» »

Zakaj so avtonomna vozila prava stvar

Zakaj so avtonomna vozila prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
32 / 36
»»

BigWhale ::

pegasus je izjavil:

In texas je takoj zaostril zakonodajo glede avtonomnih vozil :))


A ta svetilnik liberalnosti, prostega trga, anoreksicne drzave, in resitelj podjetnistva in kapitalizma, kot ga poznamo?!?

ŠOKIRAN SEM!

DamijanD ::

codeMonkey ::

Ja, naslednje leto naj bi zaceli z voznjami po ZDA in EU.

kow ::

Premalo senzorjev ima, ne bo jim uspelo, lol.

codeMonkey ::

Bo zanimivo zdaj spremljati. Senzorji pri teh zadevah niso noben faktor, ker ne gre za osebno vozilo, ampak za taksi in cena tu ni pomembna. Bistveno bolj pomemben podatek je koliko operaterjev protrebujes za nadzor in vzdrzevanje storitve, pa na koncu tudi kje pri kaksnih pogojih ti ta dela (ce v dezju, ko ravno ljudje ne zelijo hoditi in rabijo prevoz, odpove vecina vozil, je pac izgubljen posel). Tako da senzorji so tu kul, ne samo zaradi varnosti, ni pa nobene garancije.

Zgodovina sprememb…

kow ::

Taksno stevilo senzorjev definitivno ni kul, ker povecuje stroske transporta, computinga, mainteinancea itd.
Mozno, da imajo plan, kako jih bodo scasoma odstranili, ne vem. Samo tole se zdi kot popolnoma nekonkurencna platforma.

Da pri taksiju cena kilometra ni pomembna, je pa smesno neumna ideja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

codeMonkey ::

To da je nekonkurencna platforma, bos lahko trdil, ko bo level 4 dosezen in dokazan na drugacen nacin - trenutno ni. Ker se uporablja Mobileye sistem tu, vemo, da se uporablja vision sistem, ostali pa so za fail safe. Odstraniti redundanco, ce ugotovis, da je to varno, ni nek problem.

Pa delas se neumnega. Cena senzorja pri taksiju je nepomembna. Bistveno vec te stanejo operaterji.

Zgodovina sprememb…

kow ::

Za operaterje je ze samoumevno, da jih je vse manj. Ce Waymo podvoji floto, sem 100% preprican, da ne bo podvojil stevilo operaterjev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Gregor P ::

Waymo si s svojo napredno tehnologijo to morda celo lahko privošči, medtem ko kakšna Tesla brez njih pač ne.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

iKst_ ::

Tako napredna tehnologija, da kar po nasprotni strani ceste vozi :) 4D šah :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: iKst_ ()

Okapi ::

kow je izjavil:

Taksno stevilo senzorjev definitivno ni kul, ker povecuje stroske transporta, computinga, mainteinancea itd.
Mozno, da imajo plan, kako jih bodo scasoma odstranili, ne vem. Samo tole se zdi kot popolnoma nekonkurencna platforma.

Da pri taksiju cena kilometra ni pomembna, je pa smesno neumna ideja.

Kot prvo, senzorji so relativno poceni. Vsak malo boljši robotski sesalnik ima lidar in kamero.
Kot drugo, kje ti vidiš višje stroške transporta zaradi senzorjev?
Kot tretje, "računanje" je morda še enostavnejše (ali pa vsaj nič dosti težje), če imaš več različnih vhodnih podatkov, ker se računalnik lažje odloči, kaj "vidi", oziroma kaj mora storiti.

Pri taksiju je v bistvu največji strošek voznik. Če hočeš imeti taksi 24/7, potrebuješ 3 voznike, minimalen strošek delodajalca pri nas je dobrih 1200 evrov + prevoz, malica, regres, bolniška, se pravi za 3 voznike minimalno 5000 evrov na mesec, 60.000 evrov na leto.

Strošek za senzorje je za pravi robotaksi, ki vozi povsod in v vseh pogojih, zanemarljiv.

kow ::

Ekonomijo ste vsi prespricali? Kaksna je cena taksista, je irrelevantno, ker bodo izginili. Realna cena kilometra se bo razpolovila, kar pomeni da bo kar naenkrat vazna kolicina avtomobilov ipd. Ko bos sel po fuzbal tekmi domov, potrebujes cim cenejso floto avtomobilov. Da lahko pokrivas spice. Potrebujes tudi cim manj teleoperaterjev, ampak vec senzorjev ti ne zmanjsa stevila teleoperaterjev. Potrebujes cim boljsi software, da se bodo avti cim manjkrat spravili v situacijo, ko se "zataknejo".

