnosti ni. Tako se znebimo političnega in cenovnega izsiljevanja parih držav ki imajo nafto in to je huge deal. :)

Mogoče je prihodnost v plinu.


Če govoriš za avtomobile je odgovor sigurno NE. Če pa gororiš za velike kontejnerske ladje, ter morda za velika čezocenska letala je pa odgovor "morda" oziroma "lahko bi bil" (čeprav je bolj verjetno da bo to vlogo prevzel vodik ali celo sintetična goriva).

Tako da raje začnimo vrtat, pa vlečt ven plin in vse avte na plin predelamo. Ne bomo od tujine odvisni.


1- Nimamo niti približno toliko plina da bi bili energetsko neodvisni.
2. Fracking ki je naša edina možnost za pridobivanje je okoljsko zelo sporen in ne verjamem da je Slovenija tako neumna da bi to odobrila.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: woroh4 ()

WizzardOfOZ ::

Ko boš teš 6 zaprl, boš 40% odvisen od elektrike drugih. Še jedrska crkne, pa boš imel samo 25% svoje elektrike. Izgubil boš pa še dohodek državi od trošarin za ICE goriva?
Za klimo ne boš imel elektrike, ti bi pa avte filal. Po možnosti s sončno energijo, ponoči seveda.

Dej zresni se.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

woroh4 ::

Ko boš teš 6 zaprl, boš 40% odvisen od elektrike drugih


To bi veljalo samo v primeru da teša ne boš nadomestil z ničemer. Nadomestiš ga lahko samo z hidroelekrarnami (kakšnih 8 bi jih rabil), hidroenergetski potencial za to JE (ena zelo velika prednost hidroelektarn je nizka cena postavitve in zelo nizka cene elektrike iz njih, z dravskih hidroelekrarn je elektrika po 23 € na MWh, iz teša6 pa 85 € na MWh (to so realne cene, google it :) ). Še bolje pa je če teš nadomestiš z kombinacijo hidroelekrarn, sončnih in vetrnih, z poudarkom na hidroelekrarnah seveda.

Še jedrska crkne, pa boš imel samo 25% svoje elektrike


Ne bo čisto tako. OStane ti 33 %, ne 25 %. Sicer pa jedrska bo do 2040 ali 2045, do takrat imamo pa viška časa da jo nadomestimo z hidro, vetrnimi in sončnimi.


Izgubil boš pa še dohodek državi od trošarin za ICE goriva?


Morda država izgubi prihodek od trošarin za ICE goriva, vendar za to profitira pri nižjih stroških zdravstvene blagajne. Država na leto od trošarin pobere 1 milijardo evrov, 1 milijardo pa bi profitirala pri nižjih stroških zdravstvene blagajne (to so samo direktni zdravstveni stroški).Vir Moje finance: Koliko škode nam povzročijo fosilna goriva? Za 1,1 milijarde evrov na leto https://oe.finance.si/8933977/Koliko-sk...

Seveda pa bi država ko bo zamenjala naftne avtomobile za električne profitirala še v obliki tega da ji ne bo treba plačevati CO2 kuponov evropski uniji in še dodatno od tega da se ji bo dvignil BDP (izpuhi naftnih vozil dokazano povzročajo utrujenost, pomanjkanje energije, depresijo, ter manjšanje inteligence).
Pollution from Fossil-Fuel Combustion is the Leading Environmental Threat to Global Pediatric Health and Equity: Solutions Exist
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articl...
Air pollution causes 'huge' reduction in intelligence, study reveals
https://www.theguardian.com/environment...

woroh4 ::

Za klimo ne boš imel elektrike, ti bi pa avte filal. Po možnosti s sončno energijo, ponoči seveda.

Dej zresni se.


Sem popolnoma resen. Zakaj ne bi imel elektrike za klimo in avte? To so buče. Pa zakaj ne bi mogel filati ponoči avtomobilov (tudi s sončno energijo če hočeš). Če bi v Sloveniji vse avtomobile poganjal na električni pogon rabiš letno samo 2400 GWh, kar je samo 15 % današnje proizvodnje (proizvodnja je cca 16.000 GWh, podatek iz 2018).Ti verjetno sklepaš tako: "aha, sonca ni ponoči, torej se ne da", ampak to ni tako. Hidro črpalna elektrarna Avče lahko v zgornji akumulacijski bazen shrani 2775 MWh energije, to lahko pridobi tudi iz sončne energije. 2775 MWh energije ki jo lahko shrani čez dan za čez noč je zadosti za 462.500 električnih avtommobilov. Ampak v realnosti pa niti tega shranjevanja ne rabiš, zato ker je ponoči že tako ali tako manjša poraba energije in dandanes ugašamo elektrarne ponoči (oziroma jih dajemo na tehnološki minimum, drugače bi bilo elektrike preveč), poglej graf proizvodnje do ELESA:https://www.eles.si/prevzem-in-proizvod...

Pa Avče sploh ni velika glede na ostale, Avče shrani 2775 MWh energije. Italijanska 17.040 MWh (za 2,84 milijona avtomobilov), v Avstraliji pa načrtujejo celo tako črpalno ki bo shranila 350.000 MWh (torej za 126 naših Avč, oziroma za 58.3 milijona avtomobilov. Poglej tukaj Wikipedijo o "List of pumped-storage hydroelectric power stations". :) List of pumped-storage hydroelectric power stations @ Wikipedia
Snowy 2.0 Pumped Storage Power Station: https://fr.wikipedia.org/wiki/Centrale_...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: woroh4 ()

woroh4 ::

Ampak to je če bo vse na ravni mreže, meni je še bolj fanj koncept samooskrbe na ravni posameznika: v prihodnosti dosti uporabnikov preprosto dalo sončno elektrarno na streho in eno rabljeno 30 kWh baterijo električnega avtomobila v klet (v prihodnosti se bo te rabljene avtomobilske baterije ki so svoje odslužile v avtomobilu dobilo zelo poceni, danes 30 kWh NOVIH baterij stane 4000 EUR, v prihodnosti morda kake 500 EUR do jurja za isto količino rabljenih). Tako bo podnevi nafilalo to zalogo baterij, ponoči pa iz te baterije nafilalo električni avto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: woroh4 ()

feryz ::

A ti se kar sam s sabo pogovarjaš? Zakaj pa da ne? Placa je dovolj.

woroh4 ::

Seveda ne, vsi 3 komentarji so odgovore na replike drugih uporabnikov. :) Sem pa vse 3 komentarje hotel združiti v en komentar, vendar vmes ko sem pisal komentar je obdobje editanja poteklo. :)

WizzardOfOZ ::

Ljudje v sloveniji ne bodo nič manj umirali, ker bo ice avtov manj na cestah. Sej bodo romuni še vedno v 40 let starih kamionih prečkali slovenijo v še večjem številu. Aja, to ne bo v mestih, pol pa dobro, ane. Prišparali ne bomo nič, pa še manj bo dohodka v blagajno.

HE ne bomo več gradili, tako da si to izbij iz glave. Še ene jedrske pa tudi ne bodo ljudje hoteli imeti.

