» »

Volkswagen ID.3/4

Volkswagen ID.3/4

Temo vidijo: vsi
««
16 / 17
»»

sloxl8 ::

Kaj pa je z zadnjimi okni, če ni skrivnost?

c3p0 ::

matobeli je izjavil:

Faking visi ti na polnilcu, sam do njega stopiš pa vštekaš. Isti klinc kot pri telefonu (ki ga, btw, večina polne vsak ali vsak drugi dan). Sicer pa za tiste kilometre ki jih delaš rabiš ravno vsak teden enkrat vštekat, recimo takrat ko ti ne pada dež v garaži in si se ravno spotaknil ob vse tiste žnore.

Za vse ostalo ti pa verjetno app pove.


To bi bil zanimiv arduino-style projekt, neka robotska roka, malo rač. vida in naciljanje v luknjo.

krucymucy ::

sloxl8 je izjavil:

Kaj pa je z zadnjimi okni, če ni skrivnost?

Z istimi gumbi se odpira kot sprednji, s tem da moras premaknit eno stikalo.
Privarcevali so na dveh tipkah in dodali preklopno stikalo.

Mene ne moti.

Gregor P ::

c3p0 je izjavil:

matobeli je izjavil:

Faking visi ti na polnilcu, sam do njega stopiš pa vštekaš. Isti klinc kot pri telefonu (ki ga, btw, večina polne vsak ali vsak drugi dan). Sicer pa za tiste kilometre ki jih delaš rabiš ravno vsak teden enkrat vštekat, recimo takrat ko ti ne pada dež v garaži in si se ravno spotaknil ob vse tiste žnore.

Za vse ostalo ti pa verjetno app pove.


To bi bil zanimiv arduino-style projekt, neka robotska roka, malo rač. vida in naciljanje v luknjo.

... pa saj na tem se že dela: https://techcrunch.com/2019/08/01/an-au... ali pa ...

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

donvito ::

krucymucy je izjavil:

sloxl8 je izjavil:

Kaj pa je z zadnjimi okni, če ni skrivnost?

Z istimi gumbi se odpira kot sprednji, s tem da moras premaknit eno stikalo.
Privarcevali so na dveh tipkah in dodali preklopno stikalo.

Mene ne moti.

Gregor P ::

Za vsa okna mi je zelo priročno, ampak za zadnja mi pa ni. Ker dejansko običajno skoraj nikoli ne pogledam na te gumbe, ko odpiram okna; v tem primeru bi pa vedno moral. Ni pa to "deal-braker" seveda.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

dj_uro ::

Sem si ID.4 77kwh danes vzel na malo daljši test... napolnjen na 90%, direkt iz AH... doseg 362km... pri 22*C
hja, še malo manj, kot sem pričakoval...
Menim, da niti do MB pa nazaj v LJ in do doma ne bi prišel brez dodatnega polnjenja?!?!
Drugače pa zaenkrat super, dovolj prostoren in malo manj plastičen kot manjši ID.3...
vw-klub.si

sloxl8 ::

77kwh ima že v osnovi boljšo opremo. Pure Performance je približno enako "plastičen" kot ID.3. Ta "plastičnost" mene ne moti, ker je na enakem nivoju kot npr. Octavia, pa tam po več letih uporabe še ni nobenega črička, prav tako pa ni cenena, kot je pri starejših ali budget avtih.

Comparator ::

dj_uro je izjavil:

Sem si ID.4 77kwh danes vzel na malo daljši test... napolnjen na 90%, direkt iz AH... doseg 362km... pri 22*C
hja, še malo manj, kot sem pričakoval...
Menim, da niti do MB pa nazaj v LJ in do doma ne bi prišel brez dodatnega polnjenja?!?!
Drugače pa zaenkrat super, dovolj prostoren in malo manj plastičen kot manjši ID.3...