Potrebujes tudi integrirane robotske garaze, cistilnice, polnilnice, predikcijo itd.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

codeMonkey ::

iKst_ je izjavil:

Tako napredna tehnologija, da kar po nasprotni strani ceste vozi :) 4D šah :)


Tesli je to uspelo ze samo z nekaj avtomobili in smesno malo kilometri. Ze pri demonstraciji torej. Statisticno katastrofa. Naj najprej naberejo za velikostni razred enako kilometrov brez voznika, in brez res hudih tezav, pa bomo lahko tudi pri Tesli govorili o napredni tehnologiji.

Zgodovina sprememb…

kow ::

Pozabljate se eno rec. Ker moras imeti avtomobile, da pokrivas peak dogodke, to pomeni da se bodo taksiji lahko polnili prakticno zastonj. Lahko bos rotiral avtomobile, ki so v uporabi. Kar pomeni, da se lahko chargajo takrat, ko je cena elektrike v praksi celo negativna. Princip pa deluje samo, ce imas zelo poceni avtomobile, sploh vzdrzevanja ne sme biti veliko. Ampak dobro, nismo se tam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

codeMonkey ::

Ko bomo, bo prodaja avtomobilov precej padla.

kow ::

codeMonkey je izjavil:

iKst_ je izjavil:

Tako napredna tehnologija, da kar po nasprotni strani ceste vozi :) 4D šah :)


Tesli je to uspelo ze samo z nekaj avtomobili in smesno malo kilometri. Ze pri demonstraciji torej. Statisticno katastrofa. Naj najprej naberejo za velikostni razred enako kilometrov brez voznika, in brez res hudih tezav, pa bomo lahko tudi pri Tesli govorili o napredni tehnologiji.


A ni samo prehitel kolono? Sicer nelegalno, ampak manever ni bil nevaren. V bistvu je bil time saver. Ampak ja, to je defekt.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

codeMonkey ::

Ja sej voznja na drugem pasu cez polno crto je time saver :D Ko gre za Teslo...

Zgodovina sprememb…

kow ::

Hocem samo povedati, da se je dogodek (itak nihce ni sel gledati posnetka) v medijih prikazoval kot varnostni problem. V resnici je slo za nelegalni "asshole" manever. Prevelika asertivnost, ker so avtomobili v koloni bili prevec pasivni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

codeMonkey ::

Ne. Je slo za defekt, kot si se nato popravil. In to pri res malo narejenih kilometrih. Torej stevilo teh defektov na kilometer ze ne more biti dobro. Trenutno.

Zgodovina sprememb…

kow ::

Ne delaj se neumnega. Niso vsi defekti enaki. Najslabsi so tisti, ko nekoga poskodujes ali ubijes. Nato je skoda, sele nato so prekrski...

codeMonkey ::

Ne delam se neumnega, ti se zdaj delas neumnega. Prislo je do nedopustne napake in ce se to dogaja z neko verjetnostjo na x kilometrov, bo pac prislo do razlicnih situacij (enkrat bo nekdo nasproti odvil, drugic nikogar ne bo tam, tretjic se bo zaletel, ker bo nasproti picil nekdo z y km/h). Ce imas pri demonstraciji ze posnetke takih dogodkov, pac ni se ravno perspektivno. Jaz sem opravil vec kilometrov kot ta flota zaenkrat, pa take napake nisem naredil.

iKst_ ::

codeMonkey je izjavil:

iKst_ je izjavil:

Tako napredna tehnologija, da kar po nasprotni strani ceste vozi :) 4D šah :)


Tesli je to uspelo ze samo z nekaj avtomobili in smesno malo kilometri. Ze pri demonstraciji torej. Statisticno katastrofa. Naj najprej naberejo za velikostni razred enako kilometrov brez voznika, in brez res hudih tezav, pa bomo lahko tudi pri Tesli govorili o napredni tehnologiji.


Ampak, Waymo ima to napredno tehnologijo, pa imaš nešteto failov na spletu. Od tega, da avto zapelje na nasprotni pas kjer poteka promet (dejansko nevarno), do tega, da potnike vrže ven sredi prometnega križišča (dejansko nevarno)...

