Forum » Na cesti » Clio iv tce75 generation
Clio iv tce75 generation
OK.d ::
Za omenjeni Clio 76 ti povem, da ima porabo po 1500 km z zelo lahko nogo do 6,5l po lokalnih cestah do 90 km/h.
Tako da mislim, da bi pri dinamični vožnji po avtocesti z lahkoto prišel tudi do kakšnih 9l, ima pa ta avto samo 42 l tank za gorivo in si preračunaj koliko km bi potem naredil z njim.
Tako da mislim, da bi pri dinamični vožnji po avtocesti z lahkoto prišel tudi do kakšnih 9l, ima pa ta avto samo 42 l tank za gorivo in si preračunaj koliko km bi potem naredil z njim.
LPOK.d
jest10 ::
Utk ::
Problem takih, in vseh drugih avtov, je v tem, da moraš vozit s tolk gasa kolk njemu paše. Če prečkaš to mejo, gre poraba hitro v nebo. Samo da z nekaterimi se boš s tolk gasa vozil 80, z drugim 90, z nekaterimi pa 110. Zato so testne vožnje, da vidiš kolk porabi tebi.
Če boš s 75 konji in 1200 kg vztrajal na vsakem klancu na 90, 100, bo porabil veliko. Pa ne boš imel občutka, da letiš...
Če boš s 75 konji in 1200 kg vztrajal na vsakem klancu na 90, 100, bo porabil veliko. Pa ne boš imel občutka, da letiš...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
1309976 ::
Malo sem gledal tole stran in Dacia sandero lpg ni med najbolj varčnimi OA. Ali si kaj narobe razlagam? Povprečna poraba je 7,7 plina (gre celo do 13+). Ok plin je cenejši, ampak k temu je potrebno prišteti še porabo bencina in imaš potem dejansko povprečje cca 8l +, pri ceni plina 0,644...znese primerljivo porabo dizlu, ki porabi 5l v povprečju.
Torej, gledano zgolj ekonomično, je najverjetneje cenejša vožnja s kakšnim 1,5 dcijem ali 1,6 hdijem oziroma tdcijem, crdijem (Clio, Focus, ds3, Rio...)?
Torej, gledano zgolj ekonomično, je najverjetneje cenejša vožnja s kakšnim 1,5 dcijem ali 1,6 hdijem oziroma tdcijem, crdijem (Clio, Focus, ds3, Rio...)?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 1309976 ()
OK.d ::
Za omenjeni Clio 76 ti povem, da ima porabo po 1500 km z zelo lahko nogo do 6,5l po lokalnih cestah do 90 km/h.
Zdej a se voziš po 1km na dan in se ti mašina sploh ne ogreje, ali pa tvoja noga ni lahka.
Ne to je to, poglej na spritmonitor.de, kako so nekateri "zadovoljni" s porabo
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1...
LPOK.d
Zgodovina sprememb…
- spremenil: OK.d ()
facepalm ::
Jaz sem s tce90 imel povprecno pod 5l/100km na dopustu (lahka noga). Prevozil cca 3kkm vecinoma panoramske regionalke. Ob zadnjem tankanju, mi je racunalnik celo pokazal "range 1000km".
Ce ima tce75 toliko visjo porabo pa ne vem.
Poraba bo primerljiva, vendar za takega dizla (novega) bos odstel vec, v primeru financiranja bos vec preplacal ter ne pozabiti na razne restrikcije po vecjih mestih EU.
Ce ima tce75 toliko visjo porabo pa ne vem.
Malo sem gledal tole stran in Dacia sandero lpg ni med najbolj varčnimi OA. Ali si kaj narobe razlagam? Povprečna poraba je 7,7 plina (gre celo do 13+). Ok plin je cenejši, ampak k temu je potrebno prišteti še porabo bencina in imaš potem dejansko povprečje cca 8l +, pri ceni plina 0,644...znese primerljivo porabo dizlu, ki porabi 5l v povprečju.
Torej, gledano zgolj ekonomično, je najverjetneje cenejša vožnja s kakšnim 1,5 dcijem ali 1,6 hdijem oziroma tdcijem, crdijem (Clio, Focus, ds3, Rio...)?
