Forum » Na cesti » Volkswagen ID.3/4
Volkswagen ID.3/4
Temo vidijo: vsi
m0LN4r ::
Kdo pa je rekel, da niso? Jaz cakam na manj kot 40k, manj kot 1500kg, vsaj 500km dosega, 20s do 250 in vmax 270.stara mama je izjavil:
Seveda je jasno da se motiš o meni. Ne gre za sanje, dejstvo je da so električni avtomobili realnost in da bodo v bližnji prihodnosti predstavljali glavnino trga avtomobilov. Mark my words. ;)
Najbolj zabavni so mi pa takile verniki, ki so 10000% prepričani v svoj prav.
Sploh, ko se izkaže da je edini njihov vir informacij internet.
Beeeeeee
Če ne vidiš da so električni avtomobili prihodnost potem moraš biti slep. Bi še razumel če bi to rekel pred 5 leti, takrat to še ni bilo tako očitno, danes je zadeva kristalno jasna.
Ko bo, bom med prvimi kupci. Glasujem pa s svojo denarnico, zato taksni kriteriji.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Steak ::
Ne razumes, zivljenje je za marsikoga prekratko, da bi se vsak dan dolgocasil v EVju ranga ID.3 ali ID.4. Ok zelo verjetno se nihce nebi bunil, ce bi ga dobil zastonj od firme ali ker promovira zadevo, ampak ce pa gre iz lastnega zepa, pa je povsem druga zgodba.
Ce gremo v take ekstreme, da ti umiras zaradi mojega ICEja, potem lahko gremo v se vecje extreme, kjer bi, ce te vec nebi bilo, bilo veliko manj sranja na svetu, ki ga ustvaris skozi zivljenje nasploh.
EVji so bolj zabavni za vozit, to ti lahko pove vsak ki ga je poskusil. Ampak tebe moti pomanjkanje zvoka kajne (kar si povedal že v drugi temi)? Tudi to se da enostavno rešiti:avtomobilski zvočnik:
m0LN4r ::
Fake, predrago, pretezko, nadaljujemo? Linkas posnetke, ki si jih ze 100x linkal, pa se vedno je isti drek.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Machete ::
Komaj čakam, da pihnem M3 s svojo i4ko. Da ne govorim o kakih polžih ala 340 ipd..
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Steak ::
Ce gleda clovek vse skozi denar, je res. Se boljse bi bilo ziveti v isti stavbi, kot siht, ampak... Meni in marsikomu, pa ravno lepo zapase vsak dan 30 ovinkov do sluzbe in po sluzbi.
Ce ze dam svojih 30-40k potem sigurno ne za EV omejen na 300km, 140km/h in 1800kg.
Če te te omejitve pri ID4 motijo, potem pač nabavi Teslo. Za osnovni model je končna hitrost je 225 km/h, domet 448 km, 325 konjev ter 5,6 sekunde do 100 km/h. Za boljši model modela 3 pa: končna hitrost 261 km/h, domet 567 km, 571 konjev, ter 3,3 sekunde do 100 km/h. Ne dobiš bolj zmogljivega avtomobila za ta denar.
Fake, predrago, pretezko, nadaljujemo? Linkas posnetke, ki si jih ze 100x linkal, pa se vedno je isti drek.
Real, če ti je zvok pomemben boš pač plačal jurčka ali dva, teža avtomobila je komaj 1700 kg. Tega posnetka še nisem linkal.
Komaj čakam, da pihnem M3 s svojo i4ko. Da ne govorim o kakih polžih ala 340 ipd..
Nič ti ne pihneš. Tesla model 3 pihne BMW i3ko ;) :
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Steak ()
m0LN4r ::
Če te te omejitve pri ID4 motijo, potem pač nabavi Teslo.Kaj bom z teslo, moj avto je 10k cenejsi od Tesle Standard Range, enako hiter po ravnici in veliko hitrejsi po ovinkih. Za povrh 200kg lazji s sportnim podvozjem, zavorami, lighweight felgami in avtohtonim zvokom, ki se ujema z prestavno rocico in pedalko za plin.
Dva dni nazaj, se je en vazil z navadno TM3 Standard za mano, pa sem ga skozi kroznega pustil za sabo za 200 metrov, brezveze.
Za osnovni model je končna hitrost je 225 km/h, domet 448 km, 325 konjev ter 5,6 sekunde do 100 km/h.Tak slab avto za tok dnara? Jesus. Ce bi vozil 1600kg skozi ovinke bi vedel o cem govorim. In moja koncna je nad 225 in tudi do 225 pridem hitreje, kot TM3 Standard.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Steak ::
Ne razumes, zivljenje je za marsikoga prekratko, da bi se vsak dan dolgocasil v EVju ranga ID.3 ali ID.4. Ok zelo verjetno se nihce nebi bunil, ce bi ga dobil zastonj od firme ali ker promovira zadevo, ampak ce pa gre iz lastnega zepa, pa je povsem druga zgodba.
Ce gremo v take ekstreme, da ti umiras zaradi mojega ICEja, potem lahko gremo v se vecje extreme, kjer bi, ce te vec nebi bilo, bilo veliko manj sranja na svetu, ki ga ustvaris skozi zivljenje nasploh.
Ne razumeš, da je za marsikoga pa lahko krašje tudi za 40 let, kot bi mogoče lahko bilo. Svinjski zrak je velik deeležnik prezgodnjih smrti. In vsak ima svoj delež na to. Minimalno 1/8000000000 delež, gelde na distribucijo svetovne porabe energentov pa še mnogo višji dejansko.
