Forum » Pomoč in nasveti » Internet nakup in vračilo kupnine
Internet nakup in vračilo kupnine
bbobst ::
Zdravo. Na to temo je bilo že veliko napisanega, pa vendar..
Ali je prodajalec dolžan vrniti kupnino za izdelek ,ki je kupljen na spletu
vendar kupec ugotovi, da mu ne odgovarja.Pomeni da je embalaža zato odprta.
Gre se za tehnično robo.
Ali je prodajalec dolžan vrniti kupnino za izdelek ,ki je kupljen na spletu
vendar kupec ugotovi, da mu ne odgovarja.Pomeni da je embalaža zato odprta.
Gre se za tehnično robo.
- spremenil: bbobst ()
scipascapa ::
stari 19 let si tukaj.
kaj si odprl, če si odprl artikel, ki se ga potem ne more prodati kot novo, bo malce težko.....kaj si vzel torej?
načeloma lahko vrneš da....
kaj si odprl, če si odprl artikel, ki se ga potem ne more prodati kot novo, bo malce težko.....kaj si vzel torej?
načeloma lahko vrneš da....
bbobst ::
scipascapa je izjavil:
stari 19 let si tukaj.
kaj si odprl, če si odprl artikel, ki se ga potem ne more prodati kot novo, bo malce težko.....kaj si vzel torej?
načeloma lahko vrneš da....
Se pravi, da je trgovina Mimo.... zelo prijazna in je samo njihova dobra volja ,da brez vprašanja vrnejo denar
za izdelke z odprto embalažo.
Zakaj pa sem odprl?
Kako pa naj vem ,da izdelek, dotično SSD, ne gre najbolj skupaj z zunanjim ohišjem.
In kaj je to načeloma? Dobra volja prodajalca???
bbobst ::
kloko ::
Si poslal nazaj in niso hoteli vrniti kupnine ali samo filozofiramo o tem, ali je pošiljanje nazaj moralno sporno? Odgovori so lahko precej različni...
L.p., Kloko
L.p., Kloko
bbobst ::
Tukaj govorimo konkretno.
SSD se najbrž ne razume najbolje z ohišjem
(no mogoče je lahko tudi Disk defekten, nisem testiral direktno v računalniku)
Pa saj ni vprašanje zakaj ne dela. Poanta je, da ga hočem vrniti in dobiti nazaj kupnino vendar ne gre ker je kao odprta embalaža.
Disk na servis ,da ga ststirajo in to je to z njihove strani.Če je zanič dobim drugega, ali denar, če pa je dober pa dobim nazaj tega.
To je z njihove strani, neglede na vse kar sem jim povedal v zvezi s tem , da o aroganci in nesramnosti direktorja firme ne govorim.
Najbrž SSD.
SSD se najbrž ne razume najbolje z ohišjem
(no mogoče je lahko tudi Disk defekten, nisem testiral direktno v računalniku)
Pa saj ni vprašanje zakaj ne dela. Poanta je, da ga hočem vrniti in dobiti nazaj kupnino vendar ne gre ker je kao odprta embalaža.
Disk na servis ,da ga ststirajo in to je to z njihove strani.Če je zanič dobim drugega, ali denar, če pa je dober pa dobim nazaj tega.
To je z njihove strani, neglede na vse kar sem jim povedal v zvezi s tem , da o aroganci in nesramnosti direktorja firme ne govorim.
OP se navezuje na SSD Teamgroup
Ali je ohišje za 2,5" diske nekompatibilno ali SSD.
Najbrž SSD.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bbobst ()
Han ::
Če je izdelek nepoškodovan, brez vidnih znakov uporabe, lahko odstopiš od "pogodbe" in izdelek v originalni embalaži (pač odprti) brez razloga vrneš. Po zakonu so dolžni vrniti kupnino.
Ales ::
kloko ::
Treba je biti jasen in natančen, če na strani trgovca ni utečenih postopkov za takšne primere. Prodajalca je treba v predpisanem roku obvestiti, da odstopaš od nakupa in želiš vračilo kupnine. Pameten prodajalec se s tem strinja in ti pove, kdaj in kam vrneš izdelek. Nato ima določen rok, do kdaj mora vrniti denar.