Poraba bo primerljiva, vendar za takega dizla (novega) bos odstel vec, v primeru financiranja bos vec preplacal ter ne pozabiti na razne restrikcije po vecjih mestih EU.
hojnikb ::
Pa tudi sicer, lpg motor bo vedno porabu 15-20% več plina kot bencina, because physics. Če pride plinaš po kilometru na dizla in nimaš dizlsko povezanih stroškov, je že solid deal. Remember, tanov osnovni sandero z plinom je pod 11 jurjov.
#brezpodpisa
Valvoline ::
Pri plinu je fajn da se sploh ne obremenjujes z porabo ter kolk je cena na tanksteli, ker je skoraj vedno pol cenejsi k bencin/dizel. Poraba plina je za tak avto povprecno za 2l vec napram bencina.
Plin lahko tankas tudi po 52c.
https://www.mylpg.eu/stations/slovenia/...
Malo sem gledal tole stran in Dacia sandero lpg ni med najbolj varčnimi OA. Ali si kaj narobe razlagam? Povprečna poraba je 7,7 plina (gre celo do 13+). Ok plin je cenejši, ampak k temu je potrebno prišteti še porabo bencina in imaš potem dejansko povprečje cca 8l +, pri ceni plina 0,644...znese primerljivo porabo dizlu, ki porabi 5l v povprečju.
Torej, gledano zgolj ekonomično, je najverjetneje cenejša vožnja s kakšnim 1,5 dcijem ali 1,6 hdijem oziroma tdcijem, crdijem (Clio, Focus, ds3, Rio...)?
Plin lahko tankas tudi po 52c.
https://www.mylpg.eu/stations/slovenia/...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
facepalm ::
Pa tudi sicer, lpg motor bo vedno porabu 15-20% več plina kot bencina, because physics. Če pride plinaš po kilometru na dizla in nimaš dizlsko povezanih stroškov, je že solid deal. Remember, tanov osnovni sandero z plinom je pod 11 jurjov.
Iz sebe tudi iztisne slabih 10% vec moci in navora. V primeru Dacie: 90hp/160Nm super95 vs 100hp/170Nm lpg. Deklarirana WLTP poraba pa je 5.4l super95 vs 7.1l lpg
hojnikb ::
nwm ce ma eco-g razlicica kaj manj konjev na bencinu. Lahko me pa popravis z virom
#brezpodpisa
Valvoline ::
Pa tudi sicer, lpg motor bo vedno porabu 15-20% več plina kot bencina, because physics. Če pride plinaš po kilometru na dizla in nimaš dizlsko povezanih stroškov, je že solid deal. Remember, tanov osnovni sandero z plinom je pod 11 jurjov.
Iz sebe tudi iztisne slabih 10% vec moci in navora. V primeru Dacie: 90hp/160Nm super95 vs 100hp/170Nm lpg. Deklarirana WLTP poraba pa je 5.4l super95 vs 7.1l lpg
Dvomim da bo to drzalo, na lpg ponavadi zgubis par konjev, razen ce sistem nastavis da pije kakih 40% vec plina k benz. Visja poraba plina je zarad 20% nizje kaloricne vrednosti plinske mesance propan/butan primerjano bencinom.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
hojnikb ::
pri renaultu je finta v euro6d emisija. Taisti motorji so mel pred tem eurotom 10 konjev vec, zato ni finta, da bi se dal z lpgjem dosegat vec konjev, ampak v tem da je z lpg lazje dosegat dolocene emisije pri dani moci. Ergo imajo plinske razlicice vec konjev.
Je pa zanimivo da ima sedaj tudi clio lpg opcijo.
Je pa zanimivo da ima sedaj tudi clio lpg opcijo.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
jest10 ::
Za omenjeni Clio 76 ti povem, da ima porabo po 1500 km z zelo lahko nogo do 6,5l po lokalnih cestah do 90 km/h.
Zdej a se voziš po 1km na dan in se ti mašina sploh ne ogreje, ali pa tvoja noga ni lahka.
Ne to je to, poglej na spritmonitor.de, kako so nekateri "zadovoljni" s porabo
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1...
Pol je pa to res sekret mašina.
hojnikb ::
pokazi raje povprecje vseh vnosov in primerljiv avto konkurence. enga outlierja ni tezko najdet.
#brezpodpisa
Valvoline ::
Heh, kolk konjev bo potem vpisanih v prometni? Makes sense tole o izpusnih normativih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
hojnikb ::
lpg varjanta ima verjetno 100HP v obeh rezimih (ima pa bencinska manj navora ampak vecji razpon le tega). Verjetno ce imas tovarnisko lpg napeljavo, se da malo pogoljufat z testi.
