Forum » Na cesti » Nakup novega avtomobila
Nakup novega avtomobila
miha98 ::
Jaz bi na tvojem mestu kupil bencinarja bmw serijo 5 za okoli 25-40.000 evrov... letnikcod 2017 gor
Jaz bi na tvojem mestu kupil bmw serijo 5 bencinarja od letnika 2017 gor... torej okrog 25- 45.000 evrov
Jaz bi na tvojem mestu kupil bmw serijo 5 bencinarja od letnika 2017 gor... torej okrog 25- 45.000 evrov
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: miha98 ()
olnt ::
"na njihovi strani" - ce si tako ozkogleden, pa pac kupi po Renault MPC
Eni dilerji dajo vec popusta, drugi manj. Ampak, za to bos moral svojo rit premaknit v salon.
V regiji kjer so place boljse so popusti manjsi.
Če prvič pri njih kupuješ, kakšne argumente uporabiš, da dajo vec popusta? A ponudiš plačilo takoj v enem znesku?
m0LN4r ::
Natisni si ponudbo z avto.net in zahtevaj za to ceno.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
MaticKregar ::
Zdravo. Tudi jaz kupujem avto, malo večji. Gledam npr škodo octavio 1% financiranje, karavan. Tak po mojem okusu, sva jo s prodajalcem sestavila za 25.500 eur. Ker mi je ta sistem plačila super, me pa zanima kaj ponuja kaj konkurenca, ker vbistvu ne poznam nič. Gledal sem npr.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Je mogoče kakšen predlog, sem odprt za vse predloge. Celo življenje sem bil na seat avtomobilih, mi je škoda blizu. Ampak tale toyota npr zgleda super. Od opreme bi rad podobno kot v linkih. Must je edino avtomatik.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Je mogoče kakšen predlog, sem odprt za vse predloge. Celo življenje sem bil na seat avtomobilih, mi je škoda blizu. Ampak tale toyota npr zgleda super. Od opreme bi rad podobno kot v linkih. Must je edino avtomatik.
m0LN4r ::
Prosim, pejt pogledat novega Golfa z R-Line opremo, pa mogoce se z dizajn paketom zravn, ampak bo tezka.
Si te linkane avte videl ze v zivo? Od znotraj in od zunaj, so kot iz prejsnjega stoletja v primerjavi z Golfom, pa ne pusti se provocirat.
Pejt v salon, vprasi kje je in si ga v miru oglej. Pol pa pejt nazaj te Kie, Toyote, Hyundaije gledat. Kot da bi naredil 10 let nazaj s casovnim strojem.
Si te linkane avte videl ze v zivo? Od znotraj in od zunaj, so kot iz prejsnjega stoletja v primerjavi z Golfom, pa ne pusti se provocirat.
Pejt v salon, vprasi kje je in si ga v miru oglej. Pol pa pejt nazaj te Kie, Toyote, Hyundaije gledat. Kot da bi naredil 10 let nazaj s casovnim strojem.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Utk ::
Pa jaz se strinjam, da ima golf "lepšo" ali "sodobnejšo" armaturo od toyote, se pa moraš vprašat vsaj dve stvari:
- je tudi bolj funkcionalna? Toyota ima za vse pomembno fizične gumbe, ki jih doseže tudi sopotnik. Celo sredinske zračnike lahko zapreš, kar baje ni več logično pri vseh... Armatura niti ne škripa, na sredini okoli menjalnika je tako trdno, da bi lahko drva gor cepil. Marsikateremu se tam vse maje. Tudi golfu malo. Zarad tega tudi ni nobenega škripanja. Ima android auto in vse to, dela hitro in ziher, tudi če res malo bolj leseno.
- je to najbolj pomembno pri avtu? Kaj pa pogon, ki je pri toyoti 5x bolj boljši kolk je armatura "slabša" (čeprav se niti ne strinjam, da je).
In btw, če pri drugih gledaš turbake s 140-150 konji, potem pri toyoti glej 2,0 hibrida, drugače boš pač razočaran. Ali pa tudi pri drugih glej 1,0 mlinčke.
