Forum » Omrežja in internet » Telekom - odstop od dela pogodbe pred montazo
Telekom - odstop od dela pogodbe pred montazo
mare73 ::
Pozdravljeni,
mislim, da ni nobene moznosti, da bi nekako odstopil od dela pogodbe, ki je bila podpisana 14.8., vendar bi vam vseeno rad opisal kako nas operater prodaja svoje pakete in slisal vasa mnenja. Naj povem, da je montaza modema in ostalih naprav predvidena za 21.8. tako, da se v bistvu ponudba in koriscenje storitev se ni zacela.
Moji starsi so prejsnji teden ugotovili, da jim stacionarni telefon ne deluje. Ker sem mislil, da je telefon pokvarjen sem kupil najcenejsega Panasonica, vendar kaj kmalu ugotovil, da je problem na liniji in ne v aparatu. Mama je naslednji dan veckrat klicala na 1188, brez uspeha, da bi dobila operaterja, s katerim bi verjetno resila problem. Svetoval sem ji naj se oglasi v Telekomovi trgovini. Tako je tudi storila in kaj se je zgodilo? Domov se je vrnila s pogodbo za internet, telefon in televizijo za €44 na mesec za dve leti. Moji starsi ne znajo in ne nameravajo uporabljati interneta, gsm ima samo mama (nokia 3310 ker ne zeli drugega), pred kratkim sem jima kupil novo televizijo prav zaradi tega, da ne bodo vec potrebovali dekoderja in da imajo samo enega daljinca za upravljanje tvja. Ko sem jima omenil, da Telekomova programska shema nima italijanskih programov (canale 5, rete 4 in italia 1) ju je skoraj kap, ker sta mislila, da ne bosta mogla vec gledati najlubsih programov. Tako bosta sedaj placevala kabelskega operaterja + vse kar jima ponuja telekom pa ceprav potrebujeta samo stacionarni telefon. Osebno mislim, da je prodajalka izkoristila zmedenost oziroma nepoznavanje tehnologije moje mama in ji brez kakrsnega zadrzka prodala nekaj kar je prodajalka sama vedela, da ne potrebuje, saj je prisla samo za stacionarni telefon za katerega mesecna narocnina znasa okrog €15. Zavedam se, da je kriva moja mama, ker nepoznavanje ponudbe ni razlog za pritozbo vendar me zadeva ze nekaj dni jezi...
A mislite, da obstaja kaksna moznost, da se preklice oziroma spremeni pogodba?
Hvala in lep pozdrav
mislim, da ni nobene moznosti, da bi nekako odstopil od dela pogodbe, ki je bila podpisana 14.8., vendar bi vam vseeno rad opisal kako nas operater prodaja svoje pakete in slisal vasa mnenja. Naj povem, da je montaza modema in ostalih naprav predvidena za 21.8. tako, da se v bistvu ponudba in koriscenje storitev se ni zacela.
Moji starsi so prejsnji teden ugotovili, da jim stacionarni telefon ne deluje. Ker sem mislil, da je telefon pokvarjen sem kupil najcenejsega Panasonica, vendar kaj kmalu ugotovil, da je problem na liniji in ne v aparatu. Mama je naslednji dan veckrat klicala na 1188, brez uspeha, da bi dobila operaterja, s katerim bi verjetno resila problem. Svetoval sem ji naj se oglasi v Telekomovi trgovini. Tako je tudi storila in kaj se je zgodilo? Domov se je vrnila s pogodbo za internet, telefon in televizijo za €44 na mesec za dve leti. Moji starsi ne znajo in ne nameravajo uporabljati interneta, gsm ima samo mama (nokia 3310 ker ne zeli drugega), pred kratkim sem jima kupil novo televizijo prav zaradi tega, da ne bodo vec potrebovali dekoderja in da imajo samo enega daljinca za upravljanje tvja. Ko sem jima omenil, da Telekomova programska shema nima italijanskih programov (canale 5, rete 4 in italia 1) ju je skoraj kap, ker sta mislila, da ne bosta mogla vec gledati najlubsih programov. Tako bosta sedaj placevala kabelskega operaterja + vse kar jima ponuja telekom pa ceprav potrebujeta samo stacionarni telefon. Osebno mislim, da je prodajalka izkoristila zmedenost oziroma nepoznavanje tehnologije moje mama in ji brez kakrsnega zadrzka prodala nekaj kar je prodajalka sama vedela, da ne potrebuje, saj je prisla samo za stacionarni telefon za katerega mesecna narocnina znasa okrog €15. Zavedam se, da je kriva moja mama, ker nepoznavanje ponudbe ni razlog za pritozbo vendar me zadeva ze nekaj dni jezi...