Odvisen boš od drugih držav.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

woroh4 ::

Ljudje v sloveniji ne bodo nič manj umirali, ker bo ice avtov manj na cestah. Sej bodo romuni še vedno v 40 let starih kamionih prečkali slovenijo v še večjem številu.


Seveda bodo manj umirali ker bo manj ICE avtov na cestah (pa ne gre se samo za smrti, gre se tudi za zmanjšano kakovost življenja še živečih). Večina škode za zdravje povzročijo slovenski avtomobili v mestih, romuni so pa tudi že sedaj (in povzročijo zelo majhen delež škode zaradi majhnega števila v primerjavi z avtomobili in dejstva da se ne vozijo znotraj mest). Za lažjo predstavo: (10A +B bo vedno večje kot pa samo B). (A je škoda slovenskih avtomobilov, B so romuni). Sicer pa za kamione se standardi onesnaževanja zaostrujejo (zapovemo Euro6 standard ali pa ne more čez mejo pa je). Sicer pa še najboljš je da damo vse kamione gor na električne vlake in jih prepeljemo čez celo Slovencijo za nižjo vsoto kot pa bi kamioni dali za gorivo. Tako profitiramo vsi: kamionarji ker prišparajo na ceni goriva in času, Slovenija ki pokasira recimo 60 EUR za prevoz enega kamiona, stroškov ima pa samo 10 EUR(torej bi imeli tam ene 50 EUR profita po kamionu), pa še na nižjih stroških za zdravstveno blagajno profitiramo. boljši zrak in bolje počutje ljudi je pa brezplačen stranski efekt.

HE ne bomo več gradili, tako da si to izbij iz glave


Zakaj jih ne bi, če bo politična volja jih bomo, ker se najbolj splačajo od vseh elektrarn, tako okoljsko kot tudi cenovno.

Še ene jedrske pa tudi ne bodo ljudje hoteli imeti.


Pravilno, samo zaradi enomrne cene postavitve je to pravilno.

Odvisen boš od drugih držav.


Nikakor ne, hidro, sončne in vetrne in boš mel svoj štrom, neovisno. Tudi nizkotemperatune geotermalne ki rabijo komaj 50°C toplo vodo za delovanje tudi lahko. Še kakšno plinsko na bioplin in par črpalnih za zalogo energije in mamo. :) Dejstvo je da če že ne boš popolnoma neodvisen, boš odvisen precej MANJ z elektriko kot pa z nafto. Ker pri nafti si dandanes 99,99985 % odvisen (tistih 300 ton letne proizvodnje v Lendavi je zanemarljivih).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: woroh4 ()

WizzardOfOZ ::

Samo v tvojih mokrih sanjah.

Realnost bo pa taka:
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

woroh4 ::

Samo v tvojih mokrih sanjah.


Niti podrazno. ;)

European Commission Proposes Ban For ICE Cars From 2035 On
https://insideevs.com/news/520203/eu-pr...

Slovenska verzija članka če slučajno ne znaš angleško:
https://www.zurnal24.si/amp/avto/bomo-p...

Slovenija bo leta 2030 prepovedala prodajo novih avtomomobilov na motorje z notranjim izgorevanjem:
https://www.rtvslo.si/okolje/onesnazeva...

Slovenija seveda ni izjema, mnoge evropske države so napovedale podobno:
Phase-out of fossil fuel vehicles @ Wikipedia

Seveda pa ne samo države, tudi sami proizvajalci avtomobilov so napovedali da bodo kmalu nehali proizvajati avtomobile na notranje izgorevanje:
Ford: Po 2026 samo še hibridi in električni, po 2030 samo še električni:
https://www.theguardian.com/business/20...
https://www.nytimes.com/2021/02/17/busi...

Audi:
Po 2026 konec izdaje novih dizlov in bencinarjev, po 2033 samo še električni modeli.
Audi To Stop Making Fossil Fuel Cars By 2033; Will Launch Only Electric Models From 2026
https://www.republicworld.com/auto-news...

GM (General Motors): Po letu 2035 samo še električni
https://www.republicworld.com/auto-news...
https://www.nytimes.com/2021/01/28/busi...

Jaguar: samo električno po 2025
https://www.theguardian.com/business/20...

Volvo: samo električni po 2030
https://www.reuters.com/article/us-auto...

Fiat:
Samo električno po 2030.
Fiat plans to go all electric by 2030
https://thedriven.io/2021/06/09/fiat-pl...

Volkswagen: Samo električni po letu 2035.
Velika večina LJUDI bi prepovedala avtomobile z notranjim izgorevanjem po letu 2030, taki so podatki ankete izvedene med 10.050 prebivalcei Evrope:
https://avto.finance.si/8973924/Vecina-...

Stellantis (vključuje Peugeot, Citroen, Fiat, Chrysler, Jeep, Ram, Maserati, Alfa Romeo):
https://www.topgear.com/car-news/electr...
https://www.wsj.com/articles/stellantis...
https://www.cnbc.com/2021/07/08/stellan...


Realnost bo pa taka:


Samo v tvojih mokrih petrolheadovih sanjah. V realnosti pa je gospod samo pozabil pogledat na števec "goriva", kar je izredno redka situacija (manj kot 0,001 % polnjenja poteka tako). In poleg električnih obstajajo tudi baterijski "agregati" za te zadeve, AMZS uporablja prav takega:
https://www.amzs.si/motorevija/v-zarome...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: woroh4 ()

xx071800 ::

Ljudje v sloveniji ne bodo nič manj umirali, ker bo ice avtov manj na cestah. Sej bodo romuni še vedno v 40 let starih kamionih prečkali slovenijo v še večjem številu. Aja, to ne bo v mestih, pol pa dobro, ane. Prišparali ne bomo nič, pa še manj bo dohodka v blagajno.

HE ne bomo več gradili, tako da si to izbij iz glave. Še ene jedrske pa tudi ne bodo ljudje hoteli imeti.

Odvisen boš od drugih držav.
https://www.jqueenwatchwinders.co.uk/be...

D3m ::

Bili živi in videli. :)
|HP EliteBook|R5 6650U|

WizzardOfOZ ::

woroh4 je izjavil:

Realnost bo pa taka:


Samo v tvojih mokrih petrolheadovih sanjah. V realnosti pa je gospod samo pozabil pogledat na števec "goriva", kar je izredno redka situacija (manj kot 0,001 % polnjenja poteka tako). In poleg električnih obstajajo tudi baterijski "agregati" za te zadeve, AMZS uporablja prav takega:
https://www.amzs.si/motorevija/v-zarome...


Vseeno ga mora dizel pripeljat do EV. :))
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

WizzardOfOZ ::

Velik električni avtomobil, dve aplikaciji in ena kartica. Nato pa tri tisoč kilometrov dolga vožnja po Italiji in Franciji za preizkus, koliko danes stane vožnja na elektriko po Evropi. Ni me presenetilo, da so cene za elektriko na javnih polnilnicah že pošteno navili in da so sprejemljive le ob vezavah oziroma naročninah z operaterji. Za 100 kilometrov elektrike v tem primeru okrog pet evrov, kdor v vezave ali naročnine nima, bo lahko plačal tudi do dvakrat več kot z dizelskim avtomobilom.


