Forum » Na cesti » Volkswagen ID.3/4
Volkswagen ID.3/4
Temo vidijo: vsi
DamijanD ::
brkonja stvar še ni tako dolgo na trgu, da bi se vse to vedelo. Drugače ima pa ta id3 in poskuša biti bjorn: https://www.youtube.com/c/BatteryLife/v...
endelin ::
Id4 je ok ja. Če se tedensko voziš po 500+ km dnevno pa imo ni zate. Če ne pa samo v nakup če imaš denar kajne?
Steak ::
Id4 je ok ja. Če se tedensko voziš po 500+ km dnevno pa imo ni zate. Če ne pa samo v nakup če imaš denar kajne?
Zakaj pa ne? Ker to nima nobenega smisla. Treba je spremenit to miselnost tedenskega filanja, da je treba nekam it ga polnit, ker to je "bencinska miselnost". EVji delujejo drugače, polnijo se doma čez noč tako kot telefon. Verjamem pa da je miselnost za nekatere precej težko spremeniti, saj so bili celo življenje do sedaj navajeni na drugačen režim. Preprosto EV je za tiste pri katerih so vsakodnevne vožnje krajše od dosega avtomobila. ID4 ima zimskega dosega 300 km, če je pot v službo in nazaj krajša od tega potem je zadeva smiselna (oziroma celo kakšne 500 do 600 km če bi ga polnil še v službi kot imajo možnost nekateri). Zvečer ga priklopiš doma na vtičnico in zjutraj je poln za cel naslednji dan. Če pa vtičnice doma na parkirnem mestu nimaš ker živiš v bloku, potem pa tako ali tako EV ni zate.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Steak ()
bambam20 ::
Kdor nima doma polnilnice je zgrešil nakup EV-ja.
Lahko imaš polnilno postajo, če je parkirno mesto tvoje.
Če pa vtičnice doma na parkirnem mestu nimaš ker živiš v bloku, potem pa tako ali tako EV ni zate.
Lahko imaš polnilno postajo, če je parkirno mesto tvoje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
Steak ::
Kdor nima doma polnilnice je zgrešil nakup EV-ja.
Načeloma drži važno je da imaš doma dostop do elektrike ki jo lahko pripelješ do parkplaca (domača polnilnica stane okoli 500 EUR), ampak imam prijatelja ki živi v bloku in ima zraven bloka poceni AC srednje hitro polnilnico, tip je z Leafom prevozil na ta način že 275.000 km. Večina Slovencev glede na statistike ima dostop do domače vtičnice drugeče. Bi pa rad še dodat zgornjemu sestavku še podatek za tiste ki si ne lastijo EVja: tudi vožnje daljše od dosega avtomobila so možne, takrat se uporabi ekstra hitre javne polnilnice (ki jih je več kot dovolj da prideš kamor ti duša poželi).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Steak ()
bambam20 ::
Kdor nima doma polnilnice je zgrešil nakup EV-ja.
Načeloma drži, ampak imam prijatelja ki živi v bloku in ima zraven bloka poceni AC srednje hitro polnilnico, tip je z Leafom prevozil na ta način že 275.000 km. Večina Slovencev glede na statistike ima dostop do domače vtičnice drugeče. Bi pa rad še dodat zgornjemu sestavku še podatek za tiste ki si ne lastijo EVja: tudi vožnje daljše od dosega avtomobila so možne, takrat se uporabi ekstra hitre javne polnilnice.
Načeloma nihče ne vozi daljših voženj vsakodnevno. Novodobni EV_ji so pa vsi po vrsti sposobni nekje 400 km.
Steak ::
Kdor nima doma polnilnice je zgrešil nakup EV-ja.
