» »

EON TV na več računalnikih - težava

EON TV na več računalnikih - težava

ropo009 ::

Hi,

pri uporabi EON TV na osebnem računalniku sem naletel na naslednjo težavo.

Na dveh novih računalnikih (enake konfiguracije in enake namestitve programov) imam
težave z uporabo EON TV. Težava se vidi v tem, da pri uporabi EON TV v enakih brskalnikih
enega uporabnika vedno vrže ven. Scenarij je takšen:

Na 1. računalniku se prijavim v EON in pričnem z ogledom.
Na 2. računalniku se prijavim v EON in čez čas javi napako:
Vaš račun je istočasno v uporabi na prevelikem številu naprav...

Na obeh računalnikih se prijavljam preko istega brskalnika. Napaka je enaka ne glede na
vrsto brskalnika, ki se uporabi (Edge, Chrome, Firefox).

V primeru prijave preko različnih brskalnikov se zgornja napaka ne ponovi.

Ker imam več istih računalnikov je napaka zelo moteča, saj zmanjka različnih brskalnikov.

Zanima me, kaj bi lahko bil vzrok takemu delovanju? Sicer sem pisal na telemach podporo
a me vseeno zanima, ali je kdo imel te težave in če oziroma kako jih je rešil.

lp.

misek ::

Kateri paket pa sploh imaš?

mitko25 ::

Če imaš naročnino na mobilno storitev Telemacha, lahko uporabljaš EON aplikacijo na samo eni napravi! Pri kabelski naročnini, pa jo lahko namestiš na 5 naprav, vendar jo lahko uporabljajo samo 3 uporabniki hkrati! L.p.

ropo009 ::

Mogoče premalo podatkov. V naročnini imamo 5 naprav (kabelska povezava).

Zbrisane so bile vse naprave (preko tehnične pomoči).

Njprej nato en pc povežem preko firefoxa. In zadeva deluje brez težav

Nato na drugem pc povežem tudi preko firefoxa in kmalu prvega vrže ven.

Tako da ni problem v številu naprav temveč to, da ne gre uporabljat EON TV
z istim brskalnikom na dveh računalnikih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ropo009 ()

misek ::

Napisal si enake konfiguracije in enake namestitve programov: morda oba brskalnika generirata enak id?

ropo009 ::

Ja sumim da bi lahko bilo to.

Če je tako je to sila nerodno če imaš več enakih računalnikov (in jih imamo).

Se da kje preverit kakšen je ta id, ki se ga uporablja za EON TV?

misek ::

A so računalniki morda bili klonirani? Če ja poskusi na enem spremeniti SID (recimo s programom https://www.stratesave.com/html/sidchg.....

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: misek ()

ropo009 ::

Ne, računalniki normalno kupljeni v klasični trgovini (bigbang, dve lokaciji).

Originalno zapakirani, licence vsak svoje, ostale namestitve pa so enake.

Glugy ::

A uporabljaš dva različna računa? Dvomim da lahko isti račun uporabiš naenkrat na več kot eni napravi. Res je da je omejitev 3 različne aktivne naprave samo to pomeni tud da rabiš 3 različne račune.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Glugy ()

ropo009 ::

Račun je en sam.

Če uporabim različe brskalnike zadeva deluje brez težav (ampak to ni rešitev).

Samo z istim brskalnikom ne gre.

Glugy ::

Na isti "račun" lahko registriraš več uporabnikov. Ugibam da ti to manjka. Mogoče jim neki čudno zaznava da je to pol drugi uporabnik ker je drugi brskalnik.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Glugy ()

XS!D3 ::

Imaš slučajno vklopljen kak sync piškotov/local storagea med brskalniki na različnih računalnikih, da imajo potem isti ID znotraj EON appa?

ropo009 ::

Nič od kakšnih sinhronizacij. Inštalacije so čiste.

Probal sem tudi z različnimi profili (ki se nastavijo v eonu) a brez uspeha.

SeMiNeSanja ::

In zakaj ne galamiš na EON podpori?

Njihov proizvod uporabljašna legalen način, a ga ne moreš koristiti, kot ti je bilo prodano.

Naj povedo za koliko bodo znižali naročnino (4/5?), če lahko koristiš le 1/5 zakupljene storitve.
Potem naj se pa obirajo z 'reševanjem' problema...

Vsekakor pa so oni dolžni postreči z rešitvijo - oz. razlogom, če je krivda kakorkoli na tvoji strani (tudi v tem primeru le zaradi njihovega hroščatega programa..?).

