Forum » Loža » KRAJA: Sumljivi plačljivi sms klub brez potrditve uporabnika?!
KRAJA: Sumljivi plačljivi sms klub brez potrditve uporabnika?!
Temo vidijo: vsi
Erik39 ::
Zato ker to stane, saj ves 2-3 ure je pac par 1000e... Pa kolikor vem tudi a1 tega vec nima.
Drugace je pa zadeva simple.
Na prvem mestu je neumnost uporabnika.
Na drugem mestu zloraba ponudnika.
Potem pride napaka operaterja.
Sele potem pa pridejo teorije zarote o kriminalnih zdruzbah.
Ce si prvo opcijo eliminiral potem preveri ali si poslal sms ali ne. Ce nisi potem pac reklamiraj racun in nehaj delat dramo.
Zato ker to stane, saj ves 2-3 ure je pac par 1000e
Ja, čas stane, ampak tvoj zaključek je pa napačen. Operaterju se bolj splača (tudi časovno!) zrihtat zadevo z komercialnimi ponudniki in žrtvovati teh 2-3 ure kot praviš, kot pa da nato zgubi stotine ur zaradi klicev in razreševanjem reklamacij nezadovoljnih strank.
SMSa nisem poslal, prav tako ni možno da bi ga kdo drug. Edina možnost bi bila da bi ga kakšna aplikacija, kar bom preveril. Napake uporabnika ni bilo, ker svoje številke nikamor nisem vpisoval in tudi potrditvenih sms-jev nisem pošiljal.
reklamiraj racun
Je problem, a veš. Gospa na Telemachu je izrecno rekla, da sicer lahko pošljem reklamacijo na Telemach, vendar da ona iz izkušenj ve, da bo zavrnjena! Izrecno in natančno to je rekla!
Ne gre za zaroto operaterja, ampak za njihovo nesposobnost. Nekje imajo neko lukno, da lahko (vsaj za namene tel plačljivih smsov) scamerji fejkajo poslan sms. Kot da bi ti v emailu zamenjal prejemnika in pošiljatelja. V nekatrih logih operater vidi kot da si res ti poslal sms, v tistem pravem, obračunskem za tvojo sim kartico, pa tega najbrž ne bo. Zato niti sami takoj ne vejo ali si res poslal ali ne, ker imajo eni in drugi logi napake in tam na podpori ne bo takoj ugotovila kaj je res in kaj ne. Se pa da razčistit.
Tako kot Utk pravi tudi sam razmišljam. Za Uganikdo: če si prebral temo, si lahko zasledil tole temo, ki je skoraj identični primer mojemu (preberi podrobno cel prvi post):
sms prevara 6655
Bom pa preveril na portalu MojTelemach takoj ko bodo zrihtali SMS kodo za dostop. Predvidoma v ponedeljek.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
Erik39 ::
Situacija je sledeča.. Določene aplikacije za uporabo "potrebujejo" dostop do telefonskega imenika. O tem je uporabnik obveščen že pred samo inštalacijo aplikacije. Dejstvo je, da določene evil aplikacije, zlorabljajo podatke iz telefonskega imenika, ter jih prodajajo tretjim osebam (podjetjem).
V resnici je dovolj, da evil aplikacijo namesti tvoj prijatelj, znanec, ljubimec, ter aplikaciji dovoli dostop do telefonskega imenika, kjer se nahaja tvoja telefonska številka.. Upam, da ne potrebujem pisati dalje, kaj se zgodi potem..
Sicer pa.. Sam sem že pred leti nastavil blokade incoming klicev / sporočil in me tako lahko kličejo zgolj osebe, ki jih imam shranjene v imeniku. Funkcijo blokado klicev / sporočil ima že vsak telefon.
Ja samo po logiki je tako: recimo da zlonamerna aplikacija od prijatelja, proda podatke njegovega imenika, vključno z mojo številko scam podjetjem. Potem bi dobil sms. Vendar po sistemu dvojnega potrjevanja, ki je bil uveden skoraj 10 let nazaj, mora uporabnik postati potrditveni SMS, da se strinja. Vendar tega ni bilo. Tako da sms, bi dobil, ker nisem poslal potrditvenega sms-ja da se strinjam, se mi ne bi smelo odšteti 2,49 € in me ne bi smeli včlaniti v SMS klub. Vendar temu ni bilo tako, odštel se mi je denar in bil sem proti svoji volji in brez potrditve včlanjen v plačjivi sms klub. Tukaj gre očitno za nekaj drugega.
Erik39 ::
Naj dodam še: možno bi sicer bilo da bi ga poslala kakšna aplikacija (in takoj zatem zbrisala), vendar je to zelo malo verjetno, ker imam iste aplikacije, brez da bi jih spreminjal že skoraj leto dni, če ne upoštevaš M365 Dashboard aplikacije (ki btw nima možnosti pošiljanja smsjev), pa še veliko več kot leto dni. Pojavlja se vprašanje, če bi bila res aplikacije, bi se to po vsej verjetnosti zgodilo prej: pa se ni. Čisto po logiki. Bom pa preveril takoj ko bo možno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
facepalm ::
Ce gres pogledat info prejetih smsjev, ob kateri uri (do sekunde) natancno si jih dobil? Si preveril ce niso bili vsi prejeti pred casom, ko naj bi ti poslal "DA"?
Oz ce so bili res vsi trije prejeti isto sekundo, ti ne bi utegnil napisat "DA" in poslati sporocilo v isti sekundi.
Oz ce so bili res vsi trije prejeti isto sekundo, ti ne bi utegnil napisat "DA" in poslati sporocilo v isti sekundi.
UganiKdo ::
potem pa v jok in na drevo pa vse igrace sabo.
