» »

Volkswagen ID.3/4

Volkswagen ID.3/4

Temo vidijo: vsi
««
3 / 17
»»

bambam20 ::

DamijanD je izjavil:

bambam20 je izjavil:

Zato se pa tesle najboljše prodajajo, ker najslabša tesla gre 210 km/h.

A veš tudi koliko časa gre 200+ ? Fizikalno dejstvo je, da imajo EVji toliko dober izkoristek, da se jim zračni upor bistveno bolj pozna pri porabi kot pri ICE avtu. In trenutne baterije (do 100kWh) so pač še premajhne, da bi EV pač relacijsko vozil z 200kmh.


Ni bistvo, koliko časa se lahko pelješ 200+. Gre se za to, da pljuneš 40 jurjev, pa ima avto blokado na 160 km/H. Beden občutek. In, če so cene tam -tam , potem je to tudi faktor, ko se odločaš o nakupu. ID3 z malo opreme je tudi blizu 40 tisočakom. Potem je že bolje pljunit 45-48 tisačkov za teslo model 3.

</head> ::

bambam, ne preživimo vsi pol lajfa na avtocestah. Jaz pri primarnem avto več kot 130 ne potrbujem. Ker avtoceste praktično ne vidi.

jernejl ::

Zakaj bi pljunil 45 tisočakov za teslo 3, ki ima bedno končno hitrost 225 km/h, če lahko za 10 tisočakov manj vzamem megana, ki gre 260.

m0LN4r ::

Potem je že bolje pljunit 45-48 tisačkov za teslo model 3.
Itak, kr tko 10 jurjev vec ane, za nekaj kar 99% casa ne rabis. Al pa pac ne, ce je budget med 35-40k. To kaj ti pravis velja samo v primeru, da budget ni fiksen. Elektricarji so itak ekolosko osvesceni soferji in se tako hitro ne vozijo, ker poraba, gume pa to ze iz principa. Youtube ni realnost.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

nyler2 ::

profii je izjavil:

Fantje, ki ste v kratkem kupovali VW... Koliko (%) popusta dobiš na kofigurator ceno? Od oka...

GTI - 13%

nekikr ::

endelin je izjavil:

Kaj pa če zmanjka subvencije? Ne bit tako ziher da jo boste dobili.

Notranjost bi bila res težko bolj plastično cenena. Tiste rjave zaplate "usnja" na sedežih , za razliko od id3, zadevo malo popravijo. Ampak sorry to ni notranjost t za 45k vreden avto.



ceneno. Ampak malo bolje kot id3

Pojdi ga sprobat, ga dobiš za tri ure kadarkoli. Slike so eno, realnost druga. V živo sploh ne deluje ceneno, cel komplet z 20" gumami in dodatno opremo je pa, za moje pojme, najboljši družinski avto za cca. 40k.

Lani sem šel probat Mercedesa CLA, če bi ga za partnerko vzel. Slike so lepe. Avto je pa zanič za peljat, notri cenen. Slike so bile pa zelo lepe.

Gambino ::

Primerjat natzivagna s Teslo, ki je tehnološko desetletje pred nemci je neumesno, smešno. Takšne bombončke, ki jih ima Tesla, jih natzivagen še dolgo ne bo imel!!!

m0LN4r ::

Itak, folk kupi elektricarja, da bo sparal na gorivu, pol pa bo kupoval 20" gume vsake 2 sezoni.
Continental SportContact 6 235/35 ZR20 so od 820evrov komplet.
Conti Winter so pa od 1200 komplet.
Pa se zimske rabis in pri 2 tonski kravi se hitreje znucajo. gl hf z 20" in sparanju.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Goody ::

To je meni tudi smešno, na ID3 so recimo najmanjše gume 18", na golfu pa 16" wtf...Kaj ima folk fetiš na velika kolesa.

m0LN4r ::

Ce se gres res ekonomicno, lahko kupis ICE golfa skoraj brez opreme, si ze prisparal nekaj jurjev. Z malimi gumami prisparas se veliko vec, tudi ploscice so bistveno cenejse, kot pri kaksni tesli. Pa longlife servisi tudi niso drazji kot enkratni obisk uradnega EV Tesla servisa.

Ampak ja ok, kdor ima 60k na racunu, naj gre po Teslo z 20" felgami pa se vozi 200 po avtocesti, haha. Tak na oko bi rekel, da vidim 20x vec elektricnih avtov dnevno, kot v Sloveniji, pa se vsi jajcajo pod omejitvami, tudi na AC se jajcajo s Teslami po 120-130.
Pospeske sicer imajo, ampak nekako jih penzionisti ne uporabljajo, prakticno se nobenega nisem srecal, ki bi potegnil.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Invictus ::

Tesle ne vozijo 200 po avtocestah. Max 110, ker šparajo elektriko, da ne obstanejo sredi ceste...

