Forum » Na cesti » Družinski karavan srednji višji razred
Družinski karavan srednji višji razred
Blinder ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Po drugi strani pa lahko vidiš ogromno mercedesov 240D in 300D po vzhodnih državah in po afriki, ki so že parkrat števec obrnil, pa še kr delajo brez problemov. Maš ljudi ki so parkrat okol sveta prevozil s puchi, ki imajo 300D motor notri.
To so bili tudi dosti enostavni motorji
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
WizzardOfOZ ::
motorji so vsi dost enostavni in vsi delajo dovolj dobro. Tudi boxerji in vankli. Ostala nepotrebna navlaka na motorjih je problematična.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Buggy ::
Nebivedu...da ne bos prevec pameten. Imam sodelavca z outbackom 2007 2.5 bencinar. Stvar mu sicer generalno dela s porabo po ravninah in pencijonisticno voznjo okol 9 litrov, ni svoh ni pa za prehvalit za to konjenico. Ima pa kot perfekcionist vedno neke problemcke in cricke ki ga motijo ko je v avtu...drugac je biker. Pa govorimo o old scool subaruju...to kar je zdej neka kozmetika je dalec od tega kar je Subaru vcasih bil...Plasticna in precenjena jajca, ki jih je na 4WD ze marsikdo pustil zadaj. Mal koledar updejti nebivedu..stvari se spreminjajo!
Tvoje pospolsevanje in istocasno povelicevanje Subarujo nekako ne gre skupaj.
Renault ima kar nekaj konkretnih motorjev...tudi 1.5 po tem ko so odpravili probleme s crpalkami zaradi nekvalitetnega goriva, ja so imeli pa probleme kot vsak drug avto...pizda a ste res tolk retadirani?
Tvoje pospolsevanje in istocasno povelicevanje Subarujo nekako ne gre skupaj.
Renault ima kar nekaj konkretnih motorjev...tudi 1.5 po tem ko so odpravili probleme s crpalkami zaradi nekvalitetnega goriva, ja so imeli pa probleme kot vsak drug avto...pizda a ste res tolk retadirani?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
Buggy ::
WizzardOfOZ je izjavil:
motorji so vsi dost enostavni in vsi delajo dovolj dobro. Tudi boxerji in vankli. Ostala nepotrebna navlaka na motorjih je problematična.
spet posplosujes...vsak boxer ni ok je tvoj subaru dokazal z dizlom, wankl pa se manj, ker generlak na 15Kkm si ni zelel nihce, kot se je na Mazdah Rx-8 tudi radodogajal.
Boxer je bil edini dober v mojem letniku hrosca :D Alfa 33 je boxer naredila kot performance ne pa vzdrzljivega in si s tem pokopala renome. Motor mora trajat ne pa sam delat ;)
wankl je pa passe!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
Buggy ::
Aja pa se to..problematicni so materiali s katerimi delajo motorje/glave/komponente. Dandanes je v imenu "optimizacije" procesov takorekoc dovoljeno vse. Motorji niso vec delani, da zdrzijo kot vcasih, zato je potrebno biti previden kaksen agregat zelis imeti v avtu. Zame je bila to glavna stvar, ze odprej. Najprej agregat, potem kaj je okoli njega!
Konkretno pri VAG grupi je BiTDI motor tisti (ga vec ne delajo) ki je bil overengeenred in je popolnona drugacen od navadnega 2.0 TDI. Spojen je tudi z drugacnim in ustreznim menjalnikom kot ostali in je od novodobnih avtom po izkusnjah dobrega poznavalca motorjev edini, ki z lahkoto brez vsakih tezav nastanca 300Kkm+ in to cipan. Konkretno ta optimizator isti 2.0TDI 150KM/190KM, ki ima 150Kkm ne bo nikoli optimiziral, ker je motor narejen, da pocasi pri teh kilometrih zacne delat probleme in ne zeli odgovornosti.
Naredte domaco nalogo pa vas ne bo kasneje bolela glava. Niso dandanes vec casi stari preverjenih 1.9 singeric tako pri VAG-u kot tudi FIAT/Alfa/Oplu
BTW: od kar zena voz avto je padla porab iz 8 na 7 l na BiTdi..sem rekel da ga bo pokvarla :D
Konkretno pri VAG grupi je BiTDI motor tisti (ga vec ne delajo) ki je bil overengeenred in je popolnona drugacen od navadnega 2.0 TDI. Spojen je tudi z drugacnim in ustreznim menjalnikom kot ostali in je od novodobnih avtom po izkusnjah dobrega poznavalca motorjev edini, ki z lahkoto brez vsakih tezav nastanca 300Kkm+ in to cipan. Konkretno ta optimizator isti 2.0TDI 150KM/190KM, ki ima 150Kkm ne bo nikoli optimiziral, ker je motor narejen, da pocasi pri teh kilometrih zacne delat probleme in ne zeli odgovornosti.