Je problem, a veš. Gospa na Telemachu je izrecno rekla, da sicer lahko pošljem reklamacijo na Telemach, vendar da ona iz izkušenj ve, da bo zavrnjena! Izrecno in natančno to je rekla!
Glede na to kaj vse si nalozil si govoril z najmanj 30 svetovalci na telemachu, se vesno pa nisi niti preveril izpiska niti vlozil reklmacije.
Ce potrditvenega smsja ni med odhodnimi smsji potem telekom drugega kot da sprejme reklamacijo ne more. Oziroma potem zadevo pac prijavis akos in bodo poleg reklamacije fasali se kazen.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()
Baja ::
mene je telekom pred leti nategnil za 400e. kao mobilni podatki, kartica pa je lezala v predalu izven telefona, ker sem ze par mesecev uporabljal sluzbeno stevilko.
sem se šel pritozit, so rekli, da je stevilka bila povezano takrat in takrat na neko bazno postajo.
na koncu sem plačal in jih steral v 3pm, ker oni imajo "log", jaz pa nikakor ne morem dokazati da je simka lezala v predalu. čeprav je to bla edina uporaba v pol leta. nobenih drugih klicev, smsov, podatkov.
tak da po moje, al majo kake buge, al pa se kaki usluzbenci igrajo.
sem se šel pritozit, so rekli, da je stevilka bila povezano takrat in takrat na neko bazno postajo.
na koncu sem plačal in jih steral v 3pm, ker oni imajo "log", jaz pa nikakor ne morem dokazati da je simka lezala v predalu. čeprav je to bla edina uporaba v pol leta. nobenih drugih klicev, smsov, podatkov.
tak da po moje, al majo kake buge, al pa se kaki usluzbenci igrajo.
sgdjkdlsugi4 ::
Na loldroidu mora biti od 5.0 dalje vsaka aplikacija, ki želi dostop do SMS (tudi pošiljanje) nastavljena kot default messaging app. Če tega nisi nastavil, ter če nimaš root dostop (ki ga je zlorabila druga aplikacija), ti noben app nebi pošiljal mimo messaging appa.
FrRoSt ::
Nekje si očitno nekaj potrdil, neke pogoje in naletel na tole past....
Blokiraj številko, blokiraj vse komercialne zadeve.... Menda imaš to opcijo? Oz. jo ima telemah!??
Blokiraj številko, blokiraj vse komercialne zadeve.... Menda imaš to opcijo? Oz. jo ima telemah!??
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
Erik39 ::
Ce gres pogledat info prejetih smsjev, ob kateri uri (do sekunde) natancno si jih dobil? Si preveril ce niso bili vsi prejeti pred casom, ko naj bi ti poslal "DA"?
Oz ce so bili res vsi trije prejeti isto sekundo, ti ne bi utegnil napisat "DA" in poslati sporocilo v isti sekundi.
Info sms-ov kaže da sem vse prejel ob 12:06. Sekund ne kaže.
potem pa v jok in na drevo pa vse igrace sabo.
Je problem, a veš. Gospa na Telemachu je izrecno rekla, da sicer lahko pošljem reklamacijo na Telemach, vendar da ona iz izkušenj ve, da bo zavrnjena! Izrecno in natančno to je rekla!
Glede na to kaj vse si nalozil si govoril z najmanj 30 svetovalci na telemachu, se vesno pa nisi niti preveril izpiska niti vlozil reklmacije.
Ce potrditvenega smsja ni med odhodnimi smsji potem telekom drugega kot da sprejme reklamacijo ne more. Oziroma potem zadevo pac prijavis akos in bodo poleg reklamacije fasali se kazen.
Kakšne igrače človek božji? Ne trolaj. Posredno me obtožuješ da lažem, kar ne drži, nikjer nisem rekel da sem govoril z 30 svetovalci na Telemachu, ampak z štirimi, kar sem tudi jasno povedal. Dokaze o tem hranim. Vse kar sem zapisal je točno in resnično in imam dokaze za to. Razmisli prej preden nekoga po krivici obrožiš, kajti kaj hitro se ti lahko vrne (karma pa to). Čakam na ponedeljek ko bom lahko pogledal na portal MojTelemach in poklicah Tržni inšektorat in Akos, ter ostale. Reklamacija računa pri Telemachu se mi ne splača, po mnenju svetovalke same, saj pravi, da iz izkušenj ve, da so takšne reklamacije rešene negativno. Akos je v igri, to planiram.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
Erik39 ::
sgdjkdlsugi4 je izjavil:
Na loldroidu mora biti od 5.0 dalje vsaka aplikacija, ki želi dostop do SMS (tudi pošiljanje) nastavljena kot default messaging app. Če tega nisi nastavil, ter če nimaš root dostop (ki ga je zlorabila druga aplikacija), ti noben app nebi pošiljal mimo messaging appa.
Aha tako praviš da je. Če je to res, potem lahko možnost da je krivda aplikacije izključimo. Android je 7.0, aplikacija za sporočila je originalna (nisem nič nastavljal/spreminjal), telefon tudi ni rootan.
bluefish ::
Globoko vdihni, izdihni in nekajkrat ponovi ter se morda za dan ali dva odklopi od te zadeve. Tole, kar izvajaš sedaj, ti bo kvečjemu odvzelo še več nepotrebnega časa.
Še enkrat, od operaterja zahtevaj izpisek prometa. Četudi se ti zdi to nesmiselno, boš te podatke potreboval ob morebitnih nadaljnjih postopkih - naj si bo to prijava na TIRS, AKOS ali fantazijski scenarij tožbe. V teh primerih baš slika SMS-ov ne bo zadoščala, še manj pa osebne anekdote in forumske zgodbe.