- je tudi bolj funkcionalna? Toyota ima za vse pomembno fizične gumbe, ki jih doseže tudi sopotnik. Celo sredinske zračnike lahko zapreš, kar baje ni več logično pri vseh... Armatura niti ne škripa, na sredini okoli menjalnika je tako trdno, da bi lahko drva gor cepil. Marsikateremu se tam vse maje. Tudi golfu malo. Zarad tega tudi ni nobenega škripanja. Ima android auto in vse to, dela hitro in ziher, tudi če res malo bolj leseno.
- je to najbolj pomembno pri avtu? Kaj pa pogon, ki je pri toyoti 5x bolj boljši kolk je armatura "slabša" (čeprav se niti ne strinjam, da je).
In btw, če pri drugih gledaš turbake s 140-150 konji, potem pri toyoti glej 2,0 hibrida, drugače boš pač razočaran. Ali pa tudi pri drugih glej 1,0 mlinčke.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
RoccoC ::
Kar je pri Toyoti izpod kritike je menjalnik, ki nima za burek proti DSG. Kao ima 2.0 184km pa je proti VW 150km kot da ima minimalno 30km manj ne pa 34km več kot jih ima nominalno. Vem, sem probal nova oba, za razliko od UTK, ki v novejšem golfu od 2 še niti sedel ni.
m0LN4r ::
Pa jaz se strinjam, da ima golf "lepšo" ali "sodobnejšo" armaturo od toyote, se pa moraš vprašat vsaj dve stvari:Ko sem se jaz vsedel v Toyoto me je zaradi vseh teh gumbov epilepticni napad. Realno pa po 50km ugotovim, da rabim samo zmigavce. Vse ostalo pa tako redko ali pa dela avtomatika svoje dovolj dobro. -> V Golfu 7.5 al novi 8ki, si vse prakticno enkrat nastavis in vec ne rabis nic dregat, razen ce ti je to nek fetis.
- je tudi bolj funkcionalna? Toyota ima za vse pomembno fizične gumbe, ki jih doseže tudi sopotnik. Celo sredinske zračnike lahko zapreš, kar baje ni več logično pri vseh... Armatura niti ne škripa, na sredini okoli menjalnika je tako trdno, da bi lahko drva gor cepil. Marsikateremu se tam vse maje. Tudi golfu malo. Zarad tega tudi ni nobenega škripanja. Ima android auto in vse to, dela hitro in ziher, tudi če res malo bolj leseno.
- je to najbolj pomembno pri avtu? Kaj pa pogon, ki je pri toyoti 5x bolj boljši kolk je armatura "slabša" (čeprav se niti ne strinjam, da je).
In btw, če pri drugih gledaš turbake s 140-150 konji, potem pri toyoti glej 2,0 hibrida, drugače boš pač razočaran. Ali pa tudi pri drugih glej 1,0 mlinčke.
Pogon ni nic 5x boljsi, sploh ne ves kaj se dogaja, ce bi ti stevce pokrili.
Anyway, jaz bi vseeno vzel modernejsi dizajn, kako bos gledal na to cez 5 ali pa 10 let, ko odpres garazo? Saj je razumljivo, da je sprejeti nekaj neobicajnega tezko. Pa ko ga bos prodajal, bo golf zgledal 10 let staro, te toyote pa 20-30 let staro.
Poglej recimo najnizje cene Cliota iz 2010, pa polota iz 2010 na avto.net vrzi pogled na levo stran kjer so razporejeni po ceni. Povprecno rabljen Clio 2010 se prodaja za polovico.
Pa ko pogledas oba avta, si ne mores mislit, da sta oba bila iz 2010.
Meni pac po vizualni starosti padejo vse te Azijske znamke trenutno med Golf 6 in prvo iteracijo Golf 7 brez R-Line paketa. 7.5 z R-Line, pa ko ga zravn postavis staremu 6ki, zgledata kot 20 let narazen.
PS: Saj na pametni telegon tudi ne prikplapljas tipkovnice, da napises sporocilo? Ajde, ce pises seminarsko ima smisel, ampak tega ne delas na telefonu.
