» »

Volkswagen ID.3/4

Volkswagen ID.3/4

Temo vidijo: vsi
««
7 / 17
»»

sandmat ::

ID4 ne vzameš zato, ker VW še vedno ni porihtal elektronike. Nemci in tehnologija pač. Ne veš, a bo zjutraj vžgal al ne, al bo sebe vžgal. Hyundai, tesla, so v primerljivem rangu s precej boljšim track recordom.

m0LN4r ::

Machete je izjavil:

Ja pa če grejo pa enkrat na leto do Splita no..

No ja, ce pa mas avto, ki to zmore brez tega da 4x po pol ure gledas v luft na poscanem pocivaliscu med sleperji.
Za tak denar je samoumevno, da je avto primeren tudi za na split z eno cikpavzo.
Ali pa ce samo 1x pozabis letno pozabis zvecer vstekat kabel.
Nima veze kolikokrat ali nobenkrat, pri enem si v kurcu, pri drugem ne.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

profii ::

EV v koloni porablja cca 1-2 kWh/h, tako da se to stanje v koloni nekako nebi smelo vplivati na doseg.

m0LN4r ::

sandmat je izjavil:

ID4 ne vzameš zato, ker VW še vedno ni porihtal elektronike. Nemci in tehnologija pač. Ne veš, a bo zjutraj vžgal al ne, al bo sebe vžgal. Hyundai, tesla, so v primerljivem rangu s precej boljšim track recordom.

Itak.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

mikhaair ::

A ni avtovlaka do Splita?
Če ne pa najdeš en kombi k gre 160 na tempomatu, se prflikas zadaj pa si resen skrbi porabe.

Machete ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ja pa ce gres 1x na leto na dopust, ki naj ne bi povzročal dodatnega stresa.

Letos ko je bilo vse zabito na mejnih prehodih smo vsi lovili minute, da pridemo cez mejo asap. Ne pa da bomo 3x imeli postojanke in se potem 2 uri čakali na meji.


Ne smeši se.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

c3p0 ::

Pa v EV se baje dosti bolj švica, pa ne samo zato, ker ne veš če bo na naslednji polnilnici še prost priklop. Ampak, ker se klima izklopi v prid nekaj več dosega. True/false?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: c3p0 ()

m0LN4r ::

EV range extenderji so se hujsi, kot tisti ki z nizko porabo dizla delajo rekorde.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

TheBlueOne ::

Optimum je sestak z minimalno 300 konji, ker ocitno ne bodo vec dolgo. Za EVje bo se cas... :D

m0LN4r ::

No ja, odvisno al ma 1300kg al 1800kg tale sestak. Formule pa rally avti so ze okol 1.6 in 3-4 cilindri.

EVji imajo potencial, ampak mene odvraca teza, potem cena, potem pri hitrejsi voznji nobenih emocij. Saj pa prakticno nihce ne leta redno z Teslo po Nordschleifi, ker je pac pretezka, pa magari je hitra. Pa se pregreje se 1,2,3.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

JGandolfini ::

F20 M140i je zanimiv. RWD inline-6 B58 s 340hp (zanesljiv motor). No, če te ne moti, da je avto precej majhen.

m0LN4r ::

JGandolfini je izjavil:

F20 M140i je zanimiv. RWD inline-6 B58 s 340hp (zanesljiv motor). No, če te ne moti, da je avto precej majhen.

Claimed kerb weight is 1615 kg, uff. Tezko si predstavljam.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Mikrohard ::

sandmat je izjavil:

ID4 ne vzameš zato, ker VW še vedno ni porihtal elektronike. Nemci in tehnologija pač. Ne veš, a bo zjutraj vžgal al ne, al bo sebe vžgal. Hyundai, tesla, so v primerljivem rangu s precej boljšim track recordom.

Kje si pa to neumnost slišal... seveda SW še ni perfekten. Ampak to, da ne veš, če bo vžgal ali ne, je pa čista laž. Od marca, ko so izdali 2.1 verzijo softwarea, je glede osnovnih funkcionalnosti popolnoma stabilen.

feryz ::

Avto kupiš zato, da ti služi.
Ne zato, ker politiki rečejo, da ti bo služil in potem ti služiš njemu.
Itak da bomo te reči nabavili. Prvi trenutek, ko bo uporabno.

