» »

Tušmobil-dimoco sms klub 2010-2015

Tušmobil-dimoco sms klub 2010-2015

Temo vidijo: vsi
«
1
2

solomojster ::

Tušmobil-dimoco sms klub.

Tudi meni se je zgodilo nekaj podobnega; https://www.zps.si/index.php/tehnologij...
https://www.ip-rs.si/varstvo-osebnih-po...

Te dni je račun narasel na lep znesek. S starni TUŠMOBILA sem dobil zavrnjeno reklamacijo in predlog naj stvar reklamiram pri podjetju Dimoco , na naslednjem naslovu; DIMOCO, direct mobile communications GMBH , tel: 05 664 4961, E-mail: info-si@mobileinfo.cc. (to naj bi bilo v Sloveniji) Glej ga zlomka ni naslova.???
Nato operaterki pojasnim ,da bi rad pritožbo na omenjeno podjetje podal pisno pritožbo preko pošte in dobim drugi naslov; Campus 21 Businesspark Wien Süd, Europaring F15/302, 2345 Brunn am Gebirge."
Firbec mi ni dal miru in vpišem naslov v google map. Tam mi pokaže DIMOCO center na serdino avtoceste. No mogoče je stavba novejša od satelitskega posnetka?
TUŠMOBIL mi je še predlagal, da naj pošljem sms stop , kar sem že poskusil,vendar me je mobilnik opozoril, da to sms sporočilo ne bo zastonj. Koliko me bo stalo pa tudi mobilnik ni vedel ,zato sporočila nisem poslal.
Ker s temi podjeti ni šale ,razmišljam, kako izstopiti iz tako gnilega SMS kluba? Rad bi izstopil tako , da DIMOCO podjetje ,od mene ne pridobi prav nobenega osebnega podatka? Zaenkrat sem pri TUŠMOBILU blokiral komercialna sporočila , vendar v klubu SMS sem verjetno še vedno. Moja telefonska številka je sedaj "okužena" ????
Ker se DIMOCO problem vleče od 2010 ,ima verjetno kdo ,kakšen dober predlog?
Za Tušmobil(povej mi skom hodiš in povem ti kdo si) mi je jasno ,kako bom uredil, pri sms klubu pa ne.

kunigunda ::

STOP je pomoje kar brezplacen (razen cena 1sms, oziroma iz kvote ce mas tak paket)

d4vid ::

Menjava stevilke mogoce?
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD

Assass1n ::

Ali ti ne more operater blokirati vseh teh naročnin. Vsaj kolegu so ker je prejemal iz treh številk reklamne sms (+oberejo te za nekaj centov) pa so mu na mobitelu vse preklicali brez problema.
PS: to ni za nazaj denar dobit tukaj ti ne znam pomagat
še ko je na tv-ju moder ekran me `pr src stisne

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Assass1n ()

kunigunda ::

Assass1n je izjavil:

Ali ti ne more operater blokirati vseh teh naročnin. Vsaj kolegu so ker je prejemal iz treh številk reklamne sms (+oberejo te za nekaj centov) pa so mu na mobitelu vse preklicali brez problema.
PS: to ni za nazaj denar dobit tukaj ti ne znam pomagat

Seveda mu jih lahko. Bodisi vse, bodisi samo od DiMocca

solomojster ::

Raje bi videl ,da bi operater (Tušmobil) odblokiral sms komercialna sporočila,če bi jih že tako nujno potreboval. Na njihovem poratalu MOJTUŠMOBIL lahko izklučiš erotične vsebine,prenos podatkov v tujini in gostovanje v drugem omrežju.Sms komercialna sporočila pa ne moreš. Klicat moraš njihovega opraterja ,da on to vklopi. Seveda telefonsko nimaš nobenega potrdila ,da imaš to blokado vključeno? Tudi reklamacijo v njihovo spletno okence odsvetujem. Odgovora kar nekako ni bilo, zato sem se polužil elektronske pošte ,kjer imam sedaj tudi potrditev blokade sms komercialnih sporočil z datumom blokade.
Zadnje čase se čudno vedem, očitno ne zaupam svojemu operaterju.

Če prenesem številko na novega operaterja in v DIMOCO klubu sem še vedno registriran ,se mi lahko zgodba verjetno ponovi ???

DIMOCO ::

Hi!

We’re from DIMOCO and just read your blog in the forum. We would like to help you by forwarding your concerns to the responsible service provider. Therefore we kindly ask you to go to: http://blog.dimoco.eu/consumer-service/

Cheers
Your DIMOCO-Service-Team


PS: DIMOCO provides payment technology (similar to credit cards, direct debit, etc.) to process payments via direct carrier billing. It does not provide digital content or products. Digital service providers all over Europe use our services purely for billing purposes, whilst remaining solely responsible for their own product marketing and internet selling!

borisk ::

Admit it, you are SPAM company that use an inappropriate marketing techniques in conjunction with the providers of mobile telephony.

kunigunda ::

DIMOCO je izjavil:

Hi!

We’re from DIMOCO and just read your blog in the forum. We would like to help you by forwarding your concerns to the responsible service provider. Therefore we kindly ask you to go to: http://blog.dimoco.eu/consumer-service/

Cheers
Your DIMOCO-Service-Team


PS: DIMOCO provides payment technology (similar to credit cards, direct debit, etc.) to process payments via direct carrier billing. It does not provide digital content or products. Digital service providers all over Europe use our services purely for billing purposes, whilst remaining solely responsible for their own product marketing and internet selling!



Hi !

For such big company with one of the biggest content SMS delivery, wouldnt it be easy to provide a page, where
subscriber can enter a number (authorization acknowledged by SMS), and view what the one is subscribed to ? (And to unsubscribe online as well) ?