Obstaja pa opcija, da pocakamo na nove modele Kie, Toyote in Hyundaja, ko bodo cez 3-4 leta vsi kot HONDA E, pol pa boste rekl, da so gumbi brezveze.
Aja vceraj sem videl dejansko Hondo E, ce nebi vedel bi mislis, da so naredili refresh starga Golfa.
No offens UTK, ampak po drugi polovici napisanega, mam obcutek, da si nazadnje sedel v zjahani Golf 5ki ali 6ki z trendline opremo, ker jaz imam povsem druge izkusnje. Sprobal sem jih od 7ke naprej, nizje od highline nic nisem videl in imam tocno obratno izkusnjo, ker se pac navadis.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: Blumper ()
TheBlueOne ::
Ce ti je vseeno katera znamka in v nic nisi zaljubljen, potem vzames tam, kjer ti dajo najboljsi deal. Pri rabljenem katerega najdes najlepsega za najboljso ceno. Fiksirati se na model, ker je nekdo imel z njim sreco je ultimoneumnost, ker v sami zanesljivosti ni neke grozne razlike.
Kor primer, ko smo kupovali pred tremi leti za mamo. Takrat je dal Citroen najboljso ponudbo, iz 14.500€ so imeli akcijo + malo barantanja, na koncu 12.000€. Sedaj so mimo tri leta in imas podobne na avto netu za dobre 10k€. Ce gledas uradno nabavno ceno se kot kupec lahko tolazis, da je avto izgubil ca. 30% vrednosti, realno pa je dosti manj.
Kar zelim povedati je, da pri teh cenejsih avtih niti niso nujno tako velike izgube v prvih nekaj letih in se jih morda res bolj splaca vzeti nove, ce se znas pogajati za ceno.
Kor primer, ko smo kupovali pred tremi leti za mamo. Takrat je dal Citroen najboljso ponudbo, iz 14.500€ so imeli akcijo + malo barantanja, na koncu 12.000€. Sedaj so mimo tri leta in imas podobne na avto netu za dobre 10k€. Ce gledas uradno nabavno ceno se kot kupec lahko tolazis, da je avto izgubil ca. 30% vrednosti, realno pa je dosti manj.
Kar zelim povedati je, da pri teh cenejsih avtih niti niso nujno tako velike izgube v prvih nekaj letih in se jih morda res bolj splaca vzeti nove, ce se znas pogajati za ceno.
m0LN4r ::
OP cist enostavno brez osebnih mnenj, v tem vrstnem redu:
1. Najprej si ogledas novega Golfa z R-Line, vsedi se not za 10 minut, da se navadis na 2030.
2. Zdaj pa pejt isti dan pogledat tisto, kaj si dal v povezavi, Toyojo, Kio, Hyundai
3. Ce se ti po tem, ne zalusta po modernem Golfu, vzames Azijca. Eni tezje gredo s casom.
1. Najprej si ogledas novega Golfa z R-Line, vsedi se not za 10 minut, da se navadis na 2030.
2. Zdaj pa pejt isti dan pogledat tisto, kaj si dal v povezavi, Toyojo, Kio, Hyundai
3. Ce se ti po tem, ne zalusta po modernem Golfu, vzames Azijca. Eni tezje gredo s casom.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
TheBlueOne je izjavil:
Ce ti je vseeno katera znamka in v nic nisi zaljubljen, potem vzames tam, kjer ti dajo najboljsi deal. Pri rabljenem katerega najdes najlepsega za najboljso ceno. Fiksirati se na model, ker je nekdo imel z njim sreco je ultimoneumnost, ker v sami zanesljivosti ni neke grozne razlike.
Kor primer, ko smo kupovali pred tremi leti za mamo. Takrat je dal Citroen najboljso ponudbo, iz 14.500€ so imeli akcijo + malo barantanja, na koncu 12.000€. Sedaj so mimo tri leta in imas podobne na avto netu za dobre 10k€. Ce gledas uradno nabavno ceno se kot kupec lahko tolazis, da je avto izgubil ca. 30% vrednosti, realno pa je dosti manj.