Načeloma drži, ampak imam prijatelja ki živi v bloku in ima zraven bloka poceni AC srednje hitro polnilnico, tip je z Leafom prevozil na ta način že 275.000 km. Večina Slovencev glede na statistike ima dostop do domače vtičnice drugeče. Bi pa rad še dodat zgornjemu sestavku še podatek za tiste ki si ne lastijo EVja: tudi vožnje daljše od dosega avtomobila so možne, takrat se uporabi ekstra hitre javne polnilnice.
Načeloma nihče ne vozi daljših voženj vsakodnevno. Novodobni EV_ji so pa vsi po vrsti sposobni nekje 400 km.
Ja sej to! Zato pa mi ni jasno zakaj ljudje "zahtevajo" enormne dosege ki se 99 % časa ne uporabljajo in samo sili proizvajalce k vgrajevanju nepotrebno velikih baterij, kar samo draži ceno električnim avtomobilom.. (najdražji del EVja je namreč baterija). Ljudje se preprosto ne zavedajo da bo avtomobil ki bo imel manjši, ampak še vedno zadosten doseg precej cenejši za nakup, enim to zgleda preprosto ni jasno. Naletel sem že na človeka ki je trdil da on pa EVja ne bo kupil dokler ne bo imel 2000 km dosega..čemu?! Čemu doseg ki ga nikoli ne boš rabil in ti bo podražil avto za 3 krat? Čisti absurd.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Steak ()
bambam20 ::
Edini pogoj je ,da imaš polnilno postajo doma. Ampak to lahko ima človek tudi pred blokom, pod pogojem, da je parkirno mesto njegovo.
Iz moje prespektive gledano je 400 km dosega dovolj. 300 je pa kriza, ampak modlei, ki še prihajajo, bodo počasi tudi konkretno čez 500 km.
Iz moje prespektive gledano je 400 km dosega dovolj. 300 je pa kriza, ampak modlei, ki še prihajajo, bodo počasi tudi konkretno čez 500 km.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
IL_DIAVOLO ::
50k za neko prilagajanje in kompromise pač ni razumno, sploh ne za bogataša.
Imajo raje 100-200k vredne volvote in mercedese. EV-ja za reveza pa ne znajo naredit. Torej, ce ze delajo drage avte, naj take, da jih bo želela kupiti ciljna skupina.
Imajo raje 100-200k vredne volvote in mercedese. EV-ja za reveza pa ne znajo naredit. Torej, ce ze delajo drage avte, naj take, da jih bo želela kupiti ciljna skupina.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Steak ::
50k za neko prilagajanje in kompromise pač ni razumno, sploh ne za bogataša.
Za cca 50k imaš Teslo long range, kjer lastniki povejo da v praksi ni treba nobenega prilagajanja in da jih doseg nikoli ni skrbel. Sicer pa ljudje mnogo preveč napihujejo pomembnost dosega (iz muhe delajo slona), medtem ko je doseg samo ena izmed mnogih lastnosti pri avtomobilu.
EV-ja za reveza pa ne znajo naredit.
Znajo. Poglej Kitajce. Kitajci dokazujejo da sama tehnologija EVjev ni draga in delajo super poceni električne avte za reveže. Najbolj prodajan električni avto na svetu stane manj kot 4 tisoč evrov.
Tale je za 4 jurje nov:https://www.theverge.com/2021/3/20/2234...
Tale pa za dobrih 7 jurjev: ORA R1: 300 kilometrski doseg (NEDC):
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Steak ()
Steak ::
Ali pa Dacia Spring za 13 jurjev je tudi dobra izbira če hočeš poceni električni avto, je par dni nazaj nemški kanal Nextmove testiral:
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Steak ()
endelin ::
Id3 ima uporaben doseg.
Bmw i3 ga nima.
Pa že pri id3 je realen doseg okrog 280km ce se voziš po AC 130kmh. Od Lj do morja in nazaj. Če se ne voziš preveč po obali. Pozabljate še degradacijo baterije. Tak id3 bo čez 5 let morda imel samo še 220km dosega kar bo premalo
In zoprn občutek ko imaš še ene 20km dosega do naslednje avtocestne polnilnice, kjer samo upaš da dela in ni kaj pokvarjeno.
