» »

Volkswagen ID.3/4

Volkswagen ID.3/4

Temo vidijo: vsi
««
13 / 17
»»

stara mama ::

Lep cajt je bila omejitev barve, vidni kot, mrtvi piksli, ... Zdaj so napredovali.
Brezveze se kregat, bo tud tu čas pokazal svoje :)

Steak ::

Se zavedam, da prepričanega ne boš prepričal. Noben se zaradi dieselskega agregata na lokomotivi ne sekira, namreč vsa ostala železnina preglasi zvok ICEja. Da ne govorimo o vibracijah.


Prepričan si ti, ne jaz. In to v dizel. Seveda je jasno da nimaš pojma, dizelski motor močno preglasi vse ostalo (primerjaj glasnost električne in dizelske lokomotive in ti bo kristalno jasno da nimaš prav):


Ne morš primerjat katode z LCD, kjer je bila menjava tehnologije tako enostavna da glava peče. Greš v trgovino, kupiš monitor, ga vštekaš in uporabljaš na enak način kot si prej katodnega. Nobenih minusov, oziroma kompromisov.
To je tako kot da mi predavaš kako je nov clio nadomestil starega. Uporaba je še vedno ista, princip enak samo lepš slika/ aja izged/vožnja je kot se novejšemu pritiče.


Lahko primerjaš. Tudi LCD-ji so imeli svoje slabosti, ampak dejstvo je da če prednosti prevagajo slabosti, potem se tehnologija slej ko prej uveljavi in postane prevladujoča. Tako bo tudi pri električnih avtomobilih. Res je da bo čas zamenjavi daljši kot je bil v primeru zaslonov (preprosto zato ker je življenska doba avtomobila daljša), pa vendar zamenjava se bo zgodila in se že dogaja.

Električni avto pa potegne za seboj omejen doseg, možnost, da je polnilnica že polna in bom čakal predhodnika 4 ure da nafila svoj EV in potem še sam. To, da lahko filam doma, me ne prepriča (dovolj).


Jasno je da je tvoje znanje o električnih avtomobilih ostalo nekje v letu 2008. Moderni električni avtomobil se nafila v 15 minutah na hitri polnilni (do 60 % kar je za 300 kilometrov). Jasno je tudi da 99 % filanja poteka doma čez noč, kjer je vseeno koliko časa se fila. Povprečen voznik električnega vozila na leto zgubi manj časa za filanje od voznika naftnega vozila.



Odkrito povedano, da mi teh 5 minut enkrat na 9 dni v letu ne pomeni toliko, kot to da ko pridem domov, parkiram in grem, in potem obratno. Ne, da mora cela familija vsak dan čakat da preden grem odklapljam kable in jih pospravljam, oziroma priklapljam po vsaki vožnji in se mi še vedno nekaj valja po prtljažniku (pa čeprav se zverziram in to naredim v 15 sekundah - zame je to najmanj 60 sekund na dan, kar je na 5 dni 5 minut - če že hočeš ).


To je enostavno rešljivo z brezžičnim polnejnjem (izkoristki sežejo že do 97 % v praksi), nobenih kablov in nič. Sicer pa računal si 1 minuto na dan kao da ga moraš 4x na dan priklopit. V resnici pa ga priklopiš enkrat na 3 ali 4 dni. Torej okoli 4 sekunde na dan (15 sekund/4 dnevi=cca 4 sekunde). Pa še to ni treba v primeru brezžičnega polnjenja.

Pa še te nebuloze o cenejših servisih, mar ste res prepričani, da bodo proizvajalci, ki tako zelo silijo delat servise "doma" in delajo plan kako potem z rezervnimi deli čimveč iztržit, delajo v to smer da imaš manjšo pokvarljivost (kao manj pokvarljivih segmentov) in bodo od vas skozi življensko dobo potegnili manj denarja in to kot eni govorite kar 20 let!


To niso nebuloze, neboloze so tvoje nabijanje.
Chevrolet Bolt Requires Almost No Maintenance For First 150,000 Miles
https://insideevs.com/news/330737/chevr...
Dejstvo je da električni avtomobili zahtevajo precej manj vzdrževanja, primerjava:

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Steak ()

IL_DIAVOLO ::

Slo podjetja ki se ukvarjajo z reciklažo?
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Steak ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Slo podjetja ki se ukvarjajo z reciklažo?


Ne še, ker nimajo kaj reciklirat (starih baterij avtomobilov v Sloveniji preprosto še ni). Saj tudi za svinčene baterije nafntih avtomobilov v Sloveniji nimamo reciklaže, pa se kljub temu globalno reciklira kar 99 % svinčenih baterij (se pač vozi v tujino na reciklažo).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Steak ()

IL_DIAVOLO ::

Vidimo ja...zato se pa greznica odlaga v naravo. Ker je logistika predraga.

In menja se po 10 letih, ne 20 lol
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Zgodovina sprememb…

Steak ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Vidimo ja...zato se pa greznica odlaga v naravo. Ker je logistika predraga.


Kot vidiš se svinčeni akumulatorji ne odlagajo in logistika ni predraga (svinčeni akumulatorji so ena najbolj recikliranih stvari na svetu). Materiali liionskih akumulatorjev so pa še bolj vredni in lažji od svinčenih, kar pomeni da se še bolj splača od svinčenih.https://www.google.com/search?q=lead+ac...

Računaj za Slovenijo je kakih 50 ljudi kupilo električni avto leta 2010, po 20 do 25 letih se baterija menja kar pomeni da bodo prve baterije iz avtomobilov začele prihajati šele leta 2030 do 2035, nato se stare baterije avtomobilov še za 10 do 15 let ponuca za zalogovnike energije za solarne sisteme/vikende ipd. Torej šele leta 2040 do 2050 bo v Sloveniji na voljo 50 baterij za reciklažo. Danes jih pač ni nič. Kako si predstavljaš da bi že obstajala firma v Sloveniji ki bi reciklirala akumulatorje, če jih pa še ni?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Steak ()

krucymucy ::

Zna biti da se bodo avtomobili kradli za reciklazo.
Kot so se nekdaj katalizatorji na parkiranih vozilih.

IL_DIAVOLO ::

Steak je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Vidimo ja...zato se pa greznica odlaga v naravo. Ker je logistika predraga.


Kot vidiš se svinčeni akumulatorji ne odlagajo in logistika ni predraga (svinčeni akumulatorji so ena najbolj recikliranih stvari na svetu). Materiali liionskih akumulatorjev so pa še bolj vredni in lažji od svinčenih, kar pomeni da se še bolj splača od svinčenih.https://www.google.com/search?q=lead+ac...

Računaj za Slovenijo je kakih 50 ljudi kupilo električni avto leta 2010, po 20 do 25 letih se baterija menja kar pomeni da bodo prve baterije iz avtomobilov začele prihajati šele leta 2030 do 2035, nato se stare baterije avtomobilov še za 10 do 15 let ponuca za zalogovnike energije za solarne sisteme/vikende ipd. Torej šele leta 2040 do 2050 bo v Sloveniji na voljo 50 baterij za reciklažo. Danes jih pač ni nič. Kako si predstavljaš da bi že obstajala firma v Sloveniji ki bi reciklirala akumulatorje, če jih pa še ni?