Kako je to možno, če uporablja lidar?

codeMonkey ::

iKst_ je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

iKst_ je izjavil:

Tako napredna tehnologija, da kar po nasprotni strani ceste vozi :) 4D šah :)


Tesli je to uspelo ze samo z nekaj avtomobili in smesno malo kilometri. Ze pri demonstraciji torej. Statisticno katastrofa. Naj najprej naberejo za velikostni razred enako kilometrov brez voznika, in brez res hudih tezav, pa bomo lahko tudi pri Tesli govorili o napredni tehnologiji.


Ampak, Waymo ima to napredno tehnologijo, pa imaš nešteto failov na spletu. Od tega, da avto zapelje na nasprotni pas kjer poteka promet (dejansko nevarno), do tega, da potnike vrže ven sredi prometnega križišča (dejansko nevarno)...

Kako je to možno, če uporablja lidar?


Ce ne ves zakaj je lidar, ti jaz tu ne morem pomagat. Bos moral malo studirati stvari. Zdaj pac nisi zrel za tako debatiranje...

kow ::

codeMonkey je izjavil:

Jaz sem opravil vec kilometrov kot ta flota zaenkrat, pa take napake nisem naredil.


Si ziher naredil kaksno. Podaj posnetke vseh vozenj v svojem zivljenju, ali pa bom kar direkt rekel: nakladas.
Take izjave so popolnoma nesmiselne. Na koncu bomo vsi govorili "o castnih Titovih" kako varno vozimo. Vozniki ogromno napak sploh ne zaznamo.

Mimogrede, je kdo zasledil na kako velikem obmocju so sploh startali?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

iKst_ ::

Ce ne ves zakaj je lidar, ti jaz tu ne morem pomagat. Bos moral malo studirati stvari. Zdaj pac nisi zrel za tako debatiranje...


Ja kako, a ni lidar rešitev vseh težav na tem svetu? Tako nas prepričujete nekateri že leta.

Okapi ::

kow je izjavil:

Ekonomijo ste vsi prespricali?

Bi rekel, da si jo ti. Robotaksiji bodo še lep čas tekmovali s človeškimi. Bi rekel da za vsaj 2-3 življenjske dobe prvih robotaksijev.

In končni cilj je seveda povsem avtonomna vožnja, se pravi praktično brez daljinskega nadzora.

Pozabljaš tudi, da Musk vernikom razlaga, da bodo taksiji kot posebna storitev izumrli, ker bo lahko vsak avto v zasebni rabi v prostem času kot "taksi" služil denar za svojega lastnika.

kow ::

Okapi je izjavil:

kow je izjavil:

Ekonomijo ste vsi prespricali?

Bi rekel, da si jo ti. Robotaksiji bodo še lep čas tekmovali s človeškimi. Bi rekel da za vsaj 2-3 življenjske dobe prvih robotaksijev.

In končni cilj je seveda povsem avtonomna vožnja, se pravi praktično brez daljinskega nadzora.

Pozabljaš tudi, da Musk vernikom razlaga, da bodo taksiji kot posebna storitev izumrli, ker bo lahko vsak avto v zasebni rabi v prostem času kot "taksi" služil denar za svojega lastnika.


Govorim o severnoameriskem trgu. V Bangladesu je seveda taksistova ura zelo nizka. Ce sem prav zasledil je Waymo po trznem delezu ze prehitel Lyft v SF. Ker se Google ukvarja z robotaksiji ze tako dolgo, si dobil napacno percepcijo hitrosti transformacije. V resnici se je sedaj zacelo zares in smo v fazi vse hitrejsega skaliranja. Ne podcenjuj kapitalizem.

Kar se tice Muskove ideje o rentanju lastniskih vozil, sem skepticen. Morda bi sicer to bilo smiselno za pokrivanje vecjih spic. Samo, a bos hotel, da ti nekdo polije pivo po avtomobilu, da zasluzis tistih 20e? Ali pa da pozabi telefon itd.
Je kar nekaj prakticnih problemov, ki jih ni enostavno resiti.

Mimogrede, Waymo zaenkrat nima ideje kako resiti problema "peak demand", zato tudi sodeluje z uberjem. Kar je imo neumno. Bolje bi bilo uniciti konkurenco.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

codeMonkey ::

iKst_ je izjavil:

Ce ne ves zakaj je lidar, ti jaz tu ne morem pomagat. Bos moral malo studirati stvari. Zdaj pac nisi zrel za tako debatiranje...