Električni avto ima ogromno prednosti. Ampak uporaba je manj naporna pri "obicnih" avtomobilih.
Bmw i3 ga nima.
Pa že pri id3 je realen doseg okrog 280km ce se voziš po AC 130kmh. Od Lj do morja in nazaj. Če se ne voziš preveč po obali. Pozabljate še degradacijo baterije. Tak id3 bo čez 5 let morda imel samo še 220km dosega kar bo premalo
In zoprn občutek ko imaš še ene 20km dosega do naslednje avtocestne polnilnice, kjer samo upaš da dela in ni kaj pokvarjeno.
Električni avto ima ogromno prednosti. Ampak uporaba je manj naporna pri "obicnih" avtomobilih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: endelin ()
endelin ::
Za po mestu in primestno vožnjo je električni avto najboljša moźna stvar.
Ko pa greš na daljšo pot imaš eno skrb več.
Ko pa greš na daljšo pot imaš eno skrb več.
masevc ::
sem si zaradi firbca vzel na test id4 za en dan.
Avto je prostoren znotraj, pelje se lepo, ampak nič posebnega. Na cesti je udoben, predvsem zaradi balonov v katere je obut (visok presek gum).
Avto ni ne tič ne miš, ko ga želiš specificirati kot prvi ali drugi avto v družini. Razlogi pa spodaj
Maksimalni doseg je kazalo nekje 360km, kar je po moji oceni premalo. Kar hitro se je videlo na AC pri 140 na uro, kako so ti kilometri kopneli dosti hitreje, kot bi si želel. Si ne predstavljam recimo 600 km poti. Sedaj jo opravim v 6 urah. Verjetno bi moral prisilno počivati 2x po vsaj 1 uro.
Prtljažni prostor je za tako velikost avta premali. Vem, pač baterije svoje naredijo.
Sedeži so katastrofa. Premalo podpore povsod, konkretno premalo na sedalnem delu
Pa še ostale negativne malenkosti, ki me še dodatno odvrnejo misli od nakupa:
- notranjsot je porazna. Povsod trda plastika, kot leta 90 v jugotu, ali kaki škodi
- 5000 prevoženih kilometrov in so se že pojavljali črički
- nobenega konkretnega gumba za opravljanje ničesar. Vse preko menijev na osrednji konzoli. Katastrofa!
- 3fazni polnilec dokup, če želiš doma v doglednem času napolniti baterijo
Avto je prostoren znotraj, pelje se lepo, ampak nič posebnega. Na cesti je udoben, predvsem zaradi balonov v katere je obut (visok presek gum).
Avto ni ne tič ne miš, ko ga želiš specificirati kot prvi ali drugi avto v družini. Razlogi pa spodaj
Maksimalni doseg je kazalo nekje 360km, kar je po moji oceni premalo. Kar hitro se je videlo na AC pri 140 na uro, kako so ti kilometri kopneli dosti hitreje, kot bi si želel. Si ne predstavljam recimo 600 km poti. Sedaj jo opravim v 6 urah. Verjetno bi moral prisilno počivati 2x po vsaj 1 uro.
Prtljažni prostor je za tako velikost avta premali. Vem, pač baterije svoje naredijo.
Sedeži so katastrofa. Premalo podpore povsod, konkretno premalo na sedalnem delu
Pa še ostale negativne malenkosti, ki me še dodatno odvrnejo misli od nakupa:
- notranjsot je porazna. Povsod trda plastika, kot leta 90 v jugotu, ali kaki škodi
- 5000 prevoženih kilometrov in so se že pojavljali črički
- nobenega konkretnega gumba za opravljanje ničesar. Vse preko menijev na osrednji konzoli. Katastrofa!