Se enkrat, baterije drzijo 10 let.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Ghost7 ::

Steak je izjavil:

Se zavedam, da prepričanega ne boš prepričal. Noben se zaradi dieselskega agregata na lokomotivi ne sekira, namreč vsa ostala železnina preglasi zvok ICEja. Da ne govorimo o vibracijah.


Prepričan si ti, ne jaz. In to v dizel. Seveda je jasno da nimaš pojma, dizelski motor močno preglasi vse ostalo (primerjaj glasnost električne in dizelske lokomotive in ti bo kristalno jasno da nimaš prav):


Ne morš primerjat katode z LCD, kjer je bila menjava tehnologije tako enostavna da glava peče. Greš v trgovino, kupiš monitor, ga vštekaš in uporabljaš na enak način kot si prej katodnega. Nobenih minusov, oziroma kompromisov.
To je tako kot da mi predavaš kako je nov clio nadomestil starega. Uporaba je še vedno ista, princip enak samo lepš slika/ aja izged/vožnja je kot se novejšemu pritiče.


Aja minuto za priklop sem dobil od tvojega 15 sekundnega priklopa. Torej dvakrat na dan je (2x15sec odklop priklop)x2

Lahko primerjaš. Tudi LCD-ji so imeli svoje slabosti, ampak dejstvo je da če prednosti prevagajo slabosti, potem se tehnologija slej ko prej uveljavi in postane prevladujoča. Tako bo tudi pri električnih avtomobilih. Res je da bo čas zamenjavi daljši kot je bil v primeru zaslonov (preprosto zato ker je življenska doba avtomobila daljša), pa vendar zamenjava se bo zgodila in se že dogaja.

Električni avto pa potegne za seboj omejen doseg, možnost, da je polnilnica že polna in bom čakal predhodnika 4 ure da nafila svoj EV in potem še sam. To, da lahko filam doma, me ne prepriča (dovolj).


Jasno je da je tvoje znanje o električnih avtomobilih ostalo nekje v letu 2008. Moderni električni avtomobil se nafila v 15 minutah na hitri polnilni (do 60 % kar je za 300 kilometrov). Jasno je tudi da 99 % filanja poteka doma čez noč, kjer je vseeno koliko časa se fila. Povprečen voznik električnega vozila na leto zgubi manj časa za filanje od voznika naftnega vozila.



Odkrito povedano, da mi teh 5 minut enkrat na 9 dni v letu ne pomeni toliko, kot to da ko pridem domov, parkiram in grem, in potem obratno. Ne, da mora cela familija vsak dan čakat da preden grem odklapljam kable in jih pospravljam, oziroma priklapljam po vsaki vožnji in se mi še vedno nekaj valja po prtljažniku (pa čeprav se zverziram in to naredim v 15 sekundah - zame je to najmanj 60 sekund na dan, kar je na 5 dni 5 minut - če že hočeš ).


To je enostavno rešljivo z brezžičnim polnejnjem (izkoristki sežejo že do 97 % v praksi), nobenih kablov in nič. Sicer pa računal si 1 minuto na dan kao da ga moraš 4x na dan priklopit. V resnici pa ga priklopiš enkrat na 3 ali 4 dni. Torej okoli 4 sekunde na dan (15 sekund/4 dnevi=cca 4 sekunde). Pa še to ni treba v primeru brezžičnega polnjenja.

Pa še te nebuloze o cenejših servisih, mar ste res prepričani, da bodo proizvajalci, ki tako zelo silijo delat servise "doma" in delajo plan kako potem z rezervnimi deli čimveč iztržit, delajo v to smer da imaš manjšo pokvarljivost (kao manj pokvarljivih segmentov) in bodo od vas skozi življensko dobo potegnili manj denarja in to kot eni govorite kar 20 let!


To niso nebuloze, neboloze so tvoje nabijanje.
Chevrolet Bolt Requires Almost No Maintenance For First 150,000 Miles
https://insideevs.com/news/330737/chevr...
Dejstvo je da električni avtomobili zahtevajo precej manj vzdrževanja, primerjava:



To da žališ z zaostalostjo te ne bo pripeljalo daleč.

Koliko avtov danes lahko polniš brezžično? To da mi nabijaš kaj enkrat bo, če bo, ko bo se oglasi.


Koliko stane hitro polnjenje napram bencinu?
https://avto.finance.si/8958112/Polnjen...
https://www.zurnal24.si/avto/na-strom/t...
Google najde še dost.

Tvoje 60%no, 15 minutno polnjenje je daljše od mojega 5minutnega 100%nega za 3kratni doseg ;)

Glede servisov preberi še enkrat in premisli:
Pa še te nebuloze o cenejših servisih, mar ste res prepričani, da bodo proizvajalci, ki tako zelo silijo delat servise "doma" in delajo plan kako potem z rezervnimi deli čimveč iztržit, delajo v to smer da imaš manjšo pokvarljivost (kao manj pokvarljivih segmentov) in bodo od vas skozi življensko dobo potegnili manj denarja in to kot eni govorite kar 20 let!
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ghost7 ()

Steak ::

In menja se po 10 letih, ne 20 lol


Se enkrat, baterije drzijo 10 let.


Ne! Menja se bo 20 ali 25 letih. Upad kapacitete glede na študije je samo okoli 1 % na leto.

How long will electric car batteries REALLY last? Study claims Teslas lose just 1% performance every year caused by repeat charges
https://www.thisismoney.co.uk/money/car...

Tesla battery data shows path to over 500,000 miles on a single pack
https://electrek.co/2016/11/01/tesla-ba...

Tesla battery predicted to have 80% capacity after 840,000 km (521,000 mi)
https://www.teslarati.com/tesla-battery...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Steak ()

Steak ::

To da žališ z zaostalostjo te ne bo pripeljalo daleč.


Nikjer nisem žalil z zaostalostjo. Rekel sem da je tvoje znanje OSTALO nekje v letu 2008. Očitno si bralno nepismen.

Koliko avtov danes lahko polniš brezžično? To da mi nabijaš kaj enkrat bo, če bo, ko bo se oglasi.


Danes še nobenega, čez nekaj let jih bo pa veliko, kajti tehnologija je že danes zrela za takšno uporabo: 120-kW Wireless Charging Proves 97% Efficient
https://insideevs.com/news/340478/120-k...

Koliko stane hitro polnjenje napram bencinu?
https://avto.finance.si/8958112/Polnjen...
https://www.zurnal24.si/avto/na-strom/t...
Google najde še dost.


Irelevantno ker je hitrega polnjenja v letni računici za energent manj kot 1 %. 99 % vsega polnjenja je doma čez noč po ceni 1 EUR na 100 km.

Tvoje 60%no, 15 minutno polnjenje je daljše od mojega 5minutnega 100%nega za 3kratni doseg ;)


Seveda, vendar takšno hitro polnjenje rabiš samo nekajkrat na leto in kljub vsemu ti zgubiš več časa na leto za polnjenje svojega naftnega avta. ;)

Glede servisov preberi še enkrat in premisli:


Glede servisev se seveda motiš, njihova cena je tudi v praksi precej nižja od servisov za naftna vozila.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Steak ()

IL_DIAVOLO ::

Naj te ne zavede tesla, ker jih bo v slo ravno toliko kot ferrarijev.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

m0LN4r ::

Steak se kr utruja s svojini sanjami, tak dolgo pa se ni zdrzal brez novega racuna.