Sem slišal, da v Nemčiji obstaja že Tesla hate club, kjer folk pizdi nad Tesla vozniki, ki ne zmorejo 150 km/h po avtocesti in prehitevajo tovornjake s 110km/h. Kot bi bil v Sloveniji.

Pa tudi sam sem že v Nemčiji naletel na Tesla drekača...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Aston_11 ::

Goody je izjavil:

To je meni tudi smešno, na ID3 so recimo najmanjše gume 18", na golfu pa 16" wtf...Kaj ima folk fetiš na velika kolesa.

In pazi to, premer pri g8 je pri 16, 17 in 18 colskih enak.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

IL_DIAVOLO ::

jernejl je izjavil:

Zakaj bi pljunil 45 tisočakov za teslo 3, ki ima bedno končno hitrost 225 km/h, če lahko za 10 tisočakov manj vzamem megana, ki gre 260.


Ker noben ne kupuje renaulta za vec kot 20k.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Utk ::

Pa tudi sam sem že v Nemčiji naletel na Tesla drekača...

A da si? Na dizel drekača pa sigurno še nikoli, a?

Aston_11 ::

Ta hujši so bencin drekači

LeQuack ::

To je ultimativen money maker za servise, najbrž ima ene 50 lučk in za vsako te oberejo za par sto evrov.
Quack !

rejven ::

pa dobr ne moreš primerjat tesle pa id4. Dva popolnoma druga avta za druge namene. Če mas familijo je ta primerjava brezpredmetna.

nekikr ::

Itak, folk kupi elektricarja, da bo sparal na gorivu, pol pa bo kupoval 20" gume vsake 2 sezoni.

Eni res. Jaz sem pa "ubrisan" na "comfort" način vožnje. Jebiga, nimam več 18 let in fetiša na zmahano, zarjavelo Hondo Civic s počenim auspuhom. Komfort pa pomeni med drugim samodejni menjalnik. In to tak iz Audija, brezstopenjski, ne kakšen športni iz BMWja kjer čutiš šaltanje bolj kot v starem ročnem Renaultu. In če potem pogledam kaj lahko še dobim za podoben denar, pa da je za družino primerno, praktično ni boljše izbire kot tale id4 trenutno? Sem pa odprt za predloge, ker bi zamenjal. Ampak kot rečeno XC90 deluje zastarel, pa četudi ima samodejni menjalnik in 245 konjev je vožnja dva ranga slabša. Kakšna je top hitrost je seveda nepomembno. Lani sem plačal dve kazni za prehitro vožnjo. Prva je bila za 52 in za druga 53km/h (po odbitem bonusu). Otročad tu se pa prepira kateri gre 260 :) Če bi šel lahko od Mengša do Ljubljane povprečno 40 bi zmagal.

Gambino ::

Samo en je avto, vse ostalo so neudobna prevozna sredstva. Če hočeš konfort kupi GLE, GLS, E oz S klaso!

Goody ::

Če se ti ne mudi, mogoče počakaš na Hyundai Ioniq 5. Pa preveri še Enyaq, nekaterim je boljši kot ID4.

nekikr ::

Ioniq 5 sem že gledal ja, zna biti ok, čeprav gre za praktično isto stvar glede dometa, motorja, notranjosti, isti k... ampak to nikoli ne veš kdaj bo dejansko na voljo za kupiti. Škode pa ne bi imel. Lahko da je ok, najbrž je, ampak hvala ne :)

s1m0n ::

Nič kaj drugačna ni od ID4 :) Osebno mi je še lepša in bolj udobna.

nekikr ::

Ja, saj pravim, da morda res. Ampak Škode pa res ne bi imel. Ne za tak denar. To je tako kot da bi kupil Kio za 40k€. Kriminal :)

Ganon ::

nekikr je izjavil:

Ja, saj pravim, da morda res. Ampak Škode pa res ne bi imel. Ne za tak denar. To je tako kot da bi kupil Kio za 40k€. Kriminal :)


Ljudje, ki imate takšne predsodke, ste pomilovanja vredni.

s1m0n ::

nekikr je izjavil:

Ja, saj pravim, da morda res. Ampak Škode pa res ne bi imel. Ne za tak denar. To je tako kot da bi kupil Kio za 40k€. Kriminal :)


A zdaj bo pa ID.4 za 40k€ vreden svojega denarja kakšna Kia eNiro pa ne bi bila vredna 40k€? No če bi izbiral za družinski EV bi vzel rabljeno Kio ne pa novega ID4. Na koncu še mi ti ostane kakšnih 10k€ viška.