Ja kako, a ni lidar rešitev vseh težav na tem svetu? Tako nas prepričujete nekateri že leta.


Nope. Samo ti nisi sposoben razumeti kaj resuje, pa delas napacne zakljucke.

kow je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Jaz sem opravil vec kilometrov kot ta flota zaenkrat, pa take napake nisem naredil.


Si ziher naredil kaksno. Podaj posnetke vseh vozenj v svojem zivljenju, ali pa bom kar direkt rekel: nakladas.
Take izjave so popolnoma nesmiselne. Na koncu bomo vsi govorili "o castnih Titovih" kako varno vozimo. Vozniki ogromno napak sploh ne zaznamo.

Mimogrede, je kdo zasledil na kako velikem obmocju so sploh startali?


Mogoce preberi 2x kaj sem napisal. Pred kriziscem mimo kolone in polno crto takole nisem sel. Mogoce kdaj ob nesreci pocasi, kar tako pa ne. Se z motorjem sem se drenal vmes med avtmobili in ne zunaj cez polno crto. Je pa bilo veliko napak, itak.

Zgodovina sprememb…

kow ::

codeMonkey je izjavil:

Mogoce kdaj ob nesreci pocasi, kar tako pa ne.


Lol. Cloveska psihologija je res zanimiva rec. Kako hitro se prepricamo, da so nase odlocitve smiselne. Ampak vseeno na cestah tisoce mrtvih vsak dan.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

codeMonkey ::

kow je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Mogoce kdaj ob nesreci pocasi, kar tako pa ne.


Lol. Cloveska psihologija je res zanimiva rec. Kako hitro se prepricamo, da so nase odlocitve smiselne. Ampak vseeno na cestah tisoce mrtvih vsak dan.


Filozofiras spet. Sploh pa si mi zanimiv ko zacnes FSD sistemu pripisovati cloveske lastnosti oz. ga opisujes po nasem ravnanju in razmisljanju (tokrat z asertivnostjo, ker naj bi bili ostali pasivni). Veckrat si imel podobne razlage za razne odpovedi, ces kaj naj bi si FSD mislil. Resnica je precej bolj banalna.

Zgodovina sprememb…

Irbis ::

kow je izjavil:

Mimogrede, Waymo zaenkrat nima ideje kako resiti problema "peak demand", zato tudi sodeluje z uberjem. Kar je imo neumno. Bolje bi bilo uniciti konkurenco.

Za konice pač uvedeš dražbe za prevoze, kdor je pripravljen plačati več, se bo odpeljal prvi, drugi bodo pač počakali, da bodo prišli na vrsto.

kow ::

Idealno bi druzba bolje izkoristila kapacitete vseh prevoznih sredstev ter bi ljudje izgubili manj casa s cakanjem v vrsti.
Gre tudi za javno dobro. Marsikdaj sem sel potem pes, ker nisem cakal na taksi ali bus. Pa bi se z veseljem peljal.

Potem je tudi zanimivo vprasanje, kaksne so vse opcije za operaterja. Recimo, da je tekma v Ljubljani. Ce imas dovolj nizek strosek kilometra, bos lahko za nekaj ur celo redirektal del flote iz Kranja v LJ ipd.

Malo se mi zdijo tudi arhitekti za casom. Pri novih gradnjah bi pricakoval manj zunanjih parkirisc in vec obracalisc. Drzava spet ne razmislja dolgorocno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

kow ::

Aja, se nekaj ne razumem pri Waymo. Kako se bodo njihovi avtomobili furali po avtocestah? Bodo staro floto upokojili? Ker trenutno vozila so izrazito neaerodinamicna. Ali so v ZDA hitrosti na obvoznicah dovolj nizke, da to ni problem?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

codeMonkey ::

Dvomim da bo to nek faktor kaj kmalu. Ko bo, bodo ze sli v sodelovanje s kaksnim proizvajalcem in optimalno integracijo. Za zdaj smo se precej na zacetku.

Da ne bodo na koncu koncali s Foxconnom, kot Apple. Ker Foxconn se je na polno dal v pogodbeno izdelavo ter nacrtovanje vozil, nekako kot to pocne Magna.

Zgodovina sprememb…

Okapi ::

Irbis je izjavil:

kow je izjavil:

Mimogrede, Waymo zaenkrat nima ideje kako resiti problema "peak demand", zato tudi sodeluje z uberjem. Kar je imo neumno. Bolje bi bilo uniciti konkurenco.

