Forum » Na cesti » Namerno hotel povzročiti nesrečo
Namerno hotel povzročiti nesrečo

BorutO ::
Haha .. res vam ni pomoči ... saj pravim ... jasnovidci. :D No, kaj boste še ugotovili s tem vašim šloganjem. :)

WizzardOfOZ ::
En zelo dober, ampak precej bolj ekstremen primer, ki se je zgodil v Beogradu na več pasovnici v mestu, recimo, da je podobno kot pri nas na Celovški v LJ. Sredi noči en mladi objestnež z Audijem A8 vozi vsaj 140 km/h po glavni cesti, prej omenjeni več pasovnici, kjer je omejitev 60 km/h. Audi A8 ima zeleno luč, iz desne pa pripelje manjši avto s štirimi mladimi, ki naredi velik prekršek in sicer prevozi rdečo luč. Audi bočno trči po sredini manjšega avta in vsi 4 ljudje v njem umrejo, voznik Audija jo odnese z lažjimi poškodbami. Omejitev 60 je z razlogom in bi se vejetno Audi pri tej hitrosti ustavil ali izognil nesreči, ampak, ker je manjši avto z desne naredil prekršek, je vse ok.
Pa sej sta se šla v domžalah dva "drag race" na glavni cesti, pa je en revež zapeljal iz stranske in sta ga nabasala.
https://domzalec.si/kronika/v-hudi-prom...
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

WizzardOfOZ ::
2x audi vs honda, pa še honda bočno, ko veš da nima nič pleha na strani. Kriv je bil pa seveda voznik honde.
Pa še epilog:
https://www.dnevnik.si/1042736303/kroni...
Pa še epilog:
https://www.dnevnik.si/1042736303/kroni...
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()

solatko ::
WizzardOfOZ - To je 7 let stara zadeva, ki se nikakor nebi smela zgoditi. Tu se je našlo kup napak, predvsem mladih, neizkušenih voznikov.
- voznik, ki je izsilil prednost, je bil na THC in ni bil revež, temveč nepreviden in zadet. Na žalost se tudi to dogaja. Sploh v manjših krajih, vozniki niso navajeni pogledat tudi levo, je bilo že kar nekaj motoristov mrtvih zaradi tega (dva moja bivša kolega, sta svojo pot končala zaradi voznika, ki je zapeljal z leve stranske ceste, na odprti regionalki, praktično z njive).
- voznika, oziroma opici, ki sta si dali duška v naselju pa nista imela pojma o prilagojeni hitrosti, niti znanja in izkušenj, vozilo obvladat pri taki hitrosti, ki je še za odprto cesto dovolj visoka, če ne celo previsoka.
Obnašala sta se približno tako, kot naš OP, ki je končno odprl poškodovani očesi in se na hitro oglasil, povedal itak ni nič novega. Verjetno bi se v podobni situaciji, obnašal enako.
- voznik, ki je izsilil prednost, je bil na THC in ni bil revež, temveč nepreviden in zadet. Na žalost se tudi to dogaja. Sploh v manjših krajih, vozniki niso navajeni pogledat tudi levo, je bilo že kar nekaj motoristov mrtvih zaradi tega (dva moja bivša kolega, sta svojo pot končala zaradi voznika, ki je zapeljal z leve stranske ceste, na odprti regionalki, praktično z njive).
- voznika, oziroma opici, ki sta si dali duška v naselju pa nista imela pojma o prilagojeni hitrosti, niti znanja in izkušenj, vozilo obvladat pri taki hitrosti, ki je še za odprto cesto dovolj visoka, če ne celo previsoka.
Obnašala sta se približno tako, kot naš OP, ki je končno odprl poškodovani očesi in se na hitro oglasil, povedal itak ni nič novega. Verjetno bi se v podobni situaciji, obnašal enako.
Delo krepa človeka