Naredte domaco nalogo pa vas ne bo kasneje bolela glava. Niso dandanes vec casi stari preverjenih 1.9 singeric tako pri VAG-u kot tudi FIAT/Alfa/Oplu
BTW: od kar zena voz avto je padla porab iz 8 na 7 l na BiTdi..sem rekel da ga bo pokvarla :D
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
WizzardOfOZ ::
Nebivedu...da ne bos prevec pameten. Imam sodelavca z outbackom 2007 2.5 bencinar. Stvar mu sicer generalno dela s porabo po ravninah in pencijonisticno voznjo okol 9 litrov, ni svoh ni pa za prehvalit za to konjenico. Ima pa kot perfekcionist vedno neke problemcke in cricke ki ga motijo ko je v avtu...drugac je biker. Pa govorimo o old scool subaruju...to kar je zdej neka kozmetika je dalec od tega kar je Subaru vcasih bil...Plasticna in precenjena jajca, ki jih je na 4WD ze marsikdo pustil zadaj. Mal koledar updejti nebivedu..stvari se spreminjajo!
Tvoje pospolsevanje in istocasno povelicevanje Subarujo nekako ne gre skupaj.
Renault ima kar nekaj konkretnih motorjev...tudi 1.5 po tem ko so odpravili probleme s crpalkami zaradi nekvalitetnega goriva, ja so imeli pa probleme kot vsak drug avto...pizda a ste res tolk retadirani?
Ja verjamem, da je mnogo takih, ki jih črički na 14 let starem avtu motijo in podobno. Tudi sam poznam par takih. Pa če gre čez grbino neki zatrese, pa ni mu všeč trdota vzmetenja (kupi pa najcenejšo),.... Jaz takim samo rečem da naj si kupi drugo znamko, ker subaru ni zanj.
Kdo je pa povozil subaruja v 4WD me pa res zanima?
Koledar mam updejtan, pa žabarskih jajc še vedno ne bom kupil. So še vedno samo jajca. Tko kot zeljarskih ne bom. Tut zeljarji ne znajo avta narest več. So ga po vojni, z boxer mašino, danes ga pa ne znajo več.
Pa nebi o plastiki. So renaulti veliko bolj plastični, kot ostale znamke.
Boxer je bil edini dober v mojem letniku hrosca
Pravi subarujev motor dela dlje kot večina nemških dizlov. In to brez problemov. Pod pravi subarujev motor mislim bencinarja in ne kmetavzarske mašine, ki so jo probal delat samo za kmetavze iz evrope (dizla).
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
WizzardOfOZ ::
Aja pa se to..problematicni so materiali s katerimi delajo motorje/glave/komponente. Dandanes je v imenu "optimizacije" procesov takorekoc dovoljeno vse. Motorji niso vec delani, da zdrzijo kot vcasih, zato je potrebno biti previden kaksen agregat zelis imeti v avtu. Zame je bila to glavna stvar, ze odprej. Najprej agregat, potem kaj je okoli njega!
Zato pa kupujem tisto, kar je preverjeno in kar dela. Ko imaš enkrat 1.6 motor s 7 litri olja v motorju, veš, da bo taka mašina delala dolgo časa, ker ima dovolj olja za mazat. Pa če še menjaš na 10k, tako kot jaz, nima taki mašini kaj crknit. Zato tudi z avtom brez problema naredim 400k kilometrov. Pa govorim za bencinarja, ker dizla niti nočem imet. Zame je pravi avto z bencinskim motorjem.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Buggy ::
Kdo je pa povozil subaruja v 4WD me pa res zanima?
ce ne ze povozil so pa "zeljarji" Subaruja z vcasih med prvimi 4wd avtomobili, ce ne dohiteli pa bi rekel celo prehiteli. Vektorsko uravnavanje navora med voznjo tudi steje. Celo moja Opel Insignia je imela Gen4 Haldex, kjer sem sam lahko razporejal moc med sprednjo in zadnjo premo in mi je boljsa varianta kot zdej Gen5 Haldex na Allttacku, kjer te opcije nimam...grizeta pa po pol metra snega v polno oba. Pac to jaz rabim, ker v mojih vukojebinah ni plugov pravi cas.
kakorkoli Subaru nima vec dominace ne na motorjih ne na pogonu..je pa lepo da si pristas. Jaz sem ravno zato hotel sprobat cisto nasprtotje kar sem imel in imam mesane obcutke. Ce bi se enkrat kupoval V6 Insignia OPC 4x4 za mene sam ker moram delat kompromis z zeno :)
Pa da se ne bova narobe razumal..Impreza WRX je zame se zmeraj top avto. Vse ostalo so nianse!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
Buggy ::
aja BTW, hroscovo masino bos se zmer srecal v marsikateri gasilki crpalki. Jebat ga zanesljiv pa je bil moj hrosc, ceprav sovrazim tipicne in evforicne folcvagnarje!
Sem pac od nekdaj zadovoljen Oplovc in sem zelel se probat kako se tukaj v VW druzini cedi zgolj med in mleko :D
Zal je pricakovano isto kot z vsako znamko avtomobila. Modeli in motorji se razlikujejo to je pa vse. Kako bo motor deloval je odvisno od percepcije, cricki so povsod, generacijska razlika (infotainment in modulacija) in vsi varnostni ter luxury elemnty so pac samoumevni po 10 letih razike...nothing new in here for me!
edin presentl me je da mi dizl do 100kmh rukne v 6 sekundah..no to je pa je nekaj novega zame...ko bo cipan pa 5s.