Najvecji problem tvojih postov je, da nimas prakticnih izkusenj iz zivljenja, niti ICE in niti EV. Niti izpita, niti partnerja, niti psa/otroka ne.

Pol pa tu pametujes kako se vse da. Ampak sam pa ves samo tolko o tem, kolko uspes selektivno nagooglat.

https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Steak ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Naj te ne zavede tesla, ker jih bo v slo ravno toliko kot ferrarijev.


Tesla ne uporablja nobene vesoljske tehnologije baterij, tudi ostali avtomobili imajo podobne baterije in hlajenje. ;) Podatki so tukaj: What can 6,000 electric vehicles tell us about EV battery health?
https://www.geotab.com/blog/ev-battery-...

m0LN4r je izjavil:

Steak se kr utruja s svojini sanjami, tak dolgo pa se ni zdrzal brez novega racuna.

Najvecji problem tvojih postov je, da nimas prakticnih izkusenj iz zivljenja, niti ICE in niti EV. Niti izpita, niti partnerja, niti psa/otroka ne.

Pol pa tu pametujes kako se vse da. Ampak sam pa ves samo tolko o tem, kolko uspes selektivno nagooglat.



Seveda je jasno da se motiš o meni. Ne gre za sanje, dejstvo je da so električni avtomobili realnost in da bodo v bližnji prihodnosti predstavljali glavnino trga avtomobilov. Mark my words. ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Steak ()

Ghost7 ::

Steak je izjavil:

To da žališ z zaostalostjo te ne bo pripeljalo daleč.


Nikjer nisem žalil z zaostalostjo. Rekel sem da je tvoje znanje OSTALO nekje v letu 2008. Očitno si bralno nepismen.

Koliko avtov danes lahko polniš brezžično? To da mi nabijaš kaj enkrat bo, če bo, ko bo se oglasi.


Danes še nobenega, čez nekaj let jih bo pa veliko, kajti tehnologija je že zrela za takšno uporabo:https://insideevs.com/news/340478/120-k...

Koliko stane hitro polnjenje napram bencinu?
https://avto.finance.si/8958112/Polnjen...
https://www.zurnal24.si/avto/na-strom/t...
Google najde še dost.


Irelevantno ker je hitrega polnjenja v letni računici za energent manj kot 1 %. 99 % vsega polnjenja je doma čez noč po ceni 1 € na 100 km.

Tvoje 60%no, 15 minutno polnjenje je daljše od mojega 5minutnega 100%nega za 3kratni doseg ;)


Seveda, vendar takšno hitro polnjenje rabiš samo nekajkrat na leto in kljub vsemu ti zgubiš več časa na leto za polnjenje svojega naftnega avta. ;)

Glede servisov preberi še enkrat in premisli:


Glede servisev se seveda motiš, njihova cena je tudi v praksi precej nižja od servisov za naftna vozila.


Spet žališ. No, kakorkoli.

No mogoče še enkrat:
vsak dan minuta plesanja na dvorišču s kabli je v delovnem tednu 5 minut. Ali enkrat na 9 dni 5 minut.
Kje the fuck si dobil da jaz porabim več časa na pumpi kot bi s priklapljanjem. Matematika ti ne gre.

Glede servisev:
Seveda si naiven, če verjameš, da bodo proizvajalci šli v zmanjšanje TVOJIH stroškov.
Tvoje baterije 20 let ne bodo zdržale sploh ne pozimi. Mene ne zanima kaj bom počel z njimi ko za avto ne bodo več dobre, jo bom moral kupit. In to je fakt.

Kolega se je znebil Tesle, ko je ugotovil da pozimi ne more iz LJ do splita na sestanek brez polnjenja.
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/

m0LN4r ::

Steak je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Naj te ne zavede tesla, ker jih bo v slo ravno toliko kot ferrarijev.


Tesla ne uporablja nobene vesoljske tehnologije baterij, tudi ostali avtomobili imajo podobne baterije in hlajenje. ;) Podatki so tukaj: What can 6,000 electric vehicles tell us about EV battery health?
https://www.geotab.com/blog/ev-battery-...

m0LN4r je izjavil:

Steak se kr utruja s svojini sanjami, tak dolgo pa se ni zdrzal brez novega racuna.

Najvecji problem tvojih postov je, da nimas prakticnih izkusenj iz zivljenja, niti ICE in niti EV. Niti izpita, niti partnerja, niti psa/otroka ne.

Pol pa tu pametujes kako se vse da. Ampak sam pa ves samo tolko o tem, kolko uspes selektivno nagooglat.



Seveda je jasno da se motiš o meni. Ne gre za sanje, dejstvo je da so električni avtomobili realnost in da bodo v bližnji prihodnosti predstavljali glavnino trga avtomobilov. Mark my words. ;)
Bliznji je relativno. Trajal bo se enkrat tako dolgo, kot je stara EV tema na s-t.
Kje sem se zmotil? Elekricni skiro in virtualna punca ne steje.

Ghost7 je izjavil:

Steak je izjavil:

To da žališ z zaostalostjo te ne bo pripeljalo daleč.


Nikjer nisem žalil z zaostalostjo. Rekel sem da je tvoje znanje OSTALO nekje v letu 2008. Očitno si bralno nepismen.

Koliko avtov danes lahko polniš brezžično? To da mi nabijaš kaj enkrat bo, če bo, ko bo se oglasi.


Danes še nobenega, čez nekaj let jih bo pa veliko, kajti tehnologija je že zrela za takšno uporabo:https://insideevs.com/news/340478/120-k...

Koliko stane hitro polnjenje napram bencinu?
https://avto.finance.si/8958112/Polnjen...
https://www.zurnal24.si/avto/na-strom/t...
Google najde še dost.


Irelevantno ker je hitrega polnjenja v letni računici za energent manj kot 1 %. 99 % vsega polnjenja je doma čez noč po ceni 1 € na 100 km.

Tvoje 60%no, 15 minutno polnjenje je daljše od mojega 5minutnega 100%nega za 3kratni doseg ;)


Seveda, vendar takšno hitro polnjenje rabiš samo nekajkrat na leto in kljub vsemu ti zgubiš več časa na leto za polnjenje svojega naftnega avta. ;)

Glede servisov preberi še enkrat in premisli:


Glede servisev se seveda motiš, njihova cena je tudi v praksi precej nižja od servisov za naftna vozila.


Spet žališ. No, kakorkoli.

No mogoče še enkrat:
vsak dan minuta plesanja na dvorišču s kabli je v delovnem tednu 5 minut. Ali enkrat na 9 dni 5 minut.
Kje the fuck si dobil da jaz porabim več časa na pumpi kot bi s priklapljanjem. Matematika ti ne gre.

Glede servisev:
Seveda si naiven, če verjameš, da bodo proizvajalci šli v zmanjšanje TVOJIH stroškov.
Tvoje baterije 20 let ne bodo zdržale sploh ne pozimi. Mene ne zanima kaj bom počel z njimi ko za avto ne bodo več dobre, jo bom moral kupit. In to je fakt.