BorutO ::
Solatko, sožalje tvojima kolegoma ... a vprašanje, če je nekdo kriv, ki iz stranske pripelje na glavno, med tem pa po glavni drvi motorist s 150kmh ... In kdo je tu kriv? Motorist! Kolikokrat gledam tisto cesto med vodicami in kranjem, kjer je križ, omejitev 70 .. in potem vidiš motorista, ki prehiteva v samem križu s polno brzino ali pa drvi krepko čez 100kmh. Z ene strani se na levo in desno stran lepo vidi, z druge strani pa nič, ker je na obeh straneh gozd. Z razlogom je tam omejitev 70 in ne zato, da bi nalašč zajebavali voznike na glavni cesti. Ali pa ena cesta, par km stran, 90 omejitev, hitrost zmanjšana na 60 na nepreglednem S ovinku. Bi se vseeno dalo 90 peljati po tej cesti, ampak kako naj nekdo, zapelje na cesto, ko pa nekdo pripizdi čez 100kmh, kar sem tudi že doživel na tej cesti. Nemogoče pravi čas videti tistega divjaka, med tem, ko oni motorist misli, da pred njim ni nobenega. Jaz bom vedno mnenja, da tisti motorist, ki vsaj 50kmh več pelje od omejitve, si je na koncu sam kriv za smrt, ko nekdo normalno, tako kot vsak normalen voznik, zapelje na glavno cesto, na to pa mu torpedo prileti od nikoder v avto. Poznam še eno cesto, kjer je T ... kjer se iz stranske priključiš na glavno v obliki loka, sicer ogledala so, ampak tam na cesto lahko spelješ samo, če se čisto ustaviš in res dobro pogledaš, če vidiš kakšen avto ali ne. Ker ko že vsaj malo zagledaš na ogledalu luči od avta, je že v tebi, če tisti hip spelješ. Omejitev je tam zmanjšana na 60. Sem tudi na tej cesti že peljal po glavni 60, ko se je avto vključeval na cesto, nasproti pa pripizdil motorist s kar veliko hitrostjo, še dobro, da je zavil desno in ne v levo, v nasprotnem primeru bi ga nagazil. In spet bi bil avto kriv, ker je videl, da ni nikogar, če bi 60 peljal, bi se še po vsej verjetnosti lahko še pravi čas ustavil motorist, v nasprotnem primeru bi ga nagazil.
A se čudiš, da jaz "pametujem" tu gor? Brez skrbi, nisem tako nevaren voznik, kot si ti s temi svojimi šloganji misliš.
Ampak, nesreče se po tvojem mnenju in še marsikoga drugega tu gor ne bi dogajale, če bi vsi bili jasnovidci, tako kot tričetrt slotechovcev ...
A se čudiš, da jaz "pametujem" tu gor? Brez skrbi, nisem tako nevaren voznik, kot si ti s temi svojimi šloganji misliš.
Ampak, nesreče se po tvojem mnenju in še marsikoga drugega tu gor ne bi dogajale, če bi vsi bili jasnovidci, tako kot tričetrt slotechovcev ...

WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ - To je 7 let stara zadeva, ki se nikakor nebi smela zgoditi. Tu se je našlo kup napak, predvsem mladih, neizkušenih voznikov.
- voznik, ki je izsilil prednost, je bil na THC in ni bil revež, temveč nepreviden in zadet.
THC je izgovor. Tip je lahko zjutraj kadil, pa so še vedno thc najdl ob 5 popoldne na obdukciji.
Zadet ali ne, tipa sta gonila 165 km/h po cesti, kjer je omejitev 50km/h. Vsak voznik predvideva, da ne bosta v naselju ob 3h popoldne 3x čez omejitev priletela avta na obeh voznih pasovih. Verjetno jih niti videl ni. ker sta bila prehitra.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

solatko ::
BorutO - To je klasično izsiljevanje prednosti, motorista sta prehitevala kamion, hitrost okoli 110-120km/h, niti ne preveč, glede na omejitev 90.
Problem je, ker večina voznikov v ruralnih območjih, zapelje na glavno cesto desno, samo z ogledom desne smeri, ne zavedajo se, da lahko na odprti cesti, nekdo tudi prehiteva. Nista šla na križišču, temveč na traktorskem uvozu, ki ga uporabljajo tudi gobarji in rekreativci. Kot je povedal voznik kamiona, je skoraj trčil vanj, v tistem pa je že počilo.
V tvojem primeru nebi bilo nobenih težav, če bi hitrost za par sekund obdžal na 41 in bi se voznik škode normalno vključil na tvoj pas, kot se je voznik avtobusa prej. Vse kar si naredil od takrat, ko je bil nos škode več kot pol metra pred teboj, je egoistično in predvsem nevarno. Pospeševal si, ko te je prehiteval po desni in stiskal razdaljo do tistega spredaj. Dragi moj, to se v prometu ne dela. Vse ostalo je bil samo dodatek k prvi odločitvi, da ga ne moš spusti pred sebe. Zaradi takega razmišljanja je bila huda nesreča pri Medvodah, ko sta se dajala dva egocentrika in je ta na levem pasu, umrl, imel pa je prednost, to je res.
WizzardOfOZ - Jaz sem omenil napake vseh treh, zakaj se držiš samo pokojnega?
Vsi trije so bili pobi s premalo vozniških izkušenj za opisano početje. THC je snov, ki v prometu ni zaželjena, ravno tako kot alkohol ali zdravila, ki uplivajo na vid in reakcije. To je bistvo. Tudi voznik, ki je bil pijan zvečer, je šele po 24-ih urah, sposoben upravljati vozilo in ne zjutraj.
Problem je, ker večina voznikov v ruralnih območjih, zapelje na glavno cesto desno, samo z ogledom desne smeri, ne zavedajo se, da lahko na odprti cesti, nekdo tudi prehiteva. Nista šla na križišču, temveč na traktorskem uvozu, ki ga uporabljajo tudi gobarji in rekreativci. Kot je povedal voznik kamiona, je skoraj trčil vanj, v tistem pa je že počilo.
V tvojem primeru nebi bilo nobenih težav, če bi hitrost za par sekund obdžal na 41 in bi se voznik škode normalno vključil na tvoj pas, kot se je voznik avtobusa prej. Vse kar si naredil od takrat, ko je bil nos škode več kot pol metra pred teboj, je egoistično in predvsem nevarno. Pospeševal si, ko te je prehiteval po desni in stiskal razdaljo do tistega spredaj. Dragi moj, to se v prometu ne dela. Vse ostalo je bil samo dodatek k prvi odločitvi, da ga ne moš spusti pred sebe. Zaradi takega razmišljanja je bila huda nesreča pri Medvodah, ko sta se dajala dva egocentrika in je ta na levem pasu, umrl, imel pa je prednost, to je res.
WizzardOfOZ - Jaz sem omenil napake vseh treh, zakaj se držiš samo pokojnega?
Vsi trije so bili pobi s premalo vozniških izkušenj za opisano početje. THC je snov, ki v prometu ni zaželjena, ravno tako kot alkohol ali zdravila, ki uplivajo na vid in reakcije. To je bistvo. Tudi voznik, ki je bil pijan zvečer, je šele po 24-ih urah, sposoben upravljati vozilo in ne zjutraj.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()