Sem pac od nekdaj zadovoljen Oplovc in sem zelel se probat kako se tukaj v VW druzini cedi zgolj med in mleko :D
Zal je pricakovano isto kot z vsako znamko avtomobila. Modeli in motorji se razlikujejo to je pa vse. Kako bo motor deloval je odvisno od percepcije, cricki so povsod, generacijska razlika (infotainment in modulacija) in vsi varnostni ter luxury elemnty so pac samoumevni po 10 letih razike...nothing new in here for me!
edin presentl me je da mi dizl do 100kmh rukne v 6 sekundah..no to je pa je nekaj novega zame...ko bo cipan pa 5s.
Blinder ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Ko imaš enkrat 1.6 motor s 7 litri olja v motorju, veš, da bo taka mašina delala dolgo časa, ker ima dovolj olja za mazat. Pa če še menjaš na 10k, tako kot jaz, nima taki mašini kaj crknit.
Toliko bullshita ...
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
TheBlueOne ::
Aja pa se to..problematicni so materiali s katerimi delajo motorje/glave/komponente. Dandanes je v imenu "optimizacije" procesov takorekoc dovoljeno vse. Motorji niso vec delani, da zdrzijo kot vcasih, zato je potrebno biti previden kaksen agregat zelis imeti v avtu. Zame je bila to glavna stvar, ze odprej. Najprej agregat, potem kaj je okoli njega!
Od kod ti info? Jaz sem delal na teh projektih in bral specifikacije in lahko recem, da so motorji delani za vsaj 300.000km (pri slabem vzdrzevanju). Enako velja za vse komponente, ker dobis enake specifikacije. Skratka motorji so delani dosti boljse kot vcasih, je pa res, da imajo dosti vec komponent. Pa to ni zaradi optimizacije ampak zaradi zahtev trga in predpisov.
Potem pa pride dolgocasen del, ki ga taki ki radi posplosujete in vlecete napacne zakljucne gladko spregledate. Tudi, ce je kakovost visja, se ti v primeru vec komponent z nizjo verjetnostjo okvare skupna verjetnost mnozi glede na stevilo komponent. Ci bi bili motorji enako kompleksni kot prej in bi bilo okvar priblizno enako, potem bi lahko govoril o neki slabi kakovosti zaradi nekih razlogov. Optimizacija pa vsekakor ni en od njih, to ti povem kot nekdo, ki to dela.
Potem pa je se en vazen faktor, ki ga vecina spregleda, ki pa je, da se delo dosti vec kilometrov kot prej.
Skratka kakovost prakticno vsega je dosti visja kot vcasih, kar pa ne pomeni, da bo manj okvar, ker je neprimerno visja kompleksnost. Kot zadnje pa imas danes pogosto garancije o kakersnih si vcasih lahko samo sanjal.
matobeli ::
Dela več kilometrov kot pa v 80-90ih? V razcvetu trgovskih potnikov brez interneta in mobilne tehnologije? Je več avtov, ampak posamezen avto pa bi, sicer na pamet, rekel da naredi manj kilometrov danes.
Kakovost izdelave je sicer višja, ampak posamezni deli so dizajnirani z manj materiala da se prihrani na ceni in teži.
Ker matematika je simpel, zaradi zahtev po nižjih izpustih je potrebno narediti učinkovitejšo mašino z več deli, zaradi potreb ljudi je potrebno avto nafilat z več stvarmi, kar prinese višjo težo, višja teža prinese večje izpuste, kar pomeni da je potrebno znižat težo pri vsakem koraku kjer to ni res nujno potrebno in včasih dizajn pač fali nadomestiti pomankanje materiala.
Včas je bilo vseen če je roka malo bolj masivna, ali pa plastika malo gostejša in debelejša.
Varnostne zahteve so sicer prinesle nekaj dodatne opreme, ampak ne veliko k skupni teži, aibragi niso tako hudo težki, crumple zone so samo drugač zdizajniran pleh ki je bil že prej tam, abs sistem je verjetno par kg vse skup, ostalo je pa na nivoju računalnika.
Danes bi lahko napravili izjemno vzdržljiv avto, ampak bi imel porabo 20% višjo, višjo ceno in manj opreme. Kdo bi to kupil? Nihče.
Kakovost izdelave je sicer višja, ampak posamezni deli so dizajnirani z manj materiala da se prihrani na ceni in teži.
Ker matematika je simpel, zaradi zahtev po nižjih izpustih je potrebno narediti učinkovitejšo mašino z več deli, zaradi potreb ljudi je potrebno avto nafilat z več stvarmi, kar prinese višjo težo, višja teža prinese večje izpuste, kar pomeni da je potrebno znižat težo pri vsakem koraku kjer to ni res nujno potrebno in včasih dizajn pač fali nadomestiti pomankanje materiala.
Včas je bilo vseen če je roka malo bolj masivna, ali pa plastika malo gostejša in debelejša.
Varnostne zahteve so sicer prinesle nekaj dodatne opreme, ampak ne veliko k skupni teži, aibragi niso tako hudo težki, crumple zone so samo drugač zdizajniran pleh ki je bil že prej tam, abs sistem je verjetno par kg vse skup, ostalo je pa na nivoju računalnika.
Danes bi lahko napravili izjemno vzdržljiv avto, ampak bi imel porabo 20% višjo, višjo ceno in manj opreme. Kdo bi to kupil? Nihče.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matobeli ()
DamijanD ::
npr (če me spomin ne vara) stari 1.9dci je imel prave ležaje, 1.5dci ima pa samo drsne ležaje, ki jih je potrebno zamenjati pri približno 150k, drugače uničiš osovino...
