» »

Družinski karavan srednji višji razred

Družinski karavan srednji višji razred

1 2
3
4 5

m0LN4r ::

Ja vem, ampak A6 je velik kot avto za krsto prevazat od pogrebnega drustva. Obracalni krog ja, ampak ce imas na bocnem parkplacu v mestu max 4,5 metre placa ga vec ne bos not porinil.

Boknedaj, da gres znjim v kasno garazno hiso, pa ti pol metra riti ven gleda.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

M-XXXX ::

m0LN4r je izjavil:

Ja vem, ampak A6 je velik kot avto za krsto prevazat od pogrebnega drustva. Obracalni krog ja, ampak ce imas na bocnem parkplacu v mestu max 4,5 metre placa ga vec ne bos not porinil.

Boknedaj, da gres znjim v kasno garazno hiso, pa ti pol metra riti ven gleda.

Imam avto z 4865mm (kar pomeni da je dobrih 5cm razlike od tanove A6 karavana) pa ga vedno dobim povsod.
Tako, da to ni argument.

Zimonem ::

m0LN4r je izjavil:

Ja vem, ampak A6 je velik kot avto za krsto prevazat od pogrebnega drustva. Obracalni krog ja, ampak ce imas na bocnem parkplacu v mestu max 4,5 metre placa ga vec ne bos not porinil.

Boknedaj, da gres znjim v kasno garazno hiso, pa ti pol metra riti ven gleda.

Pa saj v Halozah nimate parkirnih hiš.

zmaugy ::

m0LN4r je izjavil:

Sem lani gledal nove Passate, ni bilo enega spodobnega v Sloveniji.
V sloveniji, dezeli revezev bit ti rad iskal razstavljenega Passata z TOP opremo, ki si jo naklikas v konfiguratorju, da prides nad nivo top opreme pri superbu. Svasta.

Vecina avtov celo VW znano po tem prodanih v Slo je z osnovno opremo ali pa tisto napol R-line akcijo zadnje case, v katero lahko se vrzes ene par paketov.

R-Line v Slo pa ni cisto isti r-line, kot gori. Pol imas se en kup drugih dodatnih opcij, ampak taksnega v Slo v avtohisah ne bos sigurno nasel. To je res.

Koliko pa vidis doli Passatov z vec kot Elegance + R-Line Interior/Exterior in Ambiente plus? Niti enega ne bos nasel.

Razumem. In pač je Passat odpadel kot knof od gat.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

r3dkv1c4 ::

Octavia
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

m0LN4r ::



Sem sel prek k sosedov se prepricat, octavia ni sans. Razen ce res isces budget robo, ki zgleda ok dokler je se 2-3 leta stara.

Sicer to sploh ni moj stil avtov, ampak vseeno. Tale passat je tudi budget varianta, ampak tista octavia je se bolj.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

kingsix ::

Passata dobiš za 25k ali 70k...povsem drug avto kar se tiče udobja, zmogljivosti in izgleda. Ne primerjajte hrušk in jabolk.

Tomay ::

Kakšne letne dohodke imate, da sanjate o takih avtih.
Pa to sranje je še potrebno zavarovat in tankat.
Načeloma mislim, da cena družinskega avtomobila ne bi smela preseči cene letnega prihodka.
Nov MB pa konzerve za kosilo. ;)
Voodoo 4Ever

M-XXXX ::

kingsix je izjavil:

Passata dobiš za 25k ali 70k...povsem drug avto kar se tiče udobja, zmogljivosti in izgleda. Ne primerjajte hrušk in jabolk.