Kako da ne? Seveda bi prišel od Ljubljane do Maribora in nazaj brez polnjenja. V eno smer je komaj 133 km, v obe smeri torej 266 km. Dosega kot sam praviš je 362 km če je do 90 % napolnjen, kar pomeni 402 km če je do 100 % napolnjen. Torej po vožnji iz Ljubljane do Maribora in nazaj bi ti ostalo še 33 % baterije. Slovenija je pač majhna.
https://kraji.eu/city_distance/maribor/...

Zgodovina sprememb…

dj_uro ::

ja, no ne bi...
če štartam od doma (Logatec) in vozim malce čez omejitve, pridem mogoče skozi z 100% napolnjeno baterijo.. mogoče!
OK... pač moj primer...
vw-klub.si

Comparator ::

Tudi iz Logatca do Maribora in nazaj bi šlo brez problema (20 % baterije še ostane). Dobro pozimi bi bil res na meji, drugače pa ne. https://kraji.eu/city_distance/logatec/...

bambam20 ::

Če vozi z 150 km/h potem je vprašanje.

krucymucy ::

bambam20 je izjavil:

Če vozi z 150 km/h potem je vprašanje.

Tam je poraba vsaj 25kWh/100km, raje vec.

m0LN4r ::

mikhaair je izjavil:

@molnar kaj pa odpiranje zadnjih oken, te nič zmotilo?

Zakaj bi odpiral zadaj okna? A jih lahk na m2 competition odpres?

matobeli je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Telefon se nafila v predalu v avtu med voznjo tja in nazaj, zakaj bi vstekaval nek kabel v njega vsak dan? Retro?


Tist kar se nafila v golfu še za eno drkico ni dovolj. 10W wireless charger, much wow. Če slučajno seveda nimaš mal boljši telefon, pol sploh ne paše not v predal.

Medtem ko brskam po netu za informacijo s kakšno močjo fila brezžično pa naletim na tole (ID3/4):

Does anyone know if the USB-C ports in the front/rear are just simple charging ports, or if they support the power delivery (PD) spec?
The owners manual that was posted a couple weeks ago says "The USB port supplies the customary USB voltage of 5 volts," so I'd say no to USB-PD. I think you can probably only count on 10W.

:))

Ja in? Se peljes pol ure v eno smer, pol ure v drugo? To je za 99% populacije dovolj polnenja.

Comparator je izjavil:

dj_uro je izjavil:

Sem si ID.4 77kwh danes vzel na malo daljši test... napolnjen na 90%, direkt iz AH... doseg 362km... pri 22*C
hja, še malo manj, kot sem pričakoval...
Menim, da niti do MB pa nazaj v LJ in do doma ne bi prišel brez dodatnega polnjenja?!?!
Drugače pa zaenkrat super, dovolj prostoren in malo manj plastičen kot manjši ID.3...


Kako da ne? Seveda bi prišel od Ljubljane do Maribora in nazaj brez polnjenja. V eno smer je komaj 133 km, v obe smeri torej 266 km. Dosega kot sam praviš je 362 km če je do 90 % napolnjen, kar pomeni 402 km če je do 100 % napolnjen. Torej po vožnji iz Ljubljane do Maribora in nazaj bi ti ostalo še 33 % baterije. Slovenija je pač majhna.
https://kraji.eu/city_distance/maribor/...
Razen, ce si poleti v triurnem zastoju na Bistriski AC proti celju, zaradi nesrece. Ampak saj se nic ne dogaja.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

bambam20 ::

m0LN4r je izjavil:

azen, ce si poleti v triurnem zastoju na Bistriski AC proti celju, zaradi nesrece. Ampak saj se nic ne dogaja.


Ker to se dogaja vsak dan na AC-ju. A, ne? 3 - urni zastoji.

Gregor P ::

Na Primorki so zastoji praktično vsak dan.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

matobeli ::

m0LN4r je izjavil:


Ja in? Se peljes pol ure v eno smer, pol ure v drugo? To je za 99% populacije dovolj polnenja.