Jaz bi takoj enega ubodel. Da bi bil "zelen", pali pri ljudeh, se pravi za reklamo. Ampak kaj ko ...

JGandolfini ::

m0LN4r je izjavil:

JGandolfini je izjavil:

F20 M140i je zanimiv. RWD inline-6 B58 s 340hp (zanesljiv motor). No, če te ne moti, da je avto precej majhen.

Claimed kerb weight is 1615 kg, uff. Tezko si predstavljam.


Tole je verjetno xDrive verzija. RWD po mojih podatkih tehta 1475kg. Not too bad.

feryz ::

A kdo ve, kaj je z novim DDV zakonom za EV? Ker tale ID4 bi dejansko kupil.
Brez davka je čisto kul zadeva.

Machete ::

Kakšen nov zakon za ddv ev? O čem ti to? Zakaj boš kupil to lupino ubogo od VWja? Daj raje še 10k pa kupi proper avto: i4
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

feryz ::

Zato da bom "zelen".
Itak se ne mislim jaz voziti s tem polizdelkom. Samo polimal bi ga in nekomu dal.

m0LN4r ::

JGandolfini je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

JGandolfini je izjavil:

F20 M140i je zanimiv. RWD inline-6 B58 s 340hp (zanesljiv motor). No, če te ne moti, da je avto precej majhen.

Claimed kerb weight is 1615 kg, uff. Tezko si predstavljam.


Tole je verjetno xDrive verzija. RWD po mojih podatkih tehta 1475kg. Not too bad.

Ja 1475 je komplet brez kakrsnekoli opreme ponavadi, drugace 1550.

Recimo meni je vseeno, ce je sestak ali 4 ali polovica tega. Moj favorit se giblje nekje pri 300 konjskem AWD A1 z lightweigt optimizacijo. To leti cez ovinke, pozimi, poleti in po mokrem.

PS: Predvsem odvisno od tega ali se rad vozis po ostrejsih ovinkih ali bolj ravno.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Goody ::

feryz je izjavil:

A kdo ve, kaj je z novim DDV zakonom za EV? Ker tale ID4 bi dejansko kupil.
Brez davka je čisto kul zadeva.


Vse stoji ker je hanged parlament...

</head> ::

Goody je izjavil:

Ah daj no, sam sem probal kar nekaj EVjev (T3, ID3, i3) in mi je vožnja zelo všeč, pa me za prvi avto dejansko dol drži range. Me enostavno moti, da bi se pri tistih 10-15 krat letnih turcah ki presegajo 400km moral podrejati avtu kje bom vozil, kdaj se bom ustavil...Za drugi avto mi je pa no brainer.


Se pravi bi z EVjem, vozil vse fure, zraden 10 letnih tur.... in zaradi tega bi bil EV "drugi avto". :D
Ti kupi EV kot prvi avto in imej enega zjebanega dizla karavana za bajto za tistih par vožen na leto.

s1m0n ::

Goody je izjavil:

feryz je izjavil:

A kdo ve, kaj je z novim DDV zakonom za EV? Ker tale ID4 bi dejansko kupil.
Brez davka je čisto kul zadeva.


Vse stoji ker je hanged parlament...


Se, da izvedet kaj več o tem? Nisem nikjer zasledil tega... (specifično na EVje)

Spock83 ::

Če bo bo po novem letu ta zakon.

Jaz imam električni avto in nikoli ne grem več na navadnega. Sem bil zagret za ID.3 pa se mi ni dalo čakat. (Ravno ko to pišem vidim kako mimo mene gre ID.4 :D )

Goody ::

</head> je izjavil:

Goody je izjavil:

Ah daj no, sam sem probal kar nekaj EVjev (T3, ID3, i3) in mi je vožnja zelo všeč, pa me za prvi avto dejansko dol drži range. Me enostavno moti, da bi se pri tistih 10-15 krat letnih turcah ki presegajo 400km moral podrejati avtu kje bom vozil, kdaj se bom ustavil...Za drugi avto mi je pa no brainer.