Zgleda pa renault s temi motorji ni bil pretirano priravljen na euro6d, ker sicer jim nebi blo treba zmanjsat konjev.
Zgleda pa renault s temi motorji ni bil pretirano priravljen na euro6d, ker sicer jim nebi blo treba zmanjsat konjev.
#brezpodpisa
Valvoline ::
Za omenjeni Clio 76 ti povem, da ima porabo po 1500 km z zelo lahko nogo do 6,5l po lokalnih cestah do 90 km/h.
Zdej a se voziš po 1km na dan in se ti mašina sploh ne ogreje, ali pa tvoja noga ni lahka.
Ne to je to, poglej na spritmonitor.de, kako so nekateri "zadovoljni" s porabo
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1...
Pol je pa to res sekret mašina.
Par slo testov ima ta tce 75, poraba je tm standardnih 6l na 100km. Tale SM status je nek overkill, mogoce voznja po rovtah ter makadamih :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
hojnikb ::
ni problem tak motor spravit tut na 10 litrov. Bistvena je tukaj noga in potovalna hitrost :)
#brezpodpisa
Valvoline ::
ni problem tak motor spravit tut na 10 litrov. Bistvena je tukaj noga in potovalna hitrost :)
Kaka babnca tut zna pozabit da avto ima vec k 2/3 prestav.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
OK.d ::
Ja v Clio V enaka mašina manj konjev 65, še malo pa bomo prišli na konje od Zastave 101-55, še pomnite tovariši
LPOK.d
hojnikb ::
ni problem tak motor spravit tut na 10 litrov. Bistvena je tukaj noga in potovalna hitrost :)
Kaka babnca tut zna pozabit da avto ima vec k 2/3 prestav.
defenitivno. Pa tudi, afaik majo ti motorji se vedno port injection, kar ni blagodejno za porabo, je pa blagodejno za denarnico :)
#brezpodpisa
Valvoline ::
fajn bi bilo videt kasno pocen dacio tovarnisko na CNG. Poraba 3-4kg,start direkt na metan, realna cena cngja max 50-70c kg. Zal v slo ne bo nic iz cng omrezja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
facepalm ::
nwm ce ma eco-g razlicica kaj manj konjev na bencinu. Lahko me pa popravis z virom
Uradni katalog
Proti zadnjim stranem imas specifikacije
EcoG 100 je v bistvu tce90 + lpg
Ja v Clio V enaka mašina manj konjev 65, še malo pa bomo prišli na konje od Zastave 101-55, še pomnite tovariši
Konji se manjsajo zaradi vedno strozjih emisijskih omejitev.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
hojnikb ::
lejga zlomka pa res. Pol je res to to, lovijo emisijske razrede in co2 kupone.
#brezpodpisa
Benny123 ::
Emisijske kupone lovijo, kazni so ogromne, zato manjšajo moč. Toyota Yaris Hybrid je najboljša izbira za majhen avto ki malo porabi. Z lahkoto med 4 - 4.5 L max, lahko tudi manj če ga znaš vozit. Za nekoga ki se veliko vozi po regionalnih cestah in po mestu je top. Stane pa 17k je res. Sam če se veliko voziš ...
facepalm ::
Me prav zanima koliko hp/Nm bi sproducirale te 1.0 tce masine, ce bi jim pustili "zadihat". Jaz bi ugibal okoli 120hp/220Nm.
hojnikb ::
Me prav zanima koliko hp/Nm bi sproducirale te 1.0 tce masine, ce bi jim pustili "zadihat". Jaz bi ugibal okoli 120hp/220Nm.
si kr bliz
https://www.dyno-chiptuningfiles.com/tu...
125hp/200nm. Verjetno z kakšnim supporting modom (downpipe, injektorji) še kakšen konjič več, ampak kaj velik čez 130HP pa pomoje ne, ker je ze turbo premajhen.
#brezpodpisa
facepalm ::
Emisijske kupone lovijo, kazni so ogromne, zato manjšajo moč. Toyota Yaris Hybrid je najboljša izbira za majhen avto ki malo porabi. Z lahkoto med 4 - 4.5 L max, lahko tudi manj če ga znaš vozit. Za nekoga ki se veliko vozi po regionalnih cestah in po mestu je top. Stane pa 17k je res. Sam če se veliko voziš ...
ampak ko pogledas, da ima tako porabo 15 let star dizel.. emisije so dandanes nizje, moc tudi, poraba +- nespremenjena.