Zvezdica27 ::
lp,
primerjati avte je neumno, so šli naprej da res ni. Je pa res, da vsak drek zaplete zadevo. Jaz se zdaj ne bom kregal ali euro6 dizli so ali niso, jaz vem (2 primera) kako in kaj. Pa senzorji pa common rail itd.
Nekdo je pisal o renaultu. Imeli 2 lih enega prodal, pa še peugeot in citroen. Francozi imajo ful dober pleh, tanek, a od 4 avtom meni niti eden ni niti pikice zarjavel. Ne morem verjeti, a vsaj to štima. Plastiko in čričke pustimo tu.
Vsaih pa recimo nek 6-cilinderc (vrstni) je dejansko neuničljiv, če ga lih ne voziš brez olja.
Sam takeg amotorja dobil več ne boš.
zz
primerjati avte je neumno, so šli naprej da res ni. Je pa res, da vsak drek zaplete zadevo. Jaz se zdaj ne bom kregal ali euro6 dizli so ali niso, jaz vem (2 primera) kako in kaj. Pa senzorji pa common rail itd.
Nekdo je pisal o renaultu. Imeli 2 lih enega prodal, pa še peugeot in citroen. Francozi imajo ful dober pleh, tanek, a od 4 avtom meni niti eden ni niti pikice zarjavel. Ne morem verjeti, a vsaj to štima. Plastiko in čričke pustimo tu.
Vsaih pa recimo nek 6-cilinderc (vrstni) je dejansko neuničljiv, če ga lih ne voziš brez olja.
Sam takeg amotorja dobil več ne boš.
zz
Zimonem ::
Kakovost izdelave je sicer višja, ampak posamezni deli so dizajnirani z manj materiala da se prihrani na ceni in teži.
Primerjaj težo istega razreda, danes ali pa takrat.
Isotropic ::
Kdo je pa povozil subaruja v 4WD me pa res zanima?
ce ne ze povozil so pa "zeljarji" Subaruja z vcasih med prvimi 4wd avtomobili, ce ne dohiteli pa bi rekel celo prehiteli. Vektorsko uravnavanje navora med voznjo tudi steje. Celo moja Opel Insignia je imela Gen4 Haldex, kjer sem sam lahko razporejal moc med sprednjo in zadnjo premo in mi je boljsa varianta kot zdej Gen5 Haldex na Allttacku, kjer te opcije nimam...grizeta pa po pol metra snega v polno oba. Pac to jaz rabim, ker v mojih vukojebinah ni plugov pravi cas.
kako si pa razporejal moč med sprednjo in zadnjo osjo?
vem, da gre za že popolnoma zlajnano temo, a vseeno bi se rad pozanimal o morebitnih izkušnjah forumašev z dvema konkretnima avtomobiloma.
Po 16 letih bo počasi potrebno zamenjati družinski karavan. Saj ne, da je s tem kaj bistveno narobe, a vseeno bi bila modernizacija dobrodošla (ne pa nujna :) )
Ker najbolj od vsega cenim večje medosne razdalje, velike prtljažnike in kakovost materialov in obdelave, se odločam med serijo 5, generacija G31 in MB E generacija W213. Od nujnih pritiklin samo ogrevanje sedežev, pametni tempomat in pametni radio. Vem, da ima tipični predstavnik teh modelov še dosti več opreme.
Kupujem letnik 2018, pod 100kk, ciljna doba lastništva 10 let, delam 20-25 kkm letno. prakrat tedensko 20 km do LJ (AC), vsaj 2 x mesečno vikend obala / gorenjska. Ostalo lokalna prekladanja (vrtec, trgovina,...).
kupi 2.0 bencinarja, ob normalni vožnji bo porabil sorazmerno malo, hkrati se boš pa izognil problemom dizlov pri taki na izi vožnji.
poglej si še prejšnjo generacijo A6, se prodajajo za zelo nizko ceno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Isotropic ()
matobeli ::
Kakovost izdelave je sicer višja, ampak posamezni deli so dizajnirani z manj materiala da se prihrani na ceni in teži.
Primerjaj težo istega razreda, danes ali pa takrat.
Primerja težo infotainment sistema v 15k avtu iz leta 2000 in sedaj. Pa boš videl kam je šla teža.
In naredi isto še za ostale sklope avtomobila.
Kar sem sicer že napisal v citiranem sporočilu, ampak očitno je enim težko prebrat.
Zimonem ::
Bedasto kot vedno infotainment je danes stvar arduina, ESP xxxx. Avto pa težji. Slabo računaš.
zmaugy ::
OP, si že izvedel kater avtomobil kupiti? :D
Od začetka je kar obetavno kazalo, potem pa je hitro skrenilo na večno vojno med dizli in bencinarji :)
Hvala sicer vsem za prispevane misli.
Mislim, da bo kar G31.
Zakaj rajši bmw petko od mercedesa e klase? https://www.avto.net/Ads/details.asp?id....
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
Zimonem ::
WizzardOfOZ ::
Kdo je pa povozil subaruja v 4WD me pa res zanima?
ce ne ze povozil so pa "zeljarji" Subaruja z vcasih med prvimi 4wd avtomobili, ce ne dohiteli pa bi rekel celo prehiteli. Vektorsko uravnavanje navora med voznjo tudi steje. Celo moja Opel Insignia je imela Gen4 Haldex, kjer sem sam lahko razporejal moc med sprednjo in zadnjo premo in mi je boljsa varianta kot zdej Gen5 Haldex na Allttacku, kjer te opcije nimam...grizeta pa po pol metra snega v polno oba. Pac to jaz rabim, ker v mojih vukojebinah ni plugov pravi cas.