Se pravi bi z EVjem, vozil vse fure, zraden 10 letnih tur.... in zaradi tega bi bil EV "drugi avto". :D
Ti kupi EV kot prvi avto in imej enega zjebanega dizla karavana za bajto za tistih par vožen na leto.


Ja, ok, saj je vseeno kateri imenuješ prvi avto. Ko bo čas za menjavo bom zamenjal manjšega za EV, večji bo pa ostal dizel. EV je odličen za vsakodnevne ture, za katere povsem zadostuje manjši, za te daljše potovalne pa pač ne, IMO. Torej ne prvi-drugi ampak večji-manjši. Aja, da pa bi imel zjebanega dizla za daljše ture pa seveda ne hvala. Ne rabim, da imam na teh poteh težave z avtom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Goody ()

s1m0n ::

Spock83 je izjavil:

Če bo bo po novem letu ta zakon.

Jaz imam električni avto in nikoli ne grem več na navadnega. Sem bil zagret za ID.3 pa se mi ni dalo čakat. (Ravno ko to pišem vidim kako mimo mene gre ID.4 :D )


O kakšnem zakonu je sploh tule govora?
Vse kar sam najdem je sprememba 66. člena... In še ta se navezuje na el. vozila namenjena za opravljanje dejavnosti...

Goody ::

s1m0n je izjavil:

Goody je izjavil:

feryz je izjavil:

A kdo ve, kaj je z novim DDV zakonom za EV? Ker tale ID4 bi dejansko kupil.
Brez davka je čisto kul zadeva.


Vse stoji ker je hanged parlament...


Se, da izvedet kaj več o tem? Nisem nikjer zasledil tega... (specifično na EVje)


Predlog zakona o DDV - pri ev za službene in zasebne namene si bo mogoče poračunati DDV, novela o dohodnini - boniteta za službene EV za zasebne namene bo nična. (če bo seveda karkoli od tega šlo skozi parlament...)

Tukaj imaš povzeto:

https://www.sbc.si/aktualno/2022-davcno...

(glede na stanje v parlamentu, sicer dvomim da bo šlo karkoli od zgornjega skozi)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Goody ()

Goody ::

sicer ID3 tudi zelo dobro gori...

profii ::

Goody je izjavil:

sicer ID3 tudi zelo dobro gori...




Snemano pa iz toliko kotov, da bi rekel da je bilo nastavljeno. :)

m0LN4r ::

Snemano pa iz toliko kotov, da bi rekel da je bilo nastavljeno. :)
Nekako tako. Nobenih novinarjev, snemanje pa kot v studiu. Zgleda bolj kot gasilska vaja ali pa placano od kaksne druge firme ;) Pa zive duse nikjer, razen snemalcev.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

s1m0n ::

Verjetno kakšna tehnična napaka... Glede na to, da je govora o samovžigu ob odklopu polnilnega kabla.

m0LN4r ::

Verjetno odklopila iz polnilnice, ki je zravn avta.
Pa se otroka je resila vmes. Kameramani s telefoni pa celo boljse posneli, kot nas RTV.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

bambam20 ::

Machete je izjavil:

Daj raje še 10k pa kupi proper avto: i4


Sej se bo začel samo od 53.000€ naprej. Malenkost. Zakaj bi jemal jajco od i4? Za ta denar vzameš teslo model 3 performace z večjim dosegom in boljšimi pospeški. Na koncu Tesla tudi drži bolje ceno kot bawarec.