:)

DIMOCO ::

Dear kunigunda,

concerning digital service provider requests you can support on: http://www.mobile-info.cc/customercare/...

Kind regards,
Your DIMOCO-Service Team

kunigunda ::

DIMOCO je izjavil:

Dear kunigunda,

concerning digital service provider requests you can support on: http://www.mobile-info.cc/customercare/...

Kind regards,
Your DIMOCO-Service Team


Tried.
5-digit pin code on VALID phone number (+386xxxxxxxx) never arrives :)

solomojster ::

Dimoco? Operaterka Tušmobila mi je podala nepopolne podatke vašega predstavništva v Sloveniji. Zanima me kje imate točen naslov , ker bi se rad osebno pogovoril z vašim dispečerjem -dispečerko ?
Ne sprenevedajte se z uporabo tujega jezika.

Še vedno iščem varijanto ,kako nazaj, do mojega denarja. TUŠMOBIL je mojo reklamacijo zavrnil in me usmiril k vam. Vam pa mojih osebnih podatkov ne bom nikoli posredoval , niti klikal po vaših spletnih naslovih. Še vedno sem mnenja da bi moral to zame storiti TUŠMOBIL. No bomo videli....

Tako pa zgleda vaše ogledalo;
http://www.publishwall.si/teal/post/109...

Looooooka ::

Plačljive smse ti ponavadi lahko pošiljajo samo preko tvojega operaterja(torej, da imajo kratko številko pri njemu).
"STOP" na to številko mora nemudoma brez kakršnih koli dodatnih navodil prekiniti vse "naročnine" s te številke na tvojo.
V kolikor sledi še kakšen sms je to kršitev za katero je zagrožena zelo visoka globa(njim s strani operaterja)....operaterja pa prav tako lahko prijaviš in znajo tudi oni kaj fasati.
V kolikor nisi prekinil zadeve s "stop" se ponavadi lahko za denar obrišeš pod nosom, ker si se verjetno nekje s tem strinjal. Bodisi nisi prebral splošnih pogojev(če so te vpisali preko SMSa potem bi ti morali v odgovoru podati ceno in frekvenco). Pa na strani morajo prav tako imeti pogoje če ne so spet v prekršku. Other than that...je pa ponavadi kriv uporabnik.

kunigunda ::

Looooooka je izjavil:

Plačljive smse ti ponavadi lahko pošiljajo samo preko tvojega operaterja(torej, da imajo kratko številko pri njemu).
"STOP" na to številko mora nemudoma brez kakršnih koli dodatnih navodil prekiniti vse "naročnine" s te številke na tvojo.
V kolikor sledi še kakšen sms je to kršitev za katero je zagrožena zelo visoka globa(njim s strani operaterja)....operaterja pa prav tako lahko prijaviš in znajo tudi oni kaj fasati.
V kolikor nisi prekinil zadeve s "stop" se ponavadi lahko za denar obrišeš pod nosom, ker si se verjetno nekje s tem strinjal. Bodisi nisi prebral splošnih pogojev(če so te vpisali preko SMSa potem bi ti morali v odgovoru podati ceno in frekvenco). Pa na strani morajo prav tako imeti pogoje če ne so spet v prekršku. Other than that...je pa ponavadi kriv uporabnik.


Operater nima nic pri tem. Celo tako so sli na roko uporabnikom, da imajo moznost sami blokade (ker so te 3rd party providerji luzerji).

@Solomojster. Dimoco so tuja firma in nimajo slovensko govorecega nikjer :)

solomojster ::

Ko si pri tušmobilu mislil ,da si blokiral vso "nesnago" , ugotoviš ,da za preprečitev prejemanja komercialnih sporočil nimaš ustreznega gumba . Imaš pa naslednje možnosti ;



1)Zapora erotičnih vsebin.
Z vklopom zapore si preprečite prenašanje erotičnih vsebin iz spletnega portala Tuškabina.

2)Zapora prenosa podatkov v gostovanju v tujini.
Z vklopom storitve bo onemogočen prenos podatkov, kadar se nahajate v gostovanju v tujini.

3)Zapora prenosa podatkov.
Z vklopom zapore si povsem onemogočite prenos podatkov.

4)Zapora klicev na 090 premijske številke.

5)Zapora prenosa podatkov v omrežju Telekom Slovenije.
Z vklopom storitve bo onemogočen prenos podatkov, kadar se nahajate v omrežju ponudnika nacionalnega gostovanja v Sloveniji (Telekom Slovenije d.d.).


Za zaporo komercialnih sporočil pa moraš poklicati operaterja ,da on to stori ,ker ti gumba za to nimaš.
Le zakaj?

Po domače povedano DIMOCO krade iz blagajne in meče v vrečo TUŠMOBIL pa jo ta čas drži. Žalostno pri vsem tem pa je ,da je v tej vreči zelo velika količina denarja.

kunigunda ::

Nima veze Tusmobil, enako je pri mobitelu in simobilu z Dimocom.

solomojster ::

No sedaj smo pri telemachu. Blokade so iste in ne vključujejo blokade komercialnih sporočil. Prav zanimivo, zakaj je ta blokada še vedno skrita-prikrita-potuhnjena, kljub prenovi mojtušmobil-mojtelemach spletne strani.
Za striženje ovc ,kot kaže potrebuješ pašnik.

kunigunda ::

solomojster je izjavil:

No sedaj smo pri telemachu. Blokade so iste in ne vključujejo blokade komercialnih sporočil. Prav zanimivo, zakaj je ta blokada še vedno skrita-prikrita-potuhnjena, kljub prenovi mojtušmobil-mojtelemach spletne strani.
Za striženje ovc ,kot kaže potrebuješ pašnik.

