» »

Pretirana uporaba avtomobila (kako pretirana uporaba avtomobila uničuje posameznika in družbo)

Pretirana uporaba avtomobila (kako pretirana uporaba avtomobila uničuje posameznika in družbo)

««
5 / 11
»»

Mike_Rotch ::

feryz ::

Mike_Rotch je izjavil:

Nope, ni res.
Seveda ni res. Saj tudi doma damo 100% embalaže v reciklažno kanto. In imamo čisto vest.
Kako se hudič potem znajde v oceanu, pa ni nikomur jasno. Važno, da je naša vest čista.
Tako kot pri sranju v čistilno. Konec dober, vse dobro.

Baterije so pa sploh zmaga. 115 procentno jih bodo reciklirali. Sploh tiste, na pol zgorele.

WizzardOfOZ ::

Mike_Rotch je izjavil:

https://www.electrive.com/2020/08/31/st...


Sej izdelava baterij za en avto naredi izpusta CO2 za 25 let izpusta co2 vožnje dizla.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

feryz ::

V bistvu sploh ni slaba ideja. Baterije lahko uporabimo za pridobivanje električne in toplotne energije. TEŠ bo kmalu fraj, pa bo lahko komplet avto recikliral v šusu.

WhiteAngel ::

ulevitovac je izjavil:

Mogoče boste nekateri razumeli šele če vam povemo kot otroku skozi risanko:


Risanka mi je všeč. Samo njena sporočilnost je malo čudna - da moramo posekati drevesa v mestu, da se nekdo ne zaleti vanje z balonom zaradi slabe vidljivosti?!

TESKAn ::

Invictus je izjavil:

Mike_Rotch je izjavil:

Nope, ni res.

Seveda je, samo to se bo dogajalo v Afriki (Azijci ne bodo več hoteli evropske svinjarije), pa se to ne bo videlo...

Meh:

Upam, da ne Azijci, ne Afričani, ne kambodžani, vietnamci ali katerikoli drugi ne bodo hoteli več naših smeti. Ker potem ne bomo mogli več vse dat na ladjo in se delat, da je vse OK, ampak bo morala 'nevidna roka trga' kaj pokazat in naredit proces reciklaže rentabilen.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

ulevitovac ::

Comandante je izjavil:

ulevitovac je izjavil:

To, da se sosed na drug del vasi vozi z avtom nima absolutno nobenega negativnega vpliva na kakovost tvojega zivljenja, ter na tvoje zdravje.


Večje bedarije ne bi mogel povedat. To da se ljudje pretirano vozijo z avti (da tudi sosed na drugi konec vasi) SEVEDA da negativno vpliva na kakovost njegovega življenja in na njegovo zdravje. Iz znanstvenih študij je znano da fosilna goriva povzročijo vsako peto smrt na svetu, kar je 8,7 MILIJONA ljudi vsako leto (googlej RTVSLO članek: Onesnaženje zaradi fosilnih goriv povzroča 20 odstotkov smrti med odraslimi). Pa smrti sploh niso glavni problem, ko umreš te itak ni več in ne čutiš ničesar več. Glavni problem je da izpuhi dizelskih in bencinskih avtomobilov pohabijo zdravje vseh ljudi: mikroskopski trdi delci izpuhov prehajajo krvno možgansko bariero kjer povzročajo manjšanje inteligence, motijo delovanje dopaminskega sistema (močno povečajo šanso za depresijo in pomanjkanje volje in motivacije), povzročajo raka (razvrščeni so v 1. najnevarnejšo kategorijo z strani svetovne zdravstvene organizacije), srčne in možganske kapi ipd..Vse to našteto je bilo znanstveno dokazano.

https://www.rtvslo.si/okolje/onesnazenj...

Ko nekdo na vasi zakuri kamin, potem pa zrak pripre da bodo drva drzala dlje, s tem povzroci vecje onesnazenje kot sto avtomobilov. Seveda je vsak izpuh strupen, ampak dajmo zadevo malo v kontekst.

Zivim v "mestu" s 100k prebivalci, pa izpuhi niso nikakrsen problem, tako da tudi na vasi niso. Je pa velik problem ogrevanje na trda goriva - pozimi zvecer ne morem zraciti hise. Na vsaki vasi je isto, vedno nekdo spara in smodi drva ter proizvaja delce ter monoksid, ali pa celo posmodi kaksno staro pneumatiko ali kos PVCja.

Ampak ja, avti so nas najhujsi problem.


Ni res da kamin povzroči večje onesnaženje kot 100 avtomobilov. Za avtomobilske izpuhe je bilo znanstveno dokazano da so rakotvorni, za dim lesa iz kamina pa ne..En sam avtomobil je za zdravje bolj nevaren kot pa en sam kamin. Seveda tudi dim kamina ni blagodejen, ampak ne drži pa to kar si napisal, tudi za dim kamina se bodo zrihtali standardi. Predvsem pa zadevo rešiš bodisi z novimi pečmi na les ki imajo prisilno ventilacijo in izpuhov saj skoraj nimajo, ali pa tako da rešetke zraka ne pripiraš in zadeva gori na polno, energijo pa pospraviš v vodni zalogovnik, kuriš na polno par ur, nato pa se cel dan ali dva ogrevaš z toplo vodo iz zalogovnika. Pnevmatika ali kot PVC-ja pa je samo problem nadzora, če veš za kakšenga ki to dela, ga kar prijavi.

WizzardOfOZ je izjavil:

ulevitovac je izjavil:

Ni nič ekstremističnega v tem če napišem znanstveno dokazana dejstva da so izpuhi naftnih avtomobilov zelo škodljivi. Sem pa v svojih stališčih zmeren: NISEM proti uporabi avtomobila, vsaka stvar ima svoj namen, sem samo proti NEPOTREBNI in NERACIONALNI rabi avtomobila takrat ko bi se stvar enostavno lahko opravila z kolesom/ električnim kolesom/ električnim skirojem, torej takrat ko gre za razdalje nekaj kilometrov znotraj mesta (do 10 km, 10 km z električnim bajkom maš narejenih v cca četrt ure).


baterije za elektro zadeve so svinjarija večja od ICE izpuha. izdelava je svinjarija, razgradnja še večja.


Tole dokazano ni res (znanstvene študije so v opisu videa):


feryz je izjavil:

Mike_Rotch je izjavil:

Nope, ni res.
Seveda ni res. Saj tudi doma damo 100% embalaže v reciklažno kanto. In imamo čisto vest.
Kako se hudič potem znajde v oceanu, pa ni nikomur jasno. Važno, da je naša vest čista.
Tako kot pri sranju v čistilno. Konec dober, vse dobro.

Baterije so pa sploh zmaga. 115 procentno jih bodo reciklirali. Sploh tiste, na pol zgorele.