solatko ::
Kot vidiš sam, ravnanja drugih udeležencev, v smislu držanja promstnih predpisov, z gotovostjo, ne moreš in ne smeš pričakovati, moj inštruktor je dejal, pripravi se, da se boš gibal med idioti, torej je tvoja varnost odvisna predvsem od tebe, zato sem se dodatno usposabljal, da sem dojel večino vozniških trikov, za svojo varnost in niti en dinar ni bil vržen stran.
Delo krepa človeka

WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ - Jaz sem omenil napake vseh treh, zakaj se držiš samo pokojnega?
Vsi trije so bili pobi s premalo vozniških izkušenj za opisano početje. THC je snov, ki v prometu ni zaželjena, ravno tako kot alkohol ali zdravila, ki uplivajo na vid in reakcije. To je bistvo. Tudi voznik, ki je bil pijan zvečer, je šele po 24-ih urah, sposoben upravljati vozilo in ne zjutraj.
Poanta je da četudi bi bil ti in čisto čisto trezen na njegovem mestu nebi nič mogel narediti, ker sta bila oba pasova polna.
Če se mulca nebi šla "drag race" na taki cesti ob treh popoldne, bi mogoče tip lahko še odpeljal na desni pas, pa bi ga avto zadel v zadek in bi preživel, tako se pa ni imel kam umaknit.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

codeMonkey ::
Predvsem je neumnost, da so vsi trije imeli "premalo vozniskih izkusenj za opisano pocetje". Kaj naj bi to pomenilo?

hipertija ::
codeMonkey je izjavil:
Predvsem je neumnost, da so vsi trije imeli "premalo vozniskih izkusenj za opisano pocetje". Kaj naj bi to pomenilo?
Da verjetno če bi bil v dirkaških vodah 10 let, bi lahko preprečil nesrečo. NOT - ker ne bi tega počel na cesti, ampak tam, kjer je to namenjeno.
Prekle za kurnk

facepalm ::
Jaz pa trdim, da v kolikor ni bil voznik honde zadet (THC ostane v krvi krepo dlje kot 24h), je celotna krivda na strani voznikov Audijev.
Namrec, ko se je Honda vkljucila v promet, so bili Audiji cca 150m stran. To govorim o momentu speljevanja. Ko je on se opazoval okollico, da se je odlocil speljati, jih verjetno ni niti bilo v vidnem polju.
Pricakovati takih izstrelkov ni moral ter celo v zakonu je zapisano, da lahko voznik pricakuje spostovanje cpp s strani drugih udelezencev.
Namrec, ko se je Honda vkljucila v promet, so bili Audiji cca 150m stran. To govorim o momentu speljevanja. Ko je on se opazoval okollico, da se je odlocil speljati, jih verjetno ni niti bilo v vidnem polju.
Pricakovati takih izstrelkov ni moral ter celo v zakonu je zapisano, da lahko voznik pricakuje spostovanje cpp s strani drugih udelezencev.

solatko ::
WizzardOfOZ - Dejstvo je, da v primeru, ko se vključuješ s stranske ceste, ne vidiš dveh bedakov, ki drvita proti tebi in zapelješ v smrt, da je bilo nekaj narobe tudi s teboj, poleg onih dveh. Zato pravim, da ni dovolj pogledati samo v smer v katero boš zapeljal, temveč tudi to, da slučajno kdo koga ne prehiteva, torej v obe smeri.
codeMonkey - To pomeni predvsem to, da voznik, ki se je vključeval, ni pogledal, če je pas, na katerega bo zapeljal, prazen (ta napaka se pripeti tudi izkušenim voznikom), divajaka pa se nista zavedala, kaj njuna vožnja lahko stori, pač opici, kateri nihče ni naučil osnov vožnje in to je, da moraš v vsakem trenutku ob pričakovani oviri, varno ustavit. Naučili so ju samo, kako se pritiska na gas, to opico naučiš zelo hitro, še veliko banan ne rabiš.
facepalm - Pač splet naklučij, dva bedaka in en malo manj pozoren.
codeMonkey - To pomeni predvsem to, da voznik, ki se je vključeval, ni pogledal, če je pas, na katerega bo zapeljal, prazen (ta napaka se pripeti tudi izkušenim voznikom), divajaka pa se nista zavedala, kaj njuna vožnja lahko stori, pač opici, kateri nihče ni naučil osnov vožnje in to je, da moraš v vsakem trenutku ob pričakovani oviri, varno ustavit. Naučili so ju samo, kako se pritiska na gas, to opico naučiš zelo hitro, še veliko banan ne rabiš.
facepalm - Pač splet naklučij, dva bedaka in en malo manj pozoren.
Delo krepa človeka