Naslednji korak je reklamacija storitve. Spet, zdi se ti nepotrebno in ob domnevni izjavi svetovalke nesmiselno, vendar je uradni in pisni odgovor na reklamacijo nekaj, kar boš potreboval v nadaljnjem postopku.
Če z odgovorom ne boš zadovoljen, pa vsekakor na kup spravi vse gradivo in ga posreduj dalje. Ponovno, po tem materialu te bodo povprašali pred kakršno koli izvedbo postopka.
Še enkrat, od operaterja zahtevaj izpisek prometa. Četudi se ti zdi to nesmiselno, boš te podatke potreboval ob morebitnih nadaljnjih postopkih - naj si bo to prijava na TIRS, AKOS ali fantazijski scenarij tožbe. V teh primerih baš slika SMS-ov ne bo zadoščala, še manj pa osebne anekdote in forumske zgodbe.
Naslednji korak je reklamacija storitve. Spet, zdi se ti nepotrebno in ob domnevni izjavi svetovalke nesmiselno, vendar je uradni in pisni odgovor na reklamacijo nekaj, kar boš potreboval v nadaljnjem postopku.
Če z odgovorom ne boš zadovoljen, pa vsekakor na kup spravi vse gradivo in ga posreduj dalje. Ponovno, po tem materialu te bodo povprašali pred kakršno koli izvedbo postopka.
Taip4n ::
Reklamacija računa pri Telemachu se mi ne splača, po mnenju svetovalke same, saj pravi, da iz izkušenj ve, da so takšne reklamacije rešene negativno. Akos je v igri, to planiram.
Kako lahko rečeš, da se reklamacija ne splača? Ker je rekla svetovalka, da se ne splača?
Jasno je, da če nekaj ni ok oz. storitev ne deluje se izvede reklamacijo računa. Ne gre za splača/ne splača, tak je uradni postopek. Na koncu te bodo zajebavali, da ti xyz ne priznajo ker nisi uradno zavrnil računa.
Erik39 ::
Reklamacija računa pri Telemachu se mi ne splača, po mnenju svetovalke same, saj pravi, da iz izkušenj ve, da so takšne reklamacije rešene negativno. Akos je v igri, to planiram.
Kako lahko rečeš, da se reklamacija ne splača? Ker je rekla svetovalka, da se ne splača?
Jasno je, da če nekaj ni ok oz. storitev ne deluje se izvede reklamacijo računa. Ne gre za splača/ne splača, tak je uradni postopek. Na koncu te bodo zajebavali, da ti xyz ne priznajo ker nisi uradno zavrnil računa.
Bom napisal tudi reklamacijo na Telemach, za zihr. Ampak kot pravim, ne stavim na to reklamacijo, veliko bolj stavim na Akos in Tržni inšpektorat. Razmišljam da bi se obrnil tudi na medije, da objavijo zadevo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
FrRoSt ::
Reklamacija računa pri Telemachu se mi ne splača, po mnenju svetovalke same, saj pravi, da iz izkušenj ve, da so takšne reklamacije rešene negativno. Akos je v igri, to planiram.
Kako lahko rečeš, da se reklamacija ne splača? Ker je rekla svetovalka, da se ne splača?
Jasno je, da če nekaj ni ok oz. storitev ne deluje se izvede reklamacijo računa. Ne gre za splača/ne splača, tak je uradni postopek. Na koncu te bodo zajebavali, da ti xyz ne priznajo ker nisi uradno zavrnil računa.
Tiste punce niso nič krive in so mu pomagale po najboljših močeh!
Ko prva iz klicnega centra ni mogla več urediti/videti zadeve, je predala naprej sodelavki zadaj, ki ima večji vpogled....
Ta je pa samo povedala, kar ona vidi, kako so zadeve stekle oz. kakšno sled so pustile .... in povedala mu je, da take pritožbe NE uspejo! Vendar to verjetno ni več v njeni moči, da odloča o tem. Povedala je samo, kakšna je (ponavadi) praksa!!
Naj jih pa vseeno informira, da ne bodo vedeli, kaj (in kako) se dogaja. Zadevo naj raziščejo...
Ne pozabi na Pahorja in papeža.
Ta dva sta bolj tako-tako!
Naj se raje obrne na Janšo!
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: FrRoSt ()
Glugy ::
mene je telekom pred leti nategnil za 400e. kao mobilni podatki, kartica pa je lezala v predalu izven telefona, ker sem ze par mesecev uporabljal sluzbeno stevilko.
sem se šel pritozit, so rekli, da je stevilka bila povezano takrat in takrat na neko bazno postajo.
na koncu sem plačal in jih steral v 3pm, ker oni imajo "log", jaz pa nikakor ne morem dokazati da je simka lezala v predalu. čeprav je to bla edina uporaba v pol leta. nobenih drugih klicev, smsov, podatkov.
tak da po moje, al majo kake buge, al pa se kaki usluzbenci igrajo.
Mislm če je res da te lahko kr samo po sebi nekdo drug prijavi na ene sms klube pa če lahko uporabnika nategnejo za 400 evrov ko nima niti kartice v telefonu. Pol mamo pa res mafijsko državo. Polom! Let me guess: noben posameznik ne bo kazensko odgovarjal.
UganiKdo ::
poudarek je na besedi ČE.
Ne, zaenkrat ljudi ki prodajajo pravljice po forumih kazensko praviloma ne preganjamo.
Ne, zaenkrat ljudi ki prodajajo pravljice po forumih kazensko praviloma ne preganjamo.
Manu ::
Bom napisal tudi reklamacijo na Telemach, za zihr. Ampak kot pravim, ne stavim na to reklamacijo, veliko bolj stavim na Akos in Tržni inšpektorat. Razmišljam da bi se obrnil tudi na medije, da objavijo zadevo.