Kolega se je znebil Tesle, ko je ugotovil da pozimi ne more iz LJ do splita na sestanek brez polnjenja.

Najslajse je, ce slucajno vlacis 10+ metrov zasranga kabla v anzugu po dvoriscu, pozimi v blatu in zlajdri.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

profii ::

Fantje, tukaj ste pa že tako hudo offtopic in v robnih primerih, da glava boli.
Vsako pogonsko sredstvo ima svoj namen uporabe, tako kot v sibiriji in antarktiki ne boi EV, je tudi v centru mesta X5 m50d brezvezen.

Ghost7 ::

Aja Steak a to drži? Nimaš EV? Niti ICE? Sem mislil, da si EV guru (oziroma prodajaš EVje)..
Sploh izpit?

Tole me je pa nasmejalo, resnica:
Najslajse je, ce slucajno vlacis 10+ metrov zasranga kabla v anzugu po dvoriscu, pozimi v blatu in zlajdri.
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ghost7 ()

Steak ::

Spet žališ. No, kakorkoli.


Seveda ne. Pokazal si da si funkcionalno nepismen in to sem ti tudi povedal, to ni nobeno žaljenje.

vsak dan minuta plesanja na dvorišču s kabli je v delovnem tednu 5 minut.


Ni vsak dan in ni 1 minuta. Je 15 sekund na vsake 4 dni. To znese manj kot 2 minuti na mesec. Pri dizlu je v tvojem primeru 5 minut na 9 dni, kar znese 17 minut na mesec (več kot 8x več).

Kje the fuck si dobil da jaz porabim več časa na pumpi kot bi s priklapljanjem. Matematika ti ne gre.


Meni gre. Tebi ne gre. In nisi pomemben ti, pomembno je kako je pri večini voznikov. Klik:


Glede servisev:
Seveda si naiven, če verjameš, da bodo proizvajalci šli v zmanjšanje TVOJIH stroškov.


Ne, naiven si ti ker verjameš da se to ni zgodilo. Podatki jasno kažejo da so servisi za električne avtomobile cenejši od naftnih (kar je tudi logično saj je manj stvari treba menjati/vzdrževati).

voje baterije 20 let ne bodo zdržale sploh ne pozimi.


Podatki in študije kažejo da se motiš. Kakšno je tvoje zmotno mišljenje je irelevantno, važno je kakšna so dejstva.

Mene ne zanima kaj bom počel z njimi ko za avto ne bodo več dobre, jo bom moral kupit. In to je fakt.


Podatki kažejo da ti bo baterija brez problema zdržala celotno življensko dobo avtomobila, torej je ne boš rabil menjati.

Kolega se je znebil Tesle, ko je ugotovil da pozimi ne more iz LJ do splita na sestanek brez polnjenja.

Res legit razlog ja. Ti noben ne vrjame. Polnjenje za 300 dodatnih kilometrov traja 15 minut, kar je samo 10 minut več kot pri dizlu. Če ne hodiš od Ljubljane do Splita vsak dan je zadeva nepomembna.

Bliznji je relativno. Trajal bo se enkrat tako dolgo, kot je stara EV tema na s-t.
Kje sem se zmotil? Elekricni skiro in virtualna punca ne steje.


Zmotil si se v vsem kar si napisal glede mene. ;) Koliko bo trajalo da bo EV presegel 50 % tržni delež? Študije pravijo da manj kot 10 let, to je zame bližnja prihodnost, je pa odvisno od definicije kaj zate pomeni bližnja prihodnost. ;)

Najslajse je, ce slucajno vlacis 10+ metrov zasranga kabla v anzugu po dvoriscu, pozimi v blatu in zlajdri.


Ti omenjaš priložen šuko polnilec za navadno vtičnico. Očitno za domačo polnilnico še nisi slišal.


Ghost7 je izjavil:

Aja Steak a to drži? Nimaš EV? Niti ICE? Sem mislil, da si EV guru (oziroma prodajaš EVje)..
Sploh izpit?

Tole me je pa nasmejalo, resnica:
Najslajse je, ce slucajno vlacis 10+ metrov zasranga kabla v anzugu po dvoriscu, pozimi v blatu in zlajdri.


Ne drži. Glede kabla je ključna beseda domača polnilnica. Dobiš jo že za 300 EUR.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Steak ()

matobeli ::

Ghost7 je izjavil:


Tole me je pa nasmejalo, resnica:
Najslajse je, ce slucajno vlacis 10+ metrov zasranga kabla v anzugu po dvoriscu, pozimi v blatu in zlajdri.


A to v isti sloveniji kjer še pred blokom nardijo nadstrešek takoj kot je mogoče ali to v kateri drugi sloveniji kjer je celotna, ponavadi celo najlepša-pritlična, etaža namenjena skladiščenju jabolk in spravilu prevoznih sredstev?

Jebiga, golfe bomo čez 10let gledal na youtubi, kako jih prešajo.

rejven ::


Jebiga, golfe bomo čez 10let gledal na youtubi, kako jih prešajo.


Verjetno res, sam ne zato ker bi bil EV neki za na kruh namazat ampak, ker je trenutno zeleno "in".
S takim dosegom in omejitvami polnjenja je priblizno tako kot bi kolo zamenjal za tricikel.
Ampak eko pa je.

Zna bit zanimivo čez 10 let kako bo zeleno omrežje europe, kjer bi mel samo sončne pa veter, zmoglo tak porast porabe el. energije. Sodi lihi dnevi?Še bolj bo pa zanimivo, kako nadomestit prihodke držav v obliki trošarin.

Čez kako leto dve zna bit EV sweetspot (če te omejitve ne motijo), kasneje...kdo ve..

matobeli ::

Sej bo tacajt benz po 3eur/l, da ne boste preveč pogrešal smrduhov.

Steak ::

Verjetno res, sam ne zato ker bi bil EV neki za na kruh namazat ampak, ker je trenutno zeleno "in".


Nim tukaj veze "je in" alpa "ni in". Preprosto gre za to da je EV boljši tako tehnično, kot tudi ekonomko in strateško.

S takim dosegom in omejitvami polnjenja je priblizno tako kot bi kolo zamenjal za tricikel.
Ampak eko pa je.


Tudi tvoje znanje je ostalo nekje leta 2008 (pred Teslinim pretresom avtomobilskega trga). Spet doseg! Boš rekel da so tudi stare Nokie 3310 na tipke boljše ker ti zdrži baterija pol meseca, današnjim telefonom pa en dan? Vse kar vi nasprotniki delate je da MOČNO NAPIHUJETE pomembnost dosega, kot da to edina lastnost pomembna pri avtu, ter gladko ignorirate vse prednosti (8x cenejše gorivo, boljši pospeški, več navora, boljša vozna dinamika zaradi nižjega težišča, manj nagibanja čez ovinke, energetska neodvisnost na mikro in na makro nivoju). Moderni EVji imajo dosega po 500 km, kar je več kot zadosti za veliko večino ljudi, povprečni slovenec dnevno prevozi namreč samo 35 km. Manj kot 2 % ljudi dela dnevno več kot 300 km, torej 98 % ljudi dela manj kot 300 km dnevno. Za daljše poti nekajkrat na leto pa je hitro 20 minutno polnjenje več kot zadosti. Podatki Statističnega urada:
https://www.stat.si/StatWeb/news/Index/...