hipertija ::
Vprašanje... so pa droge hudič ko pride do takšnih in drugačnih nesreč, ker te avtomatsko dela krivega, tudi če si morda samo poizkusil enkrat pred parimi dnevi na neki fešti na petek (nesreča pa se npr. zgodi v ponedeljek ali nedeljo na lep dan, ko se počutiš ok). Sicer je pa hondašu malo mar v tem primeru.
Prekle za kurnk
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: hipertija ()

vnetidebater ::
Zato pravim, da ni dovolj pogledati samo v smer v katero boš zapeljal, temveč tudi to, da slučajno kdo koga ne prehiteva, torej v obe smeri.
Če nekdo vozi 200 kmh skozi mesto, ga najbrž ne boš opazil saj ko boš pogledal v obe smeri bo še nekaj 100 metrov daleč in ga ne boš opazil in torej ko boš speljal skozi križišče bo uni prevozil že pol mesta in te zradiral.
Tu nimaš kaj "predvidevati in gledati" saj ni šans da boš videl neko dogajanje 400 metrov proč (če vozi 200 kmh, ga boš imel v 8 sekundah pred sabo).
- voznik, ki je izsilil prednost, je bil na THC in ni bil revež, temveč nepreviden in zadet. Na žalost se tudi to dogaja.
irelevantno. Tip je vozil 165 kmh. v 1 sekundi je prevozil 45 metrov.
Dejansko je lahko zadet voznik, ki ga je izsilil, pogledal levo desno in je bil takrat tale butast idiot še 200 do 300 metrov stran (razdalja kjer najbrž ne boš zaznal da nekdo tako hudo drvi proti tebi), čez 5 sekund pa je bila prometna nesreča.
Tu je krivda seveda jasna....... kriv je ta, ki je vozil hitreje od najvišje dovoljene vrednosti kar je popolnoma zjebalo percepcijo ostalih udeležencev v prometu in niso znali pravilno oceniti ali bodo vozniku izsilili prednost ali ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: vnetidebater ()

vnetidebater ::
Obnašala sta se približno tako, kot naš OP, ki je končno odprl poškodovani očesi in se na hitro oglasil, povedal itak ni nič novega. Verjetno bi se v podobni situaciji, obnašal enako.
true, true.
WizzardOfOZ - Dejstvo je, da v primeru, ko se vključuješ s stranske ceste, ne vidiš dveh bedakov, ki drvita proti tebi in zapelješ v smrt, da je bilo nekaj narobe tudi s teboj, poleg onih dveh.
ne. Percepcija te zajebe. Morda res vidiš avto 300 metrov daleč ampak ne zaznaš da se premika 200 kmh in da ga boš imel čez 5 do 6 sekund pred sabo. Da pogledaš levo, desno in spelješ traja najbrž kakšnih 5 sekund....
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: vnetidebater ()

vnetidebater ::
Ampak, nesreče se po tvojem mnenju in še marsikoga drugega tu gor ne bi dogajale, če bi vsi bili jasnovidci, tako kot tričetrt slotechovcev ...
Vsekakor sem prepričan da se nesreče ne bi dogajale če bi bil vsak čisto malo bolj popustljiv v prometu in se ne bi obnašal kot da je cesta njegovo igrišče in da mu vse prednosti absolutno pripadajo...in da si nihče ne bi dovolil znoreti za volanom ko mu nekdo neko "prednost" odvzame.

hipertija ::
Fantje, nečesa se moramo zavedati - poglejte si primer pilotov potniških letal:
- so to ljudje z univerzitetno izobrazbo, so razgledani, pametni? SO
- so to ljudje, ki preden se sploh usedejo za sedež pravega letala, naredijo na stotine ur simulatorja? SO
- so to ljudje, ki so opravljali stotine ur kot tretji pilot inženir v letalu? SO
- so to ljudje, ki so opravljali stotine ur kot kopiloti? SO
- so to ljudje, ki so zdravstveno pregledani na vsake toliko časa? SO
- so to ljudje, ki se stalno izobražujejo? SO
... itd.? JA
KAJ PA V PROMETU:
- ljudje iz različnih profilov, od opic, do pametnih, sposobnih in nesposobnih
- ljudje s samo nekaj 10 urami avtošole
- človek sam krmari avto
- distraktorji
- neizpravni avtomobili
- substance
- nobenih obnovitev znanj dodatnih izobraževanj itd.
in še vedno je pri mnogih letalskih nesrečah prisoten človeški faktor + v pilotski sta navadno min. dva pilota. Gre za splet okoliščin, ki je redek in tudi če je redek, je ponavadi rešljiv, ker so tu ljudje, ki nesrečo preprečijo, ampak od teh še bolj redkih dogodkov pa se zgodi, da morda enega ne uspejo, kar ima posledico katastrofo.
Tako kot ovinek v svojem kraju zvoziš 1000x v življenju, tako kot greš 1000x čez neko križišče, tako kot primorsko AC prevozi na dan 10.000če vozil - dovolj je en splet okoliščin in neprevidnosti, pa vemo kakšni so rezultati. Se čudite, glede na zgornjo primerjavo?
- so to ljudje z univerzitetno izobrazbo, so razgledani, pametni? SO
- so to ljudje, ki preden se sploh usedejo za sedež pravega letala, naredijo na stotine ur simulatorja? SO
- so to ljudje, ki so opravljali stotine ur kot tretji pilot inženir v letalu? SO
- so to ljudje, ki so opravljali stotine ur kot kopiloti? SO
- so to ljudje, ki so zdravstveno pregledani na vsake toliko časa? SO
- so to ljudje, ki se stalno izobražujejo? SO
... itd.? JA
KAJ PA V PROMETU:
- ljudje iz različnih profilov, od opic, do pametnih, sposobnih in nesposobnih
- ljudje s samo nekaj 10 urami avtošole
- človek sam krmari avto
- distraktorji
- neizpravni avtomobili
- substance
- nobenih obnovitev znanj dodatnih izobraževanj itd.
in še vedno je pri mnogih letalskih nesrečah prisoten človeški faktor + v pilotski sta navadno min. dva pilota. Gre za splet okoliščin, ki je redek in tudi če je redek, je ponavadi rešljiv, ker so tu ljudje, ki nesrečo preprečijo, ampak od teh še bolj redkih dogodkov pa se zgodi, da morda enega ne uspejo, kar ima posledico katastrofo.
Tako kot ovinek v svojem kraju zvoziš 1000x v življenju, tako kot greš 1000x čez neko križišče, tako kot primorsko AC prevozi na dan 10.000če vozil - dovolj je en splet okoliščin in neprevidnosti, pa vemo kakšni so rezultati. Se čudite, glede na zgornjo primerjavo?
Prekle za kurnk