Kar zelim povedati je, da pri teh cenejsih avtih niti niso nujno tako velike izgube v prvih nekaj letih in se jih morda res bolj splaca vzeti nove, ce se znas pogajati za ceno.
Meni pa spada avto v enako kategorijo, kot dnevna soba. Ko prides not, mora pac bit lepo, urejeno in moderno, in ne kot pr babici. Ali pa ko prides v kuhinjo, mora biti kolko tolko moderna in ne tisti rumeni regali iz jugoslavije.
Ko odprem garazo hocem videt sodoben avto in ne obliko in ne te milenijske oblike, celo pa ne citroena, opla.
Ce je razlika med Golf 8 R-Line in neko Kio 22 proti 24 tisocakov, je teh 2 jurja meni definitivno vredno. Tako, kot doplacati za modernejse ploscice, vinil, parket itn.
Menda ne bos danes, ce bos obnavljal kopalnico dal notr ploscice in umivalnik iz 1990.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Invictus ::
Menda ne bos danes, ce bos obnavljal kopalnico dal notr ploscice in umivalnik iz 1990.
Zakaj pa ne, če ti ustreza ?!?!
Eni so za retro... Ni vsaka nova zadeva boljša od stare, kar za avte definitivno velja...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
matobeli ::
TheBlueOne ::
Meni pa spada avto v enako kategorijo, kot dnevna soba. Ko prides not, mora pac bit lepo, urejeno in moderno, in ne kot pr babici. Ali pa ko prides v kuhinjo, mora biti kolko tolko moderna in ne tisti rumeni regali iz jugoslavije.
Zato pa pravim na zacetku, da tale nacin velja, ce ti je vseeno kaj vozis, samo da ima funkcijo. Jaz OP vidim bolj v stilu kje dobis najvec za najmanj €.
Te pa sigurno noben od teh avtov ne bo vrgel na rit ko prides v garazo.
m0LN4r ::
Retro je nekaj povsem drugega. Ni vse retro kar je staro.
Menda ne bos danes, ce bos obnavljal kopalnico dal notr ploscice in umivalnik iz 1990.
Zakaj pa ne, če ti ustreza ?!?!
Eni so za retro... Ni vsaka nova zadeva boljša od stare, kar za avte definitivno velja...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
Eh:Ze odsev na spodnji sliki je grozen, to je neka Mazda ane?
od zadaj pa itak ne veš a gledaš gen 3 al kaj točno.
Medtem pa se v aziji vsaj trudijo da bi delal avte in ne samo prevozna sredstva
Da ti povem, sam od prvih slikah novega Golfa sem bil tudi cisto hladen in mi ni bil vsec. V realnosti, ko ga vidis v 3D je pa to nekaj drugega in nekaj povsem drugega, ko ga vidis na parkiriscu med ostalimi avti.
Takrat sem si rekel, ajde res ima ta avto neki, k pritegne pozornost.
Pika na i pa je bila v, niti ne tako dolgo nazaj, 3-4 tedne, ko se je pred mano vozil en Golf R, povsem crn, zatemnjen.
Ko je pred mano zavijala crna mazda, no se mi zdi da je bila mazda, pa pac nic, hladno kot spricer, gremo naprej, nothing to see here.
Ne bos verjel, ampak, ko cist mal stisnem plocevinko Pilsnerja zgleda 90% kot tale mazdin bok. Tak konzervi look.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
TheBlueOne ::
Jaz za isto ceno vzamem Mazdo. Mi je dosti bolj vsec 2.0l SkyActive + njihov menda planetarni avtomatski menjalnik kot Golf z 1.0l mlinckom in DSG. Ta dva menda imata priblizno 120 konjev in podobno ceno.
m0LN4r ::
Mesani obcutki, pleh od zunaj oblikovan kot piksna piva, od znotraj pa dobra kopija ene druge znamke iz 2012
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
Zakaj izgleda mazda tako debelo in ima tako mickena okna zadaj?
Levo 2020 desno 2012
Kdor se ni videl R-line, da vemo kje je ralika:
Ta Kanal mi je vsec, ker od blizje snema kot ostali.