Zna bit zanimivo čez 10 let kako bo zeleno omrežje europe, kjer bi mel samo sončne pa veter, zmoglo tak porast porabe el. energije. Sodi lihi dnevi?Š


Če bi imel kaj pojma bi vedel da omrežje samo na sončne in veter ne more funkcionirati ker nimamo na voljo trenutno ekonomsko upravičenih metod shranjevanja elektrike. Če bi imel kaj pojma bi tudi vedel da če bi v Sloveniji vsak vozil električni avto namesto naftnega, bi se poraba elektrike povečala samo zha 15 % glede na današnjo (sem že neštetokrat izračunal zadevo na tem forumu, lahko poračunaš tudi sam in boš videl da se motiš).

Še bolj bo pa zanimivo, kako nadomestit prihodke držav v obliki trošarin.


Prihodke z strani trošarin več kot nadomestiš z zmanjšanimi stroški za zdravstveno blagajno (ker pač EVji delajo mnogo manjšo škodo za zdravstveno blagajno napram naftnim vozilom).

Čez kako leto dve zna bit EV sweetspot (če te omejitve ne motijo), kasneje...kdo ve..


Seveda je jasno da se motiš. Zavedali smo se k pariškemu sporazumu in drugim ekološkim zavezam in dejstvo je da električne avtomobile rabimo da to dosežemo, drugače bomo plačevali velike kazni evropski uniji. Jasno je tudi da tudi če bi EVje enako obdavčil kot naftna vozila po kilometru (manjše stroške za zdravstveno blagajno pa zignoriral), bi bilo še vedno precej cenejši za vožnjo.

Sej bo tacajt benz po 3eur/l, da ne boste preveč pogrešal smrduhov.


Bo slej ko prej ja. Prijatelj je izračunal da če bi naftna vozila plačalo vso škodo ki jo povzročijo bi moral benz stati 5 EUR/l.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Steak ()

rejven ::

matobeli je izjavil:

Sej bo tacajt benz po 3eur/l, da ne boste preveč pogrešal smrduhov.


Ljude delajo/mo marsikaj, kar ekonomsko ni upravičeno z več razlogov, predvsem pa ker lahko in želimo. Dokler bo hrbtenica transporta bazirala na dizlih, ne bo katastrofalno. :)

Steak ::

rejven je izjavil:

matobeli je izjavil:

Sej bo tacajt benz po 3eur/l, da ne boste preveč pogrešal smrduhov.


Ljude delajo/mo marsikaj, kar ekonomsko ni upravičeno z več razlogov, predvsem pa ker lahko in želimo. Dokler bo hrbtenica transporta bazirala na dizlih, ne bo katastrofalno. :)


Jaz bi pa naredil argument da deep down v resnici ne želijo delati nekaj kar ni ekonomsko upravičeno. Dobro, problem je ker je folk navajen na nekaj celo svoje življenje in rabi nekaj časa da sprejme boljšo tehnologijo. Pri nekaterih je ta zamenjava lahko izvedena hitro, nekateri pa rabijo malo več časa. Tudi avtomobili v 19 stoletju niso instantno zamenjali konjev, so rabili 20 let da so jih zamenjali. Drug problem je razširjanje mitov s strani naftne industrije, kajti oni imajo od tega veliko korist in kot je očitno jim je veliko soforumašev tukaj nasedlo..

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Steak ()

Steak ::

Če še kdo ni videl, ID4:
Odgovarjamo: Kolikšen je realni doseg in čas polnjenja ID.4?


Odgovarjamo: Ali ID.4 lahko postane prvi družinski avto?


Odgovarjamo: Je vožnja z ID.4 res neprekosljivo prijetna?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Steak ()

J.McLane ::

Steak je izjavil:

... Saj tudi za svinčene baterije nafntih avtomobilov v Sloveniji nimamo reciklaže, pa se kljub temu globalno reciklira kar 99 % svinčenih baterij (se pač vozi v tujino na reciklažo).


Za podjetje TAB v Mežici še nisi slišal?

Imamo kar spodobno veliko reciklažo Pb baterij.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

IL_DIAVOLO ::

Kdo pa bo naredil demontazo baterije, da lahko peljem avto na odpad?
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

J.McLane ::

Odpad se danes imenuje razgradnja in samo nekaj firm v Slo ima koncesijo za to. Itak da bodo ta ista podjetja poskrbela za demontažo, kaj si pa ti mislil?

Toyota ima to pri hibridih urejeno že nekaj let, vse te baterije reciklirata Umicore ali ena francoska firma se ne spomnim imena.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Steak ::

J.McLane je izjavil:

Steak je izjavil:

... Saj tudi za svinčene baterije nafntih avtomobilov v Sloveniji nimamo reciklaže, pa se kljub temu globalno reciklira kar 99 % svinčenih baterij (se pač vozi v tujino na reciklažo).


Za podjetje TAB v Mežici še nisi slišal?

Imamo kar spodobno veliko reciklažo Pb baterij.


Slišal slišal, ampak nisem pa vedel da imajo reciklažo Pb baterij (vedel sem samo za proizvodnjo). Super.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Steak ()

Ghost7 ::

Pa kdo se kle heca? Primerjate svinčene akumulatorje, ki jih je zelo enostavno reciklirat. Ker je notri svinec, ki se ga zlahkoto razstopi. Plastično škatlo celo lahko še enkrat uporabiš.

Pa ne primerjat jabolk in hrušk, ker tista večplastna svinjarija v EV ni enako klasični startni akumulator. Navadni akumulator ob kratkem stiku večinoma samo pokrivi lamele in je zanič. Da se ti v EVju vžge imaš pa nočno moro. Za akumulator dobiš ali 5€ ali brezplačno menjavo pri večini prodajalcev akumulatorjev. EDINA skupna točka je hranjenje energije.
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/

IL_DIAVOLO ::

Saj nima veze, nekje v tujini je baje neka firma, ki to reciklira, ti se avta znebis in imas ze jutri drugega na dvorišču.

Naj se cez 100 let ukvarjajo s tem problemom. 100% green!
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Ghost7 ::

Steak je izjavil:

Če še kdo ni videl, ID4:
Odgovarjamo: Kolikšen je realni doseg in čas polnjenja ID.4?


Odgovarjamo: Ali ID.4 lahko postane prvi družinski avto?


Odgovarjamo: Je vožnja z ID.4 res neprekosljivo prijetna?


Zrezič ne da se mi več. Si pač fanatičen navdušenec.
Sumim, da prodajaš EVje oziroma si celo ta osebek v posnetkih.
Nabijaš pač neke statistike in študije za katere vsi vemo, da se izkažejo da v praksi niso realne.