mirator ::
Lahko rečem, da sem imel takšnih primerov kar precej in sicer, da se je nekdo hotel vrini pred mene in da sem se jaz želel vključiti v prednostno cesto. Moram reči, da v teh primerih še ni prišlo do trks, čeprav smo se pa kar precej približali eden drugemu.
Ampak če povsem mirno pogledamo na situacijo. Niti ni toliko pomembno, ali je v pasu, ki se konča kakšen znak, da nimaš prednosti ali ne. V vsakem primeru nimaš prednosti pred tistim, ki vozi po svojem pasu. Prav tako velja pravilo, da pas lahko menjaš, če imaš prosto. Se pa zgodi, da se naključna voznika ne razumeta med sabo bodisi, da nekdo drugega ne vidi (seveda je tudi opcija, čeprav kazniva, da nekdo govori po mobitelu), bodisi da je v igri ego.
Tako sem tudi jaz včasih uveljavljal svoj ego, če je bil nekdo, ki se je vključeval v moj pas prepotenten. Pri tem mislim tiste, ki kar rinejo vate, čeprav za tabo ni nikogar. Takšnemu se preprosto nisem umaknil in sem dopuščal, da bo trčil vame. Pri takšnih hitrostih, razen materialne škode ni nič hujšega. Pa se dosedaj ni nihče. Če pa je za mano kolona, pa ne premišljujejm o tem kdo ima prednost ampak ga, če mi ni treba bistveno zmanjšati hitrosti, mirno spustim predse.
Ampak če povsem mirno pogledamo na situacijo. Niti ni toliko pomembno, ali je v pasu, ki se konča kakšen znak, da nimaš prednosti ali ne. V vsakem primeru nimaš prednosti pred tistim, ki vozi po svojem pasu. Prav tako velja pravilo, da pas lahko menjaš, če imaš prosto. Se pa zgodi, da se naključna voznika ne razumeta med sabo bodisi, da nekdo drugega ne vidi (seveda je tudi opcija, čeprav kazniva, da nekdo govori po mobitelu), bodisi da je v igri ego.
Tako sem tudi jaz včasih uveljavljal svoj ego, če je bil nekdo, ki se je vključeval v moj pas prepotenten. Pri tem mislim tiste, ki kar rinejo vate, čeprav za tabo ni nikogar. Takšnemu se preprosto nisem umaknil in sem dopuščal, da bo trčil vame. Pri takšnih hitrostih, razen materialne škode ni nič hujšega. Pa se dosedaj ni nihče. Če pa je za mano kolona, pa ne premišljujejm o tem kdo ima prednost ampak ga, če mi ni treba bistveno zmanjšati hitrosti, mirno spustim predse.

SloKin ::
V vsakem primeru nimaš prednosti pred tistim, ki vozi po svojem pasu.
http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred...
38. člen 5. odstavek.
Moraš dat prostor...

hipertija ::
V vsakem primeru nimaš prednosti pred tistim, ki vozi po svojem pasu.
http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred...
38. člen 5. odstavek.
Moraš dat prostor...
eni še kar ne zastopijo, da to velja če ni ZNAKA vključevanje iz neprednostnega pasu na prednostnega. Si slep ali se delaš, da ne vidiš jasno trikotnika?? Kako ti to ni jasno še vedno ne?
In tolk mi že gre na K tale tema, da bom posnetek posredoval na PP LJ Center in naj podajo mnenje, ker ste res dosadni.
Prekle za kurnk
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: hipertija ()

predi ::
Preberi tudi 98. člen.V vsakem primeru nimaš prednosti pred tistim, ki vozi po svojem pasu.
http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred...
38. člen 5. odstavek.
Moraš dat prostor...