Reciklaža plastike nima kaj dosti skupnega z reciklažo baterij. Naj ti povem en podatek: svinčenih baterij se reciklira kar 99,2 %, tudi pri li-ionskih baterijah bo isto (so že obrati ki reciklirajo, še več jih bo pa ko bo količin več). https://www.google.com/search?q=recycli.....69i57.7776j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Kar 95 % mase li-ionske baterije se da reciklirati:


Sicer pa 1000x boljše baterija ki jo moraš recikirati na koncu po 20 letih, kot pa vsakodnevno vdihavanje strupenih izpuhov bencinskih in dizelskih avtomobilov direktno not v pljuča..

Zgodovina sprememb…

ulevitovac ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Mike_Rotch je izjavil:

https://www.electrive.com/2020/08/31/st...


Sej izdelava baterij za en avto naredi izpusta CO2 za 25 let izpusta co2 vožnje dizla.


Nikakor ni res, izdelava baterije naredi CO2 izpusta za 1 leto vožnje dizla, v življenski dobi električni avto izpusti 15 manj CO2 od dizla, pa še bolje bo v prihodnosti (pri proizvodnji elektrike je čedalje več obnovljivih virov, proizvodni postopki baterij so čedalje bolj učinkoviti):

MIT Emissions Study - https://bit.ly/2zeYfqd
Cradle To Grave Emissions Estimates - https://bit.ly/2rEhB4D
Vehicle Production Emission Estimates (Low) - https://bit.ly/2yGoEh8
Vehicle Production Emission Estimates - https://bit.ly/2yoX6hC
Vehicle Production Emission Estimates (High) - https://bit.ly/2dhB1Tu
EV Battery Production Emissions - https://bit.ly/2yCMwSY
End Of Life Emissions - https://bit.ly/2ETHh77
Annual Vehicle Use Emissions - https://bit.ly/2Sxo65K
Nizozemski strokovnjak za CO2 emisije:
https://twitter.com/AukeHoekstra/status...


feryz je izjavil:

V bistvu sploh ni slaba ideja. Baterije lahko uporabimo za pridobivanje električne in toplotne energije. TEŠ bo kmalu fraj, pa bo lahko komplet avto recikliral v šusu.


Baterije se reciklira tako da se iz odpadnih baterij pridobi MATERIALE, ki se jih lahko ponovno uporabi, kar si napisal je pa navadna neumnost. :)

WhiteAngel je izjavil:

ulevitovac je izjavil:

Mogoče boste nekateri razumeli šele če vam povemo kot otroku skozi risanko:


Risanka mi je všeč. Samo njena sporočilnost je malo čudna - da moramo posekati drevesa v mestu, da se nekdo ne zaleti vanje z balonom zaradi slabe vidljivosti?!


Tega risanka ne pravi, poglej jo še enkrat bolj podrobno.

TESKAn je izjavil:

Invictus je izjavil:

Mike_Rotch je izjavil:

Nope, ni res.

Seveda je, samo to se bo dogajalo v Afriki (Azijci ne bodo več hoteli evropske svinjarije), pa se to ne bo videlo...

Meh:

Upam, da ne Azijci, ne Afričani, ne kambodžani, vietnamci ali katerikoli drugi ne bodo hoteli več naših smeti. Ker potem ne bomo mogli več vse dat na ladjo in se delat, da je vse OK, ampak bo morala 'nevidna roka trga' kaj pokazat in naredit proces reciklaže rentabilen.


Proces reciklaže plastike JE rentabilen tudi v Evropi BTW. Fora je bila samo to da je firma zaslužila še več če je smeti PRODALA kitajcu, kitajec je smeti dobesedno plačal. Dandanes Kitajci ne sprejemajo več smeti (ker so uvedli tak zakon da je to prepovedano).

Zgodovina sprememb…

sci3nc3 ::

Podpiram:
- da se v vseh večjih mestih uvede taktni mestni potniški promet (avtobusi),
- da se v vseh mestih uvede storitev izposoje avtomobila (car sharing),
- da se v vseh mestih zgradijo kolesarske steze in uvede storitev izposoje mestnih koles,
- da se posodobi obstoječe železniške povezave (kasneje izgradnja novih) in s tem skrajša potovalne čase,
- da se spodbuja k čim manjši uporabi avtomobilov (dražja vinjeta, dražja parkirna mesta, nagrada za čim manj prevoženih km z avtom oz. čim več v alternativni obliki itd.).

Nobena od naštetih točk ni neizvedljiva. Problem je v glavah ljudi, ki bi se z avtom najraje pripeljali v dnevno sobo. Razumem, da niso vsi v mestih in včasih ne gre drugače z avtom - tega ne bomo nikoli spremenili. Marsikdo pa ima drugo možnost, ampak zaradi neodvisnosti raje sede v avto (delež takjih je zelo velik) in če te navade ne bomo spremenili, se lahko takoj zdaj nehamo pogovarjati o trajnostni mobilnosti.

WizzardOfOZ ::

ulevitovac ti si nvaden kreten brez šol z možgani opičnjaka in 10000 profili na slo-techu, ker zaserješ vsako temo s tvojimi bedarijami o EV iz katerih te potem ven mečejo. Zato so tvoji posti nerelevantni.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

feryz ::

Vidim reciklažo, da.
Baterijo smo zmeli in stlačili v 3 vreče. Na koncu bodo vsako posebej v morje skipali.
Mogoče bodo pvc vrečo v peč, to je pa tudi vse.
Ker je ceneje novo nakopati, ne ker se ne bi dalo. Da se marsikaj.

WizzardOfOZ ::

sci3nc3 je izjavil:


- da se v vseh večjih mestih uvede taktni mestni potniški promet (avtobusi),
- da se v vseh mestih uvede storitev izposoje avtomobila (car sharing),
- da se v vseh mestih zgradijo kolesarske steze in uvede storitev izposoje mestnih koles,
- da se posodobi obstoječe železniške povezave (kasneje izgradnja novih) in s tem skrajša potovalne čase,


S tem mislim da se vsi strinjamo.

sci3nc3 je izjavil:


- da se spodbuja k čim manjši uporabi avtomobilov (dražja vinjeta, dražja parkirna mesta, nagrada za čim manj prevoženih km z avtom oz. čim več v alternativni obliki itd.).


tukaj bom pa rekel samo "živi in pusti živeti", ker nekateri ne razumete, da če se bo javni promet toliko izboljšal, bo to samo po sebi prineslo manj voženj z avtomobili. Tisti, ki se pa hočejo voziti se pa bodo ne glede na javni prevoz. Nekteri pa bodo prisiljeni, ker javnega prevoza do njih še vedno ne bo dobrega. Zato ni potreb po zaostrovanju, ker s tem ogoržaš tudi une, ki možnosti za javni prevoz nimajo.

feryz je izjavil:

Vidim reciklažo, da.
Baterijo smo zmeli in stlačili v 3 vreče. Na koncu bodo vsako posebej v morje skipali.
Mogoče bodo pvc vrečo v peč, to je pa tudi vse.
Ker je ceneje novo nakopati, ne ker se ne bi dalo. Da se marsikaj.