Če se kljub jasni zahtevi prodajalec izmika, ga prijaviš na že omenjeni tržni inšpektorat in potem oni ukrepajo. Dvomim, da bi kakšen prodajalec to ignoriral in se izpostavljal postopku pred inšpektoratom.
Kar lahko kot kupec narediš narobe, je npr. da zamudiš rok za zahtevek ali če npr. kupljeno kar vrneš nazaj brez jasnega zahtevka za odstop od pogodbe, ali ob vračilu začneš napletati kakšne zgodbe to ali ono ne dela...
L.p., Kloko
Če se kljub jasni zahtevi prodajalec izmika, ga prijaviš na že omenjeni tržni inšpektorat in potem oni ukrepajo. Dvomim, da bi kakšen prodajalec to ignoriral in se izpostavljal postopku pred inšpektoratom.
Kar lahko kot kupec narediš narobe, je npr. da zamudiš rok za zahtevek ali če npr. kupljeno kar vrneš nazaj brez jasnega zahtevka za odstop od pogodbe, ali ob vračilu začneš napletati kakšne zgodbe to ali ono ne dela...
L.p., Kloko
bbobst ::
Treba je biti jasen in natančen, če na strani trgovca ni utečenih postopkov za takšne primere. Prodajalca je treba v predpisanem roku obvestiti, da odstopaš od nakupa in želiš vračilo kupnine. Pameten prodajalec se s tem strinja in ti pove, kdaj in kam vrneš izdelek. Nato ima določen rok, do kdaj mora vrniti denar.
Če se kljub jasni zahtevi prodajalec izmika, ga prijaviš na že omenjeni tržni inšpektorat in potem oni ukrepajo. Dvomim, da bi kakšen prodajalec to ignoriral in se izpostavljal postopku pred inšpektoratom.
L.p., Kloko
Disk sem naročil po spletu in prevzel na prevzemnem mestu ter ga danes,dan po prevzemu osebno nesel nazaj na sedež podjetja.
Ko sem omenil da bom sprožil postopek na višjem nivoju, je direktor, katerega je poklicala uslužbenka,disk in račun vrgel pred mene na pult in skoraj zavpil
da naj kar prijavim.Kaj takega , takega odnosa nisem doživel še nikoli nikjer.
Med drugim je ta direktor rekel ,da ne .morejo iti sebi v škodo,ker ne morejo prodati diska naprej zaradi odprete embalaže.
Mogoče kdo pozna podjetje Topsolutions.
Jutri bom poklical na zvezo potrošnikov da dobim jasna navodila.
kloko ::
Jasna navodila so že tu napisana, klic na "zvezo potrošnikov" je isto, kot da kličeš lokalno gobarsko društvo...
PISNO, PISNO, PISNO podaj zahtevek prodajalcu za odstop od pogodbe
POČAKAJ kolikor ima prodajalec roka, da ti ugodi
če se po potečenem roku prodajalec ne omehča, ga prijavi TRŽNEMU INŠPEKTORATU
počakaj na zaključek postopka inšpektorata
L.p., Kloko
PISNO, PISNO, PISNO podaj zahtevek prodajalcu za odstop od pogodbe
POČAKAJ kolikor ima prodajalec roka, da ti ugodi
če se po potečenem roku prodajalec ne omehča, ga prijavi TRŽNEMU INŠPEKTORATU
počakaj na zaključek postopka inšpektorata
L.p., Kloko
LukiYo ::
Ne morejo prodati? Pa saj imajo celo kategorijo izdelkov z odprto embalažo.
Si naletu pač na nerazgledanega direktorja, bi rekel, glede na to kolk robe se obrne, bi ta embalaza bila pljunek v morje za njih.
Ampak raje lepo po slovenceljsko zgubi stranko, da dokaze, ker ne vidi the bigger picture in verjetno tudi zakona (sicer pa jaz ponavadi odprem nezno in dam cim lepse nazaj, brez PB)...
Si naletu pač na nerazgledanega direktorja, bi rekel, glede na to kolk robe se obrne, bi ta embalaza bila pljunek v morje za njih.
Ampak raje lepo po slovenceljsko zgubi stranko, da dokaze, ker ne vidi the bigger picture in verjetno tudi zakona (sicer pa jaz ponavadi odprem nezno in dam cim lepse nazaj, brez PB)...
mahoni ::
Odpri posebno temo z naslovom Topsolution in opisi zgodbo, da se jih cim vec ljudi izogiba v prihodnosti.