Odebeljeneo je čista resnica. V tem je razlika, da se ne splepiš, da nisi del celote.
Onesnažen zrak je eden največjih ubijalcev, povzroči kar 20 % vseh smrti med odraslimi (8,7 milijona ljudi vsako leto), kar je 3x več kot je smrti zaradi alkohola. Ampak smrti niso edini problem, še večji problem je da onesnažen zrak pohabi tudi vse ostale ljudi ki jih ne ugonobi (znižuje inteligenco, povzroča depresijo, pomanjkanje energije, slabšo produktivnost)..
Onesnaženje zaradi fosilnih goriv povzroča 20 odstotkov smrti med odraslimi
"Onesnaženje, povezano s kurjenjem fosilnih goriv, je leta 2018 povzročilo 8,7 milijona prezgodnjih smrti oziroma skoraj 20 odstotkov vseh smrti med odraslimi po svetu, je razkrilo novo poročilo, objavljeno v znanstveni publikaciji Environmental Research."
https://www.rtvslo.si/okolje/onesnazenj...
Rabljeno dobis marsikaj, in to veliko bolj zanimive avtomobile od tvojih nastetih.Revež si ne privošči avta za 30 jurjev, niti v sanjah ne. Pa če še tako blebetaš tukaj.
S tem da rabljen EV dobiš že za 5 jurjev. Ali rablejenga Nissan Leafa za 7. Blebetaš ti, ne jaz. Novi električni Twingo je samo 14k.
In veliko dražje kar se stroškov lastnišva tiče! Ne pozabi govorili smo o revežih, revežu ni vseeno ali mora dat jurja ali dva na leto več za bencin in popravila ali ne. Jurja letnega prihranka mu podvoji njegove letne prihranke, ne pozabi govorila sva o revežih.
Kdo pa je rekel, da niso? Jaz cakam na manj kot 40k, manj kot 1500kg, vsaj 500km dosega, 20s do 250 in vmax 270.stara mama je izjavil:
Seveda je jasno da se motiš o meni. Ne gre za sanje, dejstvo je da so električni avtomobili realnost in da bodo v bližnji prihodnosti predstavljali glavnino trga avtomobilov. Mark my words. ;)
Najbolj zabavni so mi pa takile verniki, ki so 10000% prepričani v svoj prav.
Sploh, ko se izkaže da je edini njihov vir informacij internet.
Beeeeeee
Če ne vidiš da so električni avtomobili prihodnost potem moraš biti slep. Bi še razumel če bi to rekel pred 5 leti, takrat to še ni bilo tako očitno, danes je zadeva kristalno jasna.
Ko bo, bom med prvimi kupci. Glasujem pa s svojo denarnico, zato taksni kriteriji.
Kdo je rekel da niso? Marsikdo ki je zadnjih 10 let živel pod skalo! Kriteriji so nesmiselni. Kaj ima veze če je avto 200 kg težji? Tem kriterijem pretty much zadosti Tesla model 3 (oziroma je blizu).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Steak ()
m0LN4r ::
Real, če ti je zvok pomemben boš pač plačal jurčka ali dva, teža avtomobila je komaj 1700 kg. Tega posnetka še nisem linkal.To je 300kg vec od mojga. A si naj dam 6 vrec cementa not, da vem kak tezko je to?
Ta zvok ne bo nikoli real, razen, ce si gluh in ne ves kdaj kak zvok mora spustit avto. Moras bit pac gluh in neveden, da ne ves.
In veliko dražje kar se stroškov lastnišva tiče! Ne pozabi govorili smo o revežih, revežu ni vseeno ali mora dat jurja ali dva na leto več za bencin in popravila ali ne. Jurja letnega prihranka mu podvoji njegove letne prihranke, ne pozabi govorila sva o revežih.Revez se o Model 3 sploh ne pogovarja, ampak o rabljeni clio storiji.
Kaj ima veze če je avto 200 kg težji? Tem kriterijem pretty much zadosti Tesla model 3 (oziroma je blizu).Niti priblizno. Ocitno ne ves, kako masa vpliva na horizontalne sile pri voznji.
Da se enkrat ponovim, moj avto je hitrejsi od TM3 Standard, cenejsi in sportnejsi. Tesla po eni rundi NOS rabi cooldown in po petih rundah razpade.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Steak ::
Kaj bom z teslo, moj avto je 10k cenejsi od Tesle Standard Range, enako hiter po ravnici
Ni. Povej kateri avtomobil in boš videl da si pihnil mimo.
in veliko hitrejsi po ovinkih
Tudi ne, sploh pa ne veliko.
Dva dni nazaj, se je en vazil z navadno TM3 Standard za mano, pa sem ga skozi kroznega pustil za sabo za 200 metrov, brezveze.
Si ti k ja. Noben ti ne verjame. Tesla ima z mesta odlične pospeške ki jim ne pride blizu noben bencinar/dizelaš v tem cenovnem rangu.
Tak slab avto za tok dnara? Jesus. Ce bi vozil 1600kg skozi ovinke bi vedel o cem govorim. In moja koncna je nad 225 in tudi do 225 pridem hitreje, kot TM3 Standard.
Ne dobiš boljšega avtomobila za ta denar, sploh kar se stroškov avtomobila tiče (nakupna cena +gorivo+ vzdrževanje).
To je 300kg vec od mojga. A si naj dam 6 vrec cementa not, da vem kak tezko je to?
Ta zvok ne bo nikoli real, razen, ce si gluh in ne ves kdaj kak zvok mora spustit avto. Moras bit pac gluh in neveden, da ne ves.
