» »

Nakup novega avta

Nakup novega avta

Temo vidijo: vsi
1
2
3

facepalm ::

krucymucy je izjavil:

Pred casom sem nekomu za podoben budget predlagal suzuki swift.
Lastnica je zadovoljna, avto pa zelo zabaven za vozit. Ne, ni sporten, niti nima performan, je pa zabaven.
In naj bi bil zanesljiv. Seveda je tudi od srece odvisno.

Vprasanje kako bi se dolgorocno obnesel z otrokom ali dvema.

Raptor F16 ::

facepalm je izjavil:

Ne vem sicer kaksna je zazeljena motorizacija ampak, ce pride v postev dizel priporocam novega Berlingota. M izvedenka je samo 4cm daljsa od Scale, ima pa notri ohoho prostora. Primeren za 2 otroka (tudi 3) zaradi treh samostojnih sedezev v 2. vrsti. Zelo pregleden in vodljiv. Udobje na nivoju "navadnih" osebnih avtomobilov (se ne vozi kot kombi).
Ce zelis bencinca pa je ze drazji, ker moras poseci po 130hp avtomatik modelu (110hp zre prevec na AC).
Svetujem testno voznjo ampak brez zene:)


Kapelce pijejo dizel ko pijanc vino. Bolje da vzame Octavio combi.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

A110 ::

Mah to je ze tudi malo obdsesija danasnje case s prostorom. V Rapidu (predhodniku scale) se 5 odraslih brez problema pelje. Še več 4 odrasli se brez problema tudi v golfu. Za tistih 1x na leto na dopust ko se cela druzina pelje nekam dlje nevem če se splača kupovati večji avto. raje kovček za na streho in malo manjši avto.

Taip4n ::

sm4rt4ss je izjavil:

Ja, sem gledal. Med Scalo in Octavio z željeno opremo je cca 2k razlike. Bo za premislit. :)

Je pa čakalna doba za novo Scalo 3 mesece, za novo Octavio pa med 6 - 9 mesecev.


Sem razmišljal o nakupu nove Octavie in sem se premislil. Avto je imel 180km prevoženih in sem na testni vožnji začel dobivati error, da je neka asistenca za nalet ni omogočena. Google pravi, da je težava pri zategovalniku pasov.
Pri vseh treh avtomobilih, ki sem jih videl so se masovno rosile sprednje in zadnje luči. Za povrh mi je kolega omenil, da so dobili službene Octavie in imajo same probleme z elektroniko. Ja, verjetno bodo pofixali samo vseeno...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Taip4n ()

m0LN4r ::

Kaj bi pa rad za 17? Prosto, pa dober motor, pa se kvaliteto in opremo? Ja pa kaj se.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Taip4n ::

Avto bi bil 28k. Daleč od 17k.

sm4rt4ss ::

m0LN4r je izjavil:

Kaj bi pa rad za 17? Prosto, pa dober motor, pa se kvaliteto in opremo? Ja pa kaj se.


Pa, dobiš kr. Neko zlato sredino. 1.0, 110 konjev. 467l prtljažnik. Pri dodatni opremi nisem nekaj požrešen. Parkirni senzorji zadaj, par lepotnih popravkov in ene lepe 17" felne, da avto nekako izgleda pa je to to. 16" dobiš serijsko, da jih imaš za zimske gume. :D Ne zdi se mi vredno doplačevat za večje zaslone in ne vem kakšne infotaimente v avtu, itak je to samo distrakcija.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sm4rt4ss ()

mujek ::

Kakšne izkušnje pa imate s 1.4/1.5 TSI motorji (VW, Škoda)?
Je bolj smiselno gledati atmosferske bencinske motorje?

Moj primer uporabe avtomobila je med tednom mestna vožnja, čez vikende tipično 200 km, nekajkrat na leto 700 km v enem kosu.

Taip4n je izjavil:

Pri vseh treh avtomobilih, ki sem jih videl so se masovno rosile sprednje in zadnje luči. Za povrh mi je kolega omenil, da so dobili službene Octavie in imajo same probleme z elektroniko. Ja, verjetno bodo pofixali samo vseeno...