Mogoce jim je pa fajn, da ni vse na voljo uporabnikom :) Se spomnim, ko je Mobitel imel pred leti monitor, da ti je javilo, ko si prekoracil doloceno stanje, pa so kasneje to ukinili. Ne vem a imajo spet al ne :)

solomojster ::

Pri TUŠMOBILU sedanjemu TELEMACH-u sem dobil zavrnjeno reklamacijo računov.Še dobro da sem račune reklamiral preko elektronske pošte in ne preko spletnega okenca (TUŠMOBIL) ,kjer ti ne ostane izvod tvojega pisanja. Pravzaprav sem dobil odgovor šele takrat ,ko sem z TUŠMOBILOM komuniciral preko elektronske pošte.
No sedaj gremo naprej po priporočilih ;

http://www.akos-rs.si/primer-vloge

K3kec ::

In kaj ima tvoj ponudnik veze s temi komercialnimi sporočili?

#000000 ::

menjava cifre pomaga 100% velikokrat že samo če rečeš da boš prekinil naročnino zaleže, in ti povedo kako se hudiča rešit.

Tarzan ::

Če bi končno začeli providerje tovrstnih vsebin kaznovati in sodno preganjati morebitno nezmožnost brezplačnega preklica storitve na kakršen koli način, če jim zahtevo nedvoumno izraziš, tovrstnih nategov ne bi bilo. Da se skrivajo v drugi državi ni in ne more biti 'way out', ker če poslujejo in prodajajo storitev v Sloveniji morajo zanje veljati slovenska pravila igre in takšna praksa pri nas več ni dovoljena.

Tušmobil načeloma ni kriv, moral se boš obrniti na nategune, če drugače ne bo šlo mogoče preko institucije kakega evropskega sodišča.

teodor ::

Imeli smo enak problem leta 2014. Operaterji so zelo fini in se distancirajo od ponudnikov komercialnih sporočil, a resnica je, da se iz tega naslova nateče precej evrov in jim na kraj pameti ne pride, da bi sistemsko zaprli možnost sprejemanja in bi si lahko odprl le kdor bi si želel (in to podpisal - elektronsko ali klasično). Nam se je okužila recimo SIM kartica v AP v kombiju, ki je služila samo za internet dostop, zato smo šli do konca in operaterja prijavili res na vse možne inšpekcije. Pomagala je pa prijava na AKOS, dobili smo takoj naslednji dan operaterjev dobropis, nikoli pa opravičila.

Če koga zanima, kako smo se "bojevali" za tistih sto evrov, evo, tukaj smo vse dokumentirali
http://www.publishwall.si/teal/post/105...

Osebno sem mnenja, da se gre za nateg in bi lahko kakšen dober odvetnik izvedel skupinsko tožbo potrošnikov (ala Pezdir/Matoz akcija) in bi bil potem mir s takšnim nepoštenim poslovanjem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: teodor ()

solomojster ::

Vloga za rešitev spora je odana.
Precej medlo vlogo mislim, da ima zveza potrošnikov. To da ima DIMOCO club sedež na Dunaju (sredi avtoceste- google map) še ne pomeni , da lahko počne kar se mu zahoče? Kako to ,da nima predstavništva in sedeža v Sloveniji če tu posluje?
Potem za vstop v klub je verjetno potrebno podpisat kakšno pristopnico, konec koncev z mojo številko lahko manipulira marsikdo ?
Kako to ,da operater TUŠMOBIL zavrača mojo reklamacijo, kljub razvpitem "DIMOCO" pisanju na spletu. Kako to da Tušmobil ne da nič na svoje dobro ime in ne prekine poslovanje s podjetji ,ki imajo tako podlo raven poslovanja?

Teodor hvala.

6655 stop je v bistvu , tako kot ,da bi odprl dežnik šele ,ko si prišel domov.

Zgodovina sprememb…

kunigunda ::

Operaterji imajo od dimocca vec zasluzka kukr od unih par ljudi, ki imajo tezave z izklopom teh spemerjev :)

solomojster ::

Kunigunda mogoče veš, kako to storiš na dopustu v Črni Gori ?

kuvanasarma ::

Pa saj to nemoreš verjet...
Prvi zadetek na googlu če napišeš "dimoco stop" ti prikaže navodila kako se odjavit.
PA noben ta klub ti ne pošilja sporočil kar tako, vedno se moraš prijavit!!!
In potem zaradi lastne neumnosti folk vlaga prijave na inštitucije, ki potem nimajo časa za resne stvari.

Ob vložitvi pritožbe na "okencu" pri telemachu/tušmobilu, ti naredijo kopijo tvojega pisanja, tako da ti ostane tvoje pisanje.

kunigunda ::

solomojster je izjavil:

Kunigunda mogoče veš, kako to storiš na dopustu v Črni Gori ?

Isto, kot ce spreminjas narocniski paket. Ves ze prej, pa pred dopustom nardis :)

solomojster ::

kuvanasarma je izjavil:

Pa saj to nemoreš verjet...
Prvi zadetek na googlu če napišeš "dimoco stop" ti prikaže navodila kako se odjavit.
PA noben ta klub ti ne pošilja sporočil kar tako, vedno se moraš prijavit!!!
In potem zaradi lastne neumnosti folk vlaga prijave na inštitucije, ki potem nimajo časa za resne stvari.

Ob vložitvi pritožbe na "okencu" pri telemachu/tušmobilu, ti naredijo kopijo tvojega pisanja, tako da ti ostane tvoje pisanje.