Tako je. Napiši reklamacijo. Pošlji pismo priporočeno. Čeprav ti je zaposlena v podjetju rekla, da iz tega tako in tako ne bo nič, moraš razumet, da na koncu koncev ona dela v korist podjetja in ne v tvojo korist.
Smisel tega je, da boš imel v roki dokazilo (fotokopirano pismo s tvojim podpisom in potrdilom o poslani pošiljki), da si podal reklamacijo pravočasno.
Ampak moraš imeti podlago za reklamacijo. Računa in izpiska verjetno še nisi prejel. Torej pridobi si izpisek (lahko digitalni na portalu) in na podlagi tega reklamiraj.
Te podpiram v tvojih prizadevanjih rešiti situacijo. Treba bo ugotoviti kaj se v resnici dogaja in kako pride do teh SMS-ov. Rešitev problema bo koristil tudi drugim. Zato delaš ne le zase, ampak tudi za vse nas.
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.
ssokec ::
Meni se poraja vprašanje ali je možno poslati sms s takšno vsebino (kodo), da ko ti odpreš sms ti telefon avtomatsko pošlje nazaj sms z vsebino DA.
Zanimivost:
Pred leti sem uporabljal obveščanje o alarmih preko namenske sms programske opreme (računalnik & Siemens mc35i modem).
Lastnika kartice (podjetja) kateremu smo to integrirali je kontaktiral operater (mobitel) in ga obvestil da so omenjeno kartico blokirali ker so iz nje skušali sabotirati omrežje.
Problem je bil ker se je vsebina sms-a začela z lojtro in zaporedno št. nastalega alarma (#123456). Operater nam je zavrnil prošnjo, da nam posreduje 'prepovedane znake' kateri se naj nebi uporabljali v vsebini sms-ov oziroma vsaj ne kot prvi znak, z odgovorom da nam tega ni dolžen razkriti.
Lp!
Zanimivost:
Pred leti sem uporabljal obveščanje o alarmih preko namenske sms programske opreme (računalnik & Siemens mc35i modem).
Lastnika kartice (podjetja) kateremu smo to integrirali je kontaktiral operater (mobitel) in ga obvestil da so omenjeno kartico blokirali ker so iz nje skušali sabotirati omrežje.
Problem je bil ker se je vsebina sms-a začela z lojtro in zaporedno št. nastalega alarma (#123456). Operater nam je zavrnil prošnjo, da nam posreduje 'prepovedane znake' kateri se naj nebi uporabljali v vsebini sms-ov oziroma vsaj ne kot prvi znak, z odgovorom da nam tega ni dolžen razkriti.
Lp!
ssokec ::
Uporabi google translate eden izmed komentarjev ima identično zgodbo kot OP.
https://david.nu/prizeking-sms-spam-721...
Lp!
https://david.nu/prizeking-sms-spam-721...
Lp!
Wazzaa ::
Telemach? Večkrat so mi neupravičeno trgali iz predplačniškega računa.
Reklamiraj na email (in zamenjaj ponudnika).
Reklamiraj na email (in zamenjaj ponudnika).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Wazzaa ()
BorutK-73 ::
Kolikor sem se pozanimal je najbolje ignorirat sporočila.
Moj telemach računa pa fotr nima, itak še telefona ne zna uporabljat, samo oglasit se zna. Zato sem mu kupil navadni flip phone.
Se mi pa zdi da ciljajo ljudi ki so zelo malo aktivni na telefonski številki. Če je to res, kje dobijo te podatke? Telemach?
Moj telemach računa pa fotr nima, itak še telefona ne zna uporabljat, samo oglasit se zna. Zato sem mu kupil navadni flip phone.
Se mi pa zdi da ciljajo ljudi ki so zelo malo aktivni na telefonski številki. Če je to res, kje dobijo te podatke? Telemach?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BorutK-73 ()
MrStein ::
0. Taki nategi se dogajajo dnevno
1. Najbolj preprosto je, da teh 5 ali koliko EUR požreš (ni prijetnega okusa, ampak je najhitreje)
2. Ne plačaš teh 5 EUR (po možnosti to izjavo pošlješ Telemach-u) in zadevo pozabiš.
3. Tožba, reklamacija itd... Zanimivo, a ne preveč smiselno. Kot rečeno, se to dogaja skoz. Je neke vrste legalna kraja. Podobno kot oni TV kvizi itd...
1. Najbolj preprosto je, da teh 5 ali koliko EUR požreš (ni prijetnega okusa, ampak je najhitreje)
2. Ne plačaš teh 5 EUR (po možnosti to izjavo pošlješ Telemach-u) in zadevo pozabiš.
3. Tožba, reklamacija itd... Zanimivo, a ne preveč smiselno. Kot rečeno, se to dogaja skoz. Je neke vrste legalna kraja. Podobno kot oni TV kvizi itd...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Erik39 ::
Se mi pa zdi da ciljajo ljudi ki so zelo malo aktivni na telefonski številki.
Bi znal bit, ker številko res malo uporabljam.
1. Najbolj preprosto je, da teh 5 ali koliko EUR požreš (ni prijetnega okusa, ampak je najhitreje)
Ni to moj način, res je da je najhitreje, vendar ne nudi pa zadoščenja da je bilo pravici zadoščeno.
2. Ne plačaš teh 5 EUR (po možnosti to izjavo pošlješ Telemach-u) in zadevo pozabiš.
Trgali so mi iz predplačniškega računa 2,49 €. Tako da sem že plačal, proti svoji volji.
Kot rečeno, se to dogaja skoz. Je neke vrste legalna kraja. Podobno kot oni TV kvizi itd...