Ravnokar gledam slike (nove) Octavite na avto.net kjer je rosa v prednjih in zadnjih lučeh. Ni ravno spodbudno.

shadow13 ::

Roso boš našel v LED lučeh tudi pri BMW-ju, MB-ju, itd.
Golf 8, octavia mk4 in leon mk4 imajo poporodne težave z zmrzovanjem infotainmenta in errorji različnih sistemov. Bo slej ko prej porihtano z updejti, z novejšimi primerki in drugimi moduli bi naj delalo brez težave.
Sam bi raje izbral octavio ambition v tisti grdi osnovi modri barvi brez doplačila na 16kah kot pa našminkano scalo na 17kah, ki kljub najvišji opremi iz nekaterih kotov še vedno zgleda obupno (noben od teh pa seveda ni lep, razen octavie scout in rs) in se pelje slabše. Pri scali imaš v ambition opremi delni LED in je halogen še vedno prisoten, pri octaviji pa so vse žarnice (razen smernikov) v led tehnologiji in 8 zvočnikov serijsko (scala 4 v kolikor ne doplačaš za bolero radio).

Raptor F16 ::

shadow13 je izjavil:

Roso boš našel v LED lučeh tudi pri BMW-ju, MB-ju, itd.

Res ? Na mk8 golfu je nisem zasledil.

shadow13 je izjavil:

Golf 8, octavia mk4 in leon mk4 imajo poporodne težave z zmrzovanjem infotainmenta in errorji različnih sistemov. Bo slej ko prej porihtano z updejti, z novejšimi primerki in drugimi moduli bi naj delalo brez težave.

Težave ki na vožnjo ne vplivajo. Klima in vse ostalo dela če se ti ravno muzika obesi.

shadow13 je izjavil:

Sam bi raje izbral octavio ambition v tisti grdi osnovi modri barvi brez doplačila na 16kah kot pa našminkano scalo na 17kah, ki kljub najvišji opremi iz nekaterih kotov še vedno zgleda obupno (noben od teh pa seveda ni lep, razen octavie scout in rs) in se pelje slabše. Pri scali imaš v ambition opremi delni LED in je halogen še vedno prisoten, pri octaviji pa so vse žarnice (razen smernikov) v led tehnologiji in 8 zvočnikov serijsko (scala 4 v kolikor ne doplačaš za bolero radio).


Octavia je dobra izbira.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

m0LN4r ::

sm4rt4ss je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Kaj bi pa rad za 17? Prosto, pa dober motor, pa se kvaliteto in opremo? Ja pa kaj se.


Pa, dobiš kr. Neko zlato sredino. 1.0, 110 konjev. 467l prtljažnik. Pri dodatni opremi nisem nekaj požrešen. Parkirni senzorji zadaj, par lepotnih popravkov in ene lepe 17" felne, da avto nekako izgleda pa je to to. 16" dobiš serijsko, da jih imaš za zimske gume. :D Ne zdi se mi vredno doplačevat za večje zaslone in ne vem kakšne infotaimente v avtu, itak je to samo distrakcija.

Ja to ni glih bas nekaj. Ceneje kot 1.0 ne gre, pleh ti pa raztegnejo zastonj, ampak ok ce to niso prioritete.
Se dobro, da so na avtu tolko prispara, da pride pod 1300kg, da ce ga nafilas s prtlago in 3 osebami, da se gre v breg. S prehitevanjem tovornjaka na avtocesti, pa se bos namatral.
In kako dolgoziv bo tak 1.0 motorcek, ki se bo matral z veliko prtljage, sem malo skepticen.
Zravn pa se tezke 17 colke. Samo sprednji pogon, 1500kg, nalozen z 4 osebami, bos sel tudi na kako zimsko smucanje v gore z familijo?
Ozvocitev tudi ni bas nekaj za dolge relacije.

Naj te ne zavede, da 1.0 skoci v 1. prestavi, ker obrati skocijo do nenormalnih obratov.
Pejt na testno voznjo v nek breg, daj v cetrto in si predstavli, da imas v avtu se 3 osebe in pol prtljaznik.