S tem se sicer ne bom strinjal, da so nemci v osebnih avtomobilih za civilno uporabo prehiteli subaruja za civilno uporabo s pogonom. Mogoče pred leti dohiteli, potem pa spet zaostali (preveč šparajo in namesto dragih diferencialov z zaporo (lsd, torsen,...) vgrajujejo lamele).
Pa da si se vozil po pol metra snega ti ne verjamem, razen, če je bil pršič. Ampak po pršiču gre tudi twingo, če ima dobre gume in z malo zaleta, brez problema (sam ustavit se ne smeš, ker pol lahko tam pomlad počakaš).
Sem pa prevozil vse preveč terencev in 4wd avtomobilov in preveč off roada, prebijal peščene zamete v puščavi, vožnja v gore pozimi in prebijanje snežnih zametov,..., da bi verjel, da osebni avto v nekem normalnem snegu rije po 50cm snega (osebni avto in ne terenec ali pickup). Po 20 do 30cm še mogoče, za kaj več se pa po par metrih sneg nabije pod avtom, kolesa ostanejo v zraku in avto obstane.
Pa rabiš potem par ur, če si sam, da ga odkoplješ in obrneš, pa greš po svojih kolesnicah nazaj. Pa to govorim iz prve roke, ker sem že premnogokrat odmetaval sneg, tako izpod pravega klenega terenca, kot izpod suva in izpod subaruja, audija allroad, škode oktavije scout, tuarega, .... (in to celo tolikrat, da že žena, preden gremo na sneg, vpraša, če gremo normalno al bomo spet kopal - da ve kako se oblečt (al pa dodatno s sabo vzet), da je ne bo zeblo, ko bom par ur kopal, da bom avto spravil nazaj v kolesnice in se bomo lahko odpeljal ).
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
WizzardOfOZ ::
OP, si že izvedel kater avtomobil kupiti? :D
Od začetka je kar obetavno kazalo, potem pa je hitro skrenilo na večno vojno med dizli in bencinarji :)
Hvala sicer vsem za prispevane misli.
Mislim, da bo kar G31.
Zakaj rajši bmw petko od mercedesa e klase? https://www.avto.net/Ads/details.asp?id....
Zanimiv avto. A ta "mb certified" kaj velja, al se tudi da ponarejat?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
zmaugy ::
Pojma nimam.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
cleanac ::
O zastarelih štirikolesnih pogonih se lahko počasi nehate pogovarjati. Prihodnost je na vsakem kolesu svoj električni motor, ki ga lahko upravljaš v ms. Kako je dober pa je (4WD), bo odločal softver in razporeditev teže (gume pa tako lahko vsak sam izbira).
m0LN4r ::
Prihodnost je asfalt, ne pa kopanje snega izpod avta z zeno. Boga zena.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Raptor F16 ::
Bi predlagal novo Škodo Superb sam kaj ko gre čez 2 leti ven iz prodaje pa bo že nov model zunaj.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
LapD ::
Kupiti avto pred nastopom nove generacije, ko je večina pomankljivosti odpravljenih in dobiš še vsaj nekaj ročnih gumbov na armaturki, je lahko samo plus za trenutni nakup Superba.
web&motion designer
Raptor F16 ::
Kupiti avto pred nastopom nove generacije, ko je večina pomankljivosti odpravljenih in dobiš še vsaj nekaj ročnih gumbov na armaturki, je lahko samo plus za trenutni nakup Superba.
To da na facelift modelih odpravijo vse težave je v bistvu neka laž ki se ponavlja že odkar pomnim.
Napake se odpravljajo že v razvoju še preden je avto razvit in pred splavitvijo na trg. Ko je izdelek narejen in linija pognana je pač to bolj ali manj to. Orodij se ne spreminja in kvečjem po amortizaciji orodij za brizganje sledi izdelava novih polepšanih plastučnih panelov.
Napake če se že pojavljajo se pojavljajo na montaži. Te pa se lahko ponavino tudi kasneje zaradi enega ki v verigi zafuka celo vmesno serijo. Če se ti bo že pojavil defekt se ti bo v roku garancije in takrat pač spišeš prijazen mail na lokalni dealerahip ali uvozniku in jo uveljaviš.
Faceliftan model bo vedno nudil manj od novega. Nič se ne boš naučil. Edino kar se mogoče z leti posodobi je software kar pa na prvih modelih ni težko popraviti.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
matobeli ::
Največkrat popravijo kakšen bug v elektroniki ali celo nadgradijo, redizajn vezja ni tako zelo kunštna reč kot nardit nove kalupe za mehanične dele.
Kar je fajn da se znebiš slabega dizajna elektronike, ki lahko zjebe še tako dobro mehaniko.
Kar je fajn da se znebiš slabega dizajna elektronike, ki lahko zjebe še tako dobro mehaniko.
Raptor F16 ::
Kar je fajn da se znebiš slabega dizajna elektronike, ki lahko zjebe še tako dobro mehaniko.
