Forum » Igre » Ray tracing je preveč realističen
Ray tracing je preveč realističen
BorutO ::
Zadnji dve leti je ta bum glede iger na ray tracingu že tako popularen, da po novem sploh več ne moreš mimo raznih slik in videov v najboljši ločljivosti oz. najboljših nastavitev v igrah, ki vključujejo ray tracing. Vse lepo in prav. Ampak, ko igraš te igre, ali gledaš videe in slike po netu, imaš občutek, da so odsevi prav pretirani, kot so v realnosti. Igre bi danes naj probale izgledati čim bolj realistično realnemu življenju, v resnici pa vidiš, da sploh ni tako.
Zanimivih je kar nekaj stvari glede ray tracinga ... recimo dež ponoči, ko mokra cesta skoraj cel avto odeseva, mogoče še v nekaterih igrah delček neposredne okolice. Isto je z vodo. Potem sonce, ko je prostor med senco in soncem tako razvetljen, da je že preveč svetlo, v senci pa preveč temno, da bi bilo kaj realnosti podobno, isto je z žarki, kjer izgleda, kot da bi bil v prostoru polnem prahu. Dve, tri leta nazaj sem bil navdušen nad ray tracingom, zdaj so mi igre brez tega veliko boljše oz. lepše.
Zanimivih je kar nekaj stvari glede ray tracinga ... recimo dež ponoči, ko mokra cesta skoraj cel avto odeseva, mogoče še v nekaterih igrah delček neposredne okolice. Isto je z vodo. Potem sonce, ko je prostor med senco in soncem tako razvetljen, da je že preveč svetlo, v senci pa preveč temno, da bi bilo kaj realnosti podobno, isto je z žarki, kjer izgleda, kot da bi bil v prostoru polnem prahu. Dve, tri leta nazaj sem bil navdušen nad ray tracingom, zdaj so mi igre brez tega veliko boljše oz. lepše.
blackbfm ::
Igre bi danes naj probale izgledati čim bolj realistično realnemu življenju, v resnici pa vidiš, da sploh ni tako.
napačna predpostavka
pegasus ::
31x21 v 8 barvah, to so bile igre. Kjer so možgani in fantazija delali resolution upscaling in ray tracing ... veliko bolj energijsko učinkovito :D
LeQuack ::
Ray tracing je itak Nvidia gimmick, ker niso imel kaj za pokazati in so pač rekli da bodo neki zraven dodali. Potem pa je prišel kripti in sedaj sploh ni več važno drugega kot hashrate.
Quack !
Gejspodar ::
>Ray tracing je itak Nvidia gimmick, ker niso imel kaj za pokazati in so pač rekli da bodo neki zraven dodali.
Bi se strinjal, vsaj za consumer sfero.
S prihodom DX8.1 al DX9 in specular mappinga so vse igre dobile "spolirane" površine, tako da se vse sveti in odseva, čeprav se ne bi rabilo.
Par primerov:
Osebno tistih par novodobnih iger, ki že igram zbijem na najnižje nastavitve ter izklopim vse postprocessing efekte, da je vseskupaj čimbolj pusto ter nereflektivno. Neumna osebna preferenca, vem.
Bi se strinjal, vsaj za consumer sfero.
S prihodom DX8.1 al DX9 in specular mappinga so vse igre dobile "spolirane" površine, tako da se vse sveti in odseva, čeprav se ne bi rabilo.
Par primerov:
Osebno tistih par novodobnih iger, ki že igram zbijem na najnižje nastavitve ter izklopim vse postprocessing efekte, da je vseskupaj čimbolj pusto ter nereflektivno. Neumna osebna preferenca, vem.
opeter ::
Na ta zadnji sliki je oblečen bronasti kip, kateremu so v roko porinili puško.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
b3D_950 ::
Shaderji so nastavljivi (diffuse, roughness, spec, normal mape ipd.), svetloba etc. Vprašanje je samo kakšn "izgled" igrce ali filma/serije hoče nekdo oz. umetnik dosečt.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
Lonsarg ::
Drgac je res smesno ja, ker pri samih detajlih je vedno vec realizma. Medtem ko pri barvah in osvetlitvah pa so igre zelo surrealne by dizajn.