Nekako kot pri nas komunla, ki pobira iz treh kant s tremi različnimi kamioni, na odlagališču
pa vse spet pade skupaj v eno jamo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

dore2 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

ulevitovac ti si nvaden kreten brez šol z možgani opičnjaka in 10000 profili na slo-techu, ker zaserješ vsako temo s tvojimi bedarijami o EV iz katerih te potem ven mečejo. Zato so tvoji posti nerelevantni.


Večje laži in bedarije ne bi mogel napisat. Nisem noben kreten, kreten si samo ti ker si zatiskaš oči pred dejstvi. Imam fakulteto za strojništvo, bil sem med 5 % najboljših študentov, če bi me poznal bi vedel da streljaš bedarije. Ponujam ti challenge: pojdi ti z svojim bencinarjem v zaprto garažo, jaz bom pa z svojim EV-jem pa da vidimo kdo bo koliko časa preživel.

ker zaserješ vsako temo s tvojimi bedarijami o EV


Ne, je ne. TI si bil tisti ki je prvi v tej temi začel omenjati EV-je in to večkrat in to takrat ko jaz v temi sploh nisem sodeloval (sodelovat sem začel v temi včeraj zvečer)! Prvič si jih v temi omenil 6 dni nazaj:
Dokaz: https://slo-tech.com/forum/t786970/p720...
Nato si jih omenjal ponovno: https://slo-tech.com/forum/t786970/p720...

Jaz jih nisem omenjal vse do danes ko sem se odzval na tvoj komentar.

iz katerih te potem ven mečejo


To da mi je BigWhale nekaj za brezveze zameril in me skos blokira (še sam nevem točno kaj) ni moja krivda. Pravico imam sodelovati na forumu tako kot vsi drugi, zato pač ko z enega accounta ni mogoče več pisati moram naredit drugega, zato da ti povem kje in zakaj nimaš prav (ker sovražim da me kdo po krivici postavlja na laž).

Zato so tvoji posti nerelevantni.


Večje bedarije pa še ne. V vsaki kredibilni debati je treba obravnavati ARGUMENTE človeka, ne pa napadati človeka samega. To kar ti delaš je logični fail imenovan "ad hominem":

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: dore2 ()

dore2 ::

feryz je izjavil:

Vidim reciklažo, da.
Baterijo smo zmeli in stlačili v 3 vreče. Na koncu bodo vsako posebej v morje skipali.
Mogoče bodo pvc vrečo v peč, to je pa tudi vse.
Ker je ceneje novo nakopati, ne ker se ne bi dalo. Da se marsikaj.


Seveda ne. Baterijo so ločili in iz nje izločili materiale kot so kobalt, litij, grafit, nikej, baker ipd. Vsi te materiali se lahko ponovno uporabijo, bodisi pri proizvodnji novih baterij, bodisi kod drugod, poglej ta video in se prepričaj:

feryz ::

Pol nisi prebral, kako prikladno.

Reciklirati se da popolnoma vse. Recikliramo praktično nič. Ampak tokrat bo drugače, častna pionirska. A ne?
A se sploh komu sanja, koliko baterij se dnevno zmeče v naravo? Dosti več, kot jih bo še leta uporabljeno v avtomobilih.
Lahko bi jih že kakih 20 let reciklirali.

dore2 ::

tukaj bom pa rekel samo "živi in pusti živeti", ker nekateri ne razumete


Mi vse razumemo, gre za to da vi ne razumete da z svojim neracionalnim ravnanjem škodite nam in celotni družbi. NISEM proti uporabi avtomobila, vsaka stvar ima svoj namen, sem samo proti NEPOTREBNI in NERACIONALNI rabi avtomobila takrat ko bi se stvar enostavno lahko opravila z kolesom/ električnim kolesom/ električnim skirojem, torej takrat ko gre za razdalje nekaj kilometrov znotraj mesta (do 10 km).

da če se bo javni promet toliko izboljšal, bo to samo po sebi prineslo manj voženj z avtomobili.


To drži. Vendar to ni dovolj, marsikdo se bo še vedno peljal z avtomobilom tudi samo 1 km stran zato ker je tako navajen, navada pa je železna srajca kot pravijo. Treba jih je spodbuditi da se za razdalje znotraj mesta uporabi kolo/skiro in podobne zadeve, spodbudi se jih recimo tako kot to delajo moderna mesta, recimo London z "congestion charge". London zaračunava okoli 20 EUR na DAN za vstop v mesto z avtom. Če hočeš delat gužvo in smradit z avtom po mestu, pol pač plačaj, ker to pač ni tvoja pravica. Vsa Evropska mesta gredo v to smer. Ker to da se nekateri furajo z avtom tudi če je samo par kilometrov (par minut z električnim bajkom) je nedopustno.



Zato ni potreb po zaostrovanju, ker s tem ogoržaš tudi une, ki možnosti za javni prevoz nimajo.


Seveda je potreba po zaostrovanju. Saj jaz nisem govoril o javnem prevozu. Govoril sem o sistemu P+R (park and ride), kjer so na obrobju mesta brezplačna parkirišča, tam se folk pripelje z avtom, avto tam parkira, v samo mesto pa vztopi z kolesom/električnim kolesom /električnim skirojem /javnim prevozom. Moderna evropska mesta imajo tako narejeno.
Tukaj lahko več prebereš o tem:Park and ride @ Wikipedia
Ali Slovenska verzija: Parkiraj in se pelji @ Wikipedia

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: dore2 ()

feryz ::

dore2 je izjavil:

Mi vse razumemo, gre za to da vi ne razumete da z svojim neracionalnim ravnanjem škodite nam in celotni družbi. NISEM proti uporabi avtomobila, vsaka stvar ima svoj namen, sem samo proti NEPOTREBNI in NERACIONALNI rabi avtomobila takrat ko bi se stvar enostavno lahko opravila z kolesom/ električnim kolesom/ električnim skirojem, torej takrat ko gre za razdalje nekaj kilometrov znotraj mesta (do 10 km).
Naredite še raziskavo, kako daleč se ljudje s trolo vozijo. Hitro boste ugotovili, da so pravzaprav popolnoma nepotrebne v Ljubljani. Drugje jih pa itak ni.
Če avto še nekako tekmuje s pešhondo v mestu, bi za trolo to zelo težko trdili.

Sicer pa lahko zase povem, da niti pod razno ne trošim avta po Ljubljani za kilometer ali dva. Če že gre v žabarsko glavno mesto, je to del več deset km cikla. Težko bi to pregural z električnim skirojem.
Da bi pa parkiral na obrobju in se drenjal na trolo, je pa totalno mimo. Prihranek je nekje zelo blizu nule, vsega, tudi ekologije. Navsezadnje je od P+R do centra "mesta" kilometer ali dva. Par krogov po parkplacu in si tam tam.

dore2 ::

Pol nisi prebral, kako prikladno.


Seveda sem prebral, vse preberem.