A mislite, da obstaja kaksna moznost, da se preklice oziroma spremeni pogodba?
Hvala in lep pozdrav
strom_15 ::
Pozdravljen.
Lahko prekineš. Plačaš samo morebitne stroške, ki jih je imel operater do sedaj v zvezi s pogodbo.
Lahko prekineš. Plačaš samo morebitne stroške, ki jih je imel operater do sedaj v zvezi s pogodbo.
UganiKdo ::
Seveda, greš na Telekom odpoveš pogodbo, plačaš morebitne penale za predčasen odstop od pogodbe in to je to. Saj bi rekel, da pojdi z mamo, pa se bojim da boš potem prišel domov še z novi sesalcem za 2000 EUR, glede na to, da sprašuješ na forumu, namesto da bi poklical na telekom. Tudi na 1188 brez težav dobiš informacije, četudi včasih čakaš 10 minut da dobiš operaterja.
mare73 ::
Seveda, greš na Telekom odpoveš pogodbo, plačaš morebitne penale za predčasen odstop od pogodbe in to je to. Saj bi rekel, da pojdi z mamo, pa se bojim da boš potem prišel domov še z novi sesalcem za 2000 EUR, glede na to, da sprašuješ na forumu, namesto da bi poklical na telekom. Tudi na 1188 brez težav dobiš informacije, četudi včasih čakaš 10 minut da dobiš operaterja.
Hahah. hvala za odgovor. Kaj za en sesalec je to? Mogoce mi pride prav ;)
free_rider ::
Za najprej poduči starše da je za tehnično pomoč TS številka 080 1000
Telefonska številka 1188 je univerzalna številka, dosegljiva iz vseh telefonskih in mobilnih omrežij na območju Slovenije. Storitev je plačljiva, veljaven cenik si lahko pogledate tukaj.
Številka 1188 je namenjena vsem, ki potrebujete hitre in kvalitetne informacije o:
• številkah naročniških telefonov v Sloveniji *,
• pozivnih številkah za posamezna slovenska mesta,
• naslovih naročnikov iz Slovenije *,
• naročnikih na podlagi telefonske številke*,
• poštnih številkah v Sloveniji.
Telefonska številka 1188 je univerzalna številka, dosegljiva iz vseh telefonskih in mobilnih omrežij na območju Slovenije. Storitev je plačljiva, veljaven cenik si lahko pogledate tukaj.
Številka 1188 je namenjena vsem, ki potrebujete hitre in kvalitetne informacije o:
• številkah naročniških telefonov v Sloveniji *,
• pozivnih številkah za posamezna slovenska mesta,
• naslovih naročnikov iz Slovenije *,
• naročnikih na podlagi telefonske številke*,
• poštnih številkah v Sloveniji.
sandmat ::
Zveni kot nategovanje starih laičnih ljudi. Jaz bi šel nazaj v poslovalnico in se drl na vodjo poslovalnice toliko časa, dokler ne odstopijo od pogodbe in poleg še dajo kak popust na obstoječe storitve.
starfotr ::
Greš v center in prekineš.
Glede telefona, jih prestavi na VoIP pri kabelskem operaterju. 15 eur na mesec za PSTN je rop.
Glede telefona, jih prestavi na VoIP pri kabelskem operaterju. 15 eur na mesec za PSTN je rop.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
! | Katerega internetnega ponudnika izbrati? (strani: 1 2 3 4 … 37 38 39 40 )Oddelek: Omrežja in internet | 604795 (210) | Mr.G. |
» | Prekinitev naročnine pri A1 in novi operaterOddelek: Pomoč in nasveti | 13744 (12874) | smacker |
» | SMS spam 1188Oddelek: Loža | 2813 (1208) | BivšiUser2 |
» | Prekinitev siol ADSL!!! ali je mogoče?Oddelek: Omrežja in internet | 6630 (4030) | michel |
» | ADSL brez ISDN že prihodnje leto? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Omrežja / internet | 14725 (10612) | Bistri007 |