» »

Volkswagen ID.3/4

Volkswagen ID.3/4

Temo vidijo: vsi
««
17 / 17
»
»»

Machete ::

Nehaj no, ne bi predlalag sovražniku tega miniaturnega jajčka (id3). Dajte se zresnit.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S10+

DamijanD ::

A ni to velikost nekje ranga golfa?

DamijanD ::

Analiza degradacije v enem letu pri id3 - sem upal, da bo manj, ampak tipo razloži, da je prve tri mesece polnil praktično samo na hitrih (100kW) polnilnicah in da na splošno ni bil prijazen do baterije.

Kripto mesi ::

Čakaj zdaj našega inženirja v novi preobleki, ki bo prišel povedat, da bo baterija "kumot" zdržala 20 let ali več!

m0LN4r ::

Seveda bo, vzem kak 20 let star telefon iz predala, baterija skoraj kot nova.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

endelin ::

Haha 10% degradacija.
Od oka 40km manj dometa v enem letu.

Niso resni.

Pazit moraš kako polniš.
Pazit moraš kako voziš.
Pazit moraš da načrtuješ pot.

:))

bambam20 ::

Machete je izjavil:

Nehaj no, ne bi predlalag sovražniku tega miniaturnega jajčka (id3). Dajte se zresnit.


Ti si cela jajčka. ID3 je nekaj cm krajši od škode octavie karavan!

DamijanD je izjavil:

Analiza degradacije v enem letu pri id3 - sem upal, da bo manj, ampak tipo razloži, da je prve tri mesece polnil praktično samo na hitrih (100kW) polnilnicah in da na splošno ni bil prijazen do baterije.


Kaj si pričakoval od VW-ja? Kvaliteto?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

DamijanD ::

Saj mislim, da je tudi pri ostalih dokaj podobno - na začetku je padec najhitrejši 3-5%, potem pa, če imaš srečo kakšen % na leto pri normalni kilometrini seveda.

si zamešal centimetre in decimetre: 4,26m vs 4,70m ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: DamijanD ()

profii ::

Nekateri niste pogledal videa. Drugi se ne spoznate na baterije.
Prvih 5% se zgodi zelo hitro. Nekaj tega je zapakiranega v buffer, nekaj gre zgleda v škodo uporabnika. Naslednji procenti bodo zelo vrjetno počasnejši. Poleg tega je sam priznal, da je delal zelo grdo z baterijo. Če lajik pogleda video, lahko sklepa, da bo ta baterija pri 150k km imela dosega 0km, kar se pa v praksi ne bo zgodilo.

sandmat ::

se ena stvar, ki je pomembna: gledamo VAG koncern. Slednji nikoli ni bil standard za kvaliteto, sploh pa ne pri moderni tehnologiji. Dvakrat zadihat, potem pa gledat VAG cifre in jih generalizirat.

kostanj2 ::

Sej mislim, da je inžinir bolj priviženec Tesle, tako da bo to zlahka opravičil na račun "slabših" baterij, čeprav vsi kupujejo od istih, imajo iste domete, samo da eni raje lažejo v spec kot drugi.

Sicer pa kot so že predhodniki povedal. Degradacija je na začetku hitra (15-20% v prvih 3-4 letih), tako kot pri telefonih, potem pa praktično stagnira.

Motion ::

sandmat je izjavil:

se ena stvar, ki je pomembna: gledamo VAG koncern. Slednji nikoli ni bil standard za kvaliteto, sploh pa ne pri moderni tehnologiji. Dvakrat zadihat, potem pa gledat VAG cifre in jih generalizirat.

Kdo pa je standard za kvaliteto, francozi, američani, japonci?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Motion ()

Goody ::

Tesla. LOL...

Wrop ::

Tesla je itak etalon. Ta Elon itak obvlada. Še pri Lotriču so jo, Teslo namreč, kupili, da umerijo vsa merila za merjenje razmakov. :D

matobeli ::

Torej ima tesla, kot tehnološko podjetje z tehnološkim ozadjem, slabše baterije, ker ima večje napake pri izdelavi osnovnih karoserijskih delov, kot pa podjetje ki ima dolgo avtomobilistično tradicijo, vendar je vrhunec tehnologije infotainment sistem ki šteka in tipke, ki to niso? Da ne govorimo o dejanski izkušnjah z baterijam, ki so verjetno omejene na backup baterijo za rtc.

TheBlueOne ::

Motion je izjavil:

sandmat je izjavil:

se ena stvar, ki je pomembna: gledamo VAG koncern. Slednji nikoli ni bil standard za kvaliteto, sploh pa ne pri moderni tehnologiji. Dvakrat zadihat, potem pa gledat VAG cifre in jih generalizirat.

Kdo pa je standard za kvaliteto, francozi, američani, japonci?


Dejansko je nekako tako, da Japonci so level up. Imajo tako filozofijo. Recimo, ce naredijo vec kot je planino smatrajo to kos slabo, ker bi lahko bila boljsa kakovost.

EU avti so vsi tam tam. Okvare v garancijskem obdobju so bolj posledica vec komponent, kot pa samega avta ali drugace povedano, Dacia ali pa enako opremljen Renault ali pa enako opremljen VW bodo priblizno enako zanesljivi. Avti narejeni za vec kilometrov so drazji, ker so nekatere komponente bolj robustne. Vse skupaj je bolj kot ne zato, ker imajo deloma enak pool znanja, tehnologij, komponent itn. Za Korejce pa ne vem kam bi jih dal. :)

Americani so korak za vsemi v smislu zanesljivosti, ker njihov glavni trg kupuje bolj v stilu, da se sveti in da je mocno, kot pa da je prefinjeno. So pa nekateri tudi narejeni za zanesljivost.

Toliko lahko recem iz casov, ko sem delal za automitive sektor v EU in sem imel vplogled nad specifikacijami in reklamacijami. Od takrat naprej niti priblizno vec ne gledam toliko na brend v smislu zanesljivost, bolj v smislu kaj mi bolj pase.
««
17 / 17
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
105020646 (303) m0LN4r

BMW M340d vs i4 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
1722924 (807) hojnikb

Umazana resnica o motorju z notranjim zgorevanjem: 8 milionov smrti vsako leto + more (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
2566262 (2793) bluefish
»

Tesla lani dobavila pol milijona električnih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Rezultati
2088502 (3724) kow

Več podobnih tem