To sicer ne, ampak (je po konfiguratorju) od 27k do 66k. Po popustih potem razlika ni toliko noro huda...
Ampak ahahha kakšne stvari vse zaračunavajo. Pri Passat alltrack, 40k osnovne cene rabiš doplačevati za
-aktivni informacijsk zaslon
-ambientni paket
-vzratna kamera
-side asist, samodejno parkiranje
-električno odpiranje/zapiranje prtlažnika
-head up display
-izbira voznega profila :D :D
-masaža voznikovih sedežev 200€, za sovoznika sploh ne ponujajo
-ogrevanja volana spet doplačilo
-nadzor tlaka v gumah
in še in še...
In to pri avtu (passatu) ki osnovno košta 40 jurjev... Dobiš pa notri.. nič:D

WizzardOfOZ ::

Pa sej to je jasno, da v nemških kljusetih ni nič opreme. Rajo je treba lupit. Ne bo Mujo iz bosne zastonj delal u nemačkoj.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

m0LN4r ::

Tomay je izjavil:

Kakšne letne dohodke imate, da sanjate o takih avtih.
Pa to sranje je še potrebno zavarovat in tankat.
Načeloma mislim, da cena družinskega avtomobila ne bi smela preseči cene letnega prihodka.
Nov MB pa konzerve za kosilo. ;)
Ni to samo druzinski, to je ce te zena sili v to. Drugace je lahko tudi za duso, sport in zabavo:


Poznam ljudi, ki jedo konzerve pa imajo rabljenega clioja, kako pa to; hodijo na STANDARD dalmacijo vsako leto in vsako leto na STANDARD smucanje. Brezveze, meni je ze po dveh dalmacijah dojadilo it tja dol. Smucanja so mi pa se bolj brezveze, ker zime nasplosno ne maram. Al pa das 5-6 jurjev, da gres na drugo celino. Pa se ne vtikam, mi pa je grozno dolgocasno, ko ze aprila poslusam: "kam greste letos na morje" jeseni pa "kje si bil na morju" - ze 100 let isto. Letos planiram, ce ne bo korone it dol do gibraltarja, se peljali po monte carlu, col de turini in ce srecam tam kolega, greva do Montmelo na Circuit Barcelona, potem pa avgusta salzburgrin, pol pa se moram kjukico dat pri, Zandvoort (sem bil tam, pa je blo zaprto), Bilsterberg, Salzburgring, Brno, Pannonia itn. Zravn si se pa mesta v okolici ogledam, ne pa turisticne destinacije.
Vsakemu svoje ane?

To pa je v planu naslednje leto:
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Buggy ::

M-XXXX je izjavil:

kingsix je izjavil:

Passata dobiš za 25k ali 70k...povsem drug avto kar se tiče udobja, zmogljivosti in izgleda. Ne primerjajte hrušk in jabolk.

To sicer ne, ampak (je po konfiguratorju) od 27k do 66k. Po popustih potem razlika ni toliko noro huda...
Ampak ahahha kakšne stvari vse zaračunavajo. Pri Passat alltrack, 40k osnovne cene rabiš doplačevati za
-aktivni informacijsk zaslon
-ambientni paket
-vzratna kamera
-side asist, samodejno parkiranje
-električno odpiranje/zapiranje prtlažnika
-head up display
-izbira voznega profila :D :D
-masaža voznikovih sedežev 200EUR, za sovoznika sploh ne ponujajo
-ogrevanja volana spet doplačilo
-nadzor tlaka v gumah
in še in še...
In to pri avtu (passatu) ki osnovno košta 40 jurjev... Dobiš pa notri.. nič:D


hehe jep tko nekak...pa drazjih stvari sploh nastel nisi
-panorama
-dynaudio + Media Pro
-webasto
-radar tempomat
-vlecna kljuka
-barva perla white

zato pa nihce pri zdravi pameti ne kupi tega novega za 60KEUR, sploh pa ne pri nas. V DE sem Alltracka dobil za vec kot pol cene manj po dveh letih...nabitega z vsem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

kingsix ::

Buggy je izjavil:

M-XXXX je izjavil:

kingsix je izjavil:

Passata dobiš za 25k ali 70k...povsem drug avto kar se tiče udobja, zmogljivosti in izgleda. Ne primerjajte hrušk in jabolk.