- 3fazni polnilec dokup, če želiš doma v doglednem času napolniti baterijo
nekikr ::
Dajte, prosim, hitro napisat, zakaj NE kupit VW ID.4, ne zakaj JA. To, da 'obraz' izgleda 'brancinasto' (ID.3 pa sploh!) žal ni zadosti... Ne gre za prestiž, gre samo za e-avto.
Ker si ne predstavljam kako bi ga imel za prvi avto, če bi želel kdaj kam iti na malce daljšo pot. Letos smo šli na Hvar, ni šanse da prideš tja z električnim avtom, sploh ne z id4. Papir vse prenese ampak realno pa potem prideš do Splita, trajekt zaseden, greš naprej na Drvenik, na Hvaru nimaš kje polniti (samo v mestu Hvar je ena super počasna polnilnica). Pot domov podobna. Trajekt poln, greš na drug konec na drugega, pa potem pot nazaj do Splita in naprej. Niti na papirju si ne znam narisati kako bi to izgledalo. Ko dam v račun še dva otroka, ki imata že po eni uri dovolj in preveč vožnje me pa sploh mine. Sicer bi bil super avto, bi ga že imel, samo tega še nisem premlel kako bi rešil. Saj je res, da ne greš velikokrat na take destinacije, ampak da moram pa za takrat vzeti "drugi" avto je pa malo neumno, ker potem dejansko potrebujem še en velik dizl wagen.
Maksimalni doseg je kazalo nekje 360km
Vzemi 77kw baterijo, 54 nihče ne jemlje.
notranjsot je porazna. Povsod trda plastika, kot leta 90 v jugotu, ali kaki škodi
Potem so ti dali enega iz zaprašenega skladišča ;) Jaz sem vozil tega z neko srednjo opremo in ni nobenega govora o trdi plastiki.
3fazni polnilec dokup, če želiš doma v doglednem času napolniti baterijo
Brezplačno ti dajo polnilno postajo.
m0LN4r ::
Za po mestu in primestno vožnjo je električni avto najboljša moźna stvar.
Ko pa greš na daljšo pot imaš eno skrb več.
Sem istega mnenja, pa je na vaseh veliko vec elektricnih za videt, kot med blokarji v mestih. Zakaj?
Preprosto, ker tisti na vasi ima verjetno hiso in garazo, kjer lahko VEDNO varno sparkira, polni svoj 50k elektricarja.
V blokih, staromescanskih vecstanovanjskih objektih ulicah, pa je ze parkiranje loterija, kaj sele garaza, pa morebitna verjetnost vandalizma.
Tretja stvar pa, mescani so bolj spontani, dinamicni, da nekam skocijo na hitro in zato avto mnogokrat ne stoji po 12ur v garazi, kot je to navada, doma na vasi. Izhajam iz tega, ker imam ca. 60% sodelavcev iz mesta, jaz se pa vozim 20km v mesto in delam priblizno podobno kilometrino na leto. S tem, da jaz delam v povprecju po 20-30km v enem kosu, obavim vse z eno voznjo. Mescanski sodelavci pa pac delajo po 5x5km v povprecju in se fijakajo po mestu, ko se jim sprdne, malo zjutraj, med malico, med drugo pavzo, popoldan, zvecer. Lastnega parkirisca pa nima noben, prakticno vsi parkirajo na ulici ob robu ceste. Ko pridem na obisk, iscem ca. po treh ulicah parkplac in ga najdem ponavadi v kaki tretji ulici, garazni, pa se pesacim potem do njih 10 minut.
Na vasi tega problema nimas.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
IL_DIAVOLO ::
Imas za to avtomate-hibride. Nic slabsi od EV-jev in nic kompromisov.
Kmet si tudi ne kupi električnega traktorja.
Kmet si tudi ne kupi električnega traktorja.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
MadMax ::
Trda, yugo-stil plastika se lahko pri armaturah v avtih poimenuje različno.