Je pac taka moda kaj ces:)
Je pac taka moda kaj ces:)
mirancar ::
za začetek bi bilo fino če bi se vsaj koža nehala bleščati povsod, kot da so ljudje nalakirani
opeter ::
za začetek bi bilo fino če bi se vsaj koža nehala bleščati povsod, kot da so ljudje nalakirani
V tem smislu so meni grafike v starejših 3D igrah nekako lepše:
Shadow Ops: Red Mercury
Unreal 2:
Legacy of Kain 3D igre:
Rune Classic:
Čeprav ni veliko podrobnosti, tudi poligonov je samo za vzorec, je nekako, hmmm ... bolj prijazno očem. Težko opišem.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
PARTyZAN ::
Ray tracing je itak Nvidia gimmick, ker niso imel kaj za pokazati in so pač rekli da bodo neki zraven dodali. Potem pa je prišel kripti in sedaj sploh ni več važno drugega kot hashrate.
A zato AMD zdaj dela na DirectX Raytracing (DXR)? Podporo že imajo, ampak je v primerjavi z RTX karticami žalost. Sicer pa sem do zdaj igral samo eno igro, ki je DXR implementirala do te mere, da je v primerjavi z OFF reč zgledala opazno slabše. Cyberpunk 2077. Control recimo mi brez DXR ne zgleda dosti drugače kot če ga imam vklopljenega.
Naslovov z DXR bo vedno več, zdaj se mora samo še AMD zmigat in delat na performancu njihove implementacije, pa njihovi verziji DLSS.
dild0idis ::
Saj je vse to impresivno, samo večina novih iger, nima toliko poudarka na sami igralnosti, kakor so imele starejše igre, ki so kompenzirale realistični prikaz z boljšo igralnostjo.
Plus, glede na to, da se več denarja porabi za samo izdelavo iger, predvsem zaradi doseganja realističnosti, posledično tudi dodajajo mikrotransakcije, day one DLCje ipd. zadeve, ki jih večina nas sovraži!
Plus, glede na to, da se več denarja porabi za samo izdelavo iger, predvsem zaradi doseganja realističnosti, posledično tudi dodajajo mikrotransakcije, day one DLCje ipd. zadeve, ki jih večina nas sovraži!
Ni važno na koga mečeš jedrske, važno je, da ti Lady Gaga poje!
Wrop ::
Vetrpiha ::
Realno oko tako vidi, v kolikor je svetloba taka. Ti oblačni meseci pri nas so ti malce izkrivili spomin
Wrop ::
Nakladaš. Realno oko ne vidi tako. Vsekakor bolj verjamem svojim očem, kot nekemu grafičnemu pogonu, ki naj bi modeliral realni svet.
Mr.B ::
Realno oko tako vidi, v kolikor je svetloba taka. Ti oblačni meseci pri nas so ti malce izkrivili spomin
"Enhance" je samo izredno povecana luminacija, da se pozna v senci RT effekt odboja svetlobe.
Tako svetlo bi videl, ok nevidel, ce bi direkt iz teme stopil na poletno sobce. Kar pa na sliki zagotovo ni razvidno.
Podobna situacija je tudi z hdr... Ampak kot kaze razvijalci delajo za une, ki imajo sranje od monitorja, morda?
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
b3D_950 ::
Desna slika je prežgana aka over-exposure, ali pa je "dynamic range" majhen. Sicer fotoaparat/kamera bi sproducirala tako fotografijo (na račun večih detajlov v temnu delu, izgubiš detajle na bolj svetlem delu slike).