To sicer ne, ampak (je po konfiguratorju) od 27k do 66k. Po popustih potem razlika ni toliko noro huda...
Ampak ahahha kakšne stvari vse zaračunavajo. Pri Passat alltrack, 40k osnovne cene rabiš doplačevati za
-aktivni informacijsk zaslon
-ambientni paket
-vzratna kamera
-side asist, samodejno parkiranje
-električno odpiranje/zapiranje prtlažnika
-head up display
-izbira voznega profila :D :D
-masaža voznikovih sedežev 200EUR, za sovoznika sploh ne ponujajo
-ogrevanja volana spet doplačilo
-nadzor tlaka v gumah
in še in še...
In to pri avtu (passatu) ki osnovno košta 40 jurjev... Dobiš pa notri.. nič:D


hehe jep tko nekak...pa drazjih stvari sploh nastel nisi
-panorama
-dynaudio + Media Pro
-webasto
-radar tempomat
-vlecna kljuka
-barva perla white

zato pa nihce pri zdravi pameti ne kupi tega novega za 60KEUR, sploh pa ne pri nas. V DE semAlltracka dobil za vec kot pol cene po dveh letih...nabitega z vsem.



Točno tako... Nabavil all track z vsem kar si naštel razen Dynaudio.. Not še napa usnje, ambient light plus etc. Cena novega preko 70k. 2 leti star z 65k km na stevcu pa 34k.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kingsix ()

zmaugy ::

Točno tako... Nabavil all track z vsem kar si naštel razen Dynaudio.. Not še napa usnje, ambient light plus etc. Cena novega preko 70k. 2 leti star z 65k km na stevcu pa 34k.


Nikoli ne bom razumel logike fensi avta z radiom kot v katrci.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zimonem ::

Katrca je bil glasen avto. To naj bi bilo nekaj tihega.

kingsix ::

zmaugy je izjavil:

Točno tako... Nabavil all track z vsem kar si naštel razen Dynaudio.. Not še napa usnje, ambient light plus etc. Cena novega preko 70k. 2 leti star z 65k km na stevcu pa 34k.


Nikoli ne bom razumel logike fensi avta z radiom kot v katrci.


Ummm... Dynaudio je le zvočen sistem.. Media sistem je pa discover media pro. Sem tudi sprva gledal, da bi imel not Dynaudio, ampak ko sem slišal to kar je trenutno not.. Ni popolnoma nobene potrebe.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kingsix ()

TZ24 ::

Škoda ima kar velike težave pri naglih spremembah smeri. Prav tako passat.

https://m.youtube.com/watch?v=3XLfyatbt...

avtek ::

kingsix je izjavil:

Točno tako... Nabavil all track z vsem kar si naštel razen Dynaudio.. Not še napa usnje, ambient light plus etc. Cena novega preko 70k. 2 leti star z 65k km na stevcu pa 34k.


Da se še jaz oglasim. Pred slabim letom kupil A4 iz DE. Avto notri kot lučka, spredaj par pikic od kamenčkov (AC), kar je za moje pojme normalno.
Nov po katalogu (in ocenitvi zavarovalne police 65k. 40k osnovni model, 25k dodatne opreme), pripeljal sem ga 3 leta starega z 100k km za 20k.
Zaenkrat mi je to še vedno best-buy (2-3 leta star iz DE), kar se tiče mojih sposobnosti.

Utk ::

Dajte no ne fantazirat. Nihče ni dal 60 jurjev za passata. Niti za audija a4. Če na zavarovalni polici piše 65 je to brez vseh popustov, s polno ceno dodatne opreme. Kdo to plača? Tak avto je stal 45 jurjev največ. V Nemčiji je to itak nepomembno, ker ga ljudje vzamejo na lizing in plačujejo mesečni obrok, nima veze kolk avto "stane". Po parih letih ga vrnejo in lizing hiša ga proda Balkancu za isto ceno kot ga je plačala tovarni. Obroki prvega lastnika so čisti keš.

chrush ::

chrush je izjavil:

zmaugy je izjavil:


Kaj pa mu je crknilo?


Bomo videli. Lučka za motor se je prižgala in rezervni program. Tipično za VAG.


Napaka na šobah oz. šobi. Tako pravijo na pooblaščenem servisu.
https://www.facebook.com/OverMuraMuviMejkers

mahoni ::

avtek je izjavil:

kingsix je izjavil:

Točno tako... Nabavil all track z vsem kar si naštel razen Dynaudio.. Not še napa usnje, ambient light plus etc. Cena novega preko 70k. 2 leti star z 65k km na stevcu pa 34k.