Morda je 300 kg več od tvojega (čeprav težko verjamem, pomoje je manj, kar povej za kateri model gre). So what? Današnji zvočniki so že tako dobri da lahko producirajo skoraj identičen zvok posnetemu (nismo več leta 1950 veš).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Steak ()
m0LN4r ::
Ni. Povej kateri avtomobil in boš videl da si pihnil mimo.15s do 200, 1400kg. Krog v kroznem 15km/h vec, kot s Teslo. Meni je to dovolj resnice.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Steak ::
Revez se o Model 3 sploh ne pogovarja, ampak o rabljeni clio storiji.
Saj nisem omenjal model 3 za reveža. Jaz sem rekel da se dobi rabljen EV že za 5k, ti pa si omenjal da se za 5k dobi boljše ICE avtomobile. Jaz pa sem ti povedal da se jih res dobi, ampak bodo veliko dražji kar se stroška lastništva tiče! EV za 5k je cenejši kar se stroškov lastništva tiče od rabljene Clio Storie.
m0LN4r ::
So what? Današnji zvočniki so že tako dobri da lahko producirajo skoraj identičen zvok posnetemu (nismo več leta 1950 veš).Zvocniki so se najmanjsi problem, ampak se mi sploh ne da razlagat.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
codeMonkey ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
EV je primeren za 99% ljudi v mestu, ampak jih 99% nima kje polnit haha
To pa je ironija.
Popolnoma napačna predpostavka. EV je za nekoga, ki se dnevno veliko vozi, to pa sigurno ni nekdo v mestu, ampak nekdo iz predmestja ali celo iz kake vasi. Kdor živi v mestu bo prej brez svojega lastniškega vozila in bo koristil javni prevoz in carsharing. Že danes imamo tisti na deželi nadpovprečno št avtov na gospodinjstvo, enostavno zato da lahko sploh kam prideš, ker avtobusne postaje enostavno ni, oz če že je vozi samo peščica bi busov na dan.
Popolnoma napacna predpostavka sigurno ni, ker tudi v velikem mestu se rabi avto, pa ceprav je javni prevoz v nulo postiman. Zivim v takem mestu in se ne strinjam. Stavim, da bi bilo bistveno vec EVjev, ce bi bilo vec vticnic. Pa bistveno bolj bi koristil vsem, ce bi se zanj odlocil mestni clovek.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
Steak ::
m0LN4r ::
Ni. Povej kateri avtomobil in boš videl da si pihnil mimo.15s do 200, 1400kg. Krog v kroznem 15km/h vec, kot s Teslo. Meni je to dovolj resnice.
Jasno je da nakladaš v prazno. Še vedno nisi povedal za kateri avto gre!
Veselo googlanje: http://jp-zeitenliste.de/2018/02/13/100...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Steak ::
Niti priblizno. Ocitno ne ves, kako masa vpliva na horizontalne sile pri voznji.
Seveda vem. EV večjo maso kompenzira z nižjim težiščem, kajti baterija je v dnu avtombobila.
So what? Današnji zvočniki so že tako dobri da lahko producirajo skoraj identičen zvok posnetemu (nismo več leta 1950 veš).Zvocniki so se najmanjsi problem, ampak se mi sploh ne da razlagat.
Kaj pa je problem zate posebneža? Vonj? Tudi za to obstaja rešitev.
Ni. Povej kateri avtomobil in boš videl da si pihnil mimo.15s do 200, 1400kg. Krog v kroznem 15km/h vec, kot s Teslo. Meni je to dovolj resnice.
Jasno je da nakladaš v prazno. Še vedno nisi povedal za kateri avto gre!
Veselo googlanje: http://jp-zeitenliste.de/2018/02/13/100...
Še enkrat kateri avto imaš ki je 10k cenejši od Tesle in ima od 0 do 50 km/h boljši pospešek (tridil si namreć da si ga pustil zadaj iz krožišča)?? Jasno je da si zmišljuješ.
Da se enkrat ponovim, moj avto je hitrejsi od TM3 Standard, cenejsi in sportnejsi. Tesla po eni rundi NOS rabi cooldown in po petih rundah razpade.
Seveda je jasno da nakladaš in se motiš.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Steak ()
m0LN4r ::
A ti skozi kroznega pospesujes?
PS: Koliko ima Tesla Model 3 Standard od 100 do 200 ? Pa mogoce uraden BTG od Standard Tesle?
Kaj pa je problem zate posebneža? Vonj? Tudi za to obstaja rešitev.Ma sej ti verjetno niti nebi locil, ce bi ti v ICE avtomatika dali soundgenerator od rocnega ICEja od povsem drugega avta.
PS: Koliko ima Tesla Model 3 Standard od 100 do 200 ? Pa mogoce uraden BTG od Standard Tesle?
Še enkrat kateri avto imaš ki je 10k cenejši od Tesle in ima od 0 do 50 km/h boljši pospešek (tridil si namreć da si ga pustil zadaj iz krožišča)?? Jasno je da si zmišljuješ.Problem nastane ze, ko tebi ni jasno, da je moja zacetna hitrost iz kroznega veliko visja, kot 0km/h in visja od 50km/h.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Steak ::
A ti skozi kroznega pospesujes?
Ne. Ti si rekel: "TM3 Standard za mano, pa sem ga skozi kroznega pustil za sabo za 200 metrov, brezveze.". Jasno je da si zmišljuješ, kajti krivulje navora zgledajo takole, električni avtomobili imajo celoten navor na voljo že takoj na začetku, zato pa tudi pospešujejo z mesta tako dobro:
Problem nastane ze, ko tebi ni jasno, da je moja zacetna hitrost iz kroznega veliko visja, kot 0km/h in visja od 50km/h.