Goody ::

Saj ne da bi picajzlal, sam T3 perf stane 61K. Pa ni v vsem boljši od I4, za marsikoga, ki mu na prvem mestu ni pospešek pa sploh ni boljši.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Goody ()

m0LN4r ::

bambam20 je izjavil:

Machete je izjavil:

Daj raje še 10k pa kupi proper avto: i4


Sej se bo začel samo od 53.000EUR naprej. Malenkost. Zakaj bi jemal jajco od i4? Za ta denar vzameš teslo model 3 performace z večjim dosegom in boljšimi pospeški. Na koncu Tesla tudi drži bolje ceno kot bawarec.
Zato, ker imajo jajca vsaj razvito prodajno in servisno mrezo v vsaki "vasi" Tesla pa pac ne.
Jaz ne glede na znamko, nebi kupil vozila, ki ima fizicni support 200km dalec od mene in telefonsko tajnico.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

IL_DIAVOLO ::

Avto, ki ni serijsko okvarjen, ne rabi razvite mreze.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Machete ::

Prejle sedim na malci in pride Tesla X. 3x je bilo potrebno zaloputniti sovoznikova vrata, da je oseba (ki je šla ven in nazaj v avtomobil na sovoznikov sedež) bila zadovoljna z zaprtjem vrat :)
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Aston_11 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Avto, ki ni serijsko okvarjen, ne rabi razvite mreze.

Verjetno je iskal tisti določen premijski zvok zapiranja vrat. Pogrešal iz VW-ja oziroma Renoja. Veste uni vic: kaj se vidi iz vesolja poleg bojda kitajskega zidu? Renojev odpad.

bambam20 ::

Goody je izjavil:

Saj ne da bi picajzlal, sam T3 perf stane 61K. Pa ni v vsem boljši od I4, za marsikoga, ki mu na prvem mestu ni pospešek pa sploh ni boljši.



Res. Long range pa enako kot osnovni i4 ( 54 jurjev ), s tem da bo i4 za 54 jurjev gol, tako kot je pri BMW-ju v navadi, da če želiš imeti solidno opremljen avto moraš dodat za vsaj 25 tisočakov opreme.

m0LN4r je izjavil:

imajo jajca vsaj razvito prodajno in servisno mrezo v vsaki "vasi" Tesla pa pac ne.
.



V vsakem primeru je predrag jajc. i4 5.7s do 100km/h- domaet kao do 590 km, kar v praksi pomeni veliko manj. Od 54 tisočakov naprej.

Tesla long range 54 tisočakov 4.4 do 100 km/H doseg do 612 km. Vsakomur je jasno, da je bMW povprečen in ne more sledit Tesli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

Gregor P ::

Ma kakšnih 50k neki, do 15k je povsem dovolj za EV kot drugi/prvi/mestni avto.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

m0LN4r ::

Aston_11 je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Avto, ki ni serijsko okvarjen, ne rabi razvite mreze.

Verjetno je iskal tisti določen premijski zvok zapiranja vrat. Pogrešal iz VW-ja oziroma Renoja. Veste uni vic: kaj se vidi iz vesolja poleg bojda kitajskega zidu? Renojev odpad.

Pa razmake na tesli.

V vsakem primeru je predrag jajc. i4 5.7s do 100km/h- domaet kao do 590 km,
Ma ze spet. To je 2x hitreje, kot pospesujejo povprecni kupci EVjev. Irelevantno.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Goody ::

bambam20 je izjavil:

Goody je izjavil:

Saj ne da bi picajzlal, sam T3 perf stane 61K. Pa ni v vsem boljši od I4, za marsikoga, ki mu na prvem mestu ni pospešek pa sploh ni boljši.



Res. Long range pa enako kot osnovni i4 ( 54 jurjev ), s tem da bo i4 za 54 jurjev gol, tako kot je pri BMW-ju v navadi, da če želiš imeti solidno opremljen avto moraš dodat za vsaj 25 tisočakov opreme.

m0LN4r je izjavil:

imajo jajca vsaj razvito prodajno in servisno mrezo v vsaki "vasi" Tesla pa pac ne.
.



V vsakem primeru je predrag jajc. i4 5.7s do 100km/h- domaet kao do 590 km, kar v praksi pomeni veliko manj. Od 54 tisočakov naprej.

Tesla long range 54 tisočakov 4.4 do 100 km/H doseg do 612 km. Vsakomur je jasno, da je bMW povprečen in ne more sledit Tesli.


a je tako teško iti na Tesla stran in poiskati prave cene (vem nima veze jurja al dva, ampak če že pišeš cene):
LR T3:
Nakupna cena
55.970 €

bambam20 ::

m0LN4r je izjavil:

Aston_11 je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Avto, ki ni serijsko okvarjen, ne rabi razvite mreze.