Realnost je da večinoma ostane vse enako, kvečjem kakšen novejši števc dobijo ali boljšo RNS enoto. Na primer novejši so dobili poleg analognih še digitalne števce in podobne fore v ponudbo. Če ste kdaj opazovali je to večalimanj vse modularno.
Sploh pa pri škodi dobijo tiste enote ki so bile že pred 5 leti v Audiju in VW. No po novem že malo novejše ampak z zamikom, ker novitete so ekskluziva za premium znamke.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
Utk ::
Skoraj vsak avto se malo spremeni za vsako modelsko leto. Nekateri samo malo premečejo opremo, drugi pa res kaj popravijo.
matobeli ::
Sej včasih se gre za malenkosti, npr drug proizvajalec senzorja za xyz, ker so mogoče prejšni crkoval. Deluje pa lahko to v obe smeri, lahk da vgradijo cenejšo verzijo, ker dobijo ugodnejšo ponudbo kot pa 5let nazaj, pa je potem novi slabši, kljub "kompatibilnosti".
Težko točno vedet kaj dobiš, včasih si vzel šubler pa zmeril, danes pa rabiš doktorat iz elektrotehnike in računalništva.
Težko točno vedet kaj dobiš, včasih si vzel šubler pa zmeril, danes pa rabiš doktorat iz elektrotehnike in računalništva.
m0LN4r ::
Hmm, sem imel nekaj strank, ki delajo v avto branzi in so boljkone vsi rekli, da facelift focus is cost reduction. Izboljsajo se pa stvari, ki zaradi stevila reklamacij izpade boljse, ce se jih zamenja.
Recimo pri i30N se v nemciji, tisti ki imajo problem iz 5 v 6 menjat je bila prva resitev menjava celega menjalnika, potem eno leto pozneje so se odlocali med menjavo menjalnika in nastavljanjem sinhonizacijskih obrocev. 3 leta pozneje, pa je en mehanik v US za velosterja objavil navodilo, da je potrebno samo nastelati kable.
Tu nimajo nic za izboljsat, ker je proizvodni fail in se pac naknadno nastela, ko se razstela, je ceneje, kot narediti povsem nov menjalnik in ga testirat itn. Lahko pa kupis avtomatika od khm druge firme in prodas to kot nov model in problem resen.
Recimo pri i30N se v nemciji, tisti ki imajo problem iz 5 v 6 menjat je bila prva resitev menjava celega menjalnika, potem eno leto pozneje so se odlocali med menjavo menjalnika in nastavljanjem sinhonizacijskih obrocev. 3 leta pozneje, pa je en mehanik v US za velosterja objavil navodilo, da je potrebno samo nastelati kable.
Tu nimajo nic za izboljsat, ker je proizvodni fail in se pac naknadno nastela, ko se razstela, je ceneje, kot narediti povsem nov menjalnik in ga testirat itn. Lahko pa kupis avtomatika od khm druge firme in prodas to kot nov model in problem resen.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Raptor F16 ::
Lahko pa kupis avtomatika od khm druge firme in prodas to kot nov model in problem resen.
Zato se pa s proizvodnjo menjalnikov ukvarjajo specializirane firme.
BorgWarner
ZF (Zahnradfabrik) Zuffenhausen
MAGNA PT predhodno Magna Getrag
AISIN
JATCO
EATON
...
No nekje imajo še vedno in-house razvoj Daimler, GM,... STA (Renaultova fabrika EDCjev in delov menjalnikov za PSA)
ampak v praksi se pokaže da menjalnike specializiranih proizvajalcev ljudje raje pohvalijo.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
WizzardOfOZ ::
O zastarelih štirikolesnih pogonih se lahko počasi nehate pogovarjati. Prihodnost je na vsakem kolesu svoj električni motor, ki ga lahko upravljaš v ms. Kako je dober pa je (4WD), bo odločal softver in razporeditev teže (gume pa tako lahko vsak sam izbira).
Ne nakladaj. Elektro avtomobili so en tak velik BS, sploh ko bo prišlo do polnjenja večjega števila vozil.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
pegasus ::
Jah, če pa vsi hočete SUVe in tanke vozit ... lepo maso oklestit, pa se bojo avteki lepo na baterije zmaj vozili naokrog mesece.
chrush ::
Vprašanje je bilo ali Bmw ali Mercedes, vi pa smetite z nekimi škatlami za smeti (audi, vw, skoda). Zresnite se.
https://www.facebook.com/OverMuraMuviMejkers
::
Raptor F16 je izjavil:
Napake se odpravljajo že v razvoju še preden je avto razvit in pred splavitvijo na trg. Ko je izdelek narejen in linija pognana je pač to bolj ali manj to. Orodij se ne spreminja in kvečjem po amortizaciji orodij za brizganje sledi izdelava novih polepšanih plastučnih panelov.
Proizvajalci večinoma delajo večji redizajn po prvem letu prodaje modela.
m0LN4r ::
Jah, če pa vsi hočete SUVe in tanke vozit ... lepo maso oklestit, pa se bojo avteki lepo na baterije zmaj vozili naokrog mesece.Masa ni problem, dokler ni baterije notr.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Invictus ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Mercedesi imajo sedaj v A, B in C klasi že vsi renaultove motorje, razen v močnejših izvedbah (mislim da nad 2.5L)
2,4l motorji so Mercedezovi, manjši vsi Renaultovi. Že kar nekaj let...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
WizzardOfOZ ::
Zdej so naredili skupaj z renaultom celo 1.3 dizla.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
shadow13 ::
Spet pisanje na pamet. Trenutno Mercedes uporablja oz. je uporabljal 2 dizelska - 1.5dci in 1.6dci (ga ni več) in en bencinski motor od Renaulta (1.33 TCe). 1.5 dci je trenutno še vedno prisoten v A, B in CLA razredu.