Da se v krožnem pelješ 50 km/h? Nakladaš. Tudi od 0 do 100 km/h ne obstaja noben naftni avtomobil ki bi bil hitrejši 10k cenejši od Tesle. Tudi ok 50 km/h do 100 km/h ne obstaja noben ICE avtombobil ki bi prehitel Teslo in bi bil 10k cenejši kot si trdil.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Steak ()
Steak ::
PS: Koliko ima Tesla Model 3 Standard od 100 do 200 ? Pa mogoce uraden BTG od Standard Tesle?
https://insideevs.com/reviews/356423/te...
Preberi se enkrat, bo slo?
Sem razumel že prvič. Ne laži, bo šlo?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Steak ()
m0LN4r ::
Mene ne zanima performance model, ker ta je se drazji od mojga iceja in ze skoraj dve toni.
Zacetna, iz kroznega != okoli v krogu. Sicer tudi v krogu je bistveno hitreje z 1407kg kot 1611kg. Ne skrbi imam jaz dovolj nizko tezisce ze tovarnisko.
Sem razumel že prvič. Ne laži, bo šlo?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Steak ::
Mene ne zanima performance model, ker ta je se drazji od mojga iceja in ze skoraj dve toni.
Kot sem povedal, tako za Performance model kot za osnovni model ne dobiš boljšega ICE-ja za ta denar. Teža perfomance modela je krepko pod 2 toni.
Zacetna, iz kroznega != okoli v krogu.
True in tako sem te tudi razumel že prvič. Kar pravim je da ni šanse da si z 10k cenejšim avtomobilom Teslo pustil 200 metrov iz krožišča zadaj kar si trdil. Jasno je da lažeš.
Ne skrbi imam jaz dovolj nizko tezisce ze tovarnisko.
Precej višjega kot Tesla, to je dejstvo. Tesla ima pol tone baterij direktno nad tlemi.
Pač priznaj da ti je všeč zvok, se ti jebe za performance in da si tipični neracionalen petrolhead. Samo da je glasno in da tuli pa je dobro, pa kaj pol če je za en kurac, kajne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Steak ()
Ghost7 ::
Dejte nehat srat klamfe s tem kolk moj in molnarjev diesel vam škodi. Vsakič ko se ICE pelje mimo zadržte dih za par sekund pa bo. Pa za začetek se izselte iz mesta (al pa kr s planeta), zavoljo ICE lastnikov v mestu.
Ej Molnar in rejven, nima smisla! To je ko talibani -> EVilbani
Kar se pa EVjev tiče, ja so fajn, statistike za tujino me ne zanimajo, ker pri nas ne "primejo", lep primer je bla korona statistika. Laboratorijske študije me ganejo kot poraba ICE navedena s strani proizvajalcev.
O smiselnosti EVja se bomo pogovarjal čez 5 let (najverjetneje 10), trenutno pa realno življenje pokaže, da je v slovenij ICE še vedno logična izbira.
Mimogrede še niso naredili lepega EV, teslo že, vendar je notri podn. Ogromna tablica in volan, pod tablico pa škatla. ID3/ID4 sta tako grda, da se sprašujem kdo v VW je dovolil to narest.
Da bi na teslo dal fake zvočnik in brnel z V10 bi se mi smejali še vrabci na drevesu. Kolk morš bit nor, da kej tazga nardiš in misliš celo, da si kul.
O rabljenih EVjih sploh ne bi, namreč, če je tako oh in sploh, zakaj bi ga kdo sploh prodal? Motor? Baterija?
Tud pri ICEjih se lahko zelo nategneš, ampak tam so so stroški zmernejši, in pa običajno jih ljudje (vsaj tiste do 5 let) menjajo, ker imajo denar in si želijo novega. Avto pri 3 letih dobiš za pol cene, če se kapitalno zahebeš je menjava motorja okoli 3-4 jurje z delom. Dejstvo je, da je trg rabljenih ICEjev čisto druga zgodba kot pa rabljen EV.
Ej Molnar in rejven, nima smisla! To je ko talibani -> EVilbani
Kar se pa EVjev tiče, ja so fajn, statistike za tujino me ne zanimajo, ker pri nas ne "primejo", lep primer je bla korona statistika. Laboratorijske študije me ganejo kot poraba ICE navedena s strani proizvajalcev.
O smiselnosti EVja se bomo pogovarjal čez 5 let (najverjetneje 10), trenutno pa realno življenje pokaže, da je v slovenij ICE še vedno logična izbira.
Mimogrede še niso naredili lepega EV, teslo že, vendar je notri podn. Ogromna tablica in volan, pod tablico pa škatla. ID3/ID4 sta tako grda, da se sprašujem kdo v VW je dovolil to narest.
Da bi na teslo dal fake zvočnik in brnel z V10 bi se mi smejali še vrabci na drevesu. Kolk morš bit nor, da kej tazga nardiš in misliš celo, da si kul.
O rabljenih EVjih sploh ne bi, namreč, če je tako oh in sploh, zakaj bi ga kdo sploh prodal? Motor? Baterija?
Tud pri ICEjih se lahko zelo nategneš, ampak tam so so stroški zmernejši, in pa običajno jih ljudje (vsaj tiste do 5 let) menjajo, ker imajo denar in si želijo novega. Avto pri 3 letih dobiš za pol cene, če se kapitalno zahebeš je menjava motorja okoli 3-4 jurje z delom. Dejstvo je, da je trg rabljenih ICEjev čisto druga zgodba kot pa rabljen EV.