Pri VW rečejo, da je armatura iz robustnega materiala
Pri VW rečejo, da je armatura iz robustnega materiala
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
pegasus ::
bambam20 ::
Zgornji del armature sta mekha tako pri id3 in 4.. Stranski vratni paneli so pa iz trde plastike.
MadMax ::
Hibrid je kompromis.
Cestnina (ok, ni ravno bankrot za par deci) in vzdrževanje (ICE pač ne more bit maintenance free).
Pa še subvencioniran ni.
Cestnina (ok, ni ravno bankrot za par deci) in vzdrževanje (ICE pač ne more bit maintenance free).
Pa še subvencioniran ni.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
IL_DIAVOLO ::
Ocitno si kompromis drugace razlagamo.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
bambam20 ::
Men se hibrid ne zdi kompromis, ker ima preslab domet na štrom, zamik pri pospeševanju. Ne miš, ne tič.
endelin ::
Problem je ker je infrastruktura zaenkrat v povojih. Mogle bi bit električne polnilnice bolj pogosto skupaj kot za bencin ob avtocesti itd. Enostavno moraš pot bolje načrtovati. Kot sem že napisal pa samo upaš da polnilnica ob naslednjem postajališču dela. Mislim da bo še trajalo nekaj časa.
m0LN4r ::
Vec kot 10 iz tesla kluba jih ni.Letos smo šli na Hvar, ni šanse da prideš tja z električnim avtom, sploh ne z id4.Aha, zato je tu toliko tesl z norveškimi registracijami ter električnih vw-jev z nemškimi? Gotovo so se pripeljali po luftu.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
profii ::
m0LN4r ::
Kompromis med? Saj ni ne dober elektricar niti dober verbrenner. Ma pa slabosti obeh in to zelo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
profii ::
Zadnjič sem peljal Toyoto Corollo TS 2.0 Hybrid in sem bil kar presenečen. Kar se tiče pogonskega sklopa velik plus, udobje, pomagala top, poraba super nizka. Edin minus (proti nemcem) je infotiament in malo nadležen zvok motrja pri polnem gasu - kar pa itak ni namen tega vozila. Osebna izkušnja mi je pred golfom in octavio, katere gledam. Sicer je pa to tema o ID3, kateri je boljši nakup od golfa, če imaš možnost polnjena doma.
mortal ::
Letos smo se z ID.3 (58kW) odpravili na Korčulo (iz MB). Peljali smo se preko Bosne in prevozili caa 720km. Polnili smo 4x po 25-30 min. Meni osebno so postanki ustrezali, sicer so bili 10-15 min daljši na postanek kot bi bili z bencinarjem, ampak še v mejah normale.
IL_DIAVOLO ::
Aja, zato nisem videl nobenega električarja na cesti, ker so se več filali, kot bili dejansko na cesti. Še dobro, da ima Hrvatija 110 km/h omejitve.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
m0LN4r ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Aja, zato nisem videl nobenega električarja na cesti, ker so se več filali, kot bili dejansko na cesti. Še dobro, da ima Hrvatija 110 km/h omejitve.
Dobra. Pa se mal res je.
Letos smo se z ID.3 (58kW) odpravili na Korčulo (iz MB). Peljali smo se preko Bosne in prevozili caa 720km. Polnili smo 4x po 25-30 min. Meni osebno so postanki ustrezali, sicer so bili 10-15 min daljši na postanek kot bi bili z bencinarjem, ampak še v mejah normale.
720km se prevozi z eno cikpavzo
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
borut_p ::
Letos smo se z ID.3 (58kW) odpravili na Korčulo (iz MB). Peljali smo se preko Bosne in prevozili caa 720km. Polnili smo 4x po 25-30 min. Meni osebno so postanki ustrezali, sicer so bili 10-15 min daljši na postanek kot bi bili z bencinarjem, ampak še v mejah normale.