Legalna kraja bi bila če bi se uporabnik strijal z ceno in pogoji (pa še tukaj bi se lahko razpravljalo da je bil uporabnik zaveden in mu pogoji niso bili jasno predstavljeni). Vendar jaz potrditvenega SMS-ja NISEM poslal, tako da to kar se grejo ni in ne more biti legalno.
MrStein ::
"legalno" v smislu: dogaja se že desetletja i nikome ništa...
Tole si prebral:
https://www.zps.si/index.php/tehnologij... ("DIMOCO - SMS klub" , leto 2010) ?
https://www.zps.si/index.php/nasveti-in... "Pomembna zmaga ZPS na sodišču glede plačljivih SMS" , leto 2014
https://www.zps.si/index.php?option=com... leto 2017, citiram, ker je zaprto:
Tole si prebral:
https://www.zps.si/index.php/tehnologij... ("DIMOCO - SMS klub" , leto 2010) ?
https://www.zps.si/index.php/nasveti-in... "Pomembna zmaga ZPS na sodišču glede plačljivih SMS" , leto 2014
https://www.zps.si/index.php?option=com... leto 2017, citiram, ker je zaprto:
Plačljiva SMS sporočila
"Na računu za mobilne storitve sem opazila neobičajno visok znesek za komercialna sporočila podjetja Dimoco. Podjetju sem že sporočila, da ne želim prejemati takih sporočil, zanima pa me, kaj lahko storim glede zaračunanega zneska?"
Operater lahko izstavi račun le za storitve, ki so dogovorjene v naročniški pogodbi in splošnih pogojih. Zato je treba najprej preveriti, ali naročniška pogodba oz. splošni pogoji operaterja določajo podlago za zaračunavanje prejetih plačljivih SMS sporočil. Če pravne podlage za zaračunavanje ni, lahko potrošnica prejetemu računu pisno ugovarja.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
MrStein ::
PS: Operatorjem ni čisto nič tuje, da zaračunajo kaj mimo zakona. (leti na zanikalce)
Pa še ena tema o tem, kjer se celo DIMOCO oglasi
https://med.over.net/forum5/viewtopic.p...
Pa še ena tema o tem, kjer se celo DIMOCO oglasi
https://med.over.net/forum5/viewtopic.p...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
vres.ales ::
Mi smo imeli isti primer, sin je zavestno nabil na telefonu en mesec za 70€ tega dimoco.
Zagovarjali smo se, da mladoletna oseba ne sme imeti dostopa do teh vsebin in, da je telefon uporabljal brez dovoljenja staršev in kako je sploh mogoče, da lahko mladoletna oseba uprablja njihove storitve. Plačali smo tistih 70€ telekomu, od dimoco pa smo dobili nazaj denar v roku enega tedna.
Seveda smo na naročnini izklopili plačljive storitve
Zagovarjali smo se, da mladoletna oseba ne sme imeti dostopa do teh vsebin in, da je telefon uporabljal brez dovoljenja staršev in kako je sploh mogoče, da lahko mladoletna oseba uprablja njihove storitve. Plačali smo tistih 70€ telekomu, od dimoco pa smo dobili nazaj denar v roku enega tedna.
Seveda smo na naročnini izklopili plačljive storitve
hator ::
Jaz sem isto dobil 11.9 iz številke 6655. Nazaj nisem nič poslal. Dobil se zaračunano 2 x 2,49 eur. Kličem na Telemach, da zablokirajo komercialne SMS. 18.9 so ponovno zaračunali 2 x 2,49 eur . 19.9 sem poslal STOP na 6655.
Ali lahko zaračunajo, če ne pošljem potrdilnesa SMS ?Sam sem mislil, da moraš potrdit SMS.
Nisem delal nobenih IQ kvizu, itd.
Ali lahko zaračunajo, če ne pošljem potrdilnesa SMS ?Sam sem mislil, da moraš potrdit SMS.
Nisem delal nobenih IQ kvizu, itd.
UganiKdo ::
Zaračunat ne smejo, lahko pa se to zgodi. Če SMS s potrditvijo ni poslan je to osnova za reklamacijo.
Pošlješ pisno in plačaš ustrezno manjši znesek. Če reklamacijo zavrnejo imaš AKOS in TIRS. Vedno pa najprej preveri ali je možno, da je prišlo do prijave s tvoje strani (otroci, cimri...)
žalostno ampak resnično, sploh pa odlična popotnica za naprej.
Pošlješ pisno in plačaš ustrezno manjši znesek. Če reklamacijo zavrnejo imaš AKOS in TIRS. Vedno pa najprej preveri ali je možno, da je prišlo do prijave s tvoje strani (otroci, cimri...)
Mi smo imeli isti primer, sin je zavestno nabil na telefonu en mesec za 70€ tega dimoco.
Zagovarjali smo se, da mladoletna oseba ne sme imeti dostopa do teh vsebin in, da je telefon uporabljal brez dovoljenja staršev in kako je sploh mogoče, da lahko mladoletna oseba uprablja njihove storitve. Plačali smo tistih 70€ telekomu, od dimoco pa smo dobili nazaj denar v roku enega tedna.
Seveda smo na naročnini izklopili plačljive storitve
žalostno ampak resnično, sploh pa odlična popotnica za naprej.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()
hator ::
Hvala za odgovor.
Na TIRS sem klical. Njihov odgovor: "Dimoca ni več v Sloveniji in poslujejo iz Madžarske. "
Klical sem tudi na AKOS: Dobil na telefon res prijaznega gospoda. Povem mu za goljufijo s strani Dimoca. Njegov odgovor me je zelo presenetil. A vam tudi, meni so pred par dnevi ukradli 50 eur. Tudi on je bil na Telemachu. Mi je svetoval, da naj pošljem mail na AKOS.