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/
m0LN4r ::
Namig:
Summary: The tesla had to save battery for making the whole round or starts cooking up
Summary: The tesla had to save battery for making the whole round or starts cooking up
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Machete ::
To z zvočniki je zelo mimo. Meni so zelo moteči in nenaravni že v 340i naprimer. V električarju bi izpadli še toliko bolj mimo. Tam naj bo tišina pa je. Jaz itak nabijam muziko 100% časa v avtu.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Steak ::
Dejte nehat srat klamfe s tem kolk moj in molnarjev diesel vam škodi.
Serješ klamfe samo ti, ne mi. Seveda nam diesel škodi! Znanstvene študije so jasne.
Depresija:
Exposure to air pollution linked with increased mental health service-use, new study finds
https://www.kcl.ac.uk/news/exposure-to-...
Studies link air pollution to mental health issues in children
https://www.sciencedaily.com/releases/2...
Living near major roads linked to risk of dementia, Parkinson's, Alzheimer's and MS
https://www.sciencedaily.com/releases/2...
Manjšanje inteligence:
Air pollution causes 'huge' reduction in intelligence, study reveals
https://www.theguardian.com/environment...
The impact of exposure to air pollution on cognitive performance
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/3015038...
Depresija:
Depression and suicide linked to air pollution in new global study
https://www.theguardian.com/environment...
Ambient air pollution and depression: A systematic review with meta-analysis up to 2019
https://www.sciencedirect.com/science/a...
Small increases in air pollution linked to rise in depression, finds study
Exclusive: Cutting pollution levels may help to reduce rates of mental health problems, say scientists
https://www.theguardian.com/environment...
Air pollution causes 'huge' reduction in intelligence, study reveals
https://www.theguardian.com/environment...
The impact of exposure to air pollution on cognitive performance
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/3015038...
Rak:
Diesel Exhaust and Lung Cancer--Aftermath of Becoming an IARC Group 1 Carcinogen
https://academic.oup.com/aje/article/18...
"Exhaust fumes from diesel engines do cause cancer, a panel of experts working for the World Health Organization says.It concluded that the exhausts were definitely a cause of lung cancer and may also cause tumours in the bladder."
Diesel Exhaust Causes Lung Cancer
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articl...
Diesel exhaust fumes 'definitely' cause cancer
https://scienceblog.cancerresearchuk.or...
Diesel Exhaust and Lung Cancer--Aftermath of Becoming an IARC Group 1 Carcinogen
Debra T Silverman
American Journal of Epidemiology, Volume 187, Issue 6, June 2018, Pages 1149-1152,
https://academic.oup.com/aje/article/18...
Parkinsonova bolezen:
Scientists find evidence of link between diesel exhaust, risk of Parkinson's
https://medicalxpress.com/news/2020-05-...
Link between diesel exhaust and risk of Parkinson's discovered
https://neurosciencenews.com/parkinsons...
Srčne kapi:
Diesel exhaust inhalation increases thrombus formation in man
Andrew J. Lucking, Magnus Lundback, Nicholas L. Mills, Dana Faratian, Stefan L. Barath
https://academic.oup.com/eurheartj/arti...
Experimental exposure to diesel exhaust increases arterial stiffness in man
https://link.springer.com/article/10.11...
Ischemic and Thrombotic Effects of Dilute Diesel-Exhaust Inhalation in Men
https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/N...
Alzhaimerjeva bolezen:
Diesel engine exhaust accelerates plaque formation in a mouse model of Alzheimer's disease
Maja Hullmann,1 Catrin Albrecht,1 Damiën van Berlo,1,7 Miriam E. Gerlofs-Nijland
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articl...
Alzheimer's 'is linked to diesel engine fumes': Tiny particles emitted could help to form plaques in the brain that cause the disease
https://www.dailymail.co.uk/health/arti...
Diesel exhaust linked to magnetic particles in our brains and Alzheimer's Disease
https://www.movingforwardnetwork.com/20...
Vnetje možganov in nevrodegenerativno delovanje:
Air pollution & the brain: Subchronic diesel exhaust exposure causes neuroinflammation and elevates early markers of neurodegenerative disease
Shannon Levesque,1 Michael J Surace,1 Jacob McDonald,2 and Michelle L Block:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articl...
To z zvočniki je zelo mimo. Meni so zelo moteči in nenaravni že v 340i naprimer. V električarju bi izpadli še toliko bolj mimo. Tam naj bo tišina pa je. Jaz itak nabijam muziko 100% časa v avtu.
Vsekakor če si normalen imaš rad tišino in ne hrupa. Sicer pa za tiste ki imajo radi hrup motorja, bi se tega z zvočniki dalo zelo dobro reproducirati.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Steak ()
m0LN4r ::
Sicer pa za tiste ki imajo radi hrup motorja, bi se tega z zvočniki dalo zelo dobro reproducirati.Ujemanje akusticne slike ICEja z vozno karakteristiko EVja? Hahaha. A ti tut pornic poslusas, ko fukas?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Steak ::
Vsakič ko se ICE pelje mimo zadržte dih za par sekund pa bo.
Ni tako enostavno. Potem bi lahko kar skos držal dih in se zadušil ko greš na sprehod popoldne, saj vsako sekundo pripelje mimo en avto. Poleg tega je oblak onesnaženosti razprostrt čez celotno mesto in bi se z zadrževanjem diha znebil samo enega majhnega dela onesnaženja, večino bi še vedno dobil vase..
Pa za začetek se izselte iz mesta (al pa kr s planeta), zavoljo ICE lastnikov v mestu.