Recikliramo praktično nič.


Reciklirali bomo lahko takrat ko bodo količine odpadnih baterij, sedaj jih pač še ni. Kako bo firma ki reciklira preživela če pa dobi samo 1 baterijo na pol leta. Ko bo 10 ali 100 baterij na mesec, takrat pa bo.

Ampak tokrat bo drugače, častna pionirska. A ne?


Ne, bo popolnoma isto kot pri svinčenih baterijah. Včasih se jih ni recikliralo nič, dandanes se reciklira kar 99,3 % vseh svinčenih batererij. Tudi pri li-ionskih baterijah bo isto.
https://www.google.com/search?q=recycli...

A se sploh komu sanja, koliko baterij se dnevno zmeče v naravo? Dosti več, kot jih bo še leta uporabljeno v avtomobilih.


Nobene baterije električnega avta se ne zmeče v naravo. Iztrošene baterije električnih avtomobilov se prodajajo za velike denarje na sekundarnem trgu, ker jih folk uporablja kot zalogovnike energije za solarne sisteme (od par tisoč evrov do 15.000 € in več, odvisno od velikosti baterije). Iztrošena avtomobilska baterija ima še vedno več kot 50 % kapacitete in še vedno lahko služi še ene 15 let v solarnem sistemu.
https://www.ebay.com/itm/183811813767?h...
https://www.ebay.com/itm/184497125753?h...

WizzardOfOZ ::

dore2 je izjavil:

tukaj bom pa rekel samo "živi in pusti živeti", ker nekateri ne razumete


Mi vse razumemo, gre za to da vi ne razumete da z svojim neracionalnim ravnanjem škodite nam in celotni družbi. NISEM proti uporabi avtomobila, vsaka stvar ima svoj namen, sem samo proti NEPOTREBNI in NERACIONALNI rabi avtomobila takrat ko bi se stvar enostavno lahko opravila z kolesom/ električnim kolesom/ električnim skirojem, torej takrat ko gre za razdalje nekaj kilometrov znotraj mesta (do 10 km).


Pa pripelji 2m veliko omaro z biciklom domov
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

dore2 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

dore2 je izjavil:

tukaj bom pa rekel samo "živi in pusti živeti", ker nekateri ne razumete


Mi vse razumemo, gre za to da vi ne razumete da z svojim neracionalnim ravnanjem škodite nam in celotni družbi. NISEM proti uporabi avtomobila, vsaka stvar ima svoj namen, sem samo proti NEPOTREBNI in NERACIONALNI rabi avtomobila takrat ko bi se stvar enostavno lahko opravila z kolesom/ električnim kolesom/ električnim skirojem, torej takrat ko gre za razdalje nekaj kilometrov znotraj mesta (do 10 km).


Pa pripelji 2m veliko omaro z biciklom domov


Še enkrat preberi kaj sem napisal ker nisi razumel: nehaj z temi strawman logičnimi fejli prosim. Nisem prosti avtomobilom kadar se uporabljajo RACIONALNO. In peljanje omare domov spada pod racionalno uporabo avtomobila.



Strawnan logical fallacy: "This argument simply ignores a person's actual position and substitutes a distorted, exaggerated or missrepresented version of that position".
Primer:
Oseba A: "The school lunch budged must be examined to cut out waste.
Oseba B: "This guy wants to STARVE our children!!!"

Oseba B je naredila logični feil imenovan "strawnan".

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: dore2 ()

WizzardOfOZ ::

dore2 je izjavil:

Nobene baterije električnega avta se ne zmeče v naravo. Iztrošene baterije električnih avtomobilov se prodajajo za velike denarje na sekundarnem trgu, ker jih folk uporablja kot zalogovnike energije za solarne sisteme (od par tisoč evrov do 15.000 € in več, odvisno od velikosti baterije). Iztrošena avtomobilska baterija ima še vedno več kot 50 % kapacitete in še vedno lahko služi še ene 15 let v solarnem sistemu.


Nehaj nakladat. Na papirju in v youtube filmčkih vse zgleda lepo, v realnosti pa ležijo baterije po servisih, ker jih noben noče vzeti v reciklažo. Zakurjena tesla pa leži že 3 leta na zavarovalnici, ker je nihče noče razgraditi in se z njo ukvarjat.

Tako da vse lepo in prav, dokler je na papirjih, v realnosti bo pa vse šlo v neko jamo, kjer bodo potem zakopali, da bodo zmanjšali stroške.

Poanta je da reciklaža nikjer ne deluje, ker je ceneje nekam zakopat ali pa odvreči v naravo (že navaden drek je lepo vse skupaj pokazal, kako to gre v sloveniji).

In tukaj si ti tisti, ki si zatiska oči.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

feryz ::

Fuck, verniki so verniki. Ni odpadnih baterij? Kje pa ti živiš, človek? Zapelji se do prve mini štacune in si oglej palete baterij, ki čakajo, da bodo odvržene na smetišče (po par ciklih uporabe, glavnina po enem).
Ker baterije so samo v EV, kajne? Drugačne na obstajajo. V resnici se trenutno dela za nekaj faktorjev več baterij za ostalo uporabo, kot za EV.
Ampak v teh lahko rožice rastejo, pa reciklaža ni problem.
Ti itak praviš, da se jih ne splača reciklirati.

WizzardOfOZ ::

dore2 je izjavil:

Še enkrat preberi kaj sem napisal ker nisi razumel: nehaj z temi strawman logičnimi fejli prosim. Nisem prosti avtomobilom kadar se uporabljajo RACIONALNO. In peljanje omare domov spada pod racionalno uporabo avtomobila.


Zakaj bi potem vinjete dražil, če ne ravno iz tega razloga?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

dore2 ::

Nehaj nakladat. Na papirju in v youtube filmčkih vse zgleda lepo, v realnosti pa ležijo baterije po servisih, ker jih noben noče vzeti v reciklažo.


Nakladaš ti, ne jaz. KJE LAHKO ZASTONJ DOBIM odpadno baterijo električnega avta?!! NE morem je! Že par let se trudim da bi lahko kupil odpadno baterijo električnega avta za 1000 EUR ali manj, pa ti jo za ta denar noben ne da! Vsi hočejo 3000 EUR in več! Vidi se da nimaš pojma kaj govoriš.

Tako da vse lepo in prav, dokler je na papirjih, v realnosti bo pa vse šlo v neko jamo, kjer bodo potem zakopali, da bodo zmanjšali stroške.


O kakšnih manjših stoških govoriš? Ljudje ti PLAČAJO da lahko vzamejo tvojo odpadno baterijo električnega avtomobila! Look:
https://www.ebay.com/itm/183811813767?h...

Sicer pa tudi če bi jih zakopal bi to še vedno bilo bolje kot pa vsakodnevno vdihavanje strupenih bencinskih in dizelskih izpuhov direktno pod nos.

Poanta je da reciklaža nikjer ne deluje, ker je ceneje nekam zakopat ali pa odvreči v naravo (že navaden drek je lepo vse skupaj pokazal, kako to gre v sloveniji).