Tok o tem, da se bodo države odpovedale trošarinam.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

D3m ::

Najprej bodo prisilili ljudi s korenčkom (EV) vozilo pol pa usekal po denarnici.

Kul.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

m0LN4r ::

Glede na to, da je dizel drazji od bencina doli, kaj pravijo na to traktoristi in kamionarji? Ali so oni ze na EV traktorjih?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

IL_DIAVOLO ::

Kaj nakladate? Saj se pa ve, da se EV polni na domači polnilnici ali ga pač sploh ne kupis.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

woroh4 ::

xx071800 je izjavil:

Ljudje v sloveniji ne bodo nič manj umirali, ker bo ice avtov manj na cestah. Sej bodo romuni še vedno v 40 let starih kamionih prečkali slovenijo v še večjem številu. Aja, to ne bo v mestih, pol pa dobro, ane. Prišparali ne bomo nič, pa še manj bo dohodka v blagajno.

HE ne bomo več gradili, tako da si to izbij iz glave. Še ene jedrske pa tudi ne bodo ljudje hoteli imeti.

Odvisen boš od drugih držav.
https://www.jqueenwatchwinders.co.uk/be...


WizzardOfOZ je danes 16.7 ustvaril še en account da je še enkrat skopiral isto neumnost.

Ta sestavek uporabnika xx071800; https://slo-tech.com/forum/t786970/p722... ; je enak temu sestavku uporabnika WizzardOfOZ:
https://slo-tech.com/forum/t786970/p722...

Na njegov neumen sestavek pa je že bilo odgovorjeno tukaj:
https://slo-tech.com/forum/t786970/p722...

WizzardOfOZ je izjavil:

woroh4 je izjavil:

Realnost bo pa taka:


Samo v tvojih mokrih petrolheadovih sanjah. V realnosti pa je gospod samo pozabil pogledat na števec "goriva", kar je izredno redka situacija (manj kot 0,001 % polnjenja poteka tako). In poleg električnih obstajajo tudi baterijski "agregati" za te zadeve, AMZS uporablja prav takega:
https://www.amzs.si/motorevija/v-zarome...


Vseeno ga mora dizel pripeljat do EV. :))


Ni nujno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: woroh4 ()

woroh4 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Velik električni avtomobil, dve aplikaciji in ena kartica. Nato pa tri tisoč kilometrov dolga vožnja po Italiji in Franciji za preizkus, koliko danes stane vožnja na elektriko po Evropi. Ni me presenetilo, da so cene za elektriko na javnih polnilnicah že pošteno navili in da so sprejemljive le ob vezavah oziroma naročninah z operaterji. Za 100 kilometrov elektrike v tem primeru okrog pet evrov, kdor v vezave ali naročnine nima, bo lahko plačal tudi do dvakrat več kot z dizelskim avtomobilom.


Tok o tem, da se bodo države odpovedale trošarinam.


Očitno je da si bodisi fukcionalno nepismen ali pa da trolaš (po vsej verjetnosti to zadnje). Ker obstaja majhna možnost da dejansko ne veš in ne razumeš, ti bom razložil: To NI zaradi trošarine, to je cena na JAVNIH HITRIH IONITY polnilnicah! Ionity hitre polnilnice so zelo drage, od drugih proizvajalcev precej manj. Cena polnjenja doma čez noč je cca 1 EUR na 100 km in 99 % vsega polnjenja v praksi je izvedeno doma čez noč, ne pa na javnih polnilnicah! Na javnih polnilnicah polnimo samo takrat ko gremo na dopust kam tako daleč stran da je lokacija kamor potujemo bolj daleč kot pa je doseg avtomobila, za vse vsakodnevne vožnje doseg avtomobila zadostuje. V letni računici za energent se tistih par dragih polnjenj NA LETO ne pozna nič. Že če bi prebral svoj lasten članek iz katerega si skopiral zgornje besedilo bi zasledil ta je to zapisal tudi novinar sam, citiram: "Stroški domače uporabe električnega avtomobila so veliko nižji. Pred oceno stroškov uporabe električnega avtomobila je treba najprej razčistiti več domnev. Povsem drugačna je cena elektrike na poti kot doma in eno (četudi dražje) polnjenje v praksi ne pomeni tudi občutno višjega letnega stroška za polnilni "miks".

IL_DIAVOLO je izjavil:

Kaj nakladate? Saj se pa ve, da se EV polni na domači polnilnici ali ga pač sploh ne kupis.


Končno nekdo pameten ki ve kako stvari so. Točno tako je, če lahko električni avto polniš doma (kar te stane dober evro na 100 km), potem se ti splača in 70 % ljudi po statistiki živi v hiši in lahko polni električni avto doma čez noč. Če pa ga ne moreš filati doma se ti ne splača (oziroma se ti splača precej manj, izjema je če imaš zraven doma kakšno poceni srednje hitro polnilnico v bližini (tako dela moj znanec Teo Bunta in plačuje mnogo manj kot je prej za plin ali dizel)).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: woroh4 ()

WizzardOfOZ ::

woroh4 je izjavil:

WizzardOfOZ je danes 16.7 ustvaril še en account da je še enkrat skopiral isto neumnost.


Kot vedno do sedaj, se tudi tukaj motiš.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

WizzardOfOZ ::

woroh4 je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Velik električni avtomobil, dve aplikaciji in ena kartica. Nato pa tri tisoč kilometrov dolga vožnja po Italiji in Franciji za preizkus, koliko danes stane vožnja na elektriko po Evropi. Ni me presenetilo, da so cene za elektriko na javnih polnilnicah že pošteno navili in da so sprejemljive le ob vezavah oziroma naročninah z operaterji. Za 100 kilometrov elektrike v tem primeru okrog pet evrov, kdor v vezave ali naročnine nima, bo lahko plačal tudi do dvakrat več kot z dizelskim avtomobilom.


Tok o tem, da se bodo države odpovedale trošarinam.


Očitno je da si bodisi fukcionalno nepismen ali pa da trolaš (po vsej verjetnosti to zadnje). Ker obstaja majhna možnost da dejansko ne veš in ne razumeš, ti bom razložil: To NI zaradi trošarine, to je cena na JAVNIH HITRIH IONITY polnilnicah! Ionity hitre polnilnice so zelo drage, od drugih proizvajalcev precej manj. Cena polnjenja doma čez noč je cca 1 EUR na 100 km in 99 % vsega polnjenja v praksi je izvedeno doma čez noč, ne pa na javnih polnilnicah! Na javnih polnilnicah polnimo samo takrat ko gremo na dopust kam tako daleč stran da je lokacija kamor potujemo bolj daleč kot pa je doseg avtomobila, za vse vsakodnevne vožnje doseg avtomobila zadostuje. V letni računici za energent se tistih par dragih polnjenj NA LETO ne pozna nič. Že če bi prebral svoj lasten članek iz katerega si skopiral zgornje besedilo bi zasledil ta je to zapisal tudi novinar sam, citiram: "Stroški domače uporabe električnega avtomobila so veliko nižji. Pred oceno stroškov uporabe električnega avtomobila je treba najprej razčistiti več domnev. Povsem drugačna je cena elektrike na poti kot doma in eno (četudi dražje) polnjenje v praksi ne pomeni tudi občutno višjega letnega stroška za polnilni "miks".