Verjetno je iskal tisti določen premijski zvok zapiranja vrat. Pogrešal iz VW-ja oziroma Renoja. Veste uni vic: kaj se vidi iz vesolja poleg bojda kitajskega zidu? Renojev odpad.

Pa razmake na tesli.

V vsakem primeru je predrag jajc. i4 5.7s do 100km/h- domaet kao do 590 km,
Ma ze spet. To je 2x hitreje, kot pospesujejo povprecni kupci EVjev. Irelevantno.


Kona, ID3 in podobni tudi ne pospešujejo počasi.

IL_DIAVOLO ::

Vw bi lahko razvil car charing EV mrezo po vsej Evropi, ne da skače v zeljnik tesle, kjer ji ne more konkurirat.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

m0LN4r ::

Kdo vam je kriv, ce se ne veste zmeniti za popuste doli:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...

Kona, ID3 in podobni tudi ne pospešujejo počasi.
Jaz to vem, ampak dedki pa babice ne gledajo na pospeske, ker tudi ce jih ima manj kot 7s do 100, pospesujejo penzionisticko.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Goody ::

Mal si falil, fantje govorijo o i4 ne id4. Za tak denar tega ID4 ta švoh in z manjšo baterijo dobiš tudi v Slo.

bambam20 ::

m0LN4r je izjavil:

Jaz to vem, ampak dedki pa babice ne gledajo na pospeske, ker tudi ce jih ima manj kot 7s do 100, pospesujejo penzionisticko.


To je res. Pa še nevarni so, ker zaradi svojih zapoznelih reakcijskih časov se zabijejo komu v rit.

feryz ::

Goody je izjavil:

sicer ID3 tudi zelo dobro gori...

To se zgodi tisim, ki jim zavarovalnica obljubi, da imajo popolnoma vse zavarovano.

Razen samovžiga električnega avta. Ampak to zveš, ko že pogori.

Nerdor ::

VW id.3 in 4 gre max 150km/h in to samo 5min preden sistem začne tuliti, da se baterija in motor pregrevata! Tud pospeški z 7.5/8 sekundami do 100km/h ni glih za pohvalit se. V svetu ICE je tako kot bi imel 2.0 sdi in 15 sek pospeška. lol

Zanimivo, da to res noben, res noben od pro reviewrjev ne opazi. Wauuuuu, kiri strokovnjaki. A se ne upajo vw id.4 do daske gas, da vidijo, kaj se zgodi z baterijo in motorjem.

Tesla 3 brez težav potuje 1h pri 150km/h. Osnovni model T3 gre do 225km/h in pospeši v manj kot 5 sek do 100km/h. Že končna hitrost obeh vozil ti dasta vedeti o kakšni kvaliteti in razredu sta vsak od avtov.
... for lifetime!

bambam20 ::

Nerdor je izjavil:

VW id.3 in 4 gre max 150km/h in to samo 5min preden sistem začne tuliti, da se baterija in motor pregrevata!


Tesla 3 brez težav potuje 1h pri 150km/h. Osnovni model T3 gre do 225km/h in pospeši v manj kot 5 sek do 100km/h.


Id.3 ma končno 160 km/H. Ne vem, kakšnega si ti vozil, ker s tem, ko sme se jaz vozil se ni nič pregreval.

Osnovni T3 ima 5.6s do 100.

mortal ::

ID.3 ima končno hitrost točno 165km/h, ki je elektronsko omejena. Pojma nimam zakaj ker se čuti, da je moči več kot dovolj za kaj več.

Sam sem ga vozil caa 15-20 min na tej hitrosti in ni bilo nobenega znaka o kakšnem pregrevanju.
««
7 / 17
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 452 53 54 55 )

Oddelek: Na cesti
2708242538 (4181) DamijanD
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058125844 (85909) D3m
»

Električni avtomobili (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Problemi človeštva
16315476 (14655) sbawe64

BMW M340d vs i4 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17223280 (21163) hojnikb

Več podobnih tem