Forum » Na cesti » Družinski karavan srednji višji razred
Družinski karavan srednji višji razred
shadow13 ::
Špan, Prigo ali Čepin. Z zadnjima dvema imam tudi sam okej izkušnje, k Španu pa vozi eden od sorodnikov že vrsto let in je tudi zadovoljen.
@theblueone Avto.net ali mobile.de? Jaz namreč vsa vozila gledam v nemčiji, strošek vseh papirjev in potovanja bo cca jurja, kar je cca 3% nabavne vrednosti (s kolegi smo vedno iz nakupa avta naredili izlet in se ustavili za 2 ali 3 dni tako, da si po navadi tega niti nisem štel v strošek (je pa v korona časih to veliko težje). V tem primeru pač priporočam, da se zmeniš s katerim avtoprevoznikom, 350-500e in imaš avto tu, kasneje pa v miru urediš homologacijo, dmv (ni nič težkega). Kar se tiče rizika si sam upam prej kupiti avto od pooblaščenega MB prodajalca iz tujine preko programa Junge Sterne in ogleda vozila preko videoklica ter poslanih papirjev, kot pa iti na Porsche Slo/autocommerce in upati, da bo avto tak kot je v oglasu..
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sear...
Že ta drugi na linku je letnik 2020 s prevoženimi 20k km in je cena 30.660, sicer precej na severu Nemčije.
Ali pa recimo bencinar E200, sicer 2019 letnik z 23k prevoženimi za 28k€. (oskubljen - manjka recimo avantagrade paket zunaj/znotraj, sitzkomfort paket (ledvena in izteljiv del sedala) in še marsikaj, ampak za nezahtevnega uporabnika recimo čisto ok nakup.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
V kolikor je pa avto 7500km do servisa ali manj pa ti bodo pred prodajo tudi opravili servis (točno taka zgodba je bila pri nas). Tako da vozila z 18-25k prevženimi ali pa 43-50k bodo imela opravljen tudi servis na pooblaščencu in imaš mir 1leto/25k km.
@theblueone Avto.net ali mobile.de? Jaz namreč vsa vozila gledam v nemčiji, strošek vseh papirjev in potovanja bo cca jurja, kar je cca 3% nabavne vrednosti (s kolegi smo vedno iz nakupa avta naredili izlet in se ustavili za 2 ali 3 dni tako, da si po navadi tega niti nisem štel v strošek (je pa v korona časih to veliko težje). V tem primeru pač priporočam, da se zmeniš s katerim avtoprevoznikom, 350-500e in imaš avto tu, kasneje pa v miru urediš homologacijo, dmv (ni nič težkega). Kar se tiče rizika si sam upam prej kupiti avto od pooblaščenega MB prodajalca iz tujine preko programa Junge Sterne in ogleda vozila preko videoklica ter poslanih papirjev, kot pa iti na Porsche Slo/autocommerce in upati, da bo avto tak kot je v oglasu..
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sear...
Že ta drugi na linku je letnik 2020 s prevoženimi 20k km in je cena 30.660, sicer precej na severu Nemčije.
Ali pa recimo bencinar E200, sicer 2019 letnik z 23k prevoženimi za 28k€. (oskubljen - manjka recimo avantagrade paket zunaj/znotraj, sitzkomfort paket (ledvena in izteljiv del sedala) in še marsikaj, ampak za nezahtevnega uporabnika recimo čisto ok nakup.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
V kolikor je pa avto 7500km do servisa ali manj pa ti bodo pred prodajo tudi opravili servis (točno taka zgodba je bila pri nas). Tako da vozila z 18-25k prevženimi ali pa 43-50k bodo imela opravljen tudi servis na pooblaščencu in imaš mir 1leto/25k km.
TheBlueOne ::
Deloma poznam zadeve, sem tako kupil svoj sedanji avto. Cene mi niso stimale, ker sem omejil na konje in opremo. Kaj so Junge Sterne tudi za dobro ceno?
shadow13 ::
Obe vozili, ki sta linkani sta Junge sterne z 2letno garancijo in ravno pri kilometrini kjer bo opravljen redni servis pred prevzemom. Meja je 6 mesecev oz. 7500km do naslednjega servisa, da ti ga opravijo. Prvi za 30660 je vsaj za moje pojme solidno opremljen, manjka zgolj radar.
cleanac ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Nikjer nisem omenil nič v povezavi z infrastrukturo električnih vozil, temveč zgolj prednosti električnega 4WD pogona napram klasičnemu.O zastarelih štirikolesnih pogonih se lahko počasi nehate pogovarjati. Prihodnost je na vsakem kolesu svoj električni motor, ki ga lahko upravljaš v ms. Kako je dober pa je (4WD), bo odločal softver in razporeditev teže (gume pa tako lahko vsak sam izbira).