Horas ::
js ne vem a res vi ne znate pisat trgovini po mejlu kjer ste kupili? a vas je preveč sram al kaj? jaz sem ravno na insportline kupil pas za dviganje uteži in mi je bil prevelik, so rekli naj jim pošljem in so mi v 2dneh od prejema nakzali nazaj kupnino. tudi enaa so mi brez problema enako nardili. na mimovrste pa še nisem ničesar vračal.
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
bbobst ::
Bom napisal obrazložitev, da boste vsi vedeli kako in kaj,ker vidim ,da tudi tukaj marsikdo ne pozna stvari.
Klical sem na Zvezo potrošnikov Slovenije in nato še na tržno inšpekcijo.
Stvar je taka. Za vračila izdelkov in vračilo denarja brez pojasnil v 14 dneh obstajajo izjeme, ki so napisane v zakonu
Na obeh koncih so mi razložili,da disk spada pod te izjeme ,ker je odprt varnostni pečat.
To je okrogla nalepka, ki jo je treba odstraniti ali prerezati, da disk vzamemo iz embalaže.
Vendar ko sem še enkrat bral zakon ,je kar se tiče pečatov omenjno samo to:
5. o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
7. o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
Ker na inšpekciji na 080 številki na vprašanja odgovarjajo samo do 11h, sem zamudil ,bom jutri pojasnil kaj bodo rekli glede teh dveh točk v zakonu.
Klical sem na Zvezo potrošnikov Slovenije in nato še na tržno inšpekcijo.
Stvar je taka. Za vračila izdelkov in vračilo denarja brez pojasnil v 14 dneh obstajajo izjeme, ki so napisane v zakonu
Na obeh koncih so mi razložili,da disk spada pod te izjeme ,ker je odprt varnostni pečat.
To je okrogla nalepka, ki jo je treba odstraniti ali prerezati, da disk vzamemo iz embalaže.
Vendar ko sem še enkrat bral zakon ,je kar se tiče pečatov omenjno samo to:
5. o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
7. o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
Ker na inšpekciji na 080 številki na vprašanja odgovarjajo samo do 11h, sem zamudil ,bom jutri pojasnil kaj bodo rekli glede teh dveh točk v zakonu.
ziggy89 ::
Poznam direktorja in mi je vedno deloval precej miren :D Težki časi očitno.
Samo, da se grem devils advocate-a:
"Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43.b člena."
Načeloma odpiranje embalaže trdega diska ni nujno za ugotovitev velikosti diska, ker je velikost že zapisana na embalaži. Prav tako lastnosti in delovanje.
Namen zakona je izenačenje informiranosti v fizični prodajalni in prek spleta. Predvidevam, da dotičnega diska tudi v fizični trgovini ne bi mogel odpreti in preveriti v živo, ker imajo večinoma pečate oz so v plastični embalaži.
Je pa tako, zadeva gre lahko v obe smeri...poznam trgovce, ki so morali nazaj jemati TV-je in projektorje, ki so jih lokali uporabljali za prenose fuzbal tekem pa je inpšekcija rekla, da čeprav je x UR na projetkorju, da ga morajo vzeti nazaj.
Samo, da se grem devils advocate-a:
"Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43.b člena."
Načeloma odpiranje embalaže trdega diska ni nujno za ugotovitev velikosti diska, ker je velikost že zapisana na embalaži. Prav tako lastnosti in delovanje.
Namen zakona je izenačenje informiranosti v fizični prodajalni in prek spleta. Predvidevam, da dotičnega diska tudi v fizični trgovini ne bi mogel odpreti in preveriti v živo, ker imajo večinoma pečate oz so v plastični embalaži.
Je pa tako, zadeva gre lahko v obe smeri...poznam trgovce, ki so morali nazaj jemati TV-je in projektorje, ki so jih lokali uporabljali za prenose fuzbal tekem pa je inpšekcija rekla, da čeprav je x UR na projetkorju, da ga morajo vzeti nazaj.
mahoni ::
Kera borba v Slovenistanu. Jaz na amazonu narocim, odprem, vidim da nekaj nepase, vrnem in dejansko dobim vcasih kes ze nakazan, se preden sem na posto nesel paket.