mirator ::
Saj. V bistvu pa gre za strpnost. Četudi ima nekdo na pasu, ki se končuje znak, da nima prednosti, se nekako mora vključiti v prednostni pas. In največkrat ravno zaradi nestrpnosti tistih, ki so na prednostnem pasu, mora vključitev izsiliti. In če ne pride do trka, potem pač ni problema.
V primeru OP-ja pa je p moje OP naredil napako, ko je najprej znižal hitrost, tako da je voznik škode ocenil, da mu bo prepustil prednost, potem pa pospešil in se neprevidno celo, neumno umaknil na nasprotni pas, namesto da bi takrat normalno peljal dalje. Sem 100% prepričan, da bi se voznik škode ustavil. Seveda, ko pa se je OP ustavil, je voznik škode normalno nadaljeval vožnjo. Kdo pa je ne bi? Če bi se še on ustavil, bi pa oba naedila pravo štalo.
V primeru OP-ja pa je p moje OP naredil napako, ko je najprej znižal hitrost, tako da je voznik škode ocenil, da mu bo prepustil prednost, potem pa pospešil in se neprevidno celo, neumno umaknil na nasprotni pas, namesto da bi takrat normalno peljal dalje. Sem 100% prepričan, da bi se voznik škode ustavil. Seveda, ko pa se je OP ustavil, je voznik škode normalno nadaljeval vožnjo. Kdo pa je ne bi? Če bi se še on ustavil, bi pa oba naedila pravo štalo.

predi ::
Fantje, nečesa se moramo zavedati - poglejte si primer pilotov potniških letal:Poleg tega študije potrjujejo, da poglobljeno vozniško znanje ne izboljša varnosti v prometu, ima lahko celo negativen učinek nanjo, zaradi lažnega občutka varnosti in precenjevanja svojih sposobnosti.
- so to ljudje z univerzitetno izobrazbo, so razgledani, pametni? SO
- so to ljudje, ki preden se sploh usedejo za sedež pravega letala, naredijo na stotine ur simulatorja? SO
- so to ljudje, ki so opravljali stotine ur kot tretji pilot inženir v letalu? SO
- so to ljudje, ki so opravljali stotine ur kot kopiloti? SO
- so to ljudje, ki so zdravstveno pregledani na vsake toliko časa? SO
- so to ljudje, ki se stalno izobražujejo? SO
... itd.? JA
KAJ PA V PROMETU:
- ljudje iz različnih profilov, od opic, do pametnih, sposobnih in nesposobnih
- ljudje s samo nekaj 10 urami avtošole
- človek sam krmari avto
- distraktorji
- neizpravni avtomobili
- substance
- nobenih obnovitev znanj dodatnih izobraževanj itd.
in še vedno je pri mnogih letalskih nesrečah prisoten človeški faktor + v pilotski sta navadno min. dva pilota. Gre za splet okoliščin, ki je redek in tudi če je redek, je ponavadi rešljiv, ker so tu ljudje, ki nesrečo preprečijo, ampak od teh še bolj redkih dogodkov pa se zgodi, da morda enega ne uspejo, kar ima posledico katastrofo.
Tako kot ovinek v svojem kraju zvoziš 1000x v življenju, tako kot greš 1000x čez neko križišče, tako kot primorsko AC prevozi na dan 10.000če vozil - dovolj je en splet okoliščin in neprevidnosti, pa vemo kakšni so rezultati. Se čudite, glede na zgornjo primerjavo?
Meni je, ko že primerjaš letalski promet, dosti bolj zanimivo to, da naša vozila niso opremljena s črnimi skrinjicami, na podlagi katerih bi lahko dognali točen vzrok za čisto vsako nesrečo na naših cestah, v kolikor so udeležena motorna vozila. Med leti 2015 in 2019 smo imeli na področju EU 198 smrti na komercialnih letih in 777 smrti v drugih letalskih nesrečah. Na evropskih cestah pa smo samo v letu 2018 izgubili 10.500 življenj potnikov v motornih vozilih ter skoraj 5000 med pešci. Zakaj imajo letala črne skrinjice, cestna vozila pa ne? Kje je tu logika? Zakaj ni vsaka nesreča na cesti katalizator sprememb varnosti v cestnem prometu, tako kot je to običajno pri letalskih nesrečah?