Me prav zanima koliko hp/Nm bi sproducirale te 1.0 tce masine, ce bi jim pustili "zadihat". Jaz bi ugibal okoli 120hp/220Nm.
si kr bliz
https://www.dyno-chiptuningfiles.com/tu...
125hp/200nm. Verjetno z kakšnim supporting modom (downpipe, injektorji) še kakšen konjič več, ampak kaj velik čez 130HP pa pomoje ne, ker je ze turbo premajhen.
Mogoce se s sportnim vlozkom filtra pridobis kak %. Ce ne drugega pa vsaj podaljsas zivljenjsko dobo turbini:)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
hojnikb ::
z downpipom in odstranjenim GPFom se sigurno dobi nekaj konjev, ampak slej k prej zmanjka drugih zadev, vsaj pri teh econobox mašinah. Staru 1.2TCe (tisti osnovan na 1.2 16v) mu je velik prej zmanjkalo injektorjev, kot česar kol drugega recimo...
#brezpodpisa
Benny123 ::
Emisijske kupone lovijo, kazni so ogromne, zato manjšajo moč. Toyota Yaris Hybrid je najboljša izbira za majhen avto ki malo porabi. Z lahkoto med 4 - 4.5 L max, lahko tudi manj če ga znaš vozit. Za nekoga ki se veliko vozi po regionalnih cestah in po mestu je top. Stane pa 17k je res. Sam če se veliko voziš ...
ampak ko pogledas, da ima tako porabo 15 let star dizel.. emisije so dandanes nizje, moc tudi, poraba +- nespremenjena.
Me prav zanima koliko hp/Nm bi sproducirale te 1.0 tce masine, ce bi jim pustili "zadihat". Jaz bi ugibal okoli 120hp/220Nm.
si kr bliz
https://www.dyno-chiptuningfiles.com/tu...
125hp/200nm. Verjetno z kakšnim supporting modom (downpipe, injektorji) še kakšen konjič več, ampak kaj velik čez 130HP pa pomoje ne, ker je ze turbo premajhen.
Mogoce se s sportnim vlozkom filtra pridobis kak %. Ce ne drugega pa vsaj podaljsas zivljenjsko dobo turbini:)
Absolutno ima lahko dizel tudi tako porabo samo to je bencinar in je taka poraba spoštovanja vredna. Fajn je to da pelješ relacijo cca 80 na uro pol pa prideš v mesto in se voziš še par kilometrov pa poraba ne naraste. Dizel po mestu ni tako fajn, plus ima težave pri kratkih relacijah, dpf filtri in podobno, pa drago vzdrževanje zaradi turbin in podobno. Pri Yaris teh problemov ni, pa kar se tiče baterije tudi ne. V tujini jih po cca 15 letih obnovijo za 500 Eur.
hojnikb ::
ampak treba je vzet v zakup, ce bos yarisa gonu po AC 130kmh+, tut nebo vec pretirano varcen in defenitivno nebo 5l ali manj.
Pa seveda cena. 5 jurjov razlike ti pri plinski dacii pri trenutnih cenah kupi cez 8000 litrov plina, s cimer se lahko vozis naslednjih 100kkm zastonj.
Pa nekaj ti se prinese nizje zavarovanje in manjsi motor, kar v recimo 5-10 letih ni nic (yaris je 1,5 kar je ze visji razred + visja nabavna cena pomen vec kaskota).
Pa seveda cena. 5 jurjov razlike ti pri plinski dacii pri trenutnih cenah kupi cez 8000 litrov plina, s cimer se lahko vozis naslednjih 100kkm zastonj.
Pa nekaj ti se prinese nizje zavarovanje in manjsi motor, kar v recimo 5-10 letih ni nic (yaris je 1,5 kar je ze visji razred + visja nabavna cena pomen vec kaskota).
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
facepalm ::
Absolutno ima lahko dizel tudi tako porabo samo to je bencinar in je taka poraba spoštovanja vredna. Fajn je to da pelješ relacijo cca 80 na uro pol pa prideš v mesto in se voziš še par kilometrov pa poraba ne naraste. Dizel po mestu ni tako fajn, plus ima težave pri kratkih relacijah, dpf filtri in podobno, pa drago vzdrževanje zaradi turbin in podobno. Pri Yaris teh problemov ni, pa kar se tiče baterije tudi ne. V tujini jih po cca 15 letih obnovijo za 500 Eur.