In tukaj si ti tisti, ki si zatiska oči.


Reciklaža deluje, v Grosuplju imaš podjetje Omaplast, katerega dobro poznam saj sem že 2x bil na ogledu, reciklirajo odpadno plastiko v granule ki jih prodajajo naprej za nove izdelke in lastnik ki ga poznam ima dobre profite. Omaplast je samo primer, podobnih podjetih je na tisoče.
http://www.omaplast.com/o-podjetju/

Fuck, verniki so verniki. Ni odpadnih baterij? Kje pa ti živiš, človek? Zapelji se do prve mini štacune in si oglej palete baterij, ki čakajo, da bodo odvržene na smetišče (po par ciklih uporabe, glavnina po enem).


Nisem noben vernik. Vsekakor trenutno ni zadosti odpadnih AVTOMOBILSKIH li-ionskih baterij. Jih ni. Baterije električnega avtomobila zdržijo okoli 20 let (upad kapacitete je okoli 1 % na leto), množično pa se električni avtomobili prodajajo šele nekaj let. Alkalne baterije iz daljincev in ur nimajo nič veze z li-ionskimi baterijami električnih avtomobilov. SIcer pa se tudi alkalne baterije reciklirajo:


Ker baterije so samo v EV, kajne? Drugačne na obstajajo. V resnici se trenutno dela za nekaj faktorjev več baterij za ostalo uporabo, kot za EV.


Govoriva o LI-IONSKIH baterijah, teh se daleč največ porabi za električne avtomobile.

Ti itak praviš, da se jih ne splača reciklirati.


Jaz tega ne pravim. Jaz pravim da se jih splača ko bodo količine. Včasih se jih ni recikliralo nič svinčenih baterij, dandanes se reciklira kar 99,3 % vseh svinčenih batererij. Tudi pri li-ionskih baterijah bo isto.
https://www.google.com/search?q=recycli...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: dore2 ()

WizzardOfOZ ::

Divja odlagališča v Sloveniji:


Reciklaža po slovensko:


Pa še na tisoče takih slik ti lahko linkam.

Planinska zveza in nelegalna smetišča
https://www.pzs.si/javno/kvgn_dokumenti...

Celo tako dobro imamo vse urejeno, da nas EU toži zaradi nelegalnih odlagališč


Glede tega, da bi ti rad kupil baterijo EV: Zakaj bi ti jo morali prodati pod ceno?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

dore2 ::

Naredite še raziskavo, kako daleč se ljudje s trolo vozijo. Hitro boste ugotovili, da so pravzaprav popolnoma nepotrebne v Ljubljani. Drugje jih pa itak ni.


So, trole peljejo do Grosupljega (3G). Predstavljajo pa v redu alternativo v času dežja.

dore2 ::

Sicer pa lahko zase povem, da niti pod razno ne trošim avta po Ljubljani za kilometer ali dva. Če že gre v žabarsko glavno mesto, je to del več deset km cikla. Težko bi to pregural z električnim skirojem.


Ne gre se za to da bi šel par 10 km z električnim skirojem. Gre se za to da lahko prideš z avtom DO Ljubljane, nato parkiraš in narediš še par kilometrov z električnim skirojem do končne lokacije. Znotraj mesta si z skirojem ali zložljivim električnim kolesom hitrejši kot z avtom (ker pač lahko prideš mimo gužve).

Da bi pa parkiral na obrobju in se drenjal na trolo, je pa totalno mimo.


Noben ne govori o troli. Jaz govoril o par minutni vožnji z električnim skirojem ki ga potegneš iz pritljažnika avtomobila po tem ko si avto parkiral na obrobju mesta.

Prihranek je nekje zelo blizu nule, vsega, tudi ekologije. Navsezadnje je od P+R do centra "mesta" kilometer ali dva. Par krogov po parkplacu in si tam tam.


Niti približno ni res. RAVNO ZNOTRAJ mesta je ključno da je avtomobilov čim manj, tako z stališča ekologije, kot z stališča gužve. Ravno znotraj mesta so zaradi avtomobilov koncentracije dušikovih oksidov in trdih delcev močno prekomerne in zdravju škodljive. Zunaj mesta so te koncentracije mnogo nižje in kot take precej manj problematične. Ravno tistih par kilometrov znotraj mesta je ključno da jih narediš z čim drugim kot pa z avtom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: dore2 ()

dore2 ::

Pa še na tisoče takih slik ti lahko linkam.

Planinska zveza in nelegalna smetišča
https://www.pzs.si/javno/kvgn_dokumenti...

Celo tako dobro imamo vse urejeno, da nas EU toži zaradi nelegalnih odlagališč


Črna odlagališča so problem nadzora in regulative, dejstvo je da je recikliranje plastike profitna dejavnost.

Glede tega, da bi ti rad kupil baterijo EV: Zakaj bi ti jo morali prodati pod ceno?


Ne razumeš. Ti trdiš da je odadnih avtomobilskih baterij toliko da se iz njih drek dela. Ampak v realnosti je pa ravno obratno: tako malo jih je da dosegajo vrtoglave cene. Ker odpadne avtombobilske baterije električnih avtomobilov so uporabne ker se pač uporabljajo za solarne sisteme/zaloge baterij za vikende/zaloge baterij za gradbišča/grid storage ipd. Poglej tukaj: Odpadna Teslina baterija modela S za 20.000 EUR..NOBEN ti odpadne baterije ne bo dal zastonj. Če bi se res "valale" povsod potem bi jih talali zastonj, pa jih ne! Noben ne bo odpadne baterije vrgel v grmovje če pa lahko z njo zasluži od 3000 do 20.000 EUR če jo proda na sekundarnem trgu. https://www.ebay.com/itm/183811813767?h...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: dore2 ()

dore2 ::

Mislim če bi to kdo naredil, jo grem jaz tisto sekundo iskat in jo vzamem zase za zalogo baterij za svoj vikend (ali pa jo prodam in močno profitiram namesto njega).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: dore2 ()

WizzardOfOZ ::

dore2 je izjavil:


Ne razumeš. Ti trdiš da je odadnih avtomobilskih baterij toliko da se iz njih drek dela. Ampak v realnosti je pa ravno obratno: tako malo jih je da dosegajo vrtoglave cene.

Odpadne avtomobilske baterije so tudi navadni akumulatorji. Teh je povsod preveč.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

TESKAn ::

Odpadne avtomobilske baterije so tudi navadni akumulatorji. Teh je povsod preveč.

Se pravi argument je, da so ljudje svinje in da dejmo zato še naprej furat ICE avte, kjer se ta svinjarija lepo 'razporedi' in ni na enem kupu, ki bi kvaril naš estetski čut?
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

dore2 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

dore2 je izjavil:


Ne razumeš. Ti trdiš da je odadnih avtomobilskih baterij toliko da se iz njih drek dela. Ampak v realnosti je pa ravno obratno: tako malo jih je da dosegajo vrtoglave cene.