Ne nakladaj. Elektro avtomobili so en tak velik BS, sploh ko bo prišlo do polnjenja večjega števila vozil.
;-) ::
Preprosto je med tema dvema avtoma, vzami tistega kateri ti je bolj všeč, oboji naredijo 500.000 bp in bos vrjetno prej avto menjal kot bo zruzil.
Jaz bi vzel mercedesa bmwjev menjalnik je starokopiten.
Jaz bi vzel mercedesa bmwjev menjalnik je starokopiten.
BedBrejn ::
Spet pisanje na pamet. Trenutno Mercedes uporablja oz. je uporabljal 2 dizelska - 1.5dci in 1.6dci (ga ni več) in en bencinski motor od Renaulta (1.33 TCe). 1.5 dci je trenutno še vedno prisoten v A, B in CLA razredu.
1.33 TCe je uporabljen v A, B, C, GLA in GLB. Renaultov 1.6 dci v trenutni paleti modelov ni prisoten nikjer. Od C-ja dalje sicer imajo C180d, C200d in E200d 1.6 motor, ki pa je v celoti njihov motor in nima veze z Renaultovim 1.6. Je iz družine OM654 in je njihov pomanjšan 2.0 dizel.
https://de.wikipedia.org/wiki/Mercedes-...
Na kratko:
Vse kar je prostornine 1.6 ali več je trenutno Mercedes motor.
Do prihoda 1.33 TCe v 2018 so bili tudi vsi bencinski motorji njihovi. 1.5 dci se je v zadnjih 10ih letih uporabljal v istih modelih kot se še sedaj, 1.6 dci od Renaulta pa se je uporabljal samo v C klasi do facelifta (2014-2018) C180d, C200d (ročni vedno Reanault, avtomat pa je bil od konca 2016 dalje sparjen z MB 2.2 dizlom).
Avtorju: Vzami E-klaso. Pa ne ker je boljša, kar je v tem razredu res subjektivno, ampak ker trenutno lahko dobiš res dobre cene za leto dni stara vozila, čeprav je vsak dan manj dobrih ponudb (za 32,5 je bil na mobile.de še prejšnji teden E220d z distronicom, burmester ozvočenjem, 360 kamero, 25k prevoženih kilometrov).
V kolikor bi bil E200d z 1.6 160konji dovolj imaš letnike 2020 za 31 tisočakov. 1.6 se sliši malo, ga pa med vožnjo rešuje izvrsten menjalnik s super razporejenimi prestavami, pa navora ima vseeno 360Nm med med 1600 in 2600rpm, kar je podobno kot pri starem E200d z 2.2 dizlom. Bi pa bil kulturni šok pri prehodu iz vrstnega 3.0 6 valjnika na 1.6 mlinček ogromen. Če pa gledaš vozila narejena do aprila 2019 pa boš v E200d dobil 2.0 dizla s 150 konji, ki ima na papirju podobne številke, a so te na voljo prej in v širšem razponu delovanja. E220d 194hp pa je nekako optimalna izbira.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sear...
Bencinski E200 so bili letos januarja po 29-31kEUR s prevoženimi cca 35k km, ampak je bilo očitno vse razgrabljeno. Kar se tiče stroškov boš z rednim servisiranjem tam tam, BMW ima interval menjve olja 30k km/2leti - servisiraj na 15k v kolikor ga imaš namen imeti 10 let+, MB 1leto/25k km, menjava olja v menjalniku MB pri 125k prevoženih, BMW za menjalnik trdi, da je olje longlife, proizvajalec menjalnika za ZF8 predvideva menjavo olja na 120k km. Veriga bo po vsej verjetnosti dlje držala na Mercedesu (OM654), sploh če bi BMW-jev B47 res servisiral na njihov interval 30k + kratke relacije in vključen start stop. Ravno zaradi tvojih večinoma kratkih relacij bi raje pogledal za E klaso. Meni osebno Mercedesov 9G menjalnik bolj ustreza kot pa BMW-jev ZF8, ostalo je tam tam. Primerjave s Superbi, Mazdo 6 in ostalimi med vožnjo žal ni nikjer (razen kar se tiče prostora).
Shadow13, najlepša hvala za konkreten odgovor na moja vprašanja in razmišljanja. Stvari so ti jasne :)
Vsakoletno servisiranje in sploh sprotno vzdrževanje se razume, konec koncev je to avto, v katerem se bom vozil jaz in moja družina. Zadeva mora biti 100 % izpravna.