Itak, pol urce na tistem bogem wireless je ravno za dve uri facebooka. Če smo že pri splošni populaciji.

Glede na to da si omenjal sebe, kako ne uporabljaš kabla, lahko edino predvidevam da polneš telefon brezično tudi doma. Ker en kestel dizla na mesec ni ravno 1h vožnje na dan.

Kar se pa spet ne pokrije, glede na to koliko časa preživiš na ST.

Sploh pa to ni poanta, 10W Qi je stara tehnologija. Še celo starejša od USB C 5V/2A

Aston_11 ::

matobeli je izjavil:

10W Qi je stara tehnologija. Še celo starejša od USB C 5V/2A
S staro tehnologijo so šli na Mars. Point?

matobeli ::

Nič, nič. VAG točno pozna svoje kupce in njihove zahteve.

Comparator ::

Razen, ce si poleti v triurnem zastoju na Bistriski AC proti celju, zaradi nesrece. Ampak saj se nic ne dogaja.


EV se v primeru zastoja obnese še bolje kot če zastoja ni, kajti povprečne hitrosti so dosti nižje in s tem tudi poraba (klimatizacija pa porabi malo, cca 1 kW (1 kWh na uro, kar je pri 77 kWh uri bateriji ID.4ke zelo malo)). Moraš vedet da ima električni avto v mestu zaradi nizkih hitrosti porabo tudi samo 7 do 8 kWh, pri avtocetni hitrosti pa Tesla cirka 18 kWh, ID4 pa 22 kWh. Tako da če bi bil zastoj bi ti ostalo na koncu ko bi prišel domov še več baterije kot če zastoja ne bi bilo.

Zgodovina sprememb…

stara mama ::

dj_uro je izjavil:

ja, no ne bi...
če štartam od doma (Logatec) in vozim malce čez omejitve, pridem mogoče skozi z 100% napolnjeno baterijo.. mogoče!
OK... pač moj primer...

To je tisti range anxiety ki nekatere tako nervira.
Zelo vrjetno bi, oz če voziš počasneje čist komot. Pa v večini primerov in odprav na take poti bi šlo. Pa tud polnilnice so vmes.
Ni pa lepo, ko imaš to v glavi čisto vsakič ko se odpraviš na pot: Psihološki vidik je problem. Sploh če daš za avto 40k

Zgodovina sprememb…

pegasus ::

Dajte it na kak PPL tečaj za GA avione vozit, da se malo naučite planirat ... Strah vas je, ker nimate splaniranih poti oz. si jih ne znate planirati. Najslabša opcija je, da si jih nočete planirati. Potem vam ni pomoči ;-)

m0LN4r ::

To je tisti range anxiety ki nekatere tako nervira.
Ni to noben anxiety, ampak razkosje katerega smo vajeni. Zakaj bi sli nazaj? A naj tank razpolovim, da bo imel 25 Litrov po tvoje?

pegasus je izjavil:

Dajte it na kak PPL tečaj za GA avione vozit, da se malo naučite planirat ... Strah vas je, ker nimate splaniranih poti oz. si jih ne znate planirati. Najslabša opcija je, da si jih nočete planirati. Potem vam ni pomoči ;-)

Temu se rece "road trip", ce bi bil splaniran bi bil zelo brezvezen.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

pegasus ::

Brezvezen? Jah, potem pa trpi, če uživaš v tem ... Tu ti ne morem pomagat, nisem usposobljen za kaj takega.

Machete ::

Zakaj bi šel nazaj? Zato Molnar, ker boš prisiljen, če ne pa tvoji otroci. Se ti zdi trenutno stanje porabe resursov vzdržno? No ni, ne glede na to, da tebe to ne briga, saj imaš 'pravico' živet kakor ti paše. Tudi ICE je ena od nevzdržnih smeri. Lahko še bolj cepetaš in tolčeš po tleh, ampak žal nisi sam, ampak si v čolnu z 8.000.000.000 drugimi.