Avto za 10 let si kupis enkrat. Skoda karavan brez opreme z mlinckom, ko jo bos prodajal ne bo vredna nic.

Se preden kupis, si vzemi malo vec casa. Jaz ti bi samo predlagal, da pojdi na testno voznjo s temle Golf Variant R-Line 1.5 / 130 KM
Ne recem, da ga kupi, ampak samo pejt sprobat in sprobaj vse, ne samo Litre gledat.

Samo probaj in primerjaj potem z scalo 1.0, zvocnike, zapiranje vrat, sedeze, menjalnik itn.
Nc ti nocem pametovat, ampak sprobaj, da bos videl razliko, ker z avtom ne bos sel samo 1x na leto na hvarsko in poslusal radio sraka, pa ne bos se hotel matrat s polnim avtom, ko bos na regionalki prehiteval 2-3 sleperje.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

jest10 ::

. S prehitevanjem tovornjaka na avtocesti, pa se bos namatral.


A je res treba bluziti?

m0LN4r ::

Moja napaka, seveda mislim na regionalko. Da nebo en izmed tistih, ki se potem 10 km vlece za tovornjakom, ker rabi polozno ravnico za prehitet.

Tudi pri skali lahko izbere 1.5 150KM
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

jest10 ::

Tudi na regionalni imajo probleme samo totalno nesposobni. Takim jasno tudi 200KM mašina ne bi pomagala

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jest10 ()

Blinder ::

m0LN4r je izjavil:

Naj te ne zavede, da 1.0 skoci v 1. prestavi, ker obrati skocijo do nenormalnih obratov.


Kje si dozivel te nenormalne obrate?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

sm4rt4ss ::

Ma, če sem zdaj preživel na regionalkah in avtocestah s Polotom (1.4, 80KM), mislim, da s tem 110KM mlinčkom tud ne bo panike. :D

m0LN4r ::

Ja samo pozabljas, da bos v nalozeni skali z familijo prevazal 200-300kg vec pa se na tezjih felgah/gumah.

jest10 je izjavil:

Tudi na regionalni imajo probleme samo totalno nesposobni. Takim jasno tudi 200KM mašina ne bi pomagala
Seveda, zato pa vas moram z tovornjakom vred prehitevat, ker se vozte od bistrice do pecice za tovornjakom.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

jest10 ::

Vprašanje, če jaz ne prehitevam tebe

m0LN4r ::



Teras do 6000 obratov, NA ravnem, Prazen avto, pa se vedno rabis 10s do 100.

Zdaj pa mi povej kak to zgleda v hrib, s polnim avtom, recimo prikljucek AC od 30 do 130 -> dvakrat tolko. Ker mu v takih primerih zmanjka sape.

jest10 je izjavil:

Vprašanje, če jaz ne prehitevam tebe
Ni. V to sem 200% preprican, ker mene nihce ne prehiteva, razen ce hoce krsiti omejitve hitrosti za veliko kazen.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

jest10 ::



Dejmo raje tole pogledati. Rapid limuzina(popolnoma primerljivo s Scalo), s starim 1.2 105KM motorjem, ki je slabši od 1.0 110KM.

Absolutno gre kot polž:))

m0LN4r ::

Daj ti rajs poisci video, ko se pelje tako hitro s polnim avtom navzgor po bregu. Dol po bregu grem jaz tako hitro z biciklom.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Bleeh ()

jest10 ::

Sem pa misli, da tako hitro hodiš. Trollček

m0LN4r ::

Drugace pa to niti ni tko hitro v tistem posnetku, jst se hitreje peljem gor v hrib z tezjim avtom.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

A110 ::

Pa saj nismo na dirkališču da je važno koliko ima do 100. Za tistih 3x na leto ko si naložen pa tudi ni panike če se pelje 5min dlje. Vse kar je več kot 100km v navadnem avtu je nesmisel in luksuz ki ga za normalno vožnjo ne rabiš. Vsaj jaz ne vidim smisla plačevati par tisoč evrov dodatno za tistih 3x na leto ko greš na dopust. Op bi več kot očitno rad nov, razmeroma poceni avto za vsakodnevno uporabo in za dolgi rok. In 150+km in poceni pac ne gre skupaj.

m0LN4r ::

Govorite, kot da je tista 1.5 150KM skala drazja za 10 jurjev. Seveda, samo 3x na leto bi rad sel v kak hrib mal hitreje, namesto da ga serjes.
150km in dirkalisce nimata nic veze tukaj v tej debati. Avto ni lahek, ni aerodinamicen, nima glih lahke gume, nevem zakaj, ce mislis nekaj vozit vsepovsod si nebi vzel vec, da imas lufta, ko ga dejansko rabis.