Odpadne avtomobilske baterije so tudi navadni akumulatorji. Teh je povsod preveč.


To imaš v mislih?

Ravno to ni res. Svinčenih akumulatorjev se na svetovni ravni reciklira kar 99,3 %, to po domače pomeni da se reciklira kar 99 akumulatorjev od 100-tih. Tudi pri baterijah električnih avtomobilov bo kmalu isto. Here (google it):
https://www.google.com/search?q=recycli...

TESKAn je izjavil:

Odpadne avtomobilske baterije so tudi navadni akumulatorji. Teh je povsod preveč.

Se pravi argument je, da so ljudje svinje in da dejmo zato še naprej furat ICE avte, kjer se ta svinjarija lepo 'razporedi' in ni na enem kupu, ki bi kvaril naš estetski čut?


Žal se pri ICE avtu svinarija ne razporedi, ampak se lepo skoncentrira v mestih (ravno tam kjer je največ folka da je ja škoda za zdravje največja..). Ampak če bi bila skoncentrirana v trdni obliki, da bi lahko to nekaj spravil bi bilo še ok, ampak ni tako, ker se strupeni plini ICE avtov spustijo v zrak in jih ljudje lepo podihajo direkt not v pljuča.. Če bi ICE avti namesto plinov ki grejo v zrak proizvjali strupene kocke bi bilo še ok, tako gre pa vse v zrak..

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: dore2 ()

dore2 ::

Study finds nearly 100 percent recycling rate for lead batteries

"Battery Council International (BCI), Chicago, and Essential Energy Everyday have released a study showing lead batteries have a recycling rate of 99.3 percent, making them the No. 1 recycled consumer product in the U.S."

Vir: https://www.recyclingtoday.com/article/...

b3D_950 ::

UK struggles to meet battery recycling targets
The European battery recycling target of 45% is proving difficult to achieve this year.


UK unprepared to deal with electric vehicle battery waste mountain
https://www.birmingham.ac.uk/news/lates...
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

dore2 ::

b3D_950 je izjavil:

UK struggles to meet battery recycling targets
The European battery recycling target of 45% is proving difficult to achieve this year.


UK unprepared to deal with electric vehicle battery waste mountain
https://www.birmingham.ac.uk/news/lates...


Mešaš pojme, ne gre za iste baterije. Ti govoriš da je trenutno samo 45 % litijonskih baterij recikliranih, jaz pa sem ti zgoraj prilepil statistiko da je 99,3 % SVINČENIH baterij recikliranih. Tudi svinčene baterije so bile 40 let nazaj samo na 40 %. Še kakšno desetletje prej pa se jih ni reciklirajo praktično nič. Sedaj so pa na 99,3 %, torej se reciklirajo skoraj VSE. Isto bo pri liionskih baterijah, zdaj se jih reciklira 45 %, čez nekaj let se jih bo 80 %, še par let pozneje pa 99 %.

Sicer pa miljonkrat bolje "gore" liionskih baterij v skladišču kot pa vsakodnevno vdihavanje stupenih plinov naftnih avtomobilov. Če je stvar v skladišču (četudi ni reciklirana) ni nobene škode za zdravje, medtem ko je zaradi fosilnih goriv masivna škoda za zdravje in za državni zdravstveni proračun:

RTVSLO članek: Onesnaženje zaradi fosilnih goriv povzroča 20 odstotkov smrti med odraslimi
https://www.rtvslo.si/okolje/onesnazenj...

Moje finance: Koliko škode nam povzročijo fosilna goriva? Za 1,1 milijarde evrov na leto!
https://oe.finance.si/8933977/Koliko-sk...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: dore2 ()

dore2 ::

Onesnaževanje zraka zaradi fosilnih goriv samo v SLOVENIJI povzroči 988 miljonov evrov škode VSAKO LETO.

"Podatek o 988 milijonih evrov škode zaradi fosilnih goriv v Sloveniji je zapisan v poročilu evropske komisije Energy Union Factsheet Slovenia. Znesek je zelo podoben znesku, ki so ga leta 2015 izračunali v Mednarodnem denarnem skladu, o njem pa smo poročali v članku Slovenija za energetske subvencije letos milijardo evrov."

Vir: glej link Moje Finance en komentar gor

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: dore2 ()

b3D_950 ::

Ti preveč verjameš v te statistike.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

dore2 ::

Če misliš da več veš od vseh svetovnih znanstvenikov in strokovnjakov si lahko siguren da se globoko motiš.

WizzardOfOZ ::

Dej debil dore2 nehaj nakladat. Še lastnega posušenega dreka ne znamo niti zakurit ne v TEŠ6 (pa bi gorel zraven premoga brez problema), ga moramo vozit v tujino, kjer ga ne marajo, pa bomo baterije reciklirali.


Za svet me ne zanima. Zanima me samo za slovenijo. Kje v sloveniji se reciklirajo avtomobilski akumulatorji?
Koliko se jih reciklira?

Pa da ti že kar odgovorim. Vozijo jih v tujino "reciklirat".
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

dore2 ::

Dej debil dore2 nehaj nakladat.


Debil ki naklada si ti, ne jaz. Spet si začel z obkladanjem z zmerljivkami, ker argumentov preprosto nimaš. Jaz pa sem ti nastavil ogledalo.

Še lastnega posušenega dreka ne znamo niti zakurit ne v TEŠ6 (pa bi gorel zraven premoga brez problema), ga moramo vozit v tujino, kjer ga ne marajo, pa bomo baterije reciklirali.


WTF?! Kaj ima posušen drek veze z reciklažo baterij? To sta dve različni stvari veš? Daj butni se v betico.

Za svet me ne zanima.


Da si ignorant ki ignorira dejstva VEMO, ni treba posebej povdarjat.

Kje v sloveniji se reciklirajo avtomobilski akumulatorji?
Koliko se jih reciklira?


Dejstvo je da naši Slovenski akumulatorji SE RECIKLIRAJO, ali je to v tujini ali Sloveniji pa nima veze.

Pa da ti že kar odgovorim. Vozijo jih v tujino "reciklirat".


No shit Sherlock.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: dore2 ()

dore2 ::

Beseda reciklirat ki si jo napisal je brez narekovajev, kar 80 % mase novega svinčenega akumulatorja sestavlja material iz recikliranih starih svinčenih akumulatorjev. https://guides.library.illinois.edu/bat...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: dore2 ()

WizzardOfOZ ::

Debil, torej smo v sloveniji izredno čisti. Drek vozimo na madžarsko, baterije vozimo v tujino reciklirat, plastiko damo na ladje in nekam v oceane,...
Sam debilov tipa dore2 se ne moremo znebit. So ko drek, ki se nalepi na podplate.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

aiko ::

dore2 je izjavil:

feryz je izjavil:

Vidim reciklažo, da.
Baterijo smo zmeli in stlačili v 3 vreče. Na koncu bodo vsako posebej v morje skipali.
Mogoče bodo pvc vrečo v peč, to je pa tudi vse.
Ker je ceneje novo nakopati, ne ker se ne bi dalo. Da se marsikaj.