*če ne prej, bo še zadnji negator nevzdržnosti obrnil ploščo, ko bo cena sanacij in nasploh življenja v spremenjenih atmosferskih razemrah, začela krepko zažirati njegov standard.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S10+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

m0LN4r ::

Se ti zdi trenutno stanje porabe resursov vzdržno?
Ja. Brezvezno zategovanja pasa 1-2 generacije itak ne bo nicesar resilo na dolgi rok ala 3000 let.

Bo pa hitrejsi razvoj in nove tehnologije, ampak ce bomo vsi vsepovsod zategovali pasove, je to hkrati zaviranje tehnologije.

Sem bil na enem predavanju na to temo, da ce bi na podoben nacin zaceli zategovati pasove po izumu elektrike in parnikov, bi bili 100 let v zaostanku in o stvareh kot so baterije in pristajanje na luni samo sanjali.
Ker je pac ekonomija, industrija in vse povezano, je gonilo napredka potratnost.

Ekofasisti zaradi mene lahko zategujejo pasove na vseh koncih in se tolazite s tem, da ste prispevali "nekaj" ampak v bistvu niste nic.

@Prof. Dr. Christian Rieck
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Machete ::

Ne žali ljudi z nekimi fašisti, ker je zelo neupravičeno in otročje. Jaz sem normalen izkoriščevalec zahodnega stadarda, nikakršen fašist ali eko norec. Se pa zavedam, da znamo trčit ob zid. dopuščam tudi možnost, da bomo našli čudežne rešitve, kot je človek sposoben, ko mu teče voda v grlo (dnevno sobo).
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S10+

J.McLane ::

Godwinov zakon očitno deluje ;((:

Matematična verjetnost, da bo v spletni razpravi vključena primerjava z nacizmom ali Hitlerjem, se z dolžino razprave približuje 1.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

m0LN4r ::

Ne zalim, ampak je kr zelo dober opis dejanskega stanja teh osebkov, misljeno vsesplosno.
Res priporocam kak seminar zgoraj omenjenega Prof. Dr. ki _je_ za eko ipd. ampak z drugacnim pogledom na razvoj in gospodarstvo.

Sej vse kul, EVji so tu, niso pa noben odresitelj nicesar, tu se ne rabimo slepit, tudi nasi otroci ne bodo nic boljse ziveli zaradi tega.

Bomo pa kmalu imeli 500 miljonov ton baterij na odpadu in 1 miljardo baterij na cesti. Pol pa kr naenkrat spet panika, we have a problem.
Pa ne biti tu optimisticen, imamo otoke iz plastike in ne vemo resiti niti tako simple problema, hkrati pa upamo, da 1 miljarda ton baterij ni noben problem. Al pa ko bo cel svet prevlecen s kabli in magnetnimi polji. Slisi se super, ampak NE VEMO, kaksne bodo posledice, lahko samo ugibamo in eni ugibajo prevec ozkogledno optimisticno.

Konji v Londonu so bili tudi super ideja, dokler ni blo prepozno "The Great Horse Manure Crisis" ampak hej, bomo pol resevali, ko bo naslednji problem tukaj.

PS:
Dajmo prepovedat "race to the mars" saj pa itak nic pametnega ne bo prislo ven iz tega. Tudi iz pristanka lune in pokurjenih miljonov litrov ni prislo ven nic pametnega.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

J.McLane ::

m0LN4r je izjavil:


Ker je pac ekonomija, industrija in vse povezano, je gonilo napredka potratnost.


Točno zato moramo delati dalje, ker je to gonilo industrije in ekonomije. Kam lahko greš dalje? Sigurno ne bomo kurili neke tekočine, ki pride direkt iz zemlje, to smo že vse iznajdli. Razvoj gre dalje in smer je jasna, če se sedaj ustavimo in delamo samo to kar smo zadnjih 100 let bo ekonomija in gospodarstvo propadlo.