Razlika med Skalo Ambition 1.0 110KM in 1.5 150km je manj kot 2000Eur.


Hitrejsi motor lahko vozis pocasneje, samo obratno pa nazalost se ne gre.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Taip4n ::

shadow13 je izjavil:

Roso boš našel v LED lučeh tudi pri BMW-ju, MB-ju, itd.
Golf 8, octavia mk4 in leon mk4 imajo poporodne težave z zmrzovanjem infotainmenta in errorji različnih sistemov. Bo slej ko prej porihtano z updejti, z novejšimi primerki in drugimi moduli bi naj delalo brez težave.
Sam bi raje izbral octavio ambition v tisti grdi osnovi modri barvi brez doplačila na 16kah kot pa našminkano scalo na 17kah, ki kljub najvišji opremi iz nekaterih kotov še vedno zgleda obupno (noben od teh pa seveda ni lep, razen octavie scout in rs) in se pelje slabše. Pri scali imaš v ambition opremi delni LED in je halogen še vedno prisoten, pri octaviji pa so vse žarnice (razen smernikov) v led tehnologiji in 8 zvočnikov serijsko (scala 4 v kolikor ne doplačaš za bolero radio).


Drži. Če vzameš matrične imaš pa tudi smernike LED. Ja se rosi tudi pri BMW, MB itd. Zadnje čase sem zelo pozoren in malo bolj preverjam roso v žarnicah in zelo redko opazim ta problem. Res je, da je rosa lahko potencialna težava zaradi temperaturne razlike ampak očitno eni proizvajalci to rešujejo boljše kot drugi. In pri Octaviji očitno tega niso rešili dovolj dobro. Lahko, da ima Superb manj težav. Je pa dejstvo, da so luči brez rose pri Octaviji bolj izjema kot pravilo.

TOP ::

m0LN4r je izjavil:

Daj ti rajs poisci video, ko se pelje tako hitro s polnim avtom navzgor po bregu. Dol po bregu grem jaz tako hitro z biciklom.

Zdej pa mal več pretiravaš stem tvojim bregom in polnim avtom.Nekdo ki se jih več skup vozi na delo,ne bo kupu 1.0 to se ve za družinski avto je pa dovolj,kot je napisal A110 koliko krat,v letu pa pelješ polno naložen avto,ko greš na morje to je 1x na leto pa morda tisti ki smuča recimo jaz ene 3x na leto in to je to.Recimo pozabljaš,da ima 1.0 Turbino in navor pri nizkih obratih in pelje zelo dobro sem se vozu z 1.0 Ecoboostom,res pa je da ima 125km.Ko smo mi bili mulci se je hodilo na morje z Jugeci,Katrami,stari Golfi in nekateri še s Fičoti in so vsi varno prišli,kamor so šli,ti pa ne moreš z 110km:))

Taip4n ::

shadow13 je izjavil:

Roso boš našel v LED lučeh tudi pri BMW-ju, MB-ju, itd.
Golf 8, octavia mk4 in leon mk4 imajo poporodne težave z zmrzovanjem infotainmenta in errorji različnih sistemov. Bo slej ko prej porihtano z updejti, z novejšimi primerki in drugimi moduli bi naj delalo brez težave.
Sam bi raje izbral octavio ambition v tisti grdi osnovi modri barvi brez doplačila na 16kah kot pa našminkano scalo na 17kah, ki kljub najvišji opremi iz nekaterih kotov še vedno zgleda obupno (noben od teh pa seveda ni lep, razen octavie scout in rs) in se pelje slabše. Pri scali imaš v ambition opremi delni LED in je halogen še vedno prisoten, pri octaviji pa so vse žarnice (razen smernikov) v led tehnologiji in 8 zvočnikov serijsko (scala 4 v kolikor ne doplačaš za bolero radio).