Nevem koliko si star, napisal si samo "ni res", ampak če nimaš sam EVja v lasti potem si nekompetenten, ker nimaš lastnih izkušenj. Jaz zagovarjam ICE, ker ga imam in dokler me ne prisilijo v menjavo z stroški ga pač ne bom zamenjal. Sem veliko v avtomobilizmu, sem navdušenec in veliko preberem na temo avtomobilske tehnologije. Veliko sem na avto forumih, kjer berem tudi o težavah z EVji in obljubljenih neverjetnih stvareh o baterijah, katere v praksi ne držijo. 1% na leto pri obremenitvah, ki jih mora proizvest, da premakne 1 tono, po drugi strani pa pri isti tehnologiji v telefonih v enem letu pade kapaciteta na 85%, če paziš kako polniš (med 20 in 80%), če en pa še prej. Ti pa flancaš o 20 letih in kako so proizvajalci radodarni, da nam proizvajajo vozila s katerimi bo precej manj stroškov. Ne vem, no. Če znajo zračunat da prenosniki crkavajo v letu po izteku garancije, pa ne bodo za avtomobile.

Glede prijatelja iz Lj do Splita. Tip je direktor, ima poslovne partnerje po celi EU. V Split gre večkrat, kot gre v Graz in še kam. Namesto tesle si je potem omislil Porsche Panamero priključnega hibrida, ker ga lahko za po ljubljani napolni in izkorišča eno veliko prednost EVjev, navor pri speljevanju in vožnjah skozi semaforje, ko gre na daljšo pot pa uporabi ICE. Sam je povedal, da ne more imet avta na katerega se ne more zanest, da če obtiči na meji in zamuja, da ga ne more stisnit na 180 in ujeti sestanka, ker mu počepne baterija. Da se bo po avtocesti vozil 110, zato, da bo varčeval z energijo je pa rekel da bi se počutil kreten. Zakaj potem dela in služi, da ga bo en avto omejeval pri užitkih v vožnji.
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/

Ghost7 ::

Pa še to, ko si nekje prej omenil, da nekateri pogrešajo zvok in to:

Verjetno se bo marsikdo z menoj strinjal, da ne glede na to, koliko pospeši tihi elektro motor, ni takega užitka ko zarohni skozi auspuhe 500 konjev, četudi malo avtomatik cukne. Vsaj tisti, ki smo odraščali od malih nog s tehnično dediščino Tomosa in Pucha in smo se kdaj tudi umazali ob "šraufanju".

Pa me zmerjaj z dinozavrom, če hočeš.
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/

Utk ::

Od kod ti ideja, da imaš na cesti kakšno pravico do užitka? Čez 10 let se bo tudi tist frajer s panamero vozil 30 po mestih in 130 po avtocesti. Če še tolk. Zlepa ali zgrda.

Ghost7 ::

Utk je izjavil:

Od kod ti ideja, da imaš na cesti kakšno pravico do užitka? Čez 10 let se bo tudi tist frajer s panamero vozil 30 po mestih in 130 po avtocesti. Če še tolk. Zlepa ali zgrda.


Jaz uživam ko vozim, rad vozim. Ti ne? Smola.

Če bo to res, uživajmo dokler še lahko :P
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/

Utk ::

Jaz tudi, ampak to ni odgovor na vprašanje zakaj misliš, da mora bit promet tak, da ti uživaš? To ni njegov namen. In zarad tega imamo kupe mrtvih.

J.McLane ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Saj nima veze, nekje v tujini je baje neka firma, ki to reciklira, ti se avta znebis in imas ze jutri drugega na dvorišču.

Naj se cez 100 let ukvarjajo s tem problemom. 100% green!


Joj kako si ti duhovit, da bi se sam malo poznimal in preveril stvari pa ne. Sodobne baterije so kar zalogaj za reciklažo, ampak razgradnja vozil je urejena stvar, ki jo kupec že plača ob nakupu vozila (velja za EU) in to vključuje tudi baterijo.

Z reciklažo pa ne boš verjel se ukvarjajo prav proizvajalci celic, saj jim je to v interesu, ker že v svoji proizvodnji imajo nek Yield in s tem odpadek. Če bi vse to zavrgli bi imeli odpadek s katerim nimaš kaj in imeli bi minus v dragocenem materialu, ki so ga mogli kupit.

Kako si pa predstavljaš delujejo rudniki in pridelava surovin iz zemlje? A misliš da litij iz zemlje brizga kot nafta? Reciklaža in pridelava materialov iz zemlje sta dve zelo podobni panogi. Svinec se zdi trivialen problem, ampak je ista zgodba, namesto da je TABu surovina ruda izpod Pece mu je danes surovina reciklaža. Svnec iz rude so tudi čisto na "easy" pridobivali, tako kot ga danes na easy pridobivajo iz odsluženih baterij. Specialni kemični obrati, ki danes pridobivajo 99,99% čist litij, nikelj, mangan, kobalt, nimajo preproste naloge, ampak ni kaj dosti drugače ali se specilazirajo na določeno sestavo rude ali pa na določeno sestavo izrabljenih baterij.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Steak ::

Pa kdo se kle heca? Primerjate svinčene akumulatorje, ki jih je zelo enostavno reciklirat. Ker je notri svinec, ki se ga zlahkoto razstopi. Plastično škatlo celo lahko še enkrat uporabiš.


Kljub temu da je liionske akumulatorje težje reciklirati se jih dandanes reciklira več kot polovica, delež pa hitro narašča. Še par let in bo delež blizu 100 %.

"Of the 180,000 metric tons of Li-ion batteries available for recycling worldwide in 2019, just a little over half were recycled. As lithium-ion battery production soars, so does interest in recycling."
https://spectrum.ieee.org/lithiumion-ba...

En video o recikliranju, poglej si ga in si razširi svoje pomanjkljivo znanje:


Pa ne primerjat jabolk in hrušk, ker tista večplastna svinjarija v EV ni enako klasični startni akumulator.


Startni akumulator seveda ni enako liionski, tega nisem nikoli trdil. Štartni akumulator vsebuje svinec in je bolj škodljiv.

Navadni akumulator ob kratkem stiku večinoma samo pokrivi lamele in je zanič.


Pri liionskem akumulatorju pa odlopi varovalka, ali pa sam CID v celici.
https://batterybro.com/blogs/18650-whol...

Da se ti v EVju vžge imaš pa nočno moro.


Ne nimaš, pogasi se ga z vodo enako kot takrat ko se vžge naftno vozilo. Raziskave tudi jasno kažejo da je verjetnost da se vžge električni avto 10 do 20x MANJŠA kot da se vžge nafni avto.
Evo sem našel še direktno omenjeno Švedsko študijo švedskega razikovalnega inštituta in Chalmerške Univerze za tehnologijo :

Lithium-Ion Battery Aspects on Fires in Electrified
Vehicles on the Basis of Experimental Abuse Tests
Link do znanstvene študije:
https://publications.lib.chalmers.se/re...


Zrezič ne da se mi več. Si pač fanatičen navdušenec.


Sem navdušenec, daleč od tega da bi bil fanatičen (tako kot si ti zase napisal da si naftni navdušenec). Dejstvo je da je pač je električni avto tehnično, ekonomsko in strateško boljši od naftnega.

Sumim, da prodajaš EVje oziroma si celo ta osebek v posnetkih.