Da se še jaz oglasim. Pred slabim letom kupil A4 iz DE. Avto notri kot lučka, spredaj par pikic od kamenčkov (AC), kar je za moje pojme normalno.
Nov po katalogu (in ocenitvi zavarovalne police 65k. 40k osnovni model, 25k dodatne opreme), pripeljal sem ga 3 leta starega z 100k km za 20k.
Zaenkrat mi je to še vedno best-buy (2-3 leta star iz DE), kar se tiče mojih sposobnosti.

Par pikic in 2-3 let star.
Fotr ma Xsaro Pikasa staro 14 let in nima niti pikce gor.
Tu je bil nesramen podpis, ki mi je prislužil naziv, ampak mi dol visi za tem.

m0LN4r ::

Utk je izjavil:

Dajte no ne fantazirat. Nihče ni dal 60 jurjev za passata. Niti za audija a4. Če na zavarovalni polici piše 65 je to brez vseh popustov, s polno ceno dodatne opreme. Kdo to plača? Tak avto je stal 45 jurjev največ. V Nemčiji je to itak nepomembno, ker ga ljudje vzamejo na lizing in plačujejo mesečni obrok, nima veze kolk avto "stane". Po parih letih ga vrnejo in lizing hiša ga proda Balkancu za isto ceno kot ga je plačala tovarni. Obroki prvega lastnika so čisti keš.
Za vecino velja, ampak vseeno ne mores tako posplosevati, mas tudi tu zelo dobro placane, ko serjejo denar tudi tukaj. Pogosto taksni, ki koncajo kaksno poklicno in zacnejo delat ze pri 18ih v kaksni dobri panogi sploh ni problem. -> Recimo agenture za nepremicnine dam kot en primer, potem marketing necesa, stimulacije so kr hude, razvoj.... oddajanje nekaj v najem...
Kupi avto za 40k pa se zmece notr takoj 3-4k za zascito, felge, foliranje in in in. pa da bi doma sraufal, mu na kraj pameti ne pride. Za poslovneza pa avto za 65k ni nic, temu recejo srednji razred.

Privat prodaja: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
Dodatki privat:

Wie auf den Fotos zu sehen sind ein paar Änderung vorgenommen worden.
- H&R Federn
- 3" Downpipe (EWG)
- 3" Edelstahl Klappenabgasanlage
- Ansaugung von HG
- Inlet- und Outletpipe
- Wagner Ladeluftkühler
- Softwareoptimierung von Siemoneit (380PS)
- DSG Optimierung von Siemoneit
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

borisk ::

če se ne furaš jih ne moreš met, zadnje leto sicer ne, ampak pri nas so včasih ceste pozimi takšne, kot da bi se peljal po makadamu. čeprav na avtosecti ne šudrajo, pripeljemo šuder na gumah, potem pa gre vn pri višji hitrosti.

Buggy ::

Fotr ma Xsaro Pikasa staro 14 let in nima niti pikce gor.


Pripelji jo k meni...po enem tednu bos sel lahko barvat prednji konec mogoce tudi sipo menjat, sploh zdej ko imamo zaradi zimskega posipa, namesto asfalta makadam po cesti. Pa tu ni govora da bi vozil kot idiot enemu za ritjo, dost je da ti po nasprotnem pasu vozijo in kamenje leti po luftu. Res ne razumem teh primerjav.

Od garaze do trgovine 1km stran, kjer ne posipajo cest, pa verjamem da pikic od kamenckov ne bo tudi po 20letih :))

mahoni ::

Spet en bedast primer. Xsarca ma 380k gor...jih fotr kar nabira. Tako da...

Se pa avtomobil pere na nacin z dvemi vedri...torej ce to ves kaj pomeni, potem ves na kaksen nacin ga vzdrzuje.

Ne me pa prosim prepricevat, da mora imeti avto pikce, posebej ko je star 2-3 leta.
Tu je bil nesramen podpis, ki mi je prislužil naziv, ampak mi dol visi za tem.

FTad ::

mahoni je izjavil:

Spet en bedast primer. Xsarca ma 380k gor...jih fotr kar nabira. Tako da...

