Forum » Na cesti » Avto za 3 otroške sedeže
Avto za 3 otroške sedeže
Aramis ::
Jej :D potreboval bom še tretji sedež. Sedaj imava i30 in 2 sedeža notri. za 3 ni placa...
V večje avte ala superb, mondeo, passta gredo 3 na zadnji sedež, ali more bit nujno enoprostorec? V stilu Cmaxa ali tourana?
V večje avte ala superb, mondeo, passta gredo 3 na zadnji sedež, ali more bit nujno enoprostorec? V stilu Cmaxa ali tourana?
Machete ::
V običajen karavan ali limo 3 sedeže ne boš spravil.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
TheBlueOne ::
Ce si kakor jaz in so ti druzinski enoprostorci kakor da ti nekdo odreze jajca imas na voljo kombi.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Stikalo ::
Težka, enoprostorci so narejeni za 3 pamže oz sedeže. Čeprav, če nimaš vseh otrok ravno na kupu bi šlo tudi v i30 in bi jih imel brez isofixa... Drugače je pač tako ratalo s sedeži, da za 3 otroke rabiš 1x večji avto kot včasih.
Drugače pa C4 spacetourer, s/s max, touran.. mi imamo tourana in super dela.
Pismo, tole je pa stroj :D haha
Drugače pa C4 spacetourer, s/s max, touran.. mi imamo tourana in super dela.
TheBlueOne je izjavil:
Ce si kakor jaz in so ti druzinski enoprostorci kakor da ti nekdo odreze jajca imas na voljo kombi.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Pismo, tole je pa stroj :D haha
mastah ::
Gre brez problema, enoprostorec je dejanska kanta in ni varjante da bi to imel
Imam VW Passat karavan in tri otroke (8,6 in 1) pa gre brez težav, tudi v Superba preverjeno. Je pa tako da v sredini in na eni strani je klasičen otroški sedež, na eni strani imamo pa jahača za starejšo. Prostora za zapet varnostni pas pri jahaču je ravno prav, čeprav sva iskala ožji jahač (mislim da je cca 36cm). pri širšem jahaču imaš opcijo podaljška za varnostni pas in je višje pa je ptoem lažje zapet
lp
Imam VW Passat karavan in tri otroke (8,6 in 1) pa gre brez težav, tudi v Superba preverjeno. Je pa tako da v sredini in na eni strani je klasičen otroški sedež, na eni strani imamo pa jahača za starejšo. Prostora za zapet varnostni pas pri jahaču je ravno prav, čeprav sva iskala ožji jahač (mislim da je cca 36cm). pri širšem jahaču imaš opcijo podaljška za varnostni pas in je višje pa je ptoem lažje zapet
lp
Stikalo ::
mastah ::
Pri Touranu je problem ker je srednji sedež ožji in ni enako prostora, moraš gledat Sharana
TheBlueOne ::
Pismo, tole je pa stroj :D haha
"Go big or go home.".
Nasel idealnega:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Aktivni tempomat, znotraj sik ...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
jukoz ::
https://www.multimac.com/home
Jih maš lahko tudi v miniju - videl v živo v DE, v enem miniju so bili 3 majhni. Dela, kako je s homologacijo pri nas pa ne vem.
Cenej kot menjava avta. Ko so malo večji jim pa daš jahače.
Jih maš lahko tudi v miniju - videl v živo v DE, v enem miniju so bili 3 majhni. Dela, kako je s homologacijo pri nas pa ne vem.
Cenej kot menjava avta. Ko so malo večji jim pa daš jahače.
koli99 ::
Jaz imam Superba (2018) in je 3 otroške sedeže spravit noter težava, menim da predvsem v tem ker sredinski sedež nima IsoFixa. Imam 2 punci (5 in 2 leti) in obe v svojem stolčku (mlajša v Britax Römer Advansafix IV, starejša v Cybex solution s fix). Že vmes sedet je muka (za odraslo osebo). Zadnjič sem peljal še nečakinjo (11 let) in sem moral pri starejši odstraniti zadnji naslon, medtem ko nečakinja ni imela nič (brez jahača). In tako so pogojno lahko sedele v avtu.
Gledal sem za tretji avto sedež (mogoče ga bom v bližnji prihodnosti potreboval), ampak ali obstoječa prodam in grem po vse 3 nove (s tem da merim širine naslonov in jahačev), ali pa kupiš custom made celotno zadnjo linijo. V vsakem primeru so kompromisi.