Ta mazda 3 je kot pravim se iz casov Golfa 6, ko so bli avti tak buckasto ovalni.
Levo 2020 desno 2012
Kdor se ni videl R-line, da vemo kje je ralika:
Ta Kanal mi je vsec, ker od blizje snema kot ostali.
Ta mazda 3 je kot pravim se iz casov Golfa 6, ko so bli avti tak buckasto ovalni.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Utk ::
Pogon ni nic 5x boljsi, sploh ne ves kaj se dogaja, ce bi ti stevce pokrili.
Am, da. To je point. Jaz na poti domov vklopim radar in do doma samo volan obračam. Kaj se naj bi dogajalo, kaj bi me naj zanimalo?
Kar je pri Toyoti izpod kritike je menjalnik, ki nima za burek proti DSG.
Dokaz, da je toyotin eCVT boljši avtomatski menjalnik od DSG ti lahko dostavim v dveh sekundah. Dokaz je čisto enostaven. V toyoti NIHČE ne uporablja lopatic za volanom, nihče ne vidi enega razloga za njih, nihče ne bi doplačal 5 evrov za njih (not so jih dali samo zarad tečnih novinarjev, čeprav v realnem svetu tega nihče ne rabi - v toyoti), v golfu pa...še tu se jih je par javilo, da to redno uporabljajo, nekateri celo z ročko šaltajo, če nimajo lopatic. Kako je potem DSG boljši avtomatik is beyond me...
Anyway, jaz bi vseeno vzel modernejsi dizajn,
Dej te prosim, če ti je golf karavan lepši in modernejši od toyote karavana, si pač prizadet. Isto velja za HB golfa proti mazdi, hondi, itd. Tudi corolla hb je ok, ampak mene nasploh hb ne zanimajo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
m0LN4r ::
Normalno, ce pa nimas Toyote kalibra GTI ali R, zakaj bi sploh imel lopatice.
Te dve sekundi trajata ze 22 minut.
Te dve sekundi trajata ze 22 minut.
in do doma samo volan obračam.Vklopi Lane Assist.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Utk ::
Vklopi Lane Assist.
Mnja. Še zmeraj moraš imet roko na volanu.
Normalno, ce pa nimas Toyote kalibra GTI ali R, zakaj bi sploh imel lopatice.
Te dve sekundi trajata ze 22 minut.
Dokaz je zgoraj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
RoccoC ::
LOL, ene Toyote GR ni z CVT šodrom...naredili so en konceptni avto, ki pa nikakor ne ugleda produkcije.
Utk ::
Koga to briga? Če je nekaj boljše v rally avtu, ne pomeni da je boljše tudi za vse za vsak dan.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
RoccoC ::
LOL, si že smešen. Prav vsakega pa briga da je avto z nominalnimi 184 konji in CVT bistveno bolj len in dosti slabši za voziti kot avto z 150 in DSG...
Najbolje je to Harris na TopGear povedal, ko je izbiral avto ranga golf, corolla in je ko je prišel do corrole rekel samo - CVT, odpade.
Najbolje je to Harris na TopGear povedal, ko je izbiral avto ranga golf, corolla in je ko je prišel do corrole rekel samo - CVT, odpade.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: RoccoC ()
Utk ::
Jap, kmetavzarji polni predsodkov ste poglavje zase...
Volkswagen Golf VIII 1.5 TSI (150 Hp) 2020, 2021 Specs
Acceleration 0 - 100 km/h 8.5 sec
Toyota Corolla Hatchback XII (E210) 2.0 (180 Hp)
Acceleration 0 - 100 km/h 7.9 sec
Volkswagen Golf VIII 1.5 TSI (150 Hp) 2020, 2021 Specs
Acceleration 0 - 100 km/h 8.5 sec
Toyota Corolla Hatchback XII (E210) 2.0 (180 Hp)
Acceleration 0 - 100 km/h 7.9 sec
RoccoC ::
LOL, ja med 70-120 pa nikamor....Atvo je len za popizdit, sem ga kar nekaj vozil, za razliko od rtebe, ki o golfih samo sanjaš
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: RoccoC ()
m0LN4r ::
Jap, kmetavzarji polni predsodkov ste poglavje zase...Ja ti si dal za primerjavo avto, ki ima 30HP in 0,5L vec.