hipertija ::
Saj. V bistvu pa gre za strpnost. Četudi ima nekdo na pasu, ki se končuje znak, da nima prednosti, se nekako mora vključiti v prednostni pas. In največkrat ravno zaradi nestrpnosti tistih, ki so na prednostnem pasu, mora vključitev izsiliti.
Ni res, vključi se tako, da počaka na desnem pasu in se, ko je prosto, vključi - razen na AC ko lahko vožnjo nadaljuješ še na odstavni pas - zato je trikotnik, če ga ne bi bilo, potem je zgodba drugačna - ampak tu je namensko tako, ker se za križiščem zelo hitro zapre pas in je težko gledati voznike z desne, ki imajo prav tako trikotnik in še mrtvi kot na levo in se raje ustaviš, če nisi prepričan v vozila za tabo na levi.
ŠE ENKRAT: Ko ti pri trikotniku v križišču zavijaš desno, tudi ne izsiliš kolone ali pa tudi če vidiš da se ti nekdo približuje, moraš oceniti, če boš lahko normalno vključil ali ne, nikakor pa tistega, ki pripelje po prednostni cesti/pasu ali whatever, ne rabiš izsiljevat, sploh če je tekoča kolona.
Tu je ves point tega zapiranja prometnega pasu in nikakor ne velja tisti člen, ker govori o sistemu zadrge, ki pa v tem primeru to ni.
Fantje, nečesa se moramo zavedati - poglejte si primer pilotov potniških letal:Poleg tega študije potrjujejo, da poglobljeno vozniško znanje ne izboljša varnosti v prometu, ima lahko celo negativen učinek nanjo, zaradi lažnega občutka varnosti in precenjevanja svojih sposobnosti.
- so to ljudje z univerzitetno izobrazbo, so razgledani, pametni? SO
- so to ljudje, ki preden se sploh usedejo za sedež pravega letala, naredijo na stotine ur simulatorja? SO
- so to ljudje, ki so opravljali stotine ur kot tretji pilot inženir v letalu? SO
- so to ljudje, ki so opravljali stotine ur kot kopiloti? SO
- so to ljudje, ki so zdravstveno pregledani na vsake toliko časa? SO
- so to ljudje, ki se stalno izobražujejo? SO
... itd.? JA
KAJ PA V PROMETU:
- ljudje iz različnih profilov, od opic, do pametnih, sposobnih in nesposobnih
- ljudje s samo nekaj 10 urami avtošole
- človek sam krmari avto
- distraktorji
- neizpravni avtomobili
- substance
- nobenih obnovitev znanj dodatnih izobraževanj itd.
in še vedno je pri mnogih letalskih nesrečah prisoten človeški faktor + v pilotski sta navadno min. dva pilota. Gre za splet okoliščin, ki je redek in tudi če je redek, je ponavadi rešljiv, ker so tu ljudje, ki nesrečo preprečijo, ampak od teh še bolj redkih dogodkov pa se zgodi, da morda enega ne uspejo, kar ima posledico katastrofo.
Tako kot ovinek v svojem kraju zvoziš 1000x v življenju, tako kot greš 1000x čez neko križišče, tako kot primorsko AC prevozi na dan 10.000če vozil - dovolj je en splet okoliščin in neprevidnosti, pa vemo kakšni so rezultati. Se čudite, glede na zgornjo primerjavo?
Meni je, ko že primerjaš letalski promet, dosti bolj zanimivo to, da naša vozila niso opremljena s črnimi skrinjicami, na podlagi katerih bi lahko dognali točen vzrok za čisto vsako nesrečo na naših cestah, v kolikor so udeležena motorna vozila. Med leti 2015 in 2019 smo imeli na področju EU 198 smrti na komercialnih letih in 777 smrti v drugih letalskih nesrečah. Na evropskih cestah pa smo samo v letu 2018 izgubili 10.500 življenj potnikov v motornih vozilih ter skoraj 5000 med pešci. Zakaj imajo letala črne skrinjice, cestna vozila pa ne? Kje je tu logika? Zakaj ni vsaka nesreča na cesti katalizator sprememb varnosti v cestnem prometu, tako kot je to običajno pri letalskih nesrečah?
edini razlog, ki se mi porodi je to, da je pri letalih treba ugotoviti, če gre za kakršno koli tehnično napako oz. če gre za človeški faktor, kar se najlažje ugotovi iz črnih skrinjic, ker je rezultat neseče ponavadi večina mrtvih in so deli letala na prafaktorjih.
Pri avtomobilih se relativno hitro ugotovi vzrok: analiza tekočin človeka, zavorna pot itd. itd.
Prekle za kurnk
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: hipertija ()

predi ::
Pri avtomobilih se relativno hitro ugotovi vzrok: analiza tekočin človeka, zavorna pot itd. itd.Potem se pa v poročilo poči "neprilagojena hitrost" in to je to, kajneda? Govoril sem o točnem vzroku nesreč, ne o tistih, ki si jih morajo zdaj, zaradi podhranjenosti s podatki, policisti praktično namisliti v svojih poročilih, saj jim kaj drugega tako ne preostane. "Na podlagi zbiranja poročil..."

hipertija ::
Pri avtomobilih se relativno hitro ugotovi vzrok: analiza tekočin človeka, zavorna pot itd. itd.Potem se pa v poročilo poči "neprilagojena hitrost" in to je to, kajneda? Govoril sem o točnem vzroku nesreč, ne o tistih, ki si jih morajo zdaj, zaradi podhranjenosti s podatki, policisti praktično namisliti v svojih poročilih, saj jim kaj drugega tako ne preostane. "Na podlagi zbiranja poročil..."
ja pač če pač v razmaku 5min 500 avtov normalno zvozi ovinek, 1 pa ne, je pač to neprilagojena hitrost, alkohol, slabe gume ali kaj tretjega... ne vem kaj češ tukaj filozofirati.
Prekle za kurnk