1)Kaj vse dobiš, ko napišeš "DIMOCO STOP" ,res ne moreš verjet...
2)Nikamor se nisem prijavil.
3)Ko bodo uredili resne stvari ,jim bo delo upadlo. (se bo zmanjšalo)
4)Pri vsaki reklamaciji ,ti mora ostati kopija o čem si pisal,kdaj si pisal,....Pri telemachu mislim da "okenca" ni več.

Telefon uporabljamo vsi, zidarji,zdravniki,kuharice ,operaterji.
Kdo od vas ve katera je prava številka za preprečitev komercialni sporočil iz tujine?

Med včerajšnjim brskanjem informacij pa naletim na tole;( http://momoxxio.com/sl/t&c.html )
Tega pa mi nobeden še ni posredoval.

Splošni pogoji
I. Ponudnik / organizator storitev

Organizator in ponudnik SMS storitev/klubov je podjetje Mobile Minded, Meander 251, 6825 MC Arnhem, www.Momoxxio.com, tehnični izvajalec storitve za Slovenijo je DIMOCO Direct Mobile Communications GmbH, Liebermannstrasse A01/405, 2345 Brunn am Gebirge, Avstrija (www.dimoco.at).

II. Aktivnost/trajanje SMS storitev

SMS storitve/klubi bodo aktivni od 20.10.2009 do preklica, uporabniki lahko sodelujejo v SMS storitvah/klubih od navedenega datuma začetka aktivnosti naprej. SMS storitve/klubi nimajo določenega datuma prenehanja aktivnosti, v primeru ukinitve SMS storitev/klubov bodo vsi aktivni člani storitev/kluba obveščeni z brezplačnim SMS sporočilom.

III. Obveščanje, oglaševanje in promocija SMS storitev in klubov

Ponudnik oz. organizator storitev se za namene promocije in obveščanja, v povezavi s storitvami in klubi preko SMS sporočil, lahko poslužuje različnih medijev in oglasnega prostora (tiskane edicije, internet in internetni oglasni prostor, televizija, radio,…). Za vsebino oglasov je odgovoren izključno ponudnik/organizator storitve. Za vprašanja in dodatna pojasnila glede oglasov in promocije storitev in klubov kontaktirajte ponudnika/organizatorja storitev na info@Momoxxio.com

IV. Potek storitev/klubov in sodelovanje

Prijava na storitve je navedena na spletni strani promotions.Momoxxio.com/sl/iphone4/index.html kjer uporabnik izbere mobilnega operaterja, vnese telefonsko številko ali pošlje ključno besedo na kratko številko. Uporabnik mora potrditi, da je bil seznanjen s splošnimi pogoji prijave objavljenimi na www.Momoxxio.com/sl/t&c.html internetni strani. S potrditvijo splošnih pogojev uporabnik potrdi, da je bil seznanjen z splošnimi ter krovnimi pogoji storitev podjetja Dimoco, ki se nahajajo na www.dimoco.at/agb.

• Postopek prijave pri vnosu telefonske številke na internetno stran
Naročnina na mobilne storitve se prične tako, da se vnese mobilno številkona internetno stran ter s potrditvijo splošnih pogojev. Nato uporabnik na telefonsko številko, katero je vnesel na internetno stran, prejme brezplačno SMS sporočilo s podatki o imenu storitve, ponudnikom storitve, ceno posameznega SMS sporočila, frekvenco SMS sporočil ter naslovom kje se nahajajo splošni pogoji storitve, Tušmobil uporabniki dodatno prejmejo še PIN kodo.

• Mobitel in Si.mobil uporabniki
Za potrditev včlanitve oz. sodelovanja je potrebno odgovoriti s SMS sporočilom s tekstom DA na kratko številko 3322. Z odgovorom DA, ki ga uporabnik pošlje na številko 3322, uporabnik popolnoma potrdi ter ter sprejme splošne pogoje.

• Tušmobil uporabniki
Za potrditev včlanitve oz. sodelovanja je potrebno vnesti PIN kodo na internetno stran. Z vnešeno PIN kodo na internetno stran, uporabnik v popolnoma sprejme ter potrdi splošne pogoje.
Po uspešni registraciji uporabnik prejme brezplačno pozdravno SMS sporočilo s podatki o imenu storitve, ponudnikom storitve, ceno posamezne storitve, o frekvenci SMS sporočil kot tudi obvestilo, kako se lahko odjavi ter telefonsko številko za pomoč uporabnikom. Po pravilni potrjeni včalnitvi uporabnik prejme 2 plačljive SMS tedenski (2x 2,49 EUR), z internetno povezavo, kjer si lahko prenese mobilne vsebine. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi iz SMS kluba s poslano ključno besedo STOP Momoxxio za posamezno storitev ali STOP za odjavo od vseh storitev na kratko številko 3322. Odjava od vseh storitev velja le za storitve na posamezni kratki številki in ne vpliva na članstva, ki so sklenjena na drugih kratkih številkah ali pri drugih ponudnikih storitev.Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi iz SMS kluba s poslano ključno besedo STOP Momoxxio za posamezno storitev ali STOP za odjavo od vseh storitev na kratko številko 3322. Odjava od vseh storitev velja le za storitve na posamezni kratki številki in ne vpliva na članstva, ki so sklenjena na drugih kratkih številkah ali pri drugih ponudnikih storitev.