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
Kurzweil ::
Ray tracing je v resnici odlična zadeva.... mnogokrat uporabna še tudi za kaj drugega kot igre... je pa zadeva po toliko letih še vedno malce v povojih oz. zaradi tega se zaenkrat še vedno ne splača kupovat oz. preplačevat grafičnih kartic, sploh v času, ko so že tako cene grafičnih bolane... je pa mnogokrat problem pri developerjih, ko že ravno omenjate igre, ali pretiravajo, ga ne implementirajo realno, pretiravajo... mnogi hočejo samo pokazati, da so up-to-date in da lahko seveda folk ko da +-1000€, pri igrah dobi nekaj, kar pa, se strinjam, zaenkrat še ni vredno svoje cene. Recimo v igri Cyberpunk stvar mestoma izgleda fantastično... ponekod pa kot pravite, tudi ne preveč posrečeno... sicer pa zelo uporabna zadeva v 1001 stvari, od 3d programov overall, recimo v filmskih efektih,...
Prospekt ::
Saj je vse to impresivno, samo večina novih iger, nima toliko poudarka na sami igralnosti, kakor so imele starejše igre, ki so kompenzirale realistični prikaz z boljšo igralnostjo.
Plus, glede na to, da se več denarja porabi za samo izdelavo iger, predvsem zaradi doseganja realističnosti, posledično tudi dodajajo mikrotransakcije, day one DLCje ipd. zadeve, ki jih večina nas sovraži!
Morda si se spremenil ti. AAA igre so bile vedno bolj bling bling. Sem pa tja pride kakšna res fenomenalna, vendar zanimiva igralnost in nove ideje večinoma živijo prek manjših indie projektov od katerih potem AAA kopirajo, spreminjajo.
Zmajc ::
EA in impresivno ne gresta skupaj, ista drhal kot Activision in Bobby Kotick ...cancer za igričarsko industrijo.
opeter ::
Nakladaš. Realno oko ne vidi tako. Vsekakor bolj verjamem svojim očem, kot nekemu grafičnemu pogonu, ki naj bi modeliral realni svet.
Ko si v temi, je zunaj močna svetloba (skoraj boleče) in obratno, ko prihajaš v neki prostor iz zunanje močne svetlobe je v notranjost vse temno, rabiš nekaj časa, da se oko privadi in karkoli prepozna ...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
GupeM ::
Tako kot vidi oko, je nemogoče narediti na zaslonu. Ko bo zaslon sledil očesu, da bo vedel kam točno oko gleda, pa bi se s HDR to dalo rešiti. Vsaj približno.
PARTyZAN ::
Komot narediš enako na zaslonu. Samo dovolj velik dinamičen razpon rabiš, brez eye trackinga. Verjetno bi bilo to še najlažje v kakšnih VR očalih, da ti zaslon pokrije čim-več vidnega polja.
Wrop ::
Nakladaš. Realno oko ne vidi tako. Vsekakor bolj verjamem svojim očem, kot nekemu grafičnemu pogonu, ki naj bi modeliral realni svet.
Ko si v temi, je zunaj močna svetloba (skoraj boleče) in obratno, ko prihajaš v neki prostor iz zunanje močne svetlobe je v notranjost vse temno, rabiš nekaj časa, da se oko privadi in karkoli prepozna ...
To je že res. Ampak tu govoriš o res ekstremnih nihanjih v osvetlitvi. Kar pa tu na slikah, vsaj po mojem mnenju, se bi smelo biti. Torej si v odprtem objektu in ven vidiš samo belo.
GupeM ::
Komot narediš enako na zaslonu. Samo dovolj velik dinamičen razpon rabiš, brez eye trackinga. Verjetno bi bilo to še najlažje v kakšnih VR očalih, da ti zaslon pokrije čim-več vidnega polja.