Vcasih mi celo napisejo, da mi izdelka ni potrebno niti vracati. Tega sicer do sedaj se nisem razumel zakaj je temu tako. Se pa je to zgodilo do sedaj ene 3x.
Tako da, Slovenistan je toliko zaostal, da ne vem kaj se tu vztrajate.
Vcasih mi celo napisejo, da mi izdelka ni potrebno niti vracati. Tega sicer do sedaj se nisem razumel zakaj je temu tako. Se pa je to zgodilo do sedaj ene 3x.
Tako da, Slovenistan je toliko zaostal, da ne vem kaj se tu vztrajate.
ziggy89 ::
Kera borba v Slovenistanu. Jaz na amazonu narocim, odprem, vidim da nekaj nepase, vrnem in dejansko dobim vcasih kes ze nakazan, se preden sem na posto nesel paket.
Vcasih mi celo napisejo, da mi izdelka ni potrebno niti vracati. Tega sicer do sedaj se nisem razumel zakaj je temu tako. Se pa je to zgodilo do sedaj ene 3x.
Tako da, Slovenistan je toliko zaostal, da ne vem kaj se tu vztrajate.
Ne, ne dobiš keš nakazan preden neseš na pošto paket :D
Je pa tudi na Amazonu razlika med 3rd party sellerji in tisto kar imajo oni fulfillment. Razlika je v tem, da je Amazon tako velik, da se mu dobavitelji prilagajajo, neka manjša spletna trgovina pa tudi ne bo mogla sprejemat zadev, ki so bile odpečatene nazaj, ker pač nimajo toliko vzvoda pri dobavitelju. Je pa res, da je dokaj normalno, da imajo take izdelke potem isto kot amazon po malo znižani ceni.
bbobst ::
Poznam direktorja in mi je vedno deloval precej miren :D Težki časi očitno.
Načeloma odpiranje embalaže trdega diska ni nujno za ugotovitev velikosti diska, ker je velikost že zapisana na embalaži. Prav tako lastnosti in delovanje.
Ja verjetno težki časi ker je tip popenil na fetik.
Da odpiranje ni nujno za to ali ono, to ni relevantno. Važno je kaj pravi zakon.
Pa da razjasnim. Disk rabim in če bi model lepo razložil v čem je poanta bi bil pomirjen, ampak zaradi njegovega nastopa pa mi je vse dol padlo.
ziggy89 ::
Poznam direktorja in mi je vedno deloval precej miren :D Težki časi očitno.
Načeloma odpiranje embalaže trdega diska ni nujno za ugotovitev velikosti diska, ker je velikost že zapisana na embalaži. Prav tako lastnosti in delovanje.
Ja verjetno težki časi ker je tip popenil na fetik.
Da odpiranje ni nujno za to ali ono, to ni relevantno. Važno je kaj pravi zakon.
Pa da razjasnim. Disk rabim in če bi model lepo razložil v čem je poanta bi bil pomirjen, ampak zaradi njegovega nastopa pa mi je vse dol padlo.
Se strinjam s tabo, definitivno ni način. Spiši uraden mail pa poskusi preko tržne. Worst case, si na istem kot sedaj. Best case, dobiš nazaj.
To kar sem ti skopiral je zakon 43.d člen, ki govori o tem, da mora biti "nujno" za ugotovitev lastnosti izdelka. Zato pa pravim, da je pač fluffy tako, da je odprt za interpretacijo s strani trgovca, da ga ni bilo nujno odpirati, da ugotoviš lastnosti in delovanje izdelka. Konec koncev pa obvelja interpretacija tržne.
mahoni ::
Ne, ne dobiš keš nakazan preden neseš na pošto paket :D
Jaz velikokrat.
Guten Tag,
Vielen Dank für die Rücksendung des nachfolgenden Artikels. Ihre Rückerstattung wurde bereits ausgestellt. Wir haben den Artikel erhalten und Ihre Rücksendung ist nun abgeschlossen.
Se preden sem artikel nazaj poslal, so mi vrnili kes. Tako da ne vem v katerem svetu ti zivis, ampak z Amazonom imam odlicne izkusnje.
ziggy89 ::
Ne, ne dobiš keš nakazan preden neseš na pošto paket :D
Jaz velikokrat.