Mi o volku, volk v drugi temi
Težave z novim avtom

m0LN4r ::

Ma niste resni, za 1700eur razlike, bos vzel 1300 kilski napol karavan z 40 konji manj in 1.0 motorjem. Avto bo mel 10 let.

Recimo pozabljaš,da ima 1.0 Turbino in navor pri nizkih obratih in pelje zelo dobro
Ja dobro je relativno, moja mama pravi tudi da je dobro. Vem pa tudi, da se 1.0 TSI hitreje pelje v 1100kg malcku, kot pa v 1400kg nalozeni scali.

OP je se mlad, vi bi ga pa ze zdaj prekrstili v penzionista. Se dobro da sem se vzdrzal pa nisem privlekel v debato Kako Ateco Cupra ali Tiguana R.

Ko smo mi bili mulci se je hodilo na morje z Jugeci,Katrami,stari Golfi in nekateri še s Fičoti in so vsi varno prišli,kamor so šli,ti pa ne moreš z 110km
Ja pa koga to briga kaj je blo 50 let nazaj? Cas gre naprej.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

m0LN4r ::

za vsakodnevno uporabo in za dolgi rok.
To je samo se vecji razlog, da doplacam 1700eur za 1.5 150km model.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

jest10 ::

Se dobro da sem se vzdrzal pa nisem privlekel v debato Kako Ateco Cupra ali Tiguana R.


Smo ti hvaležni, da nisi. Je že dovolj ostalih tvojih neumnosti

facepalm ::

Jaz dvomim, da je Scala 1.0 tako zelo pocasna. Saj ima 200Nm navora. To bo pa ja potegnilo enega HBja v hrib.

m0LN4r ::

Ja no nevem, sparat je treba pa ni vazn kok stane. Razumem, pac 17500 namesto 19400 za mal vec sivih las.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

A110 ::

1700e je 10% razlike v ceni. Definitivno ne zanemarljiva razlika če iščeš POCENI avto. Potegne pa to za sabo tudi drazje zavarovanje, liter večjo porabo,... Ne bi rekel če bi šlo za nevem avto za 25 ali 30k kjer se to ne pozna tako. Ampak če nekdo išče poceni avto bi mu jaz prej predlagal 95km verzijo kot pa 1.5 150km. Marsikomu je avto nujno zlo ki ga pač rabi in ne statusni simbol. Tudi sami smo par let nazaj ko se je poslavljal prejšnji avto katerega prvi lastniki smo bili 20 let z 1.9tdi 110km motorjem iskali nekaj podobnega. Torej razmeroma poceni, razmeroma prostorno in pa novo da bo spet za čimveč časa kot je bil prejšnji avto. V dobrih 3 letih smo z 1.0 rapidom naredili 80k km pa nevem če mi je kdaj res manjkalo moči. Pa je bilo tu kar nekaj dopustov z polno naloženim avtom. Ampak kot sem rekel, nismo na dirkališču da bi se nam par minut v vožnji poznalo. Sploh ko greš na dopust se ti ponavadi ne mudi. Niso pa to stari atmosferski motorji ki si jih mogel tiščati na 4k obratov da so dali kaj od sebe. Se jih že od 1500 dalje vozi skoraj z max navorom. Se pa na koncu vsak sam odloča kaj bo storil s svojim denarjem. Sam vem, da nebi doplačal 10% več za dodatne konje. Vsaj ne na takem avtu z takim namenom uporabe

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: A110 ()

m0LN4r ::

Tipicno slo-techovsko, jaz nisem rekel, da z tisto 1.0 kosilnico ne prides nikamor, ampak da za 1700eur razlike je pri takem avtu in uporabi normalno, da se vzame vecji motor, ki je pac bolj prakticen in vsestranski za malenkost vec.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

m0LN4r ::

liter večjo porabo,...
LAZ. 1.5 je ACT in ce ga vozis normalno, bo porabil identicno.