Kulturni šok bo pomoje res ogromen. Kje so časi, ko si dobil 6 valjnika z neko manjšo kubaturo in ne pretiranimi konji, danes so tako pri MB kot BMW 6 valjne mašine samo od 3 litrov dalje. Kar je druge vrste šok, ko je zadevo treba registrirat :(
Saj samo zavarovanje ni tako bistveno dražje zaradi tistih nekaj konjev več (je pa dražje), ampak plačevat tako razliko pri cestnini je pa res trapasto. vse skupaj pa nanese. Sej ne, da si ne bi mogel privoščiti, samo je res trapasto. 190 KM zadostuje za vse potrebe. Ostanejo potem res samo še kavni mlinčki, na srečo so pri teh "premium" znamkah vsaj malo bolj kultivirani (razen Audi - traktor) kot pri ostalih traktorjih (ali pa je toliko boljša zvočna zaščita notranjosti, ne vem).
Od MB sem gledal 220d, za BMW pač 520d. Po specifikacijah tam tam nekje. Morda kaj poznaš MB bencinske motorje? Sicer danes pomoje to itak ni več važno, če prav razumem, imajo sedaj že benciranji DPF filtre in neke svoje "EGR" ventile, tako, da nekega prihranka pri servisu na račun manjše kompleksnosti itak ni več. Tisti liter olja manj in to je to...
shadow13 ::
Nisem peljal E-ja, sem pa vozil C200 z identičnim motorjem s 184 konji, ker sem nedolgo nazaj menjaval avto in je bila ravno dilema dizel/bencinar.
Kar se tiče napak/hib sem predvsem po prebiranju nemškega motor-talk.de foruma našel nekajkrat omenjene težave z aktuatorji odmične gredi in pa dokaj hitra menjava ketne (cca 150k) podobno kot pri BMW-ju (če ne uporabljaš startstop sistema, boš verjetno vsaj malo podaljšal življenjsko dobo le-te).
Motor je kar živ v karoseriji od C klase, v kombinaciji z 9G menjalnikom deluje super in tudi obrati na AC so na ravni dizla. Kar sem primerjal z 2.0 TSI-jem s 190 konji recimo zmoti podatek o moči, ki je pri Mercedesovem motorju pri 5500rpm, 190 konjski A4 pa ima max. moč pri 4200-6000rpm in se mi je med testom zdel nekako bolj živ (mogoče placebo ker sem vnaprej vedel številke). Na koncu sem pa pristal na traktorju C220d (s starejšim 2.2 170 dizlom in ne tem kot ga ti gledaš), ker bi za bencinarja s podobno opremo takrat odštel veliko več (če bi ga sploh našel).
OPF/GPF filter bo žal že prisoten na teh letnikih, ki jih ti gledaš.. Večkrat z družino na kak izlet in daljšo relacijo pa bo! :)
Kar se tiče napak/hib sem predvsem po prebiranju nemškega motor-talk.de foruma našel nekajkrat omenjene težave z aktuatorji odmične gredi in pa dokaj hitra menjava ketne (cca 150k) podobno kot pri BMW-ju (če ne uporabljaš startstop sistema, boš verjetno vsaj malo podaljšal življenjsko dobo le-te).
Motor je kar živ v karoseriji od C klase, v kombinaciji z 9G menjalnikom deluje super in tudi obrati na AC so na ravni dizla. Kar sem primerjal z 2.0 TSI-jem s 190 konji recimo zmoti podatek o moči, ki je pri Mercedesovem motorju pri 5500rpm, 190 konjski A4 pa ima max. moč pri 4200-6000rpm in se mi je med testom zdel nekako bolj živ (mogoče placebo ker sem vnaprej vedel številke). Na koncu sem pa pristal na traktorju C220d (s starejšim 2.2 170 dizlom in ne tem kot ga ti gledaš), ker bi za bencinarja s podobno opremo takrat odštel veliko več (če bi ga sploh našel).
OPF/GPF filter bo žal že prisoten na teh letnikih, ki jih ti gledaš.. Večkrat z družino na kak izlet in daljšo relacijo pa bo! :)
TheBlueOne ::
Jaz imam 184 Konjskega C ja. Ketno in zobnike sem menjal pri 180.000km. Ni pa kakor pri BMWju, kjer vse raznese ampak samo ne vziga tako lepo in da napako polozaja odmicne grede. Pri mojem neuradnem mehaniku, ki pa se spozna predsem na MB 1400€ vse skupaj. Drugace pa vsega skupaj v ca. 2000€ popravil. Imam ga ca. 170.000km, ko sem ga vzel jih je imel 30.000.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Rabljen avto za dolge razdalje do 7.000€? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 25352 (20855) | matobeli |
» | Avto za dolge dnevne razdalje - 8.000€ (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 98638 (51632) | TheBlueOne |
» | nakup rabljenega avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 90543 (56087) | lucky13 |
» | Avto z nizko porabo na avtocesti? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 53062 (49943) | Matwic |