• Postopek prijave s poslano ključno besedo

Vključitev v mobilni klub lahko uporabnik zahteva tudi s poslanim SMS sporočilom s ključno besedo DA na kratko številko 3322. Po poslanem sporočilu SMS uporabnik prejme brezplačen SMS s podatki o ponudniku storitve, o ceni posamezenga prejetega SMS sporočila kot tudi povezavo, kjer so objavljeni splošni pogoji. Za potrditev registracije je potrebno odgovoriti na to sporočilo s SMS sporočilom z vsebino DA na kratko stevilko 3322. Po uspešni registraciji uporabnik prejme brezplačno pozdravno SMS sporočilo s podatki o imenu storitve, ponudnikom storitve, ceno posamezne storitve, o frekvenci SMS sporočil kot tudi obvestilo, kako se lahko odjavi ter telefonsko številko za pomoč uporabnikom. Po pravilni potrjeni včalnitvi uporabnik prejme plačljiv SMS (2,49 EUR ali z internetno povezavo, kjer si lahko prenese mobilne vsebine. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi iz SMS kluba s poslano ključno besedo STOP Momoxxio za posamezno storitev ali STOP za odjavo od vseh storitev na kratko številko 3322. Odjava od vseh storitev velja le za storitve na posamezni kratki številki in ne vpliva na članstva, ki so sklenjena na drugih kratkih številkah ali pri drugih ponudnikih storitev.

V. Nagradna igra v okviru mobilnih storitev/klubov
Organizator storitev/klubov si pridržuje pravico do izvedbe nagradne igre v okviru mobilnih klubov/storitev. Pogoj za sodelovanje v nagradni igri je včlanitev v mobilni klub oz. sodelovanje v storitvah. Trajanje nagradne igre in nagrade bodo predčasno objavljene na internetnem portalu portal kot tudi morebitni posebni pogoji za izvedbo nagradne igre.
Osnovna pravila nagradne igre
Izmed članov mobilnih klubov se izbere naključne nagrajence, ki prejmejo nagrado. Nagrajence se obvesti z brezplačnim SMS sporočilom. Uporabniki so vključeni v nagradno igro z včlanitvijo v mobilni klub in se strinjajo s celotnimi posebnimi pravili in pogoji storitev/mobilnih klubov. Promocija nagradne igre in posledično mobilnih storitev klubov se bo vršila preko različnih medijev (tiskane edicije, radio, televizija, internetni mediji,…).

VI. Cenik sporočil in prikaz na računu mobilnega operaterja
Vsak poslani SMS uporabnika se zaračuna po vsakokratnem veljavnem ceniku ponudnika poti (mobilnega operaterja). Cena posameznega prejetega tedenskega klubskega SMS sporočila je 2,49 EUR (€).
a) Posredovani SMS-i uporabniku s strani storitev DIMOCO naročnikom Mobitel GSM/Mobiuporabniki / Debitelovi naročniki
Ime SMS storitve Uporaba storitve Ime MT SMS na izpisu pogovorov/računu Cena v EUR z DDV
DIMOCO Samostojna številka Samostojna sporočila €0,00
DIMOCO Samostojna številka DIMOCO 1 €0,00
DIMOCO Poštar Dimoco NA 1 € 2,49

b) Posredovani SMS-i uporabniku s strani servisa DIMOCOnaročnikom SiMobil in uporabnikom Halo
Oznaka kode Opis Cena v EUR z DDV Ime MT SMS na izpisu računa
TSR Komercialno sporočilo S€ 0,00 Kom.spr. DIMOCO (IME KLUBA) 3322
TSSC Komercialno sporočilo € 2,49 Kom.spr. DIMOCO (IME KLUBA) 3322

c) Posredovani SMS-i uporabniku s strani s strani storitev DIMOCO naročnikom Tušmobil in uporabnikom Tušmobil mini
Ime SMS storitve Uporaba storitve Ime MT SMS na izpisu pogovorov/računu Cena v EUR z DDV
DIMOCO Samostojna številka Samostojna sporočila €0,00
DIMOCO Samostojna številka DIMOCO 1 €0,00
DIMOCO Poštar Dimoco NA 1 € 2,49


VII. Varstvo podatkov, zasebnost in hramba pogodbe na daljavo

Pogodba na daljavo, ki je sklenjena med ponudnikom/organizatorjem storitve ali kluba in uporabnikom bo shranjena v elektronski obliki na sedežu ponudnika/organizatorja storitve. Ponudnik storitve se zavezuje, da bo pridobljene osebne podatke varoval v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov ter da jih ne bo posredoval tretjim osebam.

VIII. Končno določbe, splošne informacije in pogoji

Sodelovanje v storitvah oz. članstvo v klubu ni starostno omejeno in ne zajema vsebine neprimerne za otroke mlajše od 16 let. Osnovni pogoj za sodelovanje oz. članstvo je strinjanje s temi posebnimi pravili in pogoji, ter hkratno strinjanje s krovnimi pogoji mobilnih storitev DIMOCO. Ponudnik storitev je Mobile Minded, Meander 251, 6825 MC Arnhem, www.Momoxxio.com in je odgovoren za reševanje reklamacij in prevzema odgovornost za pravilno izvedbo storitve, ponudniki komunikacijske poti so mobilni operaterji Mobitel d.d. (za uporabnike omrežja Mobitel), SiMobil d.d. (za uporabnikre omrežja SiMobil) in Tušmobil (za uporabnike omrežja Tušmobil). Za pravilno tehnično izvedbo storitve jamči podjetje DIMOCO Direct Mobile Communications GmbH, Glavni trg 17 B, 2000 Maribor. V primeru utemeljenih reklamacij se ponudnik storitve zavezuje, da jih bo odpravil v razumnem času in o tem obvestil uporabnika. V kolikor se reklamacije nanašajo na ponudnika poti (operaterja), bo ponudnik storitve predmetne reklamacije posredoval ustrezni službi ponudnika poti. V primeru pozitivno rešene reklamacije, ki se nanaša na plačilo storitev, bo ponudnik poti vrnil uporabniku znesek, na katerega se nanaša predmetna reklamacija v skladu z lastnimi postopki. Ponudnik poti rešuje izključno reklamacije, ki se nanašajo na neizvršen prenos oziroma dostavo SMS sporočil in plačilo storitev. Takšne reklamacije mora uporabnik v pisni obliki nasloviti na reklamacijsko službo ponudnika poti v roku 15 dni od prejema računa. Vse ostale reklamacije rešuje ponudnik storitev. Krovni splošni pogoji se nahajajo na spletni strani tehničnega izvajalca storitev, podjetja DIMOCO, na naslovu www.dimoco.at/agb.