Zahtevaj eskalacijo, če oseba na helpdesku nima drugih pametnih predlogov, kakor "ali ste že restartali računalnik?"
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

ropo009 ::

Je bilo javljeno na podporo. Čakam prvi odgovor.

Tukaj pa sprašuejem, če je še kdo imel podobne težave.

SeMiNeSanja ::

ropo009 je izjavil:

Je bilo javljeno na podporo. Čakam prvi odgovor.

Tukaj pa sprašuejem, če je še kdo imel podobne težave.

Potem pa še nas seznani z rešitvijo (oz. vzrokom), če ti jo najdejo.
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

ropo009 ::

Še nič odgovorov, sem jih tudi še klical. čakam.

Sem pa sedaj opazil še to, da če se prijaviš z edge ti potem
v sistemu zabeleži, kakor da je to Chrome 85 (!?).

In ker je chrome tudi Chrome 85 je to spet problem - meče ven.

Skratka to (identifikacijo predvajalnika) imajo zelo slabo
rešeno, če lahko tako nagaja pri enakih računalnikih (ki pa
niso klonirani).

ropo009 ::

Še to:
Brskalnika sta za telemach enaka (Chrome 85)...

Microsoft Edge je posodobljen.
Različica 85.0.564.44 (Uradna graditev) (64-bitna različica)

Google Chrome je posodobljen
Različica 85.0.4183.83 (Uradna različica) (64-bitno)

XS!D3 ::

Kolikor gledam pri sebi, če v brskalniku pogledaš local storage za eon.tv bi moral pod ključem ug.[username] videt json blob, kjer imaš med drugim serijsko in device number. Če se to razlikuje, ne bi smel met problema. Lahko pa probaš pobrisat in še enkrat prijavit, da vidiš če dobiš nov ID. Čeprav če dobiš napako, da gledaš na prevelikem številu naprav, potem vprašanje če je sploh to problem.

ropo009 ::

Ni več naprav (sta samo dve). Najprej sem poklical telemach, da zbrišejo vse naprave in potem testiral.

In se prijavim na enem in nato drugem računalniku in problem.

Bom pa preveril zgornjo lokacijo, da vidim razlike med računalnikoma.

Še čakam njihov odgovor (sem jih prej spet klical)...

smacker ::

V portalu moj telemach vidiš katere naprave so registrirane in jih lahko sam odstraniš. Obstaja omejitev, koliko jih lahko odstraniš na mesec (menda 3), z namenom da ne bi preveč krožile naprave.
Zna bit, da drug brskalnik na istem računalniku šteje kot novo napravo. Za ziher uporabljaj isti brskalnik, pa ne brisat cookijev/zgodovine, ker je možno da na podlagi tega identificirajo da gre za isto napravo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: smacker ()

ropo009 ::

Ravno temu vsemu se izognem tako, da jih pokličem in oni zbrišejo vse naprave. Vsaj tukaj so odzivni in ni težav, ko jih pokličem.

Potem pa startam samo en brskalnik na enem in potem isti brskalnik na drugem računalniku in težava. Pa če pobrišem zgodovino (vse kar lahko) ali ne.

Se vrtim samo okrog tega problema.

ropo009 ::

Grr, edge se predstavi kot chrome...

https://supportdetails.com/

errhec ::

dd

2dark ::

Tale telemach je pa izjemno prijazen do uporabnika. :))
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

zdenko106 ::

Sam sem naletel na popolnoma enako napako, vendar pa pri dveh različnih računalnikih z enakim OS.
Napaka se je pojavila po posodobitvi firefoxa.
Da dejansko serverji ponudnika obe napravi prepoznavajo kot eno napravo sem preveril na spletni strani po časih vklopa registriranih naprav.

XS!D3 ::

Pa si ziher da nimaš v firefoxu vkopljene kakšne sinhronizacije local storagea, kjer je shranjen ID naprave?


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Smart TV in aplikacija EON (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Zvok in slika
24362017 (680) Daniel
»

Gledanje Eon tv na televizorju Philips 46PFL5507K/12

Oddelek: Zvok in slika
21754 (357) buick
»

Eon Telemach in Android box

Oddelek: Zvok in slika
265962 (2666) Frenky
»

Telemach EON TV

Oddelek: Omrežja in internet
302631 (1713) Zoromer

Več podobnih tem