4x? Zakaj bi se z ICE ustavil 4x? 720km je 1 postanek max 2
feryz ::
720 km se naredi z ICE v enem šusu. Okrog 5 ur traja.
Lani so mi posodili Taycana za 5 urc. Sem upal, da je poraba okrog 25 kwh/100 km. Žal je skoraj 40. Pa ga še nisem toliko ganjal kot zafiro.
Za moj stil vožnje na 1000 km, bi tankal vsakih 200 km. Več na kablu kot na cesti.
Lani so mi posodili Taycana za 5 urc. Sem upal, da je poraba okrog 25 kwh/100 km. Žal je skoraj 40. Pa ga še nisem toliko ganjal kot zafiro.
Za moj stil vožnje na 1000 km, bi tankal vsakih 200 km. Več na kablu kot na cesti.
Utk ::
Ni res. Ti si uničil v nulo najboljši avto, ki ga bmw zmore naredit. Uničil si zavore vsakih 10,000 km, uničeval turbine, nazadnje cel motor. Ne?
Če bi vsi tako vozili avte, bi morali to zdržat. Pa ne zdržijo. Še bmw ne, kaj šele drugi. Če bi raja tako vozila, bi clio stal 50,000 evrov. Servis pa 2 jurja.
Za take kot si ti nihče ne dela avtov. Ker takih ni. Ali si pa poglej tovarniški dirkalnik. Samo tisto sranje stane 300 jurjev tudi če škoda gor piše.
Če bi vsi tako vozili avte, bi morali to zdržat. Pa ne zdržijo. Še bmw ne, kaj šele drugi. Če bi raja tako vozila, bi clio stal 50,000 evrov. Servis pa 2 jurja.
Za take kot si ti nihče ne dela avtov. Ker takih ni. Ali si pa poglej tovarniški dirkalnik. Samo tisto sranje stane 300 jurjev tudi če škoda gor piše.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
IL_DIAVOLO ::
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
XyNOBvxWVJ ::
Kaj, kakšna zafira? To? Pa ne izgleda ravno nek high performance car, gre za kakšno posebno verzijo ali kaj? Izgleda kot nek družinski enoprostorec... To je res ali se hecate?
IL_DIAVOLO ::
To je za ferya prilagojena zafira, predelana na limuzino
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
mortal ::
Jaz sem samo napisal realno stanje potovanja na Korčulo.
Teh 720 km je 610km avtoceste in 110km magistralke. Po google maps je to cirka 8:30 vožnje z mejo in trajektom.
V bistvu je to skoraj najdaljša možna pot za dopustovanje na Hrvaškem in ja stal sem skupaj približno 2 uri na polnilnicah, še dobro da je polnjenje zaenkrat na Hrvaškem brezplačno.
Avto vozim 99% časa po mestu in okolici, za 1-2x ko grem na dopust pač riskiram kakšno uro ali dve na polnilnicah.
Se popolnoma strinjam, da to ni avto za trgovskega potnika, ampak za uporabnika, ki dela do max 200km na dan. Me res zanima koliko vas dela toliko ali več km na dan !?
Teh 720 km je 610km avtoceste in 110km magistralke. Po google maps je to cirka 8:30 vožnje z mejo in trajektom.
V bistvu je to skoraj najdaljša možna pot za dopustovanje na Hrvaškem in ja stal sem skupaj približno 2 uri na polnilnicah, še dobro da je polnjenje zaenkrat na Hrvaškem brezplačno.
Avto vozim 99% časa po mestu in okolici, za 1-2x ko grem na dopust pač riskiram kakšno uro ali dve na polnilnicah.
Se popolnoma strinjam, da to ni avto za trgovskega potnika, ampak za uporabnika, ki dela do max 200km na dan. Me res zanima koliko vas dela toliko ali več km na dan !?
feryz ::
Gugl meni napiše, da bom vozil 11 ur in 50 minut, jaz pa vozim med 7 in pol in 8 ur. 750 km avtocest in 250 regionalk in naselij.