IX. Reklamacije

Reklamacijska služba ponudnika storitve in tehničnega izvajalca je dosegljiva vsak delavnik med 9. in 16. uro. Potrudili se bomo, da bo vaša reklamacija obdelana v najkrajšem možnem času.
Podatki reklamacijske službe:
Telefonska številka…………………….+386 1 600 49 04
Elektronska pošta…………………….. reklamacije@portal.com
Delavni čas……………………………. vsak delavnik 9.00 – 16.00

DIMOCO:
Telefonska številka…………………….05 664 4961
Elektronska pošta…………………….. info-si@mobile-info.cc
Delavni čas……………………………. vsak delavnik 9.00 – 16.00

© 2010 - 2012 All Rights Reserved momoxxio

kunigunda ::

Dejstvo je da dimoco in ostali nikoli ne posljejo nikomur
ce le ta ni kje sodeloval(vpisal cifro, poslal sms) cifre v bazi le
na ta nacin pridobivajo.
Nic drugace kot mail spam (oz se bolj clean) nad
cimer se folk niti ne pritozuje tko
mnozicno, ze zato ker nic ne stane :)

Tko da prvi nasvet predno kam vpises cifro ali
posljes sms se prej informirajte...

teodor ::

Kunigunda, daj nam zaupaj svoj GSM, da še tebe malo prijavimo :)

Vsaj pred enim letom je bilo dovolj, da si vpisal telefonsko številko kogarkoli v kakšno njihovo nagradno igro in evo revež je bil vsaj ob par deset evrov, preden je sploh opazil. Če pa je prijavljena številka od firme, ki ima par deset ali celo več številk, pa se še opazi ne, sploh če je SIM kartica recimo locirana v alarmni napravi ali služi za backup internet dostop v routerju.

Mene je najbolj zmotilo to, da uporabnik ni ustrezno seznanjen z možnostjo, da ga lahko prijavi kdorkoli na Dimoco komercialna sporočila (če bi bil opozorjen, bi lahko izbral opcijo onemogočanja komercialnih sporočil) in da ne moreš online onemogočiti sprejemanje sporočil (to nima veze s stopom!). Tako moraš osebno v najbližji center in podpisati nek aneks! Ni bilo možno podpisati niti elektronsko s certifikatom. Halo, a prijaviš se pa lahko kar takole po domače, preko internet strani, brez preverjana, kdo sploh prijavlja?? A to pa je ok? In potem moraš, da izterjaš denar nazaj, res streljati iz vseh topov? Še Američani se opravičijo in posujejo s pepelom, ko zbombadirajo bolnico.

Menim, da je to tipičen primer nečedenega in spornega poslovanja in vsak sposoben pravnik bi znal dobiti tožbo. Idealen primer, da se kakšen nov mlad "Matoz" izkaže, ali ne :)

teodor ::

Sicer pa vidim, da so v zadnjem letu že malo izboljšali prijavo. V našem primeru je bilo še dovolj, da si vpisal številko kogarkoli v njihovo nagradno igro in že si bil vesel prejemnik komercialnih sporočil. Morda so pomagale tudi naše pritožbe. Edini ki so se v našem primeru potrudili, so bili na AKOSu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: teodor ()

kunigunda ::

"Teoreticno" so po pogodbah ponudniki obvezni pofockati cifro, ce je vnesena preko Interneta. Se pravi da posljejo SMS, ki ga moras potrditi, da si res ti vnesu cifro.

kuvanasarma ::

@ teodor
Ni pogojev, da si samo vpisal telefonsko in si nekoga prijavil. Bi lahko načrtno j***l pol Slovencev...
Vedno in povsod je bil pogoj, da na prejeto sporočilo odgovoriš z DA ali podobnim...

@solomojster
Si sploh prebral kaj si prilepil?
Člen 4 (IV. Potek storitev/klubov in sodelovanje) drugi odstavek si preberi, lahko tudi večkrat!

Katerega "okenca" ni več?

sem se že "milijonkrat" prijavil na različne te nagradne igre ipd. in dokler nisem odgovoril na prejeto sporočilo ali PIN vpisal na splet, mi niso zaračunali niti centa...

teodor ::

V našem primeru ni bilo tako. Zato je tudi AKOS zahteval od operaterja, da nam vrne denar, če ne more dokazati, da smo se s prijavo strinjali. Me veseli, da so spremenili postopek prijave in da ni dovolj, da (se) prijaviš samo preko interneta.
p.s. nam se je "okužilia" SIM kartica/številko, iz katere se ni ne telefoniralo ne pošiljalo SMSe (izpisek smo javno tudi objavili), številka ni bila znana nikomur razen zaposlenim v podjetju, ampak to je že druga tema, na katero se nismo pritoževali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: teodor ()

K3kec ::

teodor je izjavil:

V našem primeru ni bilo tako. Zato je tudi AKOS zahteval od operaterja, da nam vrne denar, če ne more dokazati, da smo se s prijavo strinjali.