Ne! Obratno je: ti pojdi z ICEjem zastrupljat drugam! Imamo biti pravico v mestu, ti pa nimaš pravice ljudi zastrupljati in škoditi njihovemu zdravju.
Ej Molnar in rejven, nima smisla! To je ko talibani -> EVilbani
Seveda ne, ste pa vi petrolheadi. Ali pa papki ki ki nasedli na laži naftne industrije.
Kar se pa EVjev tiče, ja so fajn, statistike za tujino me ne zanimajo, ker pri nas ne "primejo", lep primer je bla korona statistika.
Tudi pri nas se število EVjem povečuje iz leta v leto (v tujini sicer še precej bolj), vendar tudi pri nas bo čez par let podobno kot je v tujini že danes (smo pač par let za razvitim svetom tako kot še marsikje). Tudi za Slovenijo se napoveduje da bo 50 % prodaje leta 2030 sestavljeno iz električnih avtomobilov.
Laboratorijske študije me ganejo
To da si skregan z znanostjo in dejstvi nam je jasno.
O smiselnosti EVja se bomo pogovarjal čez 5 let (najverjetneje 10), trenutno pa realno življenje pokaže, da je v slovenij ICE še vedno logična izbira.
Če ne gledaš samo nakupne cene, ampak celoten strošek lastništva avtomobila (gorivo+vzdrževanje+vsi stroški+nakupna cena), potem je EV za veliko večino ljudi smiselen že sedaj (izjema je morda kdo ki dela 5000 km na leto ali manj ali pa dela vsakodnevno razdalje večje od 500 km).
Mimogrede še niso naredili lepega EV, teslo že, vendar je notri podn
Seveda so že naredili lep EV. Če ti od več kot 100 modelov noben ni lep, potem je nekaj narobe s tabo. Tesla je znotraj minimalistična (to ni slabo) kar je nekaterim zelo všeč (nekaterim pa ne, smo si pač različni).
Da bi na teslo dal fake zvočnik in brnel z V10 bi se mi smejali še vrabci na drevesu. Kolk morš bit nor, da kej tazga nardiš in misliš celo, da si kul.
Zvočnik se samo za vas petrolheade ker ste navajeni na ropot in ga hočete imeti. Če si normalen potem tega ne rabiš. Vse je samo stvar navade, grem stavit da če bi avtomobilski motorji se oglašali z zvokom prdenja že vsa ta leta, bi se našli ljudje ki bi hotli zvok prdenja (dobesedno) preprosto zato ker so na to navajeni.
O rabljenih EVjih sploh ne bi, namreč, če je tako oh in sploh, zakaj bi ga kdo sploh prodal? Motor? Baterija?
Ker imajo novejši EVji večje baterije in so bolj založeni z asistenčnimi sistemi in ostalimi "bonbončki". Motor je večen, bateija pa glede na raziskave zdrži preko 20 let.
in pa običajno jih ljudje (vsaj tiste do 5 let) menjajo, ker imajo denar in si želijo novega.
Isto je pri EVjih.
vto pri 3 letih dobiš za pol cene
Kar pomeni da ICEji zelo hitro zgubljajo vrednost (precej hitreje od EVjev), kar pomeni da pri ICEju zgubiš precej več denarja v istem času.
Dejstvo je, da je trg rabljenih ICEjev čisto druga zgodba kot pa rabljen EV.
Jasno je da je trg rabljenih EVjev trenutno še majhen, ker je tudi flota električnih vozil v Sloveniji trenutno še majhna. Vse to se bo spremenilo v prihodnosti.
Sicer pa za tiste ki imajo radi hrup motorja, bi se tega z zvočniki dalo zelo dobro reproducirati.Ujemanje akusticne slike ICEja z vozno karakteristiko EVja? Hahaha. A ti tut pornic poslusas, ko fukas?
Ne. Lahko narediš tako da se akustična slika ujema glede na položaj stopalke "gasa", to ni noben problem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Steak ()
m0LN4r ::
Seveda je problem, ker stopalka in input/output nista mehanska in nimata vibracij, ki bi se ujemali z zvokom, ampak ti itak nimas pojma, kaj to sploh je.
Zvočnik se samo za vas petrolheade ker ste navajeni na ropot in ga hočete imeti.Jaz sem tudi vajen, da slisim zensko, ko ji prihaja. Ne vidim v tem nic slabega. Bog nam je dal usesa in cutila, zakaj jih nebi koristil.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
stara mama ::
Pri EV je nemogoče kakršnokoli statistiko vlečt ven, ker prvi EVji niso stari niti 10 let!
Zdaj mamo beta testerje, ti nam bojo priskrbeli podatke in izkušnje, hkrati pa zbili ceno EVjem :)
Zdaj mamo beta testerje, ti nam bojo priskrbeli podatke in izkušnje, hkrati pa zbili ceno EVjem :)
dj_uro ::
OK, resno vprašanje oziroma predlog, pomoč...
sam naredim okoli 50,000km /leto... pač službeno 40, ostalo fijakanje...
Doma imava z ženo dva tiguana, enega malega l.2019 in drugega allspacea, l.2020...
doma imava možnost 3f toka, čeprav bi me to koštalo ene 2-3 tisoč eur vložka (skupaj s predpripravo in domačo polnilnico)
ali bi EV (nagibam se k id4) škodilo vsakodnevno priklapljanje na polnilnico?
kolikšen je današnji strošek EV na 100km, če ga polnim samo doma?
kolikšen je strošek servisa na 15kkm? - ali 30kkm, ne vem, kolikšen interval je predpisan?
hvala za info!
sam naredim okoli 50,000km /leto... pač službeno 40, ostalo fijakanje...