1.33 TCe je uporabljen v A, B, C, GLA in GLB. Renaultov 1.6 dci v trenutni paleti modelov ni prisoten nikjer. Od C-ja dalje sicer imajo C180d, C200d in E200d 1.6 motor, ki pa je v celoti njihov motor in nima veze z Renaultovim 1.6. Je iz družine OM654 in je njihov pomanjšan 2.0 dizel.
https://de.wikipedia.org/wiki/Mercedes-...
Na kratko:
Vse kar je prostornine 1.6 ali več je trenutno Mercedes motor.
Do prihoda 1.33 TCe v 2018 so bili tudi vsi bencinski motorji njihovi. 1.5 dci se je v zadnjih 10ih letih uporabljal v istih modelih kot se še sedaj, 1.6 dci od Renaulta pa se je uporabljal samo v C klasi do facelifta (2014-2018) C180d, C200d (ročni vedno Reanault, avtomat pa je bil od konca 2016 dalje sparjen z MB 2.2 dizlom).
Avtorju: Vzami E-klaso. Pa ne ker je boljša, kar je v tem razredu res subjektivno, ampak ker trenutno lahko dobiš res dobre cene za leto dni stara vozila, čeprav je vsak dan manj dobrih ponudb (za 32,5 je bil na mobile.de še prejšnji teden E220d z distronicom, burmester ozvočenjem, 360 kamero, 25k prevoženih kilometrov).
V kolikor bi bil E200d z 1.6 160konji dovolj imaš letnike 2020 za 31 tisočakov. 1.6 se sliši malo, ga pa med vožnjo rešuje izvrsten menjalnik s super razporejenimi prestavami, pa navora ima vseeno 360Nm med med 1600 in 2600rpm, kar je podobno kot pri starem E200d z 2.2 dizlom. Bi pa bil kulturni šok pri prehodu iz vrstnega 3.0 6 valjnika na 1.6 mlinček ogromen. Če pa gledaš vozila narejena do aprila 2019 pa boš v E200d dobil 2.0 dizla s 150 konji, ki ima na papirju podobne številke, a so te na voljo prej in v širšem razponu delovanja. E220d 194hp pa je nekako optimalna izbira.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sear...
Bencinski E200 so bili letos januarja po 29-31kEUR s prevoženimi cca 35k km, ampak je bilo očitno vse razgrabljeno. Kar se tiče stroškov boš z rednim servisiranjem tam tam, BMW ima interval menjve olja 30k km/2leti - servisiraj na 15k v kolikor ga imaš namen imeti 10 let+, MB 1leto/25k km, menjava olja v menjalniku MB pri 125k prevoženih, BMW za menjalnik trdi, da je olje longlife, proizvajalec menjalnika za ZF8 predvideva menjavo olja na 120k km. Veriga bo po vsej verjetnosti dlje držala na Mercedesu (OM654), sploh če bi BMW-jev B47 res servisiral na njihov interval 30k + kratke relacije in vključen start stop. Ravno zaradi tvojih večinoma kratkih relacij bi raje pogledal za E klaso. Meni osebno Mercedesov 9G menjalnik bolj ustreza kot pa BMW-jev ZF8, ostalo je tam tam. Primerjave s Superbi, Mazdo 6 in ostalimi med vožnjo žal ni nikjer (razen kar se tiče prostora).
1.33 TCe je uporabljen v A, B, C, GLA in GLB. Renaultov 1.6 dci v trenutni paleti modelov ni prisoten nikjer. Od C-ja dalje sicer imajo C180d, C200d in E200d 1.6 motor, ki pa je v celoti njihov motor in nima veze z Renaultovim 1.6. Je iz družine OM654 in je njihov pomanjšan 2.0 dizel.
https://de.wikipedia.org/wiki/Mercedes-...
Na kratko:
Vse kar je prostornine 1.6 ali več je trenutno Mercedes motor.
Do prihoda 1.33 TCe v 2018 so bili tudi vsi bencinski motorji njihovi. 1.5 dci se je v zadnjih 10ih letih uporabljal v istih modelih kot se še sedaj, 1.6 dci od Renaulta pa se je uporabljal samo v C klasi do facelifta (2014-2018) C180d, C200d (ročni vedno Reanault, avtomat pa je bil od konca 2016 dalje sparjen z MB 2.2 dizlom).
Avtorju: Vzami E-klaso. Pa ne ker je boljša, kar je v tem razredu res subjektivno, ampak ker trenutno lahko dobiš res dobre cene za leto dni stara vozila, čeprav je vsak dan manj dobrih ponudb (za 32,5 je bil na mobile.de še prejšnji teden E220d z distronicom, burmester ozvočenjem, 360 kamero, 25k prevoženih kilometrov).