Lepo da se strinjava.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

m0LN4r ::

Kurimo ja, ampak si ti videl kuk porabi 100 konjski avto iz 1980, kaj je prislo iz auspuha in koliko 2021?
Jaz sem bil sokiran in hkrati navdusen nad razvojem, da bi pa neko paniko zganjal zaradi 10-20 let gor dol, da bo to vplivalo na nekaj cez 500 let pa se ne bom slepil.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

stara mama ::

Nihče se ne spomni tukaj, da so nekoč dajali subvencije za montažo peči na kurilno olje. Ker bo manj delcev v zraku kot na drva in bomo zmanjšali onesnaženost.
Pa poglejte kje smo zdaj.

J.McLane ::

Mi smo leta 87 kurili na koln, jasno da v takih razmerah, ko se folk dejansko duši na ulicah narediš vse da tega nebi bilo.

Ko se razmere izboljšajo, skušaš zadeve še izboljšat, pa smo spet pri ekonomiji. Brez dela ni življenja, zapomnite si to.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

stara mama ::

Res je, premog je bil takrat problem. Ampak skoz zgodovino (če si že dosti star) vidiš več trendov, ki so takrat bili oh in sploh (če že ne prisiljeni), pozneje pa se zadeve spet obračajo. Tud za zemeljski plin se je reklo, da bo rešil svet. Pa biomaso. Zdaj smo na elektriki....

Lahk, da ti bo kdo čez 15 let rekel: Čuj, kaj ti se še kar voziš na litij?? Ti ti onesnaževalec!!

Zgodovina sprememb…

Machete ::

Čisto možno. Si predstavljate, da bi trmarili v industrijski revoluciji tako kot sedaj Molnar?
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S10+

Comparator ::

m0LN4r je izjavil:

To je tisti range anxiety ki nekatere tako nervira.
Ni to noben anxiety, ampak razkosje katerega smo vajeni. Zakaj bi sli nazaj? A naj tank razpolovim, da bo imel 25 Litrov po tvoje?

pegasus je izjavil:

Dajte it na kak PPL tečaj za GA avione vozit, da se malo naučite planirat ... Strah vas je, ker nimate splaniranih poti oz. si jih ne znate planirati. Najslabša opcija je, da si jih nočete planirati. Potem vam ni pomoči ;-)

Temu se rece "road trip", ce bi bil splaniran bi bil zelo brezvezen.


Zakaj bi "šel nazaj"? Zato ker v bistvu s tem greš naprej. Doseg je v praksi še vedno več ko zadosten, druge lastnosti pa so mnogo boljše (8x cenejše gorivo, boljši pospeški, nižje težišče možnost samooskrbe, stateška prednost in booost ekonomije ker se znebimo odvisnosti od tuje nafte). Podobno kot je to bilo pri črnobelih telefonih na tipke v primerjavi z modernimi smartphoni z zasloni na dotik. Nokia na tipke je res zdražala več časa kar se baterije tiče, vendar smartphoni imajo pa druge lastnosti toliko boljše, zato danes vsi uporabljajo smartphone in skoraj noben Nokie na tipke. Tako bo tudi pri avtomobilih. Tako da ta tvoj "korak nazaj" je v bistvu korak naprej.

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

m0LN4r je izjavil:


To vstekavanje kabla zjutraj in zvecer ne morem nikakor enacit z jutranjo kavico. Celo pa ne pozim.

BigWhale je izjavil:

Jaz dam vcasih dvakrat na dan polnit. Precej manj tecno je, kot pa it 1x na teden na pumpo. Imam pa kabel vedno pri roki in je resnicno zero effort, ta vklop.
Kako pri roki? Ga imas med voznjo v narocju?


Joj, clovek ... Kaj teb ni jasn? :)

Pridem domov in vstekam avto... Tkole to zgleda. Kabel je vedno tam kjer mora biti. Vcasih ga pospravim notri v cev, ampak ponavadi ne.