Doma imava z ženo dva tiguana, enega malega l.2019 in drugega allspacea, l.2020...
doma imava možnost 3f toka, čeprav bi me to koštalo ene 2-3 tisoč eur vložka (skupaj s predpripravo in domačo polnilnico)
ali bi EV (nagibam se k id4) škodilo vsakodnevno priklapljanje na polnilnico?
kolikšen je današnji strošek EV na 100km, če ga polnim samo doma?
kolikšen je strošek servisa na 15kkm? - ali 30kkm, ne vem, kolikšen interval je predpisan?
hvala za info!
vw-klub.si
dj_uro ::
ja OK...pa iz hiše potegnit vso inštalacijo, dodatno el. omarico s števcem, sprememba na 3f iz 1f...
pač je na oko s polnilnico okoli 2-3.000EUR začetnega stroška...
superca, hvala za podatke!
edino tole mi malo hodi v napoto...najbolje do 80%...
se pravi, če imam realen doseg s taveliko baterijo 400km... je 80% le tega 320-350...
OK... sweetspot je potem med 20-80%? ..ja potem bo treba polniti kar vsako noč!
pač je na oko s polnilnico okoli 2-3.000EUR začetnega stroška...
superca, hvala za podatke!
edino tole mi malo hodi v napoto...najbolje do 80%...
se pravi, če imam realen doseg s taveliko baterijo 400km... je 80% le tega 320-350...
OK... sweetspot je potem med 20-80%? ..ja potem bo treba polniti kar vsako noč!
vw-klub.si
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dj_uro ()
J.McLane ::
Kaj si pa ti mislil, da boš delal 50k km letno in boš polnil enkrat na teden? Itak da boš priklopil vsako noč, zakaj pa nebi?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
codeMonkey ::
Joj, ne sprasuj. Spet se bo pojavil nekdo, ki bo trdil kako je to grozno in da vzame cisto prevec casa.
bambam20 ::
se pravi, če imam realen doseg s taveliko baterijo 400km... je 80% le tega 320-350...
Ta doseg je , ko so zunaj visoke temperature. V zimskem času je realen doseg 300 km. Tako je pri Id.3 in zagotovo ni nič drugače pri Id.4.
OK... sweetspot je potem med 20-80%? ..ja potem bo treba polniti kar vsako noč!
Zakaj ponoči? Max. polnjenje na domači polnilnici je 11 kWH.. Prideš domov ob recimo 17i uri , imaš dometa še za 250 km in ga daš polnit za 2 uri in ob 19-i uri je baterija skoraj v celoti polna.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
matobeli ::
No, kadarkoli pač prideš domov ga avtomatično priklopiš, če ga slučajno zvečer še rabiš.
m0LN4r ::
Sem bil pred 5 minutami v avtosalonu in si ogledal ID.3 PRO S in ID.4 PRO
ID.3 je cisto soliden, topli materiali, ni to ista oprema, kot tisti na sejmi, povsem drugacn. Mehka plastika, laicni obcutek kvalitete je bil kot pri kaksnem T-rocu, ampak vseeno lepo moderen.
ID.4 Pro pa je imel se Interior Style plus paket z Platinum Gray kombinacijo, res lepi, udobni sedezi, vse super narjeno, dober obcutek. Dosti bolj penzionisticka notranjost, kot pri ID.3
Glede Touch volana, kaj naj recem, mene sploh ni motilo. Po 10 minutah sem vedel kje je kaj. Za orientacijo je na touch volanu taki rob v obliki plusa, katerega samo otipas in ves kje si s prstom, razpored zadev pa je 90% isti, kot pri vseh VAG avtih, tak da ni bil problem karkoli nastavit, brez gledanja pa zivciranja. Tu res ne razumem ljudi, verjetno je pa kr hud prehod iz kakega azijskega modela, pa je razpored povsem drugacen, pol pa se touch, kjer rabis malo obcutka v prstih, pa je katastrofa.
PS: Nevem zakaj, ampak je prakticno vse delalo kar sem sprobal. Verjetno so bili ze vsi updejti gori.
ID.3 je cisto soliden, topli materiali, ni to ista oprema, kot tisti na sejmi, povsem drugacn. Mehka plastika, laicni obcutek kvalitete je bil kot pri kaksnem T-rocu, ampak vseeno lepo moderen.
ID.4 Pro pa je imel se Interior Style plus paket z Platinum Gray kombinacijo, res lepi, udobni sedezi, vse super narjeno, dober obcutek. Dosti bolj penzionisticka notranjost, kot pri ID.3
Glede Touch volana, kaj naj recem, mene sploh ni motilo. Po 10 minutah sem vedel kje je kaj. Za orientacijo je na touch volanu taki rob v obliki plusa, katerega samo otipas in ves kje si s prstom, razpored zadev pa je 90% isti, kot pri vseh VAG avtih, tak da ni bil problem karkoli nastavit, brez gledanja pa zivciranja. Tu res ne razumem ljudi, verjetno je pa kr hud prehod iz kakega azijskega modela, pa je razpored povsem drugacen, pol pa se touch, kjer rabis malo obcutka v prstih, pa je katastrofa.
PS: Nevem zakaj, ampak je prakticno vse delalo kar sem sprobal. Verjetno so bili ze vsi updejti gori.