Razumem, da je nov bencinar bolj udoben, manj tecen za vzdrzevat. Pa vseeno glede na to, da je hibrid, se mi ne zdi poraba nic posebnega. Sploh ce primerjas starega cliota IV tce90, kateri porabi liter vec. Pa je budget bencinc. In smo spet pri plinu. S 3l visjo porabo, ima nizji strosek goriva.
facepalm ::
Benny123 ::
Absolutno ima lahko dizel tudi tako porabo samo to je bencinar in je taka poraba spoštovanja vredna. Fajn je to da pelješ relacijo cca 80 na uro pol pa prideš v mesto in se voziš še par kilometrov pa poraba ne naraste. Dizel po mestu ni tako fajn, plus ima težave pri kratkih relacijah, dpf filtri in podobno, pa drago vzdrževanje zaradi turbin in podobno. Pri Yaris teh problemov ni, pa kar se tiče baterije tudi ne. V tujini jih po cca 15 letih obnovijo za 500 Eur.
Razumem, da je nov bencinar bolj udoben, manj tecen za vzdrzevat. Pa vseeno glede na to, da je hibrid, se mi ne zdi poraba nic posebnega. Sploh ce primerjas starega cliota IV tce90, kateri porabi liter vec. Pa je budget bencinc. In smo spet pri plinu. S 3l visjo porabo, ima nizji strosek goriva.
Pa ja to je res morda, sam je treba še upoštevati tudi vzdržljivost avta, ( Clio pravijo nima šans proti Toyoti) pa turbina pri bencinskem avtu tudi crkne rada , pa zmogljivosti Yaris al pa tce 90 je tut velika razlika (Clio 12.2 do 100 Yaris 9.9) pa avtomatski menjalnik.. ne vem no. Nisem za budget avto v tem primeru, raj par jurjev več, se prinese notri po parih letih. Pa tišina po mestu ev vožnje je Tut veliko vredna.
Clio tce90 porabi liter več od mojega 180 konjskega hibrida. Od yarisa bo kar 2 in več.
On je omenil, da hibrid porabi 4-4.5l. Clio v druzini ima po 130kkm, povprecno 5.5l.
Ja odvisno kje se voziš, govorim o vožnji po mestu pa kdaj relacija.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Benny123 ()
facepalm ::
Absolutno ima lahko dizel tudi tako porabo samo to je bencinar in je taka poraba spoštovanja vredna. Fajn je to da pelješ relacijo cca 80 na uro pol pa prideš v mesto in se voziš še par kilometrov pa poraba ne naraste. Dizel po mestu ni tako fajn, plus ima težave pri kratkih relacijah, dpf filtri in podobno, pa drago vzdrževanje zaradi turbin in podobno. Pri Yaris teh problemov ni, pa kar se tiče baterije tudi ne. V tujini jih po cca 15 letih obnovijo za 500 Eur.
Razumem, da je nov bencinar bolj udoben, manj tecen za vzdrzevat. Pa vseeno glede na to, da je hibrid, se mi ne zdi poraba nic posebnega. Sploh ce primerjas starega cliota IV tce90, kateri porabi liter vec. Pa je budget bencinc. In smo spet pri plinu. S 3l visjo porabo, ima nizji strosek goriva.
Pa ja to je res morda, sam je treba še upoštevati tudi vzdržljivost avta, ( Clio pravijo nima šans proti Toyoti) pa turbina pri bencinskem avtu tudi crkne rada , pa zmogljivosti Yaris al pa tce 90 je tut velika razlika (Clio 12.2 do 100 Yaris 9.9) pa avtomatski menjalnik.. ne vem no. Nisem za budget avto v tem primeru, raj par jurjev več, se prinese notri po parih letih. Pa tišina po mestu ev vožnje je Tut veliko vredna.
Nedvomno je Toyota boljsi avto. Sem samo porabo komentiral.
@utk morem pa dodat, da ima en drugi clio z vec opreme in 16" 205 gumami, povprecno 6.5l.
Ocitno je full odvisno od gum in nacina voznje
Utk ::
Clio tce90 porabi liter več od mojega 180 konjskega hibrida. Od yarisa bo kar 2 in več.