Dostop do mojega telefona nima nobeden. Telefona nisem vpisoval v nobeno goljufivo spletno stran. Res pa sem vpisal v več kripto menjalnic.
Na TIRS sem klical. Njihov odgovor: "Dimoca ni več v Sloveniji in poslujejo iz Madžarske. "
Klical sem tudi na AKOS: Dobil na telefon res prijaznega gospoda. Povem mu za goljufijo s strani Dimoca. Njegov odgovor me je zelo presenetil. A vam tudi, meni so pred par dnevi ukradli 50 eur. Tudi on je bil na Telemachu. Mi je svetoval, da naj pošljem mail na AKOS.
Dostop do mojega telefona nima nobeden. Telefona nisem vpisoval v nobeno goljufivo spletno stran. Res pa sem vpisal v več kripto menjalnic.
UganiKdo ::
Na TIRS sem klical. Njihov odgovor: "Dimoca ni več v Sloveniji in poslujejo iz Madžarske. "
Potem ostane Evropski potrošniški center in madžarski tržni inšpektorat.
Mi je svetoval, da naj pošljem mail na AKOS.
absolutno, take prijave vedno morajo bit pisne.
Kaj pa reklamacija tistemu, ki jedejansko izvedel obračun in bi moral poskrbet, da si res potrdil naročnino? Torej operaterju.
Pod črto je vedno bolj očitno, da bo najbolj učinkovito menjat operaterja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()
FrRoSt ::
Pomoje pa nima veze kateri operater je. On je na telemachu jaz pa na telekomu
No shit Sherlock!
Morda pa tale SajVešKdo le ni tako zelo brihten, kot se (rad) napihuje!
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
UganiKdo ::
al pa naš ledenko selektivno bere, da lažje izpade še večji bedak kot po navadi.
Ker ne vem kako drugače meša težave, ki jih opisuje OP in sedaj hator - torej neupravičeno zaračunavanje storitve, ki ni bila naročena.
In "težave", ki jih ima vres.ales ker ni sposoben vzgajat lastnih otrok in njihove napake rešuje na plečih tretjih.
In njemu so za razliko od tebe, neupravičeno zaračunali storitev. Tako, da ne vem kaj točno bi rad povedal? Če izrecno naročiš storitev ti jo je operater dolžan zagotovit, kar je pri tebi tudi storil.
Ker ne vem kako drugače meša težave, ki jih opisuje OP in sedaj hator - torej neupravičeno zaračunavanje storitve, ki ni bila naročena.
In "težave", ki jih ima vres.ales ker ni sposoben vzgajat lastnih otrok in njihove napake rešuje na plečih tretjih.
Pomoje pa nima veze kateri operater je. On je na telemachu jaz pa na telekomu
In njemu so za razliko od tebe, neupravičeno zaračunali storitev. Tako, da ne vem kaj točno bi rad povedal? Če izrecno naročiš storitev ti jo je operater dolžan zagotovit, kar je pri tebi tudi storil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()
Erik39 ::
Do sedaj smo ugotovili toliko praktično identičnih primerov (brez potrditve uporabnika je bil denar ukraden):
1. Pisec tega bloga: https://publishwall.si/teal/post/105913...
2. Uporabnik sass628 v temi sms prevara 6655: sms prevara 6655
3.Oče uporabnika BorutK-73, kar opisuje v tej temi na prvi strani in v temi sms prevara.
4. Upornik spodaj v komentarjih tukaj: https://david.nu/prizeking-sms-spam-721...
1. Pisec tega bloga: https://publishwall.si/teal/post/105913...
2. Uporabnik sass628 v temi sms prevara 6655: sms prevara 6655
3.Oče uporabnika BorutK-73, kar opisuje v tej temi na prvi strani in v temi sms prevara.
4. Upornik spodaj v komentarjih tukaj: https://david.nu/prizeking-sms-spam-721...
UganiKdo ::
Primerov takšnih zlorab najde google na tone. Koliko je dejanskih zlorab je škoda ugibat. Tako, da je smiselno ostat pri slovenskih primerih, kjer dejansko poznamo več okoliščin.
tukaj pa smo sedaj na tem, da je pač treba stisnit operaterja, da izkašlja ali potrditveni SMSji so ali niso. Če jih ni potem pač prijava na AKOS in TIRS (operaterja). Če pa potrditveni SMSji so potem bo pa večji problem, glede na to da podjetje posluje izven Slovenije. Je pa seveda treba v tej situaciji najprej razčistiti kako je do poslanih SMS sploh prišlo.
Kar se pa operaterja tiče, pa kot razumem sedaj govorimo pri teh 4 primerih o 2 pri telemachu in za 2 ne poznamo operaterja.
Potem imamo še tole: https://med.over.net/forum5/viewtopic.p..., kjer je operater spet telemach (pustimo, koliko se je za zanest na besedo 10 letnika).
Imo there is a patern, in posledično je smiselna menjava operaterja (ob pritožbah in prijavah seveda), da se malo zresnijo glede teh praks, ker očitno je pri Telemachu, raznim Domico nategunom, najlažje zaračunat storitve, ki niso naročene.
tukaj pa smo sedaj na tem, da je pač treba stisnit operaterja, da izkašlja ali potrditveni SMSji so ali niso. Če jih ni potem pač prijava na AKOS in TIRS (operaterja). Če pa potrditveni SMSji so potem bo pa večji problem, glede na to da podjetje posluje izven Slovenije. Je pa seveda treba v tej situaciji najprej razčistiti kako je do poslanih SMS sploh prišlo.