IL_DIAVOLO je izjavil:

Kaj nakladate? Saj se pa ve, da se EV polni na domači polnilnici ali ga pač sploh ne kupis.


Končno nekdo pameten ki ve kako stvari so. Točno tako je, če lahko električni avto polniš doma (kar te stane dober evro na 100 km), potem se ti splača in 70 % ljudi po statistiki živi v hiši in lahko polni električni avto doma čez noč. Če pa ga ne moreš filati doma se ti ne splača (oziroma se ti splača precej manj, izjema je če imaš zraven doma kakšno poceni srednje hitro polnilnico v bližini (tako dela moj znanec Teo Bunta in plačuje mnogo manj kot je prej za plin ali dizel)).


Spet nakladanje. Nimaš pojma, kot vedno.
Že sedaj so visoke cene polnjenja, pa še se bodo dvignile, sploh ko ne bo alternative. Ko bo pa še država hotela svoj delež, bo pa dražje kot da bi se vozil naokoli v starem terencu z bencinsko mašino, večjo od 5 litrov prostornine.

Nimajo vsi možnosti imeti svoje hiše in svoje polnilnice, še posebaj v mestih ne. Tam je največ ljudi v blokih. In ravno te moraš prestaviti na EV, če hočeš znižanje svinjarije v mestih. Ampak to ti ne uspeva. Težiš ljudem, da morajo imeti na vsak način EV, četudi ga ne rabijo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

woroh4 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

woroh4 je izjavil:

WizzardOfOZ je danes 16.7 ustvaril še en account da je še enkrat skopiral isto neumnost.


Kot vedno do sedaj, se tudi tukaj motiš.


Nisem se motil do sedaj, lahko pa upravičeno sklepam da si ustvaril svoj account in svoj prispevek skopil še enkrat.
https://slo-tech.com/forum/t786970/p722...
https://slo-tech.com/forum/t786970/p722...

Spet nakladanje. Nimaš pojma, kot vedno.


Ti nimaš pojma, ne jaz. Kot vedno. Ne gre za nakladanje, gre za dejstva.

Spet nakladanje. Nimaš pojma, kot vedno.


Pri polnjenju doma NISO+, polnenje doma te stane cca 1 € na 100 km (dizel in bencin 7 do 10x več) . Visoke cene polnjenja so samo na javnih polnicah Ionity. Že če bi prebral svoj lasten članek iz katerega si skopiral zgornje besedilo bi zasledil ta je to zapisal tudi novinar sam, citiram: "Stroški domače uporabe električnega avtomobila so veliko nižji. Pred oceno stroškov uporabe električnega avtomobila je treba najprej razčistiti več domnev. Povsem drugačna je cena elektrike na poti kot doma in eno (četudi dražje) polnjenje v praksi ne pomeni tudi občutno višjega letnega stroška za polnilni "miks".

Ko bo pa še država hotela svoj delež, bo pa dražje kot da bi se vozil naokoli v starem terencu z bencinsko mašino, večjo od 5 litrov prostornine.


Spet trolaš. Niti podrazno ne bo tako, že sama logika ti to da vedeti. TUDI ČE bo država pobrala ENAKO davka PO KILOMETRU tudi pri električnih vozilih, bo vožnja še vedno precej cenejša z električnimi vozili, saj je njihova poraba 4 do 5x manjša (bodi pozoren da je davek definiral "po kilometru").

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: woroh4 ()

woroh4 ::

Nimajo vsi možnosti imeti svoje hiše in svoje polnilnice, še posebaj v mestih ne.


70 % ljudi v Sloveniji ŽIVI V HIŠI. Citiram: "V Sloveniji je v hišah lani živelo 70,3 odstotka prebivalcev, 76,7 odstotka pa si je domovanja lastilo."
Vir:https://deloindom.delo.si/nepremicninsk...
https://www.dnevnik.si/1042427320

PrimoZ_ ::

Javni prevoz, peš, kolesa...
To je tisto pravo.

Čimprej začet močno omejevat avtomobile in oteževat njihovo uporabo, ne glede na vir energije.
Če zmanjšamo količino pleha za 1/3 in zmenjamo prevožene skupne kilometre za 1/2, je rešeno 90% težav.

woroh4 ::

Tam je največ ljudi v blokih.


Tudi v blokih se da postaviti štekar za polnjenje čez noč, glej primer Velike Britanije in Pekinga: V Veliki Britaniji in po mnogih modernih državah so dali ven zakone da po letu 2025 morajo VSA stanovanja v bloku PO ZAKONU imeti inštalirane vtičnice za polnenje električnega avtomobila.
Electric Vehicle Charging in Residential and Non-Residential Buildings
https://assets.publishing.service.gov.u...

In ravno te moraš prestaviti na EV, če hočeš znižanje svinjarije v mestih.

1. Marsikdo v mestu živi v hiši .
2. Marsikdo v mestu živi v novejšem bloku kjer lahko z dovoljenjem projektanta postaviš vtičnico za polnjenje EV-ja čez noč.
3. V Ljubljani dela skoraj "pol Slovenije", tako da skoraj vse te lahko prestaviš na EV-je.

Težiš ljudem, da morajo imeti na vsak način EV, četudi ga ne rabijo.


Ne težim, seveda ga rabimo, EU in vsi avtomobilski proizvajalci so jasni glede tega.

European Commission Proposes Ban For ICE Cars From 2035 On
https://insideevs.com/news/520203/eu-pr...

Slovenska verzija članka če slučajno ne znaš angleško:
https://www.zurnal24.si/amp/avto/bomo-p...

Slovenija bo leta 2030 prepovedala prodajo novih avtomomobilov na motorje z notranjim izgorevanjem:
https://www.rtvslo.si/okolje/onesnazeva...

Slovenija seveda ni izjema, mnoge evropske države so napovedale podobno:
Phase-out of fossil fuel vehicles @ Wikipedia

Seveda pa ne samo države, tudi sami proizvajalci avtomobilov so napovedali da bodo kmalu nehali proizvajati avtomobile na notranje izgorevanje:
Ford: Po 2026 samo še hibridi in električni, po 2030 samo še električni:
https://www.theguardian.com/business/20...
https://www.nytimes.com/2021/02/17/busi...

Audi:
Po 2026 konec izdaje novih dizlov in bencinarjev, po 2033 samo še električni modeli.
Audi To Stop Making Fossil Fuel Cars By 2033; Will Launch Only Electric Models From 2026
https://www.republicworld.com/auto-news...

GM (General Motors): Po letu 2035 samo še električni
https://www.republicworld.com/auto-news...
https://www.nytimes.com/2021/01/28/busi...

Jaguar: samo električno po 2025
https://www.theguardian.com/business/20...

Volvo: samo električni po 2030
https://www.reuters.com/article/us-auto...