Po drugi strani ima tast Q3 in v zadnji vrsti lahko daš moja stolčka in še vmes jahača. Prostor za jahača je torej odvisen od razmaka med stranskima IsoFixoma.
Če želiš da bodo trije avtosežei na komot, glej avte, kateri imajo 3 IsoFixe na zadnji klopi...
Gledal sem za tretji avto sedež (mogoče ga bom v bližnji prihodnosti potreboval), ampak ali obstoječa prodam in grem po vse 3 nove (s tem da merim širine naslonov in jahačev), ali pa kupiš custom made celotno zadnjo linijo. V vsakem primeru so kompromisi.
Po drugi strani ima tast Q3 in v zadnji vrsti lahko daš moja stolčka in še vmes jahača. Prostor za jahača je torej odvisen od razmaka med stranskima IsoFixoma.
Če želiš da bodo trije avtosežei na komot, glej avte, kateri imajo 3 IsoFixe na zadnji klopi...
zasavc83 ::
Berlingo, prejšnji model, ker lahko odstraniš celotno zadnjo klop - sedež po sedež, kar velikrat lahko pride prav. Preverjeno 1, 5 in 6 stari mulci sedijo zadaj, levi in desni sedež isofix, srednji nima, pa nič zato. Zmagajo pa drsna vrata.
Dag ::
Sicer nimam otroških sedežev not, ampak Toyota Verso je zadaj precej radodarna s prostorom. Ima 3 posamične sedeže, vsak posebej se tudi lahko premika naprej-nazaj. Tako da sredinskega pomakneš malo naprej in pridobiš še nekaj prostora na stranskih.
zasavc83 ::
Vprašaj mamo, kako so te vozili v naročju na zadnjih sedežih fičota in kako si se kasneje vozil na zadnjem sedežu yuga, brez otroškega sedeža, pasu in vzglavnika.
Preveč berete marketinško usmerjene strokovne članke kako je 5* sedež za otroka oh in sploh, je ja, če imaš tudi 5* oh in sploh avto.
Preveč berete marketinško usmerjene strokovne članke kako je 5* sedež za otroka oh in sploh, je ja, če imaš tudi 5* oh in sploh avto.
Sba ::
Nekateri se poslužujejo tudi zložljivih jahačov za na sredini, primer: mifold
Jaz sem sicer šel v nakup enoprostorca (C4 GP) in tri isofix sedeže. Sedeži so vsi enako široki in se vsak zase pomikajo naprej/nazaj/naklon.
Kar se enoprostorcov tiče: vožnja je ok, sediš višje, so dovolj prostorni za celo družino, otrokom je pa tako ali tako slabo, če se vozimo čez ovinke. Triletnica se celo razburja, da divjam, če malo naredim "brum brum".
Sicer se pa spomnim, da nekoč res niso tako komplicirali. Doma smo imeli tri vratnega golfa II in smo šli na morje brez truge, pa smo tudi bili trije otroci. Danes grem pa z enoprostorcem s 420L trugo na strehi.
Jaz sem sicer šel v nakup enoprostorca (C4 GP) in tri isofix sedeže. Sedeži so vsi enako široki in se vsak zase pomikajo naprej/nazaj/naklon.
Kar se enoprostorcov tiče: vožnja je ok, sediš višje, so dovolj prostorni za celo družino, otrokom je pa tako ali tako slabo, če se vozimo čez ovinke. Triletnica se celo razburja, da divjam, če malo naredim "brum brum".
Sicer se pa spomnim, da nekoč res niso tako komplicirali. Doma smo imeli tri vratnega golfa II in smo šli na morje brez truge, pa smo tudi bili trije otroci. Danes grem pa z enoprostorcem s 420L trugo na strehi.
Those that claim that they're not showing off are drowning in denial!
BigWhale ::
Vprašaj mamo, kako so te vozili v naročju na zadnjih sedežih fičota in kako si se kasneje vozil na zadnjem sedežu yuga, brez otroškega sedeža, pasu in vzglavnika.
Preveč berete marketinško usmerjene strokovne članke kako je 5* sedež za otroka oh in sploh, je ja, če imaš tudi 5* oh in sploh avto.
