» »

Volkswagen ID.3/4

Volkswagen ID.3/4

Temo vidijo: vsi
««
5 / 17
»»

m0LN4r ::

Pa saj, po eni strani je kajenje skodljivo po drugi strani je neke vrste "pomirjevalo" v nizjem sloju.
Visje povprecne place == manj kadilcev, just sayin.

Zivi in pusti ziveti, ampak TheBlueOne je idealist, rizicno je _vse_ tudi odrekanje in nenormalno sparanje je rizicno, predvsem za povprecno psiho povprecnega cloveka na dolgi rok, pa se mu na stara leta zmesa. Kupi motor pri 70ih pa take fore.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

hbgqzR ::

Ste že bili na testni vožnji za ID.4? Kaj je najbolj moteče (razen baterije)?
Kje v Sloveniji pa je najboljše kupiti to zadevo - ste že kaj nagledali, se pozanimali?
Menda je zdaj vsaj posebna ponudba - preden bo naslednja?
Bolje leasing ali kredit (razen odvisno)? 84 mesecev @ 485€/m ob 30% pologu - to je v redu?
Kaj pa še rabiš poleg avta, dajo še menda nekakšne bone za zavarovanje+financiranje (kaj je to mišljeno) in ekosklad?
In SE (slabih 10% pri 11kW in še ekosklad nekaj?) in polnilnico (v kakšnem smislu in koliko stane vsa) - najboljše je 3F, ali?

TheBlueOne ::

m0LN4r je izjavil:


Zivi in pusti ziveti, ampak TheBlueOne je idealist, rizicno je _vse_ tudi odrekanje in nenormalno sparanje je rizicno, predvsem za povprecno psiho povprecnega cloveka na dolgi rok, pa se mu na stara leta zmesa. Kupi motor pri 70ih pa take fore.


Bolj slab idealist, ce vidim riziko? In niti ne prodajam odrekanja, samo minimalizacijo rizika in hkratno maksimalizacijo stabilnosti.

Recimo, da je par imel 1500EUR dohodka in pregural, bi priporocal, da del vsakega naslednjega evra uporabijo za stabilnost.

Bi pa bil za moj okus totalno usekan, ce gres v financni riziko zato, da vozis EV.

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Ja to itak, jaz pravim nasplosno. Stabilnost je varka. Eni zapravljajo vec iz mesca v mesec za manjse zneske, drugi iz leta v leto, tretji pa na desetletja.
Pol pa pri 60ih clovek rece, do zdaj si nisem nic privoscil, pa v roku 2-3 let zagoni vecino privarcevanega.

Saj pa poglej, kdo so povprecni kupci dragih EVjev. Old people, pa v bistvu staremu avtu nic ne manjka. Menjavajo 5 let stare kot nove avtomobile, za nove EVje, ker so v second midlife krizi.

Bi pa bil za moj okus totalno usekan, ce gres v financni riziko zato, da vozis EV.
Bolj star bolj nor, se ne rece kr tko.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

TheBlueOne ::

Naucis se sluzit denar, naucis se delati z njim. Seveda pa ni garancij. Ce manjka kaj od tega je velika verjetnost, da bos slej kot prej v financnih tezavah. In zakaj si ne bi kaj privoscil. Samo ne 100% vsakega €.

EV pa pac ni definicija avta za krizo srednjih let. Ajde, ce je Porsche, sigurno pa to ni ID3.

m0LN4r ::

EV pa pac ni definicija avta za krizo srednjih let. Ajde, ce je Porsche, sigurno pa to ni ID3.
Vem kaj mislis, pa kljub temu se najvec IDjev, tesel in co. proda dedkom in babicam ;) Pac padajo na ekofore, imajo garazo z stekerjem, tolk asistence, da se skoraj slepi in gluhi lahko vozijo, tisina je milina in pa saj veste "potegne" kot stari GTI do trgovince in nazaj.
Porsche je v ligi starcev z povsem drugim budgetom oz. sploh ne vejo kolk ga imajo.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

TheBlueOne ::

Ajde to se razumem, ker penzija je dosti zanesljiv dohodek in v tej starosti pa ze res zacnes trosit, kar se je nabralo. :) Poleg tega ni lepsega darila za vnuke, kot da si kupis EV in posrbis za njihovo prihodnost.

m0LN4r ::

Tako, bosta dedek in babica vozila deco v solo/vrtec in naokoli, zato pa je treba nov avto in ce ze nov potem EV.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

TheBlueOne ::

m0LN4r je izjavil:

Tako, bosta dedek in babica vozila deco v solo/vrtec in naokoli, zato pa je treba nov avto in ce ze nov potem EV.


Dej ne mi srati s takimi, da bom zjutraj imel zabite ceste. Dovolj naredijo s tem kar naredijo za planet, ko kupijo EV ina naredijo 1000km na leto. :)

nekikr ::

hbgqzR je izjavil:

Ste že bili na testni vožnji za ID.4? Kaj je najbolj moteče (razen baterije)?
Kje v Sloveniji pa je najboljše kupiti to zadevo - ste že kaj nagledali, se pozanimali?
Menda je zdaj vsaj posebna ponudba - preden bo naslednja?
Bolje leasing ali kredit (razen odvisno)? 84 mesecev @ 485€/m ob 30% pologu - to je v redu?
Kaj pa še rabiš poleg avta, dajo še menda nekakšne bone za zavarovanje+financiranje (kaj je to mišljeno) in ekosklad?
In SE (slabih 10% pri 11kW in še ekosklad nekaj?) in polnilnico (v kakšnem smislu in koliko stane vsa) - najboljše je 3F, ali?

Najbolje moteče je bilo, ko sem se po vožnji odpeljal s svojim A6 in spoznal, da mi ni več tako zelo všeč :)
Samo še zdaj je posebna ponudba in menda imajo samo še tri take :)
Jaz bi ga vzel na gotovino, pa je potem dražje. Moram še enkrat tja, da mi povejo kje ga lahko hitreje odplačam. 1500€ je popusta na leasing v primerjavi z gotovino.
Dobiš tisto polnilno postajo za doma, ki naj bi bila super, z nekim doplačilom par 100€ se jo pa da nadgraditi, da spremlja porabo hiše in vso preostalo energijo pretoči v avtomobil, kar se mi zdi hudo dobra stvar. Nastaviš, da naj ponoči polni in bo polnilo z max močjo glede na ostale porabnike.

mikhaair ::

sloxl8 je izjavil:

bambam20 je izjavil:

sloxl8 je izjavil:

endelin je izjavil:

Id3 je res eden bolj posrečenih avtomobilov s stališča zunanjega oblikovanja zadnjih let. Looks good. Sploh z 20' feltnami

Škoda ker niso notranjost malo bolj spolirali.

Vse ostalo štima, ampak to, da nima strešnega prtljažnika ali priključkov zanj, je velik oblikovalski/dizajnerski fail - če bi naj bil to analog Golfu, ki je tipičen družinski avto.


A moreš celo bajto vlačit na dopust. Sploh pa to ni družinski avto.

Če ni družinski avto, kaj pa je? Ima pet sedežev in dovolj velik prtljažnik. Če to ni definicija družinskega avta, ne vem, kaj je.

In pa, kdo je rekel, da moraš celo bajto vlečt na dopust. A smučke in boarde za 4 osebe naj dam pa kam?

In še to. Avto ima dosega od 300 do 500 km (odvisno od baterije). Za katerikoli dopust (smučanje v SLO ali AT, ali morje v SLO in CRO) je to dovolj. V Grčijo ali Španijo grem z letalom, hvala.

Če mora imeti vaš EV za dopust 450KM in 1000km dosega, razmislite o prioritetah. Mojih pa ne nameravam spreminjat.


A se ni dobilo vcasih neke magnetne nosilce za smuči? Id ima mogoce Al ali C streho?

maldic ::

Zakaj so elektricni avtomobili manj lepi od navadnih? Se mi zdi, kot da se tekmujejo, kdo bo naredil vecji jajc.

Utk ::

Madona, id4 za 45 jurjev pa mu manjka za vsaj 5 jurjev opreme, po njihovih cenah, ki je danes obvezna za avte nad 20 jurjev.
Niso resni. Če že daš 50 jurjev, je pa res vseeno če kupiš teslo.

nekikr ::

Kaj mu pa manjka? Čisto resno mislim. Ker za 43 (po subvenciji, popustih) dobiš že kljuko in panoramsko streho. Vse ostalo je pa tako ali tako serijsko.

Utk ::

Jaz sem gledal samo cenik, ker kolk vidim po avto.netu, je popust na financiranje, ki je pa najbrž vseeno dražje od ekosklada.
Manjka mu pa rikverc kamera, keyless, avtomatski preklop dolge-kratke luči, 2-conska klima od res nujnih stvari, za ta denar bi se pa spodobilo, da ima še travel assist, ogrevane sedeže, toplotno črpalko, električna ogledala in še kakšen heads-up recimo, pa tudi ne smeš pozabit doplačat 110 kw polnjenje, ki sicer ni drago, ampak če "pozabiš", je najbrž potem kasneje veliko dražje. Če ni samo stvar v sw.
Sej možno, da v resnici brez teh stvari uvoznik niti ne narača in imajo to vsi na zalogi, ampak po ceniku pa nimajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

nekikr ::

360° kamera je všteta v to ceno, keyless tudi skupaj s senzorskim odpiranjem prtljažnika, kratke-dolge luči so v nekem drugem paketu ki doda matrične 3D led, 2 conska klima je tudi že, električna ogledala tudi, 110KW polnjenje tudi.
Večina tega je v paketu za ta denar.

Am, daj mi prosim link na avto za 20k, ki ima vse to notri prosim. Če je obvezno, potem ne bo težko. Daj jih ene pet, da bom izbiral kateri mi je boljši. Hvala!

Utk ::

Napisal sem nad 20. Ko sem nabavljal avto za nad 20, sem to hotel. Za 15 mi je bilo vseeno. In napisal sem da sem gledal po ceniku.

nekikr ::

Ok, pa 25k? Kateri imajo vse to? Ali si z "nad" mislil tudi tiste za 80k, ker potem imaš pa prav ;)

Utk ::

Toyota za 20 in dalje ima radarski tempomat, to kar vw imenuje "travel assist", 2 consko klimo, dolge-kratke luči, kamero, keyless itd. To kar sem napisal pod nujno.

Če ima vsak ali ne, me ne zanima. Samo pravim, da samo bedak bi kupil avto za 20 jurjev in gor brez tega. Za 45 jurjev pa samo idiot.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

nekikr ::

Katera toyota?

Utk ::

Tista, ki stane vsaj 20 jurjev in ni čist osnovna. Kot tudi nisem pri id4 izbral osnovnega.

nekikr ::

Ampak katera pa je to? Se ti ne zdi, da bi zdaj že lahko našel 5 avtomobilov, ki imajo vse to? Ne bi bilo lažje kot se izmikati?

Utk ::

Mater si glup. Corolla hibrid za 20 jurjev ima vse našteto.

In se opravičujem, če sem užalil tvojega ljubčka.

nekikr ::

Užalil? Saj sem lepo vprašal pa si se izmikal. Takoj bi povedal za katero stvar se gre, da se ve s čim primerjaš. Kultura pogovora, obnašanja in to.

Utk ::

Nič se nisem izmikal. Niti nisem primerjal avtov. Samo napisal sem, da se nad neko ceno pričakuje nekaj tako osnovnega kot je rikverc kamera.

m0LN4r ::

Travel Asist ali pa Active Cruise Control?

Itak da ima ICE za isto ceno vec opreme, tut pri VW je tko. Kater Toyotin EV za 40k pa je nabasan z opremo?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

dore2 ::

Kater Toyotin EV za 40k pa je nabasan z opremo?


Noben, ker Toyota je Toyota ena izmed zelo redkih ki še nimajo EV-ja ki bi ga dandanes proizvajali..še več, aktivno se borijo in lobirajo proti EVjem in proti standardom ki bi znižali porabo goriva za bencinske in dizelske avtomobile..

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: dore2 ()

sloxl8 ::

mikhaair je izjavil:

sloxl8 je izjavil:

bambam20 je izjavil:

sloxl8 je izjavil:

endelin je izjavil:

Id3 je res eden bolj posrečenih avtomobilov s stališča zunanjega oblikovanja zadnjih let. Looks good. Sploh z 20' feltnami

Škoda ker niso notranjost malo bolj spolirali.

Vse ostalo štima, ampak to, da nima strešnega prtljažnika ali priključkov zanj, je velik oblikovalski/dizajnerski fail - če bi naj bil to analog Golfu, ki je tipičen družinski avto.


A moreš celo bajto vlačit na dopust. Sploh pa to ni družinski avto.

Če ni družinski avto, kaj pa je? Ima pet sedežev in dovolj velik prtljažnik. Če to ni definicija družinskega avta, ne vem, kaj je.

In pa, kdo je rekel, da moraš celo bajto vlečt na dopust. A smučke in boarde za 4 osebe naj dam pa kam?

In še to. Avto ima dosega od 300 do 500 km (odvisno od baterije). Za katerikoli dopust (smučanje v SLO ali AT, ali morje v SLO in CRO) je to dovolj. V Grčijo ali Španijo grem z letalom, hvala.

Če mora imeti vaš EV za dopust 450KM in 1000km dosega, razmislite o prioritetah. Mojih pa ne nameravam spreminjat.


A se ni dobilo vcasih neke magnetne nosilce za smuči? Id ima mogoce Al ali C streho?

Ni poanta v magnetnih nosilcih, težava ne, da streha ne dovoljuje kakršnekoli obremenitve.

Goody ::

Slučajno veš če za ID3 obstaja nosilec za kolesa, ki ga namestiš na prtljažna vrata? Vem da je možno naročiti kljuko, ampak ne za 77kWh verzijo..

jernejl ::

Utk je izjavil:

Madona, id4 za 45 jurjev pa mu manjka za vsaj 5 jurjev opreme, po njihovih cenah, ki je danes obvezna za avte nad 20 jurjev.
Niso resni. Če že daš 50 jurjev, je pa res vseeno če kupiš teslo.

Čemu bi dajal 50 jurjev za teslo, ki nima niti armaturne plošče, ki je danes obvezna za avte nad 10 jurjev? Da kakšnega HUD, ki je danes obvezna oprema za avte nad 30 jurjev, sploh ne omenjam. Še gumba nima za odpiranje sovoznikovega predala.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

Utk ::

Čemu? Zato, da ne rabiš armaturne plošče, huda in ostalega, da sploh ne omenjam. Jaz ne rabim niti gumba za klimo prižgat. Samo naj bo potem avto tako pameten, da bo vedel, če švicam ali ne. Če ne ve, pa kar naj ima ta gumb.

bambam20 ::

Utk je izjavil:

Čemu? Zato, da ne rabiš armaturne plošče, huda in ostalega, da sploh ne omenjam. Jaz ne rabim niti gumba za klimo prižgat. Samo naj bo potem avto tako pameten, da bo vedel, če švicam ali ne. Če ne ve, pa kar naj ima ta gumb.



HUD je že fina zadeva.

nekikr ::

Utk je izjavil:

Nič se nisem izmikal. Niti nisem primerjal avtov. Samo napisal sem, da se nad neko ceno pričakuje nekaj tako osnovnega kot je rikverc kamera.

In napisal sem ti, da za to ceno vsebuje že 360° kamero (ki jo jaz ne rabim, nobene kamere sploh, pride pa v paketu s keyless in senzorskim odpiranjem prtljažnika). Kje je zdaj problem? Da bi moral koštati 25k€? Za ta denar dobiš Peugeout 2008 s primerljivo opremo a slabšim motorjem. SUVi so že v osnovi takoj 10k dražji od teh Corolla preživetih zadev.

TheBlueOne ::

Sem si preracunal najem za do 25.000km/letno, pet let. Pride nekje 600EUR na mesec s stroski servisa in polnim zavarovanjem. Brez elektrike. Sem vstel in razdelil, kar je treba placati na zacetku. EV stranke imajo tako ali tako dovolj kesa (ca. 16kEUR). :)

Kredit podobno, ampak ga obdrzis, ce na koncu placas dobre 14kEUR.

V bistvu niti ni tako hudo.

Zgodovina sprememb…

TheBlueOne ::

Sem se zakalkuliral. :)

775EUR/mesec je, kar pa se mi vec ne zdi tako zelo ugodno.

Zgodovina sprememb…

TheBlueOne ::

Ampak bodo menda dosti cenejsi z manj dosega:

https://www.autoscout24.at/angebote/vol...

36k€ za domet ca. 300km.

bambam20 ::

TheBlueOne je izjavil:

Ampak bodo menda dosti cenejsi z manj dosega:

https://www.autoscout24.at/angebote/vol...

36kEUR za domet ca. 300km.


Samo tega dometa ne vidiš najmanj pozimi. Takrat bo domet 200 km. In EV-jem se človek veliko vozi, ker je vožnja poceni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

TheBlueOne ::

Menda je WLTP 350 ampak se bojim, da moja noga + zima res prideta na ca. 200km. Zame nekoliko premalo...

bambam20 ::

TheBlueOne je izjavil:

Menda je WLTP 350 ampak se bojim, da moja noga + zima res prideta na ca. 200km. Zame nekoliko premalo...


Poznam 4-i osebe, ki so lani kupile iD3-ja s baterijo 58 kWh ( tovarna navaja domet 426 km) in njihova izkušnja je nakko 300 km pozimi in 400 km v toplih mesecih.


S tem, da osnovni model ima polnjenje na AC zgolj 7 kWh ( preostala modela imata 11 kWh )

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

SambaShare ::

TheBlueOne je izjavil:

Ampak bodo menda dosti cenejsi z manj dosega:

https://www.autoscout24.at/angebote/vol...

36kEUR za domet ca. 300km.


Naj še odstranijo idiotske 235 gume, pa bo še več dosega in nižja cena.

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Danes sem se peljal mimo id.4 GTX, res sexy, ni kaj.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

nejcek74 ::

id.4 je tudi meni eden lepših sodobnih avtov, pa sem bolj VW hejter (ozirma Golf hajter) kot karkoli drugega. Primerna zmes modernosti in zadržanosti. Btw, govorim na zunaj, ker v njem se nisem sedel.

bambam20 ::

id.4 ima spredaj cup holderje, kar se mi zdi malce bolje, kot id.3, kjer zeva velika praznina.

endelin ::

nejcek74 je izjavil:

id.4 je tudi meni eden lepših sodobnih avtov, pa sem bolj VW hejter (ozirma Golf hajter) kot karkoli drugega. Primerna zmes modernosti in zadržanosti. Btw, govorim na zunaj, ker v njem se nisem sedel.

Zanimivo. Meni je id4 oblikovno zunaj precej brezvezen že odkar sem ga prvič videl v živo. Mi je pa id3 res noro simpatičen avtomobil - design jim je res ratal, sploh z ustreznimi feltnami. Id3 preprosto izgleda dobro

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: endelin ()

bambam20 ::

Zanimiv je zvok id3-ja ponoči, ko je tišina plus modro bela svetloba iz žarometov ga naredita zanimivega.

endelin ::

Kok se vam dopade pa to precej visoko sedenje v id3?Kako je to na daljših vožnjah za razliko od udobnih in nizko sedečih limuzin?

m0LN4r ::

nejcek74 je izjavil:

id.4 je tudi meni eden lepših sodobnih avtov, pa sem bolj VW hejter (ozirma Golf hajter) kot karkoli drugega. Primerna zmes modernosti in zadržanosti. Btw, govorim na zunaj, ker v njem se nisem sedel.

Znizan bi zgledal se bolj kul.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

bambam20 ::

endelin je izjavil:

Kok se vam dopade pa to precej visoko sedenje v id3?Kako je to na daljših vožnjah za razliko od udobnih in nizko sedečih limuzin?



Ne bi rekel, da je sedenje visoko. Nisem pa sedel na tistih osnovnih sedežih, pač pa v boljših, ki imajo električne nastavitve in masažo hrbta.

nekikr ::

endelin je izjavil:

Kok se vam dopade pa to precej visoko sedenje v id3?Kako je to na daljših vožnjah za razliko od udobnih in nizko sedečih limuzin?

To ni avto za daljše vožnje. Trikrat letno bo šlo pa z vsakim. Za daljše vožnje so še vedno BMW 5 / Audi A6 in višje.

hbgqzR ::

Dajte, prosim, hitro napisat, zakaj NE kupit VW ID.4, ne zakaj JA. To, da 'obraz' izgleda 'brancinasto' (ID.3 pa sploh!) žal ni zadosti... Ne gre za prestiž, gre samo za e-avto.

Zagotovo je realen domet baterije pri normalni uporabi pozimi samo pol nazivnega/idealnega in gre za nateg? Po glavi se bom tolkel, ko ugotovim, da sem se nasral z avtom? Rad se kvari, ga je treba dosti šlepat? Drago zavarovanje/vzdrževanje? Grda armatura? Prepoceni kabina? Preplačana znamka? Predrag v tem trenutku glede na ugodnosti? Premajhen prtljažnik? Lahko prepelješ jogi 200x90cm (pač bolj neko veliko robo - jogi, hladilnik, pohištvo in to)?

Koliko ima od nakupa čas (km) do prve napake in koliko ima povprečen čas (km) med napakami?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: hbgqzR ()
««
5 / 17
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058108886 (68951) D3m

BMW M340d vs i4 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17220909 (18792) hojnikb

Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
25627930 (24461) bluefish
»

Tesla lani dobavila pol milijona električnih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Rezultati
20829929 (25151) kow

Več podobnih tem