Fiat:
Samo električno po 2030.
Fiat plans to go all electric by 2030
https://thedriven.io/2021/06/09/fiat-pl...

Volkswagen: Samo električni po letu 2035.
Velika večina LJUDI bi prepovedala avtomobile z notranjim izgorevanjem po letu 2030, taki so podatki ankete izvedene med 10.050 prebivalcei Evrope:
https://avto.finance.si/8973924/Vecina-...

Stellantis (vključuje Peugeot, Citroen, Fiat, Chrysler, Jeep, Ram, Maserati, Alfa Romeo):
https://www.topgear.com/car-news/electr...
https://www.wsj.com/articles/stellantis...
https://www.cnbc.com/2021/07/08/stellan...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: woroh4 ()

woroh4 ::

PrimoZ_ je izjavil:

Javni prevoz, peš, kolesa...
To je tisto pravo.

Čimprej začet močno omejevat avtomobile in oteževat njihovo uporabo, ne glede na vir energije.
Če zmanjšamo količino pleha za 1/3 in zmenjamo prevožene skupne kilometre za 1/2, je rešeno 90% težav.


Se strinjam. Gužva je v Ljubljani nevzdržna in vsako leto postaja hujša, onesnaženost pa močno presega največje dovoljene meje, nekaj je treba narediti. Rešitev vidim v sistemu "Parkiraj in pelji". Na obrobju Ljubljene pred obvoznico damo BREZPLAČNA parkirna mesta za avtomobile, ljudje do tja pridejo z avtomobili, ter nato pot nadaljujejo z javnim prevozom/kolesom/ električnim skirojem/ električnim kolesom. Ta rešitev bi rešila problem gužve z avti v mestu, mesto naredila bolj prijetno za življenje ljudi, zmanjšala onesnaževanje, ter hkrati ne bi časovno podaljšala poti, znotraj mesta z z elekričnim kolesom hitrejši kot z avtom, ravno zato ker se izogneš gužvi. Sistem "park and ride" uporabljamo skoraj vsa moderna Evropska mesta:
Park and ride @ Wikipedia

Znotraj mesta z bajkom 3x hitreje kot z avtom:
"This 3.5 mile commute to a client takes 45 minutes by car. The same commute takes 13 minutes on my E-Bike, and there's no fuel cost, no tax, no MOT, and no insurance. There is almost no traffic to deal with and no stress. Travelling this was is a positive pleasure - I feel more connected with the world. And I get some exercise - somewhere between none and all - depending on how I use the throttle.


Kot dodatno spodbudo lahko uvedemo še DNEVNO 10 EUR takso za tiste ljudi ki bodo želeli z avtomobilom vztopiti v mesto, tako kot imajo moderna mesta, recimo London (Congestion charge). Kolesa/skiroji/javni prevoz so seveda izvzeti za plačilo takse.



Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: woroh4 ()

WizzardOfOZ ::

woroh4 je izjavil:

Nisem se motil do sedaj, lahko pa upravičeno sklepam da si ustvaril svoj account in svoj prispevek skopil še enkrat.
https://slo-tech.com/forum/t786970/p722...
https://slo-tech.com/forum/t786970/p722...


Sej ti pravim, živiš v zmoti. Tako glede accounta, kot EV.

Nisem kreiral drugega računa, tudi vsak mmod ti lahko to preveri in potrdi. Jaz pišem vedno iz enega in istega. Za razliko od tebe, ko imaš vsak teden drug acc.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

woroh4 ::

Ne, ne živim v zmoti, motiš se ti glede vsega. Saj čez nekaj let boš tudi ti spoznal da si se motil. Če ne vidiš da gre cel svet v smeri elektrifikacije trnsporta moraš biti SLEP. Dobesededno. Če bi to napisal 10 let nazaj, ali morda tudi 5 let nazaj, bi še razumel, ampak sedaj pa je elektrifikacija tako očitna, da tudi če ne spremljaš področja, te stvari veš in moraš vedeti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: woroh4 ()

WizzardOfOZ ::

Seveda živiš v zmoti. Že celo življenje. Boš dojel, nekoč.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

m0LN4r ::

Komaj cakam na elektro traktorje, kombajne, ladje, you name it.
Pol pa pride do poplav kot v Nemciji pa vsi EVji zamrznejo in se jokajo. Google it.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

fikus_ ::

Elektro traktorji se že delajo serijsko (Švicarji, za ceno bolje da ne veš).

Sicer pa woroh vas trola (tega se sam ne ve).
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

m0LN4r ::

Ja svicarji so najvecji kmeti v EU.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

scipascapa ::

PrimoZ_ je izjavil:

Javni prevoz, peš, kolesa...
To je tisto pravo.

Čimprej začet močno omejevat avtomobile in oteževat njihovo uporabo, ne glede na vir energije.
Če zmanjšamo količino pleha za 1/3 in zmenjamo prevožene skupne kilometre za 1/2, je rešeno 90% težav.


BINGO.

m0LN4r ::

Grem prdnit par evrov skozi auspuh,
Lp
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

woroh4 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Seveda živiš v zmoti. Že celo življenje. Boš dojel, nekoč.


Motiš se, ne živim v zmoti, edini ki živiš v naftni pravljici si ti. Saj boš dojel, čez par let (ali pa že jutri če si boš vzel par ur časa in pogledal trende na področju in smeri razvoja avtomobilizma).

m0LN4r je izjavil:

Komaj cakam na elektro traktorje, kombajne, ladje, you name it.
Pol pa pride do poplav kot v Nemciji pa vsi EVji zamrznejo in se jokajo. Google it.


Elektro traktorji, kombajni in ladje že obstajo by the way. Je pa dejstvo da so avtomobili najbolj enostavni za elektrifikacijo glede na način uporabe, zato bodo na vrsti prvi, šele nato ostalo. Sicer pa so EV-ji enako ali bolj zaščiteni pred vodo kot pa naftna vozila ki za delovanje rabijo zrak že po definiciji (torej luknja obvezna).

fikus_ je izjavil:

Elektro traktorji se že delajo serijsko (Švicarji, za ceno bolje da ne veš).

Sicer pa woroh vas trola (tega se sam ne ve).


Ne trolam, niti podrazno ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: woroh4 ()

woroh4 ::

m0LN4r je izjavil:

Ja svicarji so najvecji kmeti v EU.


Napačno si razumel. Fikus ti je je hotel povedati da Švicarski proizvajalec dela elektro traktorje, te se potem uporabljajo po vsem svetu, ne samo v Švici (kinda obvious ane). V električne traktorje 100 % verjame tudi Jonh Deere:
John Deere: 'We believe in electric tractors. 100%
https://www.futurefarming.com/Machinery...




scipascapa je izjavil:

PrimoZ_ je izjavil:

Javni prevoz, peš, kolesa...
To je tisto pravo.

Čimprej začet močno omejevat avtomobile in oteževat njihovo uporabo, ne glede na vir energije.
Če zmanjšamo količino pleha za 1/3 in zmenjamo prevožene skupne kilometre za 1/2, je rešeno 90% težav.


BINGO.