Ne. V realnosti tvoje oko gleda v eno točko. Na tej točki je fokus in oko se prilagodi svetlobi, katero gledaš. Na ekranu to pač ni mogoče, če ne bo ekran točno vedel kdaj gledaš skozi vrata in ti "zablura" notranjost objekta ter zatemni celotno sliko, da boš zunaj videl detajle, v notranjosti pa ne. In obratno, kadar gledaš v temen kot. Takrat bi se morala celotna slika osvetliti, da bi bolje videl detajle v temni notranjosti, zunanjost pa bi bila zablurana in presvetljena.
ripmork ::
Ne. V realnosti tvoje oko gleda v eno točko. Na tej točki je fokus in oko se prilagodi svetlobi, katero gledaš. Na ekranu to pač ni mogoče, če ne bo ekran točno vedel kdaj gledaš skozi vrata in ti "zablura" notranjost objekta ter zatemni celotno sliko, da boš zunaj videl detajle, v notranjosti pa ne. In obratno, kadar gledaš v temen kot. Takrat bi se morala celotna slika osvetliti, da bi bolje videl detajle v temni notranjosti, zunanjost pa bi bila zablurana in presvetljena.
Tako je. Način kako deluje človeško oko se zaenkrat ne da zares natančno simulirat na zaslonu.
Sicer pa OP, ni problem raytracing - to je le rendering metoda. izgled je bolj odvisen od artistov (pred tem pa seveda predvsem art direktorjev in menedžmenta), na kakšen način tehnologijo izkoristijo. Verjetno cilj niti ni realizem ampak poudarit dinamičnost premikanja s tem, da vse površine naredijo (pretirano) refleksne. Da bolj "zanimivo" izgleda vse skupaj med premikanjem, skratka.
Cca 10 let nazaj se spomnim, da je bil trend pretirane uporabe glow efekta in toplih barvnih filtrov čez cel zaslon; igre so nekaj časa izgledale prav nagravžno. Ko developerji dobijo kak nov efekt v svoje roke (ki ga prej niso imeli) znajo nekaj let kar pretiravat z njim :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ripmork ()
ripmork ::
Čeprav ni veliko podrobnosti, tudi poligonov je samo za vzorec, je nekako, hmmm ... bolj prijazno očem. Težko opišem.
Včasih so se preprosto zaradi inferiornejše tehnologije morali vsi bolj zatekati k stiliziranemu realizmu - kar res zna delovat bolj simpatično, ikonično.
Dober stiliziran art je dejansko težji za izdelavo kot sam realizem; pri slednjem le čimbojl zasleduješ foto-reference in dodajaš efekte dokler se jim ne približaš dovolj, pri prvem pa je res velik poudarek na kvaliteti oblikovalcev / artistov in njihovi interpretaciji. Še danes me bistveno bolj kot ves generičen realizem (viden v večini iger) inspirira stilizacija, kot je videna npr. v Nintendo igrah. Se je tudi tam že marsikaj realizmu približalo, pa kljub vsemu uspejo zelo posrečeno kombinirat :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ripmork ()
Zmajc ::
Cca 10 let nazaj se spomnim, da je bil trend pretirane uporabe glow efekta in toplih barvnih filtrov čez cel zaslon; igre so nekaj časa izgledale prav nagravžno. Ko developerji dobijo kak nov efekt v svoje roke (ki ga prej niso imeli) znajo nekaj let kar pretiravat z njim :)
Ja Chromatic aberration je bil nekaj časa pogost in to na na grozno pretiran način, da niti igrat nisi mogel normalno. Nekateri ga še vedno uporabljajo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
feryz ::
Itak, da je "preveč" realistično. Bombastično, bi človek temu rekel.
Saj ko s telefonom sliko šklocneš in jo pogledaš, potem pa pogledaš naravo, ti ni tudi nič jasno. Na telefonu je tudi sredi zime trava zelena, oblačno nebo nebeško modro in podobno. Ko pa naravo pogledaš je pa dolgčas.
Da ne govorimo o dronih in podobni šari ter 4K posnetkih. Bore malo imajo veze z resničnim stanjem v naravi.
Saj ko s telefonom sliko šklocneš in jo pogledaš, potem pa pogledaš naravo, ti ni tudi nič jasno. Na telefonu je tudi sredi zime trava zelena, oblačno nebo nebeško modro in podobno. Ko pa naravo pogledaš je pa dolgčas.
Da ne govorimo o dronih in podobni šari ter 4K posnetkih. Bore malo imajo veze z resničnim stanjem v naravi.
m0LN4r ::
You fools, this isn't even my final form!
