» »

Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more

Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more

««
6 / 6
»
»»

PacificBlue ::

dosgrut je izjavil:

Kako lahko trdiš, da se voziš za 1 evro na 100km, če so pa cene el. energije na Petrol polnilnih postajah dražje:


Govoril sem o ceni polnjenja doma čez noč, ne o ceni polnjenja na javnih polnilnicah! Polnjenja doma čez noč predstavlja 95 % vsega polnjenja. Eni očitno pojma nimate..žal..dajte se pozanimat prosim..


Piši pošteno, ne pa kot idiot. Ker razen če polniš doma se splača, drugače niti približno.
Kaj pa tisti, ki nimajo možnost polniti doma?
Pa teh ni malo.
Dokler ne bo izgrajena infrasktruktura, ne bo nič iz te moke. Pa glede na to kako se realizirajo projekti v Slo, bi rekel da do te stopnje še dolgo ne bomo prišli.
In poljenje more bit wireless, ne pa da vlačiš kable zraven kot eno tele.

dosgrut ::

WizzardOfOZ je izjavil:

dosgrut je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

dosgrut je izjavil:

Kot sem povedal, rabiš DOfilati za 800 km ravno 16 minut. Zaokrožimo na 20, naj ti bo. To sta 2 postanka po 10 minut, toliko se ustaviš tudi z bencinarjem na 8 ur dolgi poti!


Zakaj lažeš?

EV, ki bi imel doseg 800km in hkrati vozil po omejitvah (avtocesta 130km/h z vklopljeno klimo) v praksi ni. Teoretično v tvoji glavi mogoče, al pa še to ne pa bi rad lagal. Poleg tega v bližini slovenije (radij 800km) ni pumpe, kjer bi lahko napolnil tako baterijo v 20 minutah, ki bi potem dajala energije za 800km prevoženih.


Nikjer ne lažem, samo ti si funkcionalno nepismen. Nikjer nisem rekel da obstaja EV ki ima doseg 800 km pri teh tvojih pogojih, to si si izmislil ti. Kot sem povedal obstajajo avtomobili z dosegom 550 km pri mešani vožnji, če imaš samo avtocesto imaš dosega 420 km izmerjeno (bom dal na koncu link do testa). Torej toliko je dosega, štartaš od doma z polnim, nato narediš teh 420 km, nato pa moraš polniti. Konkretno se nafila 120 km v 5 minutah. Torej torej je račun 800-420 = 380 km. Torej DOFILATI rabimo 380 km. 380/120 km na 5 minut = 3,16 krat po 5 minut = 15.8333 minute = 16 minut če zaokrožimo navzgor. In to sem tudi prej jasno povedal. Polnilnic ki napolnijo 120 km v 5 minutah je seveda ogromno, v radiju 420 km (ker s polnim štartaš od doma), celo v sloveniju so (Ionity).

350 kW polnilnice Ionity (120 km v 5 minutah), to je seveda samo ena znamka polnilnic, je še dosti drugih polnilnic drugih znamk seveda. https://ionity.eu/en/where-and-how.html#

Test črno na belem kjer so dobili 420 km dosega pri hitrosti 120 km/h na avtocesti:


seveda lažeš. ker v praksi takih polnilnic v radiju 800 km okoli ljubljane ni. so največ 120kw, pa še to za 4 polnilna mesta, torej 30kw max. s 30kw pa se ti tesla fila 3 ure do 80%



Ležeš ti, ne jaz, podatki te jasno postavijo na laž.
https://www.plugshare.com/sl
https://ionity.eu/en/where-and-how.html#
https://www.avtomobilizem.com/novice/pe...

PacificBlue je izjavil:

dosgrut je izjavil:

Kako lahko trdiš, da se voziš za 1 evro na 100km, če so pa cene el. energije na Petrol polnilnih postajah dražje:


Govoril sem o ceni polnjenja doma čez noč, ne o ceni polnjenja na javnih polnilnicah! Polnjenja doma čez noč predstavlja 95 % vsega polnjenja. Eni očitno pojma nimate..žal..dajte se pozanimat prosim..


Piši pošteno, ne pa kot idiot. Ker razen če polniš doma se splača, drugače niti približno.
Kaj pa tisti, ki nimajo možnost polniti doma?
Pa teh ni malo.
Dokler ne bo izgrajena infrasktruktura, ne bo nič iz te moke. Pa glede na to kako se realizirajo projekti v Slo, bi rekel da do te stopnje še dolgo ne bomo prišli.
In poljenje more bit wireless, ne pa da vlačiš kable zraven kot eno tele.


Pišem pošteno. Edini ki tukaj piše kot idiot si žal ti, ne jaz. Splača se če polniš doma, pošteno povedano in to sem trdil že od samega začetka. In 95 % vsega filanja je doma čez noč v praksi (kar vprašaj kateregakoli lastnika električnega avta). Ljudje ga polnijo doma zato ker je to najbolj ENOSTAVNO (samo kabel priklopiš ko prideš domov, nikamor ni treba hodit ga filat ker imaš vse doma) in NAJCENEJE.

Kaj pa tisti, ki nimajo možnost polniti doma?
Pa teh ni malo.