Guten Tag,
Vielen Dank für die Rücksendung des nachfolgenden Artikels. Ihre Rückerstattung wurde bereits ausgestellt. Wir haben den Artikel erhalten und Ihre Rücksendung ist nun abgeschlossen.
Se preden sem artikel nazaj poslal, so mi vrnili kes. Tako da ne vem v katerem svetu ti zivis, ampak z Amazonom imam odlicne izkusnje.
To pomeni "hvala da ste poslali izdelek nazaj, izdelek smo prejeli in vračilo je zaključeno".
Tudi jaz imam dobre izkušnje ampak še preden sem izdelek oddal na pošto nisem dobil denarja. Se je pa zgodilo, da sem ga dobil, ko je bil izdelek oddan na pošto in preden je prišel do njih.
ziggy89 ::
Ne beres pa stavka od prej. Si neumen ali se delas neumnega?
Ti dokazuješ, da si dobil denar vrnjen preden si izdelek poslal nazaj z mailom v katerem piše, da si ga že poslal nazaj in so ga dobili. Potem smo pa ostali neumni, ker ne znaš normalno podkrepit svojih trditev.
Glej verjamem, da je to možno pri amazonu - meni se pač še ni zgodilo.
Ne grem pa žalit druge ljudi, če trdim da je trava modra in maham kot dokaz s sliko kjer je zelena.
Ampak I guess da vsak poskuša stvari argumentirat po svojih najboljših mentalnih zmožnostih.
Evo sem sam našel, da res tako funkcionirajo:
https://sellercentral.amazon.com/forums...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ziggy89 ()
mahoni ::
Hallo,
Wir haben Ihr Paket am 15. Dezember 2020 zugestellt. Wir haben eine Rückerstattung auf 14. Dezember 2020 gemäß Ihrer Anfrage ausgestellt. Bitte senden Sie den Artikel mit dem Rücksendeetikett zurück, um weitere Versandkosten zu vermeiden.
Wenn Sie den/die Artikel bereits zurückgeschickt haben, können Sie diese Meldung ignorieren.
Wir haben Ihr Paket am 15. Dezember 2020 zugestellt. Wir haben eine Rückerstattung auf 14. Dezember 2020 gemäß Ihrer Anfrage ausgestellt. Bitte senden Sie den Artikel mit dem Rücksendeetikett zurück, um weitere Versandkosten zu vermeiden.
Wenn Sie den/die Artikel bereits zurückgeschickt haben, können Sie diese Meldung ignorieren.
bbobst ::
Sem direktno govoril s tržno inšpektorico. Računalniški diski spadajo med izjeme, ko je enkrat odprt varnostni pečat,
v mojem promeru prozorna okrogla nalepka preko pokrova škatle, nisi več upravičen do vračila kupnine.
Naučil sem se nekaj novega, to pa naj si zapomnijo tudi tisti,ki so 100% trdili ,da mora prodajalec denar vrniti.
v mojem promeru prozorna okrogla nalepka preko pokrova škatle, nisi več upravičen do vračila kupnine.
Naučil sem se nekaj novega, to pa naj si zapomnijo tudi tisti,ki so 100% trdili ,da mora prodajalec denar vrniti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bbobst ()
Han ::
Jaz sem že vrnil tako odprto računalniško komponento. Če naletiš na defektnega, so ga dolžni vzeti nazaj, vračilo kupnine pa je potem stvar izbire kupca (stvarna napaka) ali dogovora s prodajalcem...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Han ()
bbobst ::
5erson ::
Torej ti ostane test v računalniku in uveljavljanje stvarne napake=vračilo kupnine v kolikor zadeva tam ne deluje.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vračilo blaga kupljenega preko interneta? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Kaj kupiti | 59391 (7578) | Groot |
» | Vračilo blaga,.-Zveza potrošnikov slovenijeOddelek: Loža | 3739 (3018) | gregork |
» | Vračilo izdelka in uporabnina (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 9547 (7639) | St235 |
» | BigBang vračilo blaga 1.1 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 82546 (73196) | St235 |
» | Izkušnje s spletno trgovino pcplus? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 10810 (9824) | Schrei |