Se vidi da je AKOS kup nesposobnežov... operater je tukaj samo posrednik medtem ko storitev izvaja,trži, ureja dimoco.

solomojster ::

Sami angelčki ,kje je zapora komercialnih sporočil? (klikni blokade)

 blokade

blokade




kuvanasarma
Berem berem ne se bat.Vse tole bi moral vsak prebrat preden karkoli tapne po telefonu. Tehnično pa je tole prebrat na zaslonu 3 palce nemogoče.

Sicer opažam ,da je to že stara verzija splošnih pogojev(klicne številke DIMOCO so spremenjene) To ,da lahko berem sem se moral sam potruditi in pobrskati.
To je vse kar sem dobil v slovenščini.
Verjetno bi mi zadnjo verzijo "poslovnih praks DIMOCO" moral posredovati operater ? KOnec koncev on črpa moja sredstva iz mojega transakcijskega računa in ga na podlagi poslovne pogodbe nakazuje dimoco nategunom.

A je v tej državi že kdo šlišal za PRISTOPNICO ?

recimo en primer;

http://klub-mace.si/pristopnica/

Zgodovina sprememb…

solomojster ::

Poglej blokade
Vse razen....

Zgodovina sprememb…

teodor ::

Za blokado komercialnih sporočil pa moraš osebno :)

solomojster ::

Res ,ampak ko vse gumbe aktiviraš si misliš ,da si naredil vse ,v bistvu nisi naredil nič.

solomojster ::

Varstvo osebnih podatkov.

Sedaj pa bi rad izvedel kakšne osebne podatke hranijo na dimoco klubu?
Jasno mi je ,da imajo mojo "okuženo" telefonsko številko. To je edini podatek ,ker se podjetju še nisem predstavil. Tudi ,če se bom se bom kot telefonska številka.

Ali je teoretično možno ,da je ostale podatke posredoval TUŠMOBIL kljub temu ,da se jaz nisem včlanil?

Ima kdo idejo ,kako do podatkov v omenjenem klubu ? Zanima me s kakšnimi zasebnimi podaki operirajo?

kunigunda ::

solomojster je izjavil:

Varstvo osebnih podatkov.

Sedaj pa bi rad izvedel kakšne osebne podatke hranijo na dimoco klubu?
Jasno mi je ,da imajo mojo "okuženo" telefonsko številko. To je edini podatek ,ker se podjetju še nisem predstavil. Tudi ,če se bom se bom kot telefonska številka.

Ali je teoretično možno ,da je ostale podatke posredoval TUŠMOBIL kljub temu ,da se jaz nisem včlanil?

Ima kdo idejo ,kako do podatkov v omenjenem klubu ? Zanima me s kakšnimi zasebnimi podaki operirajo?

Vse kar ima dimoco od ljudi, je cifra in nic vec. Mogoce da se belezijo, ali tvoja cifra se obstaja in ali je blokirana (v primeru, da ne morejo zaracunati)

teodor ::

SoloMojster sporoča, da je blokiran v tej temi, ker je prilimal neprimerno slikico :)
Tema torej zaključena :)

solomojster ::

Sedaj pa sem odblokiran.

No sporočam ,da sem dobil dobropis za vsa komercialna sporočila in vrnjen denar. Agencija AKOS je odlično opravila svoje delo in denar bom dobil nazaj.
Žalostno je to ,da je moj operater TUŠMOBIL , kateremu redno plačujem trajnike, dvakrat zavrnil moji prošnji in me usmeril na DIMOCO firmo.
Prava usmeritev pa je AKOS.

dimoco-banda ::

Na računu TELEMACHA se mi je pojavil znesek v višini 50,63 EUR za komer. spročila DIMOCO. Nisem imel pojma od kje in zakaj??

Znesek iz naslova «Dimoco« je bil zaračunan na tel št. mojega 10 letnega sina. Po prejetem računu sem preveril sinov telefon in na njem ni bilo nobenih SMS sporočil. Sin mi je zatrdil, da se ni prijavljal na nobeno sporočilo in tudi ni vpisoval svoje telefonske številke (vasj ne v zadnjem letu)
Na vprašanje, če je kaj sporočil brisal, je tudi odgovoril nikalno, da pa je dobival neke številke in jih je označil kot »nezaželena pošta«. Po pregledu nezaželene pošte sem ugotovil, da je not celi kup neodprtih sporočil od konca junija (tudi po štiri na dan) do avgusta in sicer številki 6677 in 6655.
Po pogovoru s TELEMACHOVO operaterko sem tudi poskusil s »STOP » sporočilom na omenjeni številki. Zavrnjeno in sporočil ni bilo mogoče poslati.

PA ŠE TO:
V roku ene ure sem čisto naključno omenil dvema znancem za ta "DIMOCO" (prva dva s katerima sem govoril), pa je bilo na moje začudenje obema znano!!?? Eden je omenil(MOBITEL), da tudi dobiva in da mora sedaj hitro preprečiti...pri drugem pa je prav tako dobival sin in so 2 x plačali ca. 10 EUR...dokler niso ugotovili....sprva sploh niso opazili!?

TA BANDA MASOVNO KRADE MILIJARDE...IN SE NIČ NE ZGODI. Ljudje izgleda kar plačajo, ker jih nekdo žal nasral......samo, da so se jih rešili!?? Ni šans da plačam, pa če TELEMACHA nikoli več ne vidim, imam tudi TV. Bom poslal na vse možne institucije. To bi se moralo rešiti zakonsko z visokimi kaznimi.

Še moje osebno mnenje glede operaterjev. Menim, da so soodgovorni za to barabijo in bi lahko te masovne kraje »SMS klubov« preprečili.
DIMOCO tel številka v SLO= 018888689. Od pon do petka od 7.00 do 17.00.

bosslipxx ::

Been there, done that. Mogel plačat vse.

Napiši še boš kaj rešil.
slo-fishing.si

greatdrakon ::

https://www.zps.si/index.php/tehnologij...