Takrat, ko imam pa pot v Ljubljano ali pa kam dalj, je pa kabel _vedno_ na hitri polnilnici. :> Ce pa SLUCAJNO polnim na Gremo na Elektriko pocasnih polnilnicah, pa vzamem svoj kabel iz prtljaznika.

Kolk casa polnim na hitrih polnilnicah, ce se vozim na relaciji od doma do Ljubljane? 15 minut. Vmes mi ponavadi niti malice ne uspe pojesti. Kolk casa traja postopek prikapljanja polnilnice? Tocno tolk, kot traja, da vtaknes tisto cev od pumpe v avto.

Nehaj ze z budalastinami, no.

pegasus je izjavil:

Dajte it na kak PPL tečaj za GA avione vozit, da se malo naučite planirat ... Strah vas je, ker nimate splaniranih poti oz. si jih ne znate planirati. Najslabša opcija je, da si jih nočete planirati. Potem vam ni pomoči ;-)


Planiranje poti v danasnjih casih je neumnost. Priblizno planiras takrat, ko gres na 10 urno pot, ne pa takrat, ko gres v sluzbo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

Comparator ::

Sej vse kul, EVji so tu, niso pa noben odresitelj nicesar, tu se ne rabimo slepit, tudi nasi otroci ne bodo nic boljse ziveli zaradi tega.


Do precejšnje mere so odrešitelj. Da, seveda bodo otroci bolje živeli zaradi tega, kvaliteta zraka v mestih se bo na račun EVjev močno izboljšala, razlika v kakovosti življenja je kot noč in dan (izpuh avtomobila povzroča depresijo, pomanjkanje energije in motivacije ter znižuje inteligenco, znanstvene študije so jasne). Poleg tega povzroča 8,7 milijona smrti na svetu vsako leto, kar je 3x več kot je smrti zaradi alkohola.

Bomo pa kmalu imeli 500 miljonov ton baterij na odpadu in 1 miljardo baterij na cesti.


Ne bodo na odpadu ker se bodo reciklirale. Pa tudi če bi bile lepo varno na na odpadu, bolje na odpadu kot , ki jih nato dobiš direkt v pljuča.

Pa ne biti tu optimisticen, imamo otoke iz plastike in ne vemo resiti niti tako simple problema, hkrati pa upamo, da 1 miljarda ton baterij ni noben problem.


Zadevi nista primerljivi, materiali v bateriji so mnogo bolj vredni v primerjavi z plastiko, zato se jih tudi mnogo bolj splača reciklirati.

. Al pa ko bo cel svet prevlecen s kabli in magnetnimi polji. Slisi se super, ampak NE VEMO, kaksne bodo posledice, lahko samo ugibamo in eni ugibajo prevec ozkogledno optimisticno.


Seveda vemo, svet imamo prevlečen z kabli že sedaj, elektriko ima vsaka stavba. Posledice bodo veliko manjše kot sedaj ko podihamo milijarde ton strupov iz avtomobilskih izpuhov.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Groot ()

Comparator ::

**typo
Ne bodo na odpadu ker se bodo reciklirale. Pa tudi če bi bile lepo varno na na odpadu, bolje na odpadu kot milijone ton strupov s strani naftnih avtomobilov ki gredo v zrak, ki jih nato dobiš direkt v pljuča.

Zgodovina sprememb…

J.McLane ::

stara mama je izjavil:

Res je, premog je bil takrat problem. Ampak skoz zgodovino (če si že dosti star) vidiš več trendov, ki so takrat bili oh in sploh (če že ne prisiljeni), pozneje pa se zadeve spet obračajo. Tud za zemeljski plin se je reklo, da bo rešil svet. Pa biomaso. Zdaj smo na elektriki....

Lahk, da ti bo kdo čez 15 let rekel: Čuj, kaj ti se še kar voziš na litij?? Ti ti onesnaževalec!!