+1

m0LN4r je izjavil:

Grem prdnit par evrov skozi auspuh,
Lp


Do 2035 boš še lahko prdel, potem se bodo po celi EU prepovedali (posamezna mesta pa napovedujejo prepovedi že mnogo prej). Prodaja novih v Sloveniji pa bo prepovedana že 2030. Na dizelske in bencinske avtomobile bomo čez desetletje ali dve gledali z gnusom (češ lej jih usranete kaj so včasih počeli naši prednodniki), podobno kot danes gledamo na parne lokomotive.
Po letu 2030 nič več novih avtomobilov na notranje izgorevanje
https://www.rtvslo.si/okolje/onesnazeva...
European Commission Proposes Ban For ICE Cars From 2035 On
https://insideevs.com/news/520203/eu-pr...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: woroh4 ()

woroh4 ::

Tukaj imate seznam držav in MEST ki so že napovedale prepoved dizelskih in bencinskih avtomobilov:
Phase-out of fossil fuel vehicles @ Wikipedia

Države:

Mesta:

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: woroh4 ()

zmist ::

woroh4 je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Sej čez nekaj let boste tudi bedaki dojeli, da EV ni rešitev, ampak problem.


Ravno obratno je. Čez nekaj let boste bedaki dojeli da je EV rešitev. Če ne vidiš da gre cel svet v smeri elektrifikacije transporta in da se doba bencinskih in dizelskih vozil počasi izteka, potem moraš biti slep. Če tega ne bi videl 5 let nazaj bi še razumel, dandanes pa je to ta očitno da ni več izgovorov. TTisti ki vemo da so električni avtomobili prihodnost avtomobilizma nismo bedaki, ampak pametni ljudje ki spremljamo trende na tem področju. Evropska unija planira po 2035 prepovedati prodajo novih bencinskih in dizelskih avtomobilov. Slovenija že leta 2030. Norveška pa že leta 2025.


Japajade... :)) Industrija rade volje ponudi "novost", ce najde kekce, ki jo kupujejo. Vse ti bojo ponudili, tudi flinstones avto, ko se boste hipsterji odlocili, da je pa zdaj to moderno. Pac elektricna vozila so se eno prevozno sredstvo, ki ima svoje pluse in svoje minuse enako kot klasicni avtomobili, prinasajo pa sabo kupe infrastrukturnih problemov. Hec pa je, da ste nekateri pac malo ubrisani na novosti (oz. jih prodajate, pa si delate zastonj reklamo na forumu), da ne recem celo, da ste svoj krhki jaz vezali na se eno tehnologijo. Saj to smo ze vse videli, samo nosql baz se spomnite, kjer so veliki guruji na tocno tem forumu zagotavljali, da bo sql izumrl. Pa je res? Enako se bo zgodilo tudi z EV, fotovoltaiko itd. Pac nek nisni produkt seveda pa ga bojo pred tem vsi "moderni" morali nujno kupit.

Mimogrede, za vse ostale, tale kekec naredi skoraj za vsak svoj post nov nick, laze, zavaja, daje vire iz razlicnih lobisticnih zdruzenj. Pac karkoli rece, ni vredno branja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmist ()

woroh4 ::

Japajade... :))


Nič japajade. Poglej trende na tem področju in boš videl. Če ne opaziš da gre vse v smer elektrifikacije in prepovedi avtov na motorje z notranjim izgorevanjem moraš biti slep.

Industrija rade volje ponudi "novost", ce najde kekce, ki jo kupujejo.


Kekci so tisti ki zmečejo 7 do 10x več za gorivo za svoje fosilne avte. Tisti ki se pa furajo z elektriko skoraj zastonj so pa pametni ljudje.

Vse ti bojo ponudili, tudi flinstones avto, ko se boste hipsterji odlocili, da je pa zdaj to moderno.


Nisem hipster, briga me kaj je moderno, je pa dejstvo da so električni avtomobili tehnično, ekonomsko in strateško boljši od naftnih. Tehnično: boljša krivulja navora, boljši pospeški, nižje težišče, ekonomsko: na dolgi rok veliko nižja cena lastništva kljub višji nabavni ceni (kmalu se bo tudi nabavna cena izenačila čez par let tho), strateško: znebimo se politične in ekonomske odvisnosti od parih redkih držav ki nafto imajo + imamo možnost samooskrbe tako na nivoju posameznika (sončne celice+zaloga baterij), kot tudi na nivoju države.

pac elektricna vozila so se eno prevozno sredstvo, ki ima svoje pluse in svoje minuse enako kot klasicni avtomobili

Vsekakor imajo pluse in minuse, v primerjavi z klasičnimi avtomobili pa prinašajo mnogo več plusov kot pa minusov.

prinasajo pa sabo kupe infrastrukturnih problemov


Seveda ne. Izračuni so jasni.


Hec pa je, da ste nekateri pac malo ubrisani na novosti (oz. jih prodajate, pa si delate zastonj reklamo na forumu)


Da imam rad novosti? Vsekakor, kdo jih pa nima. Ničesar pa ne prodajam. Največjo prednost vidim v tem da se z električnim avtom filanim doma čez noč lahko voziš za 1 EUR na 100 km. Tako vsako leto prišparaš tisočaka do 6 tisočakov samo na gorivu (tisočaka za povprečno kilometrino 40 km na dan, 5 tisočakov za nekoga ki se vozi iz Maribora v Ljubljano v službo) , ter še ene 150 EUR na servisih in vzdrževanju.

da ste svoj krhki jaz vezali na se eno tehnologijo.


Ni krhkega jaza in ga tudi nisem vezal na nobeno tehnologijo, povem pa pošteno da je električna tehnologija boljša, pa če je to tebi vščeč ali ne.

saj to smo ze vse videli, samo nosql baz se spomnite, kjer so veliki guruji na tocno tem forumu zagotavljali, da bo sql izumrl. Pa je res?


Primera nimata nič skupnega. Bolj ima to skupnega z rezistenco določenih ljudi da preidejo na novo tehnologijo nasploh: recimo to da so ljudje včasih govorili da konji ne bodo nikoli zamenjali avtomobilov. Jasno je da so se motili. Izredno zanimivo branje: Get a horse: the resistance towards new forms of transport: https://www.stuff.co.nz/motoring/evs/12...

Enako se bo zgodilo tudi z EV, fotovoltaiko itd. Pac nek nisni produkt seveda pa ga bojo pred tem vsi "moderni" morali nujno kupit.


Jasno je da se motiš, vsak ki spremlja kako se zadeve odvijajo se ti sedajle smeji v faco.


Mimogrede, za vse ostale, tale kekec naredi skoraj za vsak svoj post nov nick, laze, zavaja, daje vire iz razlicnih lobisticnih zdruzenj. Pac karkoli rece, ni vredno branja.
Zgodovina sprememb...


Jasno je da se motiš in si me zamešal z nekom. Odpri oči in poglej trende. EU in vsi avtomobilski proizvajalci so jasni glede tega.

European Commission Proposes Ban For ICE Cars From 2035 On
https://insideevs.com/news/520203/eu-pr...

Slovenska verzija članka če slučajno ne znaš angleško:
https://www.zurnal24.si/amp/avto/bomo-p...