Policija
Kadar menite, da storitev prejemanja plačljivih SMS sporočil niste naročili, svetujemo, da najprej od pošiljatelja (v kolikor ga ne poznate, lahko zahtevate, da vam podatke pošiljatelja posreduje vaš mobilni operater) zahtevate dokazila o naročilu na takšna sporočila ter istočasno izrecno zahtevate, da vas (v kolikor tega še niste storili) odjavi od nadaljnjega prejemanja plačljivih SMS sporočil. Če se bo na podlagi prejetih podatkov s strani pošiljatelja izkazalo, da se v SMS klub niste včlanili, obstaja sum kaznivega dejanja, v zvezi s čimer pa se je potrebno obrniti na policijo oziroma državno tožilstvo.

Zgodovina sprememb…

DIMOCO ::

Hi,

We’re from DIMOCO and just read your post. We would like to help you by forwarding your concerns to the responsible service provider. Therefore we kindly ask you to go to the MPSC – the Mobile Payments Service Center Website: http://www.mobile-info.cc/customercare/...
Cheers
Your DIMOCO-Service-Team
DIMOCO – PAYMENT INSTITUTE FOR COMPANIES: DIMOCO is a payment institute for carrier billing enabling almost 1 billion European subscribers to purchase goods and services from merchants and aggregators with their mobile devices which are charged via the operators’ billing system.

MPSC – SERVICE CENTER FOR CONSUMERS: MPSC - Mobile Payments Service Center has specialized in the professional handling of user enquiries regarding mobile payment services. The advantage: Digital service providers are thus able to combine their user requests at MPSC and provide users with an even faster feedback. A great plus: User can handle their mobile payment transactions online.




dimoco-banda je izjavil:

Na računu TELEMACHA se mi je pojavil znesek v višini 50,63 EUR za komer. spročila DIMOCO. Nisem imel pojma od kje in zakaj??

Znesek iz naslova «Dimoco« je bil zaračunan na tel št. mojega 10 letnega sina. Po prejetem računu sem preveril sinov telefon in na njem ni bilo nobenih SMS sporočil. Sin mi je zatrdil, da se ni prijavljal na nobeno sporočilo in tudi ni vpisoval svoje telefonske številke (vasj ne v zadnjem letu)
Na vprašanje, če je kaj sporočil brisal, je tudi odgovoril nikalno, da pa je dobival neke številke in jih je označil kot »nezaželena pošta«. Po pregledu nezaželene pošte sem ugotovil, da je not celi kup neodprtih sporočil od konca junija (tudi po štiri na dan) do avgusta in sicer številki 6677 in 6655.
Po pogovoru s TELEMACHOVO operaterko sem tudi poskusil s »STOP » sporočilom na omenjeni številki. Zavrnjeno in sporočil ni bilo mogoče poslati.

PA ŠE TO:
V roku ene ure sem čisto naključno omenil dvema znancem za ta "DIMOCO" (prva dva s katerima sem govoril), pa je bilo na moje začudenje obema znano!!?? Eden je omenil(MOBITEL), da tudi dobiva in da mora sedaj hitro preprečiti...pri drugem pa je prav tako dobival sin in so 2 x plačali ca. 10 EUR...dokler niso ugotovili....sprva sploh niso opazili!?

TA BANDA MASOVNO KRADE MILIJARDE...IN SE NIČ NE ZGODI. Ljudje izgleda kar plačajo, ker jih nekdo žal nasral......samo, da so se jih rešili!?? Ni šans da plačam, pa če TELEMACHA nikoli več ne vidim, imam tudi TV. Bom poslal na vse možne institucije. To bi se moralo rešiti zakonsko z visokimi kaznimi.

Še moje osebno mnenje glede operaterjev. Menim, da so soodgovorni za to barabijo in bi lahko te masovne kraje »SMS klubov« preprečili.
DIMOCO tel številka v SLO= 018888689. Od pon do petka od 7.00 do 17.00.

alkoo ::

A sem tudi jaz po novem včlanjen brez da bi se prijavil!? Super sms-i ni kaj...

 SMSi 1.

SMSi 1.



 SMSi 2.

SMSi 2.



Še čakam odgovor operaterja (BOB). Prijavil se sigurno nisem nikamor, mojo številko imajo le banka (bankart), hervis in tuš. Uhajanje podatkov? Vem, da nas tudi bob "trži" (oglaševanje), ampak v kolikor gre za avtomatske prijave na takšne "ponudnike" se odjavim takoj!

Big_PaPa ::

Mene so par dni nazaj prijavili na tole storitev. Catch je v tem da se jaz sam nisem prijavil tudi potrditvenega smsa nisem poslal. Moj telefon je dumb maxcom telefon in pod poslanimi sporocili nimam zavedenega sporocila na 6655 ko pa grem na portal pogledat moje klice in smse pa je bil sms poslan z moje strani na to telefonsko kljub temu da ga nisem poslal.
Je mozno da tukaj tale Dimoco zlorablja kaksno ranljivost v sistemu od telemacha in na tak nacin pridobiva potrditvena sporocila? Glede na to da ga nisem poslal in je od nekje moral bit poslat... kako je lahko po tem sms poslan?
Ma kdo kako idejo?
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

sms prevara 6655

Oddelek: Mobilne tehnologije
162228 (1143) klinker
»

telemach - reklamacija računa

Oddelek: Mobilne tehnologije
439380 (8372) Mare2
»

SMS spam +386 70 387 970

Oddelek: Loža
317218 (5739) gusto
»

Čudna številka 0222

Oddelek: Mobilne tehnologije
132016 (1552) AndrejS

Več podobnih tem