Takrat je bilo stevilo mrtvih v prometnih nesrecah vec kot trikrat vecje kot dandanes.
Machete ::
Jup. Ne bi bil rad v naročju pri trku 25 kmh, kaj šele kaj več.
Kakorkoli, glede isofixev.. a ni tisti, ki zadrži sedež/otroka v bistvu varnostni pas? Jaz te izofixe jemlje, samo kot stabilizacija sedežev, da se ne premikaj preveč po avtombilu.
Kakorkoli, glede isofixev.. a ni tisti, ki zadrži sedež/otroka v bistvu varnostni pas? Jaz te izofixe jemlje, samo kot stabilizacija sedežev, da se ne premikaj preveč po avtombilu.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Sba ::
Kakorkoli, glede isofixev.. a ni tisti, ki zadrži sedež/otroka v bistvu varnostni pas? Jaz te izofixe jemlje, samo kot stabilizacija sedežev, da se ne premikaj preveč po avtombilu.
Odvisno od starostne skupine sedeža. Nad 18 kg isofix drži le sedež, otrok je pripet z varnostnim pasom. V nižjih skupinah ima otroški sedež svoj pas za otroka, isofix pa skrbi za fiksiranje sedeža.
Občasno je v uporabi tudi en sedež do 18 kg, brez isofixa, ki je montiran z varnostnim pasom. Če ga dobro zategneš se niti ne premika toliko. Imam večje pomisleke za jahače s hrbtiščem, ki niso fiksirani, ko ni otroka v avtu. Verjetno tak sedež ob morebitnem trku tudi prenese dodatno silo na otroka (varnostni pas zadrži otroka, nanj pa se nalepi še sedež).
Those that claim that they're not showing off are drowning in denial!
Machete ::
Jaz mam za tamalga onega z ograjo, čez katero je pas. Večji mladič pa ima samo pas na stolu.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Machete ()
Scorpy84 ::
In si upate brez isofixa vozit otroke v teh sedežih?
Isofix je do skupne teže 18kg, zdej pa računaj in kako bi razporedil sedeže, glede na starost otroka oziroma skupne teže otroka in sedeža, čeprav so sedeži od 4 leta otroka naprej, zelo lahki.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Scorpy84 ()
marsovcek ::
Za tri otroke močno priporočam enoprostorca.
Ker bodo vsa tri mesta zadaj bolj ali manj stalno v uporabi je fajn, da imaš tri enakovredne (normalne) sedeže, ne samo zasilnega sredinskega mesta.
Avto mora biti dovolj širok, da noter spraviš tri sedeže (odvisno od starostne razlike, ampak vsaj en bo jahač). Poleg tega glej, da je med sedeži dovolj prostora, da se otrok lahko sam (!) priveže. Tukaj padejo bolj kot ne vsi karavani, kajti že najdeš nekaj kamor stlačiš tiste tri sedeže, a potem pa porabiš 5 minut s hrbtom na dežju, da zmanevriraš pasove do pritrdišč.
Ker bodo vsa tri mesta zadaj bolj ali manj stalno v uporabi je fajn, da imaš tri enakovredne (normalne) sedeže, ne samo zasilnega sredinskega mesta.
Avto mora biti dovolj širok, da noter spraviš tri sedeže (odvisno od starostne razlike, ampak vsaj en bo jahač). Poleg tega glej, da je med sedeži dovolj prostora, da se otrok lahko sam (!) priveže. Tukaj padejo bolj kot ne vsi karavani, kajti že najdeš nekaj kamor stlačiš tiste tri sedeže, a potem pa porabiš 5 minut s hrbtom na dežju, da zmanevriraš pasove do pritrdišč.
GupeM ::
Imam večje pomisleke za jahače s hrbtiščem, ki niso fiksirani, ko ni otroka v avtu. Verjetno tak sedež ob morebitnem trku tudi prenese dodatno silo na otroka (varnostni pas zadrži otroka, nanj pa se nalepi še sedež).
Saj je prav, da gre sedež z otrokom naprej, da ga ob sunku nazaj lepo "posede" nazaj v sedež in ne s polovico hrbta mimo hrbtišča.
Sicer pa bi moral te sedeže, kadar otroka ni v avtu, ravno tako pripeti z varnostnim pasom, da ga ob trku voznik/sovoznik ne dobi v glavo.