Ne prodajam EVjem, tudi nisem osebek v posnetkih. Posnetke sem po naklučju zasledil na Youtubu pod recommended.

Nabijaš pač neke statistike in študije za katere vsi vemo, da se izkažejo da v praksi niso realne.


Seveda so realne, za razliko od tvojega nabijanja ki si ga slišal od sosedovega Lojzeka.

Nevem koliko si star, napisal si samo "ni res", ampak če nimaš sam EVja v lasti potem si nekompetenten, ker nimaš lastnih izkušenj.


Imam EV, kot drugič pa tudi če ga ne bi imel to še vedno ne bi pomenilo da bi bil nekompenten, kajti imformacije so na voljo povsod če jih le znaš najti.

Jaz zagovarjam ICE, ker ga imam in dokler me ne prisilijo v menjavo z stroški ga pač ne bom zamenjal. Sem veliko v avtomobilizmu, sem navdušenec in veliko preberem na temo avtomobilske tehnologije.


Očitno branje o avtomobilski tehnologiji ne vključuje branja o električni avtomobilski tehnologiji, kajti jasno je da o njej nimaš pojma. SI pač tipični petrolhead.

Veliko sem na avto forumih, kjer berem tudi o težavah z EVji in obljubljenih neverjetnih stvareh o baterijah, katere v praksi ne držijo. 1% na leto pri obremenitvah, ki jih mora proizvest, da premakne 1 tono, po drugi strani pa pri isti tehnologiji v telefonih v enem letu pade kapaciteta na 85%, če paziš kako polniš (med 20 in 80%), če en pa še prej.


Seveda je spet jasno da spet nimaš pojma. Baterija telefona je kot noč in dan različna od baterije električnega avtomobila, poteg tega je precej drugačen tudi režim obratovanja. Pri telefonu je baterija optimizirana na kar največjo energijsko gostoto in je proizvjalcu dokaj vseeno če bo po parih letih zanič kajti večina ljudi že pred tem menja telefon, pri avtomobilu pa je baterija dizajnirana na dolgo življensko dobo, tudi če je zato njena energijska gostota 10 % manjša. Problem baterij v telefonih je da se polni do škodljivih 4,4 volte na celico, medtem ko se pri električnem avtomobilu samo do 4 do 4,1 volte, razlika v življenski dobi pa je lahko tudi več kot 30 kratnik. Ko k temu dodaš še drugačen material anode in katode in prisotnost vodnega hlajenja je zadeva taka kot pač je: telefoni zdržijo za en kurac, električni avtomobili pa zdržijo 20 let in več.

Ti pa flancaš o 20 letih in kako so proizvajalci radodarni, da nam proizvajajo vozila s katerimi bo precej manj stroškov. Ne vem, no.


Ne gre za nobeno radodarnost, proizvajalci vejo da bodo imeli z električnimi avtomobili precej več profita, kajti njihova cena proizvodnje je že po nekaterih ocenah, oziroma bo kmalu nižja od proizvodnje naftnih vozil. Najdražji del je baterija in baterije se NAGLO cenijo. V zadnjih 10 letih je cena baterij padla za 10 krat iz več kot 1100EUR na kWh, na 110 EUR na KWh. Električni motor in elektronika je skoraj zastonj napram dizelskemu ali bencinskemu motorju z vsemi sistemi za čiščenje izpuha.

Glede prijatelja iz Lj do Splita. Tip je direktor, ima poslovne partnerje po celi EU. V Split gre večkrat, kot gre v Graz in še kam. Namesto tesle si je potem omislil Porsche Panamero priključnega hibrida, ker ga lahko za po ljubljani napolni in izkorišča eno veliko prednost EVjev, navor pri speljevanju in vožnjah skozi semaforje, ko gre na daljšo pot pa uporabi ICE


Če vsakodnevno potuje do splita potem EV morda res ni zanj, kajti vožnja do splita ti pobere 15 minut več. Nikjer nisem trdil da je EV za vsakega, je pa za 99 % ljudi, kajti 99 % ljudi potuje na razdalje večje od 500 km kolikor je dosega pri nekaterih modernih EVjih samo enkrat ali dvakrat na leto (ali pa še to ne).

Sam je povedal, da ne more imet avta na katerega se ne more zanest, da če obtiči na meji in zamuja, da ga ne more stisnit na 180 in ujeti sestanka, ker mu počepne baterija. Da se bo po avtocesti vozil 110, zato, da bo varčeval z energijo je pa rekel da bi se počutil kreten. Zakaj potem dela in služi, da ga bo en avto omejeval pri užitkih v vožnji.


Tudi z EVjem lahko stisne 180 km/h če hoče, še več (!), tako doseže celo največjo potovalno hitrost vključujoč polnjenje (torej kljub večji porabi energije je pri 180 km/h prihod na cilj vkljućujoč polnjenje hitrejši kot pri 110 km/h). Pustimo to da je 180 km/h kaznivo..


EV nudi precej večje užitke pri vožnji, pospeški z mesta so mnogo boljši, prav tako se avto lepše drži ceste čez ovinke zaradi nizkega težišča zaradi baterije v dnu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Steak ()

IL_DIAVOLO ::

EV je primeren za 99% ljudi v mestu, ampak jih 99% nima kje polnit haha

To pa je ironija.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Steak ::

EV je primeren za 99% ljudi v mestu, ampak jih 99% nima kje polnit haha


Ne. Za 99 % ljudi vseh ljudi (mesto ali podeželje, nima veze). Kajti skoraj noben ne dela vsakodnevno več kot 400 do 500 km kolikor imajo dosega moderni EVji (naslednje leto pridejo celo modeli z 1000 kilometrskim dosegom, nihče ne dela vsak dan po 1000 km..). Tole so podatki za Ameriko. Poglej kako malo kilometrov delajo na dan! Slovenci seveda delamo še manj km od Američanov..


Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Steak ()

IL_DIAVOLO ::

Ce bi bil vzpostavljen vzdrzni sistem s poudarkom na infrastrukturi in reciklaži, ne pa delanju vedno večjih baterij, bi veliko tezav odpadlo.

Infrastruktura ne dohaja števila avtomobilov. V Kopru na največjem parkingu bogi 2 polnilnici.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Steak ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ce bi bil vzpostavljen vzdrzni sistem s poudarkom na infrastrukturi in reciklaži, ne pa delanju vedno večjih baterij, bi veliko tezav odpadlo.

Infrastruktura ne dohaja števila avtomobilov. V Kopru na največjem parkingu bogi 2 polnilnici.


1. Infrastruktura je že zadostna in se še dodatno izboljšuje iz leta v leto. Za reciklažo je in bo poskrbljeno. Proizvajalce pa k "delanju vedno večji baterij" silite ravno ljudje karšnen si sam: "hočem 10x več dometa kot ga dejansko rabim, pa naj stane kolikor hoče", ne vidite pa da vgrajevanje vedno večjih baterij dviguje nakupno ceno avtomobilov ki bi lahko bili precej cenejši če bi se vgrajevale manjše (ampak v praksi še vedno zadostne) baterije.

Infrastruktura ne dohaja števila avtomobilov. V Kopru na največjem parkingu bogi 2 polnilnici.