Tako da gugl ni glih neka referenca za napovedovanje prihodnosti.
Tako da gugl ni glih neka referenca za napovedovanje prihodnosti.
mortal ::
Google je referenca za normalne voznike, ki vozijo približno po predpisih. Če ti na avtocesti voziš 160+ pač google maps za tebe ni referenca.
pi pawr ::
Jaz sem samo napisal realno stanje potovanja na Korčulo.
Teh 720 km je 610km avtoceste in 110km magistralke. Po google maps je to cirka 8:30 vožnje z mejo in trajektom.
V bistvu je to skoraj najdaljša možna pot za dopustovanje na Hrvaškem in ja stal sem skupaj približno 2 uri na polnilnicah, še dobro da je polnjenje zaenkrat na Hrvaškem brezplačno.
Avto vozim 99% časa po mestu in okolici, za 1-2x ko grem na dopust pač riskiram kakšno uro ali dve na polnilnicah.
Se popolnoma strinjam, da to ni avto za trgovskega potnika, ampak za uporabnika, ki dela do max 200km na dan. Me res zanima koliko vas dela toliko ali več km na dan !?
Ko si ravno omenil trajekt, me zanima, če bodo kdaj polnilnice za EV gor postavili. Kak MW bi lahko odstopili za nekaj avtov (hitro) polnit
nekikr ::
Letos smo šli na Hvar, ni šanse da prideš tja z električnim avtom, sploh ne z id4.Aha, zato je tu toliko tesl z norveškimi registracijami ter električnih vw-jev z nemškimi? Gotovo so se pripeljali po luftu.
Praktično vsak dan smo šli nekam, se pravi sem po otoku naredil precej kilometrov, pa razen ene Tesle S nisem videl nobene druge (pa celo pozoren sem bil na EV, ker sem vmes razmišljal kako hudiča bi mi z EV to zneslo). Pa še v tisti je bil en par brez otrok. V takem primeru je število postankov praktično nepomembno. Greš pa na kavico ali dve več med vožnjo.
Tudi tempomat sem nastavil na 160, kar je bogokletno za EV svet, se pa pozna ta razlika med jajcanjem 110 in 160 na tako razdaljo in potem še polnjenje nekajkrat po pol ure.
Machete ::
Ja pa če grejo pa enkrat na leto do Splita no..
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Goody ::
Ah daj no, sam sem probal kar nekaj EVjev (T3, ID3, i3) in mi je vožnja zelo všeč, pa me za prvi avto dejansko dol drži range. Me enostavno moti, da bi se pri tistih 10-15 krat letnih turcah ki presegajo 400km moral podrejati avtu kje bom vozil, kdaj se bom ustavil...Za drugi avto mi je pa no brainer.
profii ::
IL_DIAVOLO ::
Ja pa ce gres 1x na leto na dopust, ki naj ne bi povzročal dodatnega stresa.
Letos ko je bilo vse zabito na mejnih prehodih smo vsi lovili minute, da pridemo cez mejo asap. Ne pa da bomo 3x imeli postojanke in se potem 2 uri čakali na meji.
Letos ko je bilo vse zabito na mejnih prehodih smo vsi lovili minute, da pridemo cez mejo asap. Ne pa da bomo 3x imeli postojanke in se potem 2 uri čakali na meji.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 4 … 52 53 54 55 )Oddelek: Na cesti | 258923 (7288) | hojnikb |
» | Kupujem Teslo model 3 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 6503 (2367) | chuck |
» | Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 4 … 19 20 21 22 )Oddelek: Loža | 131315 (91380) | D3m |
» | Električni avtomobili (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Problemi človeštva | 16413 (15592) | sbawe64 |
⊘ | BMW M340d vs i4 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24188 (22071) | hojnikb |