Za to, da jih ni treba pripeti s pasom, pa obstajajo podobne rešitve, kot je IsoFix, le da je IsoFix tog in ima ali dodatno nogo, ali pa svoj pas, ki se zapne na zadnjo stran avtomobilskega sedeža. Brez noge/dodatnega pasu, pa je samo pripet v tisti dve zaponki v sedežu in se nagne naprej. Če je sedež prazen, pa je to dovolj, da ga voznik/sovoznik ne dobi v glavo. Pri Recaru temu rečejo SeatFix.
Sba ::
Dobro zapisano.
Moji pomisleki gredo v to smer, da otrok poleg svojih 20 kg, z varnostnim pasom zadrži še 5 kg od jahača.
Sicer pa ima, ob pravilni montaži, tudi prazen jahač s hrbtiščem varnostni pas skozi dve ušesi (zgoraj in spodaj) in bi ga moral varnostni pas zadržati, da ne leti prosto po avtu.
Ostalo poznam, smo imeli IsoFix bazo z nogo, sej pa imamo 2x IsoFix s TopTeather (montaža z dodatnim pasom, ki se pripne za sedež) in 1x jahač, ki je spodaj pritrjen v IsoFix, na hrbtišču pa je pač varnostni pas čez uho. Zato tudi imamo enoprostorca.
Moji pomisleki gredo v to smer, da otrok poleg svojih 20 kg, z varnostnim pasom zadrži še 5 kg od jahača.
Sicer pa ima, ob pravilni montaži, tudi prazen jahač s hrbtiščem varnostni pas skozi dve ušesi (zgoraj in spodaj) in bi ga moral varnostni pas zadržati, da ne leti prosto po avtu.
Ostalo poznam, smo imeli IsoFix bazo z nogo, sej pa imamo 2x IsoFix s TopTeather (montaža z dodatnim pasom, ki se pripne za sedež) in 1x jahač, ki je spodaj pritrjen v IsoFix, na hrbtišču pa je pač varnostni pas čez uho. Zato tudi imamo enoprostorca.
Those that claim that they're not showing off are drowning in denial!
Uporabnik ::
Za tri sedeže mora imeti avto zadaj tri polne sedeže zadaj. S-max je super zadeva. Tudi cenovno se dobi rabljenega za OK ceno. Rešitev je tudi, da ta večji otrok sedi spredaj, pa potem partnerica, če nima prevelike zadnjice se stisne med sedeža zadaj :)
Isofix je precej dobra zaveda, v primeru trka pač ne pritiska teža sedeža na otroka. Pa tudi drugače je sedež veliko bolj stabilen, kot če je privezan s pasom.
Isofix je precej dobra zaveda, v primeru trka pač ne pritiska teža sedeža na otroka. Pa tudi drugače je sedež veliko bolj stabilen, kot če je privezan s pasom.
If You Don\'t Stand for Something, You\'ll Fall for Anything
SimplTech ::
V isti dilemi sem bil pred 5 leti.
Prodal R. Scenic, ker za 3 zadaj ni bilo prostora. Vzel Seat Alhambra (dvojček Sharana). Izpolnil vsa pričakovanja, tu in tam pride prav tudi tretja vrsta sedežev, ki pa so večinoma pospravljeni.
Prodal R. Scenic, ker za 3 zadaj ni bilo prostora. Vzel Seat Alhambra (dvojček Sharana). Izpolnil vsa pričakovanja, tu in tam pride prav tudi tretja vrsta sedežev, ki pa so večinoma pospravljeni.
Arzen28 ::
Jej :D potreboval bom še tretji sedež. Sedaj imava i30 in 2 sedeža notri. za 3 ni placa...
V večje avte ala superb, mondeo, passta gredo 3 na zadnji sedež, ali more bit nujno enoprostorec? V stilu Cmaxa ali tourana?
Že po slikah vidiš, da v omenjena vozila ne spraviš treh sedežev. Kar poglej si na avto netu, mondeo ima 2 zica, na sredini pa neko bedno "blazino", c max isto, superb prav tako, ter passat. Vsi so taki. Sem tudi sam želel kupiti pa sem bil kar razočaran. Na koncu vzel s-maxa in sem zelo zadovoljen.