Slovenija bo leta 2030 prepovedala prodajo novih avtomomobilov na motorje z notranjim izgorevanjem:
https://www.rtvslo.si/okolje/onesnazeva...

Slovenija seveda ni izjema, mnoge evropske države so napovedale podobno:
Phase-out of fossil fuel vehicles @ Wikipedia

Seveda pa ne samo države, tudi sami proizvajalci avtomobilov so napovedali da bodo kmalu nehali proizvajati avtomobile na notranje izgorevanje:
Ford: Po 2026 samo še hibridi in električni, po 2030 samo še električni:
https://www.theguardian.com/business/20...
https://www.nytimes.com/2021/02/17/busi...

Audi:
Po 2026 konec izdaje novih dizlov in bencinarjev, po 2033 samo še električni modeli.
Audi To Stop Making Fossil Fuel Cars By 2033; Will Launch Only Electric Models From 2026
https://www.republicworld.com/auto-news...

GM (General Motors): Po letu 2035 samo še električni
https://www.republicworld.com/auto-news...
https://www.nytimes.com/2021/01/28/busi...

Jaguar: samo električno po 2025
https://www.theguardian.com/business/20...

Volvo: samo električni po 2030
https://www.reuters.com/article/us-auto...

Fiat:
Samo električno po 2030.
Fiat plans to go all electric by 2030
https://thedriven.io/2021/06/09/fiat-pl...

Volkswagen: Samo električni po letu 2035.
Velika večina LJUDI bi prepovedala avtomobile z notranjim izgorevanjem po letu 2030, taki so podatki ankete izvedene med 10.050 prebivalcei Evrope:
https://avto.finance.si/8973924/Vecina-...

Stellantis (vključuje Peugeot, Citroen, Fiat, Chrysler, Jeep, Ram, Maserati, Alfa Romeo):
https://www.topgear.com/car-news/electr...
https://www.wsj.com/articles/stellantis...
https://www.cnbc.com/2021/07/08/stellan...

woroh4 ::

Za Volkswagen je napačen link zgoraj, tale je pravi:
https://www.reuters.com/business/sustai...

m0LN4r ::

woroh4 je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Ja svicarji so najvecji kmeti v EU.


Napačno si razumel. Fikus ti je je hotel povedati da Švicarski proizvajalec dela elektro traktorje, te se potem uporabljajo po vsem svetu, ne samo v Švici (kinda obvious ane). V električne traktorje 100 % verjame tudi Jonh Deere:
John Deere: 'We believe in electric tractors. 100%
https://www.futurefarming.com/Machinery...




scipascapa je izjavil:

PrimoZ_ je izjavil:

Javni prevoz, peš, kolesa...
To je tisto pravo.

Čimprej začet močno omejevat avtomobile in oteževat njihovo uporabo, ne glede na vir energije.
Če zmanjšamo količino pleha za 1/3 in zmenjamo prevožene skupne kilometre za 1/2, je rešeno 90% težav.


BINGO.


+1

m0LN4r je izjavil:

Grem prdnit par evrov skozi auspuh,
Lp


Do 2035 boš še lahko prdel, potem se bodo po celi EU prepovedali (posamezna mesta pa napovedujejo prepovedi že mnogo prej). Prodaja novih v Sloveniji pa bo prepovedana že 2030. Na dizelske in bencinske avtomobile bomo čez desetletje ali dve gledali z gnusom (češ lej jih usranete kaj so včasih počeli naši prednodniki), podobno kot danes gledamo na parne lokomotive.
Po letu 2030 nič več novih avtomobilov na notranje izgorevanje
https://www.rtvslo.si/okolje/onesnazeva...
European Commission Proposes Ban For ICE Cars From 2035 On
https://insideevs.com/news/520203/eu-pr...
JA sej, ker si jih ti videl na youtube, se uporabljajo ze kr vsepovsod.

Na dizelske in bencinske avtomobile bomo čez desetletje ali dve gledali z gnusom
Tako kot bos gledal goro odpadnih baterij za vogalom in bral o pomanjkanju vode po svetu.

Po letu 2030 nič več novih avtomobilov na notranje izgorevanje
Zato pa kupis danes poceni dizla pa ga vozis do 2050 :))
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

zmist ::

woroh4 je izjavil:

Japajade... :))


Nič japajade. Poglej trende na tem področju in boš videl. Če ne opaziš da gre vse v smer elektrifikacije in prepovedi avtov na motorje z notranjim izgorevanjem moraš biti slep.

Industrija rade volje ponudi "novost", ce najde kekce, ki jo kupujejo.


Kekci so tisti ki zmečejo 7 do 10x več za gorivo za svoje fosilne avte. Tisti ki se pa furajo z elektriko skoraj zastonj so pa pametni ljudje.

Vse ti bojo ponudili, tudi flinstones avto, ko se boste hipsterji odlocili, da je pa zdaj to moderno.


Nisem hipster, briga me kaj je moderno, je pa dejstvo da so električni avtomobili tehnično, ekonomsko in strateško boljši od naftnih. Tehnično: boljša krivulja navora, boljši pospeški, nižje težišče, ekonomsko: na dolgi rok veliko nižja cena lastništva kljub višji nabavni ceni (kmalu se bo tudi nabavna cena izenačila čez par let tho), strateško: znebimo se politične in ekonomske odvisnosti od parih redkih držav ki nafto imajo + imamo možnost samooskrbe tako na nivoju posameznika (sončne celice+zaloga baterij), kot tudi na nivoju države.

pac elektricna vozila so se eno prevozno sredstvo, ki ima svoje pluse in svoje minuse enako kot klasicni avtomobili

Vsekakor imajo pluse in minuse, v primerjavi z klasičnimi avtomobili pa prinašajo mnogo več plusov kot pa minusov.

prinasajo pa sabo kupe infrastrukturnih problemov


Seveda ne. Izračuni so jasni.


Hec pa je, da ste nekateri pac malo ubrisani na novosti (oz. jih prodajate, pa si delate zastonj reklamo na forumu)


Da imam rad novosti? Vsekakor, kdo jih pa nima. Ničesar pa ne prodajam. Največjo prednost vidim v tem da se z električnim avtom filanim doma čez noč lahko voziš za 1 EUR na 100 km. Tako vsako leto prišparaš tisočaka do 6 tisočakov samo na gorivu (tisočaka za povprečno kilometrino 40 km na dan, 5 tisočakov za nekoga ki se vozi iz Maribora v Ljubljano v službo) , ter še ene 150 EUR na servisih in vzdrževanju.

da ste svoj krhki jaz vezali na se eno tehnologijo.


Ni krhkega jaza in ga tudi nisem vezal na nobeno tehnologijo, povem pa pošteno da je električna tehnologija boljša, pa če je to tebi vščeč ali ne.

saj to smo ze vse videli, samo nosql baz se spomnite, kjer so veliki guruji na tocno tem forumu zagotavljali, da bo sql izumrl. Pa je res?