V kolikor bi bil E200d z 1.6 160konji dovolj imaš letnike 2020 za 31 tisočakov. 1.6 se sliši malo, ga pa med vožnjo rešuje izvrsten menjalnik s super razporejenimi prestavami, pa navora ima vseeno 360Nm med med 1600 in 2600rpm, kar je podobno kot pri starem E200d z 2.2 dizlom. Bi pa bil kulturni šok pri prehodu iz vrstnega 3.0 6 valjnika na 1.6 mlinček ogromen. Če pa gledaš vozila narejena do aprila 2019 pa boš v E200d dobil 2.0 dizla s 150 konji, ki ima na papirju podobne številke, a so te na voljo prej in v širšem razponu delovanja. E220d 194hp pa je nekako optimalna izbira.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sear...
Bencinski E200 so bili letos januarja po 29-31kEUR s prevoženimi cca 35k km, ampak je bilo očitno vse razgrabljeno. Kar se tiče stroškov boš z rednim servisiranjem tam tam, BMW ima interval menjve olja 30k km/2leti - servisiraj na 15k v kolikor ga imaš namen imeti 10 let+, MB 1leto/25k km, menjava olja v menjalniku MB pri 125k prevoženih, BMW za menjalnik trdi, da je olje longlife, proizvajalec menjalnika za ZF8 predvideva menjavo olja na 120k km. Veriga bo po vsej verjetnosti dlje držala na Mercedesu (OM654), sploh če bi BMW-jev B47 res servisiral na njihov interval 30k + kratke relacije in vključen start stop. Ravno zaradi tvojih večinoma kratkih relacij bi raje pogledal za E klaso. Meni osebno Mercedesov 9G menjalnik bolj ustreza kot pa BMW-jev ZF8, ostalo je tam tam. Primerjave s Superbi, Mazdo 6 in ostalimi med vožnjo žal ni nikjer (razen kar se tiče prostora).
chrush ::
shadow13 - končno nekdo, ki je dal pameten komentar.
https://www.facebook.com/OverMuraMuviMejkers
WizzardOfOZ ::
Spet pisanje na pamet. Trenutno Mercedes uporablja oz. je uporabljal 2 dizelska - 1.5dci in 1.6dci (ga ni več) in en bencinski motor od Renaulta (1.33 TCe). 1.5 dci je trenutno še vedno prisoten v A, B in CLA razredu.
Kje je pa 1.6 turbo bencinar? Pa 2.5 litrski dci v mercedesovem pickupu?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
shadow13 ::
X razred je že zaključena zgodba in ga zato niti nisem omenjal, sploh pa večina ve, da je to preoblečena Navara, posledično je bila večina tehnike iz koncerna Renault Nissan..
1.6 turbobencinar je bil vgrajen od A-ja do C-ja + CLA in GLA, ampak kolikor vem je to Mercedesov motor z oznako M270, razen v primeru C klase kjer je vzdolžno postavljen in z oznako M274 in kolikor je meni znano ni imel Renault nič z njim.
Pa saj nič od tega nima neke veze oz. ne pomaga avtorju. Se pa dejansko splača nabaviti E razred, kjer je nabavna cena vozila z 20k prevoženimi kilometri enaka kot za Octavio 2.0 tdi 150 z avtomatom in matrix žarometi. Redni servisi A in B na pooblaščencu so seveda med 400 in 600€ (voziš dokler velja garancija) pa kasko bo vzel za osnovo MPC 50-60k€, ampak pod črto pa se lahko voziš s super vozom en lep čas preden pridejo kakšni res višji stroški. 2 letna Junge sterne garancija je pa dejansko praktični ekvivalent tovarniški garanciji in ti velja po celi EU. So na Ptuju pri Dominku brez problema reševali napako na adblue sistemu vozila kupljenega v Kölnu (čeprav ta servis prijazno odsvetujem).
1.6 turbobencinar je bil vgrajen od A-ja do C-ja + CLA in GLA, ampak kolikor vem je to Mercedesov motor z oznako M270, razen v primeru C klase kjer je vzdolžno postavljen in z oznako M274 in kolikor je meni znano ni imel Renault nič z njim.
Pa saj nič od tega nima neke veze oz. ne pomaga avtorju. Se pa dejansko splača nabaviti E razred, kjer je nabavna cena vozila z 20k prevoženimi kilometri enaka kot za Octavio 2.0 tdi 150 z avtomatom in matrix žarometi. Redni servisi A in B na pooblaščencu so seveda med 400 in 600€ (voziš dokler velja garancija) pa kasko bo vzel za osnovo MPC 50-60k€, ampak pod črto pa se lahko voziš s super vozom en lep čas preden pridejo kakšni res višji stroški. 2 letna Junge sterne garancija je pa dejansko praktični ekvivalent tovarniški garanciji in ti velja po celi EU. So na Ptuju pri Dominku brez problema reševali napako na adblue sistemu vozila kupljenega v Kölnu (čeprav ta servis prijazno odsvetujem).
TheBlueOne ::
Sadow13, kateri servis predlagas? :) Mimogrede, jaz ne najdem e klas za tak denar. Za 2018 lepo opremljen 50k km krepko cez 30kEUR.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Rabljen avto za dolge razdalje do 7.000€? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 25132 (20635) | matobeli |
» | Avto za dolge dnevne razdalje - 8.000€ (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 98189 (51183) | TheBlueOne |
» | nakup rabljenega avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 90146 (55690) | lucky13 |
» | Avto z nizko porabo na avtocesti? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 52932 (49813) | Matwic |