St235 ::
Vprašaj mamo, kako so te vozili v naročju na zadnjih sedežih fičota in kako si se kasneje vozil na zadnjem sedežu yuga, brez otroškega sedeža, pasu in vzglavnika.
Preveč berete marketinško usmerjene strokovne članke kako je 5* sedež za otroka oh in sploh, je ja, če imaš tudi 5* oh in sploh avto.
Vprašaj mamo koliko je bilo glede na prevožene kilometre mrtvih v času fičotov brez vzglavnikov in varnostnih pasov.
DeeJay ::
TheBlueOne je izjavil:
Ce si kakor jaz in so ti druzinski enoprostorci kakor da ti nekdo odreze jajca imas na voljo kombi.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Ford S-Max ST-Line ti ničesar ne odreže.
sparklyslo ::
Sem dal to skozi...
Nujno nekaj v smislu C4 GP, Touran, S-max ali večje, vse ostalo je jeba...
Nujno nekaj v smislu C4 GP, Touran, S-max ali večje, vse ostalo je jeba...
mahoni ::
GupeM ::
Ford S-Max ST-Line ti ničesar ne odreže.
Ni slab, ampak zadnji sedezi so, kot bi sedel na kamnih. Okej, se strinjam, da je za otroke to vseeno, saj sedijo v svojih sedezih, ampak ce bos slucajno koga hotel peljati nazaj na daljso pot, te bo po potovanju samo klel.
To velja za vse S-maxe ali samo za ST-Line?
Taip4n ::
Kolega kupoval pred časom in imel isti problem. Baje je problem dobit 3x isofix tako, da lahko vse tri stole normalno zmontiraš. Klop že ima nazivno tri stole ampak so baje otroški stoli tako široki, da jih ne spraviš skupaj. Če pa si še malo zbirčen pri znamki in nočeš francozev itd., in nimaš ravno 70k za BMW, MB... ti baje ostane Ford S-MAX, kakšen Sharan oz. Touran. Čeprav baje je S-MAX večji kot Touran.
klemenSLO ::
Poglej še Opel Zafiro. Pomoje ponuja največ za svoj denar. Jst sm zlo zadovoljen :)
recimo https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
recimo https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Life is not measured in minutes, but in MOMENTS...
tico ::
Najprej smo imeli Berlinga, super za tri otroške sedeže, ogromen prtljažnik, za vozit bolj tak tak.
Zdaj mamo Toyoto Verso malo manj prostora za sedeže, manjši prtljažnik, za vozit boljši kot Berlingo.
Enkrat mi je uspelo v Toyoto avensisa spravit vse tri, samo je bilo pripenjanje pravi podvig.
V obeh se starejša otroka sama pripenjata.
Zdaj mamo Toyoto Verso malo manj prostora za sedeže, manjši prtljažnik, za vozit boljši kot Berlingo.
Enkrat mi je uspelo v Toyoto avensisa spravit vse tri, samo je bilo pripenjanje pravi podvig.
V obeh se starejša otroka sama pripenjata.
Bantani ::
Tukaj sploh nimaš kaj dosti razmišljat za 3 otroke najboljše kakšen enoprostorc.Lahko daš normalno zadaj 3 sedeže z isofixom.
JercSI ::
Mi smo bili pred isto težavo lansko leto. Avto smo kupovali z otroškim vozičkom, košaro in metrom 😆
Probali smo Tourana: srednji sedež je za par cm ožji, kar se pozna če da potem med sedeži ni prostora tudi za otoško roko. Nato Sharan, super zadeva ampak čakalna doba približno 9-12 mesecev (ne hvala). Cena pa skoraj enaka kot pri Peugeot 5008 suv.
Potem smo probali smaxa, je fajn ampak se je ustavilo pri ceni 40k+ popusta pa nikakor niso želeli dati 😭
Šli smo še probat C4, pa ima najbolj čuden prtljažnik in nismo spravili vozička vanj. Tko, da je smo hitro končali.
Na koncu smo se odločili za nov P5008. Nanj smo čakali slab mesec, dobili približno 7000eur popusta. Zadnji sedeži so enako široki. Da se tudi normalno sedeti in zlesti v avtk, če sta dva otroška sedeža na robu. Prtljažnik je ogromen (2x največja samosonite kovčka, 2x trunki in voziček, pa še je bil prostor :)
Probali smo Tourana: srednji sedež je za par cm ožji, kar se pozna če da potem med sedeži ni prostora tudi za otoško roko. Nato Sharan, super zadeva ampak čakalna doba približno 9-12 mesecev (ne hvala). Cena pa skoraj enaka kot pri Peugeot 5008 suv.