1.5 150km ni noben statusni simbol, je nek standard v tem weight classu, 100km ima ze vsaka corsa, clio, polo, i20 itn.

V dobrih 3 letih smo z 1.0 rapidom naredili 80k km pa nevem če mi je kdaj res manjkalo moči. Pa je bilo tu kar nekaj dopustov z polno naloženim avtom.
Verjamem, ampak to pa zato, ker si se ga navadil. Bi se bozil 3 leta in 80 tisoc km z 150km naokoli in potem menjal, bi pa opazil razliko.
- vedno je odvisno od tega kaj si vajen, razliko navzgor ne opazis tako ocitno, kot razliko navzdol, ker ko si vajen malenkost vec dinamike in moci v vsakdanjiku, bos to takoj opazil. Nevem kako ne opazis razlike, ce jaz opazim razliko, ko se iz 110KM vsedem v 90KM in 100kg manj obcasno. Razlika je, samo ce pac ne opazis je to druga stvar.
In 1700eur za dobo 10-15 let ni debate.

Niso pa to stari atmosferski motorji ki si jih mogel tiščati na 4k obratov da so dali kaj od sebe. Se jih že od 1500 dalje vozi skoraj z max navorom.
Enako velja za 1.5 150km, ampak se ta od 1500 vozi se lazje, kot 1.0 110 - preverjeno.

PS: In 1.5 150KM bos tudi lazje prodal cez 15 let v primerjavi z drugim, ki so vecinoma motorji za clio/polo razred.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

A110 ::

Seveda je razlika. Vozim občasno službenega 2.0 tdi 150km in pospeši občutno hitreje. Enako drug domač avto 1.6hdi 75km pospeši občutno počasneje. Ampak kolikokrat to razliko dejansko izkoriščam? prakično nikoli. Ker niti nisem tak voznik da bi želel na vsak način prehitevati. Tam kjer prehitevam tovornjak je popolnoma vseeno če imam enega ali drugega. Jebiga se pač "bojim" zase in nočem tvegati. Enako v mestu je popolnoma vseeno katerega izmed teh 3 vozim ker se v mestni vožnji razlika ne opazi. Brez prehitevanj pa tudi ni neke razlike ker vsak brez problema zmore potovalno hitrost. Čez 15 let pa ne eden ne drugi ne bo vreden skoraj nič in boš na njem itak izgubil večino vrednosti. Tako da to je zanemarljiva razlika. Kot sem rekel, vsak sam zase ve kaj so mu prioritete. In meni 10% razlike v ceni za tak nizkocenovni družinski avto ni vredno plačati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: A110 ()

m0LN4r ::

Pa se ena ocitna razlika je, ko ze omenjas 1500 obratov:



Čez 15 let pa ne eden ne drugi ne bo vreden skoraj nič in boš na njem itak izgubil večino vrednosti.
Res je, pa vseeno bos vecji, mocnejsi motor lazje prodal, kot pa najslabsi motor. Povprasevanje je boljse. Ne gre se za ceno.

In meni 10% razlike v ceni za tak nizkocenovni družinski avto ni vredno plačati.
To pa te ne razumem, a mora bit Ferrari, da vzames malenkost boljso motorizacijo, ker ostalo ni vredno tvojega comforta?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

facepalm ::

Ce ze doplacas 10%, kupis boljsi avto. Npr. Hyundai i30.
Osebno mi ta Scala deluje tako ceneno, da zanjo ne bi placal nic vec kot za kako Dacio.

m0LN4r ::

i30 za 10% vec bo mel isti eno literski motor. No ja hyundai je tut ceneno, sem se preprical na lastni roki. Price/performance stima, bi pa pokazal na vsaj 10 stvari, ki so drugje boljse narjene.

https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

facepalm ::

m0LN4r je izjavil:

i30 za 10% vec bo mel isti eno literski motor. No ja hyundai je tut ceneno, sem se preprical na lastni roki. Price/performance stima, bi pa pokazal na vsaj 10 stvari, ki so drugje boljse narjene.