Za konice pač uvedeš dražbe za prevoze, kdor je pripravljen plačati več, se bo odpeljal prvi, drugi bodo pač počakali, da bodo prišli na vrsto.

Konic nikoli ne moreš gospodarno pokriti s svojimi (stalnimi) zmogljivostmi. Zato pa obstaja sezonsko delo, ker kmet ne more imeti celo leto zaposlenih 100 obiralcev hmelja, ki jih potrebuje 2 tedna na leto. Velja tudi za industrijo.

Lahko se pač sprijazniš s tem, da konic nimaš pokritih, če to škodi tvoji blagovni znamki, moraš pa najti drugo rešitev, recimo pri nas študentsko delo, pri Waymotu Uber..., ko višek prometa v konicah oddaš zunanjemu izvajalcu.

kow ::

Ocitno Waymo Uber dolgorocno res ne tretira kot konkurenco in jih tretirajo kot zivega mrtveca.

jernejl ::

iKst_ je izjavil:

Ce ne ves zakaj je lidar, ti jaz tu ne morem pomagat. Bos moral malo studirati stvari. Zdaj pac nisi zrel za tako debatiranje...


Ja kako, a ni lidar rešitev vseh težav na tem svetu? Tako nas prepričujete nekateri že leta.
Ravno nasprotno je. Nekateri nas že leta prepričujejo o tem, kako je kamera rešitev vseh težav na tem svetu.
Drugi pa vemo, da imajo druge vrste senzorji v določenih situacijah prednost in lahko zagotovijo boljše delovanje.

kow je izjavil:

Potrebujes tudi cim manj teleoperaterjev, ampak vec senzorjev ti ne zmanjsa stevila teleoperaterjev. Potrebujes cim boljsi software, da se bodo avti cim manjkrat spravili v situacijo, ko se "zataknejo".
Tule samemu sebi nasprotuješ. "Čim boljši software" pomeni, da zna iz dodatnih senzorjev pridobiti dodatne uporabne podatke, zaradi katerih avto vozi bolj zanesljivo, povzroči manj prometnih nesreč in škode in se manjkrat zatakne. In zaradi tega tudi zmanjša potrebo po teleoperaterjih.
Seveda če si sposoben sproducirati samo neinteligenten software, ki iz senzorjev ni sposoben izluščiti uporabnih informacij, potem lahko ta problem pometeš pod preprogo tako, da izločiš senzorje, ki jih ne znaš uporabiti.
Posledica je pa ta, da taka vožnja nikoli ne bo mogla biti tako dobra, kot če bi imel dodatne senzorje in kvaliteten software.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

kow ::

Se stotic. Avtomobilske nesrece zaradi slabe vidljivosti skorajda ne obstajajo. Problem cloveskih voznikov ni percepcija, ampak pozornost, psihologija itd.

Ko bomo zmanjsali stevilo nesrec, govorim iz riti, za 100x, potem se gremo lahko resevanje eksoticnih problemov, kot je voznja v megli, odpovedi kamer in ne vem kaj se...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

iKst_ ::

Drugi pa vemo, da imajo druge vrste senzorji v določenih situacijah prednost in lahko zagotovijo boljše delovanje.


Ampak, a ga res? Zakaj Waymo počne enake ali včasih še večje neumnosti kot Tesla, če ima vse potrebne senzorje?

jernejl ::

iKst_ je izjavil:

Drugi pa vemo, da imajo druge vrste senzorji v določenih situacijah prednost in lahko zagotovijo boljše delovanje.


Ampak, a ga res? Zakaj Waymo počne enake ali včasih še večje neumnosti kot Tesla, če ima vse potrebne senzorje?
Tud profesionalni voznik z veliko kilometrine včasih popraska avto, in tudi betežna na pol slepa stara mama včasih pride iz tržnice do doma brez da bi popraskala avto. A bomo iz tega sklepali, da so take stare mame boljše voznice kot profesionalni vozniki, samo zato, ker včasih vozijo bolje?

kow ::

Ogromno senzorjev, pa jih ni dovolj, da bi "videli". Ne razumem.