Kar se pa operaterja tiče, pa kot razumem sedaj govorimo pri teh 4 primerih o 2 pri telemachu in za 2 ne poznamo operaterja.
Potem imamo še tole: https://med.over.net/forum5/viewtopic.p..., kjer je operater spet telemach (pustimo, koliko se je za zanest na besedo 10 letnika).
Imo there is a patern, in posledično je smiselna menjava operaterja (ob pritožbah in prijavah seveda), da se malo zresnijo glede teh praks, ker očitno je pri Telemachu, raznim Domico nategunom, najlažje zaračunat storitve, ki niso naročene.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()
FrRoSt ::
To je pač eden konkreten problemček, .... če pa zadevo pogledaš širše, tudi drugi operaterji niso imuni na take sleparije, .... eni so samo na to malo bolj pozorni, ali pa jim je mar, drugi pač manj....
Seveda lahko zamenjaš operaterja, samo to ne boš delal za nekaj € in nimaš nobenega zagotovila, da se ti to pri drugem operaterju (ali kaj podobnega) ne more zgoditi ..... dela je veliko, postopkovnega dokazovanja, zneski pa so majhni.... dejansko se mora človeku resno utrgat, da to stori
Seveda lahko zamenjaš operaterja, samo to ne boš delal za nekaj € in nimaš nobenega zagotovila, da se ti to pri drugem operaterju (ali kaj podobnega) ne more zgoditi ..... dela je veliko, postopkovnega dokazovanja, zneski pa so majhni.... dejansko se mora človeku resno utrgat, da to stori
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
UganiKdo ::
naš ledenko, je prišel malo meglo pomešat, sedaj ko je ugotovil kak idiotizem je izjavil.
Seveda noben operater ni imun na napake, samo na konkretnem primeru je očitno (kljub tvojemu slaboumnemu podtikanju), da se enemu operaterju konkretna napaka kar rada dogaja (v priermjavi z ostalimi).
Operaterja v konkretni situaciji menjaš iz enostavnega razloga (če pač nisi hlapec ledenkovega kova): S podjetjem, ki ni pripravljeno korektno poslovat pač ne sodeluješ in pika.
Kot že povedano: Vedno lahko pride do napake. Na napako se opozori. In če ni ustrezno sanirana gre tako podjetje na črno listo s katerim pač nikoli več ne sodeluješ. Če bi več ljudi tako delovalo bi bilo tudi napak in "napak" bistveno manj.
Seveda noben operater ni imun na napake, samo na konkretnem primeru je očitno (kljub tvojemu slaboumnemu podtikanju), da se enemu operaterju konkretna napaka kar rada dogaja (v priermjavi z ostalimi).
Operaterja v konkretni situaciji menjaš iz enostavnega razloga (če pač nisi hlapec ledenkovega kova): S podjetjem, ki ni pripravljeno korektno poslovat pač ne sodeluješ in pika.
Kot že povedano: Vedno lahko pride do napake. Na napako se opozori. In če ni ustrezno sanirana gre tako podjetje na črno listo s katerim pač nikoli več ne sodeluješ. Če bi več ljudi tako delovalo bi bilo tudi napak in "napak" bistveno manj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()
Erik39 ::
Evo nov primer identične goljufije v tej temi, čist zadn post od uporabnika Big_PaPa: Tušmobil-dimoco sms klub 2010-2015
Pa to ne morš verjet!
Mene so par dni nazaj prijavili na tole storitev. Catch je v tem da se jaz sam nisem prijavil tudi potrditvenega smsa nisem poslal. Moj telefon je dumb maxcom telefon in pod poslanimi sporocili nimam zavedenega sporocila na 6655 ko pa grem na portal pogledat moje klice in smse pa je bil sms poslan z moje strani na to telefonsko kljub temu da ga nisem poslal.
Je mozno da tukaj tale Dimoco zlorablja kaksno ranljivost v sistemu od telemacha in na tak nacin pridobiva potrditvena sporocila? Glede na to da ga nisem poslal in je od nekje moral bit poslat... kako je lahko po tem sms poslan?
Ma kdo kako idejo?
Pa to ne morš verjet!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
hator ::
Evo nov primer identične goljufije v tej temi, čist zadn post od uporabnika Big_PaPa: Tušmobil-dimoco sms klub 2010-2015
Mene so par dni nazaj prijavili na tole storitev. Catch je v tem da se jaz sam nisem prijavil tudi potrditvenega smsa nisem poslal. Moj telefon je dumb maxcom telefon in pod poslanimi sporocili nimam zavedenega sporocila na 6655 ko pa grem na portal pogledat moje klice in smse pa je bil sms poslan z moje strani na to telefonsko kljub temu da ga nisem poslal.
Je mozno da tukaj tale Dimoco zlorablja kaksno ranljivost v sistemu od telemacha in na tak nacin pridobiva potrditvena sporocila? Glede na to da ga nisem poslal in je od nekje moral bit poslat... kako je lahko po tem sms poslan?
Ma kdo kako idejo?
Pa to ne morš verjet!
Da povzamem: v razmaku par dneh si bil ti deležen goljufije, jaz, tip iz AKOSA, @ Big-Pappa, @sass628 in oče od @BorutK-73. Vsi na Telemachu. Nočem delal prehitri zaključkov,...
ssokec ::
Kaj se zgodi če si prvi SMS ponovno pošlješ samemu sebi?
Ali temu SMS-u sledi tudi 2 SMS, da si prijavljen v sistem
LP!
Ali temu SMS-u sledi tudi 2 SMS, da si prijavljen v sistem
LP!
hator ::
Ta goljufija se dogaja že več kot 10 let. Ljudje so se včlanili v SMS klub s potrditvenim SMS (npr za sporočitev rezultatov IQ testa).