Volkswagen Golf VIII 1.5 TSI (150 Hp) 2020, 2021 Specs
Acceleration 0 - 100 km/h 8.5 sec
Toyota Corolla Hatchback XII (E210) 2.0 (180 Hp)
Acceleration 0 - 100 km/h 7.9 sec
Cakaj, to znam tudi jaz, ampak bo razlika se bolj kruta:
90-130 ca. 10s
90-130 ca. 5s
No jaz bi vzel za prikljucitev na AC rajsi tistih 5s
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Utk ::
90-130 ca. 10s
90-130 ca. 5s
To je pa bilo znanstveno izmerjeno...
Atvo je len za popizdit, sem ga kar nekaj vozil, za razliko od rtebe, ki o golfih samo sanjaš
Sami speedy gonzalesi povsod, ko se pa jaz vozim naokoli, vas moram pa skoz prehitevat.
Če bi imela vidva vsaj malo pameti, bi vedela zakaj je pri cvtju in neturbo bencinarju drugačen občutek med pospeševanjem. Ni tistega drezanja v hrbet. Ko pogledaš štoparico, pa vseeno gre hitro, samo to naredi tako smoooooth, da niti ne opaziš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
m0LN4r ::
To je pa bilo znanstveno izmerjeno...Mas prav, voznik na posnetku Toyote bi lahk shujsal, mogoce bi sla potem malce hitreje.
Ni tistega drezanja v hrbet. Ko pogledaš štoparico, pa vseeno gre hitro, samo to naredi tako smoooooth, da niti ne opaziš.Tehnologija za penzioniste, smo vidl. Pa kaksno drezanje neki, to mas ti kake privide?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
m0LN4r ::
Oprosti UTK, ampak po pisanju sodec ti si res nazadnje vozil zgonjeno sestko trendline .si edition.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Utk ::
Kje natanko sem jaz napisal sploh karkoli o golfu, razen o obliki in gumbih, ki jih pač nima.
RoccoC ::
Meni ni golf nič posebnega, no ob nobenem avtu nisem tako vzradosten kot je Molnar ob golfu, ampak ob tvojih hvalospevih CVT mi pa gre prav na kozlanje. Sem vozil tako corrola HB 2.0 kot golfa 1.5 DSG in ni primerjave, zato mi je tvoje pisanje res bedno. Pa še prepričan sem da golfa 1.5 DSG nikoli nisi vozil in pišeš povsem na pamet.
Utk ::
Debili ne razumejo sarkazma.
Jaz res ne razumem zakaj bi bil DSG tako nekaj posebnega. V počasni vožnji, premikih, je itak slabši. Med normalno vožnjo je tudi najstarejši avtomatik ok. Ko ga pritisneš, glih tako skoči v obrate. Ne vidim neke strašne prednosti. Samo da cvt spusti obrate res nizko, tudi na avtocesti, pa se pri tem motor zares nič ne muči. Ko pritisneš, pa spet potegne. Kaj bi še lahko delal več.
Jaz res ne razumem zakaj bi bil DSG tako nekaj posebnega. V počasni vožnji, premikih, je itak slabši. Med normalno vožnjo je tudi najstarejši avtomatik ok. Ko ga pritisneš, glih tako skoči v obrate. Ne vidim neke strašne prednosti. Samo da cvt spusti obrate res nizko, tudi na avtocesti, pa se pri tem motor zares nič ne muči. Ko pritisneš, pa spet potegne. Kaj bi še lahko delal več.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
RoccoC ::
LOL, ja.
P.s.: sicer sarkazma ne razumejo recimo ljudje z Aspergerjevim sindromom, recimo Elon Musk, pa Anthony Hopkins pa bi težko rekel da so to debili.