Raje i30 z 1.0 120hp (model 2021) kot pa Scalo z 1.5 150hp.
Lahko pa namignes kaj je pri i30 tako slabega.

solatko ::

jest10 - Prvo, kar se opazi je to, da ta voznik nima pojma, po katerem pasu se je potrebno peljat!
Delo krepa človeka

jest10 ::

Sam še ti si manjkal v temi. Zdej je vse popolno

donvito ::

solatko je izjavil:

jest10 - Prvo, kar se opazi je to, da ta voznik nima pojma, po katerem pasu se je potrebno peljat!

Seka ovinke, kjer je to mogoče, da ga hitreje zvozi, ne vem zakaj bi to bil problem na prazni oz vidni cesti. Drugo je pa to na nepreglednih ovinkih, kjer se moramo držati svojega pasa ali v gostem prometu.

jest10 ::

donvito je izjavil:

solatko je izjavil:

jest10 - Prvo, kar se opazi je to, da ta voznik nima pojma, po katerem pasu se je potrebno peljat!

Seka ovinke, kjer je to mogoče, da ga hitreje zvozi, ne vem zakaj bi to bil problem na prazni oz vidni cesti.

Za solato in še nekatere je prezahtevno, da bi prebrali, kaj piše pod posnetkom-pri tisti vožnji je bila cesta zaprta.

m0LN4r ::

facepalm je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

i30 za 10% vec bo mel isti eno literski motor. No ja hyundai je tut ceneno, sem se preprical na lastni roki. Price/performance stima, bi pa pokazal na vsaj 10 stvari, ki so drugje boljse narjene.

Raje i30 z 1.0 120hp (model 2021) kot pa Scalo z 1.5 150hp.
Lahko pa namignes kaj je pri i30 tako slabega.
Ozvocitev je suha, izolacija kolotekov ni nic boljsa, kot pri skodi, plasticni deli, gumice imajo razmake da dolpades, windnoise pri oknih slisis piskanje ze od 80kmh naprej, pri vratih se po enem letu pojavi rja, spodnje vilice so po enem letu rjaste, marsikje se lusci zascita.
Vzratna kamera ni zascitena, kar pomeni, da je prakticno zasrana vec kot pol leta, ko je dez takoj. Osvetlitev tablic, vecine luci, notranja osvetlitev, so navadne zarnice namesto LED. Locljivost displaya je zalostna.
Serijski brisalci so katastrofa, nad 120km sprica nekam v picku mater in levo spodaj ne brisejo. Tudi z Bosch Aerotwin ni nic boljse. V i30 skupini jamrajo glede menjalnika iz 5 v 6 prestavo, da se zatika. Na volanu se tista strleca tipka rada odlomi, kljuke se tudi rade zlomijo.
Avto je se tezji od konkurence, kar je opazno pri zaviranju in ovinkih. Jaz nevem, ampak v celem avtu imam samo en USB priklop, zadaj nobenega, polo highline jih pa ima tri komade naprimer.
Sedezi so sicer zelo udobni, ampak po enem letu se hitro deformirajo, znucajo. Plastika na vratih je iz neke cudne matt plastike, na kateri se vsak prstni odtis grozno pozna. Pa poraba se mi zdi visoka za normalno voznjo, ampak to je verjetno na racun teze, ki je pri i30 od 1300kg do 1500kg.
Moj ima 1450kg od sodelavca s polno opremo pa 1550kg. Lahko ga vozim nevem kako pocasi, ne pridem na porabo istega VAG motorja pa da ni sans. Sodelavec ima na laku po dveh letih ze rjaste pikice.
Nevem no, nebi glih rekel, da je to kaj boljse od Skode.
Sicer za Slovenijo nevem, ampak mehaniki in avtohise in cela podpora kar se okoli te znamke tice je pod nivojem.

Ni pravilo, verjamem, da je kot osnovni avto dober, ampak... ce gremo v detajle pa ni nic boljsi od Seat, Skoda, Opel, Renault.
Uradni rezervni deli so dragi, sem zlomil samo steklo ogledala, orginal z gretjem stane 150eurov, samo steklo.
Motor je dober, ampak ko ga vklopis pozim, je boljse pocakat minuto, ker drugace malce cuka v prvi prestavi in ni prijetno.
Pregladal bi avtomatika, ker rocni menjalnik, ko prestavljas pri vecini uporabnikov, ki jih poznam preko FB sinhronizacija ni bila dobro nastelana in je poznan problem, poznam userje, ki grejo ze na tretjo nastelavanje, ker se po 500km razstela, ampak okej, kogar to ne moti, ni problem. Jaz recimo tega nisem vajen od drugih znamk, da se na random zatakne prestava.