Te ko sem pa napisal pa so se zgodile v par dneh.
Ti si objavil 19.9.2020
Jaz: 11.9.2020: https://slo-tech.com/forum/t771690/p684...
On iz AKOSA tudi ok. 10.9.2020, https://slo-tech.com/forum/t771690/p684...
@Big-papa: datum posta pred par dnevi: https://slo-tech.com/forum/t653506/p684...
@sass628: 15.9.2020, https://slo-tech.com/forum/t771536/zace...
@BorutK-73: ok. 15.9.2020 , https://slo-tech.com/forum/t771536/p683...
Te ko sem pa napisal pa so se zgodile v par dneh.
Ti si objavil 19.9.2020
Jaz: 11.9.2020: https://slo-tech.com/forum/t771690/p684...
On iz AKOSA tudi ok. 10.9.2020, https://slo-tech.com/forum/t771690/p684...
@Big-papa: datum posta pred par dnevi: https://slo-tech.com/forum/t653506/p684...
@sass628: 15.9.2020, https://slo-tech.com/forum/t771536/zace...
@BorutK-73: ok. 15.9.2020 , https://slo-tech.com/forum/t771536/p683...
c3p0 ::
Je kdo, ki je doživel to zlorabo in ni na Telemachu?
Potem je odgovor na dlani: nekdo zlorablja njihov sistem. Lahko, da je kdo od zaposlenih, ali se je našla kaka ranljivost.
Potem je odgovor na dlani: nekdo zlorablja njihov sistem. Lahko, da je kdo od zaposlenih, ali se je našla kaka ranljivost.
Erik39 ::
Evo nov primer identične goljufije v tej temi, čist zadn post od uporabnika Big_PaPa: Tušmobil-dimoco sms klub 2010-2015
Mene so par dni nazaj prijavili na tole storitev. Catch je v tem da se jaz sam nisem prijavil tudi potrditvenega smsa nisem poslal. Moj telefon je dumb maxcom telefon in pod poslanimi sporocili nimam zavedenega sporocila na 6655 ko pa grem na portal pogledat moje klice in smse pa je bil sms poslan z moje strani na to telefonsko kljub temu da ga nisem poslal.
Je mozno da tukaj tale Dimoco zlorablja kaksno ranljivost v sistemu od telemacha in na tak nacin pridobiva potrditvena sporocila? Glede na to da ga nisem poslal in je od nekje moral bit poslat... kako je lahko po tem sms poslan?
Ma kdo kako idejo?
Pa to ne morš verjet!
Da povzamem: v razmaku par dneh si bil ti deležen goljufije, jaz, tip iz AKOSA, @ Big-Pappa, @sass628 in oče od @BorutK-73. Vsi na Telemachu. Nočem delal prehitri zaključkov,...
Ne delaj se neumnega. Niso se te goljufije zgodile v par dneh, samo poiskali smo vse dokaze na netu za leta nazaj in jih zbrali skupaj, tebi stvari res niso jasne, tud razmišljat ne znaš.
Ta goljufija se dogaja že več kot 10 let. Ljudje so se včlanili v SMS klub s potrditvenim SMS (npr za sporočitev rezultatov IQ testa).
Te ko sem pa napisal pa so se zgodile v par dneh.
Ti si objavil 19.9.2020
Jaz: 11.9.2020: https://slo-tech.com/forum/t771690/p684...
On iz AKOSA tudi ok. 10.9.2020, https://slo-tech.com/forum/t771690/p684...
@Big-papa: datum posta pred par dnevi: https://slo-tech.com/forum/t653506/p684...
@sass628: 15.9.2020, https://slo-tech.com/forum/t771536/zace...
@BorutK-73: ok. 15.9.2020 , https://slo-tech.com/forum/t771536/p683...
Je ena velika razlika med temi primeri ki jih ti opisuješ in temi ki jih jaz. Pri meni in podobnih primerih uporabnik NI poslal potrditvenega SMS-ja in se mu je še vedno denar odštel z računa. To je čista kraja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
MrStein ::
Si prijavil policiji?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
hator ::
@Erik39: Malo bolj poglej
Vse zlorabe so bile Septembra 2020, na Telemachu, vsi zanikamo, da smo poslali potrditveni SMS. Skratka vsi smo na istem.
@MrStein:Ne še.
Vse zlorabe so bile Septembra 2020, na Telemachu, vsi zanikamo, da smo poslali potrditveni SMS. Skratka vsi smo na istem.
@MrStein:Ne še.
BorutK-73 ::
Sem danes naredil račun za moj telemach za očetovo številko in seveda so kasiral dvakrat po 2,49EUR. Seveda na TM se delajo francoze in da je oče to sam vklopu (yeah right). Edino kar sem dosegu, da so izklopili komercialne klice in sms-e, za 5EUR pa naj pošljem reklamacijo onim ki so poslal sporočila.
Jutri gre mama na TM
Tako da ne ignorirat sporočil, takoj pošljite stop sms.
Jutri gre mama na TM
Tako da ne ignorirat sporočil, takoj pošljite stop sms.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BorutK-73 ()
hator ::
A lahko kdo od vas prizadetih pogledat v Moj telemach portal? Meni se vidi odhodni SMS. Prisežem pri bogu, da ga nisem poslal.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hator ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nekdo me stalno kliče s številk ... (strani: 1 2 3 4 … 9 10 11 12 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 597628 (26460) | Nikonja |
» | Telemach mobilna telefonija (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 177343 (33551) | neosonic |
» | sms prevara 6655Oddelek: Mobilne tehnologije | 4087 (3002) | klinker |
» | SMS spam +386 70 387 970Oddelek: Loža | 9004 (7525) | gusto |