Seveda ne. Baterijo so ločili in iz nje izločili materiale kot so kobalt, litij, grafit, nikej, baker ipd. Vsi te materiali se lahko ponovno uporabijo, bodisi pri proizvodnji novih baterij, bodisi kod drugod, poglej ta video in se prepričaj:



lapo bi bilo, če bi se upoštevalo še koliko energije se porabi za reciklažo baterije , in koliko vode se s njo uniči. Pa tudi elektrika ne pade kar iz neba, kot želijo nekateri tu prikazati

Mato989 ::

ulevitovac je izjavil:

To, da se sosed na drug del vasi vozi z avtom nima absolutno nobenega negativnega vpliva na kakovost tvojega zivljenja, ter na tvoje zdravje.


Večje bedarije ne bi mogel povedat. To da se ljudje pretirano vozijo z avti (da tudi sosed na drugi konec vasi) SEVEDA da negativno vpliva na kakovost njegovega življenja in na njegovo zdravje. Iz znanstvenih študij je znano da fosilna goriva povzročijo vsako peto smrt na svetu, kar je 8,7 MILIJONA ljudi vsako leto (googlej RTVSLO članek: Onesnaženje zaradi fosilnih goriv povzroča 20 odstotkov smrti med odraslimi). Pa smrti sploh niso glavni problem, ko umreš te itak ni več in ne čutiš ničesar več. Glavni problem je da izpuhi dizelskih in bencinskih avtomobilov pohabijo zdravje vseh ljudi: mikroskopski trdi delci izpuhov prehajajo krvno možgansko bariero kjer povzročajo manjšanje inteligence, motijo delovanje dopaminskega sistema (močno povečajo šanso za depresijo in pomanjkanje volje in motivacije), povzročajo raka (razvrščeni so v 1. najnevarnejšo kategorijo z strani svetovne zdravstvene organizacije), srčne in možganske kapi ipd..Vse to našteto je bilo znanstveno dokazano.

https://www.rtvslo.si/okolje/onesnazenj...


To da se on preveč šeta tudi negativno vpliva na Svet, ker porabi preveč obutve ki jo izdelujejo v suženjskih razmerah v Vietnamu ipd. kjer potem nastanejo odpadki in ljudej umirajo v slabih pogojih,

Torej edini način je da gre VSAJ peš in BOS...

Vidiš zdaj kako dvolični ste nekateri?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

dore2 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Debil, torej smo v sloveniji izredno čisti. Drek vozimo na madžarsko, baterije vozimo v tujino reciklirat, plastiko damo na ladje in nekam v oceane,...
Sam debilov tipa dore2 se ne moremo znebit. So ko drek, ki se nalepi na podplate.


Debil si samo ti, ne jaz. Kaj ima drek z to debato veze, wtf? In kaj pol če vozimo baterije v tujino reciklirat, važno da se reciklirajo. 8-) Tist en kamijon pa ne osnesnaži veliko v primerjavi z 1.200.000 osebnimi avtomobili. Kaj ima drek z to debato veze? Sicer pa plastika se reciklira, ne vsa, ampak SE reciklira nevertheless. Kitajsko jemanje smeti je bilo sicer dvorezni meč, ker če ga ne bi bilo bi bila evropska industrija recikliranja plastike bolj razvita kot je sicer. Ampak ni panike, kitajci so nehali jemat, tako da bomo to plastiko reciklirali v Evropi, še več kot smo jo do sedaj. Drek ki se nalepi na podplate si samo ti in tvoja kurja pamet, ne jaz. Daj zresni se in dvigni debato na višji nivo, če si tega sposoben..

dore2 ::

aiko je izjavil:

dore2 je izjavil:

feryz je izjavil:

Vidim reciklažo, da.
Baterijo smo zmeli in stlačili v 3 vreče. Na koncu bodo vsako posebej v morje skipali.
Mogoče bodo pvc vrečo v peč, to je pa tudi vse.
Ker je ceneje novo nakopati, ne ker se ne bi dalo. Da se marsikaj.


Seveda ne. Baterijo so ločili in iz nje izločili materiale kot so kobalt, litij, grafit, nikej, baker ipd. Vsi te materiali se lahko ponovno uporabijo, bodisi pri proizvodnji novih baterij, bodisi kod drugod, poglej ta video in se prepričaj:



lapo bi bilo, če bi se upoštevalo še koliko energije se porabi za reciklažo baterije , in koliko vode se s njo uniči. Pa tudi elektrika ne pade kar iz neba, kot želijo nekateri tu prikazati


lapo bi bilo, če bi se upoštevalo še koliko energije se porabi za reciklažo baterije


Saj se upošteva, za reciklažo ene baterije električnega avtomobila težke 400 kg porabiš izredno malo energije, približno toliko kot jo eno gospodinjstvo porabi v enem dnevu (cca 15 kWh).

Pa tudi elektrika ne pade kar iz neba, kot želijo nekateri tu prikazati


Tega ni noben trdil razen tebe. Tudi nafta ne pride kar iz neba, dejstvo je električni avto vključno z njegovo izdelavo, pridelavo elektrike in recikažo onesnaži več kot naftni avto in pridelava nafte. Pridelava nafte je izredno umazan proces: en posnetek zate v Slovenščini (glede na nerazgledanost in neimformiranost sklepam da verjetno ne znaš angleščine, začne se od 0:16 sekunde naprej):

dore2 ::

Mato989 je izjavil:

ulevitovac je izjavil:

To, da se sosed na drug del vasi vozi z avtom nima absolutno nobenega negativnega vpliva na kakovost tvojega zivljenja, ter na tvoje zdravje.


Večje bedarije ne bi mogel povedat. To da se ljudje pretirano vozijo z avti (da tudi sosed na drugi konec vasi) SEVEDA da negativno vpliva na kakovost njegovega življenja in na njegovo zdravje. Iz znanstvenih študij je znano da fosilna goriva povzročijo vsako peto smrt na svetu, kar je 8,7 MILIJONA ljudi vsako leto (googlej RTVSLO članek: Onesnaženje zaradi fosilnih goriv povzroča 20 odstotkov smrti med odraslimi). Pa smrti sploh niso glavni problem, ko umreš te itak ni več in ne čutiš ničesar več. Glavni problem je da izpuhi dizelskih in bencinskih avtomobilov pohabijo zdravje vseh ljudi: mikroskopski trdi delci izpuhov prehajajo krvno možgansko bariero kjer povzročajo manjšanje inteligence, motijo delovanje dopaminskega sistema (močno povečajo šanso za depresijo in pomanjkanje volje in motivacije), povzročajo raka (razvrščeni so v 1. najnevarnejšo kategorijo z strani svetovne zdravstvene organizacije), srčne in možganske kapi ipd..Vse to našteto je bilo znanstveno dokazano.

https://www.rtvslo.si/okolje/onesnazenj...