Ampak mene osebno bolj moti teza, ki je za tak avto res velika. 1500kg in bremzanje pozimi je povsem druga zgodba, kot bremzanje z 1200kg.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

m0LN4r ::

PS: Brisalec zadaj je sam sebi namen. Jaz sem ga odstranil, kamero pa moram vsako jutro pobrisat, ce hocem kaj videt, ko grem vzratno ven. Kamera ponoci je relativno slaba in zapikslana crnobela slika.

Ce hoces slike in video, dobis na ZS.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

solatko ::

donvito - Ko jaz izjavim, da včasih vozim hitreje od omejitve hitrosti, me večina zmerja, da sem norec, potencialni morilec,... , ko jaz dam pripombo, da se vozi po sredini svojega voznega pasu, se najde donvito, ki trdi, da to ni nič posebnega, bravo.
Delo krepa človeka

KAVINSKY ::

m0LN4r je izjavil:

Ja samo pozabljas, da bos v nalozeni skali z familijo prevazal 200-300kg vec pa se na tezjih felgah/gumah


Sem že z 100 konjskih dizlom pri 3 sopotnikh in prtljažnikom kovčkov prehiteval v vrhniški klanec. Tudi zaradi manevrov izsiljevanja avtodomov na prehitevalni pas sem nazaj pridobil tiste 130 ali 140 na števec. Atmosferski bencinar je bil bolj kilav, tam si moral metati par brznin nižje in tiščati obrate skoraj na rdeče. Ampak je šlo.

Da nek 1.0 tsi ni sposoben držati prometnega toka po omejitvah z 2 odraslima in enim otrokom in vozičkom so tudi bučke. Če ima še vedno dvome naj gre na testno vožnjo/izposojo za konec tedna. In vzame na vožnjo punco + očeta in mamo. Idealno v kak hrib.


Zdaj pa naj tečejo potoki inteligence naprej, pa kako je užitek voziti 200 konjev, pa priti cel živčen na šiht 2 minuti prej, ker je neka baka vozila 80 kjer je omejitev 90.

m0LN4r ::

KAVINSKY je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Ja samo pozabljas, da bos v nalozeni skali z familijo prevazal 200-300kg vec pa se na tezjih felgah/gumah


Sem že z 100 konjskih dizlom pri 3 sopotnikh in prtljažnikom kovčkov prehiteval v vrhniški klanec. Tudi zaradi manevrov izsiljevanja avtodomov na prehitevalni pas sem nazaj pridobil tiste 130 ali 140 na števec. Atmosferski bencinar je bil bolj kilav, tam si moral metati par brznin nižje in tiščati obrate skoraj na rdeče. Ampak je šlo.

Da nek 1.0 tsi ni sposoben držati prometnega toka po omejitvah z 2 odraslima in enim otrokom in vozičkom so tudi bučke. Če ima še vedno dvome naj gre na testno vožnjo/izposojo za konec tedna. In vzame na vožnjo punco + očeta in mamo. Idealno v kak hrib.


Zdaj pa naj tečejo potoki inteligence naprej, pa kako je užitek voziti 200 konjev, pa priti cel živčen na šiht 2 minuti prej, ker je neka baka vozila 80 kjer je omejitev 90.
Kje si ti videl, da kdorkoli govori o atmosfercih in 200 konjih?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

išče se nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12318625 (15160) WizzardOfOZ
»

Nov ali rabljen avto, 45k letno (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
517716 (6124) ziga1990
»

Škoda Octavia Combi (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
20359567 (32132) urkoman
»

Kateri karavan kupiti ? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
40991725 (64130) jero_no1
»

Nakup novega avta do 13k (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12122680 (17476) Assassub

Več podobnih tem