Utk ::

Če smo že pri teslini polni črti, tistega lidar ne bi preprečil.

kow ::

jernejl je izjavil:


Tule samemu sebi nasprotuješ. "Čim boljši software" pomeni, da zna iz dodatnih senzorjev pridobiti dodatne uporabne podatke, zaradi katerih avto vozi bolj zanesljivo, povzroči manj prometnih nesreč in škode in se manjkrat zatakne. In zaradi tega tudi zmanjša potrebo po teleoperaterjih.
Seveda če si sposoben sproducirati samo neinteligenten software, ki iz senzorjev ni sposoben izluščiti uporabnih informacij, potem lahko ta problem pometeš pod preprogo tako, da izločiš senzorje, ki jih ne znaš uporabiti.
Posledica je pa ta, da taka vožnja nikoli ne bo mogla biti tako dobra, kot če bi imel dodatne senzorje in kvaliteten software.


Zakaj domnevas, da je vecina nesrec, zataknitev ipd. povezanih s percepcijo? Kolikorat se ti pa zgodi v mestu, da izstopis iz avta in pogledas kaj se dogaja spredaj? Sam sploh ne pomnim take situacije (sem si vzel 10s casa in nisem uspel iz spomina priklicati taksne situacije).

jernejl ::

Zakaj domnevaš, da niso skorajda vse nesreče povezane s percepcijo? Kolikokrat pa se zgodi nesreča, ker nekdo nečesa ni videl?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

kow ::

jernejl je izjavil:

Zakaj domnevaš, da niso skorajda vse nesreče povezane s percepcijo? Kolikokrat pa se zgodi nesreča, ker nekdo nečesa ni videl?


Prakticno nikoli. V smislu, da informacija ni priletela v oko. Mozgani so odpovedali, to je razlog v ogromni vecini primerov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

iKst_ ::

Že pri ljudeh so redke. Avto ima kamere na vseh straneh avtomobila, tako, da je ta scenarij še manj verjeten.

Če pogledaš trenutne faile Robotaxijev, je en tak, kjer bi potencialno lahko bile problem kamere (kratko fantomsko zaviranje na prazni cesti). Ostali primeri nimajo veze z vidom.

Okapi ::

kow je izjavil:

Se stotic. Avtomobilske nesrece zaradi slabe vidljivosti skorajda ne obstajajo.

To seveda niti slučajno ni res. Nekatere najhujša prometne nesreča so ravno posledica slabe vidljivosti.

The 1990 Interstate 75 fog disaster was a traffic collision that occurred on the morning of December 11, 1990, on a section of Interstate 75 (I-75) near Calhoun, Tennessee, during dense fog which obscured the visibility of motorists. The collisions occurred in an area where fog is common and had been the site of previous multi-vehicle collisions caused by poor visibility. It consisted of a series of multi-vehicle collisions that ultimately involved 99 vehicles, and resulted in 12 deaths and 42 injuries.


Na primorski avtocesti se je 30. januarja 2016 zgodila doslej v Sloveniji najhujša prometna nesreča po številu udeleženih vozil. Policisti so po obsežnih preiskavah ugotovili, da se je v verižnem trčenju zgodilo 20 prometnih nesreč, štirje ljudje so umrli, sedem je bilo hudo poškodovanih, 18 lahko, 99 je bilo nepoškodovanih.

Udeleženih je bilo 56 vozil, sedem tovornjakov, avtobus in 48 osebnih avtomobilov. Vzrok nesreče je bila slaba vidljivost zaradi goste megle.

kow ::

Okapi, se hecas? Poiskal si nesreco iz leta 2016? A bi mi lahko se bolj pritrdil?

Pa se za dodaten premislek. Kako ves, da ni verizno trcenje povzrocila kaksna cloveska neumnost? In se v primeru avtomatike verizno trcenje sploh ne bi zgodilo?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Gregor P ::

Prosim? Ti dejansko ne verjameš, da so še vedno prometne nesreče zaradi slabe vidljivosti, ali se to samo hecaš, ali jaz česa ne razumem?8-O
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

kow ::

Jaz dejansko verjamem, da si ti funkcionalno nepismen. To pa res verjamem.
««
32 / 36
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tesla svoje robotaksije premierno zagnala v Austinu (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
593429 (1400) hruske
»

Avtomobili z lidarjem lahko uničijo kamero na telefonu (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
6110001 (3390) Sparrow
»

General Motors bo zaprl Cruise (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
585342 (3010) BT52
»

Tesla povečala proizvodnjo in prodajo vozil (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Rezultati
707579 (3997) dexterboy
»

Mercedes-Benz v Evropi prehitel Teslo (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
8417309 (12240) DamijanD

Več podobnih tem