V Kopru in v okolici kopra je vsaj 6 polnilnic in ena izmed njih je Ionity kjer vedno dobiš prosto mesto (je bolj prazna vedno, zaradi visoke cene). Ker se javne polnilnice uporablja samo na daljših potovanjih nekajkrat na leto tudi visoka cena pri polnilnici nima znatnega vpliva na letno ceno za energent. V praksi na polnilnicah skoraj čisto vedno dobiš prosto mesto. https://www.plugshare.com/location/2005...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Steak ()

codeMonkey ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

EV je primeren za 99% ljudi v mestu, ampak jih 99% nima kje polnit haha

To pa je ironija.


Ampak je res :) V vecjem mestu, kjer jaz zivim, je v bliznji okolici doma EV tako pogost, kot Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio :) En ima pac tudi Teslo M3, ki jo ocitno polni sluzbi ali na polnilnicah, to je pa to :)

Steak ::

No tudi v mestih ne živijo vsi v starih blokih. V novejših blokih lahko z dovoljenjem projektanta (brez dovoljenja sostanovalcev) vgradiš navadno vtičnico na parkirno mesto za polnjneje EVja. Marsikdo tudi v mestu živi v hiši ali ima garažo kjer ravno tako lahko polni. Postaviti navadno vtičnico na parkirplatz ni vesoljska znanost. Za ostale ki so v statih blokih pa se pripravlja zakon, ki bo zapovedal obvezno inštalacijo vtičnice na parkirno mesto v primeru da se stanovanje oddaja v najem (podobne zakone poznajo v tujini). Skratka rešitve so, treba jih je samo VIDETI.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Steak ()

bambam20 ::

Steak je izjavil:

Za ostale ki so v statih blokih pa se pripravlja zakon, ki bo zapovedal obvezno inštalacijo vtičnice na parkirno mesto v primeru da se stanovanje oddaja v najem (podobne zakone poznajo v tujini).



kako se bo pa poraba elektrike obračunavala? Ker števci za posamazno stanovanje niso v pritličju.

Groot ::

Steak je izjavil:

No tudi v mestih ne živijo vsi v starih blokih. V novejših blokih lahko z dovoljenjem projektanta (brez dovoljenja sostanovalcev) vgradiš navadno vtičnico na parkirno mesto za polnjneje EVja. Marsikdo tudi v mestu živi v hiši ali ima garažo kjer ravno tako lahko polni. Postaviti navadno vtičnico na parkirplatz ni vesoljska znanost. Za ostale ki so v statih blokih pa se pripravlja zakon, ki bo zapovedal obvezno inštalacijo vtičnice na parkirno mesto v primeru da se stanovanje oddaja v najem (podobne zakone poznajo v tujini). Skratka rešitve so, treba jih je samo VIDETI.


Haha no tale domnevni predlog zakona bi pa rad videl. Tole ti pa niti približno ne verjamem da si dejansko pobral od kakšnega kredibilnega vira.

Steak ::

Boš kmalu videl, imam imformacije da se pripravlja (ni še uradnega predloga zunaj tho). In the meantime pa si lahko pogledaš kako imajo to rešeno v Veliki Britaniji:
https://assets.publishing.service.gov.u...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Steak ()

codeMonkey ::

Steak je izjavil:

No tudi v mestih ne živijo vsi v starih blokih. V novejših blokih lahko z dovoljenjem projektanta (brez dovoljenja sostanovalcev) vgradiš navadno vtičnico na parkirno mesto za polnjneje EVja. Marsikdo tudi v mestu živi v hiši ali ima garažo kjer ravno tako lahko polni. Postaviti navadno vtičnico na parkirplatz ni vesoljska znanost. Za ostale ki so v statih blokih pa se pripravlja zakon, ki bo zapovedal obvezno inštalacijo vtičnice na parkirno mesto v primeru da se stanovanje oddaja v najem (podobne zakone poznajo v tujini). Skratka rešitve so, treba jih je samo VIDETI.


V vecjih mestih je tipicno, torej za veliko vecino, avto parkiran na javni povrsini, kar kot stanovalec lahko koristis, in tudi placas. Ne bos pa ti na plocniku oz. robu ceste nicesar vgradil. Tu je resitev mreza javnih polnilnic in javen prevoz. Tudi selitev v novogradnjo, kot pravis, kjer zdaj skoraj povsod posrbijo tudi za garazo. Ampak to le pri projektih kjer se lahko vse podre. Kakorkoli, napisano vseeno stoji, ce bi bilo lazje priti do vticnice, bi bilo EVjev v vecjih mestih precej vec, pa zal ni tako.

Steak ::

bambam20 je izjavil:

Steak je izjavil:

Za ostale ki so v statih blokih pa se pripravlja zakon, ki bo zapovedal obvezno inštalacijo vtičnice na parkirno mesto v primeru da se stanovanje oddaja v najem (podobne zakone poznajo v tujini).



kako se bo pa poraba elektrike obračunavala? Ker števci za posamazno stanovanje niso v pritličju.


Z števcem ki bo porabo beležil posebaj, ali pa tako da se potegne linijo iz stanovanja (kar je pač lažje).

codeMonkey je izjavil:

Steak je izjavil:

No tudi v mestih ne živijo vsi v starih blokih. V novejših blokih lahko z dovoljenjem projektanta (brez dovoljenja sostanovalcev) vgradiš navadno vtičnico na parkirno mesto za polnjneje EVja. Marsikdo tudi v mestu živi v hiši ali ima garažo kjer ravno tako lahko polni. Postaviti navadno vtičnico na parkirplatz ni vesoljska znanost. Za ostale ki so v statih blokih pa se pripravlja zakon, ki bo zapovedal obvezno inštalacijo vtičnice na parkirno mesto v primeru da se stanovanje oddaja v najem (podobne zakone poznajo v tujini). Skratka rešitve so, treba jih je samo VIDETI.


V vecjih mestih je tipicno, torej za veliko vecino, avto parkiran na javni povrsini, kar kot stanovalec lahko koristis, in tudi placas. Ne bos pa ti na plocniku oz. robu ceste nicesar vgradil. Tu je resitev mreza javnih polnilnic in javen prevoz. Tudi selitev v novogradnjo, kot pravis, kjer zdaj skoraj povsod posrbijo tudi za garazo. Ampak to le pri projektih kjer se lahko vse podre. Kakorkoli, napisano vseeno stoji, ce bi bilo lazje priti do vticnice, bi bilo EVjev v vecjih mestih precej vec, pa zal ni tako.


Poglej kako imajo to rešeno v Shanghaiju in ostalih modernih mestih: javne polnilnice na skoraj vsakem parkirnem mestu. Sicer pa 70 % ljudi v Slovneniji živi v hiši kjer polnjenje ni problem. In delež ljudi ki živijo v hiši je precej večji na podeželju kot pa v mestu (kar je ravno obratno od zgrešene predpostavke diavolota).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Steak ()
««
13 / 17
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058105302 (65367) D3m

BMW M340d vs i4 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17220419 (18302) hojnikb

Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
25626379 (22910) bluefish
»

Tesla lani dobavila pol milijona električnih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Rezultati
20829215 (24437) kow

Več podobnih tem