No, kadarkoli pač prideš domov ga avtomatično priklopiš, če ga slučajno zvečer še rabiš.Razen, ce si slabe volje, slabo vreme, ali se ti mudi srat, ni da ni in se ti pac ne da ali pa pac enostavno pozabis, kot lahko pozabis karkoli. Pac sej mogoce se samo 1x na leto zajebes, ampak je velik zajeb.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
dj_uro ::
Kaj si pa ti mislil, da boš delal 50k km letno in boš polnil enkrat na teden? Itak da boš priklopil vsako noč, zakaj pa nebi?
trenutno tankam 1x na teden (tank zdrži tam cca 1000km), če je veliko km pa 2x...
glede na to, da v teoriji zmore 518km, v realnosti po mojem občutku 400ish... max 3x?
se pravi, če imam realen doseg s taveliko baterijo 400km... je 80% le tega 320-350...
Ta doseg je , ko so zunaj visoke temperature. V zimskem času je realen doseg 300 km. Tako je pri Id.3 in zagotovo ni nič drugače pri Id.4.
OK... sweetspot je potem med 20-80%? ..ja potem bo treba polniti kar vsako noč!
Zakaj ponoči? Max. polnjenje na domači polnilnici je 11 kWH.. Prideš domov ob recimo 17i uri , imaš dometa še za 250 km in ga daš polnit za 2 uri in ob 19-i uri je baterija skoraj v celoti polna.
govoriš za največjo baterijo s teoretičnim dosegom 518km?
ja seveda, tudi to je opcija, pač avtomatično ko ga parkiraš ka priklopiš in je to to...
vw-klub.si
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dj_uro ()
m0LN4r ::
Vsak dan je enostavno pretecno, tudi vsak drugi dan, tecno nic drugega, se ena stvar na vsakdanji to-do listi, ehh.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
BigWhale ::
Jaz dam vcasih dvakrat na dan polnit. Precej manj tecno je, kot pa it 1x na teden na pumpo. Imam pa kabel vedno pri roki in je resnicno zero effort, ta vklop.
m0LN4r ::
Jaz dam vcasih dvakrat na dan polnit. Precej manj tecno je, kot pa it 1x na teden na pumpo. Imam pa kabel vedno pri roki in je resnicno zero effort, ta vklop.
Jaz grem na pumpo 1x na mesec za 3-4 minute, pa se to usput in ne izven poti, preden zavijem na lidlov parkplac. Kabla pa ne rabim, ima pumpa svojo cev.
Se garazo vcasih ne zaprem, pa bi jo naceloma rad vsak dan zaprl, ampak pac stopis ven in gres. Vem ste perfekcionisti in recimo nikoli ne pozabite telefona v avtu, denarnice, daljinca za garazo, karkoli.
To vstekavanje kabla zjutraj in zvecer ne morem nikakor enacit z jutranjo kavico. Celo pa ne pozim.
Jaz dam vcasih dvakrat na dan polnit. Precej manj tecno je, kot pa it 1x na teden na pumpo. Imam pa kabel vedno pri roki in je resnicno zero effort, ta vklop.Kako pri roki? Ga imas med voznjo v narocju?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
matobeli ::
Faking visi ti na polnilcu, sam do njega stopiš pa vštekaš. Isti klinc kot pri telefonu (ki ga, btw, večina polne vsak ali vsak drugi dan). Sicer pa za tiste kilometre ki jih delaš rabiš ravno vsak teden enkrat vštekat, recimo takrat ko ti ne pada dež v garaži in si se ravno spotaknil ob vse tiste žnore.
Za vse ostalo ti pa verjetno app pove.
Za vse ostalo ti pa verjetno app pove.
m0LN4r ::
Telefon se nafila v predalu v avtu med voznjo tja in nazaj, zakaj bi vstekaval nek kabel v njega vsak dan? Retro?
Faking visi ti na polnilcu, sam do njega stopiš pa vštekaš. Isti klinc kot pri telefonu (ki ga, btw, večina polne vsak ali vsak drugi dan). Sicer pa za tiste kilometre ki jih delaš rabiš ravno vsak teden enkrat vštekat, recimo takrat ko ti ne pada dež v garaži in si se ravno spotaknil ob vse tiste žnore.Ajaj ti si tudi perfekten, se nikoli nisi pozabil nafilati telefona a?
Za vse ostalo ti pa verjetno app pove.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
lejko0 ::
Za kaj bi se odločili med i4 in M340d. Sam se nagibam k zadnjem zaradi aktivnega življenskega sloga in 90% AC vožnje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: lejko0 ()
matobeli ::
Telefon se nafila v predalu v avtu med voznjo tja in nazaj, zakaj bi vstekaval nek kabel v njega vsak dan? Retro?
Tist kar se nafila v golfu še za eno drkico ni dovolj. 10W wireless charger, much wow. Če slučajno seveda nimaš mal boljši telefon, pol sploh ne paše not v predal.
Medtem ko brskam po netu za informacijo s kakšno močjo fila brezžično pa naletim na tole (ID3/4):
Does anyone know if the USB-C ports in the front/rear are just simple charging ports, or if they support the power delivery (PD) spec?
The owners manual that was posted a couple weeks ago says "The USB port supplies the customary USB voltage of 5 volts," so I'd say no to USB-PD. I think you can probably only count on 10W.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 4 … 52 53 54 55 )Oddelek: Na cesti | 249480 (11123) | DamijanD |
» | Kupujem Teslo model 3 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 5622 (1486) | chuck |
» | Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 4 … 19 20 21 22 )Oddelek: Loža | 128256 (88321) | D3m |
» | Električni avtomobili (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Problemi človeštva | 15846 (15025) | sbawe64 |
⊘ | BMW M340d vs i4 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 23721 (21604) | hojnikb |