P.s.: sicer sarkazma ne razumejo recimo ljudje z Aspergerjevim sindromom, recimo Elon Musk, pa Anthony Hopkins pa bi težko rekel da so to debili.
Kripto mesi ::
Če bi imela vidva vsaj malo pameti, bi vedela zakaj je pri cvtju in neturbo bencinarju drugačen občutek med pospeševanjem. Ni tistega drezanja v hrbet. Ko pogledaš štoparico, pa vseeno gre hitro, samo to naredi tako smoooooth, da niti ne opaziš.
Da ne opaziš? Ja mogoče, če si gluh. Da avto zraven tuli kot najstnica, ko ji izpuliš telefon verjetno res ne opaziš
Najboljše, da se oba umirita z drkanjem na avte, molnar na vw (še posebej golfa), utk pa na toyote. Vsako temo o avtih zaserjeta vidva (no pa raptorček, ko se užiga z golfom, ampak njega še razumem, ker je mladič s prvim lastnim avtom).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kripto mesi ()
Raptor F16 ::
MaticKregar je izjavil:
Zdravo. Tudi jaz kupujem avto, malo večji. Gledam npr škodo octavio 1% financiranje, karavan. Tak po mojem okusu, sva jo s prodajalcem sestavila za 25.500 eur. Ker mi je ta sistem plačila super, me pa zanima kaj ponuja kaj konkurenca, ker vbistvu ne poznam nič. Gledal sem npr.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Je mogoče kakšen predlog, sem odprt za vse predloge. Celo življenje sem bil na seat avtomobilih, mi je škoda blizu. Ampak tale toyota npr zgleda super. Od opreme bi rad podobno kot v linkih. Must je edino avtomatik.
27 jurjev za kio. 27 jurjev za faking KIO ?
WHAT ?
Ja 27 boš plačal s financiranjem. Tista rdeča cena je samo tolk rabata kolikor je obresti in na koncu boš plačal 27 jurjev za faking kio ki bo po 5 letih vredna 5 jurjev.
Za 25 jurjev glej golfa. Lahko že mercedesa, ker ti bodo končno ponidbo sestavili s takim popistom da teh rižotarjev niti pogledal več ne boš.
Če boš Renaulta vzel boš bolje kupil kot tist čangšlang.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
m0LN4r ::
Jaz ne vidim, kaj je s tem DSGjem narobe. Lepo tiho, kultivirano, nic ne drza v hrbet, pa se potegne bolj kot CVT, ce treba.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Utk ::
Lepo tiho, kultivirano, nic ne drza v hrbet, pa se potegne bolj kot CVT, ce treba.
Če petkrat ponoviš, ni nič bolj res.
Raptor F16 ::
Lepo tiho, kultivirano, nic ne drza v hrbet, pa se potegne bolj kot CVT, ce treba.
Če petkrat ponoviš, ni nič bolj res.
Teorija nima tolk veze kokr je na koncu pomembno kako je človek z vozilom zadovoljen.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Motion ::
Strikno vizualno se mi od te generacije iz tega segmenta daleč najbolj dopade FOKUS. Golf je ok čeprav vizualno se mi 7.5 bolj dopade. Mazda 3 pa meh, bi rekel nice face ugly ass.
m0LN4r ::
Jaz sem samo rekel, kaj je razvidno iz posnetka.Lepo tiho, kultivirano, nic ne drza v hrbet, pa se potegne bolj kot CVT, ce treba.
Če petkrat ponoviš, ni nič bolj res.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Utk ::
Raptor F16 je izjavil:
Lepo tiho, kultivirano, nic ne drza v hrbet, pa se potegne bolj kot CVT, ce treba.
Če petkrat ponoviš, ni nič bolj res.
Teorija nima tolk veze kokr je na koncu pomembno kako je človek z vozilom zadovoljen.
Točno to. Zdaj si pa poglej statistike katere avte ljudje najdlje držijo (so zadovoljni), katere pa stalno kupujejo nove fejslifte, ker ta nov je pa res dober...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Podivjane cene novih avtomobilov (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 57580 (20246) | m0LN4r |
» | Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Na cesti | 97441 (60207) | profii |