Nič se ne obračajo, ampak gredo naprej, lepo korak za korakom po tej lestvici:

Premog
Kurilno olje
Plin
Elektrika iz obnovljivih virov
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

c3p0 ::

Vodik? Slepo črevo?

sloxl8 ::

Če vodika ne pridobivaš s kakšnim direktnim postopkom, ampak z električno energijo, ki jo pridobiš iz TE/HE/JE/SE/VE, nisi naredil prav veliko, samo dodatno pretvorbo energije in s tem izgube si dodal v proces.
Poleg tega pa imajo motorji nizek izkoristek v primerjavi z BEV.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: sloxl8 ()

J.McLane ::

Vodik bo (če bo) igral vlogo pri elektriki iz obnovljivih virov.

Vodik za osebno uporabo ima kar nekaj tehničnih omejitev (poleg izkoristka in cene).
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

jatode ::

J.McLane je izjavil:

Vodik bo (če bo) igral vlogo pri elektriki iz obnovljivih virov.

Vodik za osebno uporabo ima kar nekaj tehničnih omejitev (poleg izkoristka in cene).


Tako je, bo če bo, lahko pa tudi ne bo, kajti izkoristek vodika kot storage medija za elektriko je 30 %, medtem ko črpalna hidroelekrarna zlahka doseže 80 %, zaradi tega je tudi cena shranitve pri vodiku večja (ali bo vedno ostalo tako bomo pa videli). Za avte in tovornjake pa vodik definitivno ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jatode ()

BigWhale ::

Off-topic smo z vsem skupaj ... Naj se splosna debata preseli v sosednjo temo.

Gregor P ::

J.McLane je izjavil:

m0LN4r je izjavil:


Ker je pac ekonomija, industrija in vse povezano, je gonilo napredka potratnost.


Točno zato moramo delati dalje, ker je to gonilo industrije in ekonomije. Kam lahko greš dalje? Sigurno ne bomo kurili neke tekočine, ki pride direkt iz zemlje, to smo že vse iznajdli. Razvoj gre dalje in smer je jasna, če se sedaj ustavimo in delamo samo to kar smo zadnjih 100 let bo ekonomija in gospodarstvo propadlo...
… in kaj delamo sedaj tako novega? Električne avtomobile poznamo ravno tako že 100 let:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

mikhaair ::

Kot je rekel Musk, eno je narediti, drugo pa industrializirati izdelek. Drugo je 100x bolj jebeno.

w00t3v4 ::

Kaj sedaj, se (srednji) ID.4 že splača ali je še bolje počakati kakšno leto in trpeti prezir na cesti?
Kje je najbolj smiselno kupiti?
Čigavega šefa ženo je potrebno na večerjo peljati?
;)

Slučajno je račun v pozitivnem stanju, kar moramo zatreti še preden se navadi.
8-O

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: w00t3v4 ()

profii ::

w00t3v4 je izjavil:

Kaj sedaj, se (srednji) ID.4 že splača ali je še bolje počakati kakšno leto in trpeti prezir na cesti?
Kje je najbolj smiselno kupiti?
Čigavega šefa ženo je potrebno na večerjo peljati?
;)

Slučajno je račun v pozitivnem stanju, kar moramo zatreti še preden se navadi.
8-O


Pojdi malo po salonih. Jaz sem bil (+) presenečen nad fleksibilnostjo prodajalcev. Izgleda, da lovijo kvote.

m0LN4r ::

Pejt pogledat ID.3 z Interieur Top-Sport "Plus" Platinum Grey dodatkom. Fina stvarca.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r
««
16 / 17
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
105020633 (290) m0LN4r

BMW M340d vs i4 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
1722924 (807) hojnikb

Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
2566260 (2791) bluefish
»

Tesla lani dobavila pol milijona električnih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Rezultati
2088501 (3723) kow

Več podobnih tem