Potem smo probali smaxa, je fajn ampak se je ustavilo pri ceni 40k+ popusta pa nikakor niso želeli dati 😭
Šli smo še probat C4, pa ima najbolj čuden prtljažnik in nismo spravili vozička vanj. Tko, da je smo hitro končali.
Na koncu smo se odločili za nov P5008. Nanj smo čakali slab mesec, dobili približno 7000eur popusta. Zadnji sedeži so enako široki. Da se tudi normalno sedeti in zlesti v avtk, če sta dva otroška sedeža na robu. Prtljažnik je ogromen (2x največja samosonite kovčka, 2x trunki in voziček, pa še je bil prostor :)
BigWhale ::
Za tri otroske sedeze je prakticno nujno, da zadaj ni dvodelna klop ampak so trije standardni sedezi. Ze za dva otroska sedeza je vcasih na zadnji klopi tesno. Tlacit tri sedeze na taksno klop je pa vse prej kot varno. Enoprostorci imajo prednost tudi v tem, da so visji in je precej lazje spravljati sedeze v in iz avta, prav tako je lazje pripenjati otroke.
Jaz sem imel v Xsari Picasso dva sedeza, obcasno tudi tri in so sli not brez tezav. Avto je pa tak kot je. Neki za familijo vozit, pac. :))
Jaz sem imel v Xsari Picasso dva sedeza, obcasno tudi tri in so sli not brez tezav. Avto je pa tak kot je. Neki za familijo vozit, pac. :))
Invictus ::
Včasih je bolje kot enoprostorca, vzeti kar kombi.
Še več placa, pa še spiš lahko notri, če si urediš posteljo.
Še več placa, pa še spiš lahko notri, če si urediš posteljo.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
red_baron ::
Živjo,
jaz imam prav tako tri otroke (dva še v sedežih) in iščem zamenjavo za Tourana, ki ga imam že 11 let in sicer 1.6 bencinarja. Z avtom sem zelo zadovoljen vendar sem se ga v letih naveličal in iščem zamenjavo.
Dobil sem na test Škodo kodiaka, ki je daljši za 40 cm od tourana, vendar, ko sem vstavil dva sedeža zadaj, se starejši otrok ni uspel zbasati na sredino, saj ima MANJ prostora na zadnji klopi kot touran.
Za noge ima v dolžino kodiak ogromno prostora po dolžini klopi ga pa nese touran.
Sedaj grem testirat še Peugeota 5008, ki naj bi bil večji celo kot s-max, ki je potem še edina alternativa (scenic grand in c4 picasso mi nekako ne potegneta).
Moj pogoj je še bencinar in 7 sedežev.
jaz imam prav tako tri otroke (dva še v sedežih) in iščem zamenjavo za Tourana, ki ga imam že 11 let in sicer 1.6 bencinarja. Z avtom sem zelo zadovoljen vendar sem se ga v letih naveličal in iščem zamenjavo.
Dobil sem na test Škodo kodiaka, ki je daljši za 40 cm od tourana, vendar, ko sem vstavil dva sedeža zadaj, se starejši otrok ni uspel zbasati na sredino, saj ima MANJ prostora na zadnji klopi kot touran.
Za noge ima v dolžino kodiak ogromno prostora po dolžini klopi ga pa nese touran.
Sedaj grem testirat še Peugeota 5008, ki naj bi bil večji celo kot s-max, ki je potem še edina alternativa (scenic grand in c4 picasso mi nekako ne potegneta).
Moj pogoj je še bencinar in 7 sedežev.
mastah ::
Ne vem no, pri enoprostorcu je kot da bi ti nekdo jaj** odrezal... :)
Edini plus je prostor, drugega pa nič. Vožnja se sploh ne more primerjat z karavani, plus tega da recimo pri sharanu za to ceno samo prostor dobiš. Za isto ceno dobiš passata z dosti več opreme (active info display, cel kup asistenčnih sistemov..), tega pri sharanu ni na voljo..verjetno pri drugih je.
Tud ostali kolegi ki imajo po tri že starejše, pa karavane, se noben ne pritožuje.