To da se on preveč šeta tudi negativno vpliva na Svet, ker porabi preveč obutve ki jo izdelujejo v suženjskih razmerah v Vietnamu ipd. kjer potem nastanejo odpadki in ljudej umirajo v slabih pogojih,

Torej edini način je da gre VSAJ peš in BOS...

Vidiš zdaj kako dvolični ste nekateri?


Logika ti pa ne gre ane? Ni vsa obutev iz Vietnama in tudi če bi bila nista zadevi niti približno primerljivi po škodljivosti aha izpuhi naftnih avtomobilov in fosilnih goriv so škodljivi mnogo bolj. To je tako kot bi ti nekomu ki hodi z kolesom v službo rekel: "ja ampak tudi tvoje kolo je bilo treba narediti in to onesnažuje, therefore je vseeno če se tudi jaz 2 kilometra peljem v največji SUV kravi ki žre 20 litrov na 100 km". Seveda pa je to neumnost da ni večje, osebek kot si ti samo ne pozna proporcev in razmerij, nekaj je škodljivo DOSTI bolj, nekaj pa zanemarljivo malo.

Mato989 ::

dore2 je izjavil:

Mato989 je izjavil:

ulevitovac je izjavil:

To, da se sosed na drug del vasi vozi z avtom nima absolutno nobenega negativnega vpliva na kakovost tvojega zivljenja, ter na tvoje zdravje.


Večje bedarije ne bi mogel povedat. To da se ljudje pretirano vozijo z avti (da tudi sosed na drugi konec vasi) SEVEDA da negativno vpliva na kakovost njegovega življenja in na njegovo zdravje. Iz znanstvenih študij je znano da fosilna goriva povzročijo vsako peto smrt na svetu, kar je 8,7 MILIJONA ljudi vsako leto (googlej RTVSLO članek: Onesnaženje zaradi fosilnih goriv povzroča 20 odstotkov smrti med odraslimi). Pa smrti sploh niso glavni problem, ko umreš te itak ni več in ne čutiš ničesar več. Glavni problem je da izpuhi dizelskih in bencinskih avtomobilov pohabijo zdravje vseh ljudi: mikroskopski trdi delci izpuhov prehajajo krvno možgansko bariero kjer povzročajo manjšanje inteligence, motijo delovanje dopaminskega sistema (močno povečajo šanso za depresijo in pomanjkanje volje in motivacije), povzročajo raka (razvrščeni so v 1. najnevarnejšo kategorijo z strani svetovne zdravstvene organizacije), srčne in možganske kapi ipd..Vse to našteto je bilo znanstveno dokazano.

https://www.rtvslo.si/okolje/onesnazenj...


To da se on preveč šeta tudi negativno vpliva na Svet, ker porabi preveč obutve ki jo izdelujejo v suženjskih razmerah v Vietnamu ipd. kjer potem nastanejo odpadki in ljudej umirajo v slabih pogojih,

Torej edini način je da gre VSAJ peš in BOS...

Vidiš zdaj kako dvolični ste nekateri?


Logika ti pa ne gre ane? Ni vsa obutev iz Vietnama in tudi če bi bila nista zadevi niti približno primerljivi po škodljivosti aha izpuhi naftnih avtomobilov in fosilnih goriv so škodljivi mnogo bolj. To je tako kot bi ti nekomu ki hodi z kolesom v službo rekel: "ja ampak tudi tvoje kolo je bilo treba narediti in to onesnažuje, therefore je vseeno če se tudi jaz 2 kilometra peljem v največji SUV kravi ki žre 20 litrov na 100 km". Seveda pa je to neumnost da ni večje, osebek kot si ti samo ne pozna proporcev in razmerij, nekaj je škodljivo DOSTI bolj, nekaj pa zanemarljivo malo.


Aha, se pravi si nekdo prisvaja PRAVICO da določa kaj je dovolj škodljivo da je sprejemljivo in kaj ne?

Cigareti so škodljivi, se boriš tako proti njim? Pa jih država še kr dopušča, enako alkohol, pa sladkor v hrani, zaradi SLADKROJA in ČIKOV IN ALKOHOLA umre VEČ ljudi kot zaradi avtov... to je dejstvo!
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

WizzardOfOZ ::

dore2 je izjavil:

In kaj pol če vozimo baterije v tujino reciklirat, važno da se reciklirajo. 8-) Tist en kamijon pa ne osnesnaži veliko v primerjavi z 1.200.000 osebnimi avtomobili.

Na 4 leta se povprečno menja akumulator v vozilu. V sloveniji je okoli 2 milijona vozil. Torej povprečno 500.000 akumulatorjev na leto se zamenja. Torej je to kar nekaj kamionov in ne en kamion.

Mestna jedra je pa potrebno zapreti za vsa vozila, pa poštimat javni promet. Pa ne bo v mestih več toliko svinjarije.

Pa prepovedat električna vozila, ker je proizvodnja elektrike svinjarija, proizvodnja baterij je svinjarija in ta vozila že s tem zasvinjajo preko vse meje. Poleg tega so še težja od navadnih vozil, torej bi morali zanje plačati večje dajatve zaradi uničevanja cest. Pa trošarino naj plačajo na elektriko tako kot ostala vozila trošarino na gorivo plačujejo.


dore2 je izjavil:

zresni se in dvigni debato na višji nivo, če si tega sposoben..


Ob debilih tvojega kova se ne da zresnit, ker stalno ene in iste bedarije kvasite in nočete niti poslušat druge strani.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

dore2 ::

Aha, se pravi si nekdo prisvaja PRAVICO da določa kaj je dovolj škodljivo da je sprejemljivo in kaj ne?


Zdrava pamet ti precej dobro pove, poslušaj jo če jo le imaš.


Cigareti so škodljivi, se boriš tako proti njim? Pa jih država še kr dopušča, enako alkohol, pa sladkor v hrani, zaradi SLADKROJA in ČIKOV IN ALKOHOLA umre VEČ ljudi kot zaradi avtov... to je dejstvo!


Je bistvena razlika med cigareti in onesnaženim zrakom zaradi avtomobilov: CIGARETE izbereš SAM PROSTOVOLJNO da boš kadil, alkohol tudi izbereš SAM prostovoljno da ga boš pil (in si tudi sam kriv za posledice), onesnaženega zraka pa ne izbereš sam. Ni res, izpuhi fosilnih goriv so precej bolj škodljivi od alkohola. Zaradi onesnaženega zraka umre 3x več ljudi kot zaradi alkohola.

««
5 / 11
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Cene Avtomobilov (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Na cesti
1146112742 (46035) Boštjan_Q
»

Evropa popustila nemčiji, ICE 2035 Ban, bodo izjema E Goriva (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Na cesti
61957274 (48792) Comandante
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058131787 (91852) D3m

Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
25634295 (30826) bluefish

Več podobnih tem