Tisti pač ŠE ne bodo kupili električnega avta, ampak bodo počakali par let da občina inštalira električne vtičnice pred bloke (glej primer Velike Britanije in njihov zakon glede tega). Takih ki živijo v blokih je v Sloveniji glede na statistike samo 30 %. 70 % ljudi v Sloveniji živi v hiši in ima možnost polnjenja električnega avta čez noč.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: dosgrut ()

dosgrut ::

Dokler ne bo izgrajena infrasktruktura, ne bo nič iz te moke. Pa glede na to kako se realizirajo projekti v Slo, bi rekel da do te stopnje še dolgo ne bomo prišli.


Se mi zdi da ne razumeš čisto koncepta električnega avta. Vsaka električna vtičnica doma je lahko polnilnica. Stvar je taka, ko prideš domov vzameš kabel ki je na stojalu 2 metra od avta in priklopiš. 5 sekund dela, simpl. Zjutraj je avto vedno poln in ima 500 km dosega (Model 3 recimo). Javnih hitrih polnilnic ki se uporabljajo samo takrat ko greš kam zelo daleč na potovanje pa je že ogromno (vsake 20 do 40 km je ena), pa še več se jih gradi.

bi rekel da do te stopnje še dolgo ne bomo prišli.


Odvisno je kako definiraš dolgo. Seveda stvar ne bo čez noč. Strokovnjaki pa napovedujejo da bo čez 10 let vsak drugi prodani avto električen v Evropski uniji.

In poljenje more bit wireless, ne pa da vlačiš kable zraven kot eno tele.


Zakaj? Isto je kot pri telefonih.Kaj je problem zatlačit kabel notri? Par sekund dela. Sicer pa že obstajajo tudi brezžične polnilnice če bi jo ravno kdo hotel imeti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: dosgrut ()

dosgrut ::

Aston_11 je izjavil:

dosgrut je izjavil:

Akademsko onaniranje.
Ni ti sedaj treba jokati glede na število bedastih primerjav, ki jih večinoma natrosiš. Skratka lahko proti moraš, in ti je vseeno? Ni čudno, če ne razumeš, kar pišeš.


Primerjave niso bedaste, samo ti jih očitno ne razumeš (ali pa jih nalašč nočeš razumeti). Razumem kaj pišem.Kot sem povedal če imam možnost da vozim bencinarja z ceno 8 EUR za 100 km in teoretično možnost da lahko vozim 8 ur brez prestanka, kar v praksi nihče ne poćne, in možnost da vzamem električni avto z ceno 1 EUR na 100 km ter dvema postankoma po 10 minut pri 8 urni vožnji kar se zgodi samo 2x na leto ko grem na dopust (2 postanka po 10 minut na 8 ur dolgi vožnji naredi tudi tisti z bencinarjem), vzamem električnega ANY DAY :) . Zakaj ga nebi, čas potovanja na 800 km dolgi relaciji je enak kot pri bencinarju, cena pa je 8x nižja. S tem da resnici na ljubo so 800 km dolga potovanja izjemno redka (morda 2x na leto), vsakodnevne vožnje so vse pod 500 km kolikor je doseg avtomobila, kar pomeni da mi ni treba se nikoli ustaviti da bi filal. Kot pridem domov ga vštekam v štrom in zjutraj je poln in novih 500 km na voljo. Če pa kdaj rabim več kot 500 km narediti na dan, pa se lahko ustavim, hitro polnjenje nafila 120 km dosega samo v 5 minutah. Ali 240 km dosega v 10 minutah, ali 360 km dosega v 15 minutah.



0,8 € na 100 km filano doma čez noč. :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: dosgrut ()

WizzardOfOZ ::

sinko, tabela je od adaca, ne moja. tako da si podatkov nisem jaz izmislil, ampak so jih pri adacu dokazali. torej tesla v realnosti z vklopljeno klimo in 130kmh po avtocesti ima dometa 250km.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

dosgrut ::

sinko, tabela je od adaca, ne moja.


Sinko, vem da je od ADACA in to sem tudi sam povedal v prejšnjih komentarjih. Očitno nisi prebral, zajebali so meritev. Se bom citiral še enkrat:

"..očitno je da ti ni jasno kaj sploh prikazuje ta tabela. Ta tabela prikazuje koliko kilovatnih ur porabi polnilec v primerjavi z tem za koliko kilovatnih ur se nafila v avto. Po domače izkoristek polnilca, ki je pri Tesli izmerjeno 93 %. Razlika pri Tesli ni 24 %, amapk je 12 % (7 % požre polnilec, ter 5 % požre elektronika avta), ker pri tem testu so zajebali meritev ker so merili z odprtimi vrati, nevedoč da je takrat ogrevanje vključeno. Če te zanima več tukaj:


torej tesla v realnosti z vklopljeno klimo in 130kmh po avtocesti ima dometa 250km.


Ni res, podatki in meritve te jasno postavijo na laž. Doseg je bil z vklopljeno klimo 450 km pri hitrosti 120 km/h. Pri 130 km/h bi bil še vedno čez 400 km (podatek iz meritve imaš pri 150 km/h in ekstrapoliraj). :


Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: dosgrut ()

bluefish ::

Že imamo temo o e-avtih.
««
6 / 6
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Zakaj vodikovi avtomobili in tovornjaki NISO prava stvar (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
17920649 (18686) bluefish
»

Tudi Volvo pripravlja električne tovornjake (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
16953853 (48179) Jackass
»

EPA: Pri izpustih goljufal tudi Fiat Chrysler (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Tožbe
28875822 (70537) D3m
»

Nizozemska se spogleduje s prepovedjo prodaje bencinskih in dizelskih avtomobilov (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
25572677 (61372) PredatorX

Več podobnih tem