Sicer pa stvar pozameznika kaj mu je bolj všeč
Edini plus je prostor, drugega pa nič. Vožnja se sploh ne more primerjat z karavani, plus tega da recimo pri sharanu za to ceno samo prostor dobiš. Za isto ceno dobiš passata z dosti več opreme (active info display, cel kup asistenčnih sistemov..), tega pri sharanu ni na voljo..verjetno pri drugih je.
Tud ostali kolegi ki imajo po tri že starejše, pa karavane, se noben ne pritožuje.
Sicer pa stvar pozameznika kaj mu je bolj všeč
Cveto ::
Jaz sem imel podobno situacijo. Doma je bil Superb, s katerim smo bili super zadovoljni. Potem smo "naročili" še enega otroka in prišel je tudi razmislek, kam dati to. Superb je na testu čisto pogrnil, ker ima dva bolj profilirana sedeža in isofixe prelbizu eden drugega, da bi lahko kdo sedel vmes. Dva se zadaj peljeta odlično, trije nikakor. Pregledal sem vse živo avte, kot je že pisalo, z metrom, lupinico in sedeži. Naj omenim še da je doma še en avto (od žene) in sice Renault Scenic 3 (prejčnji model), ki ima zada tri ločene sedeže in se da normalno da tri sedeže, samo ker gre za starejši avto brez vse opreme (ki se poleg tega še slabo pelje), ni bila nikoli ideja da bi uporabljali za daljše poti.
Testirani avti:
Seat Leon ST: ne gre, Isofixi preblizu eden drugega, ko daš dva sedeža vmes ni nič prostora (ta avtu je bil v planu preden smo "naročili" še enega mulca)
Škoda Octavia: enako, edino za noge imajo nekaj več prostora
Mercedes E (rabljen): širina ok, samo je na sredi zadaj taka grbina, da ne bi privoščil komu sedeti tam
Seat Alhambra (isto avto kot Sharan): odlično, dovolj prostora, dober dostop in vse, samo avto je že precej zastarel, in žal še vedno drag.
Mercedes B: pogojno bi bil ok, širina zadaj je prava in klop dovolj ravna, vseeno pa ne gre za ločene sedeže in cel avto ni tako prostoren kot nekateri drugi.
Renault Espace: dober, zelo všeč, sedijo zadaj zelo lepo trije
Renault Scenic 4: prostor in sedeži ok, je pa zadaj deloval nekoliko "zbito"
Škoda Kodiaq: dovolj prostora, a vseeno klop bolj za dva, tretji nima Isofixa
Seat Ateca: preozek zadaj
Seat Tarraco: sicer niso ločeni sedeži, a dovolj prostora, tretji nima Isofixa
VW Passat: preozko, ne morejo sedeti trije
VW Touran: srednji sedež zadaj je ožji, se da, samo ni komot. Enako velja za Škodo Karoq (ki je manjša, a se za razliko od Karoqa da naročiti tri ločene sedeže.
Ford S-max: odlično, trije ločeni sedeži, pomični in nagibni, lep noter, pelje se dobro.
Opel Zafira, dobro, ločeni sedeži in dovolj prostora.
Citroen Picasso: dovolj prostora, čudna armaturna plošča.
Hyundai Tucson, KIA Sportage in vsi SUV-ji: preozko, ni treh isofixoc.
Skratka, vsi SUV-i in limuzine so odpadli. V nekateri večjih karavanih bi morda šlo, a bolj na silo. Ostanejo Enoprostorci in "gajbe", ki jih nisem niti gledal, ker že iz prejšnih izkušenj vem, da to ni zame (grde armaturke, nikamor ne gre, slaba lega itd...).
Z enoprostorci je pa žal tako, da so jih skoraj vsi nehali delat. Toyote Verso ni več, Renault ukinja Espace in menda tudi Scenic, Peugeot nima nič več, Mazda tudi ne
Ostanejo: Ford S-max, VW Sharan, Opel Zafira, Renault Scenic, Citroen Picasso.
Po testni vožnji sem se brez veliko dileme odločil za S-max, saj se edini od teh pelje na nivoju "normalnega" avta. Vzel sem 2,0TDCI Titanium (torej ne ST, ki so redki) z avtomatskim menjalnikom in moram reči, da mi ni žal. Pelje se fenomenalno (bolje kot Super), prostora dovlj (vmes smo mulca že dobili, tako da je bil že testiran z "živimi primerki, muzika, infotainment in vse ostalo tudi na nivoju. Priporočam.