Se pa avtomobil pere na nacin z dvemi vedri...torej ce to ves kaj pomeni, potem ves na kaksen nacin ga vzdrzuje.

Ne me pa prosim prepricevat, da mora imeti avto pikce, posebej ko je star 2-3 leta.


Bedno posploševanje. Če je bilo govora o pikicah na havbi spredaj, ker je prišlo do udarca manjših kamenčkov se to lahko zgodi ob prvi vožnji ali pa po xxx kilometrov. Greš na AC in ti prileti kamenček ipd, pa ti poči steklo. Pač eni imajo srečo in se ne zgodi nikoli, nekateri pa že v prvem letu lasništva avtomobila.

Buggy ::

lahko ga pere tudi s tremi nima to z mehansko poskodbo nobene veze. Sem imel tudi prozorno folijo na zadnjih blatnikih (ja tudi sam svoj avto lahko opraskas) pa je bila speskana do konca. Odvisno kje se vozis, malce sicer tudi kako (za ritjo) definitivno pa nima to veze z znamko avta ali starostjo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

m0LN4r ::

Ja celo pa ce si bliz kamnoloma doma ali se gradi v blizini, si najebal. Jaz sem v zadnjih 3 letih menjal 3 sajbe. V pet letih 4.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

mahoni ::

O pa se kako ima veze z znamko in starostjo vozila. Sem poliral ze n avtomobilov in je razlika, ko gres polirat enga Renaulta kliota in BMW-ja ali Mercedesa. Tam je lak "vecen". Pri kaksnih jajckih, pa bog ne daj da kaj zajebes si takoj zapekel lak.

Tudi oblika vozila doprinese k tem ali bos imel spredaj zjebano ali ne.
Tu je bil nesramen podpis, ki mi je prislužil naziv, ampak mi dol visi za tem.

JanBrezov ::

kingsix je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Točno tako... Nabavil all track z vsem kar si naštel razen Dynaudio.. Not še napa usnje, ambient light plus etc. Cena novega preko 70k. 2 leti star z 65k km na stevcu pa 34k.


Nikoli ne bom razumel logike fensi avta z radiom kot v katrci.


Ummm... Dynaudio je le zvočen sistem.. Media sistem je pa discover media pro. Sem tudi sprva gledal, da bi imel not Dynaudio, ampak ko sem slišal to kar je trenutno not.. Ni popolnoma nobene potrebe.


V Passatih Dynaudio ni več na voljo, sedaj je Harman Kardon.

jest10 ::

TZ24 je izjavil:

Škoda ima kar velike težave pri naglih spremembah smeri. Prav tako passat.

https://m.youtube.com/watch?v=3XLfyatbt...


No dejmo biti točni. Škoda priključni hibrid z baterijami v riti. Posledica tega, da zadeva ni bila glih načrtovana za tako zasnovo, ampak je to le dodatna opcija pri pogonu.

Normalna verzija ima drugačno razporeditev teže in jasno tudi drugačno obnašanje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jest10 ()

avtek ::

mahoni je izjavil:

O pa se kako ima veze z znamko in starostjo vozila. Sem poliral ze n avtomobilov in je razlika, ko gres polirat enga Renaulta kliota in BMW-ja ali Mercedesa. Tam je lak "vecen". Pri kaksnih jajckih, pa bog ne daj da kaj zajebes si takoj zapekel lak.

Tudi oblika vozila doprinese k tem ali bos imel spredaj zjebano ali ne.


Torej cca 14let stara Xsara ima optimalno obliko spredaj, če razumem pravilno med vrsticami?

          ::

avtek je izjavil:

mahoni je izjavil:

O pa se kako ima veze z znamko in starostjo vozila. Sem poliral ze n avtomobilov in je razlika, ko gres polirat enga Renaulta kliota in BMW-ja ali Mercedesa. Tam je lak "vecen". Pri kaksnih jajckih, pa bog ne daj da kaj zajebes si takoj zapekel lak.

Tudi oblika vozila doprinese k tem ali bos imel spredaj zjebano ali ne.


Torej cca 14let stara Xsara ima optimalno obliko spredaj, če razumem pravilno med vrsticami?


Oblika le malo vpliva, glavna zasluga gre talentu voznika. Medtem ko ostali nabiramo poškodbe od kamenčkov, imajo nekateri neverjetno vozniško sposobnost, da se kamenčkom izognejo.

stara mama ::

M-XXXX je izjavil:


Glede na to Renault ponuja 4 kolesni volan že čez 10 let in če se ne motim ga tudi Audi bi moral biti obračalni krog takega avta malo nad 10m. Tako da to ni ravno pomemben faktor...

Renault ja :))
No, Citroen ZX je imel to že leta 1990, pa so zdaj vsi na smetišču + še polno zadnjih mostov, ki so hitro crkovali :)
Tako da kadarkoli francoz vgradi nekaj revolucionarnega, je samo smeh :)

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

ZX ni imel 4WS! Je imel samo spreminjajoč naklon zadnje gume, kar je pomagalo pri drži na cesti.
4WS je imel recimo mitsubishi galant že pred letom 1990.

Nekaj revolucionarnega je bilo, ko so se žabi luči v ovinek obračale že več kot 50 let nazaj.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

A. Smith ::

jest10 je izjavil:

TZ24 je izjavil:

Škoda ima kar velike težave pri naglih spremembah smeri. Prav tako passat.

https://m.youtube.com/watch?v=3XLfyatbt...


No dejmo biti točni. Škoda priključni hibrid z baterijami v riti. Posledica tega, da zadeva ni bila glih načrtovana za tako zasnovo, ampak je to le dodatna opcija pri pogonu.

Normalna verzija ima drugačno razporeditev teže in jasno tudi drugačno obnašanje.


Točno, sem ravno hotel sam isto napisat. Če ni hibrid, nima ta avto nobenih problemov.

"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

Taip4n ::

OP, si že izvedel kater avtomobil kupiti? :D

avtek ::

Citroen Xsara, letnik ~2007. Glede na želje OP, karavan. Sicer bi tudi limuzina ustrezala, ampak zaradi prostora treba karavan.

BedBrejn ::

Taip4n je izjavil:

OP, si že izvedel kater avtomobil kupiti? :D


Od začetka je kar obetavno kazalo, potem pa je hitro skrenilo na večno vojno med dizli in bencinarji :)
Hvala sicer vsem za prispevane misli.

Mislim, da bo kar G31.

Buggy ::

Najbolj pametno. Ce si bil dosedaj zadovoljen z znamko in si je navajen + imas ze urejeno mrezo uradnih in neuradnih serviserjev je to edino smiselno. Nakup avta pac ni zgolj racionalna odlocitev je ponavadi prisotno tudi nekaj emocij.
Smem pobarati kaksen motor gledas? Sicer BMW-jev ne poznam, mi je lokalni mehanik (BMW lover) nekaj razlagal o nekih tezavah pri zadnjih dizlih, malo se informiraj preden se odlocis za konkreten motor.

Drugace pa kot gledam tele petice, so cene zelo ugodne...sicer ne vem kaksna oprema je kaj smiselna pri BMW-ju in kako so v osnovi opremljeni, ampak za sposdoben denar dobis kar konkreten 4x4 voz...recimo:

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...

Machete ::

Problem te petke je, da je zastzarela notri in preveč so zakomplicirali sestavo notranjosti. Preveč kosov preveč spojev. Ko se malo nasloniš, ko rukneš jamo, ko se avto fino nagne v ovinku zna vse škirpat. Nekdo mogoče ne bo trznil, jaz sem pa ful občutljiv na zvoke armaturke in naslonov.. Potem je tu fejk zvok, malce čudna prestavna ročka.. Tudi preglednost je meni še kar slaba. Stvar okusa sicer (in kamer, huda itd..). Motorji so pa menda Mercedesovi trenutno kakovostnejši. Amapk ne vem, to je mehanik rekla, mehanik kazala.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

WizzardOfOZ ::

Mercedesi imajo sedaj v A, B in C klasi že vsi renaultove motorje, razen v močnejših izvedbah (mislim da nad 2.5L)
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zvezdica27 ::

Jah, saj Citroeni imajo pa BMW bencinarje (ki so po mehanik rekla, kazala, v kurcu totalno)... in ne vem ali so dizli še od Forda (stari HDi so bli)...

Pač vsem se splača, če si "razdelijo" delo.

zz

chrush ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Mercedesi imajo sedaj v A, B in C klasi že vsi renaultove motorje, razen v močnejših izvedbah (mislim da nad 2.5L)


Nekaj je misliti, nekaj pa vedeti. Motorji so Renaultovi samo 1.5. In tudi, če so Renaultovi, to ne pomeni, da so slabi. Težav z motorji praktično ni, so bolj z drugimi stvarmi, ki z Renaultom nimajo veze.
https://www.facebook.com/OverMuraMuviMejkers

WizzardOfOZ ::

res je, nekaj je misliti, nekaj pa vedeti.
motorji do 2.5 so vsi renaultovi. tudi 1.6, 1.6 turbo bencinarja in vsi dizli do 2.5.

mamo doma 1.6 turbo bencinarja z renaultovo mašino. MB CLA, gnije pa ko stari japonci. ko je orenk dež so pod avtom luže rje.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

kingsix ::

Zakaj pa se govori kot da so Renault motorji slabi?
Ja.. So imeli kak slab motor.. Ampak večinoma so top.

Buggy ::

kingsix je izjavil:

Zakaj pa se govori kot da so Renault motorji slabi?
Ja.. So imeli kak slab motor.. Ampak večinoma so top.


ker ko enkrat "znalci" na podlagi kaksnega modela stvari popredalckajo, to postane vecna floskula, ki se je nikoli vec ne resijo.
Zato Alfam crkuje elektronika, Opli ti zgnijejo med potjo v sluzbo, francozi se komaj kvalificirajo za avto, Volvoti predragi, BMW ji najhitrejsi in VW sploh dizli najboljsi...golf seveda. Tak to je...tko kot so "Mišelinke" najboljse gume :P

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

chrush ::

1.5 diesel in 1.6 bencinar sta renault. Ostali večji dieseli so mercedesovi.
https://www.facebook.com/OverMuraMuviMejkers

m0LN4r ::

Zanimivo, na motor-talk se vedno hecajo, da je najboljsa zascita proti rji pri renaultu, da kupis novega :)) Pa to je mal vecji avto-moto forum, kot STIT wanabe avtopoznavalci.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

WizzardOfOZ ::

kingsix je izjavil:

Zakaj pa se govori kot da so Renault motorji slabi?
Ja.. So imeli kak slab motor.. Ampak večinoma so top.


Ker imajo že v osnovi dvigalko v znaku znamke. :))

Ne gre toliko za motor, gre za to, da so ti motorji izredno poceni, ker gre za res veliko masovno proizvodnjo, mercedes ti pa prodaja potem avto za tak denar, kot da je mercedes, v bistvu si dobil pa navadnega renaulta. Za tako ceno, za kakršno prodajajo avte, bi lahko svojo mašino naredili.
Po drugi strani pa lahko vidiš ogromno mercedesov 240D in 300D po vzhodnih državah in po afriki, ki so že parkrat števec obrnil, pa še kr delajo brez problemov. Maš ljudi ki so parkrat okol sveta prevozil s puchi, ki imajo 300D motor notri.

Imeli so pa pri renaultu vseeno kar nekaj motorjev, ki so crkovali - 3.0 bencin, 2.5 dizel, 1.5 dizel, 2.2 dizel,...

chrush je izjavil:

1.5 diesel in 1.6 bencinar sta renault. Ostali večji dieseli so mercedesovi.

Pa 1.3 in 2.5 dizel (v mercedesovem pickupu, pa najbrž še kje)
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

1 2
3
4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Rabljen avto za dolge razdalje do 7.000€? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15525533 (21036) matobeli
»

Avto za dolge dnevne razdalje - 8.000€ (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
38999031 (52025) TheBlueOne
»

nakup rabljenega avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
32690818 (56362) lucky13
»

Avto z nizko porabo na avtocesti? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14653180 (50061) Matwic

Več podobnih tem