On je omenil, da hibrid porabi 4-4.5l. Clio v druzini ima po 130kkm, povprecno 5.5l.
Ampak ne veš kolk bi porabil njemu tvoj clio niti kolk bi yaris vam. Jaz imam hibrida in malega turbaka, ki porabi manj od cliota, pa še zmeraj bistveno več od bistveno večjega hibrida. Če ti tist clio porabi 5,5, ti yaris hibrid ne bi preko 4. Če ti bi clio 6,5 do 7 kot da marsikomu, bi ti yaris še zmeraj pod 5.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Benny123 ::
Drgač pa ne verjamem da ma Clio tako majhno porabo, če bi primerjal po testih Clio žre precej več. 6-7 litra. Tudi yaris pri 70-80 na uro žre 3.5 l
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Benny123 ()
Blinder ::
pa zmogljivosti Yaris al pa tce 90 je tut velika razlika (Clio 12.2 do 100 Yaris 9.9) pa avtomatski menjalnik.. ne vem no.
https://avto-magazin.metropolitan.si/av...
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Blinder ()
Benny123 ::
pa zmogljivosti Yaris al pa tce 90 je tut velika razlika (Clio 12.2 do 100 Yaris 9.9) pa avtomatski menjalnik.. ne vem no.
Sodec po podatkih iz tega testa ima yaris 11.8 do 100.
Ja to je star model, ki ga dobiš za 14.500 Eur ima pa slabše performance kot nova verzija. Porabi pa malo več kot nov Yaris, moja draga ima 4.7 pozimi (precej jo zebe), poleti pa 4 l
pa zmogljivosti Yaris al pa tce 90 je tut velika razlika (Clio 12.2 do 100 Yaris 9.9) pa avtomatski menjalnik.. ne vem no.
Sodec po podatkih iz tega testa ima yaris 11.8 do 100.
Ja to je star star model, dobiš pa gen 3 za 14.500 Eur ima pa slabše performance kot nova verzija (11.8 do sto). Porabi pa malo več kot nov Yaris, moja draga ima 4.7 pozimi (precej jo zebe), poleti pa 4 l
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Benny123 ()
Blinder ::
Sem popravil link
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Blinder ()
Benny123 ::
facepalm ::
Drgač pa ne verjamem da ma Clio tako majhno porabo, če bi primerjal po testih Clio žre precej več. 6-7 litra. Tudi yaris pri 70-80 na uro žre 3.5 l
Mogoce najdem sliko iz dopusta.. je mogla zena slikat stevec:)
Edit:
Nasel.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
hojnikb ::
za takega malcka dat skoraj 20 jurjov tudi ni malo, sploh ko pomislis da je to kamot z rang visje avto. Hell, to sta dve osnovno opremljeni dacii
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Benny123 ::
Drgač pa ne verjamem da ma Clio tako majhno porabo, če bi primerjal po testih Clio žre precej več. 6-7 litra. Tudi yaris pri 70-80 na uro žre 3.5 l
Mogoce najdem sliko iz dopusta.. je mogla zena slikat stevec:)
Lej lahko ja 80 na uro po regionalnih cestah, po možnosti mal dol. V mestu žre pa 7.. poglej tega koliko žre.
za takega malcka dat skoraj 20 jurjov tudi ni malo, sploh ko pomislis da je to kamot z rang visje avto. Hell, to sta dve osnovno opremljeni dacii
Avto je mal čez 17000 jurjev . Pač slabša oprema.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Benny123 ()
Utk ::
Drgač pa ne verjamem da ma Clio tako majhno porabo, če bi primerjal po testih Clio žre precej več. 6-7 litra. Tudi yaris pri 70-80 na uro žre 3.5 l
Mogoce najdem sliko iz dopusta.. je mogla zena slikat stevec:)
Pri laganini furanju po morju je imel moj stari 1,8 NA bencinar porabo pod 6, tudi 5,5 bi se dalo. To nič ne pomeni.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kateri rabljen avto? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 14955 (9594) | Likalnik |
» | Avto za avtocesto 100km dnevno (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 20734 (14320) | BoredMarvin |
» | Avto za daily commute 140km (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 53052 (42851) | louser |
» | Kateri majhen avtomobil kupiti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 25539 (20474) | Raindancer |
» | Nakup novega avta do 13k (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 24385 (19181) | Assassub |