Primera nimata nič skupnega. Bolj ima to skupnega z rezistenco določenih ljudi da preidejo na novo tehnologijo nasploh: recimo to da so ljudje včasih govorili da konji ne bodo nikoli zamenjali avtomobilov. Jasno je da so se motili. Izredno zanimivo branje: Get a horse: the resistance towards new forms of transport: https://www.stuff.co.nz/motoring/evs/12...

Enako se bo zgodilo tudi z EV, fotovoltaiko itd. Pac nek nisni produkt seveda pa ga bojo pred tem vsi "moderni" morali nujno kupit.


Jasno je da se motiš, vsak ki spremlja kako se zadeve odvijajo se ti sedajle smeji v faco.


Mimogrede, za vse ostale, tale kekec naredi skoraj za vsak svoj post nov nick, laze, zavaja, daje vire iz razlicnih lobisticnih zdruzenj. Pac karkoli rece, ni vredno branja.
Zgodovina sprememb...


Jasno je da se motiš in si me zamešal z nekom. Odpri oči in poglej trende. EU in vsi avtomobilski proizvajalci so jasni glede tega.

European Commission Proposes Ban For ICE Cars From 2035 On
https://insideevs.com/news/520203/eu-pr...

Slovenska verzija članka če slučajno ne znaš angleško:
https://www.zurnal24.si/amp/avto/bomo-p...

Slovenija bo leta 2030 prepovedala prodajo novih avtomomobilov na motorje z notranjim izgorevanjem:
https://www.rtvslo.si/okolje/onesnazeva...

Slovenija seveda ni izjema, mnoge evropske države so napovedale podobno:
Phase-out of fossil fuel vehicles @ Wikipedia

Seveda pa ne samo države, tudi sami proizvajalci avtomobilov so napovedali da bodo kmalu nehali proizvajati avtomobile na notranje izgorevanje:
Ford: Po 2026 samo še hibridi in električni, po 2030 samo še električni:
https://www.theguardian.com/business/20...
https://www.nytimes.com/2021/02/17/busi...

Audi:
Po 2026 konec izdaje novih dizlov in bencinarjev, po 2033 samo še električni modeli.
Audi To Stop Making Fossil Fuel Cars By 2033; Will Launch Only Electric Models From 2026
https://www.republicworld.com/auto-news...

GM (General Motors): Po letu 2035 samo še električni
https://www.republicworld.com/auto-news...
https://www.nytimes.com/2021/01/28/busi...

Jaguar: samo električno po 2025
https://www.theguardian.com/business/20...

Volvo: samo električni po 2030
https://www.reuters.com/article/us-auto...

Fiat:
Samo električno po 2030.
Fiat plans to go all electric by 2030
https://thedriven.io/2021/06/09/fiat-pl...

Volkswagen: Samo električni po letu 2035.
Velika večina LJUDI bi prepovedala avtomobile z notranjim izgorevanjem po letu 2030, taki so podatki ankete izvedene med 10.050 prebivalcei Evrope:
https://avto.finance.si/8973924/Vecina-...

Stellantis (vključuje Peugeot, Citroen, Fiat, Chrysler, Jeep, Ram, Maserati, Alfa Romeo):
https://www.topgear.com/car-news/electr...
https://www.wsj.com/articles/stellantis...
https://www.cnbc.com/2021/07/08/stellan...


Nic te nisem zamesal, tocno isti nakladac si, s celo istimi linki. Pac trend EV se bo nadaljeval, dokler se ne bo vec nadaljeval. Skratka se en bullshit, s katerim hipsterji (kar si!) nakladajo. Sem teh silver bulletov videl v zivljenju prevec in vsi so se klavrno koncali.

woroh4 ::

Seveda si me zamešal, linki iz zgornjega posta so na forumu objavljeni prvič v tej temi. Nisem noben hipster, podatki so znani, poglej si jih in boš videl. Ko že govorimo o silver bulletih, to me spominja na plačano lažnjivo študijo klasičnih avtomobilskih proizvalcev z naslovom ""Decarbonising Road Transport: There Is No Silver Bullet", ki pa je bila že debunkana, avtomobilski proizvajalci pa so jo iz sramote ki so jo naredili sami sebi brž umaknili (njihova spletna stran ni več online). Afera se imenuje "Astongate" oziroma "Boschgate." Več o tem tukaj:
Study Against EVs Backed By Legacy Automakers Is Debunked In Epic Way
https://insideevs.com/news/458458/legac...

"To The Guardian, she said the report was compiled by the companies that ordered the "study" and that Clarendon Communications was hired by Bosch to provide PR for the report. If you try to check the company's website, the page is not online. People are now referring to the story as "Astongate" or "Boschgate.""

Pac trend EV se bo nadaljeval, dokler se ne bo vec nadaljeval


Seveda se bo nadaljeval. Do tam nekje 95 %. Tistim 5 % naftnim vozilom bodo pa končen žebelj v krsto zadali zakoni in prepovedi. Poglej samo Norveško in vse ostale države. Na Norveškem je dandanes že novo prodanih 85 % vozil električnih. Tudi ostale države sledijo:
Norway's Plugin EV Share Hits 85% In June, Combustion Vehicles Falling Rapidly
https://cleantechnica.com/2021/07/03/no...


Norveška delež električnih vozil po letih:
2021 (junij): 85 %
2020: 74.7%
2019: 55.9%
2018: 49.1%
2017: 39.2%
2016: 29.1%
2015: 22.4%
2014: 13.8%
2013: 6.1%

Torej manj kot v desetletju se je delež povzpel skoraj iz nič na 85 %.

Druge države podobno (so kakšno leto za Norveško, pa vendar):
Irska:
2020: 45.0%
2019: 22.6%
2018: 19%
2017: 14.05%
2016: 4.6%
2015: 2.93%
2014: 2.71%
2013: 0.94%

Evropa v celoti:
2021 (maj):16 % vir: https://insideevs.com/news/517232/europ...
2020: 11.4%
2019: 3.6%
2018: 2.5%
2017: 1.74%
2016: 1.3%
2015: 1.41%
2014: 0.66%
2013: 0.49%

Svet v celoti:
2021 (april): 5,8 % vir: https://thedriven.io/2021/05/04/global-...
2020: 4.6%
2019: 2.5%
2018: 2.1%
2017: 1.3%
2016: 0.86%
2015: 0.7%
2014: 0.4%
2013: 0.3%

Vsi ti podatki so iz tukaj:
Electric car use by country @ Wikipedia

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: woroh4 ()

woroh4 ::

Šef Volkswagna pravi da bo 2030 globalna prodaja električnih vozil izenačena z motorji na notranje izgorevanje (torej vsak drugi prodan avto bo električen globalno leta 2030). Leta 2035 pa bo Volkswagen vse dizelske in bencinske povsem prenehati prodajati v Evropi (ga niti ne boš mogel naročit, tudi če bi ga hotel).
https://siol.net/avtomoto/novice/volksw...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: woroh4 ()
««
10 / 11
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058108668 (68733) D3m

Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
25627826 (24357) bluefish
»

Motorne in električne rikše v Sloveniji? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Loža
30530610 (27551) hojnikb
»

Slovenija po letu 2030 brez novih avtomobilov na nafto in bencin (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
27779751 (71675) AštiriL

Več podobnih tem