Oboje je zanič. Prvi manjka GI. Druga to ima. Je pa bloom zunaj bistveno^2 premočan, kjer ne vidiš nič. Realno oko tako ne vidi.
Ja tudi znotraj je too much. Clovesko oko je narjeno tako, da ce gledas v svetlo se zenica skrci in v temnem prostoru ne vidis skoraj nic in obratno.
Problem tele fejk enhanced verzije je ravno to. Malo bo treba vec ven na svetlobo poleti, pa bos videl, ko prides v eno tako malo brunarco s samo enim virom svetlobe, prvo minuto ne bos videl nic.
Prinas doma v delavnici je tko, so samo vrata brez oken. Ce prides not iz bele svetlobe, moras najprej luc prizgat, ker nic ne vidis kje je orodje, razen ce pocakas, da se ti oci navadijo. Pol pa ko gres ven spet kontra.
OP glej kolko raytracinga je v tj igri.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
m0LN4r ::
Al pa v tej igri:
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
PARTyZAN ::
V realnosti tvoje oko gleda v eno točko. Na tej točki je fokus in oko se prilagodi svetlobi, katero gledaš. Na ekranu to pač ni mogoče, če ne bo ekran točno vedel kdaj gledaš skozi vrata in ti "zablura" notranjost objekta ter zatemni celotno sliko, da boš zunaj videl detajle, v notranjosti pa ne. In obratno, kadar gledaš v temen kot. Takrat bi se morala celotna slika osvetliti, da bi bolje videl detajle v temni notranjosti, zunanjost pa bi bila zablurana in presvetljena.
Kakšno povezavo pa ima "blur" oz. fokus z dinamičnim razponom? V primeru, da gleda zelo svetlo sceno na zaslonu se bo zenica zožala in obratno, ko je fokusirano na temno.
GupeM ::
Kakšno povezavo pa ima "blur" oz. fokus z dinamičnim razponom? V primeru, da gleda zelo svetlo sceno na zaslonu se bo zenica zožala in obratno, ko je fokusirano na temno.
Ne, ker je razdalja na zaslonu premajhna in dobiš praktično vso svetlobo direktno v oko, tudi če ne gledaš "skozi vrata".
Blur oz fokus pa z dinamičnim razponom nima zveze, ima pa z realizmom. Če gledaš podboj vrat na zgornji sliki, povsem lepo vidiš tudi travo zunaj. Če to gledaš v realnem življenju,je zunanji svet zabluran oz. podvojen. In tega zaenkrat ne moremo doseči na trenutnih ekranih. Niti z VR to ne dela čisto tako kot RR.
janezvalva ::
Ray tracing je preveč realističen
prosim admina, če to pomakne v rubriko "Problemi človeštva"
IQ test: v enem vedru imaš 2l vode, v drugem 1l vode. koliko veder imaš?
PARTyZAN ::
Ne, ker je razdalja na zaslonu premajhna in dobiš praktično vso svetlobo direktno v oko, tudi če ne gledaš "skozi vrata".
Verjetno, nisem prepričan kako oko izvaja "metering". Se posipam s pepelom, če sem preveč zabluzil.
Če gledaš podboj vrat na zgornji sliki, povsem lepo vidiš tudi travo zunaj. Če to gledaš v realnem življenju,je zunanji svet zabluran oz. podvojen. In tega zaenkrat ne moremo doseči na trenutnih ekranih. Niti z VR to ne dela čisto tako kot RR.
Za to pa rabiš Varifocal leče in eye tracking:
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | nakup grafične v letu 2019 (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Kaj kupiti | 50360 (43594) | Glugy |
» | AMD napada grafični prestol z Radeonom VII (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Grafične kartice | 26270 (18013) | Cr00k |
» | Filmi s 60 fps? (strani: 1 2 )Oddelek: Zvok in slika | 20333 (18490) | Tarzan |
» | Nastavljanje goriščne razdalje po zajemu posnetka (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Zasloni / projektorji / ... | 21853 (17461) | gzibret |