mirator ::
Saj. V bistvu pa gre za strpnost. Četudi ima nekdo na pasu, ki se končuje znak, da nima prednosti, se nekako mora vključiti v prednostni pas. In največkrat ravno zaradi nestrpnosti tistih, ki so na prednostnem pasu, mora vključitev izsiliti.
Ni res, vključi se tako, da počaka na desnem pasu in se, ko je prosto, vključi - razen na AC ko lahko vožnjo nadaljuješ še na odstavni pas - zato je trikotnik, če ga ne bi bilo, potem je zgodba drugačna - ampak tu je namensko tako, ker se za križiščem zelo hitro zapre pas in je težko gledati voznike z desne, ki imajo prav tako trikotnik in še mrtvi kot na levo in se raje ustaviš, če nisi prepričan v vozila za tabo na levi.
ŠE ENKRAT: Ko ti pri trikotniku v križišču zavijaš desno, tudi ne izsiliš kolone ali pa tudi če vidiš da se ti nekdo približuje, moraš oceniti, če boš lahko normalno vključil ali ne, nikakor pa tistega, ki pripelje po prednostni cesti/pasu ali whatever, ne rabiš izsiljevat, sploh če je tekoča kolona.
Tu je ves point tega zapiranja prometnega pasu in nikakor ne velja tisti člen, ker govori o sistemu zadrge, ki pa v tem primeru to ni.
Imaš prav, če imaš znak, da nimaš prednosti, ne smeš izsiljevati prednosti. Lahko pa se vključiš, če ti to pusti voznik na prednostni cesti. Samo ta mora vedeti (čeprav je sicer logično) da se želiš vključiti, kar pa narediš s smerokazom in očesnim stikom. Če te nihče ne spusti se pač ustaviš in čakaš, da se promet toliko umiri, da varno spremeniš smerni pas. Samo, če si na prednostnem pasu in nekomu ne želiš prepustiti prednosti, potem to naredi odločno, ne pa s pojemanjem in pospeševanjem ali celo delnim umikanjem na nasprotni smerni pas.

floyd1 ::
Točno tako. Stric v škodi ni mogel varno zamenjati pasu in običajno bi v taki situaciji pač zaviral. Ampak on je raje izsilil. OP pa bi vsekakor tudi moral voziti bolj defenzivno.

Fritz ::
Saj. V bistvu pa gre za strpnost. Četudi ima nekdo na pasu, ki se končuje znak, da nima prednosti, se nekako mora vključiti v prednostni pas. In največkrat ravno zaradi nestrpnosti tistih, ki so na prednostnem pasu, mora vključitev izsiliti. In če ne pride do trka, potem pač ni problema.
V primeru OP-ja pa je p moje OP naredil napako, ko je najprej znižal hitrost, tako da je voznik škode ocenil, da mu bo prepustil prednost, potem pa pospešil in se neprevidno celo, neumno umaknil na nasprotni pas, namesto da bi takrat normalno peljal dalje. Sem 100% prepričan, da bi se voznik škode ustavil. Seveda, ko pa se je OP ustavil, je voznik škode normalno nadaljeval vožnjo. Kdo pa je ne bi? Če bi se še on ustavil, bi pa oba naedila pravo štalo.
Izsiljevanje pa ni nestrpnost?
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

SloKin ::
V vsakem primeru nimaš prednosti pred tistim, ki vozi po svojem pasu.
http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred...
38. člen 5. odstavek.
Moraš dat prostor...
eni še kar ne zastopijo, da to velja če ni ZNAKA vključevanje iz neprednostnega pasu na prednostnega. Si slep ali se delaš, da ne vidiš jasno trikotnika?? Kako ti to ni jasno še vedno ne?
In tolk mi že gre na K tale tema, da bom posnetek posredoval na PP LJ Center in naj podajo mnenje, ker ste res dosadni.
Ti si slep, ker ne vidis kaj sem citiral. V svojem delu pise, da ni pomembno ali imas kaksen znak ali ne... In po njegovem mnenju ne smes menjata pas, ce je nekdo na drugem pasu.

solatko ::
predi - Še en genialc, če bolje obvladaš posel je to moteče. Tisti, ki se posel boje izuči, tudi bolje ve, kakšne so njegove sposobnosti in kako in kdaj mora ukrepati, da so posledice čim lažje.
Zakaj potem sploh potreba po vozniškem dovoljenju, tisti brez njega, se nebi tako preseravali, kot tisti, ki ga imajo?
Vedno, ko ne moreš ustavit ob lahko predvideni situaciji, gre za neprilagojeno hitrost. Tu je notri, sposobost, vremenska situacija, kvaliteta ceste, varnostna razdalja, pazljivost, zbranost, tehnične kararkteristike vozila, psihofizično stanje voznika,.....
Zakaj potem sploh potreba po vozniškem dovoljenju, tisti brez njega, se nebi tako preseravali, kot tisti, ki ga imajo?
Vedno, ko ne moreš ustavit ob lahko predvideni situaciji, gre za neprilagojeno hitrost. Tu je notri, sposobost, vremenska situacija, kvaliteta ceste, varnostna razdalja, pazljivost, zbranost, tehnične kararkteristike vozila, psihofizično stanje voznika,.....
Delo krepa človeka

Uizi ::
Stran 13, nisem vsega bral, se je Boruta že kaj prijelo?
Ok nvm.
Haha .. res vam ni pomoči ... saj pravim ... jasnovidci. :D No, kaj boste še ugotovili s tem vašim šloganjem. :)
Ok nvm.

The funniest thing about this particular signature is
that by the time you realise it doesn't say anything
it's too late to stop reading it.
that by the time you realise it doesn't say anything
it's too late to stop reading it.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Uizi ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prometna nesreča v parkirni hiši BTC city park (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 52892 (45054) | win64 |
⊘ | Prometna nesreča na enosmerni cesti (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15384 (12599) | Mavrik |
» | Prometna nesreča (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Na cesti | 99900 (90668) | St235 |