Glede cene: novi so dragi "ko pes". Jaz sem zato pripeljal iz nemčije leto in pol starega (od znanega lastnika) z 20.000 km za 21.000 eur in po masecih je vse bp.
In ne,ne rabi biti ST line, da se dobro pelje, tudi "navadni" se.
Testirani avti:
Seat Leon ST: ne gre, Isofixi preblizu eden drugega, ko daš dva sedeža vmes ni nič prostora (ta avtu je bil v planu preden smo "naročili" še enega mulca)
Škoda Octavia: enako, edino za noge imajo nekaj več prostora
Mercedes E (rabljen): širina ok, samo je na sredi zadaj taka grbina, da ne bi privoščil komu sedeti tam
Seat Alhambra (isto avto kot Sharan): odlično, dovolj prostora, dober dostop in vse, samo avto je že precej zastarel, in žal še vedno drag.
Mercedes B: pogojno bi bil ok, širina zadaj je prava in klop dovolj ravna, vseeno pa ne gre za ločene sedeže in cel avto ni tako prostoren kot nekateri drugi.
Renault Espace: dober, zelo všeč, sedijo zadaj zelo lepo trije
Renault Scenic 4: prostor in sedeži ok, je pa zadaj deloval nekoliko "zbito"
Škoda Kodiaq: dovolj prostora, a vseeno klop bolj za dva, tretji nima Isofixa
Seat Ateca: preozek zadaj
Seat Tarraco: sicer niso ločeni sedeži, a dovolj prostora, tretji nima Isofixa
VW Passat: preozko, ne morejo sedeti trije
VW Touran: srednji sedež zadaj je ožji, se da, samo ni komot. Enako velja za Škodo Karoq (ki je manjša, a se za razliko od Karoqa da naročiti tri ločene sedeže.
Ford S-max: odlično, trije ločeni sedeži, pomični in nagibni, lep noter, pelje se dobro.
Opel Zafira, dobro, ločeni sedeži in dovolj prostora.
Citroen Picasso: dovolj prostora, čudna armaturna plošča.
Hyundai Tucson, KIA Sportage in vsi SUV-ji: preozko, ni treh isofixoc.
Skratka, vsi SUV-i in limuzine so odpadli. V nekateri večjih karavanih bi morda šlo, a bolj na silo. Ostanejo Enoprostorci in "gajbe", ki jih nisem niti gledal, ker že iz prejšnih izkušenj vem, da to ni zame (grde armaturke, nikamor ne gre, slaba lega itd...).
Z enoprostorci je pa žal tako, da so jih skoraj vsi nehali delat. Toyote Verso ni več, Renault ukinja Espace in menda tudi Scenic, Peugeot nima nič več, Mazda tudi ne
Ostanejo: Ford S-max, VW Sharan, Opel Zafira, Renault Scenic, Citroen Picasso.
Po testni vožnji sem se brez veliko dileme odločil za S-max, saj se edini od teh pelje na nivoju "normalnega" avta. Vzel sem 2,0TDCI Titanium (torej ne ST, ki so redki) z avtomatskim menjalnikom in moram reči, da mi ni žal. Pelje se fenomenalno (bolje kot Super), prostora dovlj (vmes smo mulca že dobili, tako da je bil že testiran z "živimi primerki, muzika, infotainment in vse ostalo tudi na nivoju. Priporočam.
Glede cene: novi so dragi "ko pes". Jaz sem zato pripeljal iz nemčije leto in pol starega (od znanega lastnika) z 20.000 km za 21.000 eur in po masecih je vse bp.
In ne,ne rabi biti ST line, da se dobro pelje, tudi "navadni" se.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kateri avtosedez za otroka od 8 mesecev dalje (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 24566 (6149) | TheBlueOne |
» | Kateri nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 50512 (33171) | GR2 |
» | Kateri avto - 6-7 sedeževOddelek: Na cesti | 6882 (6112) | WizzardOfOZ |
» | avto za vožnjo treh otrok (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15688 (13877) | marsovcek |
» | Nakup novega enoprostorcaOddelek: Na cesti | 7982 (6866) | Malajlo |