Goody ::

eNiro je pa precej manjši od id4, ni ravno to družinski avto.

nekikr ::

Ganon je izjavil:

nekikr je izjavil:

Ja, saj pravim, da morda res. Ampak Škode pa res ne bi imel. Ne za tak denar. To je tako kot da bi kupil Kio za 40k€. Kriminal :)


Ljudje, ki imate takšne predsodke, ste pomilovanja vredni.

Vsi imamo kaksen predsodek, brez skrbi, tudi ti. Pazi, da ne pades s svojega oblacka ;)

Gambino ::

nekikr je izjavil:

Ja, saj pravim, da morda res. Ampak Škode pa res ne bi imel. Ne za tak denar. To je tako kot da bi kupil Kio za 40k€. Kriminal :)


A ljudski natzivagen je pa oh in sploh znamka isti k... k škodilak, še njihova kvazi prestižna znamka je za en k.... Od nemcev se izbira MB, ki je avto in to od C klase naprej. Vsi ostali nemci so vredni ...

profii ::

Ravno iz salona.

Z vsemi subvencijami, ugodnejšim financiranjem pride ID3 (lepo opremljen) kar blizu lepo opremljenemu karavanskemu golfu.
Žal, malo premajhen prtlažnik in malce komplikacij za pridobitev polnilnice v garaži bloka. Drugače bi bil prvi kandidat za nakup.

Cifre iz glave:
ID3 Style, 46k, minus popust, minus subvencija, minus ugodnejša OM, minus drugi pogoji financiranja = 15k pologa + 220€/m + 15k po 5 letih.
Mesečni strošek: 220 + elektrika 26€ - 1000 km.
5 let: 13,2k + 1,5k = 15k€ (+15k če "odkupiš" avto, lahko nadaljuješ z odplačevanjem ali vzameš novega)
15k+15k = 30k€ (+15k si jim še dolžen) = 45k€ (60k km - 5 let)

Golf, 35k minus popust = 15k pologa + 300€/m
Mesečni strošek: 300 + 80€ - 1000km
5 let: 18k+5k = 23k€
15k+23k= 38k€ (60k km - 5 let)

Gume in ostalo sem "zanemaril", ker je tudi golf na 18".

7k€ me pride ID3 dražje na 5 let...
Nisem upošteval cene izgradnje polninega mesta, kar doda še nekaj stotakov.

endelin ::

Kdo pri zdravi pameti bi izbral Id3 za 46k namesto Tesle ki je roko na srce boljši avto. Tudi notranjost je boljša v Tesli kot Id3.

Prednost je tule zgolj in samo v:
- staro za novo pri vw
- to financiranje z balonom

Ostalo je vse v prit model 3;)

profii ::

endelin je izjavil:

Kdo pri zdravi pameti bi izbral Id3 za 46k namesto Tesle ki je roko na srce boljši avto. Tudi notranjost je boljša v Tesli kot Id3.

Prednost je tule zgolj in samo v:
- staro za novo pri vw
- to financiranje z balonom

Ostalo je vse v prit model 3;)


Tesla 3 te pride 15k + 582€ na mesec na 5 let.
Mesečni strošek: 582 + elektrika 26€ - 1000 km.
5 let: 35k + 1,5k = 36,5k€
15k+36k = 51k€ (60k km - 5 let)

Ni vse tako 1:1 v prid TM3 :)

profii ::

Napaka, moj izračun za ID3 in TM3 ne upošteva subvencije.

Popravek:
TM3: 15k+36k - 4,5k = 46,5k€ (60k km - 5 let)
ID3: 15k+15k - 4,5k = 25,5k€ (+15k si jim še dolžen) = 40,5k€ (60k km - 5 let)
TM3 ima tudi veliko višji mesečni obrok, kar te veliko bolj boli iz meseca v mesec.

Aston_11 ::

Golfa si nekega hudega kot primerjavo izbral? R line 150 dizel karavan? Jaz sem s 150 KM 1.5 eTSI Style prišel na 25 k s dodatno zatemnjenimi šipami in kamero.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

endelin ::

profii je izjavil:

TM3 ima tudi veliko višji mesečni obrok, kar te veliko bolj boli iz meseca v mesec.

Saj zato sem pa napisal, da je “prednost” financiranja vw z balonom

sloxl8 ::

profii je izjavil:

Ravno iz salona.

Z vsemi subvencijami, ugodnejšim financiranjem pride ID3 (lepo opremljen) kar blizu lepo opremljenemu karavanskemu golfu.
Žal, malo premajhen prtlažnik in malce komplikacij za pridobitev polnilnice v garaži bloka. Drugače bi bil prvi kandidat za nakup.

Cifre iz glave:
ID3 Style, 46k, minus popust, minus subvencija, minus ugodnejša OM, minus drugi pogoji financiranja = 15k pologa + 220€/m + 15k po 5 letih.
Mesečni strošek: 220 + elektrika 26€ - 1000 km.
5 let: 13,2k + 1,5k = 15k€ (+15k če "odkupiš" avto, lahko nadaljuješ z odplačevanjem ali vzameš novega)
15k+15k = 30k€ (+15k si jim še dolžen) = 45k€ (60k km - 5 let)

Golf, 35k minus popust = 15k pologa + 300€/m
Mesečni strošek: 300 + 80€ - 1000km
5 let: 18k+5k = 23k€
15k+23k= 38k€ (60k km - 5 let)

Gume in ostalo sem "zanemaril", ker je tudi golf na 18".

7k€ me pride ID3 dražje na 5 let...
Nisem upošteval cene izgradnje polninega mesta, kar doda še nekaj stotakov.


Pozabil si upoštevati, da so servisi pri BEV vsaj pol cenejši (za ICE plačujem 200-250€/leto, za ID4 mi je v salonu rekel, da okrog 100€/servis, za Leafa 70€/servis). Prav tako pri BEV (zaenkrat) ne plačaš cestnine - dodatnih ca. 100€/leto.

Kako si prišel do 26€ za 1000km elektrike? Če je poraba 15kWh/100km (vir: VW), je to 150kWh/1000km. 1kWh je 0.08€ (vir: pocenielektrika, torej je 1000km = 12€. Omrežnino in ostala jajca na računu za elektriko plačaš ne glede na to, ali imaš BEV ali ne.

In, za avto, katerega cena 46k, si odštel subvencijo 4.5k (41.5k) in popuste (kolikor so že bili) in boš financiranje preplačal vsaj za 1.5k (15k + 220/m*12m*5l + 15k = 43.2k)? Nekaj v tej tvoji računici ne špila. S kakšno vrednostjo dejansko operiraš za id3? Pri financiranju s preostalo vrednostjo so obresti bistveno nižje kot jih navajaš ti.

m0LN4r ::

endelin je izjavil:

Kdo pri zdravi pameti bi izbral Id3 za 46k namesto Tesle ki je roko na srce boljši avto. Tudi notranjost je boljša v Tesli kot Id3.

Prednost je tule zgolj in samo v:
- staro za novo pri vw
- to financiranje z balonom

Ostalo je vse v prit model 3;)
Link do Tesle za 46k - avto.net, hvala.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

profii ::

@Aston_11
1.5 etsi, dsg, rline, id light, kljuka, keyless, h&k ozvočenje, kamera za rikverc in zimski paket. Malo manj 35k€ po konfiguratorju.

@sloxl8
16c na kwh sem vzel za izračun.
Omrežnino plačaš po porabi. Več porabiš, več je ostalih stroškov. Samo priključna moč je fiksni strošek, katerega teža se s porabo "manjša". Plačaš 150kwh po 8c elektriko in 150kwh 4c omrežnine, 0,3c trošarine, prispevek za delovanje operaterjevega trda in energetsko učinkovitost sem zanemaril. SPTE, OVE in Obračunkso moč sem zaokrožil na 4c na kwh. Dejansko je tudi tam nekje na mojo trenutno porabo. Trenutno me z DDV stane kwh 17,4c.
V mojem primeru bi potreboval ločen priključek za polnenje avtomobila, torej bi plačal dejansko še več. Sem v bloku, katei omogoča to na ta način, drugače ne gre. Izračun zase bi moral še povečat za priključno moč in ostalo.

Goody ::

m0LN4r je izjavil:

endelin je izjavil:

Kdo pri zdravi pameti bi izbral Id3 za 46k namesto Tesle ki je roko na srce boljši avto. Tudi notranjost je boljša v Tesli kot Id3.

Prednost je tule zgolj in samo v:
- staro za novo pri vw
- to financiranje z balonom

Ostalo je vse v prit model 3;)
Link do Tesle za 46k - avto.net, hvala.


? https://www.tesla.com/sl_si/model3/desi...

m0LN4r ::

profii je izjavil:

Ravno iz salona.

Z vsemi subvencijami, ugodnejšim financiranjem pride ID3 (lepo opremljen) kar blizu lepo opremljenemu karavanskemu golfu.
Žal, malo premajhen prtlažnik in malce komplikacij za pridobitev polnilnice v garaži bloka. Drugače bi bil prvi kandidat za nakup.

Cifre iz glave:
ID3 Style, 46k, minus popust, minus subvencija, minus ugodnejša OM, minus drugi pogoji financiranja = 15k pologa + 220€/m + 15k po 5 letih.
Mesečni strošek: 220 + elektrika 26€ - 1000 km.
5 let: 13,2k + 1,5k = 15k€ (+15k če "odkupiš" avto, lahko nadaljuješ z odplačevanjem ali vzameš novega)
15k+15k = 30k€ (+15k si jim še dolžen) = 45k€ (60k km - 5 let)

Golf, 35k minus popust = 15k pologa + 300€/m
Mesečni strošek: 300 + 80€ - 1000km
5 let: 18k+5k = 23k€
15k+23k= 38k€ (60k km - 5 let)

Gume in ostalo sem "zanemaril", ker je tudi golf na 18".

7k€ me pride ID3 dražje na 5 let...
Nisem upošteval cene izgradnje polninega mesta, kar doda še nekaj stotakov.
Kak Golf pa je to? Ker za 35k sem imel ponudbo za GTIja. Navaven 1.5 R-line pa se komot dobi mal pod 30k pa se gnjavis za popust, ce si zvesta stranka. Tut do 20% na cene v konfiguratorju se da stisnit, ker za Slovenijo so EU modeli, ki so itak ze cenejsi v nabavi.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

LeQuack ::

Kdo je tolk nor da plača 50k za avto? Razumel bi na firmo, kjer se lahko goljufa z davki enostavno, ampak iz lastnega denarja pa res ne.
Quack !

Goody ::

Molnar, še avtomobili na zalogi (čeprav je že s prvega linka dobava september):

https://www.tesla.com/sl_SI/inventory/n...

profii ::

Molnar, malce nad tvojim postom sem napisal opremo. Cena po konfiguratorju 34,7k€, cena v salonu 30,2k.

sloxl8: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
ta avto.
Računal sem iz glave, ponudbo o financiranju imam pred seboj.

m0LN4r ::

Goody je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

endelin je izjavil:

Kdo pri zdravi pameti bi izbral Id3 za 46k namesto Tesle ki je roko na srce boljši avto. Tudi notranjost je boljša v Tesli kot Id3.

Prednost je tule zgolj in samo v:
- staro za novo pri vw
- to financiranje z balonom

Ostalo je vse v prit model 3;)
Link do Tesle za 46k - avto.net, hvala.


? https://www.tesla.com/sl_si/model3/desi...
Torej osnovna brez vsega Tesla 15k vec od osnovnega ID.3? Za 15k dobis se en avto al whatever.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Goody ::

Osnovna brez vsega Tesla ima enako opremo kot štirikolesna. Razlika je v pogonu in moči. Ima tudi toplotno črpalko. Pa o kakšnih 15k govoriš? Če hočeš vsaj range in približno moč (pa je ta osnovna tesla mnogo močnejša) moraš primerjati id3 z 58 baterijo in 204 močjo. Pa še TČ je pri VW jurja zraven.

m0LN4r ::

Jasno, ampak ce je budget 30k oz. maksimalno 35k, si ne kupis nekaj kar v praksi nikol ne rabis. Ze 35k je za slovenski budget velika cifra. Najvec se proda avtov do 25k, razen ce so zaceli slovenci carati denar iz klobuka.

PS: Kje pa so Tesline avtohise prinas?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

sloxl8 ::

Ena je na Letališki v LJ.

Goody ::

In edina.

m0LN4r ::

Jebeno, razen za ljubljancane.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

endelin ::

Če se boste usedli v Teslo in kasneje v ID3 boste precej razočarani.;)

Meni je ID3 dobra izbira za tam 40k minus subvencija. Max modeli so oa brezpredmetni

m0LN4r ::

Ko bo kaka avtohisa pol ure voznje od "mene" bi bilo za razmislit. Drugace pa so tu se ID.4 ID.5 in GTX modeli.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
««
3 / 17
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 452 53 54 55 )

Oddelek: Na cesti
2712258915 (7280) hojnikb
»

Kupujem Teslo model 3 (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1176502 (2366) chuck
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058131301 (91366) D3m
»

Električni avtomobili (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Problemi človeštva
16316412 (15591) sbawe64

BMW M340d vs i4 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17224185 (22068) hojnikb

Več podobnih tem