» »

Družinski karavan srednji višji razred

Družinski karavan srednji višji razred

1
2
3 4 5

Utk ::

Kolk let in kolk km?

zmaugy ::

Starejši je 5 let in 120 kkm.
Enako do zdaj še nisem opazil nobenih "tipičnih" dizel težav, pa vozim dizle od leta 2005. Nobenih egr ventilov in kar je še tega jamranja. Ne vem kakšne dizle to vozite in kako skrbite zanje.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Utk ::

Aha, STAREJŠI ima 5 let in 120 kkm...če bi pri teh km imel kak problem bi se ti še iz Zastave smejali.

          ::

Zvezdica27 je izjavil:

glede motorja: izogibaj se dizlom euro6 in novejšim, same težave, vsi proizvajalci (pač preveč tehnike). OStalo so preference, odloči se. Dizli kmalu bo več težav in envšečnosti kot koristi, s turbodizli so diesel mašino uničili.

zz


Dizle so uničili z DPF filtri, EGR ventili in podobnim sranjem.

Buggy ::

Dizle pravilomo unicujete kar s svojo voznjo in neustrezno izbiro motorja za tip relacij. Vozite kratke voznje, komponente se pri takem rezimu ne ogrejejo na delovno temeperaturo. V kolonah imate vklopljen start-stop, pa ker vozite dizla mislite, da ga je treba sparat in vozit pri 2K obratih...namesto da bi mu vsaj vcasih "vadili creva" ;)
Predcasna menjava olja in to morda kakega boljsega, kot je tisti na servisih pa tudi ne skodi.

mahoni ::

          je izjavil:

Zvezdica27 je izjavil:

glede motorja: izogibaj se dizlom euro6 in novejšim, same težave, vsi proizvajalci (pač preveč tehnike). OStalo so preference, odloči se. Dizli kmalu bo več težav in envšečnosti kot koristi, s turbodizli so diesel mašino uničili.

zz


Dizle so uničili z DPF filtri, EGR ventili in podobnim sranjem.

Dej ne seri. Zamisli si mesto polno dizlov brez DPF-ov...

Dizla je treba znat vozit in servisirat. Vozim dizla ze nn let pretezno kratke razdalje, ampak vseeno za vikende daljse ture, tako da nanese 30k letno in do sedaj nobenih problemov z DPF-om.
Tu je bil nesramen podpis, ki mi je prislužil naziv, ampak mi dol visi za tem.

zmaugy ::

Utk je izjavil:

Aha, STAREJŠI ima 5 let in 120 kkm...če bi pri teh km imel kak problem bi se ti še iz Zastave smejali.


A res? Zakaj? Ker ne kupujem 10 let starih zgonjenih kant s 400 kkm (nazaj prevrteno na 80kkm) v Nemčiji in potem ne jokam, kako ima VAG zaendrek dizel motor?
Ja, starejši bo šel od hiše verjetno predno bo imel 200 kkm, čeprav moram reči, da deluje tako brez nekih napak in problemov, se vozi tako lepo in ima vse, kar rabim, da obstaja možnost, da bi ostal pri hiši dlje.

PS: Pa VAG grupa sta oba, o horror!

PPS: Najstarejši je šel od hiše lani, star 15 let (od tega je zadnjih 10 let bil bolj malo rabljen backup avto). V garanciji je bil zamenjan turbo. Kasneje niti ene težave z motorjem, 160+ kkm. Tudi VAG, OMG!
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

Utk ::

mahoni je izjavil:

          je izjavil:

Zvezdica27 je izjavil:

glede motorja: izogibaj se dizlom euro6 in novejšim, same težave, vsi proizvajalci (pač preveč tehnike). OStalo so preference, odloči se. Dizli kmalu bo več težav in envšečnosti kot koristi, s turbodizli so diesel mašino uničili.

zz


Dizle so uničili z DPF filtri, EGR ventili in podobnim sranjem.

Dej ne seri. Zamisli si mesto polno dizlov brez DPF-ov...

Dizla je treba znat vozit in servisirat. Vozim dizla ze nn let pretezno kratke razdalje, ampak vseeno za vikende daljse ture, tako da nanese 30k letno in do sedaj nobenih problemov z DPF-om.

Nobenga problema z DPF? A nisi ravno ti tisti, ki je enkrat napisal, kako mora vsake tolk časa naredit kak krog z dizlom, ker se mu je ravno vklopla regeneracija? No, en tak je bil tu...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

m0LN4r ::

Zvezdica27 je izjavil:

glede motorja: izogibaj se dizlom euro6 in novejšim, same težave, vsi proizvajalci (pač preveč tehnike). OStalo so preference, odloči se. Dizli kmalu bo več težav in envšečnosti kot koristi, s turbodizli so diesel mašino uničili.

zz
Mamo T-roca 6d Temp, no problems, mamo Polota Euro6d temp, 50.000km no problems. Nevem o cem ti to.
Vec kot 3 leta nazaj pa nevem, ce so ze bli 6d Temp dizli.
Aktualne passate imamo službene v firmi, saj je velik avto, ampak traktor. Tudi materiali in obdelave niso ne vem kaj.
Pa so bli v firmi z R-line, Velour in Style paketom ali navadni. Namrec kr tko med sabo ne mores primerjat.
Veliko ljudi si kupi kak drazji model, ampak potem cisto osnovno verzijo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

mahoni ::

Utk je izjavil:

mahoni je izjavil:

          je izjavil:

Zvezdica27 je izjavil:

glede motorja: izogibaj se dizlom euro6 in novejšim, same težave, vsi proizvajalci (pač preveč tehnike). OStalo so preference, odloči se. Dizli kmalu bo več težav in envšečnosti kot koristi, s turbodizli so diesel mašino uničili.

zz


Dizle so uničili z DPF filtri, EGR ventili in podobnim sranjem.

Dej ne seri. Zamisli si mesto polno dizlov brez DPF-ov...

Dizla je treba znat vozit in servisirat. Vozim dizla ze nn let pretezno kratke razdalje, ampak vseeno za vikende daljse ture, tako da nanese 30k letno in do sedaj nobenih problemov z DPF-om.

Nobenga problema z DPF? A nisi ravno ti tisti, ki je enkrat napisal, kako mora vsake tolk časa naredit kak krog z dizlom, ker se mu je ravno vklopla regeneracija? No, en tak je bil tu...

In zakaj za boga bi to bil problem? Koji kurec imate vsi neke big skrine v avtomobilih in smart apps na telefonih, ce ne znate spremljati delovanje svojega avtomobila. A racunalnik tud pustite zasvinjan? Ne delate nikol rednega namescanja varnostnih popravkov, ciscenja smeti kot so temp folderji in podobna nesnaga?

Tusirate se tud nikol, pa ne rezete nohte?

Neee, sam pri avtu vam je tezko izvesti maintenance...posebej maintenance se dela, pri stilu voznje, ki ni priporocljiv s strani proizvajalca. Tako da tudi mestne voznje dizel prezivi, a je potreben malce drugacen pristop. Kaj za koji penis je tu tezko razumeti?????
Tu je bil nesramen podpis, ki mi je prislužil naziv, ampak mi dol visi za tem.

user-pass ::

BedBrejn je izjavil:

Vem, da ima marsikdo veliko za povedat čez ta avto, ampak sedaj že 13 let vozim E61, kupljen z malo kilometri in razmeroma nov. Seveda vzdrževan, ko se šika. Po vseh teh letih notranjost še vedno skoraj kot nova. Če bi danes še enkrat naredili tak avto, brez piano lakov in neke moderne elektronske navlake, je nakup no brainer :)

Jaz sem veliko let vozil e61, sedaj pa imam F11, letnik 2017, 530d. Sranje imas, ker si ze navajen na e61 in se bos v vseh drugih vozil kot v karjoli.
Been there, done that. Pa se lahko cel forum razpoci.

matobeli ::

mahoni je izjavil:


Dizla je treba znat vozit in servisirat.


Mojga NA bencinarja praktično sam tišiš, mrzlo, vroče, kratke, dolge... kmal bo mel 20let, nekih 280kkm, problemi? Počas bo treba rjo sanirat, alpa tud ne. :))

Nabavte si avte ki ne rabjo butlerja, ampak voznika.

mahoni ::

matobeli je izjavil:

mahoni je izjavil:


Dizla je treba znat vozit in servisirat.


Mojga NA bencinarja praktično sam tišiš, mrzlo, vroče, kratke, dolge... kmal bo mel 20let, nekih 280kkm, problemi? Počas bo treba rjo sanirat, alpa tud ne. :))

Nabavte si avte ki ne rabjo butlerja, ampak voznika.

To je pri vseh avtomobilih teh letnic. Ne mislit, da si neka izjema. Novejsa vozila niso narejena, da delujejo 20 let.
Tu je bil nesramen podpis, ki mi je prislužil naziv, ampak mi dol visi za tem.

Utk ::

In zakaj za boga bi to bil problem?

Haha. Eno je vzdrževanje, redni letni servis, drugo pa da pelješ avto na sprehod ko si ON to zaželi. In potem reče, da ni nobenega problema z dizlom...seveda ga ni, če problema ne bi prepoznal niti če te bi vsekal na gobec. Naš skoraj 20 let star clio s 300,000 km je od motorja do zdaj zahteval od izrednih stvari eno cinšpulo za 50 evrov. Pa je to poceni avto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

mahoni ::

Utk je izjavil:

In zakaj za boga bi to bil problem?

Haha. Eno je vzdrževanje, redni letni servis, drugo pa da pelješ avto na sprehod ko si ON to zaželi. In potem reče, da ni nobenega problema z dizlom...seveda ga ni, če problema ne bi prepoznal niti če te bi vsekal na gobec. Naš skoraj 20 let star clio s 300,000 km je od motorja do zdaj zahteval od izrednih stvari eno cinšpulo za 50 evrov. Pa je to poceni avto.

Halooo, a si tud ti en bebec, ki beres samo tisto kakor si ti zelis. Saj ga ni potrebno posebej peljat nikamor, ce se vozis po priporocilih proizvajalca. Tvoj klio je stara sola in nima niti najmanjse veze z novejsimi motorji.
Tu je bil nesramen podpis, ki mi je prislužil naziv, ampak mi dol visi za tem.

Utk ::

Aha, torej se moram vozit tako kot proizvajalec pravi, da se moram. Pa kje vi živite, da vas ne ukradejo pri tej pameti? Imam tudi novo toyoto, in guess what, glih tako je lahko vozim kot sam želim, lahko tudi samo 300m poti, pa ne bo nič narobe. Tudi če ima neke vrste dpf.
Bebci ste vi, ki požirate te neumnosti. Ste vi kupili avto ali avto vas?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

GR2 ::

matobeli je izjavil:

mahoni je izjavil:


Dizla je treba znat vozit in servisirat.


Mojga NA bencinarja praktično sam tišiš, mrzlo, vroče, kratke, dolge... kmal bo mel 20let, nekih 280kkm, problemi? Počas bo treba rjo sanirat, alpa tud ne. :))

Nabavte si avte ki ne rabjo butlerja, ampak voznika.

Mogoče še prezgodaj rečt, ampak po 4 letih kaže da tudi 1.6 TB ni daleč zadaj. Npr. danes hočem po vsega par km prehitet avtobus v klanec, vidim da gre nenormalno hitro glede na svojo običajno počasnost, noter je imel nekih 110, jaz sem moral potegnit do 125 (In to s pogojno kaznijo kjer naslednjih 16 mesecev ne smem čez 120, je bilo že blizu limita, ki je nekje 130 po števcu, ups. Pa vem da izven naselij načeloma ne slikajo in sumljive avte kot je Passat tudi gledam v ogledalu, ampak zdaj imam zadnjo šanso, da se ne bom jaz vozil z avtobusom in jih ne bom rabil prehitevat). Ampak po mojem občutku (ne vem kako boš drugače to meril) to za ta avto ni nič.
Atmosferce sem pa tudi jaz gonil do 5000 prvi km, potem pa 6000, vsakega novejšega ustrezno manj. Nobenega sicer nisem imel dolgo, ampak ko sem jih prodal, so še vsi lepo delali.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

zmaugy ::

Utk je izjavil:

Aha, torej se moram vozit tako kot proizvajalec pravi, da se moram. Pa kje vi živite, da vas ne ukradejo pri tej pameti? Imam tudi novo toyoto, in guess what, glih tako je lahko vozim kot sam želim, lahko tudi samo 300m poti, pa ne bo nič narobe. Tudi če ima neke vrste dpf.
Bebci ste vi, ki požirate te neumnosti. Ste vi kupili avto ali avto vas?

Ja, furaj se v prvi ves čas, ker ti tako želiš. Poročaj po 100kkm.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

matobeli ::

mahoni je izjavil:

To je pri vseh avtomobilih teh letnic. Ne mislit, da si neka izjema. Novejsa vozila niso narejena, da delujejo 20 let.


Ni res, večini tolk starih evropskih avtov pocrka elektrika (tisti ki jo sploh kaj imajo), ponavadi tudi kljuke, ključavnice, razni vzvodi pač. Pa "mehke" armaturke so razpokane in mehurjaste... Če so že mašino znal nardit so pa kaj drugega falil. Sej se da popravit, ampak pri avtu ki stane pod jurja se to ne počne.

So seveda izjeme, ampak gre praviloma za dražje avte, kakšen bemfel iz sredine 90h je kar povabljiva zadeva.

TDji, pred uvedbo filtrov in tega, so seveda jako zanesljive mašine, sam dober, ne morš glih tega vozit :|

prowb ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Japonci dizla ne znajo narest, japonc mora bit bencinar.

Sploh subaru z boxer dizlom je bil obup...


WizzardOfOZ je izjavil:

Jaz imam avto, ki jih je v sloveniji samo 36 registriranih.

In to je? :)

matobeli ::

Kje pa se to preveri? Mojih je tudi bolj za vzorec.:)

Utk ::

zmaugy je izjavil:


Ja, furaj se v prvi ves čas, ker ti tako želiš. Poročaj po 100kkm.

Tako kot nisem kreten, da bi avto peljal na sprehod ko ON to želi, nisem niti kreten, da se bi vozil v prvi.

prowb ::

matobeli je izjavil:

Kje pa se to preveri? Mojih je tudi bolj za vzorec.:)

Tud js sm firbčen :)

zmaugy ::

Utk je izjavil:

zmaugy je izjavil:


Ja, furaj se v prvi ves čas, ker ti tako želiš. Poročaj po 100kkm.

Tako kot nisem kreten, da bi avto peljal na sprehod ko ON to želi, nisem niti kreten, da se bi vozil v prvi.

Enim se pa zdi kretensko ne naredit še enega kroga, če se je začela regeneracija DPF.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Utk ::

zmaugy je izjavil:

Utk je izjavil:

zmaugy je izjavil:


Ja, furaj se v prvi ves čas, ker ti tako želiš. Poročaj po 100kkm.

Tako kot nisem kreten, da bi avto peljal na sprehod ko ON to želi, nisem niti kreten, da se bi vozil v prvi.

Enim se pa zdi kretensko ne naredit še enega kroga, če se je začela regeneracija DPF.

Sej to ni kretensko. Kretensko je drugič spet kupit tak avto.

matobeli ::

Še ena zadeva ki je zelo v prid Japoncem.

Ko prideš na parkirišče je še vedno tam. Trenutno ukradenih Subarujev je prijavljenih 23.

zmaugy ::

Utk je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Utk je izjavil:

zmaugy je izjavil:


Ja, furaj se v prvi ves čas, ker ti tako želiš. Poročaj po 100kkm.

Tako kot nisem kreten, da bi avto peljal na sprehod ko ON to želi, nisem niti kreten, da se bi vozil v prvi.

Enim se pa zdi kretensko ne naredit še enega kroga, če se je začela regeneracija DPF.

Sej to ni kretensko. Kretensko je drugič spet kupit tak avto.

Jaz se sicer na to ne oziram in ko se pripeljem domov, se pripeljem domov in konec. Nobenih težav do zdaj.
In zdaj v glavnem delam krajše vožnje z dizlom, ker fakin pandemija.

Jaz bi OPu predlagal, da si pogleda Superba L&K.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

chrush ::

Superb ja, ha ha ha. Ravno danes je sodelavec, s katerim se skupaj voziva s superbom naročen na izredni servis, pa nima avto nič več kot dobrih 50k km. Zraven tega je notranjost narejena kot ena stara samokolnica.
https://www.facebook.com/OverMuraMuviMejkers

zmaugy ::

chrush je izjavil:

Superb ja, ha ha ha. Ravno danes je sodelavec, s katerim se skupaj voziva s superbom naročen na izredni servis, pa nima avto nič več kot dobrih 50k km. Zraven tega je notranjost narejena kot ena stara samokolnica.

Definitivno je boljši od Passata ali kakšnega ...khmkhmkhm...mondeota. Ni pa lep kot BMW ali MB ali Audi. Po prostornosti mu tudi noben od prej omenjenih ne pride blizu. Pa seveda da ne kakšna oguljena verzija. L&K je čisto spodoben.
Kaj pa mu je crknilo?
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

m0LN4r ::

matobeli je izjavil:

mahoni je izjavil:


Dizla je treba znat vozit in servisirat.


Mojga NA bencinarja praktično sam tišiš, mrzlo, vroče, kratke, dolge... kmal bo mel 20let, nekih 280kkm, problemi? Počas bo treba rjo sanirat, alpa tud ne. :))

Nabavte si avte ki ne rabjo butlerja, ampak voznika.
Ja sj v 20 let starem avtu niti ni komplicirane elektronike in uravnavanja emisij, da bi lahko slo karkol narobe.
Pri 2019 turbobenzinarju je ze pesem drugace. Najprej zacnejo zajebavati injektorji, pol OPF regeneracija in in in.

matobeli je izjavil:

Še ena zadeva ki je zelo v prid Japoncem.

Ko prideš na parkirišče je še vedno tam. Trenutno ukradenih Subarujev je prijavljenih 23.

Tak avto, ki ga niti prodat ne mores, ker ga noben noce, ne krades. Normalno.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

m0LN4r ::

zmaugy je izjavil:

chrush je izjavil:

Superb ja, ha ha ha. Ravno danes je sodelavec, s katerim se skupaj voziva s superbom naročen na izredni servis, pa nima avto nič več kot dobrih 50k km. Zraven tega je notranjost narejena kot ena stara samokolnica.

Definitivno je boljši od Passata ali kakšnega ...khmkhmkhm...mondeota. Ni pa lep kot BMW ali MB ali Audi. Po prostornosti mu tudi noben od prej omenjenih ne pride blizu. Pa seveda da ne kakšna oguljena verzija. L&K je čisto spodoben.
Kaj pa mu je crknilo?

To je mozno samo ce primerjas Passata comfortline z Superbom Sportline. Ne pa krneki vsepovprek.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Zimonem ()

matobeli ::

m0LN4r je izjavil:


Tak avto, ki ga niti prodat ne mores, ker ga noben noce, ne krades. Normalno.


Kolikor je meni znano gre večina ukradenih v rezervne dele. Največ pa kradejo...? ;)

          ::

Superb je obupen za voziti. Sem ga imel parkrat rentanega. Tudi izdelava notranjosti precej zaostaja za VW ali Audijem.

chrush ::

zmaugy je izjavil:


Kaj pa mu je crknilo?


Bomo videli. Lučka za motor se je prižgala in rezervni program. Tipično za VAG.
https://www.facebook.com/OverMuraMuviMejkers

m0LN4r ::

matobeli je izjavil:

m0LN4r je izjavil:


Tak avto, ki ga niti prodat ne mores, ker ga noben noce, ne krades. Normalno.


Kolikor je meni znano gre večina ukradenih v rezervne dele. Največ pa kradejo...? ;)
Najvec kradejo, dobre in zanesljive avte, ki se prodajo naprej 3x po pol miljona km.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Aston_11 ::

chrush je izjavil:

zmaugy je izjavil:


Kaj pa mu je crknilo?


Bomo videli. Lučka za motor se je prižgala in rezervni program. Tipično za VAG.

Superb torej odpade. Drugi nepokvarljivi avtomobili pa so? Iščem takega, ki nima lučke za motor in niti ne rabi rezervnega programa.

avtek ::

chrush je izjavil:

zmaugy je izjavil:


Kaj pa mu je crknilo?


Bomo videli. Lučka za motor se je prižgala in rezervni program. Tipično za VAG.


:)):)):))
Saj ne veš kdo je tu nor...:))

zmaugy ::

m0LN4r je izjavil:

zmaugy je izjavil:

chrush je izjavil:

Superb ja, ha ha ha. Ravno danes je sodelavec, s katerim se skupaj voziva s superbom naročen na izredni servis, pa nima avto nič več kot dobrih 50k km. Zraven tega je notranjost narejena kot ena stara samokolnica.

Definitivno je boljši od Passata ali kakšnega ...khmkhmkhm...mondeota. Ni pa lep kot BMW ali MB ali Audi. Po prostornosti mu tudi noben od prej omenjenih ne pride blizu. Pa seveda da ne kakšna oguljena verzija. L&K je čisto spodoben.
Kaj pa mu je crknilo?

To je mozno samo ce primerjas Passata comfortline z Superbom Sportline. Ne pa krneki vsepovprek.

Sem lani gledal nove Passate, ni bilo enega spodobnega v Sloveniji. Superb L&K je bil benchmark tukaj, sem že omenil prej.

chrush je izjavil:

zmaugy je izjavil:


Kaj pa mu je crknilo?


Bomo videli. Lučka za motor se je prižgala in rezervni program. Tipično za VAG.

Mogoče ogrevalna svečka?
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

damirez ::

BedBrejn je izjavil:

vem, da gre za že popolnoma zlajnano temo, a vseeno bi se rad pozanimal o morebitnih izkušnjah forumašev z dvema konkretnima avtomobiloma.

Po 16 letih bo počasi potrebno zamenjati družinski karavan. Saj ne, da je s tem kaj bistveno narobe, a vseeno bi bila modernizacija dobrodošla (ne pa nujna :) )

Ker najbolj od vsega cenim večje medosne razdalje, velike prtljažnike in kakovost materialov in obdelave, se odločam med serijo 5, generacija G31 in MB E generacija W213. Od nujnih pritiklin samo ogrevanje sedežev, pametni tempomat in pametni radio. Vem, da ima tipični predstavnik teh modelov še dosti več opreme.

Kupujem letnik 2018, pod 100kk, ciljna doba lastništva 10 let, delam 20-25 kkm letno. prakrat tedensko 20 km do LJ (AC), vsaj 2 x mesečno vikend obala / gorenjska. Ostalo lokalna prekladanja (vrtec, trgovina,...).

Vprašanje 1 je izbira motorja za tak režim vožnje oz. ali so osnovni bencinarji pri omenjenih modelih kaj vredni ali bo ok tudi osnovni dizel? V vsakem primeru se mi bo kolcalo po trenutnem šestvaljniku :(

Vprašanje 2 je splošna (ne)zanesljivost omenjenih modelov oz. kaj me bo dražje prišlo, ko zadeve ne bodo več delovale, kot bi morale. In pri katerem se težave pričakuje prej. Oboje bi se sicer kupilo iz uvoza, direkt iz BMW premium selection oz. junge Sterne.

Bonus vprašanje: je poleg omenjenih dveh še kaj zanimivega, glede na želje?



Za to kar iščeš sta te dva avtomobila sigurno najboljša. Ljudje, ki omenjajo Mazdo 6 v tem kontekstu so najmanj smešni. To sploh nisi isti nivo. Skratka BMW in Mercedes imata največje medosne razdalije. BMW je zunaj bolj oster, kar je men osebno bolj všeč. Mercedes je pa notri eden najlepših avtomobilov nasploh.
Poglejše za novo A6ko https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Sicer ni tako dobra, kot sta BMW in Mercedes, ampak je pa nov avto.

BedBrejn ::

user-pass je izjavil:

BedBrejn je izjavil:

Vem, da ima marsikdo veliko za povedat čez ta avto, ampak sedaj že 13 let vozim E61, kupljen z malo kilometri in razmeroma nov. Seveda vzdrževan, ko se šika. Po vseh teh letih notranjost še vedno skoraj kot nova. Če bi danes še enkrat naredili tak avto, brez piano lakov in neke moderne elektronske navlake, je nakup no brainer :)

Jaz sem veliko let vozil e61, sedaj pa imam F11, letnik 2017, 530d. Sranje imas, ker si ze navajen na e61 in se bos v vseh drugih vozil kot v karjoli.
Been there, done that. Pa se lahko cel forum razpoci.


Mislim, da si zadel bistvo. Ko se enkrat človek navadi malo večjega udobja, je malo težje sprejeti manj, sploh za take denarje, kot se danes prodajajo kie, škode, hyundai ipd. In ko govorim o osnovnem dizlu ali bencinarju, je to vseeno okoli 180KM, kar je za tak avto sicer povsem dovolj, sploh za družinsko uporabo. Če pa hočeš res pravi Freude am fahren, so pa na voljo drugačne zverine.

Zimonem ::

Kangoo z.e. vse ostalo ni družinsko.
Tistih grdih bmvjev se pa otroci bojijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Zimonem ()

matobeli ::

damirez je izjavil:

Ljudje, ki omenjajo Mazdo 6 v tem kontekstu so najmanj smešni. To sploh nisi isti nivo.


Seveda ni, Mazda je lepa, ima dobro ceno pa žmigavci ji delajo.
Pa otrok ni sram da so njihovi starši kreteni.

m0LN4r ::

Sem lani gledal nove Passate, ni bilo enega spodobnega v Sloveniji.
V sloveniji, dezeli revezev bit ti rad iskal razstavljenega Passata z TOP opremo, ki si jo naklikas v konfiguratorju, da prides nad nivo top opreme pri superbu. Svasta.

Vecina avtov celo VW znano po tem prodanih v Slo je z osnovno opremo ali pa tisto napol R-line akcijo zadnje case, v katero lahko se vrzes ene par paketov.

R-Line v Slo pa ni cisto isti r-line, kot gori. Pol imas se en kup drugih dodatnih opcij, ampak taksnega v Slo v avtohisah ne bos sigurno nasel. To je res.

Koliko pa vidis doli Passatov z vec kot Elegance + R-Line Interior/Exterior in Ambiente plus? Niti enega ne bos nasel.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zimonem ::

Elegance pri Nemcih, če ni Mercedes je šala.

Machete ::

Ne vem zakaj sploh gledate v Sloveniji avte, ker so cene debilne. Kupiš v Nemčiji pri avtohiši. Profit pospraviš v žep. Ne vem pa tudi zakaj naši trgovi trmarijo pri nekih absurdnih cenah.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

matobeli ::

Profita pri kreditu ni, so sam manjše izgube ;)

Zimonem ::

Machete je izjavil:

Ne vem zakaj sploh gledate v Sloveniji avte, ker so cene debilne. Kupiš v Nemčiji pri avtohiši. Profit pospraviš v žep. Ne vem pa tudi zakaj naši trgovi trmarijo pri nekih absurdnih cenah.

Ker so vezani z pogodbami. In prodajajo kar dobijo.

Machete ::

Dvomim, da imajo določeno končno prodajno ceno.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

m0LN4r ::

Mimogrede, zakaj ste vsi zapicli v osnovnega A6, zakaj ne rajsi malo boljsega A4 Avant ali S3 Sportback?
Pac ja malo manji so, ampak za podobno ceno rajsi boljsi motor in ostalo, ali pa so vam tisti litri v podaljsanem prtljazniku tolk pomembni?

A6 Karavan s slabim motorjem in malo opreme, je prakticen, ampak je pa ze okoren za parkirat po mestih.

Osnovni A6 proti S3 Sportback 310KM Quattro, full led, leder+ alcantara, bang&olufsen pa se cenejsi je.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

M-XXXX ::

m0LN4r je izjavil:

Mimogrede, zakaj ste vsi zapicli v osnovnega A6, zakaj ne rajsi malo boljsega A4 Avant ali S3 Sportback?
Pac ja malo manji so, ampak za podobno ceno rajsi boljsi motor in ostalo, ali pa so vam tisti litri v podaljsanem prtljazniku tolk pomembni?

A6 Karavan s slabim motorjem in malo opreme, je prakticen, ampak je pa ze okoren za parkirat po mestih.

Glede na to Renault ponuja 4 kolesni volan že čez 10 let in če se ne motim ga tudi Audi bi moral biti obračalni krog takega avta malo nad 10m. Tako da to ni ravno pomemben faktor...
1
2
3 4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Rabljen avto za dolge razdalje do 7.000€? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15525533 (21036) matobeli
»

Avto za dolge dnevne razdalje - 8.000€ (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
38999031 (52025) TheBlueOne
»

nakup rabljenega avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
32690818 (56362) lucky13
»

Avto z nizko porabo na avtocesti